Zamknij

Włocławek wciąż podzielony. Internauta: "Takie ryzyko strajku. Ktoś gdzieś oberwie"

10:52, 22.04.2019 N.S
Skomentuj Fot. Natalia Seklecka/Facebook Fot. Natalia Seklecka/Facebook

Zdania włocławian o strajku nauczycieli są mocno podzielone. W ankiecie, którą przeprowadziliśmy na facebookowym profilu DDWloclawek.pl wzięło udział ponad 3,7 tys. osób, z czego nieco ponad połowa zadeklarowała brak poparcia dla działań nauczycieli. Pod ankietą wywiązała się zacięta dyskusja.

Włocławscy internauci są podzieleni. W naszej ankiecie strajk poparło ponad 1700 osób, a 1900 było na „nie”.

Ankietę udostępniono 25 razy, a uczestnicy badania zostawili pod nią 220 komentarzy.

- Nie chodzi mi ze mają nie dostać, bo każdemu się należy. Tylko czemu dzieci maja w wakacje chodzić do szkoły?! - pisze jeden z przeciwników strajku.

- Nikt nie mówi , że praca nauczyciela to łatwa praca, nie każdy miałby tyle cierpliwości , ale ostatnio wśród zwolenników protestu robi się z nauczycieli swego rodzaju herosów , najważniejszy i najcięższy zawód świata porównywalny z pracą Syzyfa. Bez przesady, istnieje wiele cięższych zawodów na świecie – dodaje ktoś inny.

- Zastanówmy się jaki przykład nauczyciele dają uczniom tym strajkiem..? Nie popieram.. – zwraca uwagę kolejna osoba.

Dużo uwagi internauci poświęcili także terminowi strajku.

- Nie mam nic przeciwko strajkom ale nie w okresie matur i egzaminów – czytamy w jednym z komentarzy.

W odpowiedzi odezwało się wiele osób, które popierają strajk.

- A kiedy? W wakacje??? To tak jakby Pani strajkowała na urlopie. Strajk musi być dotkliwy i tak jak w wojnie, obrywają też niewinni – pisze jeden z internautów.

- Takie ryzyko strajku. Ktoś gdzieś oberwie. A nauczyciele i tak długo siedzieli cicho. Za długo. Jak strajkowała policja czy lekarze to takiego oburzenia nie było. Każdy by chciał mieć mądre i wykształcone dziecko i najlepiej za darmo - dodaje inna osoba.

- A czemu Policja strajkowała przed 11 Listopada, a nie w wakacje? Wszyscy nagle się pochorowali. PISowi się d..a zatrzęsła i niebiescy dostali co chcieli – wtóruje kolejny internauta.

W dyskusji pojawiło się jednak wiele głosów poparcia i solidarności z nauczycielami.

- Popieram,bo wszyscy rządzący ich lekceważą – czytamy.

- Tak. Bez inwestycji w edukację ten kraj nigdy nie będzie normalny! Potrzebujemy nauczycieli z pasji i powołania godnie wynagradzanych! Edukacja a nie 500 + jest prawdziwą inwestycją społeczeństwa w przyszłość! – tłumaczy jeden z uczestników dyskusji.

- Wydaje mi się że wynagrodzenie nauczycieli nie jest stosowne do wykonywanej przez nich pracy, zauważmy w końcu, że to właśnie w szkole spędzamy dużo czasu i właściwie pedagodzy próbują nas wprowadzić do życia w społeczeństwie. Nauczyciele zastępują nam rodziców, dlatego stwierdzam że należy się im większą pensja, a Ci którzy tego nie doceniają nie zapoznali się z pracą nauczyciela. Walczcie pedagodzy o swoje i się nie poddawajcie!!! – apeluje zwolennik protestu.

- Im niższe wykształcenie tym większe oburzenie. Czemu żaden/żadna z Was nie zostało nauczycielem skoro tak im dobrze?! (...) Życie nauczyciela nie kończy się na ostatnim dzwonku, tak jak Wasze nie kończy się na 500+. Jeżeli jesteście odpowiednio wykwalifikowani, aby nauczać to zapraszam do tablicy, przecież praca nauczyciela to raj na ziemi, a jeżeli z trudem ukończyliście podstawówkę to przestańcie się udzielać – zachęca jeden z internautów.

Zwolennicy protestu odnieśli się także do uwag o tym, że nauczyciel to zawód z powołania.

- Już to gdzieś słyszałem. Lekarze, nauczyciele i wiele innych osób powinno pracować dla idei tak jak marszałek senatu. Szkoda, że ta idea marszałka wyceniają jest prawie na 20 tysięcy miesięcznie. Za jeszcze mniej godzin niż 16 przy samej tablicy – pisze jeden z uczestników dyskusji.

Cała dyskusja jest dostępna tutaj.

(N.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(51)

ŻELAZNA DAMAŻELAZNA DAMA

23 28

Wystarczy silna dłoń i wszystko wróci do normy. Za czas strajku obniżyć pensje, ponieważ jest nieprzepracowany.
Wojciechu Jaranowski nie po to głosowaliśmy na ciebie, abyś teraz agitował osoby niepewnej wartości do nieposłuszeństwa. Za twoich lat nauki nie bywałeś w szkole pozostawiony samemu sobie.{studzienkowy z ratusza~ 11:18, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

"S""S"

6 1

Jaranowski przed wyborami to zapewniał że uzdrowi sytuacje we Włocławku(szpital. kpts- dawny pks) ALE PO WYBORACH MA AMNEZIE i pomimo że wice marszałek to służy Toruniowi 11:39, 22.04.2019


reo

tejtej

21 23

z trzeciej klatki i dziewiątego piętra za skorumpowane układy odebrać kartę i status nauczyciela 11:22, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ironia i sarkazmIronia i sarkazm

35 32

zostawcie już ten temat jedna wypłata czy druga i wrócą na swoje miejsce potem na wywiadówkach będą musieli rodzicom w oczy spojrzeć. Jeżeli ktoś im za strajk zapłaci to będzie jawne marnowanie środków publicznych 11:25, 22.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Dobra zmiana Dobra zmiana

15 10

Marnowanie środków to 500+ na krowę 100+ na świniaka 1100 dla emeryta trzeba poczytać konstytucję aby wiedzieć że za strajk się nie płaci niech żyje pisowskie rozdawnictwo 12:21, 22.04.2019


tik tak,tik tak,

8 7

przecież oni nie mają honoru. 17:27, 22.04.2019


Do tik takDo tik tak

7 6

A ty masz honor? Jeśli nie mają honoru to mają odwagę walczyć o swoje. Policja poszła na L4 i dostała kasę może i tu trzeba iść na zwolnienie
19:31, 22.04.2019


honorhonor

1 0

to sobie idźcie - do weterynarza,
wyleczyć wścikliznę
18:18, 23.04.2019


zzzzzz

35 26

Poparcie by mieli gdyby naprawdę chcieli reform a nie tylko płace którego niczego nie naprawią. Za rok, dwa znowu będą krzyczeć że za mało. Do tego ten kabaret z krowami to jakaś masakra pokazująca tylko ze w szkole uczą jacyś degeneraci 11:43, 22.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BBN 9BBN 9

13 12

Sam jesteś degenerat skoro nie rozumiesz sytuacji w szkolnictwie. Trochę teorii skoro reforma Zalewskiej była taka dobra to w jakim celu premiera chce organizować okrągły stół? 2 roczniki idą do liceum które nie jest z gumy i wszystkich nie pomieści
12:27, 22.04.2019


zzzzzz

7 5

Czy ja napisałem o reformie Zalewskiej? Ja mówię o Karcie Nauczyciela, pensum, sztywnej podstawie programowej, biurokracji, przeroście nauczycieli gdzie mamy niż demograficzny czy nauczycielach krowach śpiewających o prąciach. Reforma Zalewskiej została zrobiona kijem bejsbolowym przyznaje ale problemów jest więcej a ZNP przez 30 lat tylko strajkować o kasę potrafił nic wiecej chyba że znasz jakieś sukcesy Broniarza i spółki :D 15:52, 22.04.2019


Rok88Rok88

7 3

Jakoś trudno zauważyć że piszesz o karcie nauczyciela strajk ma podłoże ekonomiczne bo taka jest jego definicja ale tobie trudno to zrozumieć 16:32, 22.04.2019


wącholwąchol

33 22

Prawda jest taka, że większości tych miernot po liceach z profilem humanistycznym i "studiach" w rodzaju WSHE/KSW itp. ta praca życie uratowała. Ludzie to widzą, przecież każdy kiedyś chodził do szkoły z tymi osobami, zna szerokość ich horyzontów myślowych i podejście do życia. Głównymi powodami przez które nauczyciele przegrają ten spór będą jak zwykle przerośnięte i niewypełnione żadną wartościową treścią ego, zarozumiałość, skrajny konformizm i ogólny tumiwisizm. A teraz opowiem dowcip rysunkowy - nie dalej niż jakiś rok-dwa lata temu czytałem w Gazecie Wyborczej, że połowa nauczycieli klas 1-3 nie widzi problemu w dzieleniu przez zero.
Dziękuje za uwagę. 11:44, 22.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

FX 44FX 44

16 15

Żal d..e ściska trzeba się było uczyć gamoniu został byś nauczycielem a tak zamiast teczki trzeba nosić woreczki 12:16, 22.04.2019


FanFan

11 6

Strasznie mnie irytuje podejście takie, że tylko nauczyciele w tym kraju mają skończone studia a każdy kto jest przeciw strajkowi to nieuk i z marnym wykształceniem. Otóż nie. Mam wyższe wykształcenie, jestem przeciw strajkowi i nigdy nie zostanę nauczycielem. Zarabiam więcej niż średnia krajowa, mam satysfakcję z tego co robię i szacunek wśród ludzi, dla których to robię. 17:04, 22.04.2019


BelferBelfer

25 22

Strajk obrał już charakter polityczny, pokazał że nienawiść do obecnego rządu przysłoniła wszystko co można było zrobić dobrego z upadająca edukacją w Polsce. Pan Broniarz stary SLDowiec tylko z tego żyję mając gdzieś reformy co pokazał w sprawie gimnazjów zmieniając zdanie jak chorągiewka. Przykro na to patrzeć ale ten protest jak dla mnie już się skończył.

11:49, 22.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Xx00Xx00

8 7

A skąd taka wiedza może z IPN 12:14, 22.04.2019


sens sens

2 2

IPN? co za idiota :P 15:55, 22.04.2019


uczeńuczeń

25 31

jak był bym pracodawcą dawno bym wywalił na zbity pysk, ciekawe czy w domu też strajkują,nie myją gotują sprzątają a może nie jedzą....... 12:01, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rok59Rok59

15 5

Co ty wiesz o zabijaniu wołku zbożowy 12:13, 22.04.2019


Stały czytelnikStały czytelnik

18 19

Strajk strajkiem, nauczyciele mają prawo walki o swoje ale nie w ten sposób aby stresować dzieciaki co mają egzaminy i brania ich jako zakładników. Także jestem przeciwny co PIS zrobiło z tego względu że jak iednym dali to wszystkim mają dać, a co z tym co nie są uprzywilejowani i muszą jakoś tyrać u prywaciarza, właśnie te Osoby ucierpią najwięcej z tego względu że albo będzie zadłużenie państwa rosło albo cenny pójdą w górę i takie podwyżki nic nie zmienią. 12:03, 22.04.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

K79K79

8 5

Pisowska narracją bo egzaminy się nie odbędą bo nie będzie matur ale nikt nie widzi że do końca roku szkolnego jeszcze 2 miesiące ciekawe kto zrealizuje program nauczania może rodzice? 12:11, 22.04.2019


Stały czytelnikStały czytelnik

3 2

Nie zrobią, dzieci tego nie odrobią albo nie klasyfikują albo wystawią oceny jakie były wtedy kiedy nauczyciele za czeli strajkować, teraz jest pytanie kto zatwierdzi oceny bo nie będzie rad, dlatego uważam że nie będą klasyfikować uczni, a roku szkolnego zostało mało co bo cały maj i połowa czerwca,a 21czerwca miało się planowane zakończenie roku szkolnego więc będzie lipa bo najgorzej będą miały dzieciaki z matematyki bo muszą pochłaniać stopniowo i muszą się uczyć zgodnie z tamatami bo potem będą braki. 13:27, 22.04.2019


NnmNnm

1 1

Więc jaki wniosek lub wnioski? 13:57, 22.04.2019


Stały czytelnikStały czytelnik

4 4

Nie dawać nic, a jak dawać to bez możliwości dorobków i zwiększyć im czas pracy bo takie rozdawnictwo jest jest nie dobre i bardzo złe. 14:18, 22.04.2019


Gg9Gg9

3 1

Zwiększenie godzin to automatyczne zwolnienie części nauczycieli szkoła nie jest z gumy roczniki są większe lub mniejsze 15:06, 22.04.2019


Stały czytelnikStały czytelnik

1 2

@ Cg9 Tak czy tak będzie musiało dojść do tego, ale bardziej myślałem aby dodać zajęcia pozalekcyjne, niestety ale mamy niż z powdowany mniejszą liczbą urodzin niż zgonów. Ciężkie czasy przyszły w 1993/94r. Właśnie wtedy AWS z SLD porobiło gimnazja, nie dla dobra dzieci i wyrównania wiedzy z zachodem co nie jest prawdą, potem rozpadło się i powstałą PO i PIS. PO podczas strajku nauczycieli, którym się ugioł wydłużył o rok wysyłając wczesnie dzieci do szkoły co obecnie odbija się obecnie. Jednak pęsje poszły do góry i nauczyciele powinni dostać też podwyżkę ale nie 1000 zł. Bo jak podniosą to znowu ceny towarów pójdą do góry i dostanie po łapach zwykły szary obywatel jak ceny towarów pójdą do góry i niż demograficzny będzie się tylko pogłębiał. 15:24, 22.04.2019


Gg99Gg99

1 1

Gimnazja powstały w 1999 roku szkoda czasu na dyskusję z tobą słaba wiedzą ponadgimnazjalna 16:39, 22.04.2019


Uuu 8Uuu 8

5 1

Gamoń i.... już 12:07, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadaRada

24 24

Jak przekonać swojego pracodawce do podwyżki radzą nauczyciele:

1) Wypnij się na strategicznych klientów.
2) Przyznaj ze swoja prace wykonujesz do dupy i na odwal oraz nie jesteś osoba kompetentna do niej, bo kto bystry by przyszedł do takiej pracy.
3) Jako rozwiązanie zaproponuj, ze nie zmienisz nic tylko pracodawca ma Ci płacić więcej o tysiąc złotych.
4) Pokaz ze jedyna sile jaka masz to silą urzędnika, który może dopuścić do egzaminu dojrzałości lub nie, bo nikt się nie przejmuje tym ze nie wykonujesz swoich obowiązków.
5) Stwórz kilka hehe śmiesznych piosenek.
6) Dziw się ze coraz mniej ludzi Cie popiera. 12:08, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BelzeBelze

2 1

Dobre. Podoba mi się 17:06, 22.04.2019


uczeńuczeń

12 17

ciekawe jak by byli właścicielami szkoły też by strajkowali? są szkoły niepubliczne i funkcjonują a nauczyciele bez karty uczą... 13:05, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gość6Gość6

5 5

Sprawdziłeś dlaczego tam pracują? Może zabrakło miejsca w państwowej bo napewno lepiej nie płacą 13:59, 22.04.2019


Tomasz1Tomasz1

36 20

Dla tych co hejtują na nauczycieli!!!
To prawda że przyjechaliście do Włocławka z wioch. Bo Włocławek to miasto robotniczo-chłopskie!!!
I to jest buraki święta prawda !!! Amen!!!

13:44, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

,, ,,

7 5

Ojej, a ty yntelygentny inaczej 14:06, 22.04.2019


GośćGość

11 3

Bo grożą nauczycielom bez karty ,że stracą prace a niepublicznym,że zabiorą dotacje krótko prosto i na temat. Poza tym tam mają wybitne dzieci bez orzeczeń jak nie przejdą testów psychologicznych to nie przyjmą do szkoły. Praca łatwa lekka i przyjemna uczyć geniuszy o czym my mówimy!!!!!!!! 13:45, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bObbOb

13 11

Każdy ma prawo do protestu, tak mówił Michał Kamiński, obecny koordynator, i trzeba protestować do skutku!!!! 13:52, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KonkretKonkret

22 12

Jakie poparcie to widać na tych zdjęciach, kto tam chodzi, te same twarze garstka towarzystwa wzajemnej adoracji, skończcie tą błazenade, zlikwidować kartę nauczyciela, tylko w Polsce te przywileje są, nie pasuje to won przyjdą Ci bez układów i poziom nauczania się poprawi. 14:12, 22.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

brbbrb

19 10

Ciekawe, co by było gdyby lekarze w ten sam sposób strajkowali: rozłożyli ręce i -nie leczymy, nie operujemy póki nam nie dacie podwyżki... Oby nikt się tak nie zachowywał jak nauczyciele 14:41, 22.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ubawiony 6Ubawiony 6

10 7

Policja poszła na L4 i kasa się znalazła 15:00, 22.04.2019


TonnyTonny

1 2

Policja musiała dostać co chciała, zachowali się jak terroryści nie dając rządowi wyboru. Strajkująca policja to zadymy na ulicach i brak ochrony imprez masowych (także międzynarodowych). O wcześniejszym niewystawianiu mandatów i stratach skarbu państwa nie wspomnę. To są dwa nieporównywalne przypadki. A za wszystkie podwyżki zapłaci ten co dostał najmniej, czyli szary obywatel - podwyżki wynagrodzeń, to automatyczny wzrost cen towarów. 09:37, 23.04.2019


BB

0 1

Ale policja nie robiła tego przed wyborami 10:04, 24.04.2019


AnnaBerAnnaBer

16 32

Jestem nauczycielem, nie strajkuje i nienpopieram. Oberwie sie naszym uczniom! Najgorsze, ze ci nauczyciele tez doatana pelne wyplaty a powinni polowe!!! 15:14, 22.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Go 55Go 55

6 5

Kto ci to powiedział może w TVP słyszałaś 16:34, 22.04.2019


JacJac

7 4

Skończcie już temat tych nierobów. Mało mają? Niech zmienią pracę 16:13, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

saomisaomi

4 2

Wydaje mi się że część myślących nauczycieli zauważyła że odrzucenie przez Broniarza i spółka ZNP propozycji premiera udziału w "okrągłym stole" ws. oświaty - jest potwierdzeniem ze nie o nauczycieli czy młodzież tu chodzi - Młodzież i nauczyciele są zakładnikami brudnej roboty PO-KO dla prowadzenie chaosu i anarchii w Kraju i obalenia rządu dla zapewnienia sobie "koryta". W tym świetle wydaje mi się że strajkujący to stado niedojrzałych do pełnienia funkcji zawodu nauczycieli, nie umiejący samodzielnie ocenić rzeczywistości i bezwiednie ulegających manipulacji politycznej czerwonego ZNP pod egidą zbieraniny POmiotów bolszewickich z polskimi paszportami PO-KO , którzy dla prywatnych korzyści materialnych szantażem objęła młodzież, która nie znalazła żadnej ochrony i obrony wśród tzw. pedagogów. Tacy tzw. nauczyciele naprodukowali nam w Kraju głupków na testach pogimnazjalnych - uważam że miejsce roszczeniowych destruktorów jest tylko wśród hołoty a nie polskiej inteligencji oświaty. 18:46, 23.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realreal

2 1

PRZYWÓDCA STRAJKU SZKOLNEGO SCHETYNA pod EGIDĄ PO-KO MUSI ZROZUMIEĆ ŻE POLACY ich nie chcą dlatego, że tzw. opozycję totalną stanowią głównie PO-mioty przybłędów ze wschodu - /podły prezent Stalina/ udających Polaków z polskimi paszportami i polskim obywatelstwem, nierzadko z zmienionym nazwiskiem. Oni mentalnie nie czują więzi z Polską jako ojczyzną. Dla nich Polska jako ojczyzna to synonim tego ile się da wyciągnąć korzyści materialnych dla siebie z Tenkraj. Polacy jako naród tolerancyjny zgodzili się nawet na współrządzenie przez PO/PSL naszym Krajem a oni zaczęli rozprzedawać i rozkradać nasz majątek narodowy nierzadko budowany przez kilka pokoleń Polaków, a kiedy Polacy ich odsuwają od pasywnego i rażąco zgubnego dla Kraju rządzenia, - to robią burdy, zadymy uliczne terroryzując społeczeństwo strajkami, niszcząc nawet start życiowy polskiej młodzieży, sieją ferment i niepokój społeczny, wreszcie zaczynają szkalowanie i donoszenie na nasz Kraj z błagalnym apelem w Unii żeby ukarała Polskę i obcięła dotacje ?eskalują przy tym nienawiść i anty polonizm. Znamiennym w tym wszystkim jest nie tylko przeszkadzanie rządowi w odbudowie zdegenerowanych instytucji i rozwoju gospodarczym Kraju z dokonanych przez nich zniszczeń np. wnoszenie do Unii o wstrzymanie przekopu mierzei wiślanej , ale i wnoszenie o zgubne dla naszego Kraju postulaty w postaci wprowadzenia waluty euro czy sprowadzenia do Polski afro-azjatów, a ostatnio zabiegają też o rozwój zboczeń i demoralizację dzieci i młodzieży szkolnej naszego Kraju. 12:29, 24.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HWDPHWDP

0 0

Mów za siebie. 09:46, 25.04.2019


SowaSowa

2 1

Nauczyciele też ludzie, jak każdy człowiek się ceni i szanuje... Wypowiadają się ludzie, którzy ze szkołą mają niewiele wspólnego. Gdyby nie Nauczyciele to większość z Was mie umiała by liczyć pisać i czytać... jeśli chodzi o korepetycje to nie udzielane są dzieciom słabym w nauce wręcz przeciwnie tym co uczą się bardzo dobrze a chcą mieć oceny celujące... najlepiej to jakby rodzice sami w ławce usiedli za własne dzieci. Ta Wasza nadgorliwość porażająca. Sami po korytarzach biegacie za nauczycielami i błagacie o korepetycje. A teraz macie czelność obrzucać Nauczycieli błotem. Brak wstydu i ambicji. Zero szacunku dla osób, od których po części jesteście uzależnieni. Zrozumcie wreszcie, że to co się stało to przez reformę edukacji. Podstawa programowa przeładowana czas na jeden temat do przerobienia jedna góra dwie godziny lekcyjne. Dzieci w ósmych klasach nie dają rady z nadmiarem materiału. To nie wina Nauczycieli tylko Minister Edukacji. Zrozumcie wreszcie Wy sami byście się buntowali gdyby pracodawca zawalił Was nadmiarem pracy a płacił mniej. Czy byście pracowali więcej za tą samą stawkę. Wątpię i właśnie o to walczą Nauczyciele. Rodzice chcecie żeby Wasze dzieci miały najlepsze wyniki w nauce? Nauczyciel robi wszystko aby nauczyć Wasze dziecko wspiera w złych chwilach i cieszy się razem z Waszym dzieckiem gdy dostaje dobrą ocenę. Gdy teraz Nauczyciele chcą chociaż odrobinę poczuć, że ich wspieracie. A Wy plecami się odwracacie.... 09:52, 25.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SowaSowa

2 0

Nie jestem Nauczycielem jestem rodzicem dziecka. Widzę jak jest. Ile czasu Nauczyciele muszą poświęcić mojemu dziecku aby zrozumiał temat. Nikt z Was tego nie zrozumie, bo każdy widzi czubek własnego nosa. To o czym piszecie jest nierealne do zrealizowania, ponieważ Nauczyciel od np. Geografii ma zajęcia z jedną klasą dwa razy w tygodniu, a klas przykładowo jest sześć. Tak samo jest z Fizyką czy Chemią. To o czym piszecie, że ma osiem godzin przy tablicy to tylko Nauczyciele od Języka polskiego lub Matematyki... tak wychodzi z planu lekcji. Nauczyciele to nie osoby fizyczne pracujące w fabrykach. Choć czasami potrzebują siły aby pomóc niepełnosprawnym w poruszaniu się po korytarzach szkolnych. Mówię tu o szkołach integracyjnych. To właśnie Nauczyciele najwięcej dają z siebie... Osoba pracująca fizycznie, idzie do pracy i po prostu, robi to co ma zrobić. Czasem nie pomyśli a zrobi, później są wypadki przy pracy. Nie szanujecie swojej i innych pracy. Nie macie szacunku dla siebie, a co tutaj mówić o szacunku dla innych. Tak wiem, za sam szacunek rodziny się nie wyżywi, ale jest ona dodatkiem do całości.... Pozdrawiam serdecznie Nauczycieli ze wszystkich szkół trzymam kciuki abyście wywalczyli to co Wam się należy!!! Przykro patrzeć, gdy Ci sami rodzice co biegali za Nauczycielami, aby załatwić korepetycje dla ich dzieci, teraz udają że Nauczycieli nie znają... Wstydźcie się rodzice! Wiecie co znaczy empatia? To znaczy wczuć się w rolę danej osoby i zobaczyć, jak to jest z jej perspektywy. Tego Wam wszystkim Życzę. 09:57, 25.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HWDPHWDP

3 0

Nie wszyscy Nauczyciele należą do Solidarności czy ZNP. Większość z nich, bo aż czterysta tysięcy to Nauczyciele bezpartyjny. Tak więc przestańcie powtarzać pisowskie bzdury, że strajk jest polityczny. Chyba, że za każdy taki wpis jako świnia dostaniesz 100zł natomiast jako krowa 500zł... Jesteście jak te pieski, które dużo szczekają a nie gryzą. Zaś Krowa, która dużo ryczy mało mleka daje. Tacy są ludzie. 10:13, 25.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%