Zamknij

Jak powstają smycze reklamowe?

11:20, 26.02.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:36, 26.02.2020

Dobry projekt to klucz do tego, aby gadżet reklamowy osiągnął zamierzony cel, czyli zwrócił uwagę i zainteresował potencjalnych klientów. Dotyczy to także często wykorzystywanych przez branżę marketingową smyczy. Smycz reklamowa to na pozór artykuł, który ma niewielkie znaczenie podczas prowadzenia kampanii promocyjnej. Jednak to właśnie takie gadżety najbardziej przypadają do gustu grupy konsumentów – dlatego warto zwrócić uwagę na odpowiednie wykonanie smyczy.

Smycze reklamowe – od czego zaczyna się ich produkcja?

Osoby, które chcą wykorzystać smycze z logo, jako materiały reklamowe, stoją przed wieloma możliwościami. Jednak pierwszym krokiem, aby powstał taki artykuł promocyjny, jest dobry projekt.

Smycz z nadrukiem musi być czytelna, wyrazista, a przede wszystkim wykonana estetycznie, z wyczuciem stylu i smaku. Tego typu gadżety są zwykle rozchwytywane przez klientów, co jak łatwo się domyślić, zwiększa zasięg reklamy. Smycze firmowe, będące częścią oferty sklepu internetowego OpenGift - www.opengift.pl/smycze-reklamowe/, można wykonać zgodnie z indywidualnym zamówieniem. Smycz reklamowa może mieć nie tylko dowolny kolor, ale także szerokość oraz sposób rozmieszczenie tekstu i grafiki. 

Zleceniodawca powinien w pierwszym kroku zadecydować, co znajdzie się na jego smyczy. Może umieścić tam logo, pełną nazwę firmy, grafikę związaną z marką, numer telefonu, adres e-mail, a nawet slogan reklamowy. Warto jednak kierować się zasadą, że niekiedy mniej znaczy więcej. Zbyt duża ilość nadruku może sprawić, że treść znajdująca się na tym gadżecie będzie mało czytelna.

W zaprojektowaniu smyczy mogą pomóc strony internetowe firm, które zajmują się ich produkcją. Znajdują się tam intuicyjne w obsłudze panele umożliwiające stworzenie wymarzonych gadżetów. Można tam wskazać chociażby to, gdzie ma być umieszczony nadruk. Istnieje możliwość wykonania go na środku smyczy, po jej bokach albo stronie wierzchniej lub tylnej. 

Trzeba także przemyśleć wielkość swojego zamówienia, czyli to, ile sztuk jest rzeczywiście potrzebnych do celów promocyjnych. Im więcej smyczy zostanie kupionych, tym cena za pojedynczą sztukę będzie atrakcyjniejsza.

O czym jeszcze trzeba zadecydować, zamawiając smycze reklamowe?

W gadżetach reklamowych ogromną rolę odgrywa kolor. Specjaliści od reklamy zawsze podkreślają, że ma on kluczowy wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.

Podczas projektowania smyczy szczególną uwagę należy zwrócić na to, aby kolor tła doskonale komponował się z barwą liter. Warto zastosować kontrastowe odcienie, co sprawi, że treść będzie wyraźna i doskonale widoczna. Wszystkie kolory powinny być nasycone i przykuwające wzrok.

Istnieje też kilka możliwości dotyczących samego druku. Treść oraz grafika mogą być nanoszone na smycz kilkoma metodami. Firmy zajmujące się wykonywaniem tych gadżetów wykorzystują do tego technikę sitodruku, transferu i transferu cyfrowego. Jednak każdy z tych sposobów gwarantuje wysoką jakość druku.

Jak powinny być wykonane smycze reklamowe?

Smycze reklamowe muszą być wizytówką marki. Często są noszone przez personel podczas ważnych spotkań biznesowych, konferencji branżowych czy targów promocyjnych. W związku z tym muszą jak najlepiej prezentować się w połączeniu z eleganckim strojem, takim jak garnitur czy biała koszula.

Ich projekt powinien być nie tylko ciekawy, ale również estetyczny. W przypadku smyczy nie ma mowy o jakichkolwiek niedoskonałościach. Druk, który się na nich znajduje, musi być wysokiej jakość, a materiały użyte do ich produkcji powinny gwarantować, że smycz firmowa będzie zawsze doskonale wyglądać.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%