Zamknij

Artykuły papiernicze, których nie może zabraknąć w żadnym biurze

07:56, 06.07.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 07:59, 06.07.2020

Biuro to szczególne miejsce pracy, w którym stale potrzeba różnorodnych artykułów papierniczych. Nie powinno więc tutaj nigdy zabraknąć papieru do drukarki, naklejek, długopisów, zszywaczy czy folderów.

Biuro to szczególne miejsce pracy, w którym stale potrzeba różnorodnych artykułów papiernicznych. Nie powinno więc tutaj nigdy zabraknąć papieru do drukarki, naklejek, długopisów, zszywaczy czy folderów.


Artykuły papiernicze a efektywna organizacja biurowa

Bez odpowiednio zagospodarowanego biurka ciężko wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie firmy. Każde przedsiębiorstwo ma bowiem obowiązek zapewnić swoim pracownikom wszystkie niezbędne artykuły papiernicze: zeszyty, teczki, długopisy, zszywacze, spinacze oraz papier do drukarki, które umożliwiają efektywną organizację biurową. Warto więc zauważyć, że jeśli mamy długopis zawsze pod ręką to unikniemy jego nerwowego szukania, a dokumenty posegregowane w folderach znacząco ułatwią nam codzienną pracę. Nie można też zapominać o bieżącym uzupełnianiu tuszu i papieru do drukarki - sporządzanie umów, kserowanie czy drukowanie najistotniejszych dokumentów okaże się wtedy wyjątkowo szybkie i sprawne.


Co warto zamówić? Niezbędne artykuły papiernicze oraz biurowe

Artykuły papiernicze zasadniczo można podzielić na te całkowicie niezbędne oraz innego rodzaju akcesoria, dzięki którym praca stanie się zdecydowanie wygodniejsza. Gdzie najlepiej szukać artykułów papierniczych? Najlepszym rozwiązaniem okaże się zakup w sklepie internetowym takim jak https://alibiuro.pl/. To zdecydowanie najtańsza opcja, która jednocześnie pozwala na zrobienie zakupów hurtowych. 

Każde biuro powinno być przede wszystkim wyposażone w niebieskie długopisy, spinacze, zszywki, markery do tablicy, teczki na dokumenty, dzielniki tekstu, papier do drukarki, dziurkacz, podkładki do stempla, kalkulator, taśmę klejącą, naklejki, nożyczki, notesy, klej, podstawki do dokumentów i korektor. Większość z tych produktów zamawia się raz na kilka miesięcy, a pozostałe (zwłaszcza organizer, zszywacz, kalkulator, dziurkacz) nawet raz na rok. 


Jak odpowiednio zamówić artykuły biurowe?

Aby pracownicy mieli cały czas dostęp do podstawowego wyposażenia biurowego powinno się składać zamówienie z nieznacznym marginesem. Artykuły papiernicze należy więc kupować biorąc pod uwagę ilość osób pracujących w danej firmie. Dodatkowo warto też pamiętać o żywotności i trwałości poszczególnych produktów. 

Klasyczny długopis powinien wystarczyć na około miesiąc, a każdy z pracowników musi mieć przynajmniej dwa jego egzemplarze. Jedna osoba średnio drukuje około pięciu arkuszy dziennie. W tym przypadku potrzeba więc ponad 150 sztuk papieru do drukarki. Nie można przy tym zapominać, że nie wszystkie działy w firmie regularnie drukują dokumenty. Dlatego tak ważne jest, aby dostosowywać zamówienie do realnych potrzeb pracowników.

Opakowanie plików do dokumentu zawiera 100 sztuk. W zależności od przepływu pracy najczęściej pracownicy zużywają 3-4 pakiety plików w ciągu miesiąca. Z kolei w jednym pudełku zszywek do zszywacza znajduje się 1000 sztuk. Przy bieżącym ich użytkowaniu wystarczy miesięcznie zamawiać trzy pudełka na trzydzieści osób. Uwzględniając podany schemat można z łatwością opracować konkretną listę potrzebnych artykułów biurowych. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%