Energa otworzyła w Tesco punkt sprzedaży. Teraz załatwienie spraw przez klientów z Włocławka ma być łatwiejsze.
Biuro Obsługi Klienta Energa we Włocławku zostało zlikwidowane pod koniec stycznia. Operator uzasadniał taką decyzję tym, że korzystało z niego coraz mniej osób. Rok temu taką formę kontaktu wybrał zaledwie co dziesiąty klient.
Brak biura Energa okazał się kłopotliwy dla wielu włocławian. Mieszkańcy twierdzili, że żeby przepisać licznik na inną osobę lub założyć nowy musieli jeżdzić do Toruniu, przez to ponosili dodatkowe koszty. Niektórzy mieli także problemy z dodzwonieniem się na infolinię, by uzyskać potrzebne informacje.
Punkt we Włocławku jest jednym z pierwszych uruchomionych przez Energa. Ma formę popularnej w wielu branżach tzw. "wyspy sprzedażowej". Teraz podczas zakupów w markecie przy ul. Kruszyńskiej będzie można m.in. zapoznać się z ofertą tego operatora, podpisać umowę na korzystanie z usługi oraz założyć lub przepisać licznik na inną osobę.
Pracownik wyspy sprzedażowej będzie przyjmował także pisemne reklamacje i aktywował produkty, tj. rozliczenia Pre-paid (Jest to sposób płatności w systemie przedpłatowym (na kartę). Umożliwia zakup porcji energii z dowolną częstotliwością - na kilka dni, tydzień, miesiąc, co pozwala na stałą kontrolę poziomu zużycia energii elektrycznej oraz uniemożliwia powstanie zadłużenia) i Rozliczenia Rzeczywiste (samodzielne rozliczanie za zużytą energię w oparciu o podawane co miesiąc stany licznika).
W punkcie sprzedażowym nie ma możliwości zapłacenia rachunku. W tym przypadku do dyspozycji klientów indywidualnych jest telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne codziennie w godzinach 8:00-20:00 pod numerem 555 555 555.
Sprawy związane z zaległymi płatnościami lub dotyczące przywrócenia energii elektrycznej można wyjaśnić, dzwoniąc pod 555 555 599.
Awarie i uszkodzenia nadal zgłasza się Pogotowiu Energetycznemu (991).
To nie jedyny punkt sprzedaży uruchomiony w ostatnich dniach przez operatora. Podobny funkcjonuje już w centrum handlowym w Koninie. Energa zapowiada w przyszłości otwieranie kolejnych.
9 2
W końcu coś zajaśniało w tej kwestii.. wybory tuż, tuż..
13 1
Podane numery tel. są czynne tylko od poniedziałku do piątku czyli w weekend nic nie załatwimy. Telefon alarmowy zaś jest zawsze wyłączany podczas większych awarii. Ogólnie Energa prawie w ogóle nie interesuje się swoimi klientami którzy przecież zostawiają im bardzo ale to bardzo dużo pieniędzy. Nie wspomnę już o wsiach gdzie linie energetyczne są naprawdę w opłakanym stanie. Dobrze chociaż, że zrobili ten punkt sprzedaży w Tesco - w końcu będzie komu zgłosić awarię.
15 2
Monopolista który ma nas w d...e i tyle w temacie Energa.
4 10
o jakim ty monopolu mówisz, możesz przecież zmienić dostawcę energii
10 5
Bezwzględnym ustawowym obowiązkiem dostawców mediów(prąd , gaz , woda , ciepło) jest zapewnić odbiorcom nieograniczony dostęp do możliwości dokonywania opłat -tak jest w Unijnych Niemczech jak twierdzi wnuczka , a skoro Polska POdobno jest w Unii to znaczy że psim obowiązkiem polskich dostawców mediów jest zapewnienie POlakom takich samych warunków płatności jak w Niemczech !!! Tylko w POlsce nie ma kto tego nadzorować bo polityczna zaraza woli wpiepszać wołowe ogony i ośmiporniczki i POpijać gorzałą za 14000zł otych z naszych Podatków niż dbać o wyborców !!!
5 1
kilka "po" nie zamieniło ci na "PO"
3 0
czyli ogólnie - nic się nie zmieniło.
Można tylko podpisać nową umowę, do tego zawsze znajdę się pracownicy.
Rachunku zapłacić się nie da, reklamacji załatwić się nie da, a dodzwonić się na inforlinię to graniczy z cudem.
0 0
banda z Energa polikwidowała Biura Obsługi Klienta i zwolniła pracowników-fachowców a teraz tworzy punkty sprzedaży i punkty partnerskie na odczepne.
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
0 0
Od 2 dni nie mam prądu i mają mnie gdzieś
1 0
energa to badziewiasty monopolistyczny moloch nie mający nic wspólnego z dobrem w stosunku do klienta dzwoniąc do nich informują że nagrywają rozmowy żeby podnieść jakość usług a mają w d....e klienta
1 0
Ale to punk sprzedaży, nie załatwicie tam żadnej sprawy typu, reklamacja, zapytanie o stan opłat? W Toruniu najbliższy BOK. Nisko upadliśmy, nisko! Pamiętacie,że kiedyś na 3 Maja było otwarte. Telekomunikacja Polska S.A. O/ Włocławek. teraz infolinia Bóg jeden wie dokąd się dzwoni. Można dostać pytanie:AAA!, to gdzieś koło Wrocławia?
0 0
Dzwoniąc na 991 dzwonimy do?...Gdańska;)-dawniej na ul,Dninowską. Podobnie z gazowwnictwem, wszystkie sprawy telefonicznie do Gdańska.
1 0
Energa to firma oszukańcza i kłamliwa wprowadzająca w błąd swoich klientów i naciagająca ich na niuzasadnione koszty . Czy ktos miał szczęście dodzwonic się do brygad naprawiajacych sieć ? Prędzej zostałby POrażony prądem niż by doczekał się na POłączenie . Elektrycy zosali POzwalniani a na ich miejsce POprzyjmowano dyrektorów i prezesów PO 30 tysięcy miesiecznie . Niedowiarkom Plecam załatwić coś na Bema w Toruniu !!! Tam to urzędnicze dziadiowstwo nie ma czasu dla odbiorcy -klienta który ich utrzymuje . Klient traktowany jest jak intruz !!!
1 0
dzwoniac na 991 dzwonimy do..? no wlasnie dzwonilem z 20x i "prosze czekac na zgloszenie sie konsultanta" czekalem i czekalem i h. to jes pogotowie pyram ja sie? probiwalem na infolinie ale tam tez dypa a pktem wycielo mu siec i amba
0 0
RE: Bałagan / 20:06, 18.02.2016 Proponuję poszukać jakiś dostępny rachunek podając swoje dane tj. iMIĘ NAZWISKO adres zam. , numer umowy napisać O TYM ,ŻE OD 6 MIESIĘCY NIE DOSTAJESZ RACHUNKU do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta : [email protected]