Zamknij

Już trzeci tydzień siedzi z dzieckiem w ciemnym domu

17:34, 09.12.2014
Skomentuj

18 listopada pani Ewa załatwiała u pracowników wyspy sprzedażowej Energii przy Kruszyńskiej formalności związane z przyłączeniem prądu do nowego mieszkania. Myślała, że sprawa pójdzie gładko. Nic z tego. Już trzeci tydzień siedzi z dzieckiem w nowym mieszkaniu przy świeczkach i nikt nie potrafi jej powiedzieć dlaczego. 

Pani Ewa w listopadzie przeprowadziła się do kamienicy na osiedle Południe. Poprzedni właściciel mieszkania, które teraz zajmuje, zlikwidował licznik, więc, żeby mieć prąd poszła do hipermarketu przy Kruszyńskiej, gdzie działa tzw. wyspa sprzedażowa Energii. Myślała, że po załatwieniu tam formalności na prąd nie poczeka długo, tymczasem... czeka już trzeci tydzień.

- Nikt z Energii nie potrafi mi powiedzieć dlaczego to tak długo trwa - ani na Kruszyńskiej, ani na infolinii w Gdańsku - twierdzi pani Ewa. - W dodatku jedni mówią co innego niż drudzy. Pracownicy wyspy twierdzą, że najpierw będzie zakładany licznik, potem podpiszą ze mną umowę. Według infolinii najpierw musi przyjść kurier z umową, potem zakładają licznik. W Gdańsku mówią, że nie mają dokumentów. Ci z Włocławka twierdzą, że wszystko wysłali. Według infolinii, jeśli jest umowa, to mam numer klienta, ale ci na miejscu mówią, że nie muszę mieć numeru klienta, bo nadaje go Gdańsk. Niby już zrobili przepisanie, ale ja ciągle prądu nie mam.

Na numer infolinii Energi w Gdańsku pani Ewa nie ma już siły dzwonić. - Przełączają mnie od jednego kierownika do drugiego. Ciągle na nowo trzeba podawać pesel i opowiadać o co chodzi. Ostatnio rozmawiałam z jakąś panią kierownik, która stwierdziła, że z całego obszaru spływają umowy i po prostu mają tego dużo.

 Pani Ewa była przy Kruszyńskiej jeszcze wczoraj. Przedstawiciel Energii miał w jej imieniu złożyć reklamację.

- Kiedyś przy Duninowskiej takie sprawy załatwiało się w 5 sekund - komentuje całą sytuację włocławianka.  - Teraz mam spokojnie czekać. Podobno nawet do miesiąca. 

Do tematu wrócimy. 

(G.S)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(24)

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

25 2

Przecież rozmowy są nagrywane wiec nie wykręcą się. Ja na pani miejscu zadzwoniłbym do polsatu albo tvnu.
A tak wogóle to jest właśnie efekt walki o dobro mieszkańców tych z sejmiku wojewódzkiego, posłów z regionu i miasta no i nieodżałowanego prezia Andriuszy. Tyle dobrego zrobiono.
Teraz bedzie to samo bo są ci sami z małymi.. cała prawda - całą dobę- tak mamy!!

17:44, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarosławPolskezbawJarosławPolskezbaw

31 1

To niech się pani Ewa uzbroi w cierpliwość,mi te łachudry ponad miesiąc nie mogły przyłącza do domu zrobić.Jak im się kilku jobów nie pośle i pałą nie nagna,to robić nie ma komu,a do brania pieniędzy są pierwsi

17:51, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaa

24 0

Włocławianie zawsze mają pod górkę po zlikwidowaniu na miejscu punktów Energii.Na telefon to można......i ciągle innej osobie od nowa tłumaczyć.A czas leci.

17:57, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaciuśMaciuś

23 0

Ja też miałem kiedyś problemy z tą firmą. Zauważyłem że licznik na korytarzu nie "chodzi" więc zgłosiłem awarię. Za to po niedługim czasie kazali mi zapłacić dodatkowo do rachunku w ciągu 2 tygodni prawie 700 zł. Do tego to oni są szybcy. Nie dało się tego wyjaśnić skąd taka suma i dlaczego.Trzeba było zapłacić. Dla mnie od tamtej pory to po prostu dziadoska firma i tyle. A Pani serdecznie współczuję.

18:00, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klocek LEGOklocek LEGO

26 2

szanowna redakcjo ...jak to wrócicie do temetu ..?? weźcie dupy w troki i pomóżcie kobiecie ..!!!!! skoro podjeliście temat to wychylcie sie z jakąś inicjatywą, bo samo pisanie na tym portalu nic jej nie pomoże ....

18:05, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

12 8

SZANOWNA PANI
RADNYCH WYBRALIŚMY CIEKAWE CZY PANI POMOGĄ ---------

18:27, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

20 0

DRUGA PORADA DLA PANI
PROSZĘ WYKONAĆ TELEFON DO TVN I POINFORMOWAĆ O TAKIM TRAKTOWANIU ZE STRONY FIRMY
PO TYGODNIU BĘDZIE PANI MIAŁA PRĄD

18:30, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaolakaola

14 0

Mam ten sam problem co Pani Ewa. W sierpniu kupiłam mieszkanie i od razu pobiegłam do punktu Energy w markecie Tesco przepisać licznik prądu na swoje nazwisko, złożyłam odpowiednie dokumenty i miałam czekać 30 dni na telefon. Po miesiącu nikt nie zadzwonił, w końcu w październiku udałam się do punktu aby dowiedzieć się co z umową usłyszałam że mam czekać i tak czekam już 4 miesiąc, aż w zeszłym tygodniu pracownicy Energy zdemontowali mi licznik prądu ponieważ (i tu najlepsze) do tej pory go na siebie nie przepisałam !

18:41, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

w.ekw.ek

15 0

zgadzam się w pełni z -klocekLEGO- skoro temat zaczęliście to trzeba pojechać do punktu energi w tes.o i dowiedzieć się wszystkiego a może "postraszyć" ogólnokrajową telewizją ? np.interwencja lub sprawa dla ...

18:47, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

n.m.n.m.

11 0

ja miałam kiedyś takie problemy z telefonem stacjonarnym z pomaranczowej sieci, tez nikt nic nie wiedział, jedni odsylali do drugich i tak w kólko, trwalo to ok 2 miesiecy

19:39, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eklampeklamp

14 1

pozostaje Pani reklamacja drogą mailową. Ja tak zrobiłam, ale pisałam do nich ostro, strasząc mediami i Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Szybko dostałam odp. a moja sprawa została załatwiona. Przecież nie może być Pani bez prądu na święta. Może szanowna redakcja lu lokalna TV by się pofatygowała z mikrofonem do tego punktu na Kruszyńskiej?> Powodzenia!!

19:46, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polski snajperpolski snajper

10 0

Tak to jest ,jak na rynku Energa dziala jako monopolista.Mozna ich tylko w d...e pocalowac i tak maja gdzies klienta.

20:38, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elektrykelektryk

12 0

ta firma powinna nazywac sie erdol a nie energa jak masz problem to sie odp

21:55, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

10 5

To jest wielki skandal którym POwinien zająć się prokurator bo jeszcze trochę to do enrgetyki albo do gazowni trzeba będzie osobiście jeźdźić do Gdańska .Że nie wsPOmnę o naciąganiu klientów w tym emerytów na nieuzasdnine koszty telefonów . Mój kolega po naliczeniu mu kary przez gazownię złożył zawiadomienie do prokuratóry z podejżeniem próby wyłudzenia nienależnych opłat i o dziwo po 2 tygodnich przyszły z Gdańska przeprosiny i informacja o anulowaniu całego nienależnego rachunku -może własnie tak trzeba z tymi złodziejami energetycznymi POstęPOwać ?

22:55, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławiankawłocławianka

7 0

To co się dzieje w Energii to nie ogarnie żaden kabaret...ja czekam na podłączenie prądu w garażu juz 3-miesiąc . Przestałam juz się dopytywac i wydzwaniać...nie muszę miec tam prądu...Może nowy Prezydent czy jakiś Radny by się tym zajął???

23:54, 09.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnufryOnufry

5 4

Panie prezydencie Wojtkowski, ludzie piszą a pan nic?

03:40, 10.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dwudziestydwudziesty

3 1

no, dwudziestypierwszy, "prokuratóry" to się inaczej pisze akurat. poza poprawianiem wszystkich "PO" w zdaniach, poprawiaj też błędy ortograficzne

07:49, 10.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaaaaaa28onaaaaaa28

7 0

W tym punkcie w tesco nic załatwić nie można, każą dzwonic na infolinię. A na infolinii trzeba mieć szczęście, żeby trafić na kogoś kompetentnego, ja trafiłam raz na człowieka, który wiedział o co chodzi, a tak przełączali od jednego konsultanta do drugiego... W sprawie podłaczenia może lepiej do Torunia jechać, szybciej pójdzie...

08:46, 10.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tadeusztadeusz

4 0

A była Pani u radnej wszechmogącej Joanny B.?

13:52, 10.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

0 2

~ dwudziesty / - emerytowi takie rzeczy uchodzą a ty lepiej zapytaj kto dopuścił do takiej sytuacji gdzie mieszkaniec 100tyś miasta w unijnej POlsce nie ma dostępu do biur gazowni i energetyki - bo nnie tu śmierdzi na kilometr POlityczną zarazą ktora daje na takie oszustwa przyzwolenie bo coś z tego ma dla siebie !!!

15:51, 10.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tymontymon

2 1

XXI wiek , moja rada kup sobie mydło i dobrze się wykąp to nie będzie ci śmierdziało PIS-owska zarazo
PS. Pozdro dla wnuczki w niemczech i kużwa 1200 emerytury

16:44, 10.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MerlinMerlin

0 0

Mamy wolny rynek , także w dziedzinie dostawców energii. Jeśli redakcja chce pomóc mieszkańcom, niech opisze jak przenieść się do innego operatora. Nic tak nie leczy jak konkurencja!


08:45, 11.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja...Ja...

0 0

W Toruniu kierują reklamację i wszystko inne do Gdańska :-) byłam też i tam, bo podwójnie rachunki płaciłam. A na umowę przepisaną z najemcy mojego lokalu na mnie czekam od lipca :-) brak słów na nich !!! A w Tesco ja się na nią wydarłam zadzwoniła mi ze swojeo telefonu na infolinię.

11:03, 11.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

0 0

~ tymon / - rad sam sobie udzielaj szopenfeldziarzu z koziej wólki .

22:22, 11.12.2014
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%