Zamknij

Czytelniczka: "Próbujemy tu pracować, a na ławeczkach całymi dniami leżą pijacy". Co dzieje się na ul. 3 Maja?

06:00, 24.05.2016 Ł.D
Skomentuj Mieszkańcy Śródmieścia przekonują, że to przez m.in. osoby bezdomne coraz mniej osób zagląda do tej części Włocławka. Zdjęcie ilustracyjne. fot. depositphotos.com Mieszkańcy Śródmieścia przekonują, że to przez m.in. osoby bezdomne coraz mniej osób zagląda do tej części Włocławka. Zdjęcie ilustracyjne. fot. depositphotos.com

- Próbujemy tu pracować, a na ławeczkach całymi dniami leżą pijacy. Istna makabra, zrobiło się ciepło i jest coraz gorzej - mówi Czytelniczka DDWloclawek.pl z ul. 3 Maja, która zadzwoniła do naszej redakcji z problemem uprzykrzającym życie mieszkańcom Śródmieścia, przedsiębiorcom oraz przechodniom.

Kobieta ma żal przede wszystkim do Straży Miejskiej, która, jak mówi, podejmuje interwencje, ale problem wraca po kilkunastu minutach. - Patrol odjeżdża, a oni wracają. Jest przecież monitoring, czy oni nic nie widzą? Ludzie boją się przejść, niech ktoś w końcu coś z tym zrobi - apeluje kobieta.

Sprawa nie jest nowa, bo problem osób, które po spożyciu alkoholu przesiadują lub śpią na ławkach ustawionych wzdłuż ul. 3 Maja znany jest od wielu lat. I wciąż pozostaje niestety nierozwiązany.
[ZT]20009[/ZT]
Municypalni przekonują, że problem znają i pojawiają się na ul. 3 Maja i innych ulicach po każdym zgłoszeniu. Okazuje się jednak, że nie zawsze mają podstawę do nałożenia kary. Tak stało się np. w miniony piątek, gdy patrol strażników zauważył leżącą na ławce przy 3 Maja kobietę, u której zmierzono ponad 4 promile w organizmie.

- Strażnicy mogą podjąć interwencję, gdy spełnione są określone przesłanki. Osobę, która znajduje się pod wpływem alkoholu i popełnia wybryk nieobyczajny, gdy np. przechodzień czuje się zgorszony zachowaniem takiej osoby, odwozimy do policyjnego Pomieszczenia Dla Osób Zatrzymanych lub, gdy zachodzi taka potrzeba, do szpitala. W innym przypadku, nie mamy podstaw do interwencji. Samo leżenie na ławce czy bycie pod wpływem alkoholu nie daje podstaw do ukarania. Możemy wtedy jedynie prosić taką osobą o to, by zeszła z ławki.

D. Rębiałkowski dodaje, że na problem bezdomnych na ławkach w Śródmieściu wyczuleni są również operatorzy miejskiego monitoringu. To m.in. dzięki oku "Wielkiego Brata" udaje się ujawnić szereg wykroczeń w tej okolicy.

(Ł.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(42)

(....) (....)

60 28

No i co ? Tylko fontanna może to rozwiązać .... menle z 3 Maja przeniosą się pod fontannę .... a pan prezydent będzie zadowolony ...
A powaznie -jak można w mieście z 30% bezrobociem i tak licznymi objawami biedy i patologii budować fontanny albo marnować pieniądze na remonty obiektów sportowych ? Najwpierw chleb a potem igrzyska !!! Już Neron to wiedział !!! 06:07, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

na zdrowiena zdrowie

60 33

Nie ma co się dziwić. Widzą wyniki sondaży pokazujące poparcie dla PiS więc na trzeźwo znieść tego nie mogą. 06:23, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaiAsai

65 7

Każdy dzwoniący powinien mówić że robi mu się niedobrze na widok kogoś takiego...karać to i wysiedlic bo Włocławek coraz bardziej zanika. Gdyby nie żule to starówka miałaby szansę się ożywić 06:51, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kąpielkąpiel

15 12

Wszystkich mieszkańców tej dzielnicy zainteresowanych darmowym natryskiem fontannowym prosimy o kontakt na numer 54-411-35-00 07:02, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XYZZXYZZ

55 17

Zgadzam się z Asai. Należy wysiedlić tych wszystkich meneli, patoli i całe to wysypisko śmieci. Zamiast straży miejskiej nich po prostu przyjedzie raz ciężarówka, niech wrzucą tą całą patologię na pakę i wywiozą na zakręt. Tam niech sobie piją, sikają po kątach, śpią na ławkach. A centrum miasta niech będzie dla ludzi pracujących i szanujących, a nie nikomu niepotrzebnych śmieci społecznych. 07:05, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

62 6

Asai, żeby sie ożywiła starówka i w ogóle Włoclawek potrzebne są inwestycje, inwestycje i inwestycje. Oczywiście nie w stadiony, fontanny czy w aparat urzędniczy, tylko w przemysł ( patrz lata 70-te). No ale trzeba bylo wszystko zaorać zgodnie z zaleceniami balcerowicza i sucksa.Jak sie wprowadziłem do Włoclawka na przełomie lat 60/70 ( dzieckiem bylem, ojciec uruchamiał Azoty) to czuć było rozwój miasta i widać było, że ludzie nie mieli tak żle a patologi takiej na pewno nie było. Na 3-go Maja chodziło się na zakupy, zawsze bylo pełno ludzi. 07:13, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ss

58 4

To jeszcze jeden przykład na to, ze straż miejska jest absolutnie we Włocławku zbędna. Kto ma tych pijaków sprzątać z 3 maja? Jest to newralgiczne miejsce i niby ma być wizytówką, a okazuje się, że to rejon syfu i brudu. Ludzie boja się tam wchodzić po zakupy. No, ale mówią, że jaka władza takie miasto. 07:45, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szpitalszpital

38 4

W artykule Pan Rębiałkowski, podaje,że " (...) odwozimy do policyjnego Pomieszczenia Dla Osób Zatrzymanych lub, gdy zachodzi taka potrzeba, do szpitala."
Z tym odwożeniem do szpitala mija się z prawdą, bo zawsze wzywają zespół pogotowia ratunkowego i to pogotowie musi ich odwozić do szpitala a nie nasza straż miejska 07:45, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaiAsai

45 0

Do zyzz i kimdzongtusk
Ja jestem młodsza trochę ale też za lat dzieciństwa pamiętam 3 maja czyste, były sklepy itd a teraz syf i mogiła 07:46, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

37 10

Do KIMDZONGTUSKA. Ja też pamiętam tamte czasy i co? patologii nie było? A byłeś kiedyś na Kokoszce? Po pacyfikacji tego bajzlu patologia przeniosła się do sródmieścia. I będzie doputy dopuki obowiązywać będą t.zw eurpejskie standardy praw człowieka (nie eksmitować mend niepłacących czynszu, nie lać pałą śpiących na ławkach pasożytów, litować się nad samotnymi panienkami posiadającymi stada dziaciaków od nn ojców, wysłuchiwać bzdur o bezrobociu, bo czy gdyby było mniejsze to te menele by pracowały? Krótko mówiąc: albo socjalizm reprezentowany przez lewicę z PiS-em na czele, albo porządek. P.S. w USA gdzie bezrobocie wynosi 4% też w miastach są całe dzielnice syfu. Ale tam do syfiarzy się po prostu strzela. 07:48, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z poludniaz poludnia

33 16

To jest prawda. Ostatnio byłem z dziewczyną na spacerze. Od strony Wisły wszedlismy w ul 3 maja. Ostatni raz. Wolę wydać na taxi i ominąć to miejsce niż znów patrzeć na tą patologię... beneficjetow 500+ 07:57, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do (....)Do (....)

15 6

No rzeczywiście Neron to ,,dobry" przykład.
Tylko,że Neron był tyranem,despotą,gnębił szczególnie wierzących oraz wszystkich obywateli,zamordował matkę,podpalił Rzym i ogólnie był niespełna rozumu,aż w końcu popełnił samobójstwo.
Dobre masz wzorce. 08:08, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

23 0

do XXX
Oczywiście masz rację, ale jednak patologii nie było w podobno reprezentacyjnym miejscu jakim jest 3-go Maja. Na Kokoszkę strach bylo iść, żeby kosy nie dostać od cyganów.
Sprostowanie co do bezrobocia w USA :
"Oficjalne dane dotyczące rynku pracy w USA ukrywają straszną prawdę. Według nich bezrobocie wynosi ledwie 5 proc. podczas gdy okazuje się, że pracę ma ledwie 59,2 proc. Amerykanów. Co więc dzieje się z pozostałymi 35 proc. obywateli?"
tu masz link:
http://natemat.pl/158741,bezrobocie-w-usa-oficjalnie-wynosi-5-proc-a-prace-posiada-ledwie-60-proc-osob-to-wszystko-przez-mlodych
W takim Baltimore ( przemysł kiedyś przemysł stalowy, stoczniowy , taka nasza Nowa huta ) sa dzielnice wymarłe. O Detroit nie wspomnę. Stało się tak , jak USA zaczęło wyprowadzać przemysł do Chin. Obecnie się to zmienia i produkcja wraca do USA . Oni są potęgą i zrozumieli swój błąd, my w tym błędzie tkwimy. Rabatki, fontanny , orliki niczego na lepsze nie zmienią. 08:16, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

[...][...]

15 19

Jakie te pisanie przez pięćdziesięciolatków typu KIMDZONGTUSK jest durne,że pamiętają jak było fajnie ile było ludzi,chodziło się na zakupy itp.Dzisiaj pełno ludzi jest wokół centrum handlowego wzorcownia,tak trudno wam to zrozumieć.Życie płynie i się zmienia.Wasze sentymenty już nic nie dadzą.Z ulicą 3 maja nie można nic zrobić i wpływa na to wiele czynników,głównie to kto tam mieszka. 08:19, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do pracydo pracy

34 2

chodzę codziennie przez 3go maja do pracy ok godz 8rano i spokojnie mogę powiedzieć że spanie meliniarzy na ławkach to mały pikuś.nie raz byłem świadkiem jak meliniarz na leżąco szczał na siebie i ławkę,o rzyganiu koło ławek i na chodniki nawet nie wspomnę bo przed śniadaniem jestem,a nawet raz widziałem jak menel sobie *%#)!& pod drzewko na 3go maja pomiędzy placem wolności,a piekarską czyli na początku mojej codziennej podróży w nieznane.służby oczywiście o tym wiedzą bo najmniej raz w tygodniu widzę straż wraz z karetką cucących delikwenta .z pracy wracam ok 17stej i wtedy jest jeszcze ciekawiej bo młoda patola wylega na ulice i taki spacer powrotny kosztuje mnie opuchlizną uszu od słuchania k...w które ciskane są od najmłodszego do najstarszego,od babci do dziewczynki.idę tak codziennie i ch.j mnie strzela,od 13 lat tamtędy chodzę i jest coraz gorzej,a będzie jeszcze gorzej.już umiera ta kraina tego nikt już nie powstrzyma... 08:37, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

17 5

do [...]
"Jakie te pisanie przez pięćdziesięciolatków typu KIMDZONGTUSK jest durne,że pamiętają jak było fajnie ile było ludzi,chodziło się na zakupy itp."
Bzdurny Twój post. Artykuł dotyczy 3-go Maja i do tegoż artykułu się odnoszę. Co ma do tego Wzorcownia ? Owa galeria znajduje się kilkaset metrów od rzeczonej ulicy 3-go Maja i chyba było by dobrze, gdyby była czysta i reprezentacyjna. Nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli. 08:54, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DozpoludniaaaaDozpoludniaaaa

22 3

Chłopak dobrze pisze wystarczy isc od Wisły i widzisz mamusie z 3 lub 5 dzieci i pijane towwrzycho .... Duzo jest takich ulic na śródmieściu same te stare kamienice . Rozwalają mnie te widoki gdzie mama czy tata przy dziecku pije piwko na reku ... I ludzie w tym złego nic nie widza ,motory to robią . Czy jakis szanowny tatuś idący od sklepu na np. Tumskiej odkręca wódkę i z gwinta pije przy malutkim dziecku w wózku . Jedyne rozwiazanie wyburzyć te ruiny , dzieci pozabierać wyrzucić na zakręt i niech tam handlują wszystkim co sie da i piją do woli 09:01, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianinwłocławianin

38 1

Wszyscy, którzy myślą, że nowe miejsca pracy załatwią sprawę alkoholowej patologii w rejonie ul. 3-go Maja są naiwni. Ci ludzie nie pójdą do żadnej pracy, bo to oznacza bycie od rana do popołudnia trzeźwym, wypoczętym, wstanie o 6 rano, słuchanie poleceń przełożonych i odebranie na koniec miesiąca najniższej krajowej lub nieco więcej. Po co?! Pomoc społeczna nakarmi, ubierze, coś się ukradnie ( jest to przecież niska społeczna szkodliwość). Wiem co piszę, mam kontakt z tymi ludźmi. 09:09, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kyselakkyselak

24 11

Jakie bezrobocie we Włocławku? Na stronie Urzędu Pracy 170 ofert pracy dla 456 osób. Ludziom się robić nie chce i tyle. 09:36, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

22 1

ciężka sprawa z tą patologią. Starych przyzwyczajeń nie da się zmienić, a młodzi nasiąkają złymi wzorcami. Młodzi mają pracę (zarabiają więcej od przeciętnego człowieka w tym rejonie) a cały swój wolny czas spędzają na piciu i ćpaniu pod śmietnikiem lub od święta na imprezie w klubie. Nawet całe rodziny stoją pod śmietnikiem i piją: młodzi rodzice w nowych ciuszkach z drogimi telefonami pół dnia tankują przy obszczanym śmietniku z małymi dziećmi (czasem matka bije je po głowie, bo chce im się siku, bo taka zapracowana). Oczywiście takie osoby są bezkarne, nie obowiązuje ich cisza nocna ani zakaz śmiecenia, załatwiania się gdzie popadnie... A patrol przejeżdża raz na pół roku chyba... 09:43, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość339gość339

11 5

Już dawno pisałem, że jedynym lekarstwem dla ul. 3 Maja jest jej pełna rewitalizacja czyli zburzenie tych starych budynków często bez kanalizacji i w to miejsce wybudowanie nowych obiektów mieszkalno - usługowych. Tak zrobiono w wielu miejscowościach Polski i sytuacja się zmieniła diametralnie na lepsze. Skończyła się patologia, ludzie spokojnie spacerują, odwiedzają restauracje, kawiarnie i sklepy. Da się to zrobić tylko trzeba chcieć ale jak na dzień dzisiejszy nie widać woli politycznej w UM aby rozwiązać ten problem. 09:55, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fikafika

22 1

w chwili obecnej cztery ławki między Placem Wolności a Piekarską oblężone i pampa z gwinta popijana - czyli tak może być, skoro ani Policja ani SM nic z tym nie robi. Darmowy teatrzyk dla przechodniów ( tylko dzieciom zasłońcie oczy i uszy, bo słownictwo przepiękne). 10:16, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

burakburak

5 13

jest demokracja i kazdy moze sobie siedzic czy lezyc gdzie mu sie podoba,gdy nie rozrabia i zagraza kogos. 10:40, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brze..Brze..

7 0

Pochodzenie społeczne tych ludzi dochodzi do pochodzenia społecznego tych którzy nie mogą pracować w wymiarze sprawiedliwości bo musieli jeździć pijanym sposobem po mieście aby oszukać przechodniów w podejmowaniu czynności twórczych przez pijanego strażnika miejskiego którego strażnicy miejscy poprosili o pomoc w odwiezieniu go do domu służbowym samochodem straży miejskiej. 1725 10:57, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

upsups

17 1

A działania Miejskiego osrodka pomocy rodzinie? a praca socjalna? 11:07, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wkurzonywkurzony

22 0

@ [...]08:19, 24.05.2016

Sameś durny/a! Galeria handlowa nie musi niczego "zabierać". W Toruniu też sa galerie, a mimo to ul. Szeroka tętni życiem!
Od lat nie korzystamy z otwartych drzwi widocznych w innych miastach!
Kilka lat temu prezydent Zaleski w Toruniu powołała w urzędzie miejskim specjalny wydział, którego celem było tylko i wyłącznie podniesienie statusu centrum Torunia. I to mu się udało!
Po prostu Włocławek nie ma szczęścia do gospodarnych włodarzy!
Od kilkunastu lat to tylko autoprezenterzy.
12:31, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BzzBzz

14 1

Jak w tym syfie wybudują fontannę z wygodnymi ławeczkami to pijacy i inne mendy przeniosą się na nowy obiekt a 3 Maja będzie mogło spokojnie śmierdzieć i dalej się rozsypywac !!!!! 13:25, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~`~`

18 1

Zgadzam się z tym, że straż miejska jest niepotrzebna,tak jak miasto nie potrzebuje Panie Prezydencie aż 3 zastępców i tylu urzędników, mamy opozycję z PiS i SLD, no ale jak działają widać.Przewodniczący rady zamiast działać i domagać się spełnienia wyborczych obietnic , co robi ?? dmucha tort z prezydentem po roku działania , to ma być dla rozwoju miasta ???? SLD jako opozycja nie wiem co robi dla miasta, pani poseł też nie wiem czemu nie krzyczy ,że nie jest realizowany program wyborczy.Tylko interesuje ich facebook , koszykówka i konkursy a reszta podatników niech sobie radzi sama, zmniejszyć radnym i przewodniczącemu pensję o 50%, zmniejszyć wynagrodzenia 3 zastępców , zacząć w końcu rozliczać swoich podwładnych, bo koszykówką i kulturą to my tym zakładów pracy nie zbudujemy..... Po za tym zacząć rozliczać MOPR z przyznawanej pomocy , czemu ciągle te same osoby zamiast pracy nawet w formie prac publicznych dostają pieniądze, od lat ciągle te same osoby . 14:03, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wkurzonywkurzony

7 1

@@@ ~`14:03, 24.05.2016
cyt: "Zgadzam się z tym, że straż miejska jest niepotrzebna,tak jak miasto nie potrzebuje Panie Prezydencie aż 3 zastępców i tylu urzędników, mamy opozycję z PiS i SLD,".
Po prostu i w Radzie Miasta i na niektorych stanowiskach ratuszowych jest część osób, którzy nie powinni tam się znaleźć!

Jaką kurde opozycję?! Przecież w pionie gospodarki komunalnej są przedstawiciele PiS-u
Taka była cicha umowa o wspólnym działaniu. Przynajmniej w miarę zgodnych wzajemnie interesów. Panie Z-czyni Berger jest częścią PiS-u włocławskiego. To widać na wielu fotografiach! Podobnie jest z częścią dyrektorów wydziałów w tym pionie, to jaka to opozycja do licha?!
14:28, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaliKali

11 0

Skoro żula stać, żeby codziennie chodzić narąbanym, to zamiast zasiłku, powinien płacić podatek. Przecież korzysta z ulic, ławek i całej infrastruktury wybudowanej za pieniądze innych podatników.
Ludzie uczciwie pracują, a nie stać ich na codzienne libacje, to taki żul widocznie nie ma co robić z kasą. Alaksandr Łukaszenka podpisał dekret o zapobieganiu społecznemu pasożytnictwu, przewidujący ściąganie opłat z osób, które nie przepracują w ciągu roku konkretnej liczby dni i o dziwo, w kraju jest porządek i spokój. Na Białorusi nie do pomyślenia jest, żeby na trawniku śmieci leżały, a co dopiero menele? Jak się komu nie podoba porządek i cywilizacja, to słyszałem, że na Syberii jest sporo opuszczonych gospodarstw gotowych do zamieszkania. 14:43, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marcelmarcel

5 6

jak przechodzę tą patola na3 maja to asz mnie cofa zemby wyżarte od amfetaminy asz czarne u kobiety to samo asz wstyd w tle dzieciory z muzyka gang albani popka faja w mordzie i piwsko i fifa rafa kozak wstyd wychować taka patologie na ludzi śrudmiescie zeszło na psy a na dopalaczach co drugi chodzi jak robocop i to maja być piękne włocławianki z wyżartymi od fety zębami bleeeee asz mdli mnie na takie . 15:38, 24.05.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

------

0 0

Naucz sie pisać amebo
00:17, 29.07.2016


gośćgość

3 0

przecież oni mają pozabierane zasiłki a kasa na pampe zawsze się znajdzie bo jak się nie wyżebrze to ze złomu czy butelek śmietnikowych będzie. 16:50, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do marceldo marcel

4 1

Jaką Ty szkołę skończyłeś, że robisz takie błędy? A te zęby to od pampy mają powyżerane a nie od amfy, takie laski śródmieściowe to na amfe nie stać. 17:39, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uwagauwaga

4 0

Fakt ,że ktoś leży nieprzytomnie na ławce lub zaczyna się chwiać , po czym upada niekoniecznie musi oznaczać, że jest pijany- alkohol niestety maskuje poważne zahorowania. Było już niestety kilka takich wypadków we Włoclawku,że niepijani umierali na ławce. 18:19, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WK....WYBORCA WK....WYBORCA

12 0

Sródmieście zostało zniszczone przez kolejne ekipy samorzadowe które gębami rewitalizowały a się same budowały !!!Chyba nikt nie ma watpliwości . Przytkładem mogą być wille nad zalewem , w Wieńcu , albo na zawiślu - dziwnym zbiegiem okoliczności właściciele tych willi to rewitalizatorzy śródmieścia ... to jest do sprawdzenia !!! 18:20, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FV KIMDZONGTUSKFV KIMDZONGTUSK

7 0

"Asai, żeby sie ożywiła starówka i w ogóle Włoclawek potrzebne są inwestycje, inwestycje i inwestycje. Oczywiście nie w stadiony, fontanny czy w aparat urzędniczy, tylko w przemysł ( patrz lata 70-te). No ale trzeba bylo wszystko zaorać zgodnie z zaleceniami balcerowicza i sucksa.Jak sie wprowadziłem do Włoclawka na przełomie lat 60/70 ( dzieckiem bylem, ojciec uruchamiał Azoty) to czuć było rozwój miasta"
Ja stąd jestem i jak zacząłem pracować w Azotach to czuć było coś więcej, a dookoła tego terenu stały kikuty drzew. 19:39, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

6 0

Jezus Maria ! Marcel! Do jakiej szkoły chodziłeś , że walisz takie błędy ? ! 19:52, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlivOliv

4 0

Żenada!!! Takiemu pijanemu zajmującemu ławkę nic zrobić nie mogą a jak narzeczony siedzial na ławce i powiedział "kur..." to go zatrzymali, szarpali, rzucali o samochód i sprawa trafiła do sądu! Jeszcze raz żenada!!!!!!! 21:37, 24.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

2 0

W ogóle to strach chodzić ulicą 3 Maja ,może by tak odpowiednie służby zajęły stanowisko
najwyższy czas, pytanie czy to deptak ,czy obciach dla miasta . 21:46, 24.05.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

------

0 0

To parking się zrobił 00:21, 29.07.2016


marcelmarcel

0 0

jeszcze bys się dziwił na co ich stać jak kradna torebki na placu jak nie wiesz to nie dronsz tematu tak patola jest do wszystkiego zdolna żeby mieć na dopały za 5 zł lub amfe 19:58, 25.05.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%