Abonenci Sat Film przez kilka godzin nie mieli wczoraj dostępu do internetu i telewizji kablowej. Operator broni się, że to nie jego wina.
Problemy pojawiły się tuż po godz. 10. Ze śnieżącymi ekranami i komputerami pozbawionymi dostępu do sieci męczyli się korzystający z usług Sat Film w całym mieście. Dopiero przed godz. 15 sytuacja wróciła do normy, ale niektórzy jeszcze wieczorem mieli problemy z "rwącym się" internetem.
O wyjaśnienia poprosiliśmy Artura Witwickiego, pełnomocnika zarządu Sat Film ds. marketingu. - To nie my ponosimy winę za tę awarię, ale dostawca energii elektrycznej, który spowodował silne przepięcie na sieci - mówi Witwicki. - Sytuacja była niezależna od nas.
Sat Film tłumaczy, że awaria była na tyle poważna, że nawet firmowe agregaty prądotwórcze nie były w stanie pomoć.
85 7
Zawsze wszyscy winni, tylko nie oni.
58 1
A te marne 16Mb za cenę taką jak gdzie indziej 100Mb to czyja wina. Energi?. Od tego 20 letniego monopolu im sie w d... poprzewracalo.
41 1
Czas to naprawic , aby nie było juz takich sytuacji. Bo przez takie awarie to połowa ludzi zrezygnuje z satfilm'u
Jest 21-wiek i takie zeczy to nie powinny sie zdażać.
48 1
Ale kasę brać za niedostarczony sygnał to nie przeszkadza , ale wypisywać pierdoły że internet to ,,do 8M'' a nie ,,8M'' to przez gardło przechodzi , ale wciskać kit serwisowy obonentom że ,,to na pewno uszkodzenie w pana lokalu '' można . Abonent płaci za sygnał a nie za jego brak więc zwalanie winy na energetykę to dziecinada i ,,przepięcie '' rozumu kłamczuchów z Satfilmu .
34 2
Jeszcze raz pisze. Miałem bardzo kijową niedziele.;/
A najlepsze jest to ze chciałem zadzwonic do satfilm'u i sie zapytac co jest grane dlaczego nie ma telewizji i internetu a do nich nie idzie sie dodzwonic za chiny bo pracuja od poniedziałku do piatku i telefon wyłaczony.Bardzo byłem wkurzony ze nie mozna nawet zadnej info zdobyc.
32 0
Awarie zdarzają się wszędzie jednak brak internetu to problem,który trwa już od jakiegoś czasu nie tylko od wczoraj.Zresztą z tv z kablówki nie jest lepiej.
28 0
To niech w końcu zainwestują w porządne agregaty. Tyle kasy z nas zdzierają i ich nie stać ???
45 1
Czemu we Włocławku nie ma konkurencji dla kapryśnego Satfilmu? Mam dość tej cholernej firmy.
33 1
zaorać ten satfilm!!! ludzie zaczęli krytykować i wyzywać to wyjaśnienie napisali, to nie pierwszy raz taka awaria, zawsze zrzucą winę na kogoś innego, firma widmo!!!!
26 0
bo blokują innych dostawców, pan K. nieźle pewnie daje w ł.... co niektórym
26 0
Zamiast sprostowań to obniżcie abonament!!!licząc te wszystkie przerwy w dostawie to ze dwa dni będzię w miesiącu , jak trzeba odłączyć sygał bo ktoś dwa dni po terminie zaplaci to pierwsi lecicie, szkoda że nikt nam nie obniży jak wina jest po waszej stronie. Ale dla prezesów to tylko kasa kasa i kasa się liczy.
33 1
od wiosny przechodzę na netię! szkoda nerwów na ta szmire
22 0
Panie prezesie po 1.Wy bierzecie pieniądze po2.taka sytuacja nie zdarzyła się pierwszy raz po3.a TV to też to samo tłumaczenie.A co gdyby wszyscy złożyli o odszkodowanie?
24 0
Najwyższy czas namierzyć tych co blokują dostęp do Włocławka konkurencji SF. Ciekawe ile za to biorą ???
22 0
Widać SatFilm ma za słabe agregaty , należy je jak najszybciej wymienić na bardziej sprawne . Tylko tyle .
25 1
Zwróćmy się jako mieszkańcy tego grajdołka do innego znanego operatora sieci kablowych, aby zainwestował we Włocławku. Sto procent że mu się to opłaci i że wielu, bardzo wielu abonentów chętnie opuści drogi, awaryjny, kapryśny i bezczelny SAT-FILM. Apeluję do innych operatorów: włocławianie czekają z utęsknieniem na konkurencję i śmierć sat-filmu(celowo z małej litery).
20 0
Dostawca energii zawodzi co weekend? Ludzie nie dajcie sie nabierac na te brednie. S... Szajs to jedna wielka kompromitacja. F... N... wita.
17 1
ta satfilm nigdy nie jest winny, a to w ostatnich dniach nie pierwszy raz, kiedy nie bylo tv i internetu tylko do tej pory nie przekraczalo to 1,5 h. Gdyby byla w tym miescie jakas konkurencja to nie jedna osoba by przeszla do innej firmy
20 1
Ludzie powinni zacząć egzekwować takie zachowania. Czyli Satfilm musi odliczyć z rachunku kwotę przez jaką nie działał internet. Może to ich zmobilizuje do polepszenia jakości usług.
20 1
To już koniec tej podwórkowej firmy z siedzibą w Łodzi.Dziwne,że ich wpływy trwają tak długo,ale to zapewne dzięki łapówkom jakie otrzymują prezesi spółdzielni.W Łodzi nie istnieją bo wyparła ich konkurencja,a u nas się panoszą.Wielokrotnie składałem reklamacje,domagając się rekompensaty w abonamencie,ale ciągle powołują się na regulamin,którego sami nie przestrzegają.Od 1 marca znoszą opłatę za dzierżawę dekodera /niby z funkcją nagrywania ,której nie posiada/,a w rzeczywistości powinni oddać kasę za bezprawne pobieranie tej opłaty.Większość operatorów za podobne dekodery nie pobiera opłat lub jednorazowo w chwili podpisania umowy,a satfilm przez rok zarabiał 180zł od każdego abonenta.
Pozostaje tylko wypowiedzieć umowę.
18 2
Dziwne awarie w tym SatFilmie- zawsze w niedzielę,od ok godz.10-11 ,telefon nie działa, na reklamacje nie odpowiadają bo nie było zgłoszenia.A niby jak? telefon jest odłączony,internet nie działa. Kto tam pracuje?
9 1
od następnego miesiąca netia, lub fastnet, koniec.
11 1
juz dawno zrezygnowalem z satfilmu na netie kiedy satfilm kazl placic za nastepnego w domu laptopa i teraz netia dobrze dziala
2 10
dobre, pół dnia nie było tv i netu i taaaaaki dramat, hehehe - mało kto zorganizuje sobie dziś czas bez tv i netu. nie narzekajcie - wszyscy zachwalają jak chcą klienta upolować a później to wiadomo co. i tak jest niestety u wszystkich operatorów. a to zachwalanie prędkości do... żal
4 0
do abonent p..y , widocznie jesteś przyzwyczajony do bylejakości. Ludzie płacą za internet i chcą mieć do niego dostęp w KAŻDEJ chwili. Chcą korzystać z telefonu bez ograniczeń. Nie wiem czy potrafisz to pojąć. Dla tego podpisuje się umowy SLA.
6 0
u mnie od jakiegos czasu internet slabiej dziala, kiedys na speedtescie bylo okolo 8mb a teraz .... 6,5-7 to ja sie pytam gdzie moje poltora megabita ? A i jeszcze dzisiaj nie bylo internetu gdzies od 14-15 az do po 22. Przepraszam ale jesli sie chce budowac zaufanie klientow, to chyba nie tedy droga. Rowniez przechodze na innego operatora, a szkoda bo bylem z nimi od poczatku i jeszcze pamietam te lacza 128 kilobitow, ale wtedy to przynajmniej wszystko dzialalo.
6 0
ja też szukam innego sprawdzonego dostawcy internetu, bo to co się wieczorem dzieje z interneten z satfilmu to jakaś porażka.kto co poleca?
6 1
niech każdy zgłasza reklamacje i żąda zwrotu opłaty oraz odszkodowania, oraz powiadomi Urząd Regulacji Elektronicznej - wtedy będa placić !!!juz dość manipulacji, ze to energetyka , a to atak hakerski, a to że Włocławek jet tak położony ze sygnał nie dociera dobry - to bezczelność ze strony tej firmy.Swoja nieudolność, brak kompetencji chca przykryć kłamstwami. Do tego bezprawnie wchodzą z instalacja na teren prywatnych nieruchomości.
7 0
Zgadzam się, jako mieszkańcy Włocławka powinniśmy podjąć działania w celu wprowadzenia konkurencji na nasz teren. SatFilm robi co chce, za wygórowane ceny daje badziewie w postaci wolnego internetu, notorycznych przerw w dostawach sygnału TV i internetu oraz kiepskim zestawieniu kanałów w TV. W obecnych czasach dopłacanie za pakiet cyfrowy to jakaś paranoja!!! A nam każą płacić za sygnał w standardzie cyfrowym po kilkanaście złotych miesięcznie. Też skłaniam się ku zmianie operatora.
5 0
UWAGA NA USZUSTÓW !!!
Wczoraj był u mnie ktoś, niby chciał wymienić dekoder SATFILM, a jak poprosiłam o identyfikator to coś powiedział że zaraz wróci i nie wrócił.
Potem był u mnie facet z SATFILMu i mówił, że chodzą oszuści. Poznać można po ubraniach i identyfikatorach.
10 1
Satfilm ma bardzo nie miłą obsługę i pokazuje swoim abonentom że są dla firmy tylko płatnikiem a nie abonentem o którego trzeba dbać.
9 0
I dodatkowo, gdy występuje awaria to wyłączają telefon.
4 1
czasc najwyzszy przeniesc sie do netii
6 3
A ja sie przerzuciłam z usług Satfilmu na LTE i jestem baaaardzo szczęśliwa!!!!!!!!!!!!! Zadowolona na maksa!!
2 3
... kurde na internecie i tv swiat sie konczy, ludzi . jestescie tak malo kreatywni czy cio
9 2
kreatywność kreatywnością, ale skoro płacimy to ma działać!
4 2
Złodzieje nic więcej przenosze sie do neti od kwietnia
3 1
i oszusci, bo naciąganie na jakieś gówniane pakiety startowe za 9.90 kiedy można sobie samemu załatwić antenę i mieć odbiór w dvbt za darmoBSZC
2 1
zróbcie Majdan żeby inny operator wszedł.Trochę żenujące bo widać że inni operatorzy nie są zainteresowani naszym miastem.za to biedronek mamy pod dostatkiem.
1 2
gorsze rzeczy sa w zyciu niz internet czy tv , slaby artykul na zrobienie szuku
1 1
do wszystkich uzalajacych sie - nic prostszego zmienic operatora ktorych nie brakuje i plum, a jesli zabraknie wody z powodu awarii tez zmienicie tak na marginesie ( jedyny plus ze zaplacicie mniej)
1 2
korzystam z uslug satfilmu z internetu , tv , rozrywki , c+ i jestem bardzo zadowolona. POLECAM !!!
0 0
Do tomasz necik
Jak zabraknie gazu to wcale mniej się nie zapłaci (jak ma się w cenie czynszu) a więcej bo albo trzeba się stołować na mieście albo kupić kuchenkę elektryczną. Ostatnio na południu były przerwy więc niech SM odda część czynszu!
2 0
niech wszyscy co narzekają zrobić strajk zrezygnować z sat filmu lub nie płacić to dopiero by sie działa zaraz by net smigal i awarii nie było.od zawsze sa awarie a 0 poprawy.Ludzie płaca i wymagają tak jest wszędzie! netia a awarie takie jak sat film nie ma a jak jest to raz w rou !!! a sat fil ma zawsze po kilka !!!!
2 1
kto już zadzwonił i wypowiedział umowę ja już to zrobiłem:) kliknąć w zielone lubie to:) ja już nie pozwole się wiecej naciągać
1 1
kablówka i internet "zerwały się" nie o 10, ale po 11-tej. W sumie to ich brak nie trwał, aż tak długo. Przynajmniej ludzie przez te 2-3 godziny wrócili do prawdziwego życia i oderwali dupy od telewizora i internetu. Nie ma co narzekać awarie się zdarzają. Ja upewniłam się jedynie, że awaria nie jest tylko w moim mieszkaniu. Ja jestem zadowolona, bo jak na niedzielę to zostało całkiem sprawnie i szybko załatwione. Jestem klientką SatFilmu od wielu lat awarii nie ma praktycznie wcale, a jak coś mi się działo to szybko naprawili.
Jak nie ma telewizji i internetu zawsze można poczytać książkę z korzyścią dla mózgu.
1 1
@włocławianka: pleciesz. Wyobraź sobie, że w dzisiejszych czasach istnieją tacy ludzie jak np. "Network Engineer" którzy wykonują swoją pracę zdalnie. Odłączenie ich od internetu może mieć bardzo poważne skutki personalne w korporacjach dla których pracują. ISP ma za zadanie dostarczyć usługę w sposób ciągły, a na to składają się takie zagadnienia jak TIER3, MLS etc. Widać, że firma Satfilm utkwiła w XIV wieku.
0 0
Do Ne
Ty chyba utknąłeś w światłowodzie, daleko od rzeczywistości...XIV wiek, szkoda, że nie epoka laptopa łupanego.
0 1
Ja mam interent w f..... i żadnych problemów z internetem
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz