Zamknij

Włocławskie szkoły wznawiają w poniedziałek zajęcia. Jak będą wyglądać najbliższe dni?

12:00, 28.04.2019 N.S Aktualizacja: 08:54, 29.04.2019
Skomentuj Zawieszenie strajku oznacza wznowienie zajęć w szkołach i przedszkolach. Fot. depositphotos Zawieszenie strajku oznacza wznowienie zajęć w szkołach i przedszkolach. Fot. depositphotos

Zawieszenie strajku oznacza dla uczniów powrót do szkół, a dla maturzystów długo wyczekiwaną klasyfikację i oficjalne zakończenie nauki. Szkoły zaczną pracować normalnie już od jutra (29.04.). Okazuje się jednak, że nie wszystkie.

Po ogłoszeniu przez władze Związku Nauczycielstwa Polskiego zawieszenia strajku od soboty (27.04.) kontynuowanie protestu byłoby nielegalne. Oznacza to, że - po trzech tygodniach protestu - od poniedziałku (29.04.) placówki edukacyjne zaczną pracować normalnie. Nie we wszystkich szkołach w mieście odbędą się jednak zajęcia.

- Ten najbliższy tydzień jest tygodniem świątecznym. Niektóre szkoły miały zaplanowane wcześniej dni wolne [zgodnie z przepisami wyznaczają je dyrektorzy szkół na początku roku szkolnego - przyp. red.]. Myślę, że wszystkie szkoły wrócą do pracy 6 maja – mówi Barbara Moraczewska, zastępczyni prezydenta Włocławka odpowiedzialna za edukację.

W poniedziałek (29.04.) w szkołach ponadgimnazjalnych zbiorą się najprawdopodobniej rady pedagogiczne, które sklasyfikują uczniów ostatnich klas. Jeśli tak się stanie, zakończenie roku szkolnego maturzystów, pierwotnie planowane na piątek (26.04.), będzie mogło odbyć się 30 kwietnia. Same matury rozpoczną się natomiast zgodnie z planem – 6 maja.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(110)

Moim zdaniemMoim zdaniem

54 36

Nauczyciele będą udawac, że nic się nie stało, a uczniowie powinni im pokazać, że oceniają ich krytycznie.
Dlaczego? Bo nauczyciele wybrali pieniądze i sprzedali się Broniarzowi i politykom. Nic nie wygrali a dużo stracili. Stracili autorytet, twarz i prawo do twierdzenia, że są wychowawcami. 13:30, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Jasama Jasama

22 17

Rozum zdrożał a odwaga potaniała? Ciekawe czy przed nauczycielami swojego dzieciątka też będziesz taki kozak jak w anonomowym necie. Miej odwagę powiedzieć im to prosto w oczy. 15:06, 28.04.2019


HeheHehe

10 14

Jasama to nazwisko, czy imię?

Oczywiście nie jesteś anonimowym trollem :)) 15:34, 28.04.2019


AntybushAntybush

15 7

Ja tam jutro dam kosz słodyczy dla pani dyrektor i jedynej niestrajkującej nauczycielki. A jak ktoś spojrzy krytycznym okiem albo coś powie to się spotkamy w sądzie. 19:40, 28.04.2019


reo

Konto usunięteKonto usunięte

16 14

Moim zdaniem, Moim zdaniem ma pełną rację! 13:45, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BtwBtw

7 12

A ty nie masz nawet własnego zdania,tylko klepiesz bezmyślnie za innymi. 15:04, 28.04.2019


------

6 7

Moim zdaniem, masz też masz pełna rację! 15:12, 28.04.2019


do  przegranych  do przegranych

39 28

a mieli strajkować do usranej śmierci? kasy brakło?, czy sumienie ruszyło, jak spojrzycie w oczy uczniów ....... wstyd i hańba...... 13:53, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

^23Doriann^23Doriann

16 16

A może zostali zastraszeni przez CUDOWNY RZĄD? 14:06, 28.04.2019


do  dorianado doriana

12 11

a morze było odwrotnie? ...kto występuje przeciwko Państwu demokratycznie wybranemu ........ tylko anarchista .... w innych państwach typu Francji była by pała i woda..... 16:02, 28.04.2019


tik taktik tak

8 8

przecież oni nie mają honoru 18:02, 28.04.2019


leńleń

36 12

U nas w szkole już po klasyfikacji. Wracamy bez problemu bo taka wola. Kasy by starczyło. Czekam na odważnego z rodziców czy uczniów, który powie coś na temat strajku..... 14:19, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

socjologsocjolog

18 21

Takimi nauczycielami to powinni rządzić uczniowie - bo nimi ktoś musi manipulować, swojego zdania nie mają i nie potrafią jak się okazało realnie oceniać rzeczywistości. Może przesada - nie uczniowie ale rodzice powinni się nimi bliżej zainteresować, a generalnie kuratorium , bo urzędniki z ratusza to politykierzy broniący nawet głupawej opcji dla kasy, jak im nakażą to i dzieci młodzież biorą za zakładników. 14:54, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BtwBtw

12 4

Po twojej opinii widać że taki z ciebie socjolog jak z koziej d..... trąba. Żal. pl 15:02, 28.04.2019


dobredobre

3 2

...przecież w kuratorium siedzą takie same nauczycielskie gamonie 07:42, 29.04.2019


babababa

4 1

I proponuję aby rodzice zaczęli nauczać swoje dzieci :) 08:31, 29.04.2019


Mąż nauczycielkiMąż nauczycielki

16 11

Od tego miesiąca w szkołach specjalnych nauczyciele dyplomowani dostali ok 400 zł netto mniej w wypłacie-zredukowali dodatek- ustawę wprowadził PIS- i niech nie mówią, że dbają o edukację.I mówimy tu o nauczycielach niestrajkujących, żebyście nie pomyśleli, że to powód strajku... 15:52, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

  do   męża   naucz. do męża naucz.

15 14

zwolnić się z pracy ,,nie każdy musi być nauczycielem,jak likwidowano PGR y i zakłady pracy ,nie widziałem lamentu nauczycieli..... 16:09, 28.04.2019


Wreszcie! Wreszcie!

14 5

I bardzo dobrze! Docelowo wszystkie dodatki mają być wycofane. Śmieszna nauczycielka dajmy na to mieszkająca w Osięcinach i tamże pracująca pobiera dodatek wiejski. Nie dojeżdża i zgarnia o 400 więcej od koleżanki z Włocławka. Koniec tego! 17:16, 28.04.2019


+-=+-=

24 10

I jak wytłumaczyć uczniom powagę autorytetu nauczuciela ? Czym podkreślić ten autorytet ? Jakie wskazywać wzory do naśladowania ? Chyba nie takie ktore w mediach stawiały kasę wyżej nad egzaminem maturalnym ? Chyba nie te co z jakąś namalowaną świnią protestowały na zielonym Rynku ? 15:53, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

;);)

11 10

Rozumiem ze Twoje dzieci nie pójdą jutro do szkoły bo nie narazisz ich na demoralizację
Myśle ze najlepiej jak sam będziesz je uczył taki autorytet szkoda się marnować 16:27, 28.04.2019


AntybushAntybush

6 4

Więc skoro moje dziecko ma nie iść do szkoły. Chciałbym byś ty nie dostał do swojej pensji % z moich podatków idących na twoją "skromną" pensję. I zaraz się nauczysz czyja jest szkoła 19:37, 28.04.2019


sPISeksPISek

14 18

Ludzie, pobudka! Rząd pozoruje rozmowy sam ze sobą. Demokrację trzeba ratować podczas WYBORÓW! 16:04, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

taka prawdataka prawda

21 22

PIS niszczą polskie szkolnictwo bo wiedzą że ciemnym Narodem łatwiej manipulowac i go okradać
16:09, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

gówno  prawdagówno prawda

10 9

sprała mózgi lewica z liberałami, takie to dzisiaj myślenie.... 16:19, 28.04.2019


do gówno prawdado gówno prawda

8 5

Dużo ci zapłacą za taki wpis. Aż się spociłeś!!! A byłeś kiedyś w szkole?Pewnie nie,bo kamieniami w nią rzucałeś;) 16:28, 28.04.2019


Jasama Jasama

0 1

Po komentarzach na tym portalu widać najlepiej odsetek tej ciemnoty. Prawie same mądrale 500+ 16:08, 29.04.2019


myślącymyślący

20 13

pobudka.... głosujta na tęczowych, oni was nauczą jak baba z babą i chłop z chłopem .... a 6x6 jest 46 tak nauczą.... 16:15, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do "nie" mdo "nie" m

4 7

Dużo ci zapłacą za taki wpis. Aż się spociłeś!!!Nie karmić TROLLA;) 16:30, 28.04.2019


do niemyślącydo niemyślący

3 6

Dużo ci zapłacą za taki wpis. Aż się spociłeś!!!Nie karmić TROLLA;) 16:40, 28.04.2019


Polityka i SzmalPolityka i Szmal

17 7

Jak to jest że dewelopera wożą na konwencje po całej Polsce a na pocztę po odbiór pisma go nie mogli zawieżć. Dlaczego ten "uczciwy człowiek z laurką" boi się pisma o zwrot 50tys.PLN i boi się zeznawać - przecież nie może być tuszowania w przypadku gdy chodzi o "uczciwego człowieka" rozdającego pieniądze dla krów i trzody a jeszcze chce to wszystko wyprać w niemieckim proszku o najlepszej jakości - tak się na pewno nie wybieli. 16:17, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PisiorPisior

9 7

co nie lubicie tęczowej koalicji,,tacy wspaniali na poziomie , ale dna AMEN 16:27, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do Pisiordo Pisior

4 6

Na takim samym poziomie jak księża p-e-d-a-ł-y i p-e-d-o-f-i-l-e .... 16:36, 28.04.2019


do Pisiordo Pisior

3 5

AMEN;) 16:36, 28.04.2019


pisiorpisior

5 5

pedofilia statystycznie największa w oświacie , aktorzy , ogólnie kultura kościół na 6 miejscu..... 17:09, 28.04.2019


zdziwionyzdziwiony

11 17

A PO CO WZNAWIAJA PRACĘ NAUCZYCIELE ? BRONIARZ IM POZWOLIŁ - sami nie mieli rozumu, - Podpowiem Broniarz powinien sobie negocjować jak mu tam PO-KO prawdopodobnie poleciło , a nauczyciele pracować. Wszystko w temacie, a tak Broniarz kasę swoja dostanie a nauczyciele figę. 16:41, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bolekbolek

18 9

poczytałem i zgłupiałem, czy który z was pamięta jak dzieci chodziły głodne do szkoły..jak matki nie miały na wyprawkę szkolną ,pamięć krótka ,kto bogaty biednego zrozumie......i tyle do przemyślenia. 16:59, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do zdziwionydo zdziwiony

7 4

Sprawdź pobożny bolszewiku ile wydoił z Polski Sfilcowany Sułtan oraz jego banda chciwych Eunuchów??? 17:01, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

manifestmanifest

10 11

nauczyciele - do budy !!! 17:11, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pragmatykpragmatyk

6 7

W dużej mierze Internet stał się polem wojny informacyjnej i dezinformacyjnej dla każdej ze stron sporu. Tu jednak, mimo zapewne opłacaniu przez rządzących fejkowiczów, obywatele wykazali większą skuteczność w stawianiu oporu kłamstwom, bucie, pogardzie, agresji polityków partii władzy. 17:22, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElaEla

15 13

Szczuje pis społeczenstwo na nauczycieli bo światli ludzie mu przeszkadzają bo myślą!!!! łechce potencjalne mięso wyborcze a jak osiągnie taką władzę że i mięso mu nie będzie potrzebne to zacznie się horror którego nikt i nic nie powstrzyma!!
17:28, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WSH  wylęgarnia  genWSH wylęgarnia gen

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BoloBolo

3 5

Nauczyciele są światli? Dobre sobie :)
Tacy światli, że sobie normalnej roboty nie mogą znaleźć :) 07:53, 29.04.2019


marszałek senatumarszałek senatu

5 6

Nauczyciele mogą pracowac dla "IDEI" jak to powiedział szanowny marszałek senatu karczewski (PIS) cytuję " powinno się pracować dla idei. Ja pracowałem dla idei, pracuję dla idei i będę pracował dla idei, a dla dzieci jeszcze tym bardziej powinniśmy pracować" buhahahahahaha 17:31, 28.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

/Edek//Edek/

9 2

I pomyśleć, że ciemny lud to kupuje bezkrytycznie, a nawet entuzjastycznie. Za taką kasę można gadać nie takie głupoty. Prześcigają się w tym bo są sowicie wynagradzani i wydaje się im, że są bezkarni. Nie takie imperia upadały. Przykre że za nasze pieniądze kupują sobie kolejną kadencję. A to Polska właśnie...... 18:11, 28.04.2019


IDEAIDEA

9 0

Przykro czytać, gdy taki człowiek mówi o pracy dla idei. Aby pracować dla idei trzeba być idealistą, a wygląda na to, że ten pan zapomniał, co ten termin oznacza. Ten pan zarabia ok. 200+ tys. rocznie (nie będę mówił o pozostałych 'drobnych' stanowiących dla niektórych wyborców całoroczny przychód brutto), a śmie twierdzić, że pracuje "dla idei". Z wcześniejszej literatury, znanej zapewne panu 'pracującemu dla idei', pochodzi stwierdzenie, że "byt kształtuje świadomość". Ten pan ma już byt, ale jego świadomość bytu innych pozostawia bardzo dużo do życzenia - zarabiając 200+ tysięcy rocznie nie jest sobie w stanie uzmysłowić, jak ten byt wyglądać może, gdy ktoś zarabia 40 tys. rocznie brutto (ponownie pominę mało znaczące dla tego pana ?grosze?, które dla innych zarabiających je osób są bardzo znaczącymi dziesiątki lub setki PLN).
Nie sądzę, abym miał czelność mówić o ?pracy dla idei? w odniesieniu do osób, które zarabiają tak mało, a robią tak dużo.
Ale będę miał czelność zacytować słowa, które powiedział Mark Twain: ?Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się *%#)!& niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.? 18:14, 28.04.2019


Po etosie! Po etosie!

16 20

Żenada pierwszej połowy roku 2019- "strajk oświatowych smutasów" Swojego syna powracającego do szkoły odpowiednio uświadomiłem. Wie z jakimi ludzmi ma w szkółce do czynienia, do czego zdolnych. Nie było to trudne, wystarczyło pooglądać kilka filmików z bogatej obciachowej twórczości strajkowej. Tego nie da się od zobaczyć! I jeszcze jedno-od teraz już nic nie będę mówić dziecku stwierdzającemu ,że ta czy tamta pani jest gł....,bo to prawda! 17:47, 28.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

po kłopocie ;)po kłopocie ;)

17 7

To nie posyłaj dziecka do szkoły jak nauczyciele są "głupi"jak to sam napisałeś.Sam zajmij się edukacją swoich pociech i bedzie po problemie;)ewentualnie możesz posłać do prywatnej szkoły jak to robi wiekszość rządzących o ile Cię na to stać! 18:07, 28.04.2019


AntybushAntybush

4 8

Do po kłopocie. Ale w takim wypadku prosiłbym o % zmniejszenie pensji za podatek jakie oddaje by moje dziecko mogło uczęszczać i się uczyć w szkole. 19:35, 28.04.2019


do: po kłopociedo: po kłopocie

2 2

albo kogoś tam - specjalne
wytłumaczenie dla ciebie :
" mentalnie *%#)!& -
rozumiesz teraz nauczycielu 19:53, 28.04.2019


było napisanebyło napisane

1 1

....."mentalnie g ł u p i ".... 19:56, 28.04.2019


do marszałek senatudo marszałek senatu

12 4

Jeżeli Pan marszałek ,Karczewski pracuje za darmo ,a przypadkowo dostanie jakieś pieniądze, to niech je wpłaci na Fundusz Pomocy Nauczycielom, albo na Fundusz Pomocy Niepełnosprawnym, wtedy uwierzę że pracuje za darmo dla idei. No Panie Marszałku! Czekamy. 17:55, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klosskloss

14 2

Święty człowiek! Takie bezgraniczne poświęcenie za nędzne 25 000 miesięcznie.
18:00, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do marszałek senatudo marszałek senatu

10 2

On nawet nie jest nieuczciwy, on jest po prostu *%#)!& Tacy łatwo rosną, jak wiadomo, bez siania. 18:08, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RavRav

6 3

Dajcie już spokój chłopinie. Człek tyra za darmo, ręce do łokci ma urobione, bokami robi, ideologicznie się eksploatuje, za miskę ryżu, za bóg zapłać prawie, a ludzie podłe, złe ,zawistne, zamiast podziękować, przyhołubić, zdrowaśkę zmówić, czapką przy ziemi zamajtać, dobrym okiem spojrzeć, dobrym słowem wesprzeć, nic, tylko się czepiają, mędzą, zębami zgrzytają, palcem wytykają, jak bestie. 18:13, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rodzic Rodzic

18 12

Nauczyciele wzięli udział w pospolitym ruszeniu, wydarzenie to przejdzie do historii. Ciebie nie stać by było na takie zachowanie, bo jesteś zwykłym tchórzem. Tacy ludzie jak ty nie mają odwagi zmieniać świata na lepsze. 18:19, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gukguk

1 6

Czyli zaniedbywanie obowiązków w pracy i utrudnianie dzieciakom nauki to zmiana świata na lepsze 08:44, 29.04.2019


Anna WielgusAnna Wielgus

14 12

Wstyd dla rządu PiS! Nauczyciele walczcie nadal, trzymamy za Was kciuki!Widzimy się we wrześniu jak NIE-RZĄD nie przejrzy na oczy! 18:34, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ona55Ona55

16 4

Jest mi okropnie przykro. Stosunek do nauczycieli potwierdza moje obawy o zgodę w społeczeństwie. Nienawiść, zazdrość i zawiść królują niepodzielnie. Kto pamięta fraszkę, jak to proboszcz zazdrości parafiance sąsiedniej parafii lekkiego porodu. Bo ten zarabia więcej, bo ten ma mniej pracy, a tamten ma a ja nie mam. Nawet kościół ma pretensje do dzieci o pedofilię. 18:39, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uradowanyuradowany

6 8

Włocławscy "nauczyciele" wdzięczni Broniarzowi za pozwolenie przystąpienia do pracy z dziećmi w szkołach. 18:48, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do p. MoraczewskiejDo p. Moraczewskiej

12 11

Na miejscu p. Moraczewskiej (i wielu nauczycieli) wstydziłbym się za coś takiego: "niektóre szkoły miały zaplanowane dni wolne" i "wrócą do pracy 6 maja". Otóż 29 i 30 kwietnia mogą ewentualnie nie odbywać się zajęcia dydaktyczne, ale to nie znaczy, że szkoły mają być zamknięte (tak mówi prawo). I to jeszcze w sytuacji, kiedy przez ponad dwa tygodnie nie odbywały się lekcje. Czy naprawdę nie wypadałoby nadrobić nieco materiału? A może dla dobra rodziców, którzy już wystarczająco mieli kłopotów z dziećmi przez czas strajku należałoby o nich pomyśleć? A wice od spraw edukacji tak po prostu stwierdza, że mają wolne? 18:56, 28.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

mhdmhd

2 8

Wydaje się bardzo rozsądną jest ta propozycja , ale takie działania trzeba uzgodnić z PO-KO i z Broniarzem, bo w każdej chwili nauczyciele, dzieci i młodzież ponownie mogą zostać zakładnikami walki o władzę politykierów. 19:32, 28.04.2019


SowaSowa

14 1

Właśnie o tym napisałam. Warczycie na Nauczycieli, bo nie możesz wytrzymać w domu z dzieckiem na okrągło. Nauczyciele takich dzieci mają ok.30 w klasie na lekcji. Jeden gada przez drugiego i nie słuchają na lekcji... Wyobraź sobie, że znajdujesz się w takiej klasie, gdzie dzieci mają różne schorzenia np. ADHD, dwubiegunowość albo co najgorsze atak padaczki, jak to jest w szkołach integracyjnych. Nie wiesz jak takie dziecko się zachowa w danej chwili. Co zrobisz w takiej sytucji? Trochę szacunku... 20:51, 28.04.2019


Edzia1Edzia1

5 0

Rodzice mieli kłopoty z WŁASNYMI dziećmi?????? Kpisz???? Czas spędzony z własnym dzieckiem jest bezcenny nieprawdaż? Trzeba było wynająć niańkę, masz przecież 500+. 16:17, 29.04.2019


AntybushAntybush

10 11

To się zdziwią bo jutro jest protest rodziców i uczniów. Poniedziałek i wtorek bojkot szkoły "Nie dla instrumentalnego traktowania dzieci w szkołach" Zobaczymy czy szkoła jest dla uczniów czy dla nauczycieli 19:32, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahahahaHahahaha

1 0

Hahahahahah 13:15, 29.04.2019


SowaSowa

14 4

Nauczyciele też ludzie, jak każdy człowiek się ceni i szanuje... Wypowiadają się ludzie, którzy ze szkołą mają niewiele wspólnego. Gdyby nie Nauczyciele to większość z Was mie umiała by liczyć pisać i czytać... jeśli chodzi o korepetycje to nie udzielane są dzieciom słabym w nauce wręcz przeciwnie tym co uczą się bardzo dobrze a chcą mieć oceny celujące... najlepiej to jakby rodzice sami w ławce usiedli za własne dzieci. Ta Wasza nadgorliwość porażająca. Sami po korytarzach biegacie za nauczycielami i błagacie o korepetycje. A teraz macie czelność obrzucać Nauczycieli błotem. Brak wstydu i ambicji. Zero szacunku dla osób, od których po części jesteście uzależnieni. Zrozumcie wreszcie, że to co się stało to przez reformę edukacji. Podstawa programowa przeładowana czas na jeden temat do przerobienia jedna góra dwie godziny lekcyjne. Dzieci w ósmych klasach nie dają rady z nadmiarem materiału. To nie wina Nauczycieli tylko Minister Edukacji. Zrozumcie wreszcie Wy sami byście się buntowali gdyby pracodawca zawalił Was nadmiarem pracy a płacił mniej. Czy byście pracowali więcej za tą samą stawkę. Wątpię i właśnie o to walczą Nauczyciele. Rodzice chcecie żeby Wasze dzieci miały najlepsze wyniki w nauce? Nauczyciel robi wszystko aby nauczyć Wasze dziecko wspiera w złych chwilach i cieszy się razem z Waszym dzieckiem gdy dostaje dobrą ocenę. Gdy teraz Nauczyciele chcą chociaż odrobinę poczuć, że ich wspieracie. A Wy plecami się odwracacie.... 19:50, 28.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JasamaJasama

2 1

Sowa! Daj spokój, szkoda nerwów. Ten motłoch włocławski I tak nic nie zrozumie, bo są przekupieni 500+. Tutaj kozaki a w szkole i przedszkolu włażący w tyłek nauczycielom. Zero wstydu. 16:22, 29.04.2019


SowaSowa

16 2

Do maturzystów... Zapamiętaj życie Was wszystkich zweryfikuje. W momencie gdy założycie rodziny, będziecie chcieli dużo zarabiać a wtedy... Większość z Was pójdzie za grosze do pracy. Garstka wybierze studia, byle nie we Włocławku, bo po nich nigdzie wymarzonej pracy nie dostaniecie. Życzę maturzystom wszystkiego najlepszego gdyż życie, w które właśnie wkraczacie łatwe nie jest. Na własnej skórze odczujecie, co znaczy praca fizyczna lub umysłowa, wymagania szefów. Brak perspektywy rozwoju osobistego. To wszystko nazywa się życiem. Powodzenia!!! 19:54, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SowaSowa

17 4

Wiadomość dla tych co napisali przede mną. Modne jest teraz nauczanie w domu. Usiądź rodzicu z własnym dzieckiem i go czegoś naucz. Po dziesięciu minutach nazwiesz go głąbem.
Zrezygnujesz mówiąc, że to Ty chodzisz do szkoły, a nie Ja. Bo taką naukę wynieśliście z własnych domów gdy jako dziecko, sami chodziliście do szkoły. Brakuje Wam cierpliwości, wytrwałości, wyrozumiałości i zrozumienia, a co najważniejsze wiedzy i zainteresowania własnym dzieckiem. Pokażcie Waszym dzieciom czego sami się nauczyliście, łącznie z szacunkiem do osób starszych... Niestety z czytaniem ze zrozumieniem jak widać mają nawet rodzice... 20:25, 28.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoloBolo

5 3

Moja nic nie wznawia, bo po proteście nauczyciele mają długi weekend. Wiadomo - trzeba odpocząć. Programu nauczania też nie trzeba nadrabiać. 07:56, 29.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

babababa

5 1

Nie realizujemy programu tylko podstawę programową. 08:33, 29.04.2019


zawiedzionyzawiedziony

4 3

Jako gorący sympatyk PO-KO jestem mocno zawiedziony że zakończył się ten strajk, a najbardziej tym że nauczyciele dokonają klasyfikacji i dopuszczą młodzież do zdawania matur 10:51, 29.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do zawiedzionydo zawiedziony

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


fan PO/KOfan PO/KO

1 4

A mogło być tak pięknie, a Broniarz wszystko zburzył 12:12, 29.04.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Emerytura "matcEmerytura "matc

6 0

Panie Prezesie Kaczyński, Pani Minister Rafalska, mam do państwa zapytanie odnośnie przyznawania tzw. emerytury "matczynej".

Te matki, które nie zapłaciły ani jednej składki emerytalnej do Zus-u, ani jednego grosza podatku do US, otrzymają emeryturę w wysokości około 1100zł. Natomiast ja urodziłam 5 dzieci i wraz z mężem je wychowałam. Moje dzieci wyrosły na przykładnych obywateli, patriotów. Każde z nich założyło własne rodziny, mają dzieci. Każde z nich pracuje i żyje na własny rachunek nie korzystając z pomocy rodziców czy też państwa. Ponadto 3 dzieci posiada wyższe wykształcenie. Piszę o tym wszystkim, gdyż sukces naszych dzieci jest również sukcesem moim i mojego męża, ponieważ włożyliśmy w ich wychowanie dużo wysiłku, pracy, energii, pieniędzy?

Nikt się nigdy nas nie pytał czy nasz budżet domowy jest wystarczający, nie korzystaliśmy z żadnych świadczeń socjalnych?

Przy tym wszystkim, gdy najmłodszy syn osiągnął wiek 10 lat postanowiłam pójść do pracy, gdyż myśląc o przyszłości chciałam się zabezpieczyć, chciałam mieć własne pieniądze, być samodzielna, mieć poczucie bezpieczeństwa (nawet jeżeli miałby to być emerytura "głodowa"). Przepracowałam 33 lata (doliczając lata przed urodzeniem dzieci), od których opłacałam składki na ZUS oraz płaciłam podatek do US. Obecnie otrzymuję 1280zł emerytury. W związku z czym emerytura "matczyna" mi nie przysługuje.

Przysługuje natomiast wszystkim tym matkom, które po wychowaniu swoich dzieci nie podjęły żadnej pracy, korzystały natomiast z szerokiej pomocy socjalnej państwa. Teraz ponownie ją otrzymają? Pomoc finansową, na którą pracowałam ja, a teraz pracuje 5 moich dzieci?

Absolutnie poza dyskusją są matki dzieci niepełnosprawnych, którym ta emerytura powinna się należeć.

Jeżeli myśli pan, panie Prezesie, że rozdając w tak niesprawiedliwy sposób pieniądze ze Skarbu Państwa "kupi" pan wyborców, to myli się Pan.

Panie Prezesie Kaczyński i Pani Minister Rafalska, czy tak ma wyglądać sprawiedliwe i prawe postępowanie w podziale dochodów państwa? Jak to ma się do emerytury "Matczynej". 12:21, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Emerytura matczynaEmerytura matczyna

5 0

Panie Prezesie Kaczyński, Pani Minister Rafalska, mam do państwa zapytanie odnośnie przyznawania tzw. emerytury "matczynej".

Te matki, które nie zapłaciły ani jednej składki emerytalnej do Zus-u, ani jednego grosza podatku do US, otrzymają emeryturę w wysokości około 1100zł. Natomiast ja urodziłam 5 dzieci i wraz z mężem je wychowałam. Moje dzieci wyrosły na przykładnych obywateli, patriotów. Każde z nich założyło własne rodziny, mają dzieci. Każde z nich pracuje i żyje na własny rachunek nie korzystając z pomocy rodziców czy też państwa. Ponadto 3 dzieci posiada wyższe wykształcenie. Piszę o tym wszystkim, gdyż sukces naszych dzieci jest również sukcesem moim i mojego męża, ponieważ włożyliśmy w ich wychowanie dużo wysiłku, pracy, energii, pieniędzy?

Nikt się nigdy nas nie pytał czy nasz budżet domowy jest wystarczający, nie korzystaliśmy z żadnych świadczeń socjalnych?

Przy tym wszystkim, gdy najmłodszy syn osiągnął wiek 10 lat postanowiłam pójść do pracy, gdyż myśląc o przyszłości chciałam się zabezpieczyć, chciałam mieć własne pieniądze, być samodzielna, mieć poczucie bezpieczeństwa (nawet jeżeli miałby to być emerytura "głodowa"). Przepracowałam 33 lata (doliczając lata przed urodzeniem dzieci), od których opłacałam składki na ZUS oraz płaciłam podatek do US. Obecnie otrzymuję 1280zł emerytury. W związku z czym emerytura "matczyna" mi nie przysługuje.

Przysługuje natomiast wszystkim tym matkom, które po wychowaniu swoich dzieci nie podjęły żadnej pracy, korzystały natomiast z szerokiej pomocy socjalnej państwa. Teraz ponownie ją otrzymają? Pomoc finansową, na którą pracowałam ja, a teraz pracuje 5 moich dzieci?

Absolutnie poza dyskusją są matki dzieci niepełnosprawnych, którym ta emerytura powinna się należeć.

Jeżeli myśli pan, panie Prezesie, że rozdając w tak niesprawiedliwy sposób pieniądze ze Skarbu Państwa "kupi" pan wyborców, to myli się Pan.

Panie Prezesie Kaczyński i Pani Minister Rafalska, czy tak ma wyglądać sprawiedliwe i prawe postępowanie w podziale dochodów państwa? Jak to ma się do emerytury "Matczynej". 12:22, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sympatyk POsympatyk PO

6 0

Mam nadzieje że nauczyciele przystąpią do tzw. strajku włoskiego, o którym mówi i proponuje Broniarz 15:42, 29.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ElaEla

4 0

Popieram nauczycieli już słyszę o odwołaniu imprez dla uczniów-tak trzymać brawo niech naród zobaczy jak wyglądaja lekcje bez dodatkowego zaangazowania.a ci co dużo mówią ,a mało wiedzą-czy jak jedziecie z firmy na delegację,to co,za darmo? 16:09, 29.04.2019


xDxD

1 0

hehe dobre 16:12, 29.04.2019


do sympatyk POdo sympatyk PO

2 1

-do sympatyk PO vel TROLL PISUAR ; Koniec z wycieczkami, dodatkowym zajęciami. Nauczyciele będą mieli więcej czasu i mogą zatrudnić się w Biedronce albo Uberze, żeby mieć więcej pieniędzy. Czyż nie tak im radziliście, życzliwi rodzice?;) 16:18, 29.04.2019


do Trollado Trolla

4 0

Trzeba zmienić system uczenia i skorygować programy. Mniej kucia i materiału pamięciowego, więcej praktycznej wiedzy. Nauczyciel tymczasem musi sztywno realizować program nauczania, na który nie ma wpływu bo jest ustalony odgórnie w MEN. Minister Zalewska miała okazję wykazać się, ale potrafiła tylko zlikwidować gimnazja i doprowadzić do kumulacji roczników!
16:33, 29.04.2019


do sympatyk P0do sympatyk P0

2 2

...a ja mam nadzieje TROLU PISOWSKI że po jesieni znikniesz z życia publicznego raz na zawsze! 15:52, 29.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do wyzywającegodo wyzywającego

1 1

Dlaczego mnie wyzywasz od troli, czy ja nie mogę mieć prawa do popierania działalności moich przyjaciół z PO, powiem CI ja nie mam nic wspólnego z PIS-em, bo nawet nic od nich dotychczas nie zyskałem. 16:14, 29.04.2019


do wyzywającegodo wyzywającego

1 1

Nie dosyć że Troll to jeszcze *%#)!& 16:21, 29.04.2019


do sympatyk POdo sympatyk PO

1 0

Nie dosyć że TROLL to jeszcze D-E-B-I-L ;) 16:22, 29.04.2019


do sympatyk ...do sympatyk ...

2 0

Trzeba zmienić system uczenia i skorygować programy. Mniej kucia i materiału pamięciowego, więcej praktycznej wiedzy. Nauczyciel tymczasem musi sztywno realizować program nauczania, na który nie ma wpływu bo jest ustalony odgórnie w MEN. Minister Zalewska miała okazję wykazać się, ale potrafiła tylko zlikwidować gimnazja i doprowadzić do kumulacji roczników.
16:31, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do TROLLAdo TROLLA

2 0

Trzeba zmienić system uczenia i skorygować programy. Mniej kucia i materiału pamięciowego, więcej praktycznej wiedzy. Nauczyciel tymczasem musi sztywno realizować program nauczania, na który nie ma wpływu bo jest ustalony odgórnie w MEN. Minister Zalewska miała okazję wykazać się, ale potrafiła tylko zlikwidować gimnazja i doprowadzić do kumulacji roczników...
16:32, 29.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do sypatyk PO do sypatyk PO

2 1

Jak na jesieni zdobędziemy władzę to przywrócimy szkolnictwo do poziomu jaki był za PO/PSL i reaktywujemy gimnazjum, zlikwidujemy szkoły zawodowe, w ogóle wszystko cofniemy co zrobił PIS - skończą się emerytury dla seniora, 500 + do likwidacji , wyprawki szkolne do likwidacji, nawet obiadki zlikwidujemy - bo szkoła to nie instytucja charytatywna. 17:03, 29.04.2019


Nie karmić TrollaNie karmić Trolla

2 0

Wypad trollu pisowczyku-sprzedawczyku manipulowac do tvp info i tvp1 albo to Torunia do BELZEBUBA on napewno ciebie wysłucha zniewieściały i zakomleksiony człowieczku!! 17:34, 29.04.2019


Nie karmić TROLLANie karmić TROLLA

2 0

Wypad trollu pisowczyku-sprzedawczyku manipulowac do tvp info i tvp1 albo to Torunia do BELZEBUBA on napewno ciebie wysłucha zniewieściały i zakomleksiony człowieczku! 17:32, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SowaSowa

4 0

Ludzie aż tak się boicie, że zabiorą Wam 500 plus, że musicie wzajemnie na siebie zaskakiwać. Nikt nie powiedział, że gdy przyjdzie Nowa władza, to zabierze. Nie dostawałeś 500 plus i przeżyłeś. Teraz nagle bez tego nie przeżyjesz. Niestety prawda jest taka, że z obawy przed utratą trzydziestu srebrników, które dostaliście za sprzedaną duszę diabłu, w tym przypadku znowu pójdziecie i zagłosujecie na PiS.... Takie życie, nie potraficie uczyć się na własnych błędach. 17:37, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RavRav

5 0

Każdy "wykształciuch" jest wrogiem totalitarnych ustrojów państwowych. Każdy kto przynajmniej miał tróję z historii, powinien o tym pamiętać z zajęć lekcyjnych! 18:21, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Arek71Arek71

3 0

PIS jest wrogiem Polski. Proste. 18:22, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SeniorSenior

6 1

Wykształcenie jest wrogiem tej władzy. 18:27, 29.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

re re

3 0

,,Wykształcenie jest wrogiem każdej władzy '' to prawdziwe są słowa jednego ze starych profesorów ATR w Bydgoszczy . 18:41, 29.04.2019


masz racjęmasz rację

0 3

Dlatego twarzą tej opozycji jest Wałęsa, Krzywonos, Frasyniuk, 19:38, 29.04.2019


Ambroży KleksAmbroży Kleks

5 0

Lekarze są wrogami ludu (2005-2007).Sędziowie są wrogami ludu (2016-2018).Nauczyciele są wrogami ludu (2019).Każdy,kto poświęcił kawałek swojego życia na zdobycie wykształcenia jest wrogiem ludu?Wychodzi na to,że wykształcenie jest wrogiem ludu. 18:35, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KotkowaKotkowa

4 1

Sowa mądra głowa:) mądrze gadasz kobieto. Nieliczna na tym portalu. 18:45, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BRAWO MY...BRAWO MY...

1 0

Ostatnio w szwajcarskiej telewizji emitowali program o Polsce.Konkretnie o biciu kukły Żyda.To nasz kolejny "sukces"marketingowy... ;) 18:58, 29.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Brawo TyBrawo Ty

0 1

Nie da się ukryć, że Judasz był Żydem i zdrajcą. 19:36, 29.04.2019


do brawo Tydo brawo Ty

3 0

Tylko że ten "Judasz" (kukła) był ucharakteryzowany na
Żyda (ortodoksyjnego) i podczas bicia, słychać okrzyk "pięć dodatkowych
razów za domaganie się odszkodowań". I jeszcze dzieci w tym udział brały...Brawo PIS;)Naprawdę nie rozumiesz czy udajesz? Czy Judasz tak wyglądał? Jak stereotypowy Żyd? Miał pejsy, wielki nos i myckę, jak ten manekin? Ciekawe, że Chrystusa, też Żyda, nigdy tak się nie przedstawia.
(I pomijam już skandaliczną kwestię uczenia dzieci agresji, przemocy, samosądu) Ale się pięknie odkrywają! I przegrają pięknie! Lud Prosty .... pińcet weźmie... ale jak Żyda kijami obłożyć .... zawsze chętnie pójdzie! PISowczyki chyba się oderwały od rzeczywistości z lekka :) 20:11, 29.04.2019


do sowado sowa

1 3

Ludzie bądźcie odważni - nawet jak zaczniemy rządy PO-KO i zlikwidujemy rozpasanie i rozdawnictwo społecznych pieniędzy - to system który wprowadzimy pozwoli wam samym zaoszczędzić z otrzymanego godnego wynagrodzenia- to sami zobaczycie że jest satysfakcja samemu odłożyć a nie takie z rozdawnictwa po równo jak to było kiedyś w komunie. 19:28, 29.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SowaSowa

2 0

Chyba nie do mnie ta wypowiedź. Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Jak już zaczął Pan ten temat to odpowiem. W jednej dziesiętnej nie ma w żadnej z mojej wypowiedzi tego, o czym Pan napisał. Pozdrawiam 20:49, 29.04.2019


Sympatyk PO/KO Sympatyk PO/KO

3 1

Tylko dojście do władzy PO-KO i likwidacja rozpasania i rozdawnictwa wprowadzonego przez PIS - zagwarantuje w przyszłości wysokie pensje i dobrobyt nie tylko nauczycielom ale i całemu społeczeństwu. 19:40, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do TROLLA z PISdo TROLLA z PIS

1 1

Sympatyk PO/KO - to TROLL PISOWSKI! 19:50, 29.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do trolado trola

0 2

Nie wierzcie ja nie jestem trollem z PIS -u, ja nie lubię PIS-u - jestem rzeczywistym i realnym fanem PO/KO , bo widzę co PIS wyprawia, ktoś specjalnie tak na mnie pisze żeby faworyzować ten PIS
20:08, 29.04.2019


SowaSowa

4 0

Nie wiem co chce Pan uzyskać pisząc takie rzeczy, że na jesieni po wyborach zabierzecie wszystko... Nikt nikomu niczego nie zabierze. Może zamiast pisać takie bzdury, nie lepiej ten czas poświęcić własnym wnukom? Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. 20:21, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ambroży KleksAmbroży Kleks

1 0

Większość negatywnych komentarzy pisze jedna i ta sama osoba do tego kopiuje z pisowskich portali hehe;)Teraz trollownia pisowska przerzuciła się na dd włocławek sączyć jadem... a dlaczego????a no dlatego ze wybory sie zbliżają i mają rozkaz z góry(za pare srebników) żeby otumanić społeczeństwo hehe;)Jak to mawiał niejaki Kurski z tvp1 CIEMNY LUD WSZYSTKO KUPI! ;)Pozdrawiam myślących i życzę udanej majówki.... 01:15, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%