Zamknij
REKLAMA


komentarz (11)

aliali aliali

4 0

SUPER profil...śinczna kobieta.. niezła przemiana... POZDRAWIAM PIĘKNA❤️🔥🔥 22:45, 12.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Becia12356Becia12356

1 1

Sfrustrowany samiec któremu zaraz jądra eksplodują wiec trzeba się wyładować pod każdym zdjęciem. Współczuje idź do mamusi się przytulić 23:41, 12.05.2020


Karix90 Karix90

1 1

Żałośni są ludzie bez własnego zycia i wyglądu ... smutne, ze trzeba się wyżyć pod czyimś zdjęciem.. musisz mieć smutne życie i straszny wyglad hehe pamiętaj ładni i dobrzy ludzie emanują dobra energia a nie prostactwem HEHE 23:44, 12.05.2020


przemo353przemo353

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Magix91Magix91

1 0

Pewnie jakaś dziewucha pisze facet się nie wdaje w dyskusje ... straszny ten swiat ... fajny profil dziewczyna naturalna wystarczy zobaczyć inne zdjęcia .. ba! Jaka przemiana ! A tu trzeba pociski sprzedawać .. gdzie tu solidarność ? Pamiętajcie drogie panie karma wraca Hahahah jeszcze kurzajek na czole dostaniecie z tej zawiści Hahahah a jeśli serio to facet to wracaj do mamusi niech Cie wychowa na faceta jeszcze raz 10:29, 13.05.2020


Karix90Karix90

4 1

Biedny musisz być bardzo niekochany i samotny żeby wyładować się w internecie... pewnie miałeś tez spaczone dzieciństwo.. smutny człowiek bez ambicji wiec zostaje mu wyładować się pod zdjęciami dziewczyn ojjjjjj idź się przytul do drzewa upij się ze smutku .. biedny w sumie Ci współczuje ... wyobraź sobie, ze Facebooka, instsgrama etc ma miliony osob na świecie i miliony osób dodają zdjęcia ba! Sadze, ze w Twojej rodzinie tez dodają zdjęcia ! No chyba, ze jesteś wyrzutkiem.. wyrzekli się albo zgłosili gdzies ;) czyli co w rodzinie tez masz te „szmaty” współczuje braku myślenia znajomi o ile takich masz tez są szmatami ba! Ich dziewczyny tez ! Uuu ciekawe co powiedzą koledzy ;) 10:21, 13.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ania92xAnia92x

3 0

WOW! jaka przemiana! ruszcie pupki kobity bo jak widać można! ja zaczynam od dziś! 10:44, 13.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PAPA DANCEPAPA DANCE

3 0

JAK ZAWSZE PIEKNA FOTKA👍👍👍👍👍👍👍 07:48, 16.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA