Agata Wojtkowska, żona kandydata na prezydenta Włocławka, posła Marka Wojtkowskiego chce rządzić Lubrańcem. - Kandyduję jako Agata Wojtkowska, a nie jako żona posła - zastrzega.
44-letnia Agata Wojtkowska jest nauczycielem. Uczy polskiego w Liceum Ogólnokształcącym im. F. Becińskiego w Lubrańcu, tym samym które kiedyś skończyła. Do tej pory zupełnie nie angażowała się w politykę. Nie pokazywała się publicznie nawet jako żona posła, w odróżnieniu np. od Moniki Zbonikowskiej, która w 2010 roku wystąpiła z kandydującym na prezydenta Włocławka mężem na plakatach wyborczych.
- To jest mój pierwszy raz i od razu na głęboką wodę. Zdaję sobie sprawę, że to bardzo duże wyzwanie i czeka mnie wiele pracy, bo wielu rzeczy muszę się nauczyć. Powód? To co się dzieje, a raczej nie dzieje w Lubrańcu. Nie zgadzam się z tym, co przez 12 lat zrobił tu obecny burmistrz. Mam swój program, bardzo konkretne działania, nie wzięte z Księżyca, ale takie, które są bardzo mocno osadzone w życiu Lubrańca - mówi Agata Wojtkowska.
Startuje z listy Komitetu Wyborczego Porozumienie Samorządowe "Ponad Podziałami". W obecnej Radzie Powiatu włocławskiego jego reprezentanci to opozycja starosty Kazimierza Kacy.
- Ja nie jestem politykiem. Pracuję w powiatowej szkole i bardzo mnie interesuje los powiatowych szkół. Nie jestem opozycją do nikogo, chcę po prostu sensownie i logicznie działać - mówi Agata Wojtkowska. - Od męża mam wsparcie, jako że to mąż, nie mam wsparcia od męża jako od kandydata na prezydenta Włocławka, bo to są zupełnie dwie różne bajki. Ona ma swoją kampanię, ja robię swoją. Czy mi to zaszkodzi, że jestem żoną posła, czy pomoże, nie mam pojęcia. Zadecydują ludzie.
Marek Wojtkowski zapewnia, że żona ma jego wsparcie.
- Moje namaszczenie ma każdy kto chce się podjąć tak odpowiedzialnego i trudnego zadania, tym bardziej jeśli jest to osoba, która nigdy nie miała z polityką wiele wspólnego - komentuje poseł start żony w wyborach. - Nasz samorząd, my jako państwo dojrzeliśmy do tego, aby z takich osób korzystać. Niekoniecznie z polityków, ale właśnie z osób, które z trzeźwym, logicznym, racjonalnym spojrzeniem na życie, na samorząd, na politykę, szeroko pojmowaną sferę publiczną. Ja zawsze z takich decyzji się ciesze i tutaj jest tak samo.
Wybory samorządowe 16 listopada.
Popieram11:55, 14.10.2014
Bardzo dobrze. Więcej kobiet w polityce!!! Wojtkowska ma w domu faceta z ogromnym doświadczeniem wiec to dziala dla niej na plus.
Lena11:59, 14.10.2014
Kobieta na poziomie. Wykształcona, obyta i skromna, a to, że przy okazji jest żoną Wojtkowskiego??? Co z tego?!!! Jesli ma chec wystartować to ma do tego prawo. Jak każdy.
lubraniec11:59, 14.10.2014
brawo agata!!! masz mój głos!
nico12:00, 14.10.2014
A dzieci gdzie startują albo gdzie pracują!?
lol12:00, 14.10.2014
Pierwszy raz!!!!!!! Dobre!!
Monika12:01, 14.10.2014
Rewelacja!! Agata super decyzja!
Mirek12:01, 14.10.2014
Super! Świetni ludzie!
Agata ma mój głos na 10000%
Włocławek12:01, 14.10.2014
jestem z włocławka i będę głosował na Marka, a Panią Agatę mentalnie wspieram :)
Użytkownik12:02, 14.10.2014
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
misio12:03, 14.10.2014
No tak jak Wojtkowski nie wygra we Włocławku to wystawia kobitę w swoim Lubrańcu!!!
Don Vito12:03, 14.10.2014
Nauczyciele i emeryci z dala od polityki.
Pomostowy12:03, 14.10.2014
Dzieci się uczą ;)
Q68YP12:03, 14.10.2014
wreszcie sensowny burmitrz, brawooooooo
Miłosz12:04, 14.10.2014
Agata to najlepsza kandydatka :)
Użytkownik12:04, 14.10.2014
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Usia12:05, 14.10.2014
Ambintne małżeństwo! SUPER! Jedno drugie może motywować i wspierać. Życzę POWODZENIA obojgu :)
Ania12:05, 14.10.2014
JanKowalski ma rację. To koniec Wrzoska, czas na porządnych kandydatów (czyt. Agata Wojtkowska)
Alicja12:06, 14.10.2014
Agata jest samodzielna - spokojnie ludzie! Ona wie co chce zrobić i nie rzuca słów na wiatr :) Ja jestem za Panią Agatą
Piotrek12:06, 14.10.2014
W końcu jest nadzieja dla Lubrańca!
e12:07, 14.10.2014
Bardzo dobrze, jak się ma takiego nauczyciela z takim doświadczeniem to dlaczego nie wykorzystać :)Coraz więcej kobiet w polityce dobry krok :) powodzenia Pani Agato :)
Marcin_Wisniewski12:07, 14.10.2014
Agatko nie daj się tym popaprańcom, złodziejom i alkoholikom! 10000% poparcie ode mnie i rodziny!
Oleks12:07, 14.10.2014
Naprawdę fajnie, że Pani Agata się odważyła. Nie znam drugiej takiej osoby, która by się tak nadawała do pełnienia funkcji burmistrza
Włockawek/Lubraniec12:08, 14.10.2014
Tutaj widzę, że negatywne komentarze to lizusy kontrkandydatów :) Tylko ich! Jednak ludzie mają swój rozum i dadzą szansę Wojtkowskim :)
XXIwiek12:08, 14.10.2014
Hahahahahaha ale jaja to osobno jest żoną POsła i osobno Wojtkowską -żoną POsła ? To Wojtkowski ma dwie żony ? Zupełnie jak Jarzębowski on też ma żonę i żonę w MOPRz-e .Tak odzielają POlitykę od rodzinki ? Czy za takich wiejskich głupków mają wyborców ?
Mirek12:09, 14.10.2014
Świetnie będzie się reprezentowała na stanowisku burmistrza :) Kobieta z klasą i niesamowitym wdziękiem. Jestem na tak
694523645212:09, 14.10.2014
Otóż to, czas najwyższy na zmiany - na lepsze!
ijuz12:10, 14.10.2014
Cieszę się, że w końcu coś może się zmienić. Koniec straconych lat wrzoska
Kolecznik12:10, 14.10.2014
Jeżeli ta determinacja i ambicja przełoży się z liceum to specjalnie wracam ze studiów i ma Pani mój głos!
jemioła 12:11, 14.10.2014
Może Państwo Wojtkowscy by się wreszcie zdecydowali w którym mieście chcą sprawować władzę. To chyba jakaś kpina i niesamowita niekonsekwencja. Niestety potwierdza to tylko tezę o "kandydacie z Lubrańca" do fotela prezydenta Włocławka...:(
izabela12:11, 14.10.2014
Wkurzające jest to, że ludzie wchodzą z buciorami w czyjeś prywatne życie - brak wychowania! Wojtkowscy do boju!
życzliwy12:11, 14.10.2014
Myślę, że ma duże szanse bo wreszcie ktoś bez układów i kobieta. Moim zdaniem pewniak do drugiej tury.
Monika12:12, 14.10.2014
Znam Panią Agatę z Liceum i wiem, że jest najelpszą kandydatką i da ludziom zarobić
Agata12:12, 14.10.2014
Tak bardzo się cieszę z tej decyzji Pani Agato :) Mam nadzieję, że wygra Pan Marek i Pani :) Mój głos i głos mojej rodziny ma Pani w kieszeni
Kacper12:13, 14.10.2014
Co ma Pan Marek do Lubrańca? Ludzie ogarnijcie się! To zupełnie dwie inne bajki. Marek chcę sprawować urząd we Włocławku, a Pani Agata w Lubrańcu. Nie szukajcie teorii spiskowych. Dziadka w Wermachcie też nie znajdziecie!!!
Ja jestem za nimi
Maciek9612:14, 14.10.2014
Super :)
Oby tak dalej :)
GroszkiWciągamNosem12:15, 14.10.2014
A co na to Adaś i Tadziu? Chyba nocy im braknie obgadując i knując haha SUPER!!!
Cezary744212:15, 14.10.2014
W końcu ktoś bez układów! Wiem, że robi to dla dobra gminy :)
Jesteśmy z Panią!
Mieszkaniec12:03, 04.02.2022
Co polonistka może wiedzieć o zarządzaniu? Nic i nie nadaje się do tego bo nie ma żadnego doświadczenia. Pomoc męża też się na nic nie przyda bo jemu też nic się nie udało dobrego zrobić jako prezydentowi Włocławka. Z miasta dawniej wojewódzkiego zrobi zaraz zadupie Lubraniec.
Mieszkaniec12:03, 04.02.2022
Co polonistka może wiedzieć o zarządzaniu? Nic i nie nadaje się do tego bo nie ma żadnego doświadczenia. Pomoc męża też się na nic nie przyda bo jemu też nic się nie udało dobrego zrobić jako prezydentowi Włocławka. Z miasta dawniej wojewódzkiego zrobi zaraz zadupie Lubraniec.
Mieszkaniec12:03, 04.02.2022
Co polonistka może wiedzieć o zarządzaniu? Nic i nie nadaje się do tego bo nie ma żadnego doświadczenia. Pomoc męża też się na nic nie przyda bo jemu też nic się nie udało dobrego zrobić jako prezydentowi Włocławka. Z miasta dawniej wojewódzkiego zrobi zaraz zadupie Lubraniec.
Mieszkaniec12:03, 04.02.2022
Co polonistka może wiedzieć o zarządzaniu? Nic i nie nadaje się do tego bo nie ma żadnego doświadczenia. Pomoc męża też się na nic nie przyda bo jemu też nic się nie udało dobrego zrobić jako prezydentowi Włocławka. Z miasta dawniej wojewódzkiego zrobi zaraz zadupie Lubraniec.
Ania2912:16, 14.10.2014
Dalej kontrkandydaci! Bójcie się! To oni rozkochają mieszkańców Włocławka i gminy Lubraniec, a tylko dlatego, że chcą wspólnego dobra!
Olcia12:16, 14.10.2014
Waltzowa - Warszawa; Kopaczowa - rząd; Wojtkowska - Lubraniec! Pasuje jak ulał!
Gosia29912:17, 14.10.2014
No to teraz się zacznie :)
Agata masz wygraną w kieszeni :)
Marku walcz o Włocławek - błagam!
zatroskany12:17, 14.10.2014
Ta kandydatura to plucie ludziom w twarz i mówienie, że deszcz pada !!!! Szczyt HIPOKRYZJI za płaszczykiem demokracji !!!!
Kamil12:18, 14.10.2014
Same pozytywne opinie widzę!
Czy to na pewno DDW??
Gratuluję odwagi :)
Mam rodzinę w Lubrańcu i zrobię wszystko by dali Pani szanse.
Mieszkam we Włocławku i jestem za Panem Markiem
AdamZd12:18, 14.10.2014
Popieram!
amokkk12:18, 14.10.2014
Nareszcie przyjdą lepsze czasy! Jestem ZA!
Gosiaaaaaa12:19, 14.10.2014
Oby tak dalej :) Doceniamy to :)
WaldekzL12:19, 14.10.2014
Dobrze że się Pani nareszcie zdecydowała! Super!
UczeńLiceum12:20, 14.10.2014
Czyli 16 listopada Pani Agata wygra! :)
Malwina1912:20, 14.10.2014
Kontrkandydaci bójcie się!
Nie macie pomysłów
Czas dać szansę kobiecie :)
.12:20, 14.10.2014
Żenada!
Luiz12:21, 14.10.2014
Popieram WOJTKOWSKICH !!!
koniecUKŁADÓW12:21, 14.10.2014
i oto chodzi :) Brawo, brawo, brawo!
IK21912:21, 14.10.2014
Supeer, rewelacja, jestem na TAK :)
latka12:21, 14.10.2014
Nie wygląda za młodo!!!!??? Pewnie po 50-ce!!! A jakie ma doświadczenie w samorządzie?? Pewnie żadne
JM2912:22, 14.10.2014
Nie ma inne możliwości
Marek wygra
Agata wygra
Zyskamy MY
malecki12:22, 14.10.2014
No proszę! Brawo! Oby więcej dobrych decyzji w przyszłej karierze burmistrza życzę!
AngelikaJ12:23, 14.10.2014
To dopiero teraz Lubraniec zacznie żyć :)
Pani Agatko powodzenia życzę i szczerze wierzę w Pani wygraną
terazMy12:23, 14.10.2014
Brawo Marek! Brawo Agata! Cała rodzina we Włocławku i gminie Lubraniec jest za wami!
Aleksander12:24, 14.10.2014
Doświadczenie nie potrzebne, wystarczy szczerze chcieć i pragnąć zmian na lepsze - a to Agata Wam zagwarantuje i to zrobi! Wiem co piszę i biorę pełną odpowiedzialność za słowo. Pozdrawiam Aleksander
Irek12:24, 14.10.2014
Tego nam potrzeba - dziękuję już teraz! :)
Macie nasze głosy
Mikołaj12:25, 14.10.2014
W końcu prawdziwa demokracja nastanie :)
wierzę w Państwa
inter12:25, 14.10.2014
Startować w wyborach każdy może, to nic złego.Problemem jest organizowanie w mediach tzw. poparcia zwykłych ludzi.Ot choćby wpisy pod tym artykułem.Przecież to z daleka czuć PR, na zamówienie.
ArkadiuszK12:25, 14.10.2014
Czas zrobić porządek w gminie! Koniec Czynszaków Mikołajczyków!!!
Zbyszek12:26, 14.10.2014
kobieta z jajami :) Takich nam potrzeba!
MalinkaW12:27, 14.10.2014
Ciekawe jak teraz Aleksiński wypadnie w kampani hehe! Za takie wpisy na DDW pewnie życie by oddał. pozdrawiam Malina
JaJestemNaTak12:27, 14.10.2014
I może będzie można spokojnie wyjść wieczorem na miasto w Lubrańcu. Ona da nam to czego potrzebujemy !
Beata719612:28, 14.10.2014
nie znam ich osobiscie, ale z tego co widzę to naprawdę takich polityków brakuje :) przekonaliście mnie i całą moją rodzinę do siebie
Poplecznik12:29, 14.10.2014
Hello gdzie kontrkandydaci??? Już pouciekali ze strachu? Brawo super!
Krzysiu12:29, 14.10.2014
Lubię ich! :) Czekałem na takie osoby, aby móc głosować spokojnie
Grażyna12:30, 14.10.2014
hahahha widze miny kontrkandydatów hahahha
Agata do zobaczenia w gminie :)
ZagajW12:31, 14.10.2014
Pora uporządkować wszystko po tych 12 latach wegetacji!
KacperG12:32, 14.10.2014
Jeśli Pani Agata wygra to znaczy, że załatwi nowe miejsca pracy - wiem to bo Pani Agata stawia dobro ludzi na pierwszym miejscu
LenaO12:32, 14.10.2014
Znam Wojtkowskich i ich wspieram na całego! Mądrzy ludzie!
AndrzejWą12:33, 14.10.2014
brawo :)
Na 100% Marek we Włocławku, a Agata w Lubrańcu i wszystko wróci do normalności
Wiola12:34, 14.10.2014
Jestem na Tak :)
AdrexLop12:36, 14.10.2014
Mam kilka pomysłów i czekam aż spotkam się z Panią i się nimi podzielę. Pozdr Adrian
PolickaRen12:37, 14.10.2014
Pani Agaty nie jestem w stanie poprzeć ale we Włocławku Marek ma głosy od całej rodziny i znajomych!
Helena12:38, 14.10.2014
Miałam nie iść na wyboru w Lubrańcu, ale teraz na pewno pójdę. Ma Pani mój głos
AEmi12:38, 14.10.2014
Do boju, do boju! I zrobić porządek z MGKS!
Filip12:38, 14.10.2014
I to mnie cieszy :) Może nie będę musiał wyjeżdżać z Lubrańca
Festyny12:40, 14.10.2014
może będą jakieś fajne festyny, nie to co teraz... przekonam rodziców by dali Pani szansę
KaczMarek12:40, 14.10.2014
Dobrać się do tyłków niektórym w gminie! Ciągłe spóźnienia, olewanie pracy to norma! Ma Pani nasze głosy!
MonikaK12:41, 14.10.2014
Brawo! Brawo! Mądra decyzja!
kamilZ12:43, 14.10.2014
Jestem na TAK
Oli12:47, 14.10.2014
A ja nie popieram bo ta Pani jest zbyt uparta!
PracownikGminy12:48, 14.10.2014
Jest uparta, a to zalety na fotelu burmistrza ;)
ato12:52, 14.10.2014
a to można nie mieszkać w mieście, którego chce się być prezydentem?
Lubrańczyk12:53, 14.10.2014
również jestem na TAK
miejscepracy12:53, 14.10.2014
Kacper: pewnie że załatwi. po to startuje.
MAJKA13:00, 14.10.2014
śWIETNIE!!! bRAWO ZA ODWAŻNĄ DECYZJĘ!:)
mikołaj13:00, 14.10.2014
Świetne małżeństwo!
lola13:12, 14.10.2014
wypisujcie wioski, które są za wojtkowskimi. ja pierwszy: Kąkowa Wola!
kwiat13:16, 14.10.2014
W koncu jakies zmiany! Brawo za odwage. Calym sercem z Pania oraz Pani mezem
KabaretPO13:17, 14.10.2014
Generalnie dziury ja Lubraniec mnie nie obchodzą, ale skomentuje to ze względu na podwójną satysfakcje. W końcu Wojtkowscy dostaną po 4 literach aż miło. We Włocławku prezydentem będzie znowu Pałeczka a na wiosce nie wiem kto burmistrzem, ale na pewno nie żonka miernego, ale wiernego POsła.
ZEN13:19, 14.10.2014
Lizusy prezydenta w akcji!!!!! ŻE-NA-DA
IdzPanWCh13:21, 14.10.2014
do KabaretPO:
Pałeczkę to Ty robisz pod stołem Pałeczce pewnie ;)
Siemnówek13:21, 14.10.2014
a to się okaze czy nie będzie burmistrzem :) Ja w to szczerze wierzę :)
xxxx13:23, 14.10.2014
No kampania idzie pełną parą. Okiem stoika nie zaangażowanego w wybory:
- wiele osób, które chciało zagłosować na Marka Wojtkowskiego, to teraz nie zagłosuję i to z dwóch powodów: po pierwsze to Kuźniewicz na listach, a po drugie, jak widać jest to chłopak z Lubrańca, który tylko we Włocławku stara się o etat. Kto będzie ponosił koszty dojazdu do Włocławka?
- patrząc po takiej sytuacji, to mając na względzie również PISowską rodzinę Czarneckich(ojciec euro, a syn poseł) zaczynają nam tworzyć się rodziny władzy. Taka sytuacja czy wcześniej, czy później spowoduje jedną z dwóch sytuacji: albo rewolucję społeczną albo wyobcowanie dużej części społeczeństwa.
KłobiaK13:25, 14.10.2014
Kłobia idzie za Panią!
Hilary13:32, 14.10.2014
Paranoja polityki posłów nierobów.Całe rodziny do żłoba
Obserwator13:35, 14.10.2014
No to zagwozdka dla Starosty i Burmistrza. A dziwne bo nie było więcej kandydatów. A tu masz ... No powiem że zaskoczenie pełne...
Kibicuję13:37, 14.10.2014
Brawo Pani Agato!
Antyatp13:44, 14.10.2014
Nie ma się czemu dziwić - duże i łatwe pieniądze, władza i potrzebne wszystkim układy.
zazenowana13:53, 14.10.2014
Jakos posel przez 7 lat byl w stanie dojezdzac do Wloclawk biura) czy do Warszawy i nie chcial zwrotu kosztow jakie ponosil. Co by teraz mialo sie zmienic? Czyzby brak argumentow podwladnych Pały?
Alina13:54, 14.10.2014
Pieniądze to nie wszystko, a znam Panią Agatę od lat i wiem, że nie robi tego dla pieniędzy. Pozdrawiam Alina
Mieszczuch14:01, 14.10.2014
Żenujące jest to placenie za wpisy popierające "małżeństwo". Śmiać mi się chce z tych POpierających. Wojtkowscy wam bajek na opowiadali, skupili wokół siebie z 20 klakierów-wiek około 20 lat i robią sobie z was jaja. Chcą załatwić sobie kasę z dietek... a wy wierzycie w ich zapewnienia.:D
O Włocławek jestem spokojny, ludzie tu takiej miernoty jak Mareczek nie wybiorą... a na wiosce? Kto wie... chłop zawsze ciemny był :D
Ula14:13, 14.10.2014
Mieszczuch to potem nie płacz, że nie masz pracy i włocławek psieje, zobaczymy kto będzie miał rację
MichałW14:18, 14.10.2014
Piękna kobieta, którą popieram w 100%
Mieszczuch14:20, 14.10.2014
Ula ja? ty lepiej otwórz oczy. Wojtkowski głosował za:
-67lat- wiek emerytalny
- obcięciem zasiłku pogrzebowego
- podwyższyl podatek VAT
-zlikwidowal wiele ulg podatkowych
Ten facet nie liczy się z normalnymi ludźmi..w końcu sam za tylko rok kadencji-2013 zarobił 180tyś publicznych pieniędzy!
O mnie się nie martw ja prace mam. Przez takich jak Wojtkowski niestety nie u mnie w mieście.
logan14:23, 14.10.2014
BAGNO !!!
Absolwentka14:23, 14.10.2014
Do "Mieszczuch"
Człowieku.. Miernotą to jesteś. Siedzisz sobie w pokoiku i tylko oczerniasz ludzi, którzy ciężką pracą doszli do miejsca w jakim się teraz znajdują. Uwierz mi, że ludzi popierających Marka i Agatę jest znacznie więcej niż Ci się może wydawać. Są to ludzie otwarci na ZMIANY i trzeźwo myślący. Niejeden mieszkaniec wsi ma więcej rozumu w głowie niż Ty.
Agata i Marek muszą wygrać, aby pokazać takim ludziom jak Ty, że takie gadanie tylko motywuje ich jeszcze bardziej do działania!!
Agata to kobieta z klasą, niebojąca się nowych wyzwań. Z wielką determinacją dążąca do celu. Tylko ona jest w stanie zmienić coś w Lubrańcu. Bardzo jej kibicuję:) Mój głos nie pójdzie na marne.
Ula14:24, 14.10.2014
Głosował bo musiał, nie trzeba być geniuszem żeby wiedzieć jak to wygląda. Wszędzie trzeba słuchać swojego szefa. Szanuję Pana zdanie i nie namawiam do zmiany. Pozdrawiam
paula14:26, 14.10.2014
popieram wojtkowskich!
Jackowski 14:39, 14.10.2014
Nie miejmy złudzeń, to KONIEC WOJTKOWSKIEGO!!!
WojtkowskiWypad14:39, 14.10.2014
Wojtkowski to Nikodem Dyzma polityki, nic nie robi... głosuje po linii PO jak maszynka. Ma gdzieś ludzi. Jego partia 7lat rządzi i co oferuje? Śmieciówki, 6dniowy tydzień pracy itd. Jak ma misje to czemu się tam nie wykazał tylko ciągle głosuje przeciwko normalnym ludziom.
Emerytury po 67 roku nigdy mu nie wybaczę.przekręt
Kruszek14:52, 14.10.2014
Ostatnio PO udzieliło odpowiedzi co do pomówień w związku z pracą 6-dniową. To nie wejdzie nigdy, a ja im wierzę
bezstronyzLubienia14:54, 14.10.2014
Ja mieszkam w Poznaniu i mam 500 like kupionych z allegro ale też będę głosowała na Panią. Świetna decyzja. Lubaniec potrzebuje Burmistrza takiego jak Pani! Ma Pani też głos moich kolegów, tylko jeszcze stworze ich na portalu społecznościowym
PO-WYPAD14:54, 14.10.2014
Bzdura po cichu wprowadzają na chama. PO to najbardziej zakłamana chałastra.
xxxmen14:57, 14.10.2014
Piszmy więcej komentarzy bo niedługo 16.00 i zbieramy się z roboty. No dalej.....
Niestety świat nie kończy się na dd, q4, fc, i innych. Gdzieś są ludzie, którzy pamiętają i przypomną w odpowiednim czasie. Niemniej życzę powodzenia, jak każdemu. Wyborcy zadecydują.
niezażanowany15:01, 14.10.2014
Do zażenowanej
w sprawie pozyskania środków na dojazdy:
Według informacji Pana Posła w roku 2013 na jazdy samochodem własnym lub innym w związku z wykonywaniem mandatu poselskiego wydał z pieniędzy podatników 33 805,47 - sprawozdanie z wydatkowania kwoty ryczałtu na utrzymanie biura poselskiego.
Tak na marginesie dodać trzeba, czy posłowie nie mają bezpłatnych przejazdów kolejowych i przelotów?
dziwne15:01, 14.10.2014
Panią Agatę z PO nic nie łączy także zarzuty bezpodstawne :)
POrażka?15:01, 14.10.2014
Biznes rodzinny ;)
komuch15:02, 14.10.2014
MIESZCZUCH, ZMIEŃ LEKARZA !!!!! Dużo zdrowia życzę:))))
Włocławianin15:05, 14.10.2014
Doskonale zdaję sobie sprawę, że pojawią się negatywne komentarze, ale obiektywnie spojrzeć trzeba, że Pani Agata Wojtkowska ma bardzo duże popracie i wielkie szanse by wygrać
PO-Degradator15:09, 14.10.2014
Absolwentka widzę ze łaczy Cię przyjaźń z Wojtkowskimi stąd pisanie per Marek czy Agata.
Mareczek zagłosował przeciwko dzieciom i rodzicom podnosząc vat na produkty dziecięce.
Przeciwko pracownikom zwiększając wiek emerytalny na 67lat(zwłaszcza ucierpiał kobiety+7lat)
Przeciwko ludziom starszym obcinając zasiłek pogrzebowy.
Sam zarabia po 150-180tyś rocznie z publicznych pieniedzy... taki to ma być nowy ,lepszy?
Żałośni są Ci którzy dają się kręcić temu lawirantowi.
Na szczęście nie ma żadnych szans...
ŁAPAMI NA KASĘ15:11, 14.10.2014
do dziwne
Pani Agaty nie łaczy nic z PO? A maszynka do głosowania przeciwko ludziom jak chciał Tusk czyli niejaki Marek???
Jeśli ona nie potrafi przekonać własnego męża żeby głosował dla dobra ludzi to jakie ona ma kwalifikacje?No chyba że poglądy z mężem zbieżne czyli liczy się tylko budżet WOJTKOWSKICH!
Polak15:12, 14.10.2014
Czy nie ma szans to tego nie wiem, ja ich popieram, ale nie chodzę na wybory. Nic do nich nie mam, niech dzieje im sie jak najlepiej :) Mam nadzieję, że wygrają i coś zmienią. Patrząc na innych kandydatów to Ci są najlepsi.
dziwne15:15, 14.10.2014
do ŁAPAMI NA KASĘ
Wiem, że można to różnie odebrać. Zdaję sobie z tego sprawę, ale z tego co mi wiadomo to Pani Agata nie da sobą rządzić i manipulować także jeśli ona wygra to Pan Marek nie będzie miał nic do gadania i tak samo PO
TYLKO MACIEJ GAWRYSI15:18, 14.10.2014
Najlepszy jest nie uwikłany w nic Maciej Gawrysiak. I tylko on jest realną zmianą...Reszta to jeden układ...
G&L15:20, 14.10.2014
Gawrysiak i Lebiedziński
Gdzie jesteście...?tyle szczucia w mediach a jak trzeba pokazac program to cisza... :D
Pracownik z Włocławk15:24, 14.10.2014
wg mnie wojtkowski zrobił więcej niż obecny prezydent.
Zastanawia mnie kandydatka z Lubrańca - wydaję się sympatyczna i dlatego przekonam rodzinę do głosowania. Mam nadzieję, że nie zawiedzie nas :)
Mieszkam we Włocławku i dlatego zagłosuję na Pana Marka
Lubraniec15:26, 14.10.2014
ja również popieram Wojtkowską i Wojtkowskiego :)
ŁAPAMI NA KASĘ15:26, 14.10.2014
dziwne
Przykro mi, ale nawet jeśli Pani Agata jest ok to wielu ludzi jak ja nie zaufaj jej przede wszystkim przez męża. Powinna podziękować jemu i uświadomić że odwracanie się plecami do ludzi nigdy nie zostanie zapomniane.
Pan Mareczek niestety skacze tylko na kasę.
Pracownica15:28, 14.10.2014
Wojtkowski nie zrobił więcej tylko zarobił :D
180tyś do 150tyś :D
I zawsze głosował za najbogatszymi przeciwko normalnym ludziom. To jest cały Wojtkowski
dziwne15:29, 14.10.2014
Łapami na Kasę
To mi przykro, że tak do tego podchodzicie, ale jeśli wolicie obecnego burmistrza - ok szanuję to. Wiem, że Pani Agata by Waszego zaufania nie zmarnowała :) Pozdrawiam serdecznie
Michałek15:30, 14.10.2014
do Pracownica
Pewnie pracownica urzędu :P
Gadasz głupoty bo prezydent tak wam kazał pisać to to robicie :P Bójcie się zmiany bójcie ^^^
MieszkaniecGminy15:33, 14.10.2014
ja również popieram Panią Agatę :) Wygrana jest blisko :)
MARECZEKbezSZANS15:37, 14.10.2014
Agaty nie znam ale nie przekreślam ale Marek?Nigdy! Nie wiarygodny, interesowny...tylko kasa...
Pracownica15:39, 14.10.2014
Michałek
Nie, pracownica grupy Orlen, fizyczna ale się tego nie wstydzę.
Wojtkowski oszukiwał pracowników Anwilu, więc nigdy nie dostanie naszych głosów.
Ibum15:39, 14.10.2014
jestem za Markiem
Przekręt15:42, 14.10.2014
Wojtkowski, nie ma szans. Skończy sie za rok kadencja posła i też go nie wybiorą. Za dużo nakłamał.
Włocławek nad Wisłą15:44, 14.10.2014
To już szczyt wszystkiego. Cała ta spółka Wojtkowskich to nic innego jak pasożytniczy tryb życia. Czy kiedykolwiek nauczą się pracować!
laleczka15:44, 14.10.2014
Ja zaryzykuję i dam P.Markowi mój głos :) wiem, że go nie zmarnuje
iksazk15:47, 14.10.2014
Akurat co do tego czy P. Agata potrafi pracować to nie mam wątpliwości. Wiele lat pracy nauczycielskiej, zna warunki gminy Lubraniec, wie jakie ludzie mają potrzeby i zrobi wszystko by zapewnić ludziom dobry byt. Liczymy na nią bo nikt inny sensowny się nie pojawił
Agata15:48, 14.10.2014
Wojtkowski nawet nie ma jeszcze programu na miesiąc przed wyborami. Nie ogłosił swoich planów bo to marionetka, maszynka do głosowania bez charakteru i wizji...Oddać mój głos jemu? Broń Boże :D
Zgł15:48, 14.10.2014
goraco tutaj :D kontrkandydaci czyżby się bali? :D
Wojtkowscy wygrają :)
KONTKANDYDACI15:51, 14.10.2014
Nie Wygrają. Ludzie na takich DOROBKIEWICZÓW nie zagłosują;)
Karaszko15:54, 14.10.2014
Na kontrkandydatów bez pomysłów też nie :P
Kontrkandydaci ewidentnie kandydują tylko po to by wkręcić swoją paczkę co jest żałosne, u wojtkowskich tego nie ma
Jaki15:57, 14.10.2014
Pani Agata niema pojęcia o funkcjonowaniu Urzędu ( polonistka).Wieś jej nie poprze to po pierwsze. Po drugie pamiętam jak Wojtkowski startując do Sejmiku popierał Wrzesińskiego . w następnej kadencji przeciwko niemu. Wrzesiński + Wojtkowski + Krygier = Kaca. I chodzi tu o rozbicie głosów w mieście. Pan Wojtkowski( historyk) nic nie zrobił dla Lubrańca a teraz chce być Prezydentem Włocławka . A pochodzi ze wsi Dąbie Kujawskie. Panie Marku jeszcze proponowałbym teściową na v-ice Burmistrza.Państwo Wojtkowscy myślą że ludzie w Gminie Lubraniec są naiwni. Nic z tego. Powodzenia.
ZrezygnujAgata15:58, 14.10.2014
hahhaha rozbawiłem się. Nietylko paczkę Wojtkowscy wpychają ale i rodzinkę :D ŻENADA
Agata szkoda że pcha się do polityki bo zbryzga swoje imię. Polityka to syf.
nikoś15:59, 14.10.2014
Hehe wojtkowski prezydentem we wloclawku a Pałucki gdzie pójdzie ?? Najlepiej na Kamczatkę to i pewnie caly elektorat slugusy lizusy i kolesie Pałuckiego zasiadający w urzędach i spółkach miejskich powinni pójść wraz z nim miałby przynajmiej kto liczyć białe niedzwiedzie
zirytowany głupotami16:01, 14.10.2014
Jasne jasne :) Czy wieś nie poprze? Co zrobił aktualny burmistrz dla gminy? Jeździł pijany i ośmieszał na każdym kroku. Pani Agato proszę się tym nie przejmować bo to szkoda nerw. Pan Marek również jest bardzo kompetentną osobą i wierzę, szczerzę wierzę w to, że im się uda i pokażą co potrafią, a wtedy wszystkim będzie głupio. Kontrkandydaci i ich lizusy znajdźcie pomysł na gminę/miasto, a nie siedzicie przed komputerem i wymyślacie co tu jeszcze napisać. Jeden komentarz mi się spodobał, "dziadka w Wermachcie nie znajdziecie " to próbujecie innymi metodami :) żałośni ludzie bez pomysłów, tylko w gębie mocni. Popieram Wojtkowskich, a jestem ze wsi bo widzę co robi aktualny burmistrz. W gminie go nie spotkasz bo jego argumenty " w niedziele miałem imprezę "... cóż trzeba wyzdrowieć ;) Dziękuję dobranoc
Kasia16:02, 14.10.2014
do ZrezygnujAgata
Czy zbryzga imie? Bardziej wierzę w to, że zyska ogromne zaufanie ludzi i tego nie zmarnuje :) Mój głos ma :)
PO-zmiencieKandydata16:04, 14.10.2014
Wojtkowski nigdy nie będzie prezydentem. Człowiek który nie ma nic wspólnego z tym miastem, do tego postać malutkiego formatu, marginalizowany w PO jest po prostu za krótki. Strzał z żonką w wyborach to też kula w płot. Ludzie nie znoszą takich zachowań. Wyciągania łap po publiczne pieniądze. Jako poseł pasywny w centrali, nic nie załatwił dla wyborców a poparł masę rzeczy przeciwko zwykłym obywatelom. Dla wielu jest po prostu żenującym kandydatem.
ktoś16:08, 14.10.2014
Nooo i z,waszych kieszeni popłyną szerokim strumieniem do kieszeni wojtkowskiego pieniädze za dojazdy do pracy hahahaha
janek16:13, 14.10.2014
Jestem za Wojtkowskim bo mieszkam we Włocławku a jego żonie kibicuje bo widać, że wie czego chce :)
Szkoda16:14, 14.10.2014
Pani Agata dała się w manewrować w rozgrywkę polityczną. Bardzo to smutne, bo jako nauczyciel była szanowana. Przecież Pani sama wie ze nie ma szans i chodzi tylko o rozdrobnienie głosów...Eh przykro mi że Pani idzie drogą mężusia...
Kuba16:27, 14.10.2014
a ja uważam, że wybory tylko pomogą Pani Agacie :) W końcu się odważyła, najwyższy czas na zmiany :)
sas16:34, 14.10.2014
Pawlak - Lubraniec, Łuczak - Lubraniec, Wawrzonkowski- Lubraniec, Wojtkowski -Lubraniec, i etc. inni. Kiedy ta wieś wróci do siebie?
Damian17:13, 14.10.2014
To w Lubrańcu będzie Wojtkowska - pasuje? bo mi bardzo :)
jopek18:17, 14.10.2014
Panie Marku
bądź Pan człowiekiem honoru i jutro zrezygnuj z kandydowania. Przecież zająć 6 miejsce we Włocławku, to będzie wstyd
yog18:23, 14.10.2014
Przez 12 lat w Lubrańcu był Krzychu teraz startuje Agata. Hahahahaha wszyscy jesteśmy z Agatą na ty ale jaja.
Wiesiek18:39, 14.10.2014
PO już nie ma żadnych hamulców
co za ściema18:46, 14.10.2014
To w Lubrańcu jest tylu użytkowników internetu, czy uczniowie piszą na zamówienie pani nauczycielki z pracowni internetowej?
Śmierdzi to klaką na wielką odległość.ŻENADA!
DąbieKuj18:58, 14.10.2014
yog
zmien dilera, nie wiadomo o co ci chodzi. Pani Agata jest kompetentna, P.Wrzesiński juz niekoniecznie.
Panie Marku proszę się nie przejmować pracownikami urzędu ;) ludzie mają swój rozum i w listopadzie Pana wybiorą :)
Mariusz19:01, 14.10.2014
Startować można w tej gminie gdzie jest się zameldowanym. Rozumiem, że niby małżeństwo mieszka osobno. Wojtkowski nie może startować we WŁocławku jako mieszkaniec Lubrańca. Fikcja w jego meldunku pokazuje że bardziej zależy my na stołku niż na faktycznej miłosci do Włocławka.
Natalia19:02, 14.10.2014
nie krytykując Wojtkowskich warto wspomnieć ze jeśli chodzi o Maćka Gawrysiaka to prawda ze uczciwy i na pewno sprawiedliwy i c ze jest osobą która zawsze dba o innych facet obdarzony dużą empatią !!
Arkadiusz19:12, 14.10.2014
A kto zacz ta Agata Wojtkowska? Jeżeli taka sama jak jej mąż Marek to gra nie jest warta świeczki. Posłuje jako członek PO już od jakiegoś czasu, ale osiągnięć nie widać. Jedynie w czym jest dobry, to w nastawianiu żagla tak jak wieją polityczne wiatry i tym sposobem się ślizga. Jeżeli się mylę, to proszę mnie wyprowadzić z błędu i zaprezentować osiągnięcia tego pana. Rozmawialiśmy na jego temat ze znajomymi i według wielu osób we Włocławku wzięcia nie ma!
A czym może się pochwalić pani Agata? Tym że odbębnia swoje godziny w szkole??? A może też się mylę i krzywdzę lokalną "siłaczkę"? Co na to mieszkańcy Lubrańca?
Czy bardzo się mylę się, że sprytna rodzinka wymyśliła sobie sposób na duże pieniądze zdobyte małym wysiłkiem? Czy ciemny lud to kupi?
wyborca19:24, 14.10.2014
Agata Wojtkowska raczy sobie z wyborców żartować? Jej kwalifikacje i doświadczenie to prasowanie koszul posła, który nawet ich nie prezentuje z poselskiej mównicy, bo go na niej nie widać!
Konrad19:36, 14.10.2014
Czytam komentarze i mnie krew zalewa. Pani Agata jest kompetentna! Na pewno bardziej niż jej kontrkandydaci! Mam pewność, że sobie poradzi, a mieszkańcy Włocławka niech uwagi na jej temat zachowają dla siebie bo jej nie znają!
Nie wymyślajcie głupot bo to i tak nie przejdzie!
Pani Agato do boju z lizusami obecnych władz
Panie Marku ja w Pana wierzę
Arkadiusz19:58, 14.10.2014
Wyraźnie widać, że za politykę ostatnio biorą się albo nieudacznicy albo cwaniacy. Ci, którzy odnoszą sukcesy prywatne i zawodowe, trzymają się od polityki z daleka. Nie zrobią wyników żadnemu kandydatowi najemni hejterzy, albo bezmyślni "wyznawcy" , których koronnym argumentem jest stwierdzenie, że "wierzą" w kandydata, ale nie potrafią przedstawić jego osiągnięć, bo takiego dorobku pewnie PO prostu NIE MA!
Uczennica20:04, 14.10.2014
Sorka jest skromną i bardzo mądrą osobą. Ja nie mogę głosować lecz moi rodzice wspierają ją głosem.
Trzymam kciuki! :D
Kamilek20:07, 14.10.2014
Pani Agata ma ogrom osiągnięć, wystarczy ją znać i wszystko jasne :)
Mirek20:12, 14.10.2014
do Uczennica
Nie tylko Twoi rodzice :) wszyscy zdrowo myślący nie zmarnują głosu i dadzą szansę Pani Agacie :)
Uczennica20:21, 14.10.2014
Przynajmniej skończy się rządzenie "starej" elity i obijania w gminie. ;>
Paweł20:21, 14.10.2014
Kamilku nie wstydź się i śmiało z tego ogromu osiągnięć pani Agaty wymień choć trzy najważniejsze, bo ja nie mam przyjemności znać tej pani i chętnie czegoś na jej temat się dowiem:)
zwiazany_z_lubrancem20:38, 14.10.2014
Skromną hahaahaha:) To nie ma po co startować bo skromni nie wygrywają w polityce. Na pewno nie jest skromną skoro kandyduje na burmistrza. A tak poza tym co Pan Poseł Wojtkowski zrobił dla nas mieszkańców Lubrańca? Pomyślcie. Jest przecież Posłem również ziemi Lubranieckiej. Nawet nie pamiętam żeby się pojawił u nas jakiś wydarzeniach.
Belfer20:54, 14.10.2014
Jak z powyższego widać młodzież kiepsko pisze. SMS-y, komunikatory internetowe i wypracowania ściągane z sieci nie rozwijają tej umiejętności. Uczniowie popierający swoją polonistkę powinni się trochę postarać i nie robić jej wstydu przynajmniej w Dniu Nauczyciela.
wyborca zadowolony21:07, 14.10.2014
Po co nam we Włocławku jakiś pazerny na władzę spadochroniarz z Lubrańca? On chce zawładnąć Włocławkiem, żonę zamierza obsadzić w Lubrańcu, teściową może zrobi sołtysem Dąbia Kujawskiego itd...itp...
Czy nie lepiej z obecnym prezydentem Włocławka pojechać na wycieczkę rowerową i poczuć wiatr we włosach? To facet kompetentny w pracy i potrafi wypoczywać z fantazją.
kanzas21:07, 14.10.2014
Pani Agata zrobiła bardzo dużo dobrego w Gminie Lubraniec. Zawsze angarzowała się w życie szkoły. Organizowała wile inicjatyw społecznych. Wszyscy ją znają.U Nas w Kazniu nie milką pozytywne komentarze po tym jak dowiedzielismy się że kandyduje. Jesteśmy z Tobą
V1GKT21:12, 14.10.2014
W Sarnowie się cieszymy, ze będzie Pani kandydowała na Naczelnika Miasta i Gminy Lubraniec. Wróci w końcu porządek. Pamiętamy przecież ile Pani dla Nas zrobiła. Wszyscy Panią znają i kochają. Jest Pani Wspaniała. To że nie ma kontrkandyata dla Pani to jasne. Ja powiem więcej. Jest Pani najlepsza.
Mierek21:13, 14.10.2014
Pani Agata napewno będzie dobrym burmistrzem. Zanam ją całe lata. To doskonaly manager. Widać to pierszym okiem. Myślę że takiego zarządcy potrzebuje gmina. Jesteśmy z Panią.
mycha21:19, 14.10.2014
Pani Agoto. Doskonała decyzja. Czekaliśmy aby się Pani zdecydowała
bunia21:21, 14.10.2014
Poszły konie po betonie a co :(
Muchomorek21:27, 14.10.2014
W Żydowie, Rabinowie i Palestynie też się bardzo cieszymy - u nas radość widać nawet tym drugim okiem:)
wet za wet, czapka z21:37, 14.10.2014
Ja i moja liczna rodzina z Lubrańca i z Włocławka ani na panią Agatę, ani na pana Marka nie zagłosujemy. Zawdzięczają to rodzonemu motocykliście, który swojego czasu na stalowym rumaku rykiem silnika terroryzował Lubraniec.
florek21:39, 14.10.2014
do Mierek-
Hahahahah ale cuda Agata manager od czego?. Ludzie zwykła kobitka która uczy w LO j. polskiego i dobrze zna drogę z domu do pracy i powrót . Zero zaangażowania publicznego. A jej mąż jako Poseł nie potrafił utrzymać koła gminnego PO w Lubrańcu przez jedną kadencję . Już lepszy od Agaty jest na fotel Burmistrza Lubrańca Jaś Fasola. Mierek ogarnij się.
hehehee21:43, 14.10.2014
najlepiej jak minusuja te kobiete goście z Włocławka a sprawa dotyczy Lubrańca widac po równej liczbie..... przypadek??
P(Osłowa)21:49, 14.10.2014
AGATA ZREZYGNUJ NIE RÓB SIARY. WIADOMO że jesteś zagrywką taktyczną na rozbicie głosów. Wiesz że nie masz szans..nie ośmieszaj się...
i PO ptokach!21:58, 14.10.2014
To w mateczniku Wojtkowskiego, czyli w Lubrańcu nie ma PO? Jak widać szewc nie tylko bez butów ale i bez zaplecza politycznego chodzi.
Obiektywny9622:00, 14.10.2014
Jestem za bo Pani Wojtkowska to osoba mająca nienaganne kwalfikacje moralne oraz kochająca miasto Lubraniec. Ma też wspaniałą wymowę. Nareszcze nie trzeba się będzie wstydzić za wypowiedzi.
???22:02, 14.10.2014
To pani Wojtkowska już zrezygnowała kandydowania na radną powiatu czy też do sejmiku?
Moralnośc22:04, 14.10.2014
Jaka taka moralna to niech zadeklaruje ze jak zostanie wybrana to zrezygnuje z diety...bo mąż zarabia 180tyś rocznie z publicznej kasy.
Włocławiak22:10, 14.10.2014
Hej tam, panie i panowie w Lubrańcu, kury już dawno poszły spać, więc i na was pora! No może licealiści niech sobie jeszcze posiedzą przy kompie, to pani psorka jutro łaskawszym okiem spojrzy... i jedynki nie postawi!
Sebastian22:46, 14.10.2014
Włocławiak jesteś żałosny :D
I dlatego przez takich jak Ty Włocławek ma tak kiepską opinie
Nie pozdrawiam
Mieszkaniec Włocławka
ddwpaulina22:51, 14.10.2014
nóż w kieszeni się otwiera po czytaniu takich głupot!
że Wojtkowski nic nie zrobił dla Lubrańca, że Wojtkowska to tylko zagrywka polityczna. Ludzie ogarnijcie się. Skoro potraficie tak "mądrze" gadać to czemu sami nie wystartujecie w wyborach. Przecież każdy może wykazać się i udowodnić swoje kompetencje.
Przemawia przez was zazdrość, że ta dwójka już sporo osiągnęła.
Oczerniać każdy potrafi nie znając ich nawet osobiście.
Tu trochę usłyszał, tam resztę dopowiedział sobie sam i kąsa jak żmija.
Świadomy Wyborca22:51, 14.10.2014
Myślcie co chcecie, piszcie co chcecie. Jeśli Pani Agata przejmie władzę to wszystkim oko zbieleje. Ma ogrom pomysłów i jest otwarta na ludzi. Nie będzie wydawania pieniędzy na fontanny kiedy ludzie nie mają co do gara włożyć!
Wiem, że negatywne komentarze pojawiają się tylko przez kontrkandydatów bo zdrowo i logicznie myślący człowiek wie komu należy się głos - tylko Pani Agacie Wojtkowskiej.
Jest to osoba zdeterminowana, pracowita i uczciwa! Zalet mógłbym wymieniać bez końca. Znam ją, wiem co ludzie o niej mówią i na pewno ma wielkie szanse by coś zmienić w gminie Lubraniec. Jeśli nie dostanie szansy to znaczy, że wyborcy chcą wyjechać bo nie ma na dzień dzisiejszy po co tutaj zostawać. Jeśli dacie jej szansę to nie pożałujecie.
Świadomy Wyborca
Wózek 22:52, 14.10.2014
Jestem na Tak dla Marka
Panią Agatę będzie wspierać moja rodzina z Lubrańca i okolic
Julia22:54, 14.10.2014
Jeśli nie WYGRA Agata to zostanie tylko jedno zadanie dla mieszkańców gminy! ZABIĆ LUBRANIEC DECHAMI!
Skończcie z tą nienawiścią i spójrzcie obiektywnie. To jedyny normalny i rozsądny wybór na burmistrza
KoniecWrzoska!22:55, 14.10.2014
świetna decyzja Pani Agato ! :)
8542Graczyk421522:56, 14.10.2014
A co wam da wrzosek, aleksinski czy kto tam jeszcze inny? Nawet nie wychodzą do ludzi i mają was gdzieś. Pani Agata ma zupełnie inne podejście do świata (realne). Pani Agata będzie liczyła się z Waszym zdaniem, a nie tak jak inni :)
Beatka23:05, 14.10.2014
ddwpaulina
Bardzo mądrze piszesz! Ludzie zazdroszczą, a potem płaczą, że pracy nie mają, że Włocławek czy Lubraniec umiera... a jak przychodzi szansa na zmiane to nie chcą! Jak nie chcecie to potem siedziec cicho i nie płakać!
Ja daję szansę Pani Agacie
wyborca23:21, 14.10.2014
Zdesperowani i ci którym się nóż w kieszeni otwiera, walcie śmiało co zrobił Wojtkowski - dla Lubrańca, dla Włocławka, dla regionu? Bo wyborcy twierdzą że jest pasywny, nawet PO w Lubrańcu padło! Napiszcie też czym wyróżniła się jego żona Agata, bo jakoś jej Lubrańcu nie widać. Powinna powiedzieć szczerze, że nabór do szkoły w której uczy jest co raz mniejszy i chce przeskoczyć przez płot do urzędu, albo wpaść na stołek do powiatu. Kasa się liczy i dorabianie do tego ideologii jest nieszczere! Zapraszam panią z autorskim programem na zebrania wiejskie.
Sołtys Qmoter23:31, 14.10.2014
Wojtkowska zna się na rządzeniu gminą jak wilk na gwiazdach.
92812923:38, 14.10.2014
wyborca
Mam nadzieję, że Pani Agata Cię mile zaskoczy :)
Mieszkam w Siemnówku i wiem, że wiele osób ją poprze bo mamy dość olewania nas przez wrzoska
Benon23:41, 14.10.2014
Szanujcie prezydenta Płuckiego nie liczcie na Wojtkowskiego!
hihiihh06:26, 15.10.2014
do wyborca Wojtkowski np. uratował miejsca pracy w kzpow i ludzie maja gdzie chodzic do pracy... bo Agros Nova uciekła z Włocławka... pomógł tez oczyścic klimat w Anwilu doprowadzając do zmiany Prezesa.. mało?? no wyborca... a to dopiero początek...
Ghoosst06:58, 15.10.2014
Do wet za wet: Rodzony motocyklista hahahaha ;D Już nie ma się czego czepić to wszystkie chwyty dozwolone :)
Użytkownik06:59, 15.10.2014
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
CHwD07:01, 15.10.2014
Tadeusz Wojtasik nazywa Marka nieudacznikiem... Niech nie zapomni jak on nawet nie był w stanie utrzymać drużyny tenisa stołowego DZIECI 6-10 lat. Nie no on ma kompetencje! Groszek go weźmie na jakiegoś dyrektora sportowego hahah
Ryszard z Sułkowa07:55, 15.10.2014
My jesteśmy Panią. Dość mamy tych partyjnych przepychanek. Tylko Pani jest obiektywna. Nie związana z polityką. Podobają się na Pani pomysły. Głsujemy na AGATE, on jest najlepsza
Julia07:57, 15.10.2014
Pani Agata to najlepszy wybór. Nie ma sie co zastanwaić. Jesteśmy z Panią. Narazie tylko ja, bo reszta przyjeżdza do sztabu na 8. Mielismy ciężką noc, bo piszą i piszą Ci ludzie.
Obserwator08:11, 15.10.2014
łóóóó boze ile komentów pod tym art.... oczywiście to całkowity przypadek :D
ehhhh klakierzy, klakierzy... żenua... naprawdę!
wyborca08:23, 15.10.2014
Uczniowie mieli ciężką noc i pracowity poranek, szczególnie Julia, więc mogą trochę przysypiać i źle przyswajać wiedzę. Jednego nie można im jednak odpuścić - na biegu muszą dowiedzieć się że deprecjonowanie rywali pani profesor jest w złym guście, degraduje wychowawczo, a czarny PR nie popłaca.
Wielce zabawne są te nawoływania kierowane do kandydatki i zagrzewające ją "do boju", a zastanawia brak wiedzy na temat osiągnięć pana Marka i zaangażowania społecznego pani Agaty. Ale młodzież wie, że z pustego to nawet Salomon nie naleje!
entliczek, pentlicze08:27, 15.10.2014
Przysłowia są mądrością narodu, oto jedno z nich:"Kto się na dzieci spuści to go Pan Bóg opuści".
???08:31, 15.10.2014
Uczennico Julio, czemu sugerujesz że w twojej szkole jest sztab wyborczy? Czy ty dziecko znasz ordynację wyborczą? Chcesz zrobić krzywdę nauczycielce i dyrektorowi???
Lubraniecki-patriota08:48, 15.10.2014
No oprócz ratowania Kzpow co zrobił Pan poseł? Co pytam? Uratował 120 miejsc pracy w kzpow a wcześniej 150 nie uratował w Cukrowni też Polski Cukier. Czyli policzcie jaki jest bilans. A co Pani Agata zrobiła? Pytam. Bo piszecie że dużo. Dużo to co? Jako osoba wyborca z Lubrańca chce wiedzieć. Nawet w Lubrańcu się nie pokazują. Na wybory dopiero się uaktywnią.
Julia09:04, 15.10.2014
Sztab nie pracuje w szkole tylko we Włocławku. Tak ludzie mówią w Lubrańcu. Przy okazji kampanii Prezydenckiej robione jest zamieszanie z Panią A. aby odwrócić uwagę od obecnego włodarza, którzy zdaniem wielu ma wiele sobie do zarzucenia. Popytajcie w Lubrańcu, a dowiecie się o kilku osobach, które pracują u "Marka". Taka to polityka. Zrobić dym. A ludzie, po wyborach i tak bedą bez pracy. I tak bedą zarabiać 1100zł. Władza jest w rękach wyborców. Oby dobrze ją wykorzystali. Ataki zaś na Pana A. to prywante urazy z zeszłej kampanie. To jest jedno wielkie ... . Czas na zmiany, ale prawdziwe.
dociekliwy rodzic09:15, 15.10.2014
Sztab wyborczy w szkole publicznej to przegięcie. Julia wyraźnie pisze, że uczniowie meldują się w sztabie o 8.00. Lekcje odwołane, czy co?
Leslauer09:22, 15.10.2014
Wygląda na sporo starszą od Wojtkowskiego... Albo: wygląda sporo starzej niż poseł WOjtkowski.
Coś w tym jest, że z facetami (poza mną, oczywiście...) czas obchodzi się łagodniej.
HelCo09:47, 15.10.2014
Uważam, że Pani Agata Wojtkowska to najlepszy wybór
Kasia09:49, 15.10.2014
Pani Agat to najlepszy wybór.
Krzysztof09:50, 15.10.2014
Panie Wojtkowska to najlepszy wybór
Jakub N09:52, 15.10.2014
Czas na zmiany. Głosujemy na Panią Agatę. To najlepszy wybór. Osoba kompetentna i zaangażowana w sprawy lokalne.
Emila 09:52, 15.10.2014
Myślę, że każdy kto logicznie myśli zagłosuje na Panią Agatę. To jedyna alternatywa w Lubrańcu
zgłoszone09:59, 15.10.2014
Popieram!
yeti10:09, 15.10.2014
O widzę odezwał się naczelny Klakier Wojtkowskiego JAKUB.N. Witamy dawno Cie nie było w Lubrańcu chyba
4 lata. No tak wybory.
smiechu_warte10:23, 15.10.2014
To oczywiście przypadek, że większość popierających komentarzy pojawiło się o tej samej godzinie. Pani bibliotekarka LO udostępniła komputery ?
Żenada10:32, 15.10.2014
Zaraz będzie duża przerwa.
Zdzich11:15, 15.10.2014
Pozdrawiam Kasie
propaPały12:11, 15.10.2014
najlepsi sa klakierzy Pałuckiego co usiłują zbic jakiś interes na lubranieckich sprawach żenua...
lubranczyk12:42, 15.10.2014
Toż Pani A. Sama się wystawiła. Sam nie jestem za Pałuckim ale pytanie powtórzę tu po kimś ile to Pani kandydujaca zrobiła dla Lubrańca. Nawet jej tam na żadnych wydarzeniach nie widujemy więc z czego się wzięło że Ona coś dla naszego miasteczka zrobiła
mieszkaniec Lubrańca17:49, 15.10.2014
no właśnie....."ile to Pani kandydujaca zrobiła dla Lubrańca. Nawet jej tam na żadnych wydarzeniach nie widujemy więc z czego się wzięło że Ona coś dla naszego miasteczka zrobiła?"......a teraz wykorzystuje wszystkie możliwiści i nagłaśnia siebie!!! obrzydliwe!!!!!!!!!! to jest dopiero parcie na szkło!!!!!!!
mieszkaniec Dabia Ku18:52, 15.10.2014
ja powtórzę to co napisał już ktoś wcześniej
,,A czym może się pochwalić pani Agata? Tym że odbębnia swoje godziny w szkole??? A może też się mylę i krzywdzę lokalną "siłaczkę"? Co na to mieszkańcy Lubrańca?
Czy bardzo mylę się, że sprytna rodzinka wymyśliła sobie sposób na duże pieniądze zdobyte małym wysiłkiem? Czy ciemny lud to kupi?,,
wiedzą sąsiedzi...20:00, 15.10.2014
Pani Wojtkowska jest przeciętną nauczycielką, bez szczególnych pasji i osiągnięć, w szkole w której pracuje realizuje obowiązkowy program nie wnosząc nic ponadto. Ze środowiskiem lokalnym mało zintegrowana - najstarsi ludzie nie pamiętają, żeby się kiedykolwiek w coś angażowała. Wiadomość, że zamierza kandydować na burmistrza ludzi szczerze zdziwiła. Wiele poważnych osób które chciała zaprosić do współpracy grzecznie, ale stanowczo jej odmówiło. Z wpisów tu zamieszczonych można wywnioskować że pozyskała młodych, niedoświadczonych klakierów, którzy chcąc się wykazać wypisują bezmyślne teksty i obrażają jej potencjalnych kontrkandydatów.Baaaaardzo to niepedagogiczne!
Nick21:20, 15.10.2014
Babcie i dziadka też gdzieś usadzą
Majkel10:53, 16.10.2014
Jest bardzo dobrą nauczycielką i burmistrzem też będzie :)
sols11:37, 16.10.2014
do Majkel
Szkoła to nie Urząd .Pani Agata niema zielonego pojęcia o prowadzeniu Urzędu. Myślę , że po nieudanych wyborach dla Pani Agaty a tak będzie. Powiat połączy LO Lubraniec i Szkołę w Marysinie i Pani Agata wskoczy na Dyrektora nowo utworzonej placówki. Także nie podniecaj się ,że Pani Agata będzie Burmistrzem Lubrańca. Ty na pewno nie skorzystasz.
Nick11:55, 16.10.2014
Babcie zatrudnić przy ustawie śmieciowej,najlepiej na nocną zmianę.
Majkel12:09, 16.10.2014
do Sols
Materialistą to zapewne tutaj jestes Ty, wchodz w tyłek Pałuckiemu :) Powodzenia i miłej przygody
sols12:29, 16.10.2014
do Majkel
Pomyliłeś się bliżej mi do PIS-U. HEHEHEHE
mieszkanka17:02, 16.10.2014
Proszę Was jaki to kandydat na Burmistrza, nic nie zrobi będzie tylko marionetka w rekach męża, który też jako poseł nic nie zrobił. Mieszkańcy Lubrańca nie dajcie się omamić. Są lepsi kandydaci, młodzi i z dobrym programem dla naszego miasteczka.
zioml17:25, 16.10.2014
Moze wrescie zarobi rodzina Wojtkowskich ibeda zapalac znicze na grobie wujostwa Wstyd za takie skapstwo ito ludzie na stanowiskach Maja ziemie w Dabiu niech robia .
bezrobotny20:15, 16.10.2014
Niesamowite co piszecie o pani Wojtkowskiej! jak taka osoba moze być Burmistrzem? polecam Pawła Kracińskiego.......zdecydowany,kompetentny,odpowiedzialny,wykształcony(ale oczywiście nie ma dla takich pracy) i posiada wiedzę oraz znajomość naszej gminy a wraz z tym BARDZO dobry program zmian na dobre.
Takaprawda21:23, 16.10.2014
A ja i wszyscy moi znajomi,oraz każdy z kim rozmawiam zagłosujemy na Adama Aleksińskiego,jest doświadczonym samorządowcem,zna się na rolnictwie,wie jak od podstaw rozkręcić firmę,zatrudnia pracowników,którzy są zadowoleni,jest pracowity i otwarty na współpracę z każdym,kto może coś pozytywnego wnieść do naszej społeczności.Z całym szacunkiem dla Pana Kracińskiego,ale to jeszcze nie Jego czas,jeżeli nie ma pracy to niech szuka gdzieś w administracji i nabierze doświadczenia,może za kilka lat....kto wie?Dzisiaj jest tylko jeden pewny kandydat Adam Aleksiński.
anna21:39, 16.10.2014
Panie K., w jakie ma pan godziny pracy w państwowym instytucie? Bo często pana bardzo widzę na facebooku dostępnego....
kasia22:35, 16.10.2014
Teraz są takie wynalazki, że facebook na telefonie można wszedzie uzywać :) więc ja to rozumiem. I nawet się nie trzeba wylogowywać.
córcia 22:43, 16.10.2014
tak śmiejecie się z Pana Wrzesińskiego a jednak przechodził tyle lat więc o czymś to świadczy .... ile dróg powstało ? nikt tego z miasta nie doceni ..... a szkoda ... ludzie tylko widzą te złe rzeczy .....
tutupanna22:47, 16.10.2014
PAN A. jest najepszym kandydatem. Jest obeznany i w rolnictwie i warzywnictwie i mechanizacji i administracji i leśnictwie i bartnictwie a także w szydełkowaniu. Ale to jest moje zdanie.Ja będe głosował bo znam człowieka. Cała moja rodzina będzie glosowała tak jak w zeszłych wyborach. Boję się niestety, że przy takiej liczbie kandydatów będzie miał trochę gorszy wynik, bo u mnie na wsi miał 28% przy 2 kandydatach.
robert22:48, 16.10.2014
Zapoznajmy się z życiorysami kandydatów - gdzie pracowali, czym się zajmowali a dopiero dyskutujmy. Może nie do końca jesteśmy poinformowani.
Młody wiek ma swoje zalety - energię, kreatywność i chęć dużego zaangażowania w pracy. Bycie Burmistrzem to nie tylko odsiedzenie 8 h za biurkiem.
mirek ze skarzyna22:50, 16.10.2014
To ten kracinski jest bezrobotny? i chce startować na burmistrza? tego jeszcze nie było. Koniec świata. Na szczęście nikt na niego zagłosuje.
pati22:52, 16.10.2014
Ludzie się ze wszystkiego śmieją i na wszystkich wypisują. Niech zaczną od siebie, albo zakandydują - to zobaczą co to znaczy.
Anna9822:55, 16.10.2014
Z tego co słyszałem to całe Sarnowo jest za Panem Burmistrzem, cała Kłobia za A.A a całe Kazanie za Obamom. Nie widaomo jak jest natomiast z Rabinowem i Żydowem. Jest też Skaszyn, ale podobno tam będzie referendum bo chcą się przyłączyć do gminy Brześć Kujawski. A tak szczerze to myślę że ktoś nie ma argumentów i pisze takie głupoty.
Rolnik23:07, 16.10.2014
A gdzie to Pan Adam Aleksiński pracował w tej administracji.Jak pamięć mnie nie myli to było to bardzo dawno temu i był w zarządzie gminy Lubraniec bo takie było prawo. A tak ogólnie to całe życie uprawia groch i to wszystko cały jego życiorys. Pan A.A. nie pochodzi ze wsi , nie zna problemów rolników i będzie ciągnął do miasta dlatego na niego nie zagłosujemy.
arek23:12, 16.10.2014
Dokładnie, ludzie tylko wyśmiewają. Niech najpierw zaczną od siebie.
nemo23:25, 16.10.2014
Nie bójcie się Pana Kracińskiego. Pan Kraciński będzie Burmistrzem wszystkich na wsi i w mieście. Bez paniki proszę. Wykształcony , pracowity i pochodzący z Gminy Lubraniec . Bardzo dobrze znający Gminę i Miasto Lubraniec i potrzeby na ten czas. Idzie coś nowego. A zmiany są potrzebne dość rządów obecnej władzy.
Kamil23:30, 16.10.2014
A co się robi w takim instytucie co to niby ten PK robi?
Ja go cały czas widzę jak się kręci po Lubrańcu?
Emil23:33, 16.10.2014
A ja to słyszałem że ten kraciński cały to nie może być burmistrzem bo nie złożył zeznania lustracyjnego. Mówią niektórzy ze, no wiecie ..... . Tak więc zobaczymy czy wogule wystartuje
Bolesław23:37, 16.10.2014
Ja wam coś powiem, a jestem już doświadczonym rolnikiem zmiejscowości Sułkowo. My mamy swojego kandydata. Obecnego włodarza. Wybudował tyle dróg. Dał ludziom mieszkania. Dał nawet lodówkę czy pralkę jak będzie trzeba. Gminę bardzo nie zadłużył. Tylko na pare milionów. Wiec te Wasze gatki nic nie dadzą.
bezstrony9823:42, 16.10.2014
Kraciński to podobno karierowicz. Lubi pracować. Odpowiedzialność lubi tak słyszałem. Nie wiem czy on jest tu potrzebny. Może niech tam sobie gdzieś siedzi. My tu mamy swoich. PO co zrobić coś dobrego dla ludzi. Po co znać się na komputerze, jezyk umieć. Lepiej wybierzmy jakiegoś spokojnego starszego, co nie będzi robil zamieszania. Ten młokos jak się dorwie to zacznie budować, reformować cuda wymyślać. On to podobno dzień i noc robi. Nie ma gospodarki ani firmy żeby w niej robić. Nie to nie jest to co tu jest potrzebne.
Daniel z Palestyny23:45, 16.10.2014
Najlepszym kandydatem na burmistrza jest Pan A.A. To człowiek kompetentny, znający się na wszystkim, elokwentny i po prostu cudowny.
arek23:49, 16.10.2014
Ja tam bede głosowała na Kracińskiego. Widziałam, rozmawiałam z nim. To taki konkretnych facet. I nie jes taki gbur jak to mówią o nim. Myśle ze warto przeanalizować jego osobą. Może czas coś zmienić w gminie
jedyny taki23:54, 16.10.2014
Obecny włodzaż jest dobry do ludzi. Każdemu pomoże. Powinniśmy również mu pomóc i wybrać innego. Niech podreperuje zdrowie, zajmie się swoimi sprawami. Każdy ma swoje pieć minut. Źle się kończy jak nie wie się kiedy zejść ze sceny, albo kiedy już trzeba dać ludziom spokój i nie pisać bzdur ze ten czy tamten to to. Ja głosuje na Panią ... bo oan ma bląd włosy i zna poezje Baczyńskiego a ja uwielbiam. Zarzadzania kilkudziesięcioma ludźmi nauczy się szybko. Tak samo nadzoru na inwestycjami. POdobno się przygotowała solidnie. Była nawet w Dobierzynie.
RanyBoskie01:13, 17.10.2014
Chyba wam się we łbach już wszystkim poprzewracało! Wszyscy tu komentujący jesteście jak te smerfy klakiery, gumisie i muminki - każdy z jakiejś bajki - podkreślam BAJKI! Puknijcie się tymi laptopami, tabletami i klawiaturami w głowy! Co wy tu wypisujecie! Dzięki WAM DOROŚLYM ludziom przejedli się wszyscy kandydaci. GRATULUJĘ! Chyba o to chodziło! Mam dupoko w głębie takie kampanie!!!!!!!!!
zaiteresowany09:05, 17.10.2014
Włąsnie o to chodzi z tymi pisaniną, bzdurami, plotkami. Po to są moderowane aby odwrócić uwagę od obecnego włodzarza i spraw z nim związanych. Ci, co są w temacie wiedzą, że mogły by być dyskusje o zadłużeniu, przetargach i pewnych osobach odgrywających ważną role. O to właśnie chodzi, aby zdenerwować ludzi poważnych, aby albo nie poszli na wybory, albo wybrali tego co już był- bo jest znany. Tylko zadajcie sobie pytanie kto i po co taki szum robi i kto na nim zyskuje.
tajmniczy13:17, 17.10.2014
Ja osobiście straciłem resztki szacunku do Pańswa W. Życzę im wszyskiego dobrego, ale wolałbym aby zniknęli już z życia publicznego - pełniania funkcji publicznych. Pani A., po co Pani z opinią nienajgorszej nauczycieli, dała się w to wrobić w te gierki polityczne
niezależny19:28, 17.10.2014
tajemniczy :) popieram Twoja wypowiedż! Uważam,że obecny burmistrz stracił swój wizerunek,nie oszukujmy się. Czytamjąc wypowiedzi zauważyłem,że wszyscy działacie w jakimś interesie i chyba jak ta pani Agata jesteście podstawieni no bo jak napisałem "polecam Pawła Kracińskiego.......zdecydowany,kompetentny,odpowiedzialny,wykształcony(ale oczywiście nie ma dla takich pracy) i posiada wiedzę oraz znajomość naszej gminy a wraz z tym BARDZO dobry program zmian na dobre" to już komentujecie jak to bezrobotny i na burmistrza? albo,że widzicie go w Lubrańcu stale...a nawet to że ciągle na facebok.Kochani pKraciński pracuje w Warszawie(Włocławek,Lubraniec... nie ma dla niego pracy)w Instytucie Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Zywnościowej.W przeszłości kierował 40-osobowa grupa.Ma bardzo dobra opinie i nie spekulujmy ponizając bo ja wierzę,że w głębi duszy chcemy zmian w Lubrancu i potrzebujemy osoby nie zaleznej od własnej firmy czy gospodarki.Kraciński obejmie gminę i jak wtorek będzie dla interesantów to bbędzie z nimi rozmawiał bo jest to człowiek otwarty dla ludzi.Panie Pawle trzymam kciuki!!
dziendobry20:20, 17.10.2014
Co twórczego robi Pan Kraciński na co dzień? Bo ja bym chciał mieć świadomość, że to co on robi jest twórcze, wpływa na PKB. Nie sądzę, żeby "badanie", "analiza", "monitorowanie" były czynnościami twórczymi. A za to płaci podatnik.
jhd16:18, 18.10.2014
cudze chwalicie a swojego nie znacie !!! obecny Pan burmistrz zrobił wiele dobrego dla miasta i oczywiście wsi !!!!
Doktor21:15, 18.10.2014
Zrobil wiele dobrego pod wybory, ale wspolnota wspolpracuje z platforma... Dlatego w tych wyborach on mojego glosu nie dostanie. Ani nikt z kregow psl.
obywatel z kolonii p10:18, 19.10.2014
Tak wiele dobrego zrobił. Kilka rodzin ustawił do końca życia. Kilka znamienitych rodzin może mu dziękować i całym kilkunastu osobowym składem pisać jego pochwały. Niestety POiPSL się skompromitowały współpracą z Wspólnotą Samochwałów Powiatu Włocławskiego. Stop podpitym patryiotą lokalnym i ich poplecznikom w garniturach
córcia18:29, 19.10.2014
przepraszam bardzo obecny pan burmistrz się należy do PSL to takie małe sprostowanie dla tych którzy nie wiedzą a piszą !!!
Kazanie19:39, 19.10.2014
jak to dobrze, ze Pani Agata postanowiła kandydować i szczerze wierzę w zwycięstwo :) Brawo :)
sowaiprzyjaciele21:59, 19.10.2014
nie należy do PSL, ale współpracuje z PSL i PO w ramach wspólnoty samorzadowej.
Dokladnie wspolpracuje wspolnota z tymi środowiskami, ktore uwazaja, ze nalezy pracowac do 67 roku zycia, ktore uwazaja, ze wyzsze podatki sa lepsze i ktore uwazaja rolnikow za frajerow.
znajoma 196714:34, 20.10.2014
Brawo Pani Agato!Będę na Panią głosowała!
niezdecydowaana18:32, 24.10.2014
Jestem mieszkanką Lubrańca od urodzenia. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad oddanym głosem. Na pewno nie należy brać pod uwagę Pani, która 4 dni przed końcem terminu zbierała radnych, proponując chyba wszystkim możliwym osobom, byle coś zebrać. Paranoja. Jedynymi kandydatami, których należy brać pod uwagę to Pan Piotr i Pan Paweł - super wykształcenie, uczciwi i pracowici. Ludzie zrozumcie, że jeżeli teraz nie wybierzemy mądrze to za 4 lata już będzie za późno. Czy nadal chcecie, żeby w Lubrańcu byli sami emeryci i renciści i 5 ślubów w roku. Staczamy się ... Trzeba ratować to co jeszcze zostało ...
coni19:04, 24.10.2014
Ja też jestem mieszkańcem Lubrańca od urodzenia,jednak w przeciwieństwie do wyżej zamieszczonego wpisu nie dyskredytuje P.Agaty.Znam wszystkich kandydatów, wiem co mogą wnieść dla naszej gminy, jakie cechy charakteru posiadają i biorąc pod uwagę dotychczasowe osiągnięcia, to mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że P.Agata jest na pierwszym miejscu.Z jednym tylko mogę się zgodzić, tych ostatnich 12 lat pod rządami obecnego Burmistrza z pewnością nie da się nadrobić w jedną 4 letnią kadencję.Wystarczy przejechać i zapoznać się z tym jak rozwijają się gminy i miasta sąsiednie.Pani Agato gratuluję determinacji, o zaangażowanie nie trzeba się martwić, powodzenia.
babcia23:04, 24.10.2014
"NIEZDECYDOWANA" :) popieram Twoją wypowiedż!!!! Pani,która zebrała radnych na ostatnia chwile i zaprasza na facebok kogo tylko popadnie nie jest dla mnie odpowiednią osobą na burmistrza.Proszę wziąść pod uwagę pana Pawła Kracińskiego...wykształcony,ucziwy,pracowity i otwarty na rozmowę.Nie mówcie,że go nie znacie....tu się wychował i tu się uczył.Tu jest jego rodzina.Mam 60 lat ale chcę,żeby Lubraniec zabłysnął bo mam dzieci.Ratujmy wspólnie to co jeszcze jest........
Zły11:20, 25.10.2014
zabłyśnij - wziąć!
Panie Pawle niech Pan da odpocząć klawiaturze. Wiadomo, że największe szanse ma Wojtkowska, a wy się jej boicie jak diabeł święconej wody i wymyślacie niestworzone historie
całkowicie zdecydowa12:42, 25.10.2014
Ludzie, ogarnijcie się trochę. Chcecie burmistrza, który jest alkoholikiem i nawet do pracy nie przychodzi?!Jak możecie być tak ułomni i zaślepieni? Ja swój głos oddam na pewno na p. Wojtkowską, wiem jakimi wartościami kieruje się w życiu i jestem pewna, że będzie dobrze rządzić całą naszą gminą. Podobnie jak ktoś wyżej uważam, że niestety tych wszystkich zaciągniętych kredytów gminnych( niestety były zaciągane, żeby spłacać prywatne długi tego pożal się Boże pijaczyny) nie da się uregulować w ciągu jednej kadencji... Trzymam kciuki i mam nadzieję, że Pani wygra!! :)
siewie00:26, 26.10.2014
Do całkowicie zdecydowanej - ostro pojechałaś,(czy pojechałeś)- nie boisz się że za niesłuszne posądzenia możesz ponieść konsekwencje prawne? Kandydatów na burmistrza Lubrańca jest kilkoro, ale najmniejsze szanse ma p. Wojtkowska. Pośpiech z jakim dosłownie w ostatniej chwili przed rejestracją "łapała" przypadkowych kandydatów na radnych jest dobry, ale przy łapaniu pcheł. Nikt nie lubi być potraktowany instrumentalnie, jako zapchajdziura, bo inni odmówili. Nerwowe działanie na ostatnią chwilę dyskredytuję kandydatkę, bo jak widać nie potrafi myśleć z wyprzedzeniem, jest chaotyczna i nie ma społecznego poparcia.
Ulololo10:25, 26.10.2014
Ma poparcie społeczne. To Pan Aleksiński jeszcze dzień przed zatwierdzeniem list szukał radnych. To Pan Aleksiński podobno ma układ z Pawlakiem (czyżby znów czerwoni mieliby rządzić we Włocławku?). To podobno Pan Aleksiński dogaduje sie z dyrektorem szkoly w Marysinie ABY POŁĄCZYĆ LO I MARYSIN! O tym oczywiście nie powie podczas kampanii :)
lewica_razem12:36, 26.10.2014
Pan Pawlak popiera tylko i wyłącznie Pana Kracińskigo i to on wygra!!!
Nick12:41, 26.10.2014
A co ma Pan Aleksiński wspólnego z czerwonym Włocławkiem??... i jeszcze rządzeniem tam??Kandydatów na radnych wybierał już rok temu!Jeżeli ktoś miałby interes dogadywania się w sprawie połączenia w/w szkół to na pewno nie Pan Adam Aleksiński,bo nie pretenduje na dyrektora zespołu.Pan dyrektor z Marysina też nic tu nie może,bo o tym decyduje POWIAT i Urząd Miasta nic do tego nie ma!Gdyby jednak tak się stało,to zobaczycie kto byłby dyrektorem zespołu !Nikt za darmo idioty z siebie nie robi!!!!
8292190215:05, 26.10.2014
czerwoni zniszczyli wlocławek to teraz biorą się za lbr
preczzkomuna16:15, 26.10.2014
przecież PO będzie w sojuszu z czerwonymi jak PSL się do Sejmu nie dostanie :)
sdas16:35, 26.10.2014
kolejny wróżbita xd
mister15:28, 27.10.2014
czy ta pani startuje w wyborach na Miss Polonie ze zachwycacie sie jej wdziekiem?
zaraza19:14, 27.10.2014
Mam do wszystkich tu piszących małe pytanko .Czy ktoś kompetentny i myślący prowadzi swoją kampanie przedwyborczą poprzez portale społecznościowe takie jak facebook czy nasza klasa ?ja myślę że nie, taką właśnie chcecie mięć Panią burmistrz lub Pana burmistrza .X
CHWAST19:48, 27.10.2014
Szkoda że te wszystkie komentarze są takie beznadziejne .Czy ktoś z was tu popierających Panią Agte pomyślał o tym co będzie jak Pan Marek nie zostanie prezydentem Włocławka?Czy ktoś z was widział Burmistrza Lubrańca pijanego w pracy ?Czy Burmistrz Lubrańca robi sobie kampanię przedwyborczą poprzez facebooka ? Czy ktoś z was prześledził ile Wrzesiński wyciągnął dotacji unijnych na budowe dróg itd itd pisać możemy tutaj dużo i o wszystkim że mieszkańcy sarnowa popierają p Agate,siemnówka p Pawła a lubraniec p Adama
Mateusz12:08, 31.10.2014
A ile Wrzesiński ma kredytu do spłacenia?
Alina12:08, 31.10.2014
Kampania w internecie jest bardzo ważna
CHWAST10:59, 01.11.2014
A z jakim kredytem Wrzesiński sie uporał w gminie po poprzednim burmistrzu a do Alina tak kampania internetowa jest ważna ale nie w taki sposób jak robi to pani Wojtkowska czy pan Kraciński że nagle przed kampanią zapraszają wszystkich ludzi jako znajomych na facebooka a do tej pory nie znali 75 procent tych ludzi ŻAŁOSNE
stokrotka 11:54, 09.11.2014
Prawda
rekin23:58, 16.11.2014
takiego porządku jak za Pawlaka nie będzie w życiu w Lubrańcu
Anna13:31, 21.11.2014
Wojtkowska powinna zostać dyrektorem LO i przepędzić tego upadłego radnego,nieroba,który przez tyle lat nawet nie potrafił zadbać o obejście szkoły.Mógł brać przykład z Marysina,tam nowy dyrektor zmienił obejście nie do poznania.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
1 0
Co polonistka może wiedzieć o zarządzaniu? Nic i nie nadaje się do tego bo nie ma żadnego doświadczenia. Pomoc męża też się na nic nie przyda bo jemu też nic się nie udało dobrego zrobić jako prezydentowi Włocławka. Z miasta dawniej wojewódzkiego zrobi zaraz zadupie Lubraniec.