Zamknij

Szef PiS we Włocławku: "Spółki miejskie nie powinny finansować Klubu Koszykówki"

12:30, 17.01.2016 A.K
Skomentuj Na zdj. przewodniczący RM Jarosław Chmielewski, prezydent Marek Wojtkowski, dyrektor KK Włocławek Hubert Hejman oraz prezes KKW Arkadiusz Lewandowski; Fot. Łukasz Daniewski Na zdj. przewodniczący RM Jarosław Chmielewski, prezydent Marek Wojtkowski, dyrektor KK Włocławek Hubert Hejman oraz prezes KKW Arkadiusz Lewandowski; Fot. Łukasz Daniewski

Przewodniczący Rady Miasta Jarosław Chmielewski powiedział w ostatnich dniach, że jest przeciwny finansowaniu koszykarskiego Anwilu przez miejskie spółki. Tym samym wywołał burzę w internecie.

Klub Koszykówki Włocławek po fatalnym poprzednim sezonie zdecydowanie wyszedł na prostą. Obecnie Anwil jest trzeci w lidze, posiada bardzo mocny skład, a na dodatek klub spłacił już większość długów z lat poprzednich. Nie byłoby to możliwe bez udziału wielu sponsorów, w tym miasta. Samorząd jest drugim obok Anwilu S.A. partnerem Klubu Koszykówki.

Duża w tym zasługa prezydenta Marka Wojtkowskiego i przychylnej koszykarzom Radzie Miasta. Wsparcie finansowe dla Anwilu Włocławek w ubiegłym roku sięgało miliona złotych, a w roku bieżącym i dwóch kolejnych latach ma wynieść po 1,5 mln zł. Pieniądze mają w całości przekazywać miejskie spółki. Temu sprzeciwił się Chmielewski.

- Jestem jak najbardziej za wspieraniem Klubu Koszykówki, ale nie uważam, że powinny to robić spółki miejskie. Miasto powinno dotować klub, do czego zobowiązywał się prezydent. Tak naprawdę promowana jest marka Włocławek i jestem za tym, by zespół był na wysokim poziomie. Spółki miejskie są jednak powołane do spełniania potrzeb mieszkańców w danym zakresie, a nie do sponsorowania drużyny koszykarskiej - powiedział w rozmowie z DDWloclawek.pl, Jarosław Chmielewski.

Na Facebooku przewodniczącemu Rady Miasta już się dostało. Ale jego zdaniem doszło do nadinterpretacji słów, które wypowiedział na antenie TV Kujawy. Jednocześnie Chmielewski podsuwa pomysły na wspieranie koszykówki w mieście.

- Miasto mogłoby przekazywać pieniądze bezpośrednio z budżetu, ale są też inne sposoby. Jest mnóstwo firm działających na terenie Włocławka na zlecenie właśnie od miasta, które również mogłyby promować swoją markę. Tutaj jest zadanie władz miasta, by pozyskiwać takich sponsorów, którzy działają tutaj i przeznaczyliby na ten cel pieniądze - dodaje przewodniczący RM.

Chmielewski przypomina również o strategicznym sponsorze, czyli firmie Anwil S.A. która jego zdaniem mogłaby środki na funkcjonowanie klubu zwiększyć.

Dodajmy, że jeszcze w grudniu ubiegłego roku podpisano list intencyjny, w którym miasto zobowiązuje się do przekazania w ciągu trzech lat 4,5 mln zł na konto KK Włocławek właśnie przez miejskie spółki. W tej chwili sponsorami koszykarzy są Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej i Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Saniko. Niewykluczone, że ta lista się zwiększy.

Jak zaznacza prezydent Marek Wojtkowski, za sprawą sponsorowania KK Włocławek przez spółki nie wzrosną dla mieszkańców opłaty za korzystanie z ich usług.

(A.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(71)

yaroyaro

84 102

Nie trawię tego dzidziusia , ale tym razem ma rację. 12:33, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

chmielchmiel

115 24

Chmielu, daruj sobie nadinterpretacje, twoj kolezka tez byl zle zrozumiany jak zonka mu sprawe chciala zalozyc , ech betony nie do usuniecia niczym dziadki lesne 12:35, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amonamon

86 97

Ani złotówki z miejskiej kasy na zawodowy sport! Jak ktoś chce sie uganiać za piłką taką czy owaką, fikać koziołki czy grać w berka niech to robi za własną kasę, a nie wyciąga ręce po publiczne pieniądze. 13:03, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koskos

61 86

przez wasze finansowanie koszykowki niedlugo spolki miejskie typu mpec saniko wodociagi podniosa mieszkancom miesieczne oplaty i wtedy mieszkancy was wywioza na taczkach do sadu unijnego w strasburgu bo jak chcecie tak robic to zrobcie referendum we wloclawku i niech sie mieszkancy wypowiedza na ten temat czy podwyzki czy koszykowka 13:23, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlexAlex

64 65

Klub Koszykówki nie powinien być utrzymywany z budżetu miasta, spółek miasta lub haraczy narzucanych przedsiębiorstwom. 13:30, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koszkosz

107 38

Szanowny Panie Chmielewski, chciałbym zwrócić uwagę, że Pan też jest sponsorowany przez Miasto, ale w przeciwieństwie do KK Włocławek chluby miastu nie przynosisz i go nie promujesz. 13:31, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pgpg

65 47

Czy Pan Chmielewski wolalby te pieniadze z kasy spolek miejskich przeznaczyc na Kosciol?
Prosze pamietac ze Wloclawek to tez jest marka, a druzyna sportowa z taka tradycja jak KK Anwil Wloclawek to wisienka na torcie dla tego miasta, podnosi prestiz miasta.
Same spolki miejskie tez potrzebuja reklamy, gdyz wciaz operuja na rynku uslug i musza byc widoczne.
Osobiscie jestem zachwycony postawa Pana Prezydenta Wojtkowskiego i Rady Miasta ze wspieraja sport w miescie, martwi jedynie to ze dla duzej grupy wloclawian jest to wciaz niezrozumiale badz naganne. 13:33, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mruczekmruczek

27 28

Mnie interesuje inny problem. Sponsoring, to inaczej darowizna. A zgodnie z prawem od darowizny należy zapłacić podatek. Ile i kto traci na takie podatki do USk. 13:39, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie rób od  20 latnie rób od 20 lat

54 50

Chmiel ma rację. Spółki miejskie nie powinny sponsorawac Anwilu. Miasto już raz dalo . A zarząd Anwilu powinien pozyskiwac sponsorów. Wiec do roboty Panowie . 14:07, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BaronBaron

36 43

Nygusy z KK najpierw niech się wezmą do pracy, a po niej mogą sobie grać w koszykówkę, oczywiście za swoje pieniądze, bo z pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży biletów, to na utrzymanie hali pewnie by nie starczyło. To są zwyczajne pasożyty, pasożytujące na obywatelach tego miasta.
14:10, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

infiniteness84infiniteness84

27 15

Już myślałem, że chodzi o skrót Kościoła Katolickiego, no ale cóż... wybiegam za bardzo w przyszłość. 14:14, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GKGK

30 34

Pan Chmielewski jest bardzo daleko od mojej bajki, w tym przypadku, w połowie ma rację. W połowie, bo zawodowców nie powinno finansować miasto w ogóle. "Marka Włocławek", to powinny być przede wszystkim różnorodne zajęcia, nie tylko sportowe, dla dzieci, młodzieży i seniorów. "Marka Włocławek", to powinno być miasto oceniane jako przyjazne miejsce do zamieszkania. Dzięki takiej "marce" liczba mieszkańców powinna wzrastać każdego roku. Takiej "marki" nie zbuduje się wydając miliony publicznych pieniędzy na kilkunastu zawodowych partaczy, którzy dziś są we Włocławku, a jutro zagrają przeciw "Włocławkowi". 14:15, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@...@...

34 42

Brawo Panie Chmielewski -emeryt Pana POpiera .... to jest cała prawda o włocławskiej koszykówce !!!! Jakim prawem prezydent z kieszeni POLAKÓW - PODATNIKÓW BEZ ICH ZGODY dokłada prezesom klubu Anwil którzy zarabiają jak...prezydent RP a ich kierowcy jak dyrektor ? Jak mają za mało na kolacyjki w Aleksandrze albo na auta za 150 tysięcy zlotych albo na wynajmowanie mieszkań , to niech się wezmą za robotę na pół etatu ...a nie wyciągają łapę PO naszePOdatki !!! Pan prezydent jest taki szczodry z NIESWOJEGO PORTFELA !!!
A , jak słychać za halę nie płacą za obsługę nie płacą, a pracownicy OSiR którzy tych nygusów obsługują POdobno tyrają na najniższej krajowej od kilkunastu lat i jakoś pan prezydent tego nie dostrzega !!! 14:22, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@...@...

26 29

I jescze jedno-jak spółki miejskie mają coś finansować to tylko kosciół i biskupa von Leslau 14:49, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cxzcxz

40 31

a ja myślę szanowny CHMIELewski że wielki czas aby zaczął pan myśleć o zmianie adresu i to daleko od WŁOCŁAWKA ! kibice potrafią być nieobliczalni . 14:50, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@...@...

19 35

do pg...,,Prosze pamietać ze Wloclawek to też jest marka,'' ....Włocławek jeszcze nie jest własnością ,,marka '' ..Marek jest tylko przez włocławskich wyborców chwilowo zatrudniony ... i wypadałoby się zapytać pracodawców-wyborców czy chcą finansować prywatny klub ze swoich POdatków ...prawda? 15:09, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

32 30

Jak patrze na Chmielewskiego zbiera mi się na wymioty. Staram się szybko chować czosnek. Nie trawię tego gościa z naukowego bełkotu, typowy sztywniak i przypomina mi "królika" Terlikowskiego. Miałem z nim do czynienia i powiem krótko: goń się Wacuś, polityczny leszczu! 15:14, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

25 22

Do Chmiela!

" - Jestem jak najbardziej za wspieraniem Klubu Koszykówki, ale nie uważam, że powinny to robić spółki miejskie. Miasto powinno dotować klub, do czego zobowiązywał się prezydent. Tak naprawdę promowana jest marka Włocławek i jestem za tym, by zespół był na wysokim poziomie. Spółki miejskie są jednak powołane do spełniania potrzeb mieszkańców w danym zakresie, a nie do sponsorowania drużyny koszykarskiej - powiedział w rozmowie z DDWloclawek.pl, Jarosław Chmielewski. "

Ty to Wacuś możesz zostać bajkopisarzem i nie "szczekaj" tak, bo ci w końcu założą kaganiec. 15:23, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

10 16

Czy ktoś wie jak się nazywa gość, który stoi drugi od prawej, ten bez włosów? To musi być chyba bardzo ciekawa osobowość? 15:30, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kibice AnwiluKibice Anwilu

45 13

Będziemy o tym pamiętać przy okazji następnych wyborów :-) Piękny strzał w kolano :-) 15:36, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

21 25

Nie trawię Chmielaka z różnych powodów, ale prawdę mówiąc ma troszkę racji w tym co plecie. Miasto Włocławek i miejskie spółki nie powinny się do tego wtrącać. Jest wiele innych zadań, które są niedostatecznie dofinansowane i potrzebują wsparcia. Sport jest istotną częścią każdego człowieka i odgrywa ważną rolę w dziejach ludzkości. Nie mniej jednak jest wiele innych ważniejszych spraw i tak chociażby trzeba przyholować z Tczewa pływającą scenę prezydenta Pałuckiego, bo się urwała i odpłynęła...
Także omijajcie Pana Chmielewskiego na odległość, ale z tą rodziną koszykarską ma troszkę racji. 15:54, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antysportowiecantysportowiec

25 33

Nareszcie ktoś powiedział to co myśli większość osób nieinteresująca się sportem. Sport powinien być komercyjny kto chce oglądać niech finansuje. 15:57, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olo123olo123

23 41

Jak Chmiela nienawidziłem to teraz mam dla niego szacun !!! 16:02, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kujawiak81kujawiak81

33 20

Za to co teraz powiedział nigdy na niego nie zagłosuje. 16:11, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

17 26

Szacun to może nie, bo jak nie raz Chmielewski coś powie, to jakby gajowy walnął jajami o sosnę! Pamiętaj ja ci Wacuś pewnych spraw nie zapomnę ( po linii służbowej), ale z koszykarzami przyznaję panu rację. Ponadto nie wszyscy oglądają koszykówkę. Inni wolą boks i leżącego na dechach Szpilkę! Jeśli mamy łożyć na koszykówkę, dlaczego mamy nie dać wioślarzom na wiosła ?

Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach 16:12, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

myszekmyszek

22 27

Popieram. Kto chce oglądac niech sie opodatkuje. Ja koszykówki nie oglądam i nie lubię. Wolę finansowac szachy. To dlaczego mam się dokłądac do koszykówki?
16:18, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta KOŃSeparatysta KOŃ

12 17

Ale gdyby Chmielewski zmienił zdanie, istnieje szansa, że PiS otrzyma do obsadzenia czwartego wiceprezydenta. Wydaje mi się, że mamy do czynienia z manipulacją. Niech owieczki widzą, że PiS ma inne zdanie, no i trzeba o czymś pisać . Wyreżyserowana historia, tzw. odbijanie pingponga ( PO za, PiS przeciw). Żeby nie było, że się we wszystkim zgadzają, ale i tak swoje zrobią. 16:37, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

13 23

Oczywiście ,że to nie jest zadanie dla spółek miejskich, bo skoro one chcą łożyć na "Anwil" ,to może oznaczać,że np. M.P.E.C. pobiera za wysokie opłaty za dostawę ciepłej wody i ogrzewania. Tylko , czy ten temat nie jest jakąś "wrzutką" dla odwrócenia uwagi od czegoś innego? 16:50, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

19 18

W naszej ocenie prezydent Wojtkowski jest mistrzem manipulacji i wiejskiej propagandy. Niestety stosuje praktyki na poziomie 6-letniego dziecka. Wobec tego powinien sprowadzić Tymochowicza, bo obecny doradca mediowy jest za cienki w uszach...
16:56, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianin79włocławianin79

28 21

chmielu lapy wara od ANWILU WŁOCŁAWEK.co bys pewnie braciszkowi dal ktory jak wiemy jest księdzem.prawda dla nich byś dał kasę z miasta 16:56, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

15 11

A myślałem, że KK to Kościół Katolicki 17:35, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziadzio Józek))dziadzio Józek))

10 13

" Nasza dzisiejsza rzeczywistość, czyli III Rzeczpospolita, jest zaś przezroczysta i bezbarwna. Ludzie, którzy stoją na jej czele, nie posiadają żadnego programu, żadnej idei, żadnej myśli przewodniej. Obecna władza, tak jak sama III RP, jest absolutnie bezpostaciowa i beztreściowa. Żyje ona z dnia na dzień, nie dążąc do żadnego celu i nie oczekując niczego od losu. Jest nihilistyczna, nie reprezentuje sobą zupełnie nic ? nawet tego, co mogłoby się podobać tylko garstce obywateli. Trudno ją scharakteryzować, bo nie posiada ona skonkretyzowanej wizji świata ani ustalonej doktryny politycznej.
Bezpłciowość całego aktualnego systemu jest wręcz porażająca. Dzisiejsza rzeczywistość przypomina zgaszoną świecę, która stoi na stole dla samego stania. Nie ma nikogo, kto mógłby, chociaż na chwilę, rozpalić na niej płomień. ?Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy? ? te słowa Adama Mickiewicza są doskonałym podsumowaniem współczesnych realiów. Kiedyś było COŚ (chociaż, oczywiście, skrajnie kontrowersyjne). Dzisiaj jest NIC. Po prostu NIC. Nastał czas zatrważającej pustki i martwoty " (...)

Mamy za to polityków z ogromnymi ubytkami w korze mózgowej, ludzie pluje świniom w oczy a one, że deszcz pada z szacunkiem dla zwierząt... 18:31, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koks koks

27 7

Chmielu a ile kosztuje ochrona Twojego prezesa? 18:39, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziadzio Józkudziadzio Józku

6 12

Skąd ty to wciąż wklejasz ???
skoro juz jesteśmy przy naszym wieszczu
Adam Mickiewicz pisał w ?Trybunie Ludów?:

?Księża i prałaci, wy oczekujecie zbawienia tylko od złota? Nie mówcie, że ludy was opuszczają; to wy je opuściliście; one was szukają na posterunku waszym i tam was nie znajdują; one chcą się podźwignąć, a wy je w dół spychacie (?). Lud, który walczy o swoją niepodległość albo o rozszerzenie swoich swobód? powinien nie ufać wysokim dostojnikom Kościoła, którzy wszyscy jednakowo są przywiązani do kultu absolutyzmu bez względu na to, czy ten absolutyzm jest mahometański, czy heretycki, czy nawet ateistyczny?. 18:51, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miksmiks

13 16

A ile razy anwil byl mistrzem Polski? A zarabiali jak celebryci,klub niech sam szuka sponsorow,malo jest tych milionerow w miescie co nie wiedza co z kasa robic,moze nastepna fundacja dla koszykarzy,jest dla mamy z kochankami,wiec nie widze problemu.Najlatwiej komus zabrac,a na podwyzki dla ludzi spolki nie maja bo doi je miasto.Jak by anwil byl na wlasnym garnuszku to inaczej by grali i mysleli.To nie jest klub miejski miasta,a Wloclawek i tak nie ma szansy na wybicie,bo takiego upadku to rzadko w Polsce spotkac.A w anwilu powinno sie zrobic audyt wydawanych pieniedzy i publika kibice powinni wiedziec jaka jest polityka ekonomiczna klubu. 19:18, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michumichu

23 8

popieram,lepiej niech te spółki i WORD finansują ulotki Chmielewskiego rozdawane przez niego samego na włocławskich rondach :)))) 19:20, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

21 10

"Chmielewski przypomina również o strategicznym sponsorze, czyli firmie Anwil S.A. która jego zdaniem mogłaby środki na funkcjonowanie klubu zwiększyć."
Panie Chmielewski prezesiuniem Orlenu (i też Anwilu) jest wasz człowiek niejaki Jasiński a więc możesz się pan wykazać 19:24, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@...@...

4 19

~miks /.. słusznie , mamy we Włoclawku ,,dobrodzieja'' , więc dlaczego do dziś ,,dobrodziej '' nie zadeklarował ,,darczyństwa '' na rzecz prywatnej drużyny ? Słowa , deklaracje ...obiecanki ... a tu dla ,,mnisztrzów'' kasy POtrzeba . Należy jednak POdejrzewać ze ,,dobrodziej'' też ma ,,odrębne zdanie'' na temat marnowania kasy dla tych pseudomistrzów-biznesmenów szukających łatwego zarobku . 19:27, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

luksinluksin

22 6

ludzie co wy piszecie... przeciez sponsorowanie klubu jest jedna z najtanszych form promocji miasta... kazdy kto choc odrobine zna sie na marketingu wie ze jest to jedna z najtanszych form reklamy... miasto to prganizm ktory musi walczyc o swoje miejsce jak kazda inna firma ,nie tylko strefy gospodarcze maja znaczenie ,bo przeciez trzeba je jakos promowac... wloclawek to male miasto i ma tak naprawde jedna na ta chwile rozpoznawalna rzecz ,jest nia wlasnie klub koszykowki... jezeli chcemy zostac miastem ktorego nikt nie kojazy ,miastem ktore jest bezpabrwne medialne to jest to glupota... aby moc sie rozwijac potzreba nam pewnego symbolu...tym symbolem jest wlasnie kk anwil wloclawek... i jest to mimo wszystko tani symbol... bo ten sam ekwiwalent reklamowy mozna uzyskac tylko poprzez wielokrotnie wieksze inwestycje reklamowe... ps... ci z was ktorzy obuzaja sie na to ze takie miliony ida na klub z kasy miasta powinni sie zastanowic czy maja chocby blade pojecie o reklamie ,marketingu i sponsoringu... ps2.. ja sie na balecie nie znam wiec sie nie wypowiadam:) 19:47, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alaala

8 22

brawo panie Chmielewski,popieram pana,może już czas skończyć z tą koalicją bo co na to prezes Kaczyński? 20:14, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolakola

5 17

za te pieniadze to rosjanie we wloclawku wybuduja metro nawet przez wisle i nie bedzie rano korkow na moscie 20:19, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xx

10 19

chmielu ty się już przygotuj i trenuj bo niedługo do obowiązków członków pis-u będzie obciąganie biskupom na kolana chmielu i trenuj. 20:25, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TOMASZTOMASZ

12 20

Oczywiscie ze Chmielewski ma Racje !!! Za te pieniadze mamy sponsorowac np : zaklamanego cwaniaczka Hejmana !!! to chyba jakies zarty !!!! a miasto powinno dawac pieniadze na ROZWOJ SPORTU DLA MLODZIEZY I DZIECI !!!! a nie sponsorawac Zawodowa Koszykowke to tak sobie wymyslil Wojtkowski niech pan Prezydent daje swoje prywatne to oki ,a nie robi sobie Polityczne EGO !!! Jaki Prezydent takie Rzady !!!! no coz widac tu LUBRANIEC niestety !!!! Zabawa doroslych zaklamanych,oszustow z PANSTWOWEJ CZY SAMORZADOWEJ,CZYLI NASZEJ KASY !!!!! 20:38, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

5 14

W związku z ogólnopolskimi obchodami w KrK "Dnia Judaizmu" przed chwilką w TVP 1 zrobiono z nas wszystkich Żydów......... wyrażając się niedwuznacznie że powinniśmy się nawrócić na jedyną słuszną wiarę. A wszyscy siedzą na Facebooku i tropią uchodźców (oczywiście z pominięciem banderowców). 20:48, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

2 15

Syjoniści żydowscy poświęcili jednego swojego w rytualnej ofierze... To się wszystko łączy...dlaczego wybrano Wawel...ano by raz na zawsze pokazać kto tu rządzi...wszystko zaczęło się od obowiązku noszenia mycek, przez polskich prezydentów i premierów, obchody DNIA JUDAIZMU w KrK, obowiązek świętowania Chanuki po kancelariach, rynkach, w sejmie i pałacu, następnie były już obrady Knesetu w Krakowie...wprawdzie dopiero połowa, ale od czegoś trzeba zacząć. Mossad też już jest dawno, chyba od ?90 oficjalnie zainstalowany. Izraelskie samoloty z izraelskimi kodami tez już są. Broń kupuje się tylko izraelską. Teraz poparcie dla banderowców i syjonistyczno-żydowskiego samozwańczego rządu Ukrainy. To się wszystko wiąże w jedną całość. Drobnymi kroczkami do Judeopoloni. Jeszcze całkowite zdobycie władzy przez OberPrezesa Majdaniarza i można będzie zaprosić już cały Kneset na wspólne obrady. 21:09, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

8 16

Ma gościu rację ! Szkoda pieniędzy na koszykówkę z kasy miejskiej , znów przegrali mecz ! 22:32, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

10 17

Ma gościu rację ! Szkoda pieniędzy na koszykówkę z kasy miejskiej , znów przegrali mecz ! 22:33, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Searatysta BOBASSearatysta BOBAS

3 15

A co w tym temacie sądzi Pan matematyk Slawomir Kopyść?
Bardzo szanuję pana Radnego , ale zdziwiony jestem, że działa w strukturach Platformy Obywatelskiej. Widziałbym Pana wśród Separatystów w Pampersach! Swoją drogą mógł pan pozostać w szkole w Zadusznikach i mieć święty spokój od tej zakłamanej, politycznej watahy... Ktoś wmówił panu, że polityka to matematyka, która pomaga w wyborach. Jestem pewien, że jeszcze kiedyś obejrzę film o genialnym matematyku.
Szanowni Państwo, matematyka uczy samodzielności, myślenia, systematyczności. Czyli: życia.
Panie Radny myślę, że wskaże pan prawidłowe rozwiązanie: " W garnku Kasi jest o 2,5 litra zupy dyniowej więcej niż w garnku Jasia. Jaś ma o 5 litrów zupy mniej niż Ola, która ma dwa razy więcej zupy niż Kacper. Zupa Kacpra wypełni dokładnie sześć misek o pojemności 0,8 litra. Ile litrów zupy mają razem dzieci?? Gimnazjaliści, nawet ci uchodzący za mniej zdolnych, którzy uczestniczyli w warsztatach ?Matematyk w kuchni?, rozwiązali to zadanie błyskawicznie.

pozdrawiam serdecznie i zapraszam w szeregi Separatystów w Pampersach! 22:45, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Policyjne baletyPolicyjne balety

3 13

http://wiadomosci.oriet.pl/127/ukradl-radiowoz-udawal-policjanta.html?u=1%3A43%3AV8WBT0PFgUFXRUs%3D%3AU8WCYXdvbWlyIA%3D%3D%3AVy4uLg%3D%3D 22:49, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

7 15

Rosa Radom -Anwil Włocławek 68:54.

ROSA: Harris 20 (2), Thomas 14 (2), Sokołowski 10, Witka 6 (2), Bonarek 6 (2), Jeszke 6, Adams 4, Hajrić 2, Szymkiewicz 0. Anwil: Stelmach 11 (3), Jelinek 10 (2), Chyliński 7 (1), Diduszko 6, Dmitriew 5 (1), Skibniewski 5 (1), Łączyński 4, Bristol 4, Tomaszek 2, Andjušić 0.

Czytaj więcej: http://www.echodnia.eu/radomskie/sport/art/9300867,rosa-w-swietnym-stylu-pokonala-anwil-wloclawek,id,t.html 23:04, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRACOWNIK FABRYKIPRACOWNIK FABRYKI

8 19

PAN CHMIELEWSKI KANDYDATEM NA PREZESA ANWIL S.A. !!! 23:27, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcdabcd

16 18

żadnej kasy z miejskich spółek!!!koszykarze rozanieleni w SPA i wzorcowni, żadnych wyników, a chodniki nieodśnieżone.no z tym to prezydenta nie popieram 23:32, 17.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koeśkoeś

8 14

Pewnie miejskie spółki po roku rządzenia przez PO i PIS we Włocławku odnotowały straty więc wstyd byłby gdyby publicznie musiały powiedzieć że nic nie oddały na koszykówkę, a przypomnę że w tych spółkach prezesami są sami kolesie z PiSu.!!! Oprócz MPEc - gdzie każdy wie kto siedzi!!!! 07:29, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławiankawłocławianka

13 13

Ani spółki miejskie ani miasto nie powinno sponsorować koszykówki!!!To są "nasze"pieniądze ,a nie każdy musi być fanem sportu zwłaszcza tak nędznego jak włocławska koszykówka!!!Powinni znaleźć sobie prywatnych sponsorów,a te pieniądze spożytkować na cele korzystne dla wszystkich mieszkańców!!!
10:25, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnwilekAnwilek

16 9

Przecież Włocławek koszykówką stoi...A ja uważam,że jeżeli spółki przynoszą dochocy to zamiast na reklamę w lokalnych mediach lepiej niech dają na kosza. 10:27, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Książe z RumuniiKsiąże z Rumunii

12 8

Nie da się zbudować w Polsce profesjonalnego sportu bez pomocy samorządu. To samo jest w Warszawie,Poznaniu czy Wrocławiu. Nawet w USA miasta wspomagają lokalne drużyny.Tylko u nas problem. 10:30, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zabawnyzabawny

5 3

Separatysta BOBAS - młody jesteś to i zdziwiony. Co ma piernik do wiatraka znów piszesz nie na temat. Ogarnij się i zmień pieluchę bo zalatuje. 14:00, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cenzuracenzura

3 3

dlaczego nie dajecie komentarzy co popierają prezydenta Wojtkowskiego 18:12, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwwwwwww

3 1

Chyba pan.Ch nie pamięta jak wspierane były kluby w latach 70-80 przez zakłady pracy(ale to jest cząstka zysków a pan ch.mówi jakby niewiadomo jak dużo firmy dawały) .
A jak jest w innych miastach itd.
Proszę pokazać klub w polsce który sam się utrzyma finansowo i pan. ch.proszę niech znajdzie prężnego sponsora dla chociaż jednej dyscypliny w naszym mieście.
I tak reklama przez sport to najtańsza forma reklamy. 18:42, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

loklok

3 5

po tym wyniku co anwil w radomiu osiagnal 54 pynkty to lepiej okregowka by zagrala ludzie czy wy widzicie ten wynik 54 punkty to wstyd i kompromitacja na 1 lige przedszkolaki wiecej rzucaja koszy wezcie do druzyny najlepszych koszykarzy z wloclawiakow to wiecej punktow zdobeda za co im miasto placi to jest chyba rekord guinesa w lidze zeby tak malo punktow zdobyc 20:52, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JankosJankos

4 3

Mieszkańcom igrzysk potrzeba!
Pozamykać szkoły a pieniądze przeznaczyć na sport i fontanny.
Jeszcze brakuje... odebrać pozostałym szkołom pieniądze na mydło, pozwalniać obsługę.

Aby elicie żyło się lepiej! 22:23, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JankosJankos

1 4

P.S.
Najlepszą reklamą są zakłady pracy i zadowoleni mieszkańcy.
Spółki miejskie powinny wydawać pieniądze na działalność statutową i co najwyżej na uzasadnione inwestycje wewnętrzne.
Podatki mieszkańców mają iść na mieszkańców a nie na przyjemności i lans elit. 22:39, 18.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnwilekAnwilek

2 0

Kolejny dowód,że bez tego ani rusz...
http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/piast-gliwice-dostanie-miliony-od-miasta/ves79g 10:06, 19.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JankosJankos

0 2

Włocławek to nie Gliwice, proszę spojrzeć na dane ekonomiczne.
O infrastrukturze miejskiej nie wspomnę.
UM niech zacznie od podstaw ekonomii ! 10:28, 19.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Książe z RumuniiKsiąże z Rumunii

0 0

Lubię pana Chmielewskiego,ale tym razem chyba nie przemyslał do końca swej wypowiedzi. Dlaczego miasto tak,a spółki nie? 10:36, 19.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnwilekAnwilek

1 0

Jankos - wiadomo,że Włocławek to nie Gliwice,ale też 1,5 miliona to nie 7,więc? 10:38, 19.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grexitgrexit

1 0

Cenami mediów są ściśle związane z wydatkami, niestety, więc wszyscy jesteśmy sponsorami tego klubu. Czy to jedyny pomysł na walkę z bezrobociem - danie pracy dwunastu zawodnikom plus pracownikom administracji klubu? Jak ktoś zarabia minimalną krajową, to trudno popierać takie działania, zwłaszcza, że mam wrażenie, że chodzi tylko o to, żeby prezydent wygrał kolejne wybory 10:48, 19.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sykutsykut

0 0

Książę, w USA pomagają budując obiekty, a nie pompując kasę w bieżącą działalność 10:52, 19.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicknick

1 0

"Jak zaznacza prezydent Marek Wojtkowski, za sprawą sponsorowania KK Włocławek przez spółki nie wzrosną dla mieszkańców opłaty za korzystanie z ich usług. - z tego wynika, że spółki miejskie dysponują pokaźnymi zyskami, a mieszkańcy powinni liczyć na obniżki cen.

Jakie jest przełożenie, inwestycja w reklamę miasta a wzrost dochodów miasta (np. podatki od pracujących i firm)? 13:20, 19.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qackerqacker

0 0

Spółki mają zlecenia i prace na terenie naszego miasta to niech coś dla miasta robią np.wspierają sport.
Dla tych spółek to groszowe sprawy.
I nawet lepiej dać pieniądze na zwierzaki niż wydawanie kasy na chybione inwestycje(przystań,scena),bandy nierobów(administracja bo na stołku lepiej niż "nudzić "się w domu) lub pijusom za nic z mopru.
Koniec i po co ten lament! 22:29, 19.01.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AjaAja

0 0

Jestem przeciwny finansowaniu klubu Anwil i wszelkiego sportu zawodowego z publicznych pieniędzy 18:17, 01.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%