Zamknij

Turbo Technika Witam. Czy miał ktoś do czynienia z firmą Turbo Technika z ulicy Krusz....? Jakie zdanie i opinie macie na temat tego warsztatu??? Będę wdzięczny za każde zdanie.13-12-2018 20:41:48

01

komentarz(8)

ZniesmaczonyZniesmaczony

3 1

Zdecydowanie Nie Polecam.
Bardzo nie słowni i nie znający się na tym co robią.Po postawionej złej diagnozie wymieniają dobre części na nowe .
Nie potrafią zdiagnozować problemu i na dodatek bardzo drodzy.
W skali od 1 do 10.niestety poniżej 0.
21:06, 13.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Gość Gość

3 1

https://dobrymechanik.pl/mechanicy/wloclawek/fast-serwice.html proszę poczytać opinię o tych pseudo fachowcach 22:00, 13.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeugeotPeugeot

1 1

**

Negatywny

Zostawiłem samochód u Panów na początku maja 2018, po dwóch tygodniach dowiedziałem się że filtr został usunięty, lecz nie zdiagnozowano dalej przyczyny osłabnięcia samochodu, po kilkudziesięciu telefonach dziennie - udało mi się ustalić że samochód został przewieziony do ''elektryka'' który to przejrzy samochód (z ustaleń ''turbiarzy'' wynikało iż dochodzi zbyt niskie napięcie na zawór sterujący turbiną 9V zamiast 12V) - Wszystko byłoby ok gdyby mierzyli miernikiem renomowanej klasy, a nie takim za 30zł, napięcie 9V jest jak najbardziej prawidłowe przy tym aucie. Pierwszy przykład niekompetencji. Filtr FAP/DPF również został wycięty nie potrzebnie - wystarczyło go zregenerować. Panowie gubią się w swoich rozmowach, raz mówią że auto jeździ i że testują, drugim razem że jeszcze nie zrobione. Reasumując, u elektryka samochód stał następne 3 tygodnie - po czym udało mi się odzyskać auto, które nadal nie przyśpiesza! Łączy czas ''naprawy'' to około 5 tygodni. Nazwa ''Fast service'' chyba mija się z celem. Straszny brak kompetencji , nie polecam nikomu! 22:05, 13.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

0 1

100 % rozczarowania, moja opinia zmieniła się od ostatniej wizyty po której straciłem wszystkie osłony silnika. Właściciel zapewniał że to poprawią przy kolejnej wizycie bo i tak zamawiał dla mnie jeszcze inne części na kolejną wizytę , z tym że , minęło już ponad 2 tygodnie i zero odzewu z jego strony, chyba nawet części innej niż używana nie potrafią zamówić. Lista wpadek jest naprawdę długa i żałuję najbardziej że nie żądałem od nich żadnych pokwitowań faktur itp. może teraz bym dochodził swoich praw. Ich części też chyba nie są najwyższych lotów np: nowa rurka od egr pękła po roku , filtr paliwa wymieniony przez nich podobno pękł taka była ich wymówka na wyciek paliwa. Swoją drogą ile paliwa stracisz wymieniając filtr w moim audi wyparowało jakieś 10-12 litrów. Poza tym takie detale jak wszechobecne odciski brudnych łap na karoserii i cała komora silnika zachlapana płynami. Poziom zaufania do tamtejszych mechaników mam taki że nawet wątpię czy ten olej jest wymieniony na nowy i taki jak powinien być. Dziś jadę na poprawki do innego fachowca. 22:09, 13.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanoJano

0 1

Moja przygoda z warsztatem:
Sierpień 2018 błąd engine i komunikat usterka silnika.
Diagnoza ekspertow(fachowców) - zapchany filtr dpf.
Naprawa (rzekomo) - czyszczenie filtra cząstek stałych plus wymiana zaworu egr.
Koszt usługi 900zl.Faktura wystawiona chaotycznie bez specyfikacji i wyszczegolnienia czynności i części.
Miesiąc później :
Uszkodzona sprezarka klimatyzacji. NIE WYMIANA na nową tylko sztukowanie i z dwóch złożenie jednej koszt usługi 450 zł faktury na wykonana usługę brak pomimo próśb o jej wystawienie.
12.10.2018 brak mocy Ford Focus. Ledwo dojeżdżam do warsztatu.
Diagnoza.Awaria turbiny i od razu wycena właściciela warsztatu regeneracja 1800 zł
Nowa 3000zl
Zostawiam auto z powodu braku możliwości dalszej jazdy. Między czasie sprawdzam i szukam innego warsztatu który zregenerowalby mi turbine troche taniej
oraz pytam o koszt nowej.
Nowa w sklepie1824zl.znajduje warsztat który regeneruje za 1000zl.(I to nie jeden).
Jakiez jest moje zdziwienie gdzie jadę po auto a samochód rozebrany wyjeta turbina i naprawiaja. Pomimo braku mojej zgody i akceptacji.
Zwracam uwage i informuje jednego z właścicieli że koszt usługi jest zbyt wysoki wręcz bardzo duży to w opryskliwy sposób się do mnie zwraca i Przekonuje że cena jest ok. Ulegam (poniewaz potrzebne auto i częściowo już ROZEBRANE)
Pomimo bardzo dużego kosztu zgadzam się na wykonanie usługi.
Place 1800zl. Proszę o fakturę. Otrzymuje tylko na adres email. Bez podpisów,pieczatek itp. Właściciel tłumaczy się awaria drukarki czy czym takim. Oczywiście otrzymuje dodatkowo za te 1800zl jakąś kartkę papieru która jest rzekomo gwarancja 2letnia na wykonana usługę. Również bez stosownych podpisów i pieczatek.
Faktura(wysłana na EMAIL) też pozostawia wiele do ZYCZENIA. Standardowo brak wyszczególnionych czynności, kosztów robocizny i wiele innych.
W końcu 13.12.2018.
Pomimo napraw i zainkasowaniu prawie 3200zl przez wspaniały warsztat
-
spadek mocy w aucie, zapala się check engine i wyświetla komunikat usterka silnika.
Co robię?
Jadę do warsztatu.Reakcja Panów na moją wizytę bardzo dziwna. Zdziwienie, szok że jak TOO????
Nie możliwe. Z ich strony wszystko zostało wykonane bardzo dobrze.
Podlaczaja komputer diagnoza postawiona zapchany filtr dpf i brak płynu. Turbina ok.
To nie ich wina, to uroki auta z filtrem cząstek stałych. Jeden z właścicieli co rzekomo czyścil filtr i wymieniał zawór egr nabiera wody w usta.Nagle znika w warsztacie w gąszczu swoich spraw. Drugi odpina komputer i również odchodzi komentując sory ale nie pomogę szukajcie sobie warsztatu co wam naprawi.
Żenada.
Życzę Panom by więcej w życiu nie mieli niż to co zarobili na krzywdzie ludzkiej.
Przydałoby się również w przypadku tego warsztatu poinformować odpowiednie służby i organa by przyjzeli się działalności tego zakładu.
23:22, 13.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tojotojo

2 0

człowieku masz kwity to to zgłaszaj a ty każesz innym a sam dupę chowasz , powinieneś zacząć od Urzędu Skarbowego , masz faktury . 05:45, 14.12.2018


antymechanikantymechanik

0 1

tak jest, każdy liczy na innych, "bo ja nie będę kapował", a może inny umoczy i nie będę się czuł tak źle sam z tym że dałem się nabić w balona.
na koniec ocena branzy, "ale te mechaniki to kradną i są patałachy".
trzeba takich eliminować z rynku, każdy poszkodowany ma taki obowiązek !!! 11:01, 14.12.2018


JanoJano

0 0

Do tojo
Kwity tzn faktury mam ale tak jak opisywałem., niekompletne,bez pieczątek i podpisów. Mam też nagrana rozmowę z ostatniej wizyty z właścicielem który próbował mi wcisnąć kit i wykręcić się od sprawy.(bardzo mocny dowód w SPRAWIE).
Dodatkowo powolalem niezależnego eksperta który sprawdzi rzetelność wykonania usługi oraz słuszność wymiany niektórych części. Dodatkowo ma wydać mi potwierdzenie pisemne z wydanej ekspertyzy. A później będę dochodził swoich praw...
16:00, 14.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz