Zamknij

Władze miasta podsumowały budowę Browaru B

18:20, 25.04.2014
Skomentuj fot. Natalia Chylińska fot. Natalia Chylińska

Władze miasta podsumowały realizację projektu "Centrum Kultury Browar B. – adaptacja do nowych funkcji społeczno – gospodarczych obiektów poprzemysłowych we Włocławku ul. Bechiego – Łęgska". W maju obiekt, będą mogli zwiedzić włocławianie.

Pierwsze pomysły na zagospodarowanie dawnego browaru pojawiły się już w 2008 roku. Ostatecznie, główny wykonawca inwestycji rozpoczął prace na początku 2012 roku. W całym kompleksie dokonano rewitalizacji pięciu budynków, a trzy wybudowano od podstaw. Na ten cel przeznaczono blisko 34 mln zł, z czego 18 mln zł udało się pozyskać ze środków unijnych.

Podczas czwartkowego spotkania podsumowującego rewitalizację tego kompleksu poprzemysłowego, prezydent Włocławka podziękował wszystkim tym, którzy przyczynili się do realizacji inwestycji.

- Cieszę się, że mogliśmy realizować inwestycję wpisującą się w rozwój Włocławka - dodał Piotr Linowiecki, kierownik budowy CK Browar B firmy Molewski.

28 lutego wydano pozwolenie na użytkowanie budynku. - To bardzo ważna dla mnie data, bo tego samego dnia obchodzę urodziny - rozpoczął z humorem Jakub Kaczorowski, właściciel pracowni architektonicznej Archi Size, w której powstał projekt inwestycji. - Biorąc pod uwagę, to co już się dzieje w Browarze B. oraz to jakie są dalsze plany mam nadzieję, że będzie on służył mieszkańcom.

Podczas spotkania zaprezentowano film prezentujący działalność kulturalną Centrum Kultury Browar B., a zaproszeni goście mieli również okazję zwiedzić obiekt. Lidia Piechocka-Witczak, dyrektor CK Browar B. zapewniła, że w ofercie kulturalnej centrum nie zabraknie imprez popularnych w mieście oraz zupełnie nowych przedsięwzięć.

(N.CH)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(40)

xxi wiekxxi wiek

33 15

Noooo super , na otwarciu sami budowniczowie ...PRL-u.

18:59, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewkaewka

39 10

A czy jakieś nowe stanowiska pracy w związku z tym będą czy już rozdane pomiędzy swoich :)

19:57, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dariuszdariusz

34 8

na otwarcie browaru przyjedzie sam car mikolaj ze switom wladze widzialy gdzie umiejscowic tego typu przybytek w miejscu gdzie przetrzymywano powstancow styczniowych z1863r to z tamtad wyprowadzono ich na roztrzelanie

20:04, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czerwona_GnidaCzerwona_Gnida

26 15

Kiedy podsumujemy obecną władzę?

20:16, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocanWłocan

19 7

"W maju obiekt, będą mogli zwiedzić włocławianie".

Noooo... Teraz jest czas dla elity, która nie musi, gdy nie musi - mieszać się z jakims tłumem ciekawskich.

20:20, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zalamanazalamana

26 9

Browar B to porażka!! Jak można budowac Centrum Kultury w miejscu, które z kultura ma niewiele wspolnego. Ludzie boją się chodzić w te tereny

20:48, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fiołekfiołek

22 6

"Cieszę się, że mogliśmy realizować inwestycję wpisującą się w rozwój Włocławka" A w jaki sposób ta inwestycja ma pomóc rozwijać się miastu ja się pytam?? Że niby nowe miejsca pracy? dla kogo? Dla wiecznie tych samych twarzy? Zmieniać stołki każdy potrafi. Ściągnijcie lepiej do miasta jakiegoś inwestora, a nie brylujecie wiecznie na salonach.

20:59, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ee

19 15

Do tej pory WCK i WOEiPK jakoś oferty kulturalnej za bardzo nie przedstawiali czy piękny obiekt sprawi, że jakość tych usług dla mieszkańców się polepszy :) organizacja 5 festiwalu nauki kultury i przedsiębiorczości mówi sama za siebie, poziom zerowy, szkoda tylko, ze nasze władze tego nie widzą :) Władze zrobili sobie niezłą imprezkę dla mieszkańców tylko ochłapy

21:05, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

15 2

Wypada cieszyć się razem z Panami Prezydentami, że taki wspaniały obiekt odbudowano.
Jednak będąc z natury nie tyle upierdliwym i tym któremu wszystko się nie podoba.
Zaproponuję Panom i Paniom z Urzędu aby nie przyjeżdżali na imprezy samochodami i nie parkowali na parkingu wewnętrznym. Tylko jak każdy normalny włocławianin niech przejdą od centrum przez tę dzielnicę cudów.
Innym nie mniej ciekawym rozwiązaniem sprawa zaparkowania samochodu, nasi wspaniali ojcowie miasta zapomnieli o takim drobiazgu jak parkingi i drogi dojazdowe. Jednych nie ma po innych strach iść, żeby nie połamać nóg o dojechaniu wolę nie marzyć.
Słyszałem ostatnią nowinkę, że teraz w ramach rewitalizacji ciąg dalszy ulic Panowie prezydenci zamkną dojazd do tego cudu techniki, gdyż po zakończeniu remontu browaru będą modernizować ulicę Łęgską. Brawo, brawo i jeszcze raz brawo.
Gratuluję, skuteczności i wytrwałości w działaniu naszego ratusza, i wyjątkowej niekompetencji radnych szczególnie z opcji rządzącej wraz z jedynym, który okazał się judaszem sprzedając podobno swoje wartości moralne.

21:36, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KumpelKumpel

3 3

Pozdrowienia dla fotoreportera Roberta :-)

21:40, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

10 14

A gdzie ci bezradni z PO, PIS-u, osamotniona Horąziak, osły z PO i PIS-u. Przez parę kadencji rządzili i nic nie zrobili

22:00, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zlowroga kanapka w izlowroga kanapka w i

19 5

34 mln i ile utworzonych miejsc pracy? nie licząc tych, które były już obsadzone podczas budowy! powtórzę raz jeszcze 34 mln na Browar B w mieście gdzie bezrobocie sięga przeszło 20%

22:00, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

matrioszkamatrioszka

10 7

Nie pękaj koleś, nie łam sie przecie
To o nas wczoraj stało w gazecie
Pisała sama "Trybuna Ludu"
Że nas ogarnia romantyzm budów
W takim pisaniu nie ma usterek
Postaw literek, niech brzękną szkła
Przed nami naród odkrywa głowy
Inżynierowie z Petrobudowy
Kładziemy lachę, niech brzękną szkła
Budowniczowie na 102

Pić życia rozkosz, a cóż nam to szkodzi
Nawet PKS do nas dochodzi
A w zeszłe święto miałem kobite
Co miała obie nogi umyte
W Warszawie Ptaszyn niech zdziera płuca
Niech tańczy Gruca, Holoubek gra
My tutaj mamy program gotowy
Inżynierowie z Petrobudowy
Kładziemy lachę, niech brzękną szkła
Budowniczowie na 102

Ciężko się żyje o suchym chlebie
Za to nikt grobów nam nie rozgrzebie
Szatkuj dwie zmiany zimą i latem
Wyśpisz się w piachu pod kombinatem
Rąk trzeba wiele, pomników mało
Kogoś złamało, lecz życie trwa
Więc niechaj zabrzmi slogan bojowy
Inżynierowie z Petrobudowy
Kładziemy lachę, niech brzękną szkła
Budowniczowie na 102

Choć nie ma w kabzie srebra ni złota
Przyda się przecież nasza robota
Dopchamy wreszcie w ktorymś tam roku
Do wojny co to ma być o pokój
Co oszczędzimy to ktoś ukradnie
Idzie składnie jakoś się pcha
Więc wykonajmy plan narodowy
Inżynierowie z Petrobudowy
Kładziemy lachę, niech brzękną szkła
Budowniczowie na 102

22:25, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gburekgburek

14 5

Zgodzę się z tym że takie miejsce jak Browar B przyda się we Włocławku, ale MINUS za lokalizaję!
Kolejny MINUS za fakt, że nowe miejsca pracy w Browarze B są tak realne jak to, że Włocławek zostanie stolicą województwa! NIEMOŻLIWE
Coś musi się zmienić i mam nadzieje, że stanie się tak za sprawą tegorocznych wyborów!
Potrzebny jest ktoś, kto z boku spojrzy na nasze miasto-perspektywa jest potrzebna! Podobnie jak zmiany na stanowisku prezydenta miasta.

22:52, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kirskirs

22 3

Kolejna inwestycja we Włocławku. Może czas jednak pomyśleć o miejscach pracy dla Włocławian ponieważ nie będzie nikogo stać na to by Tam uczęszczać. Zapewne pracę w nich znajdą tylko przydupasy władzy....

23:05, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aligatoraligator

7 9

ludzie ale marudzicie
coś nowego powstaje we Włocławku to źle? to nie tylko miejsca pracy po zakończeniu budowy (fakt może niewiele i po znajomości), ale firma która to budowała zdobywa dzięki temu (reklama,referencje itp) inne kontrakty a "Molewski" to o jakiegoś czasu firma w dużej mierze włocławska i włocławianie tam zatrudnieni mają pracę. Tak jak ktoś już tu pisał pewnie w najbliższej przyszłości będą naprawić ulicę Łęgską, może coś jeszcze w pobliżu będą robić więc jakaś praca będzie (z dużym prawdopodobieństwem dla włocławian). Poza tym połowę za wybudowanie browaru dała UE (poczytajcie sobie o zasadach dofinansowania do inwestycji z unii). Malkontenci nie patrzcie na wszystko krótkowzrocznie i nie krytykujcie wszystkiego "bo tak".

23:26, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObservatorObservator

5 1

@ ~ matrioszka / 22:25, 25.04.2014

To musi być stary wiersz. Holoubek zapewne w grobie sie przewraca, ze zmusileś go do grania. Nooo, chyba, że w roli nieboszczyka. :)

23:28, 25.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amonamon

12 7

"Budowniczowie PRL" mają więcej rozumu niż zaczadzona kadzidłem prawica o mentalności rodem ze średniowiecza. Plujecie na PRL, a co takiego dobrego przyniosło 25 lat kapitalizmu? Bezrobocie, biedę, upadek przemysłu, masową emigrację za chlebem, rozpanoszenie Kościoła itp.

10:44, 26.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asiaasia

13 4

z twarzy naszego prezydenta to bije sama miłość do włocławian to widać nawet po Włocławku jaka mina prezydenta taki Włocławek piękny prawda ? brrrrrrr!!!!!!!!!!!! jak 3-maja :)

13:14, 26.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lopezlopez

8 1

A pan Wesołowski,nadworny kierowca naszego prezydenta twierdzi że następną kadencję to on będzie wice-prezydentem.

19:06, 26.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jasjas

2 10

Włocławianie są karykaturą wiecznie niezadowolonych ludzi , gdyby bozia sypnęła manną z nieba to marudziliby , że nie jest ciepła a to miasto niestety coraz ładniejsze tylko trzeba opracować obrazkową instrukcję korzystania z niego dla włocławian .

19:56, 26.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do jasdo jas

8 1

Ty chyba nigdy nie przekroczyłeś granic tego miasta wiesławek jest ponury i smutny młodzi uciekają z tąd gdzie pieprz rośnie "chłopie na czym ty biegasz" ?

20:22, 26.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123123

8 1

Sama inwestycja słuszna, bo miejsc do rozwoju kultury nigdy za wiele. Niestety w dość kontrowersyjnym miejscu i zbyt droga na miasto z tak wysokim bezrobociem. Takie pieniądze powinny trafić na rozbudowę strefy lub budowanie korzystnych terenów dla inwestorów, którzy dadzą nam pracę.

20:32, 26.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

8 2

do ~ jas / 19:56, 26.04.2014
Cieszy mnie Twoje specyficzne poczucie humoru mówiące raczej nie o dystansie do wszystkiego ale o patrzeniu i byciu członkiem klubu wazeliniarzy Prezydenta.
Warto poczytać co większość próbuje pokazać tej władzy pełnej buńczuczności i hipokryzji. To, że zbliżają się jedne i drugie wybory to na ten czas wzorem ustroju minionego Pan Prezydent i Jego dwór szykują odbiory, festyny i inne odpusty aby gawiedzi pokazać igrzyska zamiast chleba.
Dla większości mieszkańców problemem jest zapewnieni bytu rodzinie a nie życie na zasiłkach i pomocy społecznej.
Nas w większości interesowało i interesuje jakie działania podejmuje władza i Rada Miasta aby zmienić status społeczny miasta i spowodować powstawanie nowych miejsc pracy.
Jeżeli mieszkaniec nie będzie miał na chleb to możecie stworzyć pałace i przywozić gwiazdy i tak nikt nie pójdzie, bo gdy będzie miał do wyboru iść na koncert czy kupić dziecku koszulę wybierze to drugie.
Tak długo jak długo rządząca grupa hipokrytów nie zrozumie podstawowej zasady, że to byt kształtuje świadomość i powoduje wzrost zapotrzebowania na kulturę tak długo będą coraz gorzej postrzegani i oceniani!!!
Syty Obywatel to Obywatel zadowolony i chroniący swoją władzę, głodny Obywatel gotów jest na wszystko aby głód zaspokoić.

20:52, 26.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxi wiekxxi wiek

4 1

,,racjonalisto'' ostanie zdanie Twojego wpisu jest sensem funkcjonowania całej gospodarki .Ale ten sens jeszcze do POlski nie dotarł dzięki oraniczonej wyobraźni POlskich POlitykierów .Oni jeszcze funkcjonują za poziomie POrozumień z Magdalenki i jeszcze dużo muszą wydać na uzbrajanie oddziałów prewencyjnych POlicji zanim coś do nich dotrze .Podobnie tępo rozumowała niejaka ,,żelazna lady'' do czasu jak IRA wyznaczyła nagrodę za jej głowę .To był moment przełomowy albo raczej strach u du...y który spowodował że podatki zaczęto obniżać .

22:19, 26.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rokiroki

3 2

zrobcie maly prywatny browar co bedzie mozna sie napic prawdziwego piwa na chmielu a nie na slodzie to beda ludzie przychodzic i do tego jakies wystepy zespolow amatorskich

13:31, 27.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

normalnanormalna

10 0

Ciekawe ile w tym browarze przeznaczą pomieszczeń dla kolesiów żeby zarobili. Kumple przecież muszą mieć swój udział, zaraz się okaże że powstanie kawiarnia w środku albo inne dziadostwo, przetarg po cichaczu i dawaj za tysiąc złotych wynajem będzie miesięcznie, kolesie zarobią,miasto tonie w długach i będzie coraz gorze ,ale za to pałucki będzie się bawił dobrze jak na "kabrecie"

16:11, 27.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czerwony złodziejczerwony złodziej

7 3

Będę miał centrum kultury kupowania głosów!

16:12, 27.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxi wiekxxi wiek

6 0

,,normalna'' -masz racje -piworzłopnie to podstawa takich centrów powiatowej kultury . Podobno na przystani i na nowym basenie też już przydzielono koncesję na taką piworzłopnię .Więc można tam się spodziewać róznych ,,kulturalnych'' ekscesów .

17:34, 27.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bezrobotny po studiabezrobotny po studia

10 0

Droga Ewko, zapomnij o miejscach pracy, są już dawno obsadzone przez krewnych i znajomych królika, przyjaciół ,rodziny, poleconych itp.nie ważne ,że bez kwalifikacji,komisja rewizyjna RM powinna się dokładnie poprzyglądać polityce zatrudniania w tej firmie,ale co to da ? zresztą to samo robi lewica,prawica i ci ze środka - nic nowego.Smutne to.

17:46, 27.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁodzianinŁodzianin

6 2

Czasem to się zastanawiam, czy by nie można przed umieszczeniem wpisu jakiegoś testu zrobić, np na znajomość ortografii, czy arytmetyki w zakresie od 1 do 10... Z wpisów wynika, że we "Wieśławku", gdzie zrobiono fajny obiekt, mieszkają pół na pół: malkontenci i przygłupy.
Więc pojmijcie jedno, "kujawioki": pieniądze na przystań i browar są wydane ok, bo zbudowali fajne obiekty. Te same miliony na zasiłki są bez sensu, bo i tak przepijecie. Na miejsca pracy również, bo i tak nikomu się robić nie chce! Moja firma organizowała we Włocławku nabór - szukaliśmy 20 osób - i takiej ilości leni i idiotów nie znajdziesz ze świecą w żadnym innym miejscu! Wszyscy uważali że są dobrymi fachowcami (1 na 16 wiedział cokolwiek, został zatrudniony), z 18 przyjętych zrezygnowało po tygodniu 4 - zawsze to samo: "eee, nie o to chodziło, codziennie to samo", albo: "nudno, nie ma perspektyw, idę na zasiłek i rodzice pomogą".
Panie Prezydencie - nie Pan się nie przejmuje, i dalej robi swoje - fajne obiekty, jest ok! A ludzie - daj Pan sobie spokój, przed wyborami kupi im się wódki i kiełbasy, znów wygra (bo nie ma z kim grać) - i znów coś fajnego się zrobi. Ci co teraz gadają będą szukać "spisku", robić "czyste przetargi" i ...g***o zrobią, jak zwykle.

09:31, 28.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolkaLolkaPolkaLolka

4 4

A to może Pan Łodzianin pochwali się, jakież to warunki pracy zaproponował nam, wieśławskim idiotom (jak to uroczo Pan ujął),jaka branża, jakie wynagrodzenie, jakie perspektywy rozwoju zawodowego? Zapraszam również do pomieszkania w naszym mieście przez rok, dwa, trzy, będąc zdanym na kontakty z ewentualnymi pracodawcami Pana pokroju. Niestety przystań czy browar nijak mają się do polepszenia jakości życia przeciętnego włocławskiego "lenia" (kolejne piękne Pańskie określenie). Poza tym sposób w jaki wypowiada się o wszystkich mieszkańcach, mając kontakt zaledwie z niewielkim odsetkiem świadczy tylko i wyłącznie o Panu, Pana kulturze osobistej - a raczej jej braku. Szczerze mówiąc nie dziwię się, że ludzie dziękują za współpracę z kimś takim. Wulgarny język, inwektywy - zapewne większość z nas, bezrobotnych przygłupów, całe życie marzyła o takim szefie. Czemu jeszcze pomnika Pan dobrodziej nie ma w naszym łez padole?

10:27, 28.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lodzermensch dla odmLodzermensch dla odm

3 3

do przeuroczej PolkiLolki - branża?? perspektywy?? Rozwój zawodowy?? We Włocławku?? Proponuję zapytać tych, którzy już w naszej (nie:mojej) firmie od 2-3 lat pracują - normalnie, fizycznie i biurowo - nic wielkiego, ale 2,2-2,5 tysiąca wyciągają. Oczywiście, jesli im się chce. Choćby spróbować. Ale w Leslau nie chce się nikomu.
Dalej: NA łez padole, a nie W łez padole. A mieszkam tutaj już czas jakiś (prócz weekendów),nieco ponad 2 lata,tak więc, dobra kobieto, pogląd jakiś sobie wyrobiłem. Chcesz z kimś się spotkać w knajpie na piwko w piątek wieczorem, to większość stwierdza, że "taniej kupić w Tesco, a wypijemy w lesie.." (sic!)A co do pracodawców to takie samo zdanie ma 99% ludzi rekrutujących we Włoclawku. Ty o perspektywy pytasz, o warunki? A spytałaś, co za praca? 90% ludzi przychodzących na rozmowę nie ma bladego pojęcia czym się firma zajmuje! Nie poświęcili 3 minut żeby w necie sprawdzić o czym będzie rozmowa! Niestety, szef kazał mi (za pieniądze) działać we Włocławku, zatem (wbrew sobie, mając na uwadze korzyści finansowe) siedzę, wykonuję swoje obowiązki, robię co muszę - próbuję przekonać że praca za pięniądze (1,5-2 razy większe niż zasiłek) na początek jest lepsza niż oglądanie "M jak Miłość" cały dzień. Ale tutaj nikt tego nie rozumie. Nikt nie płaci od razu dobrej pensji, bo nie wie czy warto. Mam nadzieję, że nie pracujesz głową, i nie piszesz tekstów na co dzień, ponieważ (mimo niespecjalnie dobrej interpunkcji) masz o sobie zdania nieco wygórowane, prawda?
Powodzenia przy takiej postawie życiowej...

17:04, 28.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolkaLolkaPolkaLolka

5 1

O Pana interpunkcji wypowiadać się nie będę, bo nie o to w tej dyskusji chodzi (a korci mnie, oj korci). Nie zapytałam co to za praca, gdyż nie chciałam w żaden sposób przekroczyć granicy prywatności. W końcu komentarze są publiczne, lepiej powiedzieć mniej, niż za dużo. Zapytałam o branżę. Odpowiedzi nie widzę. Pan jest/bywa tu od kilku lat i trafia głównie na leni, przygłupów i żulernię pijącą tanie trunki w lesie. Ja mieszkam we Włocławku przeszło trzydzieści lat i jakoś tego typu ludzi w swoim otoczeniu nie mam. Widocznie ciągnie swój do swego :) Poparciem mojej tezy niech będzie choćby sposób, w jaki zwraca się Pan do kobiety, stosującej w wypowiedziach formę grzecznościową. Nie przypominam sobie, bym z Panem piła w lesie, w barze, czy nawet w Łodzi. Ale może to taka "łodziowa" kultura, z wielkiego świata na włocławską prowincję przenoszona. Mam jednak nieodparte wrażenie, że jest Pan zgorzkniałym, nieszczęśliwym człowiekiem, który czerpie dziwną przyjemność z ubliżania innym. Jeśli tak bardzo męczy się Pan u nas, to zawsze może Pan zmienić pracę. Żadne pieniądze nie są warte takich katuszy. Tak inteligentnego, elokwentnego, KULTURALNEGO specjalistę od rekrutacji (?) to chyba wszędzie przyjmą z otwartymi ramionami. A tym "Leslau" to już kompletnie Pan się popisał. Jeśli nasza władza ma poparcie w kraju wśród osób takich jak Pan, to świadczy o niej jak najgorzej. Co do przedostatniego zdania, to niezależnie od tego, jak wygórowane mniemanie mam o sobie, do Pańskiego mi daleko. Pozdrawiam. I miłości życzę. Człowiek kochany, to człowiek szczęśliwy.

21:24, 28.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apsikapsik

5 2

Współczuję "Łodzianinowi" szef mu kazał do Leslau przyjechać do pracy, rekrutację przeprowadzać , a tu przygłupy, malkontenci i nikomu robić się nie chce i bidulek już dwa lata tu siedzi z ofertą pracy dla"całych" 20 osób :) Na miejscu Twojego szefa bym Cię już dawno zwolnił :)

22:22, 28.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak Łodzianinowitak Łodzianinowi

3 1

oho, kij w mrowisku... :) A miasto jak ma, tak ma. Możecie pisać cokolwiek, wysublimowane elaboraty nie spowodują, że percepcja (trudne słowo...) miasta na W poprawi się choć trochę. Jest tragiczna, i tak zostanie.
Ilość malkontentów w tym mieście jest większa niż w więzieniu, sądząc po ilości wpisów. Wam się NIC nie podoba. Nigdy i nigdzie. W dodatku z czytaniem kłopoty - gość nie napisał, że jest od rekrutacji, tylko że kazali mu to robić. To robi. Widzi co widzi, to opisuje. Ja mam podobne zdanie, a mieszkam tu od 47 lat.

12:07, 29.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktośktoś

3 0

Apsik - jak zatrudnisz sam "całe" 2 osoby, to pogadamy.

12:31, 29.04.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

madziulkamadziulka

0 0

Ludzie troszke pozytywnego myślenia...... Włocławek jest coraz ładniejszy - mimo tego cu tu wypisujecie. Takie inwestycje jak Browar B juz są - ktos podjął decyzje o ich wykonaniu, a teraz nie czas gdybać po co jest tylko jak go wykorzystac, aby miasto sie dalej rozwijało.....życze uśmiechu

11:08, 07.10.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marszałekmarszałek

0 0

O co w ogóle ten szum? każdy kto ma odorbine w głowie wie, że miasto musi sie rozwijac we wszystkich kierunkach. Dla niektórych rozwój to tylko drogi, wodociagi itp, dla innych nowe miejsca pracy.... a jeszce dla innych rozwój kultury i poprawa wizerunku.Wszystko jest ważne!!!! dla każdego z osobna.....

11:12, 07.10.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie włocławiaknie włocławiak

0 0

Osobiście uważam, że poprawa wizerunku miasta poprzez takie inwestycji to krok w dobrym kierunku.... Bolączka włocławian jest pesymizm i marazm. Chyba wszytskim spacerującym, po bulwarach buzia sie usmiecha na sam widok.... a to zmienia nastawienie.... i oby więcej pozytywnych odczuć...powodzenia włocławiania

11:18, 07.10.2015
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%