Zamknij

Matka z 2 promilami we krwi opiekowała się swoim dzieckiem!

07:50, 04.01.2014 KMP Włocławek
Skomentuj fot. depositphotos.com fot. depositphotos.com

Sprawą skierowaną do sądu zakończy się czwartkowa interwencja wobec pijanej matki. Pijana 24-latka opiekowała się swoim 9-miesięcznym dzieckiem. Chłopczyk trafił pod opiekę babci, mama do wytrzeźwienia.

W czwartek po godz. 15 dyżurny włocławskich mundurowych otrzymał zgłoszenie z którego wynikało, że pijana matka może opiekować się małym dzieckiem. Informację przekazał ojciec dziecka. Mężczyzna powiadomił, że rozmawiając przez telefon z matką dziecka miał wrażenie, że jest ona nietrzeźwa. Zgłaszający, choć sam był nietrzeźwy, zawiadomił o swoich przypuszczeniach. Kiedy policjanci dotarli do miejsca zamieszkania kobiety nikt nie otwierał. Zachodziło podejrzenie, że kobieta wraz z dzieckiem może przebywać u znajomego. I w tym miejscu nikt nie otwierał drzwi. Policjanci nie odpuścili.

Po kilkunastu minutach światło w mieszkaniu zapaliło się, słychać było głosy domowników, płacz dziecka. Na wezwanie policjantów drzwi otworzył właściciel mieszkania. Mężczyzna był pijany. Jak się okazało oprócz niego w mieszkaniu przebywała 24-letnia kobieta i jej 9-miesięczny synek. Kobieta była pijana, miała ponad 2 promile alkoholu. W takiej sytuacji 24-latka trafiła do wytrzeźwienia a jej dziecko bezpiecznie znalazło się pod opieką babci.

Teraz kobieta będzie tłumaczyć się w sądzie ze swego zachowania. O sytuacji powiadomiony zostanie również sąd rodzinny.

(KMP Włocławek)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(50)

buldokbuldok

12 3

zero odpowiedzialności w dzisiejszych Matkach zapominają że mają małe pociechy zero odpowiedzialności Pewnie alkohol jest ważniejszy od własnego dziecka ? Zastanówcie się kobiety zanim będziecie sięgać po alkohol bo możecie stracić swoje małe skarby . 08:56, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

aneta92aneta92

13 1

Brak odpowiedzialnosci 08:57, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11 2

ogólnie brak słów, jak się chce chlać to po co dzieci robić i życie im marnować 09:24, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OrsoOrso

31 16

co za bzdura.... kiedys w atach 80 , 90 były rodzinne imprezy ludzie biesiadowali, pili i jedli, imieniny, urodziny rózne okazje, mamusie i tatusiowie, wujki i ciocie... i jakos żyjemy,wszystko było wporzadku nie było tego typu zgłoszeń.
Nadgorliwosc i czesto gesto zosliwosc sasiadów myślacych "ja mu pokaże, zadzwonie" 09:32, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

unknownunknown

11 2

Może to był jednorazowy wybryk, ale po co się decydować na dziecko skoro się wie, że i tak się będzie imprezować i pić i tak? Szkoda tylko, żeby te dziecko się potem męczyło w patologicznej rodzinie. Poza tym jak się ma dzieci to albo od razu dziecko zawieźć od razu do dziadków na ten wieczór albo nie balować - proste. Trochę rozumu w głowie! 09:48, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aneta92aneta92

10 3

Orso ja nie mowie, ze skoro matka to ma juz byc abstynet, chce wypic niech wypije tylko jest roznica miedzy wypiciem, a upiciem sie. W tym przypadku ponad 2 promile mowia same za siebie tym bardziej, ze 9 miesieczne dziecko samo soba sie nie zajmie 10:31, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariagawle1999mariagawle1999

6 11

Brak odpowiedzialności, sąd rodzinny będzie miał się czym zająć w nowym roku 10:32, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

3 6

Zakochałam sie nieszczęśliwie :( a to moje pierwsze zauroczenie i pewnie zniszczone i zapamiętane do konca życia 10:43, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alfonsoalfonso

8 6

rozwalają mnie te fotki do arykulow na dd 10:49, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zakochany oszukanyzakochany oszukany

2 6

ja tez , lecz w sercu pozostal bol 10:50, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmilEmil

5 6

Mąż za pewne miał "na pieńku" z żoną i chciał się zemścić.
Kiedyś telefon był tylko u Sołtysa i nie było takich donosów. 11:07, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekNPrzemekN

6 0

nie ma się co śmiać z patologi piją rodzice mający pod opieką małe dzieci to tragedia 11:31, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do alfonsoDo alfonso

0 5

A dla mnie są kreatywne i czasami zabawne :D 11:33, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mi$ioMi$io

8 6

Do czego to zmierza .
To teraz uwaga np. Będziecie wracać [z dzieciakami i żoną] z imprezy zakrapianej u rodziców i z okna zobaczy was jakaś babcia z telefonem .
Zadzwoni na Policje że jesteście pijani .
I od ilu promili was zamkną ? 11:41, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OrsoOrso

9 6

aneta92 , ja Cię rozumiem doskonale.... ale dam Ci przykład, kobieta o masie ciała 50 kg, wypiła 250 ml vódki 40% o godzinie 18:00 to o 19:00 bedzie miałą 2,67 promila a dopiero o 01:00 1,95 promila.
Jedno piwo 5,6% dla takiej osoby, 1h po spożyciu to jest 0,75 promila.
Uważasz ze po ćwiartce vódki jestes tak pijana że nie kontaktujesz, nie ogarniasz nic? Ludzie nie dajcie się zwariować. 12:18, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fidelkafidelka

10 1

Zabrakło odpowiedzialności, nie za siebie, lecz za własne dziecko. Ja nie mówie ze należy zawsze wszystko widziec w ciemnych barwach, ale zdarzają się sytuacje w życiu których naprawde nie jestesmy w stanie przewidzieć. Jedna osoba dorosła zawsze musi być trzeźwa. 12:45, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

9 3

Pijany tata zawiadamia.... uważam ,że i on powinien być pociągnięty do odpowiedzialności nawet jeśli z mamusią nie jest! A swoją drogą to na jakiej podstawie policja wchodzi do kogoś? Bez nakazu? Paranoja! Moim zdaniem to naruszenie praw obywatelskich. Złośliwi mogą napuszczać policję a ta co? drzwi wyważy bo ktoś coś powiedział? Naruszono mir domowy moim zdaniem co nie znaczy ,że jestem po stronie pijanych mamuś czy tatusiów ! 14:01, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekNPrzemekN

3 1

ale zawsze jest dylemat czy zostawić dzieci w takim domu czy lepiej zabrać do placówki 14:37, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

matkamatka

6 3

do "rumcajs nr1."- jeżeli istnieje obawa o czyjeś życie i zdrowie, Policja ma podstawę żeby wejść do domu/mieszkania a w tym przypadku ewidentnie owa zaistniała. W artykule nie jest napisane, żeby wyważano jakieś drzwi. Pijani rodzice powinni ponieść konsekwencje za swoje zachowanie i dobrze, że są ludzie którzy reagują w takich sytuacjach. Gdyby dziecku stała się krzywda, oczywiście padałoby pytanie:"czemu nikt nie reagował?" i mówiono o ogólnej znieczulicy. Wiadomo alkohol jest dla ludzi ale dzieci powinny przebywać pod opieką chociaż jednej trzeźwej osoby. 14:56, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jacdom1http://popisyjacdom1http://popisy

5 3

MATKA....to brzmi dumnie.....resztę przemilczę..... 17:17, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekNPrzemekN

9 2

nie wiem czemu ludzie próbują usprawiedliwić całkowity brak odpowiedzialności 17:44, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OdpowiedzOdpowiedz

3 3

@ ~ jacdom1http://popisy
Może powiesz co ma wspólnego Matka z Rosją Sowiecką? Bo ta trawestacja ma tyle wspólnego z wątkiem dyskusji, co ty z rozumkiem. :) K + M + B. 17:46, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mylisz sięMylisz się

4 4

@ ~ matka / 14:56,
Żeby wejść bez nakazu do czyjegoś mieszkania policja musi miec UZASADNIONE(!) podejrzenie popełnienia przestępstwa!
I potem w razie rozpoznania sprawy winna to bezdyskusyjnie uzasadnić. W przecinym wpadku policjanci będą ponosić odpowiedzialność, jak to już nie raz w Polsce bywało! 17:50, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rosomak_1rosomak_1

5 5

Teraz panuje swoista moda na łapanie matek pod wpływem alkoholu. Im więcej się złapie, im więcej się napisze o takich potworach - tym lepiej, tym media są bardziej usatysfakcjonowane, policja i prokuratura uprawia kociokwik, sąd nadmie się nad pijaną kreaturą, a społeczeństwo totalnie napiętnuje tą pijaczkę/
I tylko później się nie napisze, ze może była i wypita, ale krzywdy nikomu nie zrobiła, dziecko zawsze było zadbane,a wypita była, bo akurat była jakaś okazja typu urodziny, imieniny czy rocznica ślubu. Od dawna dziecko zawsze płakało, zawsze znajda się usłużne i wredne sąsiadki, którym przeszkadza sam fakt, że kobieta ma dziecko.Nie oceniajmy tak źle każdej matki, która sobie odrobinę wypiła, bo możemy sami zostać ocenieni. Bóg już dawno coś tam powiedział o rzucie kamieniem przez tych, którzy są bez grzechu. Więc nie rzucajmy, byśmy sami nie zostali obrzuceni. 18:29, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

martus10710martus10710

6 1

współczuje takiej matki 21:15, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiconerNiconer

9 3

nic jej nie usprawiedliwia, jest nieodpowiedzialną matką, jak można doprowadzić się do takiego stanu, mając pod opieką takiego malucha? 21:28, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AgnieszkaAgnieszka

7 2

A ja popieram tych zgłaszających, za dużo słyszy się o skatowanych niemowlętach i dzieciach żeby czekać na najgorsze. Bądźmy odpowiedzialni, niech jedno w domu nie pije gdy reszta pijana, ale czy ktoś tak robi... 22:35, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekNPrzemekN

6 2

trzeba reagować bo jak się stanie tragedia to potem okazuje się ze wszyscy wiedzieli ale nikt nie maił odwagi zareagować 23:04, 04.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

martus10710martus10710

7 3

jak się dzieją takiego rzeczy to trzeba reagować, żeby później nie było za późno 06:59, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiconerNiconer

6 2

szkoda tylko w tym wszystkim dziecka, ono jest niczemu niewinne 07:02, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czar_na89czar_na89

2 0

To jest brak odpowiedzialności, ale widać, że ojciec dziecka był w konflikcie z kobietą, skoro to zgłosił - liczył się z tym, że dziecko trafi do placówki, jeśli nikt z rodziny nie znajdzie się na miejscu.
Reagować trzeba, ale prawda jest taka, że nic jej nie zrobią. Sama wśród znajomych miałam taką sytuację i sprawa niby trafiła do sądy rodzinnego, niby coś mieli zrobić, a tak naprawdę ta dziewczyna nadal pije i opiekuje się dwójką dzieci i jakoś nikt ani jej szczególnie nie kontroluję, ani nic jej nie zrobili, więc dobrze reagować, ale nie ma co liczyć na wielkie konsekwencje dla matki. 09:45, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czar_na89czar_na89

5 1

Co do ojca to jest ciekawa sprawa, bo matka była pijana, powinna ponieść karę i ok, ale skoro ojciec wiedział, że matka jego dziecka ma takie problemy to czemu nie zajmuję się on dzieckiem? Przecież w sądzie przy problemach alkoholowych bez problemu dostanie prawa do opieki nad dzieckiem. A to tylko taki "szlachetny" tatuś, żeby donieść na pewnie byłą, a po dziecko nawet nie przyjechał... Moim zdaniem podobnie nieodpowiedzialny jak ona... 09:48, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

playplay

6 0

takie sytuacje zdarzają się nagminnie - wystarczy zajrzeć na ul. Kolską 6... jaka tam patologia w jednym z mieszkań się dziećmi zajmuje ! 10:12, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekNPrzemekN

4 1

a ja myślę że nie ma co roztrząsać osobistych problemów tamtej rodziny ważne że ktoś się dziećmi zajął, i że ktoś zareagował 10:26, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czar_na89czar_na89

5 0

Niby tak, ale co z tego jak takie sytuacje będą się tam powtarzać i nikt nic im nie zrobi za to, że pijani opiekują się dziećmi. W Polsce takie osoby są bezkarne.
A była sytuacja, że dziadkom zabrali wnuka, bo ważył za dużo i że niby źle się nim zajmowali. Ale jak pijani rodzice się zajmują to dziecko nadal jest z nimi, dopóki nie stanie się jakaś tragedia. 10:54, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekNPrzemekN

4 0

jak to bezkarne założą im kartotekę i dadzą kuratora lub opiekuna z opieki który będzie kontrolował i jak będzie źle to zabiorą dzieci 11:15, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wikawika

3 0

Do Mi$io
Jeśli ma się dziecko pod opieką trzeba przewidywać i zawsze jedno z rodziców musi być trzeźwe. Samotni mają ciut gorzej bo albo pilnują się i nie upijają jak ta 24 latka albo zapewniają dziecku trzeźwego opiekuna. 13:01, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czar_na89czar_na89

2 0

Tak to wygląda w teorii. Naprawdę znam taki przypadek i wiem, że założyli kartotekę, niby mieli przyznać kuratora, a nikt ich nie kontroluję. Nadal piją i nikt dzieci nie zabiera. Inaczej wyglądają przepisy, inaczej życie. 13:01, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiconerNiconer

4 1

lepiej, żeby dziecko trafiło do normalnej rodziny, niż ma patrzeć jak mamusia z tatusiem pije a dzieckiem nie ma się kto zająć. co będzie jak podrośnie? zmarnowane dzieciństwo 16:07, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

diruchadirucha

3 0

ja bym takej matce zabrała dziecko do domu dziecka i bym już jej nie odała widać ze matka bardziej interesuje sie bardzej alkoholem niż dzieckem co to za matka to nie matka tylko alkoholiczka 19:19, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekNPrzemekN

2 0

no niestety będąc dorosłym trzeba się liczyć z konsekwencjami swoich zachowań 20:14, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czar_na89czar_na89

4 0

Tak powinno być, że osobom nadużywającym alkoholu powinno się od razu odbierać dzieci. Niestety tak to nie wygląda. Wiadomo po przykładzie chłopca chyba 6-letniego, który dzwonił na policję, że mama i babcia są pijane, a mimo to ciągle wracał do nich. Aż wzięły się za to media i jego sytuacja się zmieniła. 22:01, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzemekNPrzemekN

3 0

tak ten chłopaszek kilku krotnie chodził na komisariat 22:14, 05.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mi$oMi$o

3 2

Ciekawe o co tu chodzi z tom nową nagonką na pijaków ?
Przecież generalnie w Polsce mniej pije się niż dawniej .
Pewnie o jakąś nową ,, inwestustawe "[która będzie doić nasze
kieszenie ]. 00:25, 06.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

3 0

Menelom,kryminalistom,tam gdzie naprawdę dzieje się dzieciom krzywda,gdzie są katowane nikt dziecka nie zabierze.Bo kuratorki nie pójdą na wywiad czy interwencję bojąc się o własne bezpieczeństwo.Za to sąd zabierze dziecko rodzinie nie patologicznej,kochającej się ale biednej.Psy media i ludzie wieszają na sąsiadach,ze nie reaguja napatologię.Ale są oni ciagani na przesłuchania,do sądu.Policja po jakimś czasie dostaje z sądu wniosek o wypuszczeniu menela katującego,zaniedbującego dziecko i ten menel mści sie na sąsiadach. 09:40, 06.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do czar_nado czar_na

3 0

Co ty pitolisz?Sąd w 99,9% przypadków przyznaje dziecko matce a nie ojcu.Nieważne,ze matka pijaczka,kryminalistka, prostytutka,dziecko u niej cierpi psychicznie czy fizycznie.Sądy wychodza z załozenia,że lepsza taka matka niz ojciec który zapewni dziecko bezpieczeństwo i dostatek.A później w mediach zdziwienie,ze dziecko ucieka od matki do ojca(jednym z przykładów niech będzie mała Angelika,która uciekła od matki aktorki do ojca i nie chciała wracać.Woli byc w rodzinie zastępczej czy bidulu, skoro sąd nie pozwala jej na pobyt u ojca,niz u matki). 09:47, 06.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do alfonsodo alfonso

1 2

Widocznie ddwloclawkowi skończyły sie zdjecia rozebranych panienek,którymi ochoczo krasili każdy artykuł(artykuł o grzybach-naga panienka,o wypadku-naga panienka,0 zawodach-naga panienka) 09:51, 06.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnkaAnka

1 1

Ponad 3 proc. PKB (50 mld zł)jest przeznaczane co roku na politykę prorodzinną, która jednak nie przekłada się na wzrost liczby dzieci. W przyszłym roku Najwyższa Izba Kontroli przeprowadzi kontrolę polityki demograficznej. Już wstępne obserwacje budzą niepokój, ponieważ środki płyną 50 różnymi strumieniami.

Coś musi nie działać, gdy pomimo tak dużych nakładów, Polska ma jeden z najniższych wskaźników dzietności w Europie. W 2012 r. w Polsce urodziło się 390 tys. dzieci. Na przypadło wiec niemal 130 tys. zł wydanych przez państwo. 12:24, 06.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mi$ioMi$io

1 0

Do wiki , a teraz spróbuję wytłumaczyć Ci .
Zmierza to do państwa donosicielskiego , gdzie każdy będzie donosił na każdego . 10:56, 07.01.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddddddddd

2 0

Magda.W z Wyszyńskiego także pije z partnerem twojej mamy co dzień jest po prostu nie odpowiedzialną zyciowo osobą dwóch synów zaniedbywała i jednego z nich startowała a na dodatek zrobiła sobie trzecie dziecko względem tylko i wyłącznie 500+ i kosikowe czy to nie jest *%#)!& 11:19, 08.06.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%