Zamknij

Tak rozżalonego K. Grządziela jeszcze nie widziałeś. "Czuję żal jako człowiek" Powód?

12:30, 17.11.2018 G.S. Aktualizacja: 09:03, 19.11.2018
Skomentuj Krzysztof Grządziel. Fot. DDWloclawek.pl Krzysztof Grządziel. Fot. DDWloclawek.pl

Krzysztof Grządziel w poniedziałek po raz dziewiąty złoży ślubowanie jako miejski radny. Nie kryje jednak, że z wyborczego wyniku jest niezadowolony. 

W ostatnich wyborach do rady miasta Krzysztof Grządziel zdobył 878 głosów, co dało mu dopiero szóste miejsce w rywalizacji z innymi kandydatami. Przyznał, że taki wyborczy wynik odbiera jako porażkę. Chodzi nie tylko o to, że przez kilka kadencji z rzędu stawiało na niego najwięcej wyborców. 

O tym, jak odczytuje swój wyborczy wynik, Krzysztof Grządziel mówił w wywiadzie, którego udzielił TV Kujawy. Tak rozżalonego jeszcze go nie widzieliśmy.   

- Może rodzić się pytanie, dlaczego tak mało głosów otrzymałem. 42 lata mojej ciężkiej pracy na rzecz Włocławka. Myślę, że tyle, ile ja Włocławkowi pomogłem, ile zrobiłem dla Włocławka, to drugą taką osobę niełatwo zauważyć. Jeśli pomogłem konkretnie, rzeczowo kilkunastu tysiącom osób, to wtedy, kiedy jest czas wyborów, kiedy by się wydawało, że można liczyć na wzajemność, to powinno tej wzajemności być więcej - mówił Grządziel.

Stwierdził w wywiadzie, że znajomi mówią mu, że jest największym przegranym tych wyborów i nie zasłużył na tak małą liczbę głosów. On sam się z tym zgadza.  

- Czy warto pomagać innym, jeśli ja dostaję mniej głosów niż inny kandydaci, którzy dla tego miasta nic nie zrobili, albo niewiele? To poważne pytanie - czy warto pomagać? Czuję zwykły żal, jako człowiek. Mam satysfakcję, że mam mandat, ale ta ilość głosów nie jest odzwierciedleniem tego, jak wielu ludziom pomogłem - stwierdził Grządziel. 

Dodał, że jako osobistą porażkę odbiera też wyborczy wynik Krzysztofa Kukuckiego, który przegrał wyścig do fotela prezydenta miasta z Markiem Wojtkowskimi i Jarosławem Chmielewskim. 

- W tych wyborach przedstawiliśmy najlepszy program wyborczy z możliwych, który miał szansę wyrwać Włocławek z tej równi pochyłej, po której się staczamy. Mieliśmy także dobrego, przyzwoitego kandydata. Jeśli to zostało odrzucone, to też daje do myślenia, czym wyborcy się kierują odrzucając coś, co dla miasta byłoby przydatne, wręcz niezbędne. Dokładając do tego naszą listę kandydatów (do rady miasta - red.), ludzi bardzo doświadczonych, mądrych, sprawdzonych, z wielkim dorobkiem życiowym, to też nie zostało właściwie skonsumowane. To może rodzić żal i pytanie, dokąd idziemy, czego włocławianie chcą dalej - przekonywał radny. 

[ZT]31357[/ZT]

Przyznał, że cieszy się tylko, że nie doszło do reelekcji niektórych radnych, których nazwał  "ludźmi bez wyobraźni" i  "zdrajcami". - To jest ten mały sukces, z którego się osobiście cieszę - przyznał. 

W najbliższy poniedziałek 25 radnych nowej kadencji - 9 z Prawa i Sprawiedliwości, 8 z Koalicji Obywatelskiej, 7 z SLD Lewica Razem i jeden, który kandydował z listy komitetu Dariusza Wesołowskiego - złoży ślubowanie na pierwszej sesji. 

(G.S. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(156)

włocławek79włocławek79

159 47

tylko czy pan to robił z dobrego serca czy zeby odliczyc od podatku? kiedys juz pan z kolegami rzadził włocławkiem i nie było za dobrze wiec dlatego pan dostaje coraz mniej szans i komunisci . moze czas na zmiany (oby lepsze) . Chwała panu za to co zrobił i ilu ludziom pomogł ale poprostu czas niektórych minoł ! 12:41, 17.11.2018

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

MIODEKMIODEK

40 7

minoł buahahahaaa 14:22, 17.11.2018


qwertyqwerty

26 12

A Ty to uczony jesteś ( minoł hahaha ). 14:31, 17.11.2018


miodek2miodek2

18 4

- tak tak nie było dobrze bo gamonie wypisują bzdury(minoł) 18:44, 17.11.2018


kibic007kibic007

15 7

ludzie czytajcie sens wypowiedzi dotyczacej grzadziela a nie sprawdzacie literówke ! wystarczy zle wcisnac alt , ctrl czy caps lock i juz bład . chyba jego elektorat to wypisuje ;););) 01:19, 18.11.2018


@@

28 2

panie Grządziel... przeczytałem komentarze oraz pana żale... ma pan szansę dzięki komentarzom sie nauczyć czegoś co sie panu przyda w życiu, ale może pan uciec... paana wybór. Fakt tenorzy, pałac bursztynowy, osiedle, wieniec to nie podarunek tylko pana biznes, tak jak wiele innych biznesów, działan (np bycie radnym). Fajnie że pan tu inwestuje ale to jest dla pana, i ludzie mogą tylko pracować lub sobie popatrzeć. Czy to jest wg pana praca dla miasta i dla ludzi? niesstety to interesy pańskie. Szkoda że zamiast pałacu nie zrobił pan czegoś co będzie się wyróżniało w Polsce i co każdy chciałby zobaczyć, kasę na to pan miał. Niestety budowla jest okazała na zasadzie burackości - tak jak budowle cyganów tzw gargamele :) Zrób pan coś co będzie jedyne ale wspaniałe w skali Polski czy Europy. Zainwestuj pan we Włocławek i zrealizuj fantastyczny plan czy miejsce (które kiedyś będą kojarzyli Włocławianie z panem, zamiast koszmarków budowlanych) a nie obrażaj się na wyborców. Zdrowia życzę i fajnych pomysłów i przyjmij to proszę jako naukę a nie jak karę czy hejt.. to pan shejtował wyborców czyli Włocławian, ale wszystko da się naprawić.... !!! 18:33, 18.11.2018


@@

14 0

ps...może niech pan stworzy grupę ludzi (nie tych co są w układach i chapią dla siebie, tylko tych którzy kochają Włocławek i są pięknoduchami :), którzy z Włocławka zaczną robić ciekawe miasto gdzie będzie się chciało przyjechać, pracować, zamieszkać, wypoczywać... Włocławek jest w strategicznym miejscu Polski, ma tradycje i jest pięknie położony turystycznie i sportowo - jeziora, rzeki, zalew, lasy... jest odpowiednio duży i zarazem ma swój klimat... jest tu co robić i wszystko jest od razu widoczne nie tak jak w Toruniu czy bydgoszczy, gdzie trzeba mieć naprawdę super pomysł aby zaistnieć... u nas jest jeszcze wszystko do zrobienia :) byle to robić z rozmachem i dla ludzi i miasta... miasto panu się odwdzieczy pamięcią po latach... teraz ma pan to co ma :) . 18:33, 18.11.2018


@@

13 2

PODOBNO WE WŁOCŁAWKU CHCĄ ZROBIĆ Rodzinne Centrum Wiedzy i Rozrywki Energia Włocławka... wery gud... dlaczego młodych brak we Włocku? bo nie ma pracy i nie mają gdzie iść... miasto troszkę ożyło dzięki bulwarom, przystani, browarowiB ... wszystkie budynki połączyć ciekawymi w kształcie kolejkami wąskotorowymi lub kołowymi z wagonikami w kształcie np rzeźb Zagajewskiego lub innymi... w centrum zrobić dużo ciekawych elementów + akwaria wielkopowierzchniowe, dachy z roślinnością i ławeczkami, ścieżkami, lunetami do oglądania zawiśla lub nocą nieba i kawiarenką lub herbaciarnią... dużo roślin wkomponowanych w budynki, egzotyczne wewnątrz budynków mini palmiarnię lub oranżerię... park rozbudować z ogrodem botanicznym i akwariami z egzotyką i park rozrywki, potem Wisłę wykorzystać i tereny leśno/jeziorne i budować ładne budynki.... ten który tu proponują to OGROMNA PORAŻKA - ZWYKŁA BUDOWLA BLOKOWA... nieważne że znany architekt czy nieznany niech sam w takim czymś zamieszka... niech zrobią coś w stylu zwariowanego domu w Sopot, ludzie sami zaczną przyjeżdzać z Polski aby się z takim czymś filmować :) . 18:34, 18.11.2018


reo

JanekhJanekh

283 24

Szanowny Panie Krzysztofie. Może Pan pomóc pracownikom firmy DGS podwyższając im wynagrodzenie za pracę. Podobno generują niezły dochód 12:42, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

164 19

Może należy wymienić wyborców?
Troszkę samorefleksji drogi panie.Wasza opcja rządziła przez 2 kadencje i nie umniejszając pańskich zasług, kojarzy się z zabetonowanymi zieleńcami ,wypadającym brukiem , pływającym nikomu nie potrzebnym koszmarkiem.Równia pochyła o której pan mówi jest zasługą WASZEGO KOALICJANTA w Radzie Miasta.Czy to nie cuchnie hipokryzją ? 12:56, 17.11.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

amonamon

32 19

Dwie kadencje SLD: przebudowana droga krajowa nr 1, Browar B, dwie przystanie, basen międzyosiedlowy, przebudowany Teatr Impresaryjny, przebudowany stadion, jedne z najładniejszych w Polsce bulwarów, inkubator przedsiębiorczości i wiele innych rzeczy. Jak ktoś z tych dwóch kandecji rządó SLD widzi tylko wypadajace kostki z bruku to niech idzie do optyka po okulary. A co zrobiono przez 4 lata prezydentury Wojtkowskiego? 3-letni remont budynku basenu (bo nie samego basenu). 13:21, 17.11.2018


antyamonantyamon

21 10

amon13:21, 17.11.2018
Po co ci takie gały, gdy rozum wrony ci zabrały?

Masz chyba amnezję, skoro zapomniałeś o tym, że stadion remontowany w ub. kadencji OSiR-u się sypie (lampach stadionowych za bezcen sprzedanych - co za "wybitna" gospodarność - do Grudziądza), co dobitnie pokazała i wykazała tv CW24, że za 5 milionów (szkoda, że nie czystym złotem za taką giga-kwotę) wybetonowano Stary Rynek, a przedtem również za miliony - Rynek Zielony...
No i jakoś wykreśliła ci pamięć z twej głowy (o ile to, co nosisz na szyi - to stricte głowa) "cudowną", wielce upragnioną przez Społeczeństwo scenę na Wiśle pływającą, za której utrzymanie, holowanie i cholercia wie co jeszcze - szczególnie w takim jak teraz minusowym sezonie, a przecież Miasto
(SLD ---- > NIE PŁACI!),
czyli my płacimy. Chętnie przytoczę ci tutaj - jeżeli zapragniesz - treść pewnego, oficjalnego pisma grupy widzów tej scenki na wodzie się ślizgającej, jaką owa grupka wystosowała do byłego (i zarazem obecnego) prezydenta, Pana doktora MW. 16:21, 17.11.2018


optykoptyk

20 2

Opcja Dobrodzieja rządziła i rządzi znacznie dłużej niż dwie kadencje. Stachu, Rysiek, Władek też z tej ferajny są, a obecny w koalicji był. 18:03, 17.11.2018


Żal Żal

158 37

Najwięcej to chyba żal zmarnowanych pieniędzy na kampanie Kukuckiego.
Czyż nie panie Krzysztofie?
Ile samotnych matek miałoby wsparcia za kasę, która poszła na próżno? 13:13, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LatoLato

30 1

A dlaczego akurat samotnych matek. Nie lepiej na rozwój miasta? 19:38, 17.11.2018


januszjanusz

146 47

Miejmy nadzieję, że przy następnych wyborach już się nie dostanie do rady. 13:14, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławiokwłocławiok

245 31

Ale co Pan KG konkretnie zrobił przez 42 lata dla miasta?Swoje biznesy prowadzi dla siebie, a nie mieszkańców. Ludzi, których zatrudnia pracują na niego. Za co przeciętny mieszkaniec ,nie mający wspólnego z firmami tego Pana, może podziękować? Naprawdę nie wiem i nie rozumie żalu tego Pana. 13:29, 17.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MrXMrX

4 10

Gościu! Tak jak napisałeś "Ludzie których zatrudnia" czyli daje prace!!! 11:08, 19.11.2018


bartekbartek

12 1

Zgadza się Panie Krzysztofie żePan pomaga,ale ludzie pracując u Pana pracują za marne grosze 17:29, 19.11.2018


alicja1alicja1

63 130

Włocławianie nigdy nie umieli wybierać ...dlatego tu jest jak jest..nie myślą tylko bezmyślnie oddają głosy..Pan się nie poddaje !! 13:43, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

logikalogika

26 4

Jeżeli nigdy nie umieli wybierać, to znaczy, że wybierając jego dokonywali niewłaściwego wyboru. 19:18, 17.11.2018


,,Pecunia non olet&#,,Pecunia non olet&#

121 27

Nie mam zaufania do Grządziela. Absolutnie. Zdewaluował je osobiście nie tylko w stosunku do mnie! Tyle zrobił dla Włocławka czy dla siebie? Czy ul. Bracka - jej bieg - został zmieniony dla jego posiadłości pałacowej czy dla niego? Dzisiaj n spotkaniu w Toruniu usłyszałem komentarz dot. elegackiego postępowania tego pana. A już szczytem kultury była jego "złota" myśl skierowana do kobiety i o koiecie, cyt: "g--na nie tykam, bo g--no śmierdzi". Jak widać niektórym to nie przeszkadza. Pecunia, pecunia im imponuje i gotowi na... no właśnie
13:43, 17.11.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

eljoteljot

16 6

KRASOMÓWCA
A cóż to za orator postury atlety?
Toż to radny Grządziel obraza kobiety.
Poparcie spadło Panu radnemu o połowę ponieważ ludzie w tym i ja zapamiętali to niczym nie uzasadnione chamskie wystąpienie w stosunku do radnej OK-H której szczęśliwie nie ma już w Radzie Miasta. 17:11, 17.11.2018


BoloBolo

0 5

Pani OKH się słusznie należało. Sama wypowiedź nie była może elegancka, ale język wypowiedzi należy dostosować do możliwości słuchającego. W innym przypadku, po prostu nie zrozumie. 07:38, 19.11.2018


ErystaErysta

2 0

Bolo07:38, 19.11.2018
Takie infantylne komentarze jak twój - są raczej rzadkością! Kulturalny człowiek w czasie scysji - zamilknie, Odwróci się przysłowiowo plecami i nie będzie zwracał uwagi, dając swoim milczeniem dowód na to, że jest osobą o klasę lepiej wychowaną, kulturalniej ukształtowaną. Zachowanie, reakcja pana G. w tym konkretnym przypadku, była ewidentnie prostacka,żeby nie pisać chamska. I fakt ten nie ulega najmniejszej wątpliwości!
Może on zapomniał na chwilę pewnych norm zachowania, jakich się nauczył i pokazał brak pewnych hamulców w zachowaniu. Tego nie wiem, ale wydarzenie na długo pozostanie w pamięci Włocławian, bo takiej wulgarności językowej na sali obrad RM chyba nigdy nie było.
Kulturalnego człowieka absolutnie nic nie upoważnia do takiego zachowania, bo daje on takim zachowaniem świadectwo o sobie samym, a nie o tym kimś, do kogo takie "uprzejme" słowa kierował.
-----------
Nie piszę tych słów do ciebie, panie Bolo, bo wątpię; czy to zrozumiesz, - wg ciebie - słowa należy na odpowiednim poziomie kierować wg możliwości zrozumienia adresata tychże.
Do ciebie bym napisał: pier... i td, ale tego nie napiszę, bo mnie w domu rodzinka inaczej nauczyła. 23:43, 21.11.2018


SekulaSekula

162 16

Tajemnica sukcesu geniusza biznesu i filajtropa jest wspolnik DGSekula

http://telewizjarepublika.pl/dlaczego-zginal-ireneusz-sekula,61685.html

Gdyby nie Sekula, jego powiazania i blokada celna to nie byloby milionow Pana G.

Uzdrowisko sie sypie i nie daje kasy, Palac lipa a ucieczka do Sejmu czy Senatu przy tak marnym wyniku do Rady jest malo mozliwa. Plus 300tys wpakowane w kampanie KK.

Pan G nie jest geniuszem bizensu tylko byl w dorbym miejscu w dobrym czasie i mial dobrych kolegow. Wszelkie inne jego posuniecia biznesowe sa porazka.

Pozdrawiam Dobrodzieja i dziwie sie ze dostal az tyle glosow. 13:45, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwaqwa

59 122

Czytając większość wpisów mam wrażenie że Wlocławek to miasto ludzi normalnych inaczej. Ciągle tylko wyciągają łapska po pieniądze od innych sami zaś od siebie zero inwencji Pan Grządziel ma rację, wielki szacun dla Pana ... 13:52, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AntyszacAntyszac

24 5

Wyobraź sobie, że ja znamw ydarzenie, kiedy było odwrotnie. Bez szacunku. 15:37, 17.11.2018


pokorapokora

135 19

najgorsze jest to, jak się coś robi na pokaz, albo dla swoich korzyści, skromnością ten pan to nie grzeszy 13:52, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

idolidol

134 15

Zawsze możesz zrezygnować z mandatu po co CI to 13:53, 17.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LiliLili

7 34

Zamiast KG wolałabym w radzie miasta Monikę budzeniusz 15:31, 17.11.2018


"Orlątko""Orlątko"

18 3

Lili15:31, 17.11.2018

Oooooo... Najlepiej oboje naraz. Ale byłby kyrc. 16:24, 17.11.2018


CzłowiekCzłowiek

139 10

Więcej szacunku do ludzi, a nie do pieniądza. 14:14, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Znajomy Znajomy

119 22

Ale co ten pan niby robi. Jaka ciężka praca. Pieniądze ma ze starych czasów, jak większość starych komuchów. Nic nie robi tylko od czasu do czasu coś kupi a później odliczy sobie od podatku. On się dziwi że dostał mało głosów?? Ja się dziwię że ludzie na niego głosują. Niech powie co dobrego zrobił naprawdę dla miasta poza kupowaniem. Zajmuje tylko miejsce ludziom którzy naprawdę chcą dobrze dla naszego miasta. 14:16, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kto?kto?

8 30

Kto chce zrobić dobrze dla naszego miasta? Wojtkowski czy banda starych pisiorów w RM? Nie ośmieszaj się urzędasku 14:24, 17.11.2018


nono

47 52

taka prawda, to jest miasto niewdzięczników ale i też idiotów, będą głosować na tych, którzy lecą w telewizji, to samo przecież jest z wyborami do parlamentu. Wygrało PO bo PO wszędzie robi najlepszą propagandę, czy to w internetach czy w TV, wcale się nie zdziwie jak PiS straci władzę w kolejnych wyborach, a Wojtkowski to najlepszy manipulant w mieście (urzędnicy Wojtkosia przez całą kadencję regularnie odwiedzają DD i na wszystkich gadają źle, żeby potem ludzie głosowali na "mniejsze zło"). Szkoda że Kukucki się z nim zbratał, ja po tych wszystkich oszczerstwach i wymysłach rzucanych w jego kierunku bym się na to nie zdobył, ale Kukuckiemu bardziej zależy na mieście niż na swojej dumie i to szanuję 14:20, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewela555Ewela555

118 14

Mam pytanie co ten pan zrobił dla osiedla z którego kandydował? Mieszkam tu już 30 lat i nie przypominam sobie jego zasług. 14:24, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Roland Kwiatkowski Roland Kwiatkowski

49 20

Trudno oceniać, ale sami przyznacie, że " kapitalizm, demokracja i wolność", to największe zło na świecie, jakie można sobie wyobrazić. Polskie społeczeństwo ma już wszystkie syndromy społeczeństwa kolonialnego (społeczeństwo m.in. podzielone na stany). Kiedy ten balon szczęśliwości pęknie?
Drogi Panie Krzysztofie, wybory to istna farsa! Proszę się tym zjawiskiem zbytnio nie przejmować, bowiem de facto ludzie nie wiedzą na kogo oddają głos. Trudno im w tym gąszczu papierów, przekazu medialnego, się połapać. Społeczeństwo ma totalnie zryte berety przez smartfony, laptopy, telefony komórkowe, oraz dzicz zwaną inteligencją. Jestem przeciwny temu złodziejskiemu systemowi - inaczej kapitalizm, który wraz z nowymi technologiami wypaczył dosłownie wszystko. Poza tym w ramach demokracji Polska została sprzedana i na tym to miało polegać. A biały dymek nad Stolicą Apostolską znacząco pomógł w tym procederze (odzyskane majątki, 1 godzina religii - mało, no to macie dwie godziny religii, awans zawodowy, zus, emerytury). Tymczasem bidota w autobusy i myć pupy starym Niemcom. Jakoś nikt z Rosjan, gdzie rządzi ten "wilkołak" Putin, nie jeździ do Niemiec oglądać czyjeś pupy, a wiecie dlaczego? Bo oni mają honor i Władymir na takie coś by nigdy nie pozwolił. 14:39, 17.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

żuczekżuczek

7 19

racja, Włocławek to patologia, ludzi ciągle wyciągają pazury po datki, a za to nie ma wdzięczności za grosz, bo uważają, że im się wszystko należy. Nawet nie potrafili sobie ,,wychować" prezydenta tylko podpierają się kimś z zewnątrz, który gdyby był dobry, to by zdobył fotel burmistrza Lubrańca. Wstyd lenie, brudasy i nieroby, zero ambicji a tym co im pomagają nawet nie mówią dziękuję. uważam, że grządzielowi należą się pochwały w końcu daje dużo stanowisk pracy, a jak mało płatnej , wio na zachód. 17:30, 17.11.2018


Do żuczkaDo żuczka

24 0

A po co na Zachód ? Wystarczy do dużego miasta w Polsce :)
Zarobki większe i większe możliwości rozwoju a nie do emerytury być zdany na łaskę i nastroje pracodawcy, mając na uwadze rynek pracy we Włocławku i podejście pracodawców do człowieka. 18:50, 17.11.2018


JackiJacki

90 16

Przemyśl dobrodzieju ilu skrzywdziłeś pomagając jednemu:) 14:40, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taktak

7 0

W samo sedno 08:59, 19.11.2018


i'mi'm

110 11

Panie Krzysztofie...a cóż to za pomoc, którą się wypomina?! I cóż to za pomoc skoro oczekuje się wzajemności? Pomoc z serca jest szczera i anonimowa, nie rozdmuchiwana na prawo i lewo by przynieść darczyńcy chwałę. Widać...ze smutkiem to stwierdzam, bowiem dotąd był Pan przeze mnie postrzegany jako człowiek wrażliwy na potrzeby innych...ta Pańska pomoc nie była bezinteresowna i trudno nazywać to pomocą! To był raczej jeszcze jeden Pana "interes", biznes nastawiony na zysk w postaci oddanych na Pana głosów. Bardzo mnie pan rozczarował Drogi Panie! Za taka pomoc to my dziękujemy! 14:43, 17.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

oo

21 4

Drugi Rydzyk 15:31, 17.11.2018


Kapsel Kapsel

13 2

Super, sedno sprawy. I jeszcze jedno gdzie powstała fabryka korka. 17:46, 17.11.2018


ObamaObama

113 15

Ja nie wiem co ten pan G zrobił dla miasta wykupił je za psie pieniądze od Pałuckiego ha ha
14:46, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

weronawerona

114 13

Panie Grządziel my mieszkancy jestesmy niezadowoleni z Pana!! wiecznie pana nie ma na sesji, nic pan nie robi , zero spotkan z mieszkancami , I pan ma fochy ?? dziwię się se i tak pan dostał tyle glosów chyba tylko od mamusiek tych samotnych 14:58, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IzabellaIzabella

1 2

Na pewno nie. 12:06, 21.11.2018


JAFOJAFO

22 61

Tak czytam te wpisy i chyba trzeba będzie dzieciaki przed I Komunią Świętą uczyć nowego przykazania - Przykazania Zawiści! Takie polskie to :( 15:01, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jafo -> FajoJafo -> Fajo

24 0

Eeeee... - wystarczy jak po własnych rodzicach odziedziczy ich głęboką "mądrość". 16:28, 17.11.2018


kotecekkotecek

48 9

Panie krzysiu same patrtyjniaki z pana parti nie glosowali na pana pamieta pan jak teodor przyczepil sie do pana ogrodzenia na okreznej i pan mu potem podal reke ja bym juz go wyslal na smietnik historii i wielu pana towarzyszy i wtedy by mial pan duzo glosow taki kuku nie mial szpadla w reku a sie pchal na prezydenta ma pan k siebie paru wyksztalconych ludzi a podparl sie pan kuku on nie ma zielonego pojecia o niczym i dlatego ludzie malo na pana glosowali internet ludzi troche uczy zeby nie on to napewno by pan mial duzo wiecej glosow a zreszta panie krzysztofie na co panu radny przy takiej kasie teraz juz pan powinien zaczac wydawac zdobyta fortune i zajac sie ta dzialka na falbance bo moze panu zabraknac czasu wydac ta kase 15:15, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do koteczkado koteczka

6 11

Internet nie uczy, internet to źródło informacji - w zatrważających ilościach fałszywej. Na ogólnopolskich portalach nie ma czasami tylu komentarzy co na DD. Z internetu nauczysz się tylko partyjnej propagandy (o ile masz rozum). Partie świetnie zdają sobie sprawę z siły internetu, który tak wielu wychwala za "wolny" i w którym "każdy może się wypowiedzieć". Dlatego oni wypowiadają się najwięcej. Najbardziej przerażające jest to, że to działa. Każdy poszczególny portal jest zdominowany przez swoich zwolenników. Tutaj faktycznie przeważają ludzie skojarzeni z Wojtkowskim, i jak widać było po wynikach pierwszej tury wyborów - ich praca przyniosła zamierzony efekt. Bez internetu, mogę się założyć, Wojtkowski nie dostałby 15%. Grządziel jak ma czegoś żałować, to tego że przez ostatnie 4 lata nie zapewnił sobie odpowiedniego internetowego aparatu partyjnego. PiSowcy mieli telewizję, POwcy internety, SLD nie miało absolutnie nic. Wdzięczność ludu nie ma tutaj absolutnie nic do rzeczy, jak dla mnie przy takich okolicznościach Kukucki i tak dostał dużo głosów. Bo przeciętny Włocławianin nie śledzi polityki przez 4 lata i nie wie, co się naprawdę dzieje. Przeciętny Włocławianin ogląda natomiast TVP i czyta DDWłocławek - ot całe odzwierciedlenie wyników wyborów. 15:44, 17.11.2018


KujawiakKujawiak

83 7

Z całym szacunkiem Panie Grządziel.Ja też czuję do żal do Pańskiej pracy dla Włocławka.A właściwie do jej mizernego poziomu. Więcej dobrej pracy dla Włocławka,więcej wiary w to miasto a wyborcy Pana docenią. 15:25, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MimoMimo

100 9

Panie Grządziel,dobrze ,że Pan zaznał smaku-żalu.Ja od Pana też zaznałem ,swego czasu prosiłem Pana o jakąkolwiek pracę,żeby zarobić na leczenie syna.Pan nie raczył się zatrzymać-odpowiedzieć,bo pan Grządziel,następnie prosiłem o udostępnienie subkonta,dla celów zbiórki na leczenie-też nie.jeśli Pan nie mógł,to by księgowa doradziła,ale co tam chory,młody człowiek ? kariera-kasa się liczyła,Wie Pan co karma wraca,może wrucić jeszcze bardziej,niż obecny żal. 15:26, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ChcęChcę

34 0

...a ja oczekiwałam tylko realizacji pewnych ustaleń umowy w kontekście finansowym. Okazało się, że to stara prawda: - ktoś kto ma miliony, zawsze chce mieć jeszcze więcej, nawet gdyby to był cudzy grosz. 16:33, 17.11.2018


polpol

43 1

Bardzo dobra myśl, popieram w 100%.
15:33, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JasiekJasiek

68 5

Bo już ludzie wiedzą jacy są nasi radni !! I kupywanie głosów już się skończyło lub nalaz przełożonego w pracy na kogo mam głosować. Czasy starych zlodziei już mija bez powrotnie !!!! Wielcy radni i biznesmeni wyciągają kasę od państwa a sami płacą swoim pracownikom pisie pieniądze 15:37, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do koteczkado koteczka

21 6

Internet nie uczy, internet to źródło informacji - w zatrważających ilościach fałszywej. Na ogólnopolskich portalach nie ma czasami tylu komentarzy co na DD. Z internetu nauczysz się tylko partyjnej propagandy (o ile masz rozum). Partie świetnie zdają sobie sprawę z siły internetu, który tak wielu wychwala za "wolny" i w którym "każdy może się wypowiedzieć". Dlatego oni wypowiadają się najwięcej. Najbardziej przerażające jest to, że to działa. Każdy poszczególny portal jest zdominowany przez swoich zwolenników. Tutaj faktycznie przeważają ludzie skojarzeni z Wojtkowskim, i jak widać było po wynikach pierwszej tury wyborów - ich praca przyniosła zamierzony efekt. Bez internetu, mogę się założyć, Wojtkowski nie dostałby 15%. Grządziel jak ma czegoś żałować, to tego że przez ostatnie 4 lata nie zapewnił sobie odpowiedniego internetowego aparatu partyjnego. PiSowcy mieli telewizję, POwcy internety, SLD nie miało absolutnie nic. Wdzięczność ludu nie ma tutaj absolutnie nic do rzeczy, jak dla mnie przy takich okolicznościach Kukucki i tak dostał dużo głosów. Bo przeciętny Włocławianin nie śledzi polityki przez 4 lata i nie wie, co się naprawdę dzieje. Przeciętny Włocławianin ogląda natomiast TVP i czyta DDWłocławek - ot całe odzwierciedlenie wyników wyborów. 15:44, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kodikodi

73 3

Nie wiem, czy wypowiedź Pana Grządziela była wyrwana z kontekstu, czy rzeczywiście takie było jej przesłanie. Jeżeli tak to znaczy, że jest on bufonem i zarozumialcem. Odnośnie pomocy dla mieszkańców to muszę napisać, że moja rodzina doznała ze strony tego Pana wielkiej krzywdy. Sposób takiego traktowania widziałem tylko w filmie "Ziemia obiecana". Od tamtej pory wiem, że jest to zapatrzony w siebie, wpadający w samouwielbienie zły człowiek. 15:54, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec 123Mieszkaniec 123

13 43

A ja go nie znam ale rozumiem . Może trzeba zacząć pomagać innym ludziom , tym co będą za to wdzięczni , a nie tym którzy myślą że skoro mam tyle kasy to jak oddam kilka czy kilkadziesiąt tysięcy to co to dla mnie . Pieniądze same się nie robią 16:14, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pens Y WalniaPens Y Walnia

24 3

Mieszkaniec 12316:14, 17.11.2018
Cytuję: "Pieniądze same się nie robią".

To prawda!!! Bo pieniądze robią ludzie! A ktoś inny je zbiera. Chyba w szkole cię uczyli o tym, skąd się biorą miliony w kieszeniach niektórych ludzi? :-D 16:36, 17.11.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


rodzinka plrodzinka pl

39 6

Wnuki mają się dobrze ze swoją matką a ich tatunio 16:40, 17.11.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ZibiiZibii

25 0

A tatunio sie tylko lansuje za pieniazki swojego tatunia.
Na razie po mału rozwala fortune :)
20:54, 17.11.2018


Kazimierz WielkiKazimierz Wielki

26 0

A "tatunio" to jednak najwieksza porazka naszego dobrodzieja Krzysztofa.
21:00, 17.11.2018


WilkuWilku

21 0

a tatunio tez ma sie dobrze ........ juz jest 140 kg 21:13, 17.11.2018


ale jajaale jaja

81 9

Jajcarz z tego Dobrodzieja - "W tych wyborach przedstawiliśmy najlepszy program wyborczy z możliwych, który miał szansę wyrwać Włocławek z tej równi pochyłej, po której się staczamy".
Tylko jakby zapomniał, że to ludzie z SLD od kilkudziesięciu lat praktycznie trzymają władzę w tym mieście i to oni są budowniczymi tej równi pochyłej. 16:48, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

palecpalec

77 7

Ten kapitalista, czyli wyzyskiwacz ludzi pracy najemnej domaga się jeszcze wdzięczności za ten wyzysk. 17:03, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktośktoś

84 5

Pnie Grządziel. Pomoc jest bezinteresowna, a jeśli oczekujesz Pan za to odwdzięczenia się, to to jest już sprzedaż usług. Poza tym skoro tak chcesz Pan pomagać innym, to proponowałbym zacząć od pracowników wszystkich swoich firm. Z tego co wiem zarabiają tam minimalne (przewidziane prawem) pieniądze. Ja na szczęście u Pana nie pracuję i dlatego starcza mi "od 1-go do 1-go", im nie zawsze. 17:49, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

e1234e1234

82 5

Miałem epizod w firmie Dobrodzieja i szału nie było. Zachowanie jako przełożonego, właściciela delikatnie mówiąc dalekie od ideału a to że daje pracę to nie upoważnia do miłości po grobową deskę. Trochę pokory by się przydało panie Krzysztofie, szacunku dla ludzi i ich ciężkiej pracy w pana zakładach. A co do programu wyborczego... no cóż widocznie nie był najlepszy skoro mieszkańcy na niego nie głosowali. Polityka na poziomie samorządów rządzi się swoimi prawami a pan jako radny powinien to doskonale wiedzieć. Ludzie nie potrzebują samych "igrzysk", ludzie potrzebują też "chleba" niech pan w tym kierunku zacznie myśleć.Nie ma co się użalać nad wynikiem wyborczym tylko ciężko pracować dla poprawy życia mieszkańców. Nie wszyscy są fanami muzyki poważnej 18:44, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Brawo! Brawo!

25 2

Otóż toooo!!!!! 21:17, 17.11.2018


gosc 338gosc 338

75 4

Panie Radny po takich "gorzkich żalach" jestem pełen obaw o pańską działalność jako radnego oś. Kazimierza Wielkiego i Zawiśla. Może warto zrzec się mandatu na korzyść innego radnego który ma świeże spojrzenie na potrzeby ludzkie. Czasy się zmieniają a pan zawsze..... w radzie miasta, kończ waść wstydu oszczędź. 19:18, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszczaninnnnmieszczaninnnn

70 3

Co? nic nie zrobił dla włocławka,wystarczy zapytać pracowników jak ich traktuje, jeszcze obraża ludzi mówiąc "brakuje fachowców".Nie zrobił dla miasta nic w czym nie miał własnego interesu!I jeszcze w radzie miasta siedzi "przedsiębiorca" zna ruchy miasta i potem wykupuje itd.nie dając nic w zamian.
W innych miastach milionerzy to wybudowują pozostawiając dla miasta jakąś inwestycję czy wspierają sport. 19:35, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

798798

11 1

Czy jest 9 radnych z Koalicji Obywatelskiej, 8 z Prawa i Sprawiedliwości, 7 z SLD Lewica Razem?
19:42, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oliwia1979oliwia1979

63 4

Pomaga się bezinteresownie. A nie - pomogę, ale oczekuję głosu. 19:43, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

70 4

Niech się buc cieszy ze w ogóle są jeszcze idioci co na niego głosują. Siedzi w radzie żeby łatwiej mu było własne interesy robić a wyborców ma w d... Cham i prostak 20:20, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OKOK

59 2

Ten zamożny pan nie rozumie ze kiedys przychodzi czas na przegraną.
Przegrana jest skutkiem całokształtu postepowania !
On zawsze kazdemu duzo obiecuje a jak przyjdzie co do czego to i tak nic z tego. 20:38, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Beata66Beata66

62 4

Panie Grządziel!
Jesli uwaza Pan ze pan przegral i czuje Pan zal , to niech Pan zniknie ze sceny politycznej Włocławka i zajmie sie pan tym na czym pan sie zna!
To chyba takie proste i oczywiste.
Trzeba było samemu startowac w wyborach na Prezydenta i sprobowac swoich sił a nie chcial pan sie ukryc za plecami niedoświadczonego chlopaka a potem nim sterowac w celu prowadzenia swoich tylko interesow!
Trzeba jechac na nauki do Kaczynskiego i on pokaze panu jak to sie robi !
Życze panu zdrowia.
20:48, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kapitan kapitan

56 10

Władza, pieniądze, i futro z norek potrafią człowieka zniewolić oraz zdemoralizować do cna.
Nigdy nie obrażam PZPR, bo to by było zwykłe bluźnierstwo. PZPR dbała o ludzi pracy, księży dostatecznie pilnowała przed "pedałowaniem" i święceniem czegokolwiek, a inteligentów uświadamiała gdzie jest ich miejsce w szyku. Nikt z r.y.j.e.m. zbytnio nie wyskoczył.
Obecna władza (na jakimkolwiek szczeblu) nie dorasta PZPR nawet do pięt.
Państwo do 1990 r. funkcjonowało w 100%, a dzisiaj co mamy? Kupa gruzu, syfu i smrodu.
Wszytko sprzedane. Pokolenie Gimbusów-Handkiego centralnie wypaczone, jeden mądrzejszy od drugiego, skargi, donosy, intrygi, inwigilacja, i zajmowanie się cudzymi sprawami w myśl - cyt. "Panie, taka jest rola sąsiadów..." Taka paniusia - jedna z drugą - jedzie w futrze z norek miejskim autobusem, paznokcie wymalowane, biżuteria błyszczy, ale już nie wie, że siedzenie obok jest dla drugiej osoby. Kładzie gimnazjalna s.u.c.z. torbę obok, a człowiek starszy stoi i kiwa głową na taką i.n.t.e.l.i.g.i.e.n.t.n.ą umalowaną s.u.k.ę., która w jakimś urzędzie zapewne goli sobie kłaki w godzinach pracy.... albo nie daj Boże pełni inną funkcję, np. radnej.
Oczywiście futro z norek...i książka w łapie....a przed nazwiskiem "dr rehabilitowny".... Takiego tępego społeczeństwa jeszcze świat nie widział. Niedługo będzie centralny analfabetyzm a uczniowie do szkół będą przynosić broń. Mamy taką wolność i demokrację, że gówniarz i zwykły ś.m.i.e.r.d.z.i.e.l. nie potrafi się nawet odezwać z szacunkiem do osoby dorosłej. Nie daj Boże zwróć gówniarzowi uwagę - od razu matka "s.u.c.z." leci z łapami albo do prokuratora i dziabie na całą okolicę, a synalek się śmieje i dalej poniża innych. Takiej młodzieży potrzebują nasi politycy - obecna władza, bo to jest ich poziom po prostu.... D.e.b.i.l.a.m.i. łatwiej jest sterować.
20:49, 17.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ktośktoś

9 25

Nie do wiary! jaki ty jesteś żałosny... 21:13, 17.11.2018


No nie...No nie...

62 5

Grządziel poczyta te komentarze, to chyba się załamie. On myślał, że jest bożyszczem we Włocławku. Wszyscy powinni być mu wdzięczny, a tu wychodzi, że ludzie mają gdzieś jego osobę. Tak samo traktują to jego "dobrodziejstwo".

21:46, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lol lol

29 2

dzis pieniadze to ma mafia
21:56, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekkMarekk

66 9

Rzygać mi się chce Panie Grządziel jak Pana widzę. Proszę zabrać sobie do grobu te swoje pieniądze i się nimi udławić. Ludzi ma Pan za smieci. Swoich pracowników traktuje jak gówno i czego jeszcze Pan oczekuje ? Jeszcze bezczelnie wypomina że komuś pomógł. Proszę zrezygnować z mandatu radnego jak cos nie odpowiada. 22:25, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dynamodynamo

52 4

Szanowny Panie Krzysztofie, czy szanowny Pan widział aby grabie grabiły od siebie? Dla mieszkańców Pan robi biznes czy dla siebie? Ciesz się Pan że tyle było głosów bo to nie była porażka tylko wielki sukces. 22:28, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

27 7

Szanowni Państwo,
Niezmiernie szanuję Pana inż. Krzysztofa Grządziela, ale tego za czasów PZPR.
Pomógł też wielu ludziom, ale niepotrzebnie wdał się w politykę.
Do obecnego Pana Grządziela nic nie mam, aczkolwiek momentami jestem zdumiony jego postawą, bo gdybym ongiś był w PZPR, to dzisiejszej władzy - tym błaznom - bym ręki nawet nie podał.
Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach
[email protected] 22:31, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarszalekMarszalek

61 3

Cwaniaczka.Uczelnie techniczna miał wspomóc.kupił obiekt niby pod szkole za psie pieniądze a potem za grube wynajął agencji rolnictwa.cwaniaczka.ludzi w firmie gorzej niż psy traktuje 22:40, 17.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

20 2

ilość głosów na radnego nie jest wprost proporcjonalna do zasług... jest dużo zmiennych + dodatkowo pewien poziom abstrakcji w zależnościach.. przez co logiczne tłumaczenie i przekładanie dokonań na ilość głosów to podejście nie z tej strony.. 00:04, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Troll zza WisłyTroll zza Wisły

44 0

A kiedy ostatnio Pan radny spotkał się z mieszkańcami Zawiśla? 07:11, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cfaniakcfaniak

37 3

Ale cwaniak hehehehehehhehehhehe/ 09:05, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ruszaj na łowyruszaj na łowy

37 6

P. Grządziel mówi o przyzwoitości, o słowach wdzięczności i tp. A jak dba o swoje dzieci z pierwszą żonką, i o nią samej, lepiej nie mówić, dawno o wszystkich zapomniał; Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy. Interesy ,Interesy , Interesy ,... 09:42, 18.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Elwira DElwira D

18 1

Życie rodzinne to porażka ! 10:44, 18.11.2018


CzłekCzłek

48 5

A tak właściwie o co temu Panu chodzi. Przecież to były wybory. Udziela wywiadu i słychać płacz że dostał mało głosów? A wniosek nasuwa się sam Widocznie na więcej nie zasługuje. Jak traktuje się ludzi z minimalnym wynagrodzeniem to i taki jest skutek 09:48, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JurekJurek

41 3

Przeciez ten Pan robi wszystko po to żeby o nim mówić bo bez tego nie byłby w stanie żyć. Boli go tak ten wynik bo był przekonany że przez swoja " bezinteresowną " pomoc i opowiadaniu o tym wszem i wobec znajdzie się na pierwszym miejscu. Tak naprawdę ma ludzi gdzieś, robi wszystko dla siebie i probuje wmawiać jakim to jest wielkim dobrodziejem.. 10:12, 18.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ważne !ważne !

1 0

Jurek ogórek kiełbasa i sznurek...podpisano Krzyś dgs & krzyś kuku - wszystko na muniu 15:15, 21.11.2018


Racja stanuRacja stanu

32 3

Panie Krzysztofie kiedyś w SLD było wielu ludzi kreatywnych i mądrych, co się stało ze SLD zeszło na psy... 10:17, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxlxxl

34 7

precz z komuną 10:19, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka Mieszkanka

45 7

Ciekawe komu pomógł. Niech podwyższy pensje w Zdroju i SGS. Ludzie *%#)!& za trzech a wypłaty śmieszne. P Krzysztofie Panu już podziękujęmy Pan już dosyć ma kasy i jeszcze mało? 10:43, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

katkat

38 7

Po przeliczeniu czerwonych i zielonych "łapek" radziłbym być zdziwionym, że dostał Pan aż tyle głosów poparcia, ale to z pewnością były głosy wiernych poddanych zastraszonych widmem pozbawienia minimalnego wynagrodzenia ... 10:44, 18.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

no nieno nie

0 4

przeciez połowa lajków to PO-wskie trolle 19:27, 18.11.2018


PrzegranyPrzegrany

37 2

Niech teraz sam na własnej skórze poczuje jak czują sie ludzie ktorzy przegrywają w swoim zyciu na roznych jego atapach. Ma pieniadze wiec one mu to zrekompensuja. 11:06, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie dla G. Nie dla G.

32 3

"Czuję żal jako ... człowiek".
Jestem b. ciekaw; co pan G. rozumie pod tym określeniem, bo ja znam jego zachowania, które odbiegają od tego określenia. Mam osobiste i na własnym przypadku przkonanie, że - - - człowiek - - - dla owego człowieka, to ktoś, z kim trzeba się liczyć. A reszta, no cóż... raczej bez znaczenia. 11:20, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@

39 4

panie Grządziel... przeczytałem komentarze oraz pana żale... ma pan szansę dzięki komentarzom sie nauczyć czegoś co sie panu przyda w życiu, ale może pan uciec... paana wybór. Fakt tenorzy, pałac bursztynowy, osiedle, wieniec to nie podarunek tylko pana biznes, tak jak wiele innych biznesów, działan (np bycie radnym). Fajnie że pan tu inwestuje ale to jest dla pana, i ludzie mogą tylko pracować lub sobie popatrzeć. Czy to jest wg pana praca dla miasta i dla ludzi? niesstety to interesy pańskie. Szkoda że zamiast pałacu nie zrobił pan czegoś co będzie się wyróżniało w Polsce i co każdy chciałby zobaczyć, kasę na to pan miał. Niestety budowla jest okazała na zasadzie burackości - tak jak budowle cyganów tzw gargamele :) Zrób pan coś co będzie jedyne ale wspaniałe w skali Polski czy Europy. Zainwestuj pan we Włocławek i zrealizuj fantastyczny plan czy miejsce (które kiedyś będą kojarzyli Włocławianie z panem, zamiast koszmarków budowlanych) a nie obrażaj się na wyborców. Zdrowia życzę i fajnych pomysłów i przyjmij to proszę jako naukę a nie jak karę czy hejt.. to pan shejtował wyborców czyli Włocławian, ale wszystko da się naprawić.... !!! 11:31, 18.11.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

@@

11 2

ps...może niech pan stworzy grupę ludzi (nie tych co są w układach i chapią dla siebie, tylko tych którzy kochają Włocławek i są pięknoduchami :), którzy z Włocławka zaczną robić ciekawe miasto gdzie będzie się chciało przyjechać, pracować, zamieszkać, wypoczywać... Włocławek jest w strategicznym miejscu Polski, ma tradycje i jest pięknie położony turystycznie i sportowo - jeziora, rzeki, zalew, lasy... jest odpowiednio duży i zarazem ma swój klimat... jet tu co robić i wszystko jest od razu widoczne nie tak jak w Toruniu czy bydgoszczy, gdzie trzeba mieć naprawdę super pomysł aby zaistnieć... u nas jest jeszcze wszystko do zrobienia :) byle to robić z rozmachem i dla ludzi i miasta... miasto panu się odwdzieczy pamięcią po latach... teraz ma pan to co ma :) 12:32, 18.11.2018


@@

6 0

PODOBNO WE WŁOCŁAWKU CHCĄ ZROBIĆ Rodzinne Centrum Wiedzy i Rozrywki Energia Włocławka... wery gud... dlaczego młodych brak we Włocku? bo nie ma pracy i nie mają gdzie iść... miasto troszkę ożyło dzięki bulwarom, przystani, browarowiB ... wszystkie budynki połączyć ciekawymi w kształcie kolejkami wąskotorowymi lub kołowymi z wagonikami w kształcie np rzeźb Zagajewskiego lub innymi... w centrum zrobić dużo ciekawych elementów + akwaria wielkopowierzchniowe, dachy z roślinnością i ławeczkami, ścieżkami, lunetami do oglądania zawiśla lub nocą nieba i kawiarenką lub herbaciarnią... dużo roślin wkomponowanych w budynki, egzotyczne wewnątrz budynków mini palmiarnię lub oranżerię... park rozbudować z ogrodem botanicznym i akwariami z egzotyką i park rozrywki, potem Wisłę wykorzystać i tereny leśno/jeziorne i budować ładne budynki.... ten który tu proponują to OGROMNA PORAŻKA - ZWYKŁA BUDOWLA BLOKOWA... nieważne że znany architekt czy nieznany niech sam w takim czymś zamieszka... niech zrobią coś w stylu zwariowanego domu w Sopot, ludzie sami zaczną przyjeżdzać z Polski aby się z takim czymś filmować :) . 18:31, 18.11.2018


tom2tom2

44 4

Buc, zakochany w sobie...co zrobił dla Włocławka?, raczej co zyskał z Włocławka, firma z układu politycznego, z układów z ZSRR, ludzi traktuje jak szmaty, zwalnia Polaków zatrudnia Ukraińców. Naprawdę jego wynik i tak jest zadowalający, wreszcie włocławianie dali mu sygnał, że powinien odejść z polityki, gdyż jak ktoś wyżej napisał, on chce być radnym, żeby dbać o swoje interesy a nie o miasto i jego mieszkańców. 12:26, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@

17 2

ps...może niech pan stworzy grupę ludzi (nie tych co są w układach i chapią dla siebie, tylko tych którzy kochają Włocławek i są pięknoduchami :), którzy z Włocławka zaczną robić ciekawe miasto gdzie będzie się chciało przyjechać, pracować, zamieszkać, wypoczywać... Włocławek jest w strategicznym miejscu Polski, ma tradycje i jest pięknie położony turystycznie i sportowo - jeziora, rzeki, zalew, lasy... jest odpowiednio duży i zarazem ma swój klimat... jest tu co robić i wszystko jest od razu widoczne nie tak jak w Toruniu czy bydgoszczy, gdzie trzeba mieć naprawdę super pomysł aby zaistnieć... u nas jest jeszcze wszystko do zrobienia :) byle to robić z rozmachem i dla ludzi i miasta... miasto panu się odwdzieczy pamięcią po latach... teraz ma pan to co ma :) 12:32, 18.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UFO-m?UFO-m?

8 2

Musiałby zacząć od budowania zaufania wśród ludzi, ale to byłby tak długi proces, że chyba by nie zdążył tego zrobić. 13:27, 18.11.2018


SZANUJĘSZANUJĘ

5 32

p.Grządziela, nawet kila razy osobiście rozmawialiśmy w pałacu , to świetny dostojny człowiek zasługujący na docenienie dużej populacji .bardzo mi przykro za żal i smutek wyrażony i odsłaniający dobitnie zawiedzenie się postawą mieszkańców , a przedstawiony w artykule /to wyłącznie moja empatia/.w dużej mierze niewdzięcznością za ,, poświęcenie ". jednak wszystko da się naprawić i uświadomić sołeczeństwo ukazując całe to rozgoryczenie na wizji i w transmisji w tv CW24 .więc zapraszamy do wykupienia pakietu i wykazania się szanownego p grządziel- live /dla informacji nie jestem z tv i dzinnikarzem/.aha niedługo choinka- będzie duża oglądalność ! modliszka 12:35, 18.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Odpowiadam Odpowiadam

2 2

Tylko populacja komuchow i postkomuchów docenia Grzadziela, bo dał im stołki i płacę. Bez niego dawno byliby na bezrobociu.
Nie gryzie się ręki podającej kość. 07:42, 19.11.2018


Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

21 5

Chciałbym zabrać głos odnośnie komunizmu, PZPR i ogólnie rzecz ujmując transformacji ustrojowej w Polsce po 1989 r. Tylko skończony kretyn gimanazjalno - polityczny może twierdzić, że socjalizm był totalnym złem. Zaznaczam, że wypowiadam się w kontekście dobra ogółu społeczeństwa, ponieważ cwaniaczki w garniturkach bardzo często oceniają czasy pod kątem własnego dobra i "stołka", na którym siedzą oraz "lodziarni", które prowadzą. Zapytajcie Wojtkowskiego, Kopaczewskiej, Jaranowskiego, czy np. Dębczyńskiego, albo nawet Meringa, kiedy im żyło się lepiej. Odpowiedzi nie muszę Państwu cytować, ponieważ takiej wolności pragnęli, za taką wolnością tęsknili. Kto ulotki roznosił, kto podjudzał obywateli? Na pewno nie ja!!! Gdyby nie klasa robotnicza,rzesza tych podjudzaczy krówki by dzisiaj pasała. Oczywiście nie wszystko przed 1990r. było idealne, wiele rzeczy wymagało naprawy, poza tym był zupełnie inny postęp techniczny. Przecież laptopy, smartfony, telefony komórkowe i inne wynalazki (zguba ludzkości) weszły w życie o wiele później. Wtedy byliśmy o wiele zdrowsi, żywność extra, a dzisiaj z supermarketów na niemieckich ulepszaczach, mięso z niemieckich macior. Tak, to wszystko kupujecie i konsumujecie. Następnie lecicie się na wizytę do onkologa - wiadomo NFZ, kolejki długie, wszystko w ramach wolności i szczęśliwości....
Nie produkujemy dosłownie nic, nawet roweru, poza bandą umalowanych urzędników, to ja się pytam, gdzie klasa średnia ma pozyskać zatrudnienie? Zapewne w Niemczech, prawda?
Bezapelacyjnie socjalizm wymagał głębokich reform, ale w tamtym układzie, czyli przy boku Rosji, która była rynkiem zbytu dla Polskich firm. Tymczasem dokonano rewolucji pod dyktando Zachodu i USA, zerwano przyjacielskie kontakty z Rosją, komu to było potrzebne? Rezultat "rewolucji" widać gołym okiem - sprzedano wszystko a ludzi wygnano za pracą do innych krajów. Później na bezczela - wbrew opinii większości społeczeństwa i na złość Rosji oraz ku uciesze polskich cwaniaków kapitalistów - sprowadzono do nas miliony Ukraińców, którzy czują się u nas bardziej swobodnie, a po wypiciu "małpki wódki" rzucają butelką o chodnik i bekają. W komunikacji (miejskiej, pkp, pks ) niesamowicie śmierdzi zakąszaną cebulą i ukraińską kiełbasą, niektórzy nawet zdejmują buty, no mówię wam smród nie do wytrzymania. Czy Generał Wojciech Jaruzelski był prawdziwym patriotą i komunistą? Mam pewne uzasadnione wątpliwości. Dziwnym trafem w Polsce transformacja odbyła się bez rozlewu krwi, wszystko ładnie pięknie, jak nożyk w masełko, na koniec okrągły stół - my będziemy ministrami a wy wiceministrami, my solidaruchy dyrektorami a wy wicedyrektorami, krzywdy wam nie damy zrobić. Generał został nawet Prezydentem. W tej materii byliśmy na prawdę kozakami. W kontekście tego co napisałem proszę przeanalizować sytuację w Rumunii lub NRD. Ceausescu z żoną został raz dwa schwytany i rozstrzelany, jak sobie przypominam na krótko po wizycie u Gorbaczowa, który nie zgodził się aby wszystko odbyło się, "jak nożyk w masełko". Honecker wyemigrował do Chile. Obydwaj proponowali Polsce pomoc w postaci interwencji wojskowej bo zdawali sobie sprawę czym to się skończy. Nie wiem, czy później Generał Jaruzelski żałował pewnych decyzji, być może w jakiś sposób chciał wówczas ratować siebie i innych, a nawet coś jeszcze na tym ugrać. Ceausescu nie posłuchał Gorbaczowa i szybko go dopadli i załatwili, bo był był przeszkodą przy przepotwarzeniu się czerwonych w kapitalistów i obrońców demokracji ..... u nas jakoś poszło gładko, bez ofiar.
Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach
[email protected] 12:52, 18.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

------

3 4

brednie wypisujesz 20:51, 18.11.2018


SpekulantSpekulant

30 4

Jeśli ktoś pomaga w oczekiwaniu na rewanż tzn że pomaga sobie.

Ja wiem, że ludzie tacy są ale nie wiedziałem że potrafią tę prawdę ujawnic publicznie o sobie. 13:48, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

28 3

Pan (niestety) za późno się urodził. W minionych wiekach mówiono by do niego - być może - "jaśnie panie" - ma wszak pałac, a gdyby nędzarza zaszczycił słowem i rękę podał, to i cmoka na dłoni taki ów by mu złożył. Eeeeech, kiedyś - w dawnych wiekach - było znacznie lepiej i w dodatku wszystko jasne: - po jednej stronie MY - panowie, po drugiej: WY, jak w książce Wiktora Hugo : " Nędznicy". 14:29, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarusiaKarusia

29 1

Panie Grządziel,...bo im się to należało,tak uważa dobra zmiana i beneficienci Panskiej działalności.Trzeba wyciągnąć właściwe wnioski. 14:32, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BaskaBaska

5 5

PANIE GRZĄDZIEL MOŻE TO NIE WINA WYBORCÓW-W MOIM PUNKCIE WYBORCZYM UL .olszowa nie było sama na liście-pytałam dlaczego pana nie ma-nikt nie umiał mi odpowiedzieć 16:40, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BaskaBaska

4 3

Pomyliłam -punkt wyborczy ul bukowa-szkoła podstawowa nr14 16:52, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qualitttyqualittty

30 5

Nic dla miasta nie zrobił,nic nie wybudował(tak chociaż ludzie by dobrze o takim człowieku mówili) a pieniędzy do grobu nie zabierze!!Liczy na swój interes,inwestycje,a co w zamian???Dlatego szkoda gadać i słuchać tego pana.Poza tym jak można być radnym będąc przedsiębiorcą toć to samo w sobie nie jest "czyste,transparentne" itd.Ale ludzie we włocławku zamiast myśleć,to wybierają przyzwyczajenie.

W innym mieście jak ktoś taki nie robi nic dla miasta a interes jest tylko w 1 stronę już dawno by został pogoniony albo nie dostał żadnego zlecenia!!! 17:44, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swojakswojak

40 4

Proszę Pana, jak się płaci pracownikom takie ma się poparcie. Jak e DGS tak i w uzdrowisku. Słychać o tym wszędzie. Potrzebny chyba rachunek sumienia, dla Pana kasa się liczy i dla Tych którzy u Pana pracują też... 19:28, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tom2tom2

33 2

Grządziel? Zwykły prosty karierowicz. Włocławek jest taki jaki jest gdyż właśnie tacy płytcy mieli przez dziesięciolecia po 1945 r. wpływy. W czasie wojny wymordowano inteligencję, natomiast przyszła "inteligencja" słuszna partyjna, niech wszyscy im dziękują. Intelektualnie, kulturalnie to jest prostak, ma tylko kasę. 19:47, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Monika00Monika00

34 2

A cóż takiego Pan Grzadziel zrobił bezinteresownie ? dla tych wszystkich ludzi jak twierdzi. Skoro pomoc była bezinteresowna to czemu Pan oczekuje głosów. Kolejny przykład człowieka z kasą ktory by chciał zeby mu sie w pół kłaniać, niestety Pana czasy minęły. 20:12, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

20 1

Ten Pan nie powinien mieć jakichkolwiek pretensji do mieszkańców , został radnym i niech działa dalej, ponadto bez sensu było układanie się na ostatniej prostej z platformą bez żadnego programu przed wyborami w przeciwnym wypadku lewica miałaby realne szanse na wygraną. Co do realiów politycznych w kraju historii nie da się zawrócić do układów w Jałcie i Poczdamie i jest jak jest może gdyby decydenci w tamtym okresie posłuchali mądrzejszych generałów Pattona, Mac Arthura świat i europa wyglądałyby zupełnie inaczej 20:28, 18.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmerytSygnalistaEmerytSygnalista

15 20

Głosujcie na Pisiorów to będziecie parobkami jak za dawnych dobrych przedwojennych czasów. Czyli parobkami u ksiądzów i innych panów Rydzyków czy też panów biskupów. Amen. Alleluja i od tyłu ! 22:55, 18.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

9 1

Parobkami to jesteśmy w każdej opcji. Tyle tylko, że PO nie zaglądała mi pod kołdrę i nie pouczała mnie , jak mam żyć. 07:40, 19.11.2018


NieNie

34 4

No cóż, Pan Grządziel to Biznesmen. NIC co zrobił, wybudował, postawił we Włocławku nie jest dla mieszkańców tylko są to inwestycje, pośrednio korzystają włocławianie.
Nawet stanowisko w Radzie Miasta - nie dla miasta, a dla własnych celów. I nie ma możliwości, żeby ją (RM) opuścił.
Żądza pieniądza u tego Pana to już gangrena.
A co do szacunku ludzi: wystarczy zapytać kogoś z DGS lub Wieńca. Pracownik to nie człowiek. 06:12, 19.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bartekbartek

7 0

zgadzam się z tym co piszesz,DGS czy Wieniec pracownicy s a traktowani jak poddani za kromke chleba. 17:37, 19.11.2018


WacekWacek

23 1

Jak widać z tych komentarzy jednak pieniądze to nie wszystko. Ich właścicielowi szczęścia nie dają przez co jest zawiedziony, wielce zasmucony i zniesmaczony. Podstawowa zasada życiowa mówi, że trzeba być zawsze w porządku w stosunku do ludzi bo dobro tak samo jak i krzywda wracają ze zwielokrotnioną siłą o czy przekonało się wielu mądrali w ostatnim okresie czasu. 09:42, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarianekMarianek

5 13

Sami komuchy tu grasują na tych wpisach, aż waniajet na odległość. 10:15, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

coloradocolorado

26 2

panie Grządziel jest pan rozżalony , czterdzieści dwa lata ciężkiej pracy dla miasta a tak mało głosów , czyżby dla swojej fortuny pan wcale nie pracował , opowiada pan farmazony , w/g pana slów powinno się pana nosić na rękach jak jakiegoś króla ludowego , całować po rekach , widocznie wyborcy mają dość Grządzieli ,nich się pan cieszy że został pan kolejny raz w radzie , bo dla mnie jest pan zwykłym nowobogackim bucem , miałem dwa razy z panem kontakt . 11:38, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

black1black1

8 22

Czytam te wypociny i co któraś osoba użala się, że za mało płaci i ludzi wykorzystuje !!! A może każdy jest kowalem swojego losu i jak tak bardzo źle u tego Grządziela to niech zmienią robotę przecież pracy we Włocławku pełno tylko robić nie chce nikt bo wyciągają tylko łapy po nie swoje. Każdy tylko DAJ DAJ a gdzie jest MASZ ????? A choćby s r a ł 500zl banknotami to jakie prawo macie osądzać i wyciągać łapy po więcej.Mentalność polaczków. Osobiście nie znam Pana ale dużo znajomych pracuje u niego i sobie chwalą .Jak ktoś chce więcej zarabiać to proszę nie łapać się za byle robotę tylko od razu mierzyć wyżej i mieć większe ambicję bo od marudzenia to kasy Wam nie przybędzie. Jestem pewna ,że ta część co marudzi na temat wynagrodzeń choćby zarabiali więcej to i tak by marudzili i gdyby dorobili się tego co ten człowiek to z chałupy by nie wychodzili tylko liczyli codziennie oszczędności co by chociaż grosik nie brakował .A słowo MASZ wyrzucili by ze swojego słownika. 12:30, 19.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Co ty wiesz...Co ty wiesz...

8 2

Jesteś mente captus. Nie warto tego komentować. Ja znam inne przypadki tego pana. Na pewno nie chwalebne. 14:23, 19.11.2018


Duch221Duch221

17 1

Tow. Grządziel pora sztandar wyprowadzić....Ludzie głosowali tak a nie inaczej bo Kukucki był tylko Przyjaznym Mniastem.Może pora przystąpić do Wielkiej Lewicy..Biedronia ????.Tylko ile można chodzić przy ścianie.Byliście jawnie i skrycie w koalicji z Platfusami a udawaliście kretyna że to Une tak Żundziły,serio,serio ???.To jest tak jak robi się ...naście Kumitetów tylko żeby Chmiel nie wygrał,sic !.A Chmiel tak chciał wygrać że waliło to po oczach z kilometra.Kasa Misiu (dorwał się biedak do korytka) to na co mu to...Przyprowadż tu ze dwie firmy Grządziel to może wtedy.Na razie MPK nie jest przyjazne Mniastu,ciekawe dlaczego towarzyszu. 13:10, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sciera sciera

18 2

To o PZPR skasowane sekretarzyna komunistyczny wstydzi się przeszłości 14:43, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stachstach

30 2

Raczej to co pan robił to nie dla włocławka tylko dla siebie i jak by pan miał trochę honoru to by pan tych głupot nie wypowiada. 14:55, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BBBBBB

7 26

Widzi Pan jak to jest z tą wdzięcznością. Do brania jest wielu ,bardzo wielu, nawet się chwalą ile to od Pana uzyskali. Ale zapewniam Pana ,że ci sami co u Pana skorzystali bez żadnego skrępowania pójdą do innych partii oby tylko jak najwięcej skorzystać.Taka jest dziś mentalność ery 500+.Nie narobić się bo się nie opłaca tylko przejść się po wszystkich co mają i mogą coś dać i wyśmiać się z pracujących. Niestety doczekaliśmy czasów ,że nie ceni się pracy i umiejętności tylko cwaniactwo. Pan był tylko potrzebny do dawania. 15:30, 19.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie dotrzymałNie dotrzymał

12 0

Uważam,że to mało! Pocałuj pana G. jeszcze w sempiternę. 17:42, 19.11.2018


ziomziom

11 3

Grzad** ty pajacu mor** taka pask**** 17:34, 19.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PocztowiecPocztowiec

0 3

Ty kdczep sie od Krzysztofa nierobie 14:15, 21.11.2018


m.mmmm.mmm

14 0

No tak czasy prosperity Włocławka minęły wraz z telefonem kablowym.Ludzie z tamtych czasów wymierają wraz z nimi ich wysokie emerytury.Cumy ludzi związanych z tym miastem puszczają bezpowrotnie odpływają.Ci którzy cumują we Włocławku przy władzy piszą scenariusz dla Włocławka palcem po Wiśle inni jeszcze chcieli by przytrzymać się brzegu Włocławka.Ale telefony z kablem już milczą coraz trudniej o aplauz ludziom odechciewa się klaskać za czas tym których czas we Włocławku minął. 19:47, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

opowieść wigilijnaopowieść wigilijna

12 0

kwintesencja -
skruďż skrudż skrudż .placebo



21:28, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnAn

25 0

Mysle ze czasami trzeba po prostu szanować ludzi Szanować tych ktorzy cięzko pracują aby zarobic na chleb i na to aby pan mial piękne kolorowe zycie 23:17, 19.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec WloclawkMieszkaniec Wloclawk

17 4

PANIE GRZĄDZIEL. Pieniędzy do grobu Pan nie zabierze, ale mógł Pan realnie odrodzić nasze miasto. Nadal kieruje się Pan własnym interesem. Ma Pan jeszcze szanse ! ODRODZIC WLOCLAWEK 06:39, 20.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grudagruda

21 0

a czyje te ugory na końcu ul.Wiejskiej ogrodzone murem??????????? 14:12, 20.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

norisnoris

15 0

ja, ja,ja,ja,ja,ja,ja to,ja tamto, ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja... ludzie, nikt nie jest pępkiem świata. Na świecie jest 7 miliardów ludzi. 00:16, 21.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

12 0

W cieniu tej ?dobroczynności? pieniądze z FOZZ. Wdzięczność też pozostaje w cieniu i na szczęście nie głosuje. 11:24, 21.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PocztowiecPocztowiec

0 17

Ludzie odczepcie sie od p. KRZYSZTOFA RĘKAWY DO GÓRY I DO ROBOTY TYLKO CHCECIE DOSTAWAC CIEKAWE CZY WY DAJECIE. ZNAM TROCHĘ PANA KRZYSZTOFA TO JEST BARDZO DOBRY CZŁOWIEK DO ROBOTY NIEROBY 14:18, 21.11.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

nictorusnictorus

8 1

Noooo... I "zawsze" dotrzymuje słowa, gdy z kimś zawiera umowę. 14:37, 21.11.2018


d/poczto- WIECd/poczto- WIEC

0 4

jestem za a nawet przeciw . modliszka 15:05, 21.11.2018


PocztowiecPocztowiec

3 6

Jestescie zazdrosni nieudacznicy zazdrosc jedt grzechem hahahah haha 17:11, 21.11.2018


kto pierwszy kto pierwszy

0 0

rzuci kamień : poczto coś tam - jesteś grzesznikiem pierwszego sortu 17:33, 23.11.2018


7474

0 5

Rzygać mi się chce (pardonez le mot) jak czytam te jadowite bzdury produkowane przez większość"dyskutantów". Jesteście jak psy ogrodnika: sami nie zeżrecie a innym nie dacie. Generalny wniosek jest smutny: Włocławek to nie miasto - Włocławek to stan umysłu ... 20:55, 21.11.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

toto

0 0

stan posiadania a inni to kazachstan - imperatyw 17:21, 23.11.2018


......

4 0

No jak mi przykro. Naprawdę ???? 07:19, 22.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

arturroarturro

7 1

Słabe to... pomoc innym z oczekiwaniem wzajemności...
Jak się coś robi dla ludzi, to po to by mieć własną satysfakcję, a nie wytykać że nie są wdzięczni... 10:52, 22.11.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kujawiak79Kujawiak79

1 0

Panie Grządziel, pomógł PAN bardzo zatrudniając setki w DGS-sie.... ale niepełnosprawnych z grupą. Sam starałem się u pana o pracę a PAN pytał czy grupę mam? 20 letniego młodego człowieka na progu kariery zawodowej??? Drugim Bojańczykiem się nie będzie... do tego chyba PAN dąży prawda? 08:18, 27.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marco15Marco15

0 0

Przeczytałem „ Polska Ludowa - prawdy niechciane”. Wiem, że została wydana z inicjatywy p. Krzysztofa Grządziela. Ta książka chce upomnieć się o prawdę o prawdziwą historię Polski Ludowej i pokoleń, którzy budowali jej wielkość. Szacunek p. Krzysztofie. Niestety polityka to niewdzięczne zajęcie. Mam na ten temat wyrobione zdanie.? 18:49, 27.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ReneuszReneusz

0 0

Prawda jest taka ludzie myslacy i pracujacy glosuja na Grzadziela i lewice a nieroby na Pis bo 500 plus i tyle. Panie krzysztofie w tym miescie nie ma co liczyc na wdziecznosc moglby pan wyjechac za granice i tam mieszkac zamiast dawac miejsca pracy ile to zachodu inwestycji to tylko madrzy ludzie woedza i tacy na Pana glosuja 13:56, 29.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%