Zakończono śledztwo w sprawie tragicznego wypadku na pasach na ulicy Wyszyńskiego, w którym zginęła 48-letnia kobieta. Kierowcy samochodu, który uderzył w pieszą, grozi wyrok do 8 lat więzienia.
Prokuratura rejonowa przekazała do sądu akt oskarżenia w sprawie wypadku, do którego doszło 7 grudnia 2018 roku około godz. 16 na ulicy Wyszyńskiego. 48-letnia kobieta wtargnęła na jezdnię wprost pod nadjeżdżające auto. Potrącona trafiła do szpitala, gdzie po kilkudziesięciu minutach zmarła w wyniku odniesionych obrażeń. Badanie stanu trzeźwości wykazało, że 23-letni kierowca był trzeźwy.
Ustalono, że piesza Violetta K. przyczyniła się do zaistnienia wypadku. - Nie zachowała szczególnej ostrożności wymaganej podczas wkraczania na jezdnię, nieprawidłowo obserwowała drogę i nie odstąpiła od wkroczenia na jezdnię po rozpoznaniu, iż do przejścia z nadmierną prędkością zbliża się samochód marki volkswagen będący w tym momencie około 35 metrów przed miejscem, w którym wkraczała na jezdnię w obrębie przejścia dla pieszych - wylicza prokuratura.
23-letniego kierowcę volkswagena Kamila K. oskarżono o umyślne naruszenie zasad bezpieczeństwa w ruchu lądowym. Według prokuratury przekroczył on maksymalną dozwoloną prędkość w obszarze zabudowanym prowadząc z prędkością około 80 km na godzinę.
- Przy zbliżaniu się do przejścia dla pieszych z nadmierną, niedostosowaną do warunków jazdy i niebezpieczną prędkością nie zachował bezpiecznej prędkości i szczególnej ostrożności wymaganej przy zbliżaniu się do wyznaczonego odpowiednimi znakami drogowymi przejścia dla pieszych, w wyniku czego doszło do potrącenia Violetty K. - informuje prokuratura.
Kamil K. nie przyznał się do popełnienia zarzucanego mu przestępstwa i wyjaśnił, że nie pamięta okoliczności zdarzenia. Według prokuratury, w świetle całokształtu zgromadzonego w tej sprawie materiału dowodowego sprawstwo podejrzanego nie budzi wątpliwości.
23-latkowi za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym grozi do 8 lat więzienia. Nie był dotychczas karany.
Maro07:30, 16.06.2019
Wtargnęła (nie na przejściu). 80 km/h to szybko, ale to nie wariactwo, jak np. 130 czy 150 przy ograniczeniu do 50. Kierowcy zaczęli by w końcu dla siebie stwarzać zagrożenie jakby mieli wypatrywac czy im ktoś znienacka z boku nie wyskoczy. 07:30, 16.06.2019
Kierowca09:40, 16.06.2019
Wtargnela i tak teraz jest ludzie nie patrzą włażą pod koła tak się nauczyli kierowca więcej musi patrzeć na boki niż przed siebie bym takich wszystkich sam porozjezdzal 09:40, 16.06.2019
Do kąta!11:36, 16.06.2019
Jesteś sempiterna, a nie kierowca! Przed przyznaniem prawa jazdy doopku sprawdzano ci zasięga kąta widzenia! I nie chrzań, że kierowca musi patrzeć na boki, bo istnieje coś takiego jak zakres pola widzenia! Skończyłeś tylko podstawówkę czy masz aż taką amnezję, że nie pamiętasz lekarskiego badania? 11:36, 16.06.2019
NICk07:23, 17.06.2019
Chyba dawno miałeś badania. Ostatnio na własnej skórze doświadczyłam, że tylko wziął kase i puścił bez większego wysiłku 07:23, 17.06.2019
mixer17:08, 18.06.2019
ciebie oszołomie bym z wielka chęcią porozjezdzał ale wałem drogowym tak żeby nawet mokrej plamy nie zostało na asfalcie po tobie 17:08, 18.06.2019
Www10:07, 16.06.2019
Oboje winni i sąd to powinien wziąć pod uwagę 10:07, 16.06.2019
też szofer!11:44, 16.06.2019
NIE!
Gdyby kierowca przestrzegał przepisów dot. prędkości jazdy - to wypadku by nie było, ale przynajmniej kobieta by żyła! Nie ma nic ważniejszego i wartościowszego od ludzkiego życia!
Kierowca za parę lat wyjdzie z więzienia, a ona z grobu nie wstanie i do świata nie wróci !
Facet jest winien śmierci!
Po DRUGIE i b. WAŻNE:
Nie ma osoby, która w oczach ma radar mierzący szybkość nadjeżdżającego pojazdu! Ale MIAŁA PRAWO(!) z dozą pewności zakładać, że kierowca jedzie wolniej o 30 km na godzinę, niż de facto jechał i ona bezpiecznie przejdzie!
Każdy ma prawo zakładać, że normalny, zdrowy na umyśle kierowca jedzie po mieście tak - jak buk przykazał! 11:44, 16.06.2019
XD14:02, 16.06.2019
A może by nie żyła i tak bo uderzyłaby głową o samochód i krawężnik? Masz moc jasnowidzenia, czy bożą sprawczość?
Każdy musi uważać czy to jest pieszym czy kierowcą. 14:02, 16.06.2019
do też szofer14:06, 16.06.2019
"Każdy ma prawo zakładać, że normalny, zdrowy na umyśle kierowca jedzie po mieście tak - jak bÓG przykazał!"
czyli, że masz prawo jazdy? A o zasadzie ograniczonego zaufania to nie słyszałeś na kursach i egzaminach?
Nigdy nie wiesz co ktoś inny zrobi. Nie decydujesz za niego. Jak nie jesteś pewien to nie wchodzisz, nie przejeżdżasz. CZEKASZ! 14:06, 16.06.2019
Szofer14:28, 16.06.2019
do też szofer14:06, 16.06.2019
Jeżeli masz kłopoty z rozumieniem tekstu - to wróć do szkoły po nauki!
I jeżeli decydujesz się na respons, to pisz chociaż, znajdując się nim w meritum. A jeżeli tego nie potrafisz, to poproś kogoś o korepetycje!
Nauka - kosztuje. 14:28, 16.06.2019
Doszofera16:33, 16.06.2019
Robisz z siebie specjalistę od bezpieczeństwa w ruchu drogowym a jednocześnie chwalisz się że zrobiłeś 1000km w 24h. To bohaterstwo, głupota czy ignorancja? Zawodowi kierowcy maja tacho po to żeby jeździli tyle ile człowiek jest w stanie wytrzymać w skupieniu i na pewno nie są w stanie zrobić 1000km na dobę nawet na autostradzie. 16:33, 16.06.2019
kierowca10:13, 16.06.2019
Piesi na ulicach to plaga, wchodzą na jezdnię, gdzie chcą, z telefonami przy uchu, nie patrzą, czy jedzie auto, a już na pasach czują się panami. Niedługo w miastach nie będzie można w ogóle jeździć, a winny zawsze kierowca. 10:13, 16.06.2019
Szofer11:53, 16.06.2019
Jestem półwiecznym kierowcą bez żadnego wypadku, w którym brałaby udział jakaś inna osoba. Mam za sobą ponad pół miliona kilometrów!
W ciągu jednej niecałej doby robiłem nawet 1000 (słownie: tysiąc km)
------------
Właśnie wczoraj - ty ''mędrcze'' kierowco - widziałem w telewizji tragiczny wypadek! Kierowca się rozwalił i spowodował bardzo groźny wypadek, bo ----------- miał telefon przy uchu ------------- i rozmawiał!
To ty - jako kierowca możesz zabić człowieka, a nie pieszy - kierowcę!
I na tobie właśnie z tego powodu ciąży większa odpowiedzialność! A czemu nie możesz jechać po mieście nawet 40 km/godz. zamiast - jak ten cretino - 80 km/godz.
I dlatego częściej - niż pieszy - będzie winien kierowca!
Należy tak jechać, aby w każdej chwili PANOWAĆ NAD POJAZDEM!
11:53, 16.06.2019
Fc10:20, 16.06.2019
80 to prawie sto na godzinę. Gówniarz powinien siedzieć. Tyle w temacie. Nie piszcie bzdur że kierowcy muszą patrzeć na pobocze, że to niebezpieczne itd. Tak. Kierowca ma obserwować również pobocze jezdni czy chodnik. Na tym polega ruch drogowy. Jeżeli ktoś tego nie rozumie nie powinien kierować nawet rowerem. Mam prawo jazdy od ponad 30 lat i niewyobrażam sobie jazdy po mieście na oślep nie zwracając uwagi na chodnik. Tym bardziej przed przejściem dla pieszych. Często można zobaczyć szczawików jadących po mieście jak obłąkańcy z muzyką na max. Niby kieruje ale nie widzi i nie słyszy. 10:20, 16.06.2019
:P12:33, 16.06.2019
A 40 to prawie 60. 12:33, 16.06.2019
Qwerty19:30, 16.06.2019
Człowieku z tego co piszesz to raczej jesteś teoretykiem a nie praktykiem. Posiadanie prawa jazdy tyle lat nie świadczy o niczym wiec ten argument pozostaw dla siebie. Byś jeździł zawodowo to byś ograniczył Swój wpis do ''współczuję rodzinom obojga" 19:30, 16.06.2019
Adrian,10:22, 16.06.2019
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
!!! 11:59, 16.06.2019
Jesteś jakiś wróżbita, jasnowidz, że wiesz czy przeżyłaby wypadek czy nie?
''Zniszczyła życie młodemu...''
Ten młody idiota ZABIŁ człowieka, baranie! Rozumiesz? Zabił!
Zabił kobietę, zapewne czyjaś matkę - dupowino, a nie babę! *%#)!& życie jej rodzinie o ją posłał do grobu!
11:59, 16.06.2019
Adrian,12:05, 16.06.2019
"po kilkudziesięciu minutach zmarła w wyniku odniesionych obrażeń."
Naucz się czytać pajacu, droga to nie plac zabaw, ja też mogę wbiec pod samochód i wina będzie kierowcy bo nie zatrzyma auta w 2 sekundy, tak? Zabił bo mu wleciała pod koła mimo to nie jest żadnym mordercą, specjalnie po chodniku jej nie przejechał pajacu. 12:05, 16.06.2019
Adrian,12:06, 16.06.2019
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
do niedouka13:05, 16.06.2019
do Adrian,12:05, 16.06.2019
Już ci redakcja skasowała jeden, gburowaty wpis. Taki styl dyskusji masz po rodzicach czy ukształtowałeś sobie na ulicy?
Szkoda, że nie słuchałeś dobrego nauczyciela w szkole.
Wiedziałbyś wówczas, że ten kierowca jest ZABÓJCĄ!
Każda osoba, która zabija drugiego człowieka jest zabójcą i nic, ani nikt nie zdejmie z niego tego określenia! Do końca życia będzie zabójcą, choć nie każdy będzie o tym wiedział, że zabił!
I to ty jesteś pajac, bo niedouk. Miłego dnia. 13:05, 16.06.2019
Spekulant11:44, 16.06.2019
80 km/h to bardzo dużo. Pamiętajcie , że było ciemno i była godzina 16 czyli dość duży ruch.
Piesza nie zachowała ostrożności, ale kierowca....szkoda gadać. 11:44, 16.06.2019
'''11:35, 23.06.2019
Pamiętajcie , że było ciemno i była godzina 16 czyli dość duży ruch.
To jak jechać 80 no chyba ze wszyscy tak jechali czasem pomyśl za czym coś napiszesz 11:35, 23.06.2019
kyselak11:51, 16.06.2019
To już zaczyna być chore! Gdzieś tam pieszy wszedł pod samochód na CZERWONYM świetle - winny kierowca, bo jechał o 3 km za szybko i nie zachował ostrożności. Kolejny przykład z ostatnich tygodni: facet w nocy w terenie niezabudowanym, na nieoświetlonej drodze potrącił zataczającego się pijanego pieszego - winny kierowca, bo nie włączył świateł drogowych. 11:51, 16.06.2019
POLAK112:45, 16.06.2019
A jak tam sprawa biznesmena z Wieńca dzieje się coś ? 12:45, 16.06.2019
Jaaaa13:34, 16.06.2019
Jeżeli pojast znajdował się już przy przejściu a piesza nagle postanowiła sobie przejść no to pieszej wina bo wymusiła to więc nie kierowcy wina jeżeli by było odwrotnie piesza przy pasach już a auto nadjezdza ma obowiązek się zatrzymać jeżeli ktoś myśli że jest nieśmiertelny i zatrzyma kupę żeglastwa to jest w błędzie to że pasy ale przepisy trzeba szanować bo później tragedia. 13:34, 16.06.2019
Don Vito13:39, 16.06.2019
Ok.80 km/h ?
Jeśli policja nie udwodni z jaka predkoscia naprawdę sie poruszał to nie ma
winy.A tak przy okazji we Włocławku nie ma żadnego fotoradaru. 13:39, 16.06.2019
do don (...?...)14:31, 16.06.2019
Może napiszesz, że kierowca ''zaatakował'' pieszą w obronie własnej i dlatego ją zabił? ??? 14:31, 16.06.2019
traf13:51, 16.06.2019
w mieście nie jeździsz, w mieście musisz się toczyć 30-40 na godzin. aby w razie potrzeby praktycznie stanąć w miejscu, sprawa karna to dopiero początek, jeszcze pozostaje odpowiedzialność cywilna i tu zaczyna się przygoda, jazda z prędkością 80/godzin po mieście to samobójstwo kierowcy 13:51, 16.06.2019
xD14:32, 16.06.2019
W tym mieście najlepiej jeździć 5km/h bo w każdym momencie jakiś pajac ci może pod koła wskoczyć i zrobić z ciebie morderce za nie zatrzymanie auta w sekundę. *%#)!& robią morderce z chłopaka bo jakaś baba wpieprzyła mi się pod koła. 14:32, 16.06.2019
Spekulant20:04, 16.06.2019
Chory jesteś? Nie trzeba 5 km/h a wystarczy 50. Wyszyńskiego, mnóstwo drzew, zmierzch, duży ruch (16 godzina) ludzie w ciemnych ubraniach a on z a p i e r d a l a busem 80 km/h? Jeśli mu udowodnią że jechał 80 to dla mnie jest idiotą nie nadającym się do życia w społeczeństwie. 20:04, 16.06.2019
?14:37, 16.06.2019
Niech ktoś zatrzyma tę lawinę śmiechu, kobita wlatuje komuś pod koła, ten nie zatrzymuje auta w sekundę bo to fizycznie niemożliwe i robią z niego zabójce. Chłopak ma zniszczone życie przez czyjąś głupotę. Przekroczenie prędkości ma tu mało do rzeczy bo 50 a 80 różnicy nie robi jak ktoś wpieprza się wprost pod koła. 14:37, 16.06.2019
Martinez17:20, 16.06.2019
Zgadzam się z tobą, ale co zrobisz? 17:20, 16.06.2019
Spekulant20:06, 16.06.2019
Nie ma różnicy między 50 a 80? Ty powinieneś jutro prawo jazdy oddać i nigdy więcej go nie oddać. 20:06, 16.06.2019
orzel23:08, 17.06.2019
Przy 50 km/h pieszy ma możliwość przezycia przy powyzej 70km/h już niestety nie. Po drugie przy czasie reakcji ok. 1s droga jaka przejedzie to odpowiednio 13 m i 19m.Więc niech wielu pomyśli.A ze nie ma tam fotoradaru to nie znaczy,iż nie wyliczy sie prędkości z jaka się poruszał.Pozostają ślady itp, 23:08, 17.06.2019
kobieta3215:50, 16.06.2019
aż strach się poruszać po mieście patrząc na komentarze tych wspaniałych, uprzejmych kierowców... ulice to nie jakaś pusta gminna droga gdzie bezmyślnie można pędzić nie zważając na nic i nikogo. Co za zaskoczenie, że zbliżający się do przejścia pieszy będzie chciał przejść przez ulicę! Kierowca i pieszy powinni zachować szczególną ostrożność przy przejściu, a ograniczenie 50 km jest wprowadzone po testach badających śmiertelność potrąceń (bo potrącenia były i będą, szkoda że tak dużo kończy się śmiercią przez nadmierną prędkość). Ja jeżdżę parę lat i w pamięci mam kilka przypadków, kiedy dziecko wyrwało się matce, czy wybiegło za piłką zza samochodu prosto pod koła, zawsze udało mi się uniknąć potrącenia, bo jechałam wolniej. Według tu komentujących najwyraźniej nie warto było - warto za to depnąć gaz i nie myśleć co może się stać. 15:50, 16.06.2019
Xxxx17:30, 16.06.2019
Ludzie potraficie czytać? Jak byk jest napisane ze to KOBIETA wtargnela na jezdnie, nie na pasach. Ciekawe ilu z was nawet przy prędkości 50km/h zdazyloby zatrzymać pojazd w ciągu sekundy czy dwóch. Większość z Nas ma prawo jazdy i raz czy nie dwa zdarzyła sie kolizja więc doskonale wiemy jak reaguje sie w takiej sytuacji i droga hamowania nie jest taka krótka jakbyśmy chcieli. Napisane ze chłopak i kobieta są winni wiec ZASTANÓWCIE sie dwa razy nazywajac chłopaka zabójca. Bo jak w takiej sytuacji nazwiecie kobietę ktora nie żyje? 17:30, 16.06.2019
Spekulant22:04, 16.06.2019
Chyba ty nie umiesz czytać. Wtargnęła w obrębie przejścia dla pieszych gdy auto było w odległości 35 m od tego miejsca. Auto jadące 50 km/h pokonuje ok 12 m na sekundę czyli miał doliczając czas reakcji 23 metry na hamowanie. Dałby radę, ale on jechał ...80 km/h
Jestem kierowcą motocykla, ponad 300 konnej BMW, roweru.. i nie przepadam za pieszymi.
W tym ptrzypadku uważam, że powinien dostać karę bez zawiasów...za głupotę. 22:04, 16.06.2019
Sprawiedliwa22:19, 16.06.2019
Mając 50 na liczniku jesteś wstanie wychamować a 8 lat to za mało dla mordercy bo za psa dostał 5 lat do odwiedzenia a to była matką i żona a gówniarz spieszył się na wigilijne firmowa i zabił człowieka 22:19, 16.06.2019
Znawca20:39, 16.06.2019
Młody morderca patrzy tylko przed siebie nie zwracając na innych w tym na pieszą którą zamordował. W zabudowanym 80 szaleństwo...ciekawe czy mu plecy pomogą haha? 20:39, 16.06.2019
12398723:51, 16.06.2019
Piesi wpadający na jezdnię to przeginka ale między 50 a 80 km/h jest OGROMNA różnica. Przypomnę, że głównym powodem zmniejszenia z 60 na 50 km/h a zabudowanym było to że przy 50 pieszy ma dużo większe szanse na przeżycie... a tu było 80 km/h 23:51, 16.06.2019
Kierowca 01:38, 17.06.2019
Do!!! Kolego ona mu wtargnela. Nie podeszła do przejścia rozglądając się tylko noga z chodnika na ulicę i ciach. Współczuję rodzinom. Opcja taka zasada ograniczonego zaufania ale piesi święte krowy i rowerzyści też. Nic tylko trzeba się przestawić na XXI wiek tempo życia nas zabija 01:38, 17.06.2019
Spekulant10:17, 17.06.2019
Dokładnie. Czytając komentarze jestem w szoku jakim ignorantami są ludzie. Szkoda, że nie uczą się fizyki w szkole. 10:17, 17.06.2019
wues09:13, 17.06.2019
ludzie przecież dowodem w sprawie jest nagranie z monitoringu gdzie wyraźnie jest pokazane jak kobieta była na środku przejścia dla pieszych kiedy w nią uderzy a co do prędkości to ponad 85 km miał na blacie . 09:13, 17.06.2019
Arekkk15:40, 17.06.2019
Skąd pewność co do prędkości? Ktoś tam był i widział? W sądzie jest podana szacunkowa wartość. Wiadomo że na pewno jechał więcej niż dozwolona prędkość ale załóżmy że ta kobieta jechalaby autem i wymusiła pierwszeństwo z podporządkowane temu kierowcy. To kto wtedy jest winny? Ta kobieta A nie ten młody kierowca. Każdy komentuje bo młodzi to młodzi tamto. Wiek tu nie gra roli. Starsi i młodsi mają wypadki, ale oczywiście to zawsze na bank wina kogoś młodszego. No tak bo jak ktoś jest starszy to nie popełnia błędów... 15:40, 17.06.2019
observer22:30, 22.06.2019
Nie tylko wszystko jest na nagraniu ale dokładnie na zdjęciach auta widać ślady uderzenia świadczące o tym że była już w połowie pasów a nie że wtargnęła jak pisze dziennikarzyna opłacony przez rodzinę.WSTYD DLA PORTALU !!!!!! 22:30, 22.06.2019
Lukasz55118:59, 17.06.2019
Szkoda chlopaka przez czyjąś nieuwage zniszczone cale zycie 18:59, 17.06.2019
zibi11117:17, 18.06.2019
Jest 50 bylo jechane 80 do puchy z narwanym malolatem na wychowanie karne 8 lat na dobry początek bo ZABIŁ !!! mogła to być Twoja bliska osoba 17:17, 18.06.2019
Konto usunięte11:46, 19.06.2019
I jak tu skomentować takie dno? To przerasta moje możliwości :( 11:46, 19.06.2019
Re 18:28, 21.06.2019
A Najasztub uniewinniony mio iz nie posiadał prawa jazdy a wsiadał za kierownice i potracił kobietę na pasach ....można ? Można .W tym kraju cuda się dzieją ...w majestacie prawa . 18:28, 21.06.2019
normalny22:31, 22.06.2019
A kierowca,to co,nie widział,że zbliża się do przejścia dla pieszych?Pytam,nie widział,no nie bo sypał 80 lub więcej.Tam jest znak widoczny i nie raz pewnie tam jechał,tym bardziej przy szarówce.Nie wrabiajcie,że ktoś wtargnął.Przykre,ale trzeba ponieść konsekwencje nieodpowiedzialnej jazdy,ktokolwiek by to nie był 22:31, 22.06.2019
piesza23:33, 22.06.2019
Piesza nie może odpowiedzieć na zarzuty prokuratury,nie może wyjaśnić,nie może się bronić, NIE MOŻE POWIEDZIEĆ ŻE NIE PAMIĘTA ZAJŚCIA I NIE PRZYZNAJE SIĘ DO WINY!!! BO NIE ŻYJE!!!! Jeżeli takie działanie prokuratury ma spowodować zmniejszenie lub uchylenie się kierowcy od kary to ten kraj z pewnością nie stoi prawem i sprawiedliwością !!!! 23:33, 22.06.2019
Do Redakcji ddWłocła23:51, 22.06.2019
Autor G.S.artykułu dał tytuł "Piesza weszła na jezdnię wprost pod auto.Kierowcę oskarżono o.."Proszę o zmianę tytułu w trybie natychmiastowym!Zawiera nieprawdę sugerując odbiorcy zupełnie inny przebieg wydarzeń.Winno być : Piesza weszła na pasy kiedy auto było 35m przed nimi ale kierowca pędził 80km i ją zabił".Zgodnie z ustaleniami prokuratury 23:51, 22.06.2019
mon08:32, 23.06.2019
Wina jest z dwóch stron, piesi nie rozgladaja sie to jedno, ale kierowcy też powinni się ogarnąć i w centrum miasta np na chopina nie jezdzic 80 do 100 km jestem za progiem zwalniajacym przy pasach lub swiatłami najczesciej dochodzi tam do wypadków, sama byłabym tam nie raz potrącona, bo jeden kierowca się zatrzyma a srodkowym pasem jedzie i nie patrzy!!!! 08:32, 23.06.2019
aire10:21, 23.06.2019
kara więzienia to za surowa kara, biorąc pod uwagę, że dużo groźnych, agresywnych bandziorów chodzi po wolności. Stał się wypadek, chwila roztargnienia i łamania przepisów ruchu, ale nie było to przestępstwo zamierzone. Kara finansowa i prace społeczne wystarczą. No ale to nie dziennikarz, żeby mógł bezkarnie rozjeżdżać ludzi na pasach bez prawa jazdy, OC, przeglądu, niesprawnym samochodem. 10:21, 23.06.2019
vox populi10:48, 16.06.2019
35 24
80 w zabudowanym to nie wariactwo? Na Wyszyńskiego?? Przez takich właśnie jak ty ludzi, z sieczką zamiast mózgu, giną na drogach ludzie. Palant przyczynił się to tego wypadku tak samo jak ta kobieta. 10:48, 16.06.2019
do tępola11:33, 16.06.2019
30 10
@ Maro07:30, 16.06.2019
Jeżeli masz prawo jazdy, powinni cię natychmiast zabrać z powodu takiego punktu widzenia! Przez tak myślących idyotów jak ty - zdarzają się wypadki! 11:33, 16.06.2019
Ollla16:32, 16.06.2019
16 4
Przeczytaj tekst jeszcze kilka razy, a może zrozumiesz zawartą tam treść. To było przejście dla pieszych... 16:32, 16.06.2019