Zamknij

Hala OSiR pełna usterek? Urzędnicy i wykonawca odpowiadają na zarzuty dziennikarzy

06:00, 09.03.2018 . Aktualizacja: 07:56, 10.03.2018
Skomentuj Na zarzuty dziennikarzy odpowiadali m. in. (od prawej): wiceprezydent Magdalena Korpolak-Komorowska, Janusz Kapuściński z firmy Molewski oraz były prezes przedsiębiorstwa, Janusz Ostapiuk. Fot. Natalia Seklecka Na zarzuty dziennikarzy odpowiadali m. in. (od prawej): wiceprezydent Magdalena Korpolak-Komorowska, Janusz Kapuściński z firmy Molewski oraz były prezes przedsiębiorstwa, Janusz Ostapiuk. Fot. Natalia Seklecka

Wiceprezydent Włocławka, Magdalena Korpolak-Komorowska i przedstawiciele wykonującej remont hali OSiR firmy Molewski odnieśli się do zarzutów dziennikarzy, którzy w telewizji CW24 wyemitowali materiały pokazujące szereg usterek znalezionych w obiekcie. Zastępczyni prezydenta mówiła o tym, że publikacje szkalują jakość remontu. Wykonawca zapewnił natomiast, że jest zadowolony z jakości zrealizowanych prac, a usterki usunie w ramach gwarancji.

Pierwszy materiał autorstwa uważanego za jednego z kandydatów na prezydenta Włocławka, Macieja Maciaka i właściciela internetowego radia eMKa, Mariusz Kowalewicza ukazał się w poniedziałek, 5 marca. Dziennikarze pokazali w nim m. in. chwiejące się barierki przy schodach zabezpieczone ławką, nierówno wiszącą tablicę kosza oraz śmieci w pomieszczeniach przeciwpożarowych znajdujących się pod trybunami. Zakwestionowali również jakość parkietu, który „faluje” i zwrócili uwagę na to, że boisko do koszykówki nie spełnia standardów Polskiej Ligi Koszykówki, ponieważ ściany są zbyt blisko linii końcowej boiska. Mariusz Kowalewicz stwierdził również, że w czasie remontu ówczesny prezes firmy Molewski, Janusz Ostapiuk zapewniał, iż ściany zostaną przesunięte.

Kolejny materiał ukazał się w środę, 7 marca. Dziennikarze pokazali w nim, jak wyglądają piwnice i pomieszczenia, w których znajdują się urządzenia i przewody wentylacyjne oraz klimatyzacyjne. Znaleźli w nich m. in. niezabezpieczone kable, podłogę zalaną wodą oraz zawilgocone ściany.

[ZT]27583[/ZT]

W odpowiedzi na dwa wyemitowane dotychczas materiały (Maciej Maciak zapowiedział, że w planach jest już kolejny) odbyła się konferencja prasowa z udziałem wiceprezydent Włocławka Magdaleny-Korpolak Komorowskiej, dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji Andrzeja Walczaka, przedstawicieli firmy Molewski, projektanta i inspektora nadzorującego budowę, a także przebywającego od pół roku na emeryturze Janusza Ostapiuka.

- Chcemy pokazać wyremontowany obiekt hali OSiR, który ma ponad 50 lat. Remont odbywający się na tym obiekcie, oparty na istniejącej konstrukcji m. in. dachu, ścian zewnętrznych i ich elementów, był przeprowadzony zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa konstrukcji, przeciwpożarowego, ochrony zdrowia, oszczędnością energii i innych przepisów prawa - mówiła podczas spotkania z dziennikarzami Magdalena Korpolak-Komorowska, wiceprezydent Włocławka ds. rozwoju i inwestycji. – Konferencja ma na celu merytoryczne, techniczne i przede wszystkim rzetelne ustosunkowanie się zamawiającego i wykonawcy do ukazujących się w ostatnich dniach informacji, szkalujących wykonanie remontu i jego zakres.

Przedstawiciel firmy Molewski, wyjaśnił, że pomieszczenia pod trybunami nie były objęte remontem. Nie chciał jednak wyrokować, skąd wzięły się znajdujące się tam śmieci i gruz. Wytłumaczył również, jak doszło do tego, że barierki znajdujące się przy schodach, zaczęły się chwiać.

- Barierka została wykonana zgodnie z projektem i wszystkimi wymaganiami – zapewnił Janusz Kapuściński, wiceprezes firmy Molewski. – Wykonując ją ingerowaliśmy natomiast w konstrukcję hali. Ta hala została oddana do użytkowania w roku 1967, więc ma już ponad 50 lat. Zadaniem wykonawcy było wykonanie barierek, mocując je do istniejącej struktury hali. W konstrukcję istniejącą wykonawca nie ingerował, ponieważ nie było to zakresem jego realizacji. Mocowanie barierek to jest ostatni element montowany po wykonaniu okładzin posadzkowych. Po wykonaniu otworów czyli dowierceniu się do struktury schodów, okazało się, że ona nie spełnia minimalnych wymagań, jakie stawiane są kołkom rozporowym.

Wykonawca dodał, że w związku z tym nie do końca poczuwa się do odpowiedzialności za usterkę. Mimo tego wykona naprawę w ramach gwarancji. To samo dotyczy innych usterek, które dotyczą prac prowadzonych przez firmę Molewski. Janusz Kapuściński wyjaśnił jednak, że w zakresie remontu nie znalazły się m. in. instalacje i przyłącza, których dotyczył drugi z wyemitowanych materiałów. Co do jakości parkietu, zapewnił natomiast, że został on wykonany zgodnie ze wszystkimi normami, a jego sprężystość nie wynika z wadliwości, a z jego właściwości. Dzięki temu, że parkiet "faluje", sportowcy mają unikać kontuzji.

[ZT]28418[/ZT]

Na konferencji pojawił się także Janusz Ostapiuk, który obecnie przebywa na emeryturze. Były prezes firmy Molewski odniósł się do zarzutu, jakoby miał zapewniać, że boisko zostanie powiększone poprzez przesunięcie ścian. Jak wyjaśnił, na obu końcach boiska znajdują się ściany nośne i nigdy nie brano pod uwagę przesuwania ich.

- Na pewno nie powiedziałem, bo nie mogłem nawet powiedzieć, że któraś z tych ścian będzie przesuwana, bo to są ściany konstrukcyjne. My mówiliśmy o ścianach, które są z tyłu, na zapleczu. One były przesuwane i remontowane. Musiałbym być niespełna rozumu, żeby mówić o przesunięciu ściany nośnej – tłumaczył Ostapiuk.

Dyrektor OSiR, odniósł się natomiast do kwestii grzejników, które były zamontowane na ścianach po obu stronach boiska (obecnie zdemontowanych i zastąpionych przez materace).

- Jedyna uwaga, jaką mieliśmy od użytkowników hali, dotyczyła właśnie grzejników. Od początku wiedzieliśmy, że to będzie problem. Zanim oddaliśmy obiekt do użytku, wielokrotnie zgłaszaliśmy ten problem. Okazało się, że wykonawca, w związku z tym, że to było zapisane w projekcie, musiał wykonać te grzejniki. Ja czekałem tylko na moment przekazania hali. Jedną z pierwszych decyzji było zabezpieczenie tych grzejników, a następnie wymiana materaców pod koszem.

Janusz Kapuściński z firmy Molewski zapewnił, że wykonawca jest zadowolony z prac, które zrealizował i zareaguje na wszystkie zgłoszenia dotyczące usterek podlegających pod gwarancję na wykonane roboty.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(122)

zawodnik WLKAzawodnik WLKA

54 42

Przyznaję, że grając regularnie w lidze WLKA nawet nie wiedziałem o jakichkolwiek problemach. Prawda jest taka, że dla nas hala w porównaniu do tego co było przed remontem to niebo i ziemia. Nie ma czego porównywać. Prawdą jest, że w pierwszej kolejce na hali wkurzały nas grzejniki ale już jest wszystko ok. Szkoda, że tylko nie możemy w tygodniu trenować ale hala podobno jest już zarezerwowana do czerwca. 06:13, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

wykop.plwykop.pl

80 4

Fajny tytuł na Wykopie.pl dali filmikowi: Janusze budownictwa nawiedzili Włocławek. Warto komentarze poczytać :) 06:18, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

84 38

oni chyba inną halę odbierali niż ja widziałem na materiale , jest tam tyle niedoróbek że nie powinni dostać żadnych pieniędzy , a Pani wiceprezydent podkłada się może nawet nieświadomie , prędzej czy póżniej ktoś za to beknie i to nie miło . Nie można już na to patrzeć.
Składam zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa . 06:21, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ja samja sam

25 0

w tym mieście nikt za nic nie beknie. 08:47, 09.03.2018


Malkontenci Malkontenci

44 64

W tym mieście tylko potrafimy narzekać. Od lat wiele remontów wymaga poprawek. Pamiętamy doskonale remont jedynki za czsów Pałuckiegi. A dzisiaj ludzie z innych miast przyznają, że już normalnie jeździ sie przez Włocławek. Kilka tygodni i w hali też wszystko będzie ok. Czy my musimy tylko narzekać? 06:24, 09.03.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

YyyYyy

33 4

Poprawek?? Tego nie można nazwać poprawkami. 06:32, 09.03.2018


tojotojo

33 3

zapłacił byś za taką robotę u Ciebie w domu , pewnie poprawić można wszystko. 06:47, 09.03.2018


remrem

30 3

W domu by ci kiszke zrobili ale co tam ważne ze coś zrobili , tylko My Polacy potrafimy cieszyć się z bubli. ZAPAMIĘTAJ Płacisz to WYMAGASZ 07:09, 09.03.2018


qw_qw_

22 1

Szanowny panie... jest taki dokument jak SIWZ, gdzie są jasno sprecyzowane wymagania zmawiającego. Problem w Polandii jest taki, że wykonawcy starają się manewrować po SIWZ tak, by zgadzał się termin i zysk, a jeśli to niemożliwe - "lekko" nagiąć wymagania ale tak, by nikt w okresie gwarancyjnym się nie przyczepił. Przykład - DK91. Wykonawca użył złej mieszanki dywaniku i koniec końców musiał zrywać ponad 2km ścieralnej, a przecież ponad pół roku zapewniał, że wszystko jest OK. Oczywiście swoją cegiełkę dołożył UM, bo jest coś takiego, jak nadzór. GDDKiA ma swoje laboratorium i na bieżąco bada próbki z budów a nasze miasto... zamiast zamówić analizę, to ślepo wierzy, że jak jest coś w SIWZ, to tak ma być. Trudno nie wysuwać tez o zmowie na linii wykonawca-UM, a kandydatów jest sporo. 08:13, 09.03.2018


jakbyś czuł ze wyrzujakbyś czuł ze wyrzu

3 0

Ale niestety tego nie czujesz. Tak rozrzutnie mozna wydac kazdą kasę 18:01, 10.03.2018


Bez komentarzaBez komentarza

56 33

Kilka miesięcy temu czytałem tutaj, że jeden z dziennikarzy przygotowujący materiał bierze pod uwagę start w wyborach prezydenckich. Pamiętam jakie były komentarze na tym portalu. Dzisiaj 9 miesięcy przed wyborami pojawia się taki materiał. Bez komentarza 06:28, 09.03.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

po co ci to byłopo co ci to było

13 21

Marnej dziennikarzynie kampania wyborcza się nie udała :))) to wyglądało jak kampania buraczana !!!! 08:44, 09.03.2018


Bez komentarza?Bez komentarza?

18 6

A może warto byloby się przyjrzeć;
1. pływającym scenom,
2. "fruwajacym" kamieniom bazaltowym na Zielonym Rynku,
3. Fontannie grającej, z której woda płynie do Fary,
4. Gospodarce w parkach Sienkiewicz i Łokietka,
5. dziwnym darowiznom dla obcych firm z poza Włocławka...
6. niezbyt bezpiecznym przystaniom wodnym
i td. i tp.
12:39, 09.03.2018


tojotojo

78 18

jeżeli stara konstrukcja hali nie nadaje się do tego żeby wkręcić - wbić w nią kotwę to raczej stara konstrukcja hali nadawała się do rozbiórki , a nie do remontu .
Co na to projektant - żle zaprojektował? 06:42, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

72 17

- do Malkontenci - zapłaciłbyś za taką robotę u Ciebie w domu , pewnie nie . 06:50, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lena. GLena. G

22 10

Boję się,ze Janusze budownictwa zaczną teraz krytykowac gonekologow w naszym miescie i zaczną pokazywać jak to powinno sie robić???? 07:01, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

13 1

co to znaczy - gonekologow - ? 07:07, 09.03.2018


KwiatekKwiatek

39 65

Panow z tej lokalnej tv nie powinno się poważnie traktowac. 07:02, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwojakSwojak

19 61

A ja uważam że nie ma tragediii ,ładnie wkomponowane zewnętrzny wygląd hali w otoczenie , kilka niedoróbek da się pojawić i to w ramach gwarancji i tak jak napisano wcześniej za jakiś czas będzie Oki. 07:09, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Smiech na saliSmiech na sali

32 41

Skoro Redaktor chciał przesunąć ścianę nośną to ja nie mam więcej pytań!!!! 07:15, 09.03.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

spekulantspekulant

22 2

Nie przesunąć tylko zrobić wnękę, a robi się to zabezpieczając istniejącą podciągiem. Da się.

Skoro nie masz więcej pytań to ... 09:45, 09.03.2018


PytaniePytanie

8 0

...a masz w ogóle jakieś sensowne, logiczne pytania? 12:40, 09.03.2018


tojotojo

60 11

Do - Smiech na sali - " Skoro Redaktor chciał przesunąć ścianę nośną to ja nie mam więcej pytań!!! ' ---
- ale jeśli projektując remont projektuje się bubel nie zgodny z wymogami to trzeba pytać .
Ludzie ponad 10 milionów zł za coo ?
za płytki na podłodze położone krzywo w cenie 10 zł/za metr kw.
poręcze których nie potrafią porządnie przykręcić,
za gładzie których gładziami nie można nazwać
i parkiet który po sezonie użytkowania będzie na pewno do ściągnięcia ,
nad tym nikt nie panował . 07:30, 09.03.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qwertyqwerty

5 8

A ja myślę, że się ch..a znasz :) typowy polaczek wszystko wiedzący. Za mało po świecie jeździsz i za mało widzisz i za mało wiesz. Pewnie się nigdy nie budowałeś i nie wiesz co ile kosztuje :) Hala się dużo lepiej prezentuje niż kiedyś i w środku jest niebo a ziemia. A Ci nasi dziennikarze od siedmiu boleści są śmieszni, amatorszczyzna jak nic :p 17:56, 09.03.2018


antybushantybush

2 1

Odnośnie Geniusza z firmy Molewski to jako Janusz inżynierii *%#)!& się znający WIEM ŻE BARIERKI MONTUJE SIĘ NA STALOWE KOTWY a nie jakieś badziewne kołki rozporowe firmy krzak 20:35, 11.03.2018


eljoteljot

37 4

Dokładnie taka sama historia była przed poprzednimi wyborami municypalnymi z Przystanią przy Piwnej 1a i kładką nad Zgłowiączką. Usterki zagrażające zdrowiu i życiu użytkowników obiektu zostały zgłoszone do Kujawsko-Pomorskiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w lipcu 2014 a obiekty zostały wyłączone z użytkowania dopiero po wyborach w marcu 2015.I też był winien kandydat na prezydenta który chciał zbić kapitał polityczny i sprawę ujawnił.Usterki te nie są usunięte do dzisiaj.Po wyborach w mieście sprawami miejskich inwestycji powinien zajmować się Generalny Wykonawca który przeprowadzi inwestycję od początku do końca. 07:32, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sławek BieńkowskiSławek Bieńkowski

5 3

Masz rację eljot, sam ten wniosek składałem z pomocą Twojej wiedzy. I co? Ktoś beknął za to? Nikt. A jak teraz to wygląda? Tragedia.
Pamiętam jak ten film robiłem o wykonaniu a teraz to już dno. Gwarancji ani widu ani słychu :(.

https://youtu.be/VK6M5j-q3Bc

Panie Maciak, rusz ten temat. To Pałucki zamawiał i odbierał.
16:34, 09.03.2018


Użytkownik Użytkownik

63 2

Witam na remontowanej hali trenuje mój syn na wejściu obiekt super ale po pewnym czasie można zaobserwować dużą ilość nie dociągnięć warto uderzyć się w pierś i stawić czoła problemowi. Nie wiem co miał na myśli wykonawca mówiąc " Dzięki temu, że parkiet "faluje", sportowcy mają unikać kontuzji. " . Piłka na tym parkiecie podczas kozłowania po prostu siada jeżeli to jest standard to czemu hala Mistrzów nie posiada tak nowoczesnego parkietu!!!!!!!!!! 07:32, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eljoteljot

6 2

Parkiet hali został położony w technologii tzw.podłogi pływającej a nie solidnie przytwierdzonej klejem do podłoża.Jest to elementarny błąd. 10:04, 09.03.2018


Luzacki luzak bez paLuzacki luzak bez pa

8 33

Sam remontowalem swoh 40 letni dom i odroznijcie panowie redaktorzy remont od przebudowana!!! Jestem raz w tygodniu na tym obiekcie, nie ma porownania do tego co bylo na na parkiecie przed remontem. No nie ma!!! 07:39, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ScherlockScherlock

46 7

Pracownicy firmy Molewski to od 6:13 już w pracy?
Sądząc po treści i ilości komentarzy, to chyba cała załoga dziś dostanie nadgodziny ;)

Co jak co, ale ja takiej roboty bym nie przyjął, a majstra kopnął w dooope za takie tłumaczenie. 07:51, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lollol

18 2

Zapomniałeś jeszcze o pracownikach UM którzy ich wspierali ;) 09:56, 09.03.2018


nie lubię naleśnikównie lubię naleśników

48 6

Aż boje się pomyśleć co będzie po remoncie basenu.
Czy ślizgawka będzie na Wisłą a kąpielisko koło Saniko?
Nie zdziwię się jak woda z basenu będzie wyciekać na ulicę
U tego wykonawcy wszystko jest możliwe.
Więcej wschodnich "Januszy" budownictwa zatrudnij
Bo miejscowi już za drodzy, prawda Panie Wykonawco
A temu co odbierał obiekt podziękowałbym za pracę. 07:52, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

29 57

Jedyną szansą dla Włocławka jest aby Pan Maciak został Prezydentem.
On od wielu lat ma pomysł na nasze miasto.
Nigdy nie popierał żadnej partii.
Jest kompetentny i apolityczny.
Apeluję do mieszkańców aby nie zaprzepascili tej szansy rozwoju miasta.


08:37, 09.03.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

bossboss

8 3

jacku ....rozpędź się i walnij w najbliższą ścianę 14:33, 09.03.2018


JacekJacek

4 6

Ten pan robi dużo dobrego dla naszego miasta.
Ma dobre pomysły na rozwiązanie problemów biednych ludzi i nowe inwestycje , nie będzie oszukiwał bo jest uczciwy.
Apeluje dajmy mu szansę. 15:08, 09.03.2018


xxxxxxxxxxxxxxxxxx

5 3

Nigdy w życiu! To już lepiej aby Pałucki wrócił. 16:08, 09.03.2018


EmerytSygnalistaEmerytSygnalista

0 0

A kto to jest ten szMaciak?? 22:36, 12.03.2018


Ratunku !!!Ratunku !!!

22 28

Maciaka na prezydenta Świata !!!! 08:47, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dozorca Hali Dozorca Hali

1 1

Co ci nie pasuje ?,że udowadnia fuszerki .Gdyby nie redaktor pan M Maciak i M Kowalewski nigdy nie dowiedział się o fuszerkach,nie dotrzymywaniu terminów.Powiedz filozofie podwórkowy spod trzepaka osiedlowego ,która inwestycja we Włocławku wykonana była w terminie i bez fuszerki Przypomnę ,Zielony Rynek,fontanna na Starym Rynku ,Przystań na Wiśle starczy.Słowa uznania dla redaktorów pana Maciaka i Kowalewskiego. 06:56, 10.03.2018


LeslauerLeslauer

51 2

No i super. Barierka się chwieje ewidentnie, a wiceprezes twierdzi, że jest dobrze.
Jak jest dobrze, to po co "Molewski" chce to naprawiać?

Mazel Tov. 08:48, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MamiMami

33 4

Tylko zapomniano że zawodnicy grający w koszykówkę ligową są w różnym wieku,i brak regulowanych koszy do gry również stanowi problem,a jak zobaczyłam grzejniki praktycznie pod koszem na pierwszym treningu to pomyślałam że ktoś nie szanuje zdrowia dzieci i innych zawodnikow 08:54, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaki film?Jaki film?

11 4

Jest coś komentowane a nie ma materiału źródłowego (linku do reportażu), co już ogranicza możliwość zapoznania się z opinią krytyków jakości remontu. 09:00, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jest linkjest link

0 0

https://www.youtube.com/watch?v=ozdE4F38auU&feature=youtu.be 20:59, 09.03.2018


zgredzgred

47 1

A ja myślę,że dobrze jak dziennikarze sprawdzają jakoś remontów.Dosyć tych bubli w naszym Mieście! 09:04, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miloszmilosz

38 1

nie no poprostu porażka , nawet nie potrafią się przyznać do błędu , oni chyba są niezrównoważeni psychicznie .Jak jakieś dziecko spadnie i się zabije to pójdą siedzieć . Ciekawe jakie łapówki przyjeli :P Firma dnoooo dosłownie dno . 09:11, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rybyryby

34 1

Prokurator dla zleceniodawców i wykonawców
Ostrzeżenie dla innych partoli-drogowców i budowlańców
Krótko i dobitnie 09:27, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

37 0

Dla mnie osobiście, jeśli miasto (Inwestor) chciał wyremontować/odświeżyć halę (co uważam za dobry pomysł) mógł jednak pokusić się o sprawdzenie stanu przed inwestycją.
Jak twierdzi Pan Janusz Kapuściński, że barierki są OK, tylko konstrukcja hali jest za słaba, to ja się pytam, gdzie był Nadzór Budowlany, gdzie Projektant, gdzie Kierownik Robót ?

Chcąc rozpocząć inwestycję należało sprawdzić, czy obecna konstrukcja (ponad 50 letnia, jak zauważa Pani Magdalena Korpolak-Komorowska) nadaje się do użytku. Jeśli Kierownik Robót, czy Projektant stwierdziłby, że stan konstrukcji jest w złym stanie, wówczas można by było już w fazie projektowania uwzględnić poprawki. W obecnej sytuacji nikt nie odpowiada za ruchome barierki i odpadający tynk ze ściany.

Podsumowując uważam, że remont hali to bardzo dobry pomysł, tylko jak zwykle wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Co gorsza nie ze względu na wykonawce a sam proces przygotowania remontu. Teraz ciężko będzie wyegzekwować jakiekolwiek poprawki gwarancyjne, gdyż otrzymamy odpowiedź - "nie było to zakresem jego realizacji". 09:27, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Slowo jest ważne!Slowo jest ważne!

4 0

Panie mieszkaniec: dobrze jest być precyzyjnym w słowach! Bogactwo posiadanego i używanego słownictwa pozwala precyzyjnie wyrażać myśli.

Słowacki: "Chodzi mi o to, aby język giętki --- Powiedział wszystko, co pomyśli głowa".

Remont hali to NIE BYŁ "bardzo dobry pomysł" ! TO BYŁA KONIECZNOŚĆ! A to już jest zupełnie inne stwierdzenie nie przynoszące zbytniej i niezasluż0nej chwały osobom, które podjęły decyzję o tym remoncie!
O fatalnych (dogłębnie) skutkach tego remontu daruję sobie pisania czegokolwiek, procz jednego zdania:
Ten reportaż winien być przesłany do miejscowości Sevres pod Paryżem i tam ulokowany jako wzorzec tego, jak remontów robić sie nie powinno.
12:17, 09.03.2018


JoJoJoJo

42 1

Teraz to można sobie pogadać ale, osobiście uważam, że tą Hale powinno się zburzyć zamiast remontować. Obiekt za 10 mln który nie spełnia żadnych standardów, nie można tam grać nawet w 2 lidze koszykówki jest po prostu bez sensu... Niektóre sale gimnastyczne spełniają więcej standardów zawodowych lig niż Hala z ponad 1000 krzesełek za ponad 10 mln. Ale rozumiem, że taka hala jest w mieście potrzebna więc dlaczego nie zburzono starej i nie postawiono czegoś nowego ? Z małą ilością krzesełek ale za to z 2 boiskami. Gdzie mogłyby działać akademie siatkarskie, koszykarskie i piłki ręcznej i to równocześnie, nie wchodząc sobie w paradę. Skoro w Bydgoszczy pobudowano profesjonalną hale za 20 mln to my za 10 mln byśmy spokojnie takie centrum treningowe pobudowali. Trudno, stało się. Ale po prostu szkoda zmarnowanych pieniędzy. 09:47, 09.03.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tojotojo

6 0

w pełni Cię Marku - o ile to Ty Marku - popieram . 10:24, 09.03.2018


przezornyprzezorny

7 0

rowniez popieram.. nie rozumiem wydawania 10mln zl na cos co nie spelnia wymogow i w dodatku sie sypie... 10:30, 09.03.2018


dddd

39 3

Jaki prezydent taka hala 09:49, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

42 2

Wykonawca jest zadowolony, normalnie boki zrywać. A widzieliście kiedyś żeby wykonawca powiedział że jest niezadowolony wykonanej przez siebie pracy.
Do pana wiceprezesa, jak pan uważa że barierka była prawidłowo zamontowana to może trzeba się cofnąć do szkoły, albo chociaż kurs doszkalający.
Podsumowując żenada, żenada jeszcze raz żenada.
Mam nadzieje że następcy po wyborach rozliczą tych partaczy. 09:49, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

32 1

i tak najlepsze jest to, że siedząc i tak nic się nie widzi, bo barierki są na wysokości wzroku... gratulacje 09:55, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bigosbigos

27 1

za co się nie wezmą to sknocone coś i niedoróbki 10:04, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hmmmhmmm

38 1

Ciemny lud to kupil ? Czy to tylko trole z urzedu i firmy budowlanej za nasze pieniadze oplaceni nie widza problemu ? Propaganda sukcesu ! 10:08, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To obraza dla rozumuTo obraza dla rozumu

38 1

Przecież nie o samą wspomnianą barierkę tu chodzi, tylko o całą masę niedoróbek, nieprawidłowości, które widać było w dwóch częściach filmu, które można obejrzeć na cw24.
https://www.youtube.com/watch?v=Svy7nlh8Rjc
Stojąca woda na posadzkach w pomieszczeniach z urządzeniami elektroenergetycznymi, to zagrożenie zdrowia i życia dla obsługującego, czy kogoś, kto tam dotrze.
Ta otwarta studzienka ściekowa, z to pułapka na Maciaka, czy może dyrektor OSiR łapie tam ryby?
To też normalka?
Instalacje pożal się Boże jak kładzione, syf pobudowlany w pomieszczeniach (gruz, resztki materiałów, itp to też normalka?
A Pani viceprezydent, to zawsze tak dobra dla wykonawcy?
U siebie w domu Pani też zaakceptuje takie podejście wykonawcy - zrobi się, poprawi się, spoko szanowna pani.

Ja takich argumentów nie przyjmuję. Oczywiście nie wiem, czy te wszystkie sytuacje widoczne na filmie dotyczą firmy Molewski, ale gwarantuję Panu dyrektorowi OSiR, że za takie zagrożenia, jak tam widać w materiale, grozi nie tylko odpowiedzialność przed Panem Bogiem. 10:13, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

upartyuparty

30 18

Panie Maciak masz Pan moj glos jesli bedziesz Pan kandydatem na prezydenta. 10:13, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gospodarz potrzebny Gospodarz potrzebny

9 4

Mój też! Przynajmniej widać poważne podejście do spraw Miasta i odpowiednie podejście do społecznych pieniędzy! To są Twoje, moja I nasze pieniądze! I nie życzę sobie aby były tak marnowane!
Kandydat na prezydenta winien być przede wszystkim: DOBRYM, KREATYWNYM GOSPODARZEM.
Maciak już nie raz w swych reportażach pokazał, jak się ma w doopie społeczne pieniądze!
Nie muszę tego tutaj wyliczać, ale wspomnę: Zielony Rynek, Stary Rynek, brak troski w Parku, chodniki, jezdnie... Oj nazbierało się tego. A pracownicy UM i Rada Miasta tego nie widzą? 12:29, 09.03.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


do inspektordo inspektor

25 0

A mnie ja jestem pewien że za roboty na hali są odpowiedzialni inspektorzy to oni prowadzili nadzór budowlany i widzieli co się dzieje . po mojemu albo się nie znają na swojej pracy albo to zwykłe nieroby i nygusy porozliczać ich . 10:48, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwojakSwojak

23 0

Nie broniąc nikogo z UM uważam że ktoś roboty wykonane na hali odebrał i podpisał wystarczy zobaczyć i będzie wiadomo kto za to odpowiada, aczkolwiek jak już napisałem wcześniej bezpośredni nadzór nad budową mieli inspektorzy , oni pilnowali budowy i prowadzili dziennik budowy więc największą odpowiedzialności ponoszą oni , biorą za to pensje i powinni być za to rozliczeni 11:10, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

0 0

ma Pan całkowitą rację ,jednego nie rozumiem jak można było obiekt tak odebrać ,za co odbiorca odpowiada ? Wstyd Pani wiceprezydent,jak wykonawca i odbiorca mieli odwagę stanąć przed kamerami i odpowiadać że" usterki "usuną nazywają ten syf który wykonali usterkami!!!! 18:33, 12.03.2018


SwojakSwojak

15 1

Nie broniąc nikogo z UM uważam że ktoś roboty wykonane na hali odebrał i podpisał wystarczy zobaczyć i będzie wiadomo kto za to odpowiada, aczkolwiek jak już napisałem wcześniej bezpośredni nadzór nad budową mieli inspektorzy , oni pilnowali budowy i prowadzili dziennik budowy więc największą odpowiedzialności ponoszą oni , biorą za to pensje i powinni być za to rozliczeni 11:26, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qw_qw_

30 0

Kolejny raz widać, że w naszym super mieście instytucja nadzoru inwestycji... leży. 11:44, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyty

17 0

No i wszystko w porządku, oświadczenie wydane. Proszę Szanownych Państwa nie czepiać się, a usterki ..... BRAK 12:21, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻartowniśŻartowniś

25 0

"Wykonawca dodał, że w związku z tym nie do końca poczuwa się do odpowiedzialności za usterkę. Mimo tego wykona naprawę w ramach gwarancji."
Się uśmiałem. 12:24, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jak tak myślę...jak tak myślę...

12 0

... że wykonawca jeszcze dostanie dyplom od Prezydenta i nagrodę, za dobrowolne wykonanie naprawy gwarancyjnej do której się nie poczuwa.
Nagrodą będą dalsze zlecenia.
Koń by się uśmiał :) 12:52, 09.03.2018


tyty

12 0

No i wszystko w porządku, oświadczenie wydane. Proszę Szanownych Państwa nie czepiać się, a usterki ..... BRAK 12:38, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwerobserwer

29 0

Proponuję Cw 24 sprawdzić również remont LZK . Byłem tam ostatnio na wywiadówce i to co zobaczyłem to również porażka. Mam firmę wykończeniową wnętrz to wiem co mówię. Widok ścian w holu przy głównym wejściu wszystko mówi, a to dopiero początek. Ta szkoła czekała na ten remont wiele lat i mówienie że jest lepiej niż było to nasza wspólna porażka. Przede wszystkim dlatego że to nie kosztowało 5 zł i zrobiono na lata. Wstyd i tyle. 12:47, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

urzędnikurzędnik

27 0

Z tego co wiem to te remonty są fatalnie przygotowane od strony projektowej. Amatorka !!!!! Brak kompetencji ze strony przedstawicieli urzędu miejskiego na etapie przygotowania inwestycji i nadzoru porażający. I nic tu nie pomoże mini spódniczka Pani wice- prezydent , która za to bezpośrednio odpowiada. 12:57, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fanfan

10 29

Maciak kończ i wstydu oszczędz bo Włocławek to nie twój folwark ... 13:44, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Veto!Veto!

4 2

Owszem! Jego folwark! I mój folwark także..! I nawet twój, głąbie! Włocławek - to nasze wspólne dziedzictwo, wspólna, społeczna posiadłość! Bo miasto tworzą Mieszkańcy, a nie wynajęci na kilka lat samorządowi pracownicy!
Każdy z nas ma prawo się wypowiadać na temat jakości gospodarowania NASZYM WSPÓLNYM mieniem miejskim!
Dotarło? 16:45, 09.03.2018


chasesesechasesese

19 1

Bubel za 10mln,zero standardów tej hali,a na pseudo-konferencji próbują wmówić że wszystko jest w porządku.....Niech się przejadą do miejscowości obok i zobaczą jak wyglądają nawet małe hale sportowe.
Parkiet,kosze,1m od linii końcowej boiska koniec hali,wentylacja...aż żal jak zniszczona została stara hala. 14:15, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Z życia prywatnegoZ życia prywatnego

11 2

Dwóch facetów gra w golfa, chcą szybko rozegrać partię, ale przed nimi grają dwie początkujące kobiety, którym bardzo wolno idzie gra. Jeden mówi do drugiego:
- Idź do nich i zapytaj się, czy możemy je wyprzedzić?
Drugi idzie, dochodzi do połowy, zatrzymuje się i szybko wraca. Pierwszy pyta:
- Co się stało?
- Słuchaj, ty musisz iść, bo jedna z nich to moja żona, a druga to moja kochanka! Nie mogę się z nimi równocześnie zobaczyć!
- Ok, rozumiem, jasne.
Pierwszy podszedł do połowy, zatrzymał się i też wraca. Drugi pyta go:
- No, co jest?
- Jaki ten świat mały! 14:17, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Edek z fabryki kredeEdek z fabryki krede

0 0

Dobre, ha ha ha . 19:40, 09.03.2018


Edek z fabryki kredeEdek z fabryki krede

26 1

Skandalem jest to że halę odebrano, to że administrator nie zgłaszał usterek. Maciak musiał wylać na nich wiadro pomyj żeby tematem ktoś się zainteresował. Władze miasta dały ciała po całości, zaraz za nimi administrator hali, dopiero dalej firma Molewski. Tego nie da się obronić. 14:32, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VitoVito

18 1

To nie jest żadne szkalowanie tylko pokazanie całej prawdy o wykonawcy i tych , którzy dokonywali odbioru. Już za fuszerki na przystani firma Milewski nie powinna być dopuszczona do jakichkolwiek przetargów na pracę budowlane we Włocławku.Na pewno nie jeden majsterkowicza potrafił by np.lepiej zamocować barierki i przy tym posprzątać po sobie.Widac , że firma zatrudnia pseudofachowcow i niedouczonych pracowników nadzoru-a na pewno mamo dociekliwych. 14:43, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtuśwojtuś

4 15

I tak Misiak nie będzie prezydentem, a do kamery każdy może się wdzięczyć. 15:06, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NCC NCC

19 1

Niech się warholstwo nauczy, że publiczne pieniądze są ważniejsze niż prywatne. Ciekaw jestem reakcji tego zakłamanego towarzystwa towarów i usług jak by na prywatnej budowie takie fuszerki wyszły. Temu towarzystwu podziękuję przy urnie. Miasto w ruinie a oni taką wysoką kasę zbijają. 15:54, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gospocha gospocha

15 0

Jeśli dobrze rozumiem - podatnicy mają widzieć nie to co Maciak pokazuje na filmie bo to jest ściema , fotomontarz i mistyfikacja , ale to co chce wykonawca żeby podatnicy widzieli ?????
Idąc dalej - jak mi dwóch partaczy położyło kafelki na ścianie w kuchni które spadły po tygodniu to ja powinnam widzieć że te kafelki nadal są na scianie ?
To znaczy że to ja tych partaczy oszukałam bo im nie zapłaciłam ?
Mrożek chyba by zdechł ze śmiechu . 16:04, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanooshJanoosh

13 0

"Abwera" już węszy. Będzie spektakularnie, zobaczycie!!! 17:09, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jacuśssjacuśss

16 1

Żenujące tłumaczenia na tej konfie-jak słowo przeciw słowu i wciskanie kitów ludziom!
Parkiet niczym fala -już samo odbijanie piłki,kozłowanie nie jest takie jak powinno na normalnym płaskim parkiecie.
A co będzie za kilka lat,albo jak więcej osób będzie jednocześnie na parkiecie - już widzę jaka to "stabilna" konstrukcja.
10mln za taką halę?Pierw wykonanie,nadzór i dopiero zapłata a nie dziadostwo przedpotopowo.
Powinien być za to rozliczony prezydent jako jedna strona i wykonawcy.Na co idą pieniądze z podatków nas włocławian???????Na jakieś antyinwestycje wymyślone przez naszych urzędasów. 17:12, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

monmon

4 23

Miciak manipuluje wami jak dzieciakami z przedszkola w stylu pisowskim !!! 17:12, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Edek z fabryki kredeEdek z fabryki krede

11 0

Tak, Maciak manipuluje, Maciak tandetę odebrał i Maciak ją wykonał. Wielkie szczęście że są takie Maciaki bo byście czuli się zupełnie bezkarnie. Co do tego że wykonanie jest tandetne nie ma żadnych wątpliwości, a to że jest lepiej jak było to żaden argument, nie za dziesięć milionów, amen. 17:51, 09.03.2018


robert88robert88

21 2

Ludzie zastanówcie się przy wyborach na kogo głosujecie.Nie na tych co już byli i cały czas są i się nie sprawdzili.Otworzyć oczy.Niech wiedzą kto jest dla kogo!! 17:14, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kucharzkucharz

17 1

Ewidentne złodziejstwo,a oni tłumaczą że wszystko dobrze i ze sztuką budowlaną.Prokurator powinien wszystkich zwinąć na trzy miesięczny odpoczynek w areszcie śledczym.Gołym okiem widać że to grabież i wcale nie trzeba być inspektorem budowlanym żeby tą oczywistą oczywistość zauważyć. 18:04, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Donaldallah Azim TusDonaldallah Azim Tus

20 1

Istniejąca konstrukcja hali nie spełniała minimalnych wymagań stawianych kołkom rozporowym. Więc moje pytanie brzmi co za kołek uwzględnił w projekcie kołki rozporowe? Drugie pytanie, czy również ten sam kołek przeprowadzał odbiór i trzecie pytanie czy zadowoleni z siebie urzędnicy uważają mieszkańców Włocławka za kołki? 18:25, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

budowlaniecbudowlaniec

18 0

Czy Molewski wykonywał projekt?Wykonawca jest zadowolony(będzie pani zadowolona) Czy dziennikarze odbierają obiekt budowlany(od kiedy)To nie naprawy gwarancyjne tylko usunięcie usterek na,które winna być zatrzymana kaucja.Gwarancja 36m-cy .Wady ukryte 15 lat. 19:04, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KomentażKomentaż

0 0

radnego
https://youtu.be/HrrGZu6YAt8 19:57, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwojakSwojak

19 0

Urzędnik urzędnikiem a ja zapytuję jeszcze raz gdzie byli inspektorzy nadzoru którzy odpowiadali za budowę !!!!!!!!! 20:01, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Subiektywne okoSubiektywne oko

3 0

Inspektorzy już składają papiery o rezygnacji z funkcji inspektora.
Układy i układziki u mnie by taka żenada nie przeszła. Ciekaw jestem czy materiał zgadza się z tym co deklarowali w kosztorysie :D 10:59, 10.03.2018


MaxMax

2 16

CW24 gówno nie telewizja. 21:07, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do maxa abderyciarzaDo maxa abderyciarza

8 1

Panie Max - jest pan maxymalnie *%#)!& minimaxie prawo prasowe. O ile coś z tego zrozumiesz... 23:04, 09.03.2018


kosekkosek

12 0

tyle milionow wydali a tu jeden sie przyznal ze do niczego sie nie nadaje bo boisko nie ma rozmiarow i kosze tez smiech na hali zadnych rozgrywek ligowych nie bedzie mozna zrobic 21:29, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siorbetsiorbet

6 13

Redaktor specjalnej troski. Znowu sam sobie pisze komentarze. 22:12, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

głupi maciekgłupi maciek

4 16

Dobra, pokazał, jest lans, jest najmądrzejszy, niech już nie częstuje wszystkich swoimi kompleksami. 22:17, 09.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do ciebie - beockiegDo ciebie - beockieg

5 1

Zdaje się, że to ty istotko cierpisz na = najdelikatniej rzecz określając - depersonalizację.
Ps. Jestem ponad wszystko pewien,że musisz zajrzeć do jakiegoś słownika, aby wiedzieć; co to jest depersonalizacja i z czym to się "je". 23:01, 09.03.2018


PawPaw

16 1

10 milionów remont, za takie pieniądze można postawić nową... 23:04, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WielbicielkaWielbicielka

0 0

Andrzej jesteś boski 23:49, 09.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

młodamłoda

18 2

Tak patrząc obiektywnie to żadna inwestycja obecnej władzy nie skończyła się powodzeniem, wpadka za wpadkom, niekompetencja za niekompetencjom, prezydent stałe jest zdziwiony i "głupio się uśmiecha".Reasumując mamy bardzo słabą ekipę rządzącą, może to wynika że miasto Włocławek wcześniej znali raczej z widokówek. Jest to przykre co piszę ale niestety prawdziwe.Panie prezydencie ja już panu dziękuję


00:10, 10.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość1Gość1

5 15

Po tych komentarzach widać jaki wpływ na społeczeństwo ma trzecia władza czyli media , tylko jestem ciekawy czy ten materiał był rzetelnie zrobiony i wiarygodnie , pokazał tylko kilka usterek a krzyk jakby hala miała się zawalić. 05:26, 10.03.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

polpol

1 8

Durnota została w manipulowana przez tendencyjny artykuł i jest to żałosne :( 08:13, 10.03.2018


Extra gośćExtra gość

6 1

PO co ci oczy, gdy rozum masz ślepy? Tylko kilka? Człowieku puknij się w ten pusty jak dzwon łeb!
O przepraszam, widocznie ty umiesz liczyć tylko do kilku.
Przy okazji obejrzyj sobie wszystkie części, a i konferencję replikową pracowników UM.
09:53, 10.03.2018


re Gość1re Gość1

14 0

W takim razie kostka na Zielonym rynku też jest bezusterkowa ? 08:12, 10.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość 5Gość 5

5 23

Telewizja CW 24 to jest po prostu telewizja PIS i nic więcej. Wytykają błędy,chodzą po ulicach i szukają igły w stogu siana. A ten Pan w okularach to zupełny pajac i robi z siebie błazna. 08:49, 10.03.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wam już podziękujemyWam już podziękujemy

17 3

Masz rację to nie jest TVN, który do dzisiaj ciśnie nam kit o zielonej wyspie Tuska. 09:29, 10.03.2018


EmerytSygnalistaEmerytSygnalista

0 0

Mało tego!! Uważam że to TV Rydzyka !! Bo tam też kiche wciskają. Totalną !! KICHĘ !!jak w tej !.
22:38, 12.03.2018


BzdziagwaBzdziagwa

17 2

Zastępca do dymisji natychmiast ! Dyr osir do dymisji ! Dyr wydziału inwestycji do dymisji ! A sprawa do prokuratury ! Natychmiast 09:34, 10.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Subiektywne okoSubiektywne oko

15 1

Patrząc na to wszystko to film reportera na poziomie wykonawcy, a reportaż i dziennikarz powinien być raczej subiektywny, a nie obiektywny.

Co do wykonania to ja mam pytanie kto wydał zgodę na użytkowanie tego obiektu skoro barierki na klatkach nie są stabilne, a na trybunach to już jest porażka wykonawcy na całej linii- stważają bezpośrednie zagrożenia dla użytkowników ( kibiców).... nie wiecie Państwo to już mówię UM :)

Kratki wentylacyjne zamurowane :D to samo z nawiewami obłożone płytkami i teraz żeby dostać się do przewodu trzeba rwać płytki normalnie papranina ludzi spod biedronki, a kierownikiem robót i budowy były chyba osoby po marketingu. Posadzki i ich "równa" powierzchnia też zostawia wiele do życzenia no ale po co wylać samopoziom i wyrównać powierzchnię pod płytki przecież to jest drogie a szlichta odpadnie to najlepiej położyć na starym krzywym, a zysk będzie jeszcze większy.

Gdybym ja wykonał tak robotę to prezes wywaliłby mnie jako kierownika na zbity pysk z paragrafem razem z pracownikami.

JAK TA POPELINA PRZESZŁA PRZEZ INSPEKTORA NADZORU !??!?!?!?!

Tutaj jest wszystko szyte grubymi nićmi widać od razu że rządzą układy no ale przydał by się tu NIK wraz z prokuraturą to jestem ciekaw ile osób z uprawnieniami, które działały na tej budowie po wizycie NIK i prokuratury biegłoby do Izby Inżynierów składać papiery o zawieszenie działalności w branży.

Kierowniku od MOLEWSKIEGO Od kiedy to barierki montuje się na kołki rozporowe czy nawet dyble i to w dodatku jak się bronicie w tak starej konstrukcji? Nie wiecie co to kotwa chemiczna? Wicie, ale to kosztuje no i kasa musi się zgadzać.

Ale już wiem kto będzie remontował starego Mechanika dla PWSZ zapewne Molewski, więc będzie trzeba się pofatygować do Wojewody, żeby dał ze swojej strony inspektora nadzoru takiego z krwi i kości, ciekaw jestem czy dalibyście radę przynajmniej rozpocząć budowę czy zostalibyście wywaleni po tygodniu.

10 milionów? Ja się pytam za co? 10:57, 10.03.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

antybushantybush

0 0

Zrobili by nawet zwykłe stalowe kotwy i uszłoby jakoś :D Ale po co :D Generalnie ja Maciaka nie lubie i nie szanuje. Ale jednak pokazał prezydenta i UM bez gaci :) Jak mi na budowie by odwalili taką maniane to na kopach by teren budowy opuścili. I to gadanie, że pod płyta nie planowany był remont. To kur... za co te 10 baniek? Takie pudrowanie owrzodzeń 20:39, 11.03.2018


KitekKitek

15 1

hahahaha.Bareja dosłownie 11:33, 10.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obywatelmiastaobywatelmiasta

14 1

Ja tylko zapytam co będzie z tą halą za np.2-3lata????
Normalnie powinien być zakaz użytkowania tej hali.Pokazane jak nie należy wykonywać inwestycji-barierki,parkiet,wentylacja.Dobrze że są ludzie którzy to nagłaśniają i pokazują partactwo na które idą pieniądze miejskie.Nikt nam nie wmówi że kratki ściekowe są ok skoro wody nie zbierają,nierówna podłoga,śruby nic nie trzymające a już kaloryfery,parkiet czy krzywy kosz i wdychanie gruzu.Na takie coś zasługuje 100tys.miasto??Kto za to odpowiada urzędnik,prezydent,wykonawca-kasa musi być do miasta oddana!! 14:37, 10.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickaaakibickaaa

17 2

Uważam że powinno zostać to nagłośnione w tvp1 czy tvn - kto to projektował i jaki urzędnik odebrał takie cudooooo.
Hala nie nadaje się do użytku,rozgrywek,nie spełnia żadnych norm.A jeszcze ta woda co wybiła i glony oraz instalacje na wierzchu.Kto to wykonywał,kto nadzorował i 10mln za takie coś.
14:40, 10.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

60latek60latek

12 2

Pamiętam turnieje tańca towarzyskiego w małym osirze i jak teraz zaprosić na poważny turniej ludzi z warszawy,olsztyna i pokazać co zrobiono z poprzedniej hali.Wstyd i żal! 14:42, 10.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WielbicieleWielbiciele

14 1

Andrzej widzisz .... ta fucha cię przerosła !!! Czas na powrót do Brzescia ! 19:39, 10.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Donaldallah Azim TusDonaldallah Azim Tus

17 1

Panie Ostapiuk, nigdy nie słyszałem o dziennikarstwie kalwaryjskim. Słyszałem natomiast o dziadach kalwaryjskich, słyszał pan? 14:43, 11.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntybushAntybush

3 3

Panie Redaktorze. Bardzo dobrze, że wytknął pan błędy UM. Ale na boga posprzątaj pan bajzel przed swoim domem. Napraw tę bramę, oblatujące z płytek słupki, odklej z okien gazety i ogarnij trochę. Bo jakim jesteś gospodarzem pokazuje twój dom będący twoją wizytówką. 20:46, 11.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dużo wiemdużo wiem

0 0

No jak podwykonawcą były Nadolszczaki to nie może być dobrze... 22:49, 07.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%