Zamknij
REKLAMA

Dziś, 20.09

12oC12oC

Jutro, 21.09

15oC11oC

Pojutrze, 22.09

21oC10oC

REKLAMA
REKLAMA

RODACY!Odpowiedzcie sobie sami, czy chcecie państwa wyznaniowego, bezprawnego gdzie prezes nie stawia sie do sądu a jego opcja łamie konstytucję? Czy państwo ma chronić księży pedofilów i utrzymywać kościelną mafię z naszych podatków? Czy chcecie żeby pociotki pisu obsiadały spółki skarbu państwa, a może tego żeby was umoralniali tacy ludzie jak Pawłowicz czy Pięta? Chcecie hejterow w min. sprawiedliwości, albo przekrętasów w rodzaju Andruszkiewicza, Kuchcińskiego czy też Wojciechowskiego? A może pasuje wam TW Kujda, Wolfgang lub prokurator stanu wojennego Piotrowicz? Może polubiliście Zielińskiego gdzie jego rozpasanie przeszło wszelkie rekordy przyzwoitości lub rozwalającego struktury policji i wojska wymyślającego absurdy Antoniego ? Tylko mi nie mówcie że będziecie pływać posklejanym taśma lodołamaczem lub promem którego nawet nie zaczęto budować. Liczycie na milion samochodów elektrycznych od premiera, przez 4 lata nie powstal ani jeden. A ile to tanich mieszkań+ wybudowano? Wszyscy juz je dostali? Co z uwolnieniem starszych ludzi z tych 3 i 4 pięter bloków o których mówił premier? Gdzie jest kwota wolna od podatku, gdzie obiecana pomoc frankowiczom? Podoba wam się bajzej po 'reformie' w szkolnictwie a wycinka drzew za sprawą lex Szyszko jest ok? A co do Szyszko, zbadali już jego oświadczenie majątkowe, bo skórę chronionego rysia podobno dostał od znajomego który zmarł. Tyle bylo gadania o przekopie mierzei i odrodzeniu się portu w Elblągu, jak to się skończyło, wycięli drzewa i już? Zmieniło sie coś w służbie zdrowia, jest lepiej? Rezydenci zadowoleni, fizjoterapeuci, technicy, kolejki krótsze, no nie, nic się nie zmieniło! A tunel w Świnoujściu, zaczęto go budować, sa chociaż plany ? A może lubicie palic w piecach rosyjskim węglem, ładniej z niego wam dym pachnie niz z naszego? itp

2
57
REKLAMA
REKLAMA

Znaleziono klucze ze zdjecia 16.09 przed pepco przy wzorcowni

Szukam dziewczyny która 19.09. około godz 11 była wraz z koleżanką w McDonaldzie obok wzorcownii. Blondynka o ślicznym uśmiechu. Siedziałaś praktycznie na przeciwko mnie i zerkałaś co chwile w moją stronę. Zostaw ślad po siebie.

Poleca ktoś korepetyrora z języka angielskiego który potrafiłby pomóc oraz wytłumaczyć od podstaw (mówienie, pisanie itd.) 😊

Siemka, poszukuję dziewczyny z którą jechałem dziś w autobusie nr 17 okolo 14:20, wysiadałaś na kiliskiego a wsiadłaś na budowlanych, miałaś czarny plecak vans, iphone w czarnym etui i białe słuchawki JBL, jeansy jasne, zostaw po Sobie jakiś znak

REKLAMA
REKLAMA
Dzisiaj, 21.09

WŁALK Maraton

Pierwsze takie wydarzenie we Włocławku. Inicjatywa polega na zebraniu przez mieszkańców pieczątek w trzech lokalizacjach rozrzuconych po całym mieście. Ważne, aby miejsca te odwiedzić pieszo, na rowerze lub korzystając z komunikacji miejskiej. Dla osób, które zbiorą wszystkie pieczątki, Urząd Miasta przygotował drobne upominki – które odebrać będzie można w niedzi...

REKLAMA

Wyniki z dnia 19.09.2019, godz. 21:40

Sprawdź pozostałe wyniki

LOTTO

  • 1
  • 5
  • 30
  • 31
  • 35
  • 49

LOTTO PLUS

  • 9
  • 27
  • 31
  • 34
  • 45
  • 46
REKLAMA
20.09.2019
Zakład Kamieniarski MARCO Pińczata 18 Zatrudnimy osobę na stanowisko: cięciarz (obsługa piły ...

20.09.2019
Zakład Kamieniarski MARCO Pińczata 18 Zatrudnimy osobę na stanowisko: brukarz-kierowca Zakres obowiązków: - Odpowiedzialność ...

20.09.2019
Firma INSTAL-PROJEKT Gawłowscy, Ścierzyńscy Sp. j. zatrudni Stażystę do Działu ...

20.09.2019
Zlecę pomalowanie pomieszczenia,malarzowi,płatnikowi VAT. Oferty z ceną za m2,proszę wysyłać na ...

20.09.2019
Pomogę Tobie samodzielnie nauczyć się wykonywania zawodu pośrednika w obrocie ...

20.09.2019
zatrudnię szwaczki , krojczego , ...

20.09.2019
Poszukuje osoby do pomocy w sklepie. Sklep spożywczy osiedle Kazimierza ...

REKLAMA

© ddwloclawek.pl | Prawa zastrzeżone