Zamknij

Pracownicy Energi będą dyżurować w... redakcji DDWloclawek.pl! Zadaj im pytanie

15:30, 04.12.2017 .
Skomentuj Pracownicy Grupy Energa będą odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy zgłoszone przez włocławian. Fot. depositphotos Pracownicy Grupy Energa będą odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy zgłoszone przez włocławian. Fot. depositphotos

15 grudnia w redakcji DDWloclawek.pl odbędzie się dyżur pracowników Grupy Energa. Mieszkańcy będą mogli przyjść na spotkanie, by omówić z nimi ewentualne problemy lub zadać pytania dotyczące rozliczeń, liczników i innych zagadnień związanych z dostawami energii.

Dyżur pracowników Energi odbędzie się w naszej redakcji, w godz. 12:30-14:00. Na pytania włocławian będą odpowiadać trzy osoby, w tym Rzecznik Klienta Energi Obrót.

Dyżury w lokalnych redakcjach to część nowej proklienckiej polityki Grupy Energa. Podobne spotkania odbywają się w różnych miastach w Polsce od kliku miesięcy. Pracownicy Energi pojawili się już m. in. w Słupsku, Koszalinie, Płocku oraz Grudziądzu.

- Pierwsze dyżury mieliśmy już w maju na zachodzie Polski. Pomysł wziął się stąd, że Grupa Energa chciała rozwinąć swoje podejście do klientów na bardziej otwarte. Chodzi o to, żeby klient nie tylko przychodzi do nas, do salonu lub musiał dzwonić, ale żebyśmy my wychodzili do klienta – tłumaczy Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego Grupy Energa. – Odwiedzamy różne miasta i czekamy na sygnały klientów, przyjmujemy zgłoszenia problemów związanych z naszą firmą.

Dotychczasowe dyżury pokazały, że taka forma kontaktu z klientami dobrze się sprawdza. Na spotkania z pracownikami Energi przychodziło niekiedy nawet 30 osób, a wszystkie sprawy zgłoszone podczas wszystkich siedmiu spotkań udało się już rozwiązać.

- Podczas dyżurów klienci mogą porozmawiać z żywym człowiekiem, któremu mogą wyjaśnić swój problem, co pozwala na bardziej skuteczne załatwienie sprawy. My widzimy po drugiej stronie człowieka, a nie numer sprawy. Z drugiej strony, klient też widzi żywą osobę, a nie np. słyszy tylko głos w słuchawce – przyznaje Lis-Radomski.

Na kilku pierwszych dyżurach pracowników Energi klienci najczęściej pytali o długoterminowe faktury, jednak ten problem został rozwiązany już w lipcu i podczas kolejnych spotkań tematyka była bardziej zróżnicowana. Osoby przychodzące na dyżury pytały m. in. o funkcjonowanie liczników czy poszczególne opłaty składające się na rachunek za prąd.

Osoby, które chciałyby porozmawiać z pracownikami Grupy Energa o swoich problemach lub zadać pytania związane z jej działalnością, 15 grudnia między 12:30 a 14:00 będą mogły zadzwonić do naszej redakcji, pod nr: 790 601 676. Czytelników, którzy nie będą mogli skontaktować się z nami telefonicznie, zachęcamy do zostawiania pytań dotyczących działalności Energi, rozliczeń i innych interesujących ich kwestii w komentarzach. Wszystkie, o ile nie będą dotyczyły konkretnych rozliczeń danego klienta, jeden z dziennikarzy DDWloclawek.pl zada dyżurującym pracownikom Energi podczas relacji live na Facebooku.

Zachęcamy również do przesyłania opisu swoich spraw wraz z numerem klienta mailowo, pod adres: [email protected] (w tytule wiadomości należy wpisać: „dyżur Energa”). Wszystkie wiadomości przekażemy przedstawicielom firmy, którzy następnie skontaktują się z każdym z klientów indywidualnie i wyjaśnią, jak można rozwiązać ich problemy. W ten sam sposób zostaną rozwiązane ewentualne problemy zgłoszone na Facebooku podczas relacji live z dyżuru.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(9)

????????

17 0

Pytania prosze bardzo - dlaczego zwykły Kowalski nie moze sobie sam obliczyć zużycia energii elektrycznej na podstawie wskazań zalegalizowanego licznika ???

Dlaczego zwykły Kowalski nie może sam decydować za jaki okres będzie opłacał zużycie en elektrycznej ?

Dlaczego energa naraża swoich klientów na dodatkowe koszty za rozmowy telefoniczne w sprawie reklamacji ?

Kto w relacjach z Energa jest podmiotem a kto przedmiotem ? 16:09, 04.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

******

16 1

Niech się Wam wytłumaczą, a to opublikujecie: dlaczego Energa wycofuje się z instalowania liczników przedpłatowych? Np dla wynajmujących mieszkanie to ogromne ułatwienie, dla rzeszy odbiorców to nauka planowania wydatków, dla samej Energii oszczędność kosztów (zapłata z góry, żadnej konieczności windykacji, koniec z niesolidnymi odbiorcami, nie ma kradzieży) 16:11, 04.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

0 6

A kto utrzyma system przedpłat? Nic za darmo, a skoro się z tego wycofują to znaczy, że to się nie opłaca. I nie oczekuj na ich tłumaczenia, bo nic nie muszą - tak samo, jak ty. 21:52, 04.12.2017


siarra mm 5siarra mm 5

12 1

Zużyłem "0" energii ile za to ilość niedożycia zapłacę. Abonament. 20:13, 04.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wlocek369Wlocek369

6 0

Faktycznie to dziwne, bo skoro nie ma zużycia energii to nie powinno być i opłaty za przesył. Skoro nie pobrano to i nie było potrzeby dostawy. 13:17, 05.12.2017


Ewa60Ewa60

2 0

Bardzo proszę aby o cotygodniowych wyłäczeniech prądu informować użytkowników na Waszym portalu .Będzie to czytelne i pomocne mieszkańcom Wloclawka i okolic. 19:49, 05.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zenek111Zenek111

4 0

dlaczego te cwaniaki pod przykrywką promocji przemycają opłatę handlową. Do mnie dzwonili około 20 razy w tej sprawie. Aż buraków musiałem oszukać że numer telefonu pod który wydzwaniają zmienił właściciela i że zgłoszę sprawę na policję. Opłaty handlowej do tej pory udało mi się szczęśliwie uniknąć. 12:23, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kuźwa Kuźwa

1 0

Dlaczego odbiorca który nie zuzywa energii elektrycznej (bo np wyjechał) musi płacić stałą opłate za nic -czyli haracz na prezesów Energi ?
Dlaczego ten gangsterski system naliczania opłat w Polsce zakłamuje prawdziwy koszt kilowatogodziny który musi płacić odbiorca ?
Dlaczego Energa ubezwłasnowolniła polskich odbiorców pozbawiając ich możliwości samodzielnego obliczania kosztów zużytej energii elektrycznej ? To jest naruszenie praw konstytucyjnych ! 13:59, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

energabubelenergabubel

1 0

Kiedyś oferowali tańsze kilowaty ale haczyk był w tym że doliczona 15zł opłata do rachunku...czemu nie mówią prawdy tylko oszukują!!

Dziadostwo od momentu gdy opuścili stałą siedzibę we włocławku na duninowskiej. 22:25, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%