Zamknij
Promuj to ogłoszenie

Samodzielna księgowa na zastępstwo

Data dodania: 2025-05-07 09:35:05 ID: 583534

517 Pokaż numer [email protected]

Zakres obowiązków:

· Prowadzenie księgowości firmy przy współpracy z biurem rachunkowym

· Księgowanie poleceń księgowania dla RMK, Kasa, VAT, Amortyzacja

· Bieżący kontakt z zespołem po stronie Szkocji – uzgodnienie kont w razie niejasności, bądź problemów z systemem

· Ewidencja i weryfikacja zapisów księgowych

· Prowadzenie rozrachunków i uzgadnianie sald

· Eksport przelewów do systemu bankowego oraz import wyciągów bankowych

· Realizacja bieżących przelewów (należności i zobowiązań)

· Bieżący kontakt z Klientami/kontrahentami w zakresie rozliczeń

· Współpraca z wszystkimi działami firmy

· Tworzenie raportów: koszty prac, zestawienie faktur na danym kontrahencie

· Bieżąca współpraca z magazynem w zakresie tworzenia i zatwierdzenia dokumentów przyjęcia zewnętrznego

· Pomoc w zatwierdzeniu miesiąca, przesłaniu niezbędnych dokumentów, uzgodnieniu sald w systemach po stronie polskiej i szkockiej.

· Sporządzanie sprawozdań na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego

· Wsparcie w obszarach kadrowo-płacowych (w przypadku posiadania umiejętności)


Inne:

· Pomoc w realizacji i utrzymaniu kontroli wewnętrznych procedur finansowych

· Wykonywanie poleceń przełożonego i zadań związanych z tymi poleceniami

· Bieżąca korespondencja z pracownikami firmy

· Pomoc w rozliczaniu delegacji i wyjazdów służbowych pracowników



Wymagania:

· Wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne) lub w trakcie studiów

· Znajomość programu księgowego COMARCH Optima

· Mile widziana znajomość programu Microsoft Business Central

· Kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku

· Dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, podatku VAT, CIT i PIT, a co za tym idzie, praktyczna znajomość polskich przepisów podatkowych

· Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości,

· Dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (wymóg konieczny ze względu na bieżące kontakty z zespołem zagranicznym)

· Umiejętności analityczne (identyfikacja problemów i wyciąganie wniosków)

· Pozytywne nastawienie i otwartość na nowe rozwiązania, samodzielność, systematyczność i zaangażowanie

· Umiejętność pracy w zespole, bądź pod presją czasu

· Bardzo dobra znajomość Excela,

Oferujemy:

· Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

· Wynagrodzenie adekwatne do oczekiwań i posiadanego doświadczenia

· Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia

· Szkolenia wewnętrzne podnoszące wiedzę i kompetencje o ile zajdzie taka potrzeba

· Pełny etat, praca stacjonarna, 8 godzin dziennie w przedziale 8-16 (lokalizacja Stary Brześć 32)

· Przyjazne i pomocne środowisko pracy

· Praca z młodym, ale jednocześnie profesjonalnym zespołem


Promuj to ogłoszenie