Zamknij

Pacjenci jak sędziowie i śledczy. Gorzkie słowa ortopedy z Włocławka

09:27, 02.05.2025 Aktualizacja: 11:48, 05.05.2025
Skomentuj AI. AI.

Po tragedii w Krakowie, gdzie pacjent zaatakował nożem lekarza, głos zabrał znany ortopeda z Włocławka Bartosz Nowakowski. W emocjonalnym wpisie nie pisał o polityce ani systemie – mówił o codzienności w naszym szpitalu.

Tragedia, do której doszło w połowie kwietnia w Krakowie – śmierć lekarza zaatakowanego nożem przez pacjenta – poruszyła nie tylko opinię publiczną, ale i wielu pracowników ochrony zdrowia.

W mediach społecznościowych głos zabrał Bartosz Nowakowski, lekarz ortopeda z włocławskiego szpitala.

Jego wpis nie odnosi się wprost do polityki czy bezpieczeństwa w placówkach, ale do zjawiska, które – jego zdaniem – od lat narasta i prowadzi do dramatów.

Przemoc wobec medyka nie zaczyna się w momencie wyciągnięcia maczety z plecaka. (...) Ta przemoc ma swoje źródło w kompletnym braku szacunku dla naszej pracy. Dla naszej wiedzy. W braku szacunku wobec personelu pielęgniarskiego, ratowników i sekretarek proszących o cierpliwe czekanie, bo rejestracja skręconego stawu skokowego może poczekać, kiedy 2 karetki stoją na podjeździe, a ratownicy wspomagani przez Lucasa biegają wokół reanimowanego pacjenta na sali R.

- opisuje Bartosz Nowakowski. 

W emocjonalnym wpisie lekarz wymienia szereg zachowań pacjentów, kiedy pacjenci okazują brak szacunku medykom.  

- Ta przemoc zaczyna się w momencie przyjścia na SOR z bolącymi palcami, bo się biło brawo na meczu Anwilu, i awanturze, że się płaci, oczekuje i wymaga pomocy, bo dłonie strasznie szczypią. Przemoc ma początek w kłótni o dziesiąty tomograf głowy u jedenastolatka, bo kolejny raz dziecko zostało uderzone na lekcji WF piłką w szkole. Przemoc wreszcie ma miejsce, kiedy syn grozi lekarzowi konsekwencjami, bo mama – zaopatrywana w godzinach wieczornych z powodu błahego stłuczenia dłoni po upadku, bez śladów otarć, obrzęku, deformacji i upośledzenia funkcji – przypomina sobie o 4 nad ranem, że ją jeszcze trochę kolano boli i przyjeżdża z pobudzonym, awanturującym się synkiem do szpitala, żeby zrobić przedstawienie przed mężem, jak bardzo cierpi, bo ten sobie z sąsiadem dwa piwa wypił

- pisze lekarz. 

Pacjent sędzią, śledczym, prokuratorem i recenzentem jakości

Nowakowski uważa, że szpital ma problem z "inwazją zdrowych, świadomych swoich praw", przez których "prawdziwie chorzy" "zwykle niepotrzebnie czekają i cierpią".

Zdaniem Bartosza Nowakowskiego, dziś wielu pacjentów przyjmuje wobec lekarzy rolę oskarżycieli i kontrolerów – zamiast okazywać zaufanie i szacunek do ich pracy, rozliczają personel z każdej decyzji.

- W takich sytuacjach, nie mających nic wspólnego z ochroną zdrowia, rodzi się przemoc. Kiedy pacjent staje się sędzią, śledczym, prokuratorem i recenzentem jakości, trzymając telefon komórkowy w ręku i nagrywając pracę personelu medycznego

– pisze ortopeda. 

Czy to gorzki głos sfrustrowanego lekarza, czy może szczera diagnoza systemu, który traci grunt pod nogami? Oceńcie sami.

(G.S. )
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(77)

 yhy yhy

117 2

Bliska mi osoba leżała na izbie przyjęć 3 godziny z ciśnieniem 46/30. Bez pomocy i zainteresowania personelu. Stąd bierze się przemoc. Nie zawsze wszystkiemu winien jest pacjent.

09:47, 02.05.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AsaiAsai

10 39

Co mieli wg Ciebie zrobić? Nie uwierzę ze nie otrzymała płynów, czy nie zostały pobrane badania. Nie powielajcie kitów. Na wyniki krwi czeka się do 3h

14:58, 02.05.2025

yhyyhy

26 0

Co ty q.. myślisz że ja bajki opowiadam?

18:47, 02.05.2025

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


gorzkie slowa ?gorzkie slowa ?

108 4

Hipokryzja ....A jak lekarze traktują pacjentow ....,,niech wyjdzie i poczeka ''.......,,a czego oczekuje za taka cenę wizyty '' ,,ja tu nie leczę spolecznie '' ,,jak się nie podoba to niech idzie prywatnie '' .......musi poczekać na wizytę ....do końca roku !!!!
,,Co oni pani w tym Wloclawku zrobili , trzeba jeszcze raz zlamać ta rękę i poprawnie zlozyć ''.....
Ceny wizyt już w Euro a obsluga ....jak w PRLU....
Może niech pajenci .. o lekarzach-milionerach się wypowiedzą ....?

10:01, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Doktor DickDoktor Dick

125 0

Bartek. Jasne, że są pacjenci kłótliwi, roszczeniowi, wulgarni etc. Część z nich to tacy, których sam bym kopnął w d##ę i wyrzucił ze szpitala, ale jest też ta część, która cierpi, czeka i ze strony personelu zero sympatii i traktowanie przedmiotowo. Sam byłem świadkiem, jak twoi koledzy, w tym i ortopedzi traktowali pacjentów po chamsku tylko dlatego, że przyszli zmęczeni i musieli się na kimś wyżyć. Dla takich lekarzy mam radę. Pracuj mniej i miej 40 tys , a nie z dyżuru na dyżur i z gabinetu do gabinetu, żeby mieć 50, 60, czy 70 tys. Jeśli tak chcesz, to mimo wszystko bądź miły i empatyczny, bo to twój za###ny obowiązek pomagać ludziom chorym, cierpiącym, bojącym się... nie licząc tych bez powodu awanturujących się. Tych możecie wykopać.

10:08, 02.05.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

cotangensoidacotangensoida

3 0

Jeszcze tylko brakuje lekarza zespolem maniakalno -depresyjnym.. a nie czekaj😉🥲🤫

19:41, 02.05.2025

Prosty przekazProsty przekaz

103 1

Przekaz z tego postu jest prosty - jeśli nie przywiezie Cię karetka, to na SOR jesteś niemile widziany !

10:14, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Emeryt.Emeryt.

84 1

Ludziom nerwy puszczają na stan tzw. służby zdrowia, na zachowanie personelu, na gigantyczne zarobki lekarzy, na terminy do lekarzy, na traktowanie pacjenta ...
Wymieniać można w nieskończoność. Kiedyś służby medyczne to było powołanie, empatia , poczucie misji. Teraz nie pozostało z tego nic. Etos nie istnieje. Liczy się kasa a nie człowiek. Gorzki obraz ale prawdziwy. Pan doktor już też oderwany od rzeczywistości. Nie dziwmy się że ludziom nerwy puszczają. Skrajnych zachowań oczywiście nie popieram ale pewnie jak zwykle prawda jest gdzieś po środku.

10:46, 02.05.2025
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BoorBoor

7 26

Wszystko rozumiem, ale dlaczego ludziom puszczają nerwy na zarobki innych ludzi? Czy ktoś im bronił studiować i zostać lekarzem? Szkoła i za komuny, i teraz (jeszcze...) jest za darmo.
Ale ja wiem dlaczego: bo żal d.u.p.e ściska że mamy nie słuchał jak kazała się uczyć. A teraz pozamiatane, można tylko jadę mi płuc.

12:05, 02.05.2025

BoorBoor

0 13

Oops... Jadem pluć miało być. Tak to jest gdy AI za poprawianie się bierze...

12:09, 02.05.2025

Doktor mieleDoktor miele

8 0

Boor co ci po tych pieniądzach jak jesteś taki płytki? Słoma z butów facet

22:55, 02.05.2025

GbsbbdGbsbbd

9 53

Święte słowa, zero pojęcia o triażu, a telefon w ręku daje takiemu "inteligentów" to czego niestety nie dała skrócona edukacja.... Brawo Panie Doktorze

11:16, 02.05.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pierwsza pomocpierwsza pomoc

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Włocławianin1Włocławianin1

74 1

Absolutnie nie popieram skrajnych działań przeciwko lekarzom. Absolutnie. Ale przydałoby się żeby lekarze trochę spokornieli i zaczęli bardziej widzieć w pacjencie człowieka.

11:33, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Pacjent Pacjent

54 0

jade na SOR po wizycie i otrzymaniu zastrzyków przeciw bólowych lekarza z karetki pogotowia ze skierowaniem od lekarza z karetki na badania na SOR . A tam pytają : boli Pana ? Mówię teraz nie , bo zastrzyki dostałem, ale mam skierowanie na badania, a Pani na SOR : to po co Pan przyjechał 🤣🤣🤣🤣 Spędziłem tam radosne chwile od 8 dla 17 🤣

11:48, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoorBoor

12 53

Bartek, popieram.
Ostatnio posiedziałem uczciwie w kolejce do ortopedy, i posłuchałem ludu prostego i komentarzy. Nie wiem, może to ja mam szczęście, albo jestem taki "mniej awanturujący się" (noszę krawat).
Ale jak ja bym musiał słuchać tych wrednych tekstów, to bym w chol.ere rzucił szpital i prywatnie wyciągał więcej...
Mam wrażenie, ze wszystkich najbardziej ucieszyłoby, gdyby wszyscy lekarze, prawnicy, menadżerowie, architekci, analitycy i inni mniej zarabiali. Wtedy nikt by się nie denerwował, wszyscy by cierpliwie czekali i żałowali że doktora tak wykorzystują... Taki kraj, tacy ludzie.

11:58, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


rtg pressrtg press

45 0

Lekarze i personel medyczny, to są zwykli ludzie, także śmiertelnicy mający swoje potrzeby i nałogi, ale są tacy wśród nich ... którzy zachowują się jak święte krowy i wcale nie zaliczylibyśmy ich do bydła lub innego stworzenia ziemskuego lecz do gnoju.

12:06, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WrrrWrrr

47 1

Z mojej pensji na służbę niezdrowia idzie jakieś 2.200, terminy na nfz wiadomo jakie, prywatnie bez 300 nie pokazuj się, recepta drugie tyle. Jak mówię, po lekach źle się czuję, coś jest nie tak, słyszę od lekarza: zmień pracę.

12:07, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czarodziejska różdżkCzarodziejska różdżk

31 6

PO to głosowałem na KOlicję żeby za dotknięciem przez nauczycielkę czarodziejskiej różdżki w służbie zdrowia radykalnie się zmieniło żeby lekarz dzwonił do pacjęta pytał o zdrowie i informował że termin operacji został przesunięty i nie za 3 miesiące ale za 3 lata, na takim SORrze zamiast 2 godziny wyczekiwać to 5 godzin wyczekiwania.
I niech taki nieszczęśnik tylko spróbuje i odważy się zapytać Pana lekarza - dlaczego tak długo ma czekać ...

12:08, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JdndnJdndn

10 50

Dlaczego was "beneficjenci wszystkiego co możliwe" tak bolą zarobki pracowników służby zdrowia? Lekarzy, Ratowników medycznych, pielęgniarek? Nikt wam nie broni zainwestować w siebie kupę kasy, skończyć ciężkie, wymagające studia, odbębnic masę godzin praktyk od oddziałów szpitalnych, przez SORy, Izby przyjęć, karetki ZRM itd, zaliczyćase egzaminów, a pozniej podjąć wymagająca pracę, gdzie często decyduje się o życiu ludzkim i ryzykuje spotkaniem z prokuratorem w wyniku błędnych decyzji. Ci ludzie zasługują na swoje wynagrodzenie, twoje wypociny w fabryce to tylko twój marny wybór i lenistwo, więc i kasa marna....

12:10, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Re powyżej Re powyżej

64 1

Nie bolą zarobki, niech zarabiają po sto tysięcy złotych miesięcznie.... więcej empatii i ludzkich - lekarskich zachowań...to tak dużo????

12:14, 02.05.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OniOni

17 1

zarabiają miesięcznie tyle!!!

13:47, 02.05.2025

rere

4 1

To ile pacjenta ma kosztować ,,empatia lekarza '' żeby lekarz za 15 minutowe wizyty zarobił 100 tyś miesięcznie BEZ KASY FISKALNEJ ?

09:04, 04.05.2025

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LilaLila

35 1

Najbardziej mnie poruszyly slowa pani lekarza pediatry jak obgadywala rodziców dzieci które przyjmowała bo za mało pracy miała w ośrodku bo na 4 godziny przyjęła 5 dzieci to chodziła na ploty do pielęgniarek

12:33, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

🍦🍦

44 1

Kilka lat temu byłam na SOR. Lekarz bez badań zaczął mówić, że nic mi nie jest. Dopiero jak zrobiono mi badania to jednak dobrze ,że przyjechałam. Przepraszam od lekrza nie usłyszałam i ponad tydzień w szpitalu

12:36, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmpatiaEmpatia

54 1

Przy okazji wypowiedzi lekarza, to można poruszyć kwestie etyki zawodowej pracowników szpitala, przychodni i innych praktyk medycznych, która woła o pomstę za lekceważenie pacjentów, kimkolwiek oni są. Nauczcie się szanować każdą osobę, to będzie wsz sukces.

12:38, 02.05.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PacjentPacjent

14 1

Lekarze prywatnie,kierują do szpitali swoich pacjentów na leczenie w ramach Nfz.Chory zgłaszający się sam na SOR tworzy problem bo się robi ciasno na oddziałach. Bałagan celowy bo kasa ucieka.

19:45, 02.05.2025

SteffanSteffan

35 1

Po batalii 9 lat błędy lekarza i personelu zostały udowodnione. 9 lat batalii. W tym czasie moje zdrowie się pogarszało, wydany majątek na ratowanie mojego zniszczonego zdrowia. A kara dla lekarza i personelu praktycznej oprócz udowodnienia winy, bo izby odbijały piłeczkę ręka rękę myje, finansowa na poziomie miesięcznych zarobków lekarza, czyli tyle co 8 waszych pensji na budowie...

12:49, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


W czasach komuny....W czasach komuny....

13 1

W czasach niedaleko zamierzchłych NFZ leczył pacjentów...teraz to tylko procedury...a personelu na oddziałach ratunkowych za mało...może część Sor-ów wymaga likwidacji z powodów organizacyjnych.
Dlaczego lekarze rodzinni nie dostają regresów finansowych za nieuzasadnione kierowanie do Szpitala i blokowanie miejsc najbardziej potrzebującym.

13:15, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Jakie to adekwatneJakie to adekwatne

27 1

Stary lekarz pyta syna, też medyka o pracę u hrabiego. Młody odpowiada, że już tam nie pracuje, bo go wyleczył. Ojciec na to, że on ciągle leczył hrabiego i dlatego zawsze miał pracę.
Lekarze, życzę więcej sukcesów i mniej pacjentów.

13:58, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ludzieludzie

10 5

wyciszcie się.niech każdy pomyśli dobrze o drugim,uśmiechnie się. dobrze pomyśli o sobie, nie zatruwajcie sobie życia nienawiścią.czy chcecie się wzajemnie pozabijać,

14:02, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


dddddddddd

35 2

Bzdury... Ten co miał do czynienia z lekarzami, ten wie co się dzieje. Niestety, za lekarzy obrywają ratownicy czy pielęgniarki.... Społeczeństwo jest sfrustrowane postawą lekarzy...

14:26, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eee...eee...

11 2

Dopóki nie zostanie odwołany dyrektor NFZ-u za to że w kontraktach ze Szpitalami nie ma umowy i nie analizuje w zakresie ochrony bezpieczeństawa placówek medycznych pracowników i pacjentów i nie kontroluje tego...

zapytanie do właścicieli Szpitali woje kuj pom....kiedy ostatnio , dokonaliście i gdzie przeglądu bezpieczeństwa waszych palcówek medycznych?

14:39, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bez twarzy Bez twarzy

42 2

za to ze szmatą na skrzywionej grymasem niezadowolenia facjacie ! Po tym co zobaczyłem w tym środowisku podczas pseudo - pandemii, wiem jedno, że mamy do czynienia z nadreprezentacją ludzi bez skrupułów o totalnie niskim morale! Dlatego też cały tzw. hejt wylewany na medyków jest bezpośrednią i naturalną reakcją innych ludzi na totalne nadużycia jakich się ci osobnicy dopuszczają. Jest działanie jest odpowiedź! Nic z niczego się nie bierze drogi lekarzu! 👎👎👎

14:57, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ale nogi Ale nogi

5 0

Ale nogi

15:06, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kasia007kasia007

36 1

ta przemoc to wynik braku szacunku i jakiejkolwiek empatii dla pacjentów , narasta to od wielu, wielu lat, kiedyś wizyta prywatna to był szacunek ,porada ,leczenie , teraz to sieczkarnia ,pacjent co 5 min a cena 300 zeta, ludzie szukają porady , ratunku a go nie mają

16:07, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrawoBrawo

36 2

Nikt nikomu nie zazdrości tego że się uczył i że zarabia no i bardzo dobrze niech ma .Jednak każdy pacjent oczekuje szacunku ,rozmowy i zainteresowania a nie robienia wszystkiego na odwal się lub szybkiego zbycia .Skoro pacjent odnosi się z szacunkiem do lekarza to tego samego oczekuje od lekarza .Nie jest dopuszczalne aby lekarz zwracał się bez osobowo do pacjenta a co jest ,a po co przyszła a co zrobiła itd .Skoro pacjent mówi Pani Doktor czy Panie Doktorze to tego samego oczekuje .Jak pacjenci byli traktowani podczas tak zwanej pandemii i leczeni na chorobę widmo .Ile ludzi straciło życie bo nie otrzymali fachowej opieki ,a ilu odeszło pochowanych nago w plastikowych workach i w trumnie bo rodzinie było zabronione widzieć zmarłego czy zmarłą.To jak pacjenci traktują lekarzy i lekarze pacjentów nie wzięło się z nikąd .Praca z ludźmi przy ludzkim życiu jest praca odpowiedzialna a pacjent idąc do lekarza oczekuje pomocy ,zrozumienia i szacunku .

16:09, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Empatiado Empatia

27 2

Żeby nie było naruszenia regulaminu - to w komentarzach należy palić głupa i chwalić funkcjonowanie szpitali i zachowanie lekarzy i udawać że służba zdrowia jest na wysokim poziomie nie tylko wiedzy medycznej ale i pełna empatii i miłości do bliźniego, gotowa nieść pomoc nawet za darmo

16:29, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siwysiwy

26 0

Ja mogę powiedzieć jedno -szacunek za szacunek skoro pacjent grzecznie odnosi się do lekarza to tego samego oczekuje z drugiej strony i Vice versa, chamstwo trzeba tępić u lekarz i u pacjentów. SOR we włocławskim szpitalu to jedna wielka porażka, tam już od dawna powinno dojść do kontroli i restrukturyzacji, ale wszędzie są ludzie i to od ich kultury osobistej zależy jak traktują inna osobę

18:27, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hipokrates ...Hipokrates ...

13 10

Warto wiedzieć że SOR przy szpitalu we Włocławku działa wspaniale i wzorcowo jak zresztą cała służba zdrowia w Kraju.
Jak tylko się pojawi się w szpitalu na SOR-rze pacjent to natychmiast bez zbędnych formalności w opiekę biorą go specjaliści lekarze pełni empatii serca i oddania i od ręki podejmują niezbędne działania dla uśmierzenia choremu bólu jeżeli taki występuje i starają się z pełnym poświęceniem dokonać poprawy i przywrócenia zdrowia pacjentowi.

18:37, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tylko cenzura Tylko cenzura

15 0

Lekarze to Bogowie, jak śmierdzą mi skarpety to idę do lekarza i bez badania stawia diagnozę wystawia receptę znanej sobie dobrej firmy farmaceutycznej, bo czuję lekarz co mi jest...

19:50, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


<barska &<barska &

20 0

Taż ma kulturalnego ortopedę groszoroba ...,,po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia ...się ''

20:13, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UsuniętyUsunięty

24 1

Lata temu
Dlaczego przyjęto mnie prywatnie w gabinecie ortopedii szpitala wojewódzkiego przy Wienieckiej ? Nie było tam szyldu informacyjnego o prowdzeniu działalności prywatnej praktyki jakiegokolwiek lekarza. Pobieranie zapłaty za wizytę w tej placówce nie ma nic wspólnego z etyką zawodową i założeniami tego podmiotu.

20:21, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re barskare barska

17 2

To zapewne ta osoba , której żadna operacja się nie udaje . Chlew , chlew , chlew .

20:23, 02.05.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Marta Ka.Marta Ka.

0 0

J czy K

15:55, 03.05.2025

Ni słychu ni widuNi słychu ni widu

10 1

No, tfuj rat_ny co wy towarzyszu na to co piszą skrzywdzeni pacjenci.

20:27, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nagrania hmm ?Nagrania hmm ?

13 3

Ktoś chciał zaistnieć, a zagrzebał się w cuchnącym bagnie tworząc bzdury. Może nie zna frazy: kto pierwszy rzuci kamieniem .... Du p e r e l k u w kopółce się źle ułożyło . . . ? więc życzymy szczególnej ochrony w wydaniu SW.

20:35, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realiarealia

22 2

... pielęgniarki , sanitariusze i inne łapiduchy jednakowo fatalnie się zachowują wobec pacjentów,
a na oddziałach pobierają dodatkowe nieopodatkowane zapłaty za pseudo opiekę nad chorym,
jakie to pazerstwo

20:44, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FelczerFelczer

19 1

Czy przysięga Hipokratesa to jest to samo co przysięga Hipokryta ?

20:48, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do.pacjentDo.pacjent

7 4

Pacjencie.
Jest duża selekcja osób, którzy przychodzą z własnej potrzeby chorobowej lub z prywatnych gabinetów na SOR. Nie przyjmuje się na oddziały wszystkich myślących, że zjedzą podany obiadek w szpitalu, bo bywają i takie przypadki zajmowania łóżka potrzebującym.
Rozwiązaniem byłoby stworzenie nocnych punktów przychodni odciążając szpitale co może odnerwiłoby personel, który często biega do różnych pacjentów co minutę.
W większych miastach chorych oczekujących naSORze w ciągu nocy jest kilkadziesięciu lub więcej.
Wracając do meritum artykułu, który rozpętał ogień w sieci kurozalnymi uwagami megalomana nie mającego pojęcia o rzeczywistości pacjentów nie powinien się w ogóle pojawić, bo nie wnosi żadnych wartości dla społeczeństwa, chociaż oddaje obraz z punktu obiektywnych obserwatorów na sposób traktowania interesantów.

21:15, 02.05.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Arystoteles Arystoteles

7 0

Chodzi o to, że nie ma spójności w tym, kim jest lekarz a tym, jak się zachowuje wobec człowieka, ktoremu któremu służy. Kiedyś lekarza charakteryzował kultura wysokich lotów. Teraz w większości przypadków to pycha i chciwość.

09:36, 03.05.2025

pacjentttpacjenttt

12 1

"Lekarzu pokaż co masz w garażu" czemu jak lekarze się pomylą nie znają to nie ponoszą żadnej odpowiedzialności, gdzie ci "specjaliści"??!!!poza tym ile płacimy na składkę zdrowotną i co w zamian? i tak prywatnie. Bo bez gadania zajmą się pijusami czy uchodźcami......

21:37, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

witz2witz2

2 10

do Brawo. Nie będę się odnosił do pracy lekarzy (służby zdrowia), tylko do Twojego wpisu.
Brak jest w nim konsekwencji. Piszesz, że lekarze leczyli na "chorobę widmo" w czasie pandemii, a za chwilę oskarżasz ich o spowodowanie u pacjentów zgonów. Jeżeli to była "choroba widmo", to skąd te zgony i jaka miała być ta "fachowa pomoc"?
Co do pracy służby zdrowia, nie będę się szczegółowo wypowiadał. Mam (niestety) co raz więcej kontaktów z nią i na ogół nie mam powodów do narzekań, jeśli chodzi o obsługę medyczną. Jeżeli jest się do czego przyczepić, to zdecydowanie do długich terminów oczekiwania na wizytę.

21:42, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lekarz z kosmosu Lekarz z kosmosu

13 1

W naszej wykańczalni zmarło dwóch moich Bliskich.
Że Zbyszek nie żyje nawet nikt nie wiedział. Sam na sali oddział hirurgii,gdy weszliśmy na wizytę nie żył.....Pielegniarki i lekarz zeby zmyć winę zaczęli nas straszyć
Chirurg dno a jego ojciec nastepne dno sypiające z pacjentkami
Lekarze za nic nie odpowiadają

22:09, 02.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


refleksja refleksja

10 1

Ktoś kiedyś napisał ,,na parkingach przychodni widać ile pacjentów kosztuje leczenie '' ...to taka refleksyjna odmiana powiedzenia ,,lekarzu, pokaż co masz w garażu''.I chyba jest w tych powiedzeniach sporo prawdy bo kogo normalnie zarabiającego stać na wypasione Volvo .A tu wizytka 15 minut 350 zł bez kasy fiskalnej ...i następny ...bez odpowiedzialności za cokolwiek .

08:14, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do refleksjado refleksja

4 6

To jest właśnie ta obiecana - " Uśmiechnięta POlska " oznakowana symbolem ❤️

09:34, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

są wyborysą wybory

7 1

Są wybory, zapytajcie jakie pomysły na NFZ ...mają kandydaci na Prezydenta?

10:03, 03.05.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rugiej-polowie-roku/rugiej-polowie-roku/

1 0

Przeczytaj link co się dzieje w służbie zdrowia ...
https://niezależna/pieniadze-nfz-poza-sejmowa-kontrola-zabraknie-pieniedzy - na- leczenie - w - drugiej -połowie-roku/542771

12:10, 03.05.2025

byłem...byłem...

3 0

Byłem z ciałem obcym w nodze na sor w Warszawie na Banacha- odesłali mnie do innego Szpitala bo ten nie miał dyzuru ostrego na sor...kilka lat temu... i nocą bez znajomości Warszawy ...trzeba było sobie poradzić a tam...ludzi multum.....ufff

10:08, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KiedyKiedy

8 1

KIEDY DO KARTY INFORMACYJNEJ ,ZE SZPITALI ,PACJENT DOSTANIE WYDRUK KOSZTÓW LECZENIA w POLSCE- swojego leczenia....
CZEMU NFZ to UTAJNIA?

10:42, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaskas

9 1

Ni bolą mas zarobki lekarzy tylko ich arogancja i brak współczucia dla pacjenta, godziny czekania na izbie przyjęć w szpitalu i brak zainteresowania ze strony pielęgniarek. najelpiej jakby nas tam ogóle nie było ( i tak się właśnie zachowują) 5 godzin czekania na SOR ze starszą osobą która się przewróciła i cierpi. Nikt nawet nie podszedł i nie zapytał o co chodzi...niech zarabiają nawet i po 70 tyś, my pacjenci nie mamy z tym problemu ale chcemy być traktowani jak ludzie, zauważeni jak przychodzimy na izbę przyjęć a nie jak ktoś kto przeszkadza w piciu kawy i pogadankach pielęgniarek...

11:24, 03.05.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jędzowatajędzowata

1 2

Pani, która się przerwróciła /nawet starsza/to powinna iśc do nocnej, albo do swojego lekarza rodzinnego. Oni po zbadaniu posłali by do szpitala albo do domu z paracetamolem. Własnie tacy pacjenci tworzą kolejki w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. SOR jest od przyjęć pacjentów z zagrożeniem życia ,nie od bolącego palca. Niezrozumienie tego faktu powoduje frustrację zmęczonych lekarzy i rozgoryczenie miłych czasem pacjentów. Nazywanie Pana doktora Nowakowskiego chamem i prostakiem jest nadużyciem wobec Niego jako funkcjonariusza publicznego.

22:32, 03.05.2025

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Prawda czy fałszPrawda czy fałsz

4 1

Czy to prawda że zatroskani o zdrowie chorych - lekarze dzwonią tak jak obiecali w wyborach do pacjentów ?

13:35, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marta Ka.Marta Ka.

0 0

J czy K?

15:40, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda boli..Prawda boli..

3 0

nie ma wolności słowa...

15:53, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Duch77Duch77

10 3

Szanowny ortopedo ze szpitala włocławskiego, przysięga Hipokratesa do czegoś zobowiązuje,jeśli prawdziwy lekarz z powołania prawidłowo i uczciwie wykonuję swoją pracę to nie ma się czego bać ze strony pacjentów. W 80% nie jesteście lekarzami,tylko dilerami koncernów farmaceutycznych.

16:56, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PacjentkaPacjentka

4 2

Nie każdego y sie jedna miara jestem pacjentka na nfz pani ktora Świderskiej jest wzorem dla lekarzy z Włocławka to cudowna sympatyczna osoba pomocna z całego serca jej dziękuję ❤️❤️ wdzięczna

17:01, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

....pacjent....pacjent

3 2

Kontrakty miały zmienić poziom świadczonych usług, okazuje się że nie. W miarę jedzenia apetyt rośnie, szkoda tylko że wszystkich ocenia się źle. Są bowiem bardzo dobrzy, oddani lekarze i inni pracownicy medyczni.

17:27, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JędzowataJędzowata

2 2

SOR-y do likwidacji.. Przecież kazdy ma swojego Lekarza Rodzinnego i jest i Nocna i Swiateczna Pomoc Lekarska .Za niepotrzebne przyjscie na SOR opłata dodatkowa.

18:36, 03.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


propozycja propozycja

1 0

Wprowadzić prawo do filmowania wizyt lekarskich przez pacjentów .Skoro izby lekarskie stoją na stanowisku -,,pacjent to łobuz ....lekarz to ideał'' dać prawo pacjentowi do obrony swoich interesów poprzez dowody z nagrań . Pacjent w sadzie jest słabszą stroną choćby materialnie ,ma więc prawo do wyrównania szans dowodami z nagrań .

08:56, 04.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

1 0

Ale jak np. pacjenta zarazicie gronokowcem podczas operacji i później w konsekwencji przy innych chorobach gronkowiec pacjenta zabija to uwierzcie że chętnie też bym wyjęła taką maczetę. Zawsze są dwie strony medalu a lekarz konsekwencji nie ponosi tylko pacjent.

14:34, 07.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrajanGrajan

0 0

Znam we Włocławku lekarzy, którzy dbają o swojego pacjenta.KOntroluja wyniki badań i wprzypadkach wymagających interwencji sami dzwonią do swoich pacjentów, pytają o samopoczucie i sami umawiają wizytę. To są lekarze z powołania dla nich przysięga Hipokratesa jes ważna. A pocjenci no cóż Wieluń nas nie potrafi się kulturalnie zachować . Swoje frustracje przenosząc na innych

23:45, 13.05.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%