Data dodania: 2025-05-07 09:35:05 ID: 583534
517 Pokaż numer [email protected]
Zakres obowiązków:
· Prowadzenie księgowości firmy przy współpracy z biurem rachunkowym
· Księgowanie poleceń księgowania dla RMK, Kasa, VAT, Amortyzacja
· Bieżący kontakt z zespołem po stronie Szkocji – uzgodnienie kont w razie niejasności, bądź problemów z systemem
· Ewidencja i weryfikacja zapisów księgowych
· Prowadzenie rozrachunków i uzgadnianie sald
· Eksport przelewów do systemu bankowego oraz import wyciągów bankowych
· Realizacja bieżących przelewów (należności i zobowiązań)
· Bieżący kontakt z Klientami/kontrahentami w zakresie rozliczeń
· Współpraca z wszystkimi działami firmy
· Tworzenie raportów: koszty prac, zestawienie faktur na danym kontrahencie
· Bieżąca współpraca z magazynem w zakresie tworzenia i zatwierdzenia dokumentów przyjęcia zewnętrznego
· Pomoc w zatwierdzeniu miesiąca, przesłaniu niezbędnych dokumentów, uzgodnieniu sald w systemach po stronie polskiej i szkockiej.
· Sporządzanie sprawozdań na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego
· Wsparcie w obszarach kadrowo-płacowych (w przypadku posiadania umiejętności)
Inne:
· Pomoc w realizacji i utrzymaniu kontroli wewnętrznych procedur finansowych
· Wykonywanie poleceń przełożonego i zadań związanych z tymi poleceniami
· Bieżąca korespondencja z pracownikami firmy
· Pomoc w rozliczaniu delegacji i wyjazdów służbowych pracowników
Wymagania:
· Wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne) lub w trakcie studiów
· Znajomość programu księgowego COMARCH Optima
· Mile widziana znajomość programu Microsoft Business Central
· Kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku
· Dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, podatku VAT, CIT i PIT, a co za tym idzie, praktyczna znajomość polskich przepisów podatkowych
· Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości,
· Dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (wymóg konieczny ze względu na bieżące kontakty z zespołem zagranicznym)
· Umiejętności analityczne (identyfikacja problemów i wyciąganie wniosków)
· Pozytywne nastawienie i otwartość na nowe rozwiązania, samodzielność, systematyczność i zaangażowanie
· Umiejętność pracy w zespole, bądź pod presją czasu
· Bardzo dobra znajomość Excela,
Oferujemy:
· Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
· Wynagrodzenie adekwatne do oczekiwań i posiadanego doświadczenia
· Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia
· Szkolenia wewnętrzne podnoszące wiedzę i kompetencje o ile zajdzie taka potrzeba
· Pełny etat, praca stacjonarna, 8 godzin dziennie w przedziale 8-16 (lokalizacja Stary Brześć 32)
· Przyjazne i pomocne środowisko pracy
· Praca z młodym, ale jednocześnie profesjonalnym zespołem