Zamknij

Włocławski ratusz chce postawić wieżę widokową. Znamy lokalizację planowanej inwestycji

 06:00, 07.03.2017
Skomentuj Obecnie z tego miejsca trudno zobaczyć całą panoramę Włocławka. Wszystko przez drzewa, które rosną na gruntach prywatnych. fot. Łukasz Daniewski Obecnie z tego miejsca trudno zobaczyć całą panoramę Włocławka. Wszystko przez drzewa, które rosną na gruntach prywatnych. fot. Łukasz Daniewski

Władze miasta chcą postawić na Zawiślu wieżę widokową. Na razie nie wiadomo jednak kiedy to się stanie, bo mimo wpisania inwestycji do budżetu na 2017 roku, ratusz nie otrzymał dofinansowania na ten cel.

Blisko 80% wartości całej inwestycji, szacowanej na blisko 400 tys. zł, miało pochodzić z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Pieniędzy z tego źródła ostatecznie nie udało się zdobyć. Co zatem dalej z projektem? - W chwili obecnej nie odpowiem na pytanie o realizację tego zadania w 2017 roku - mówi zastępczyni prezydenta Włocławka ds. rozwoju i inwestycji.

- Realizacja wpisanej do tegorocznego budżetu inwestycji uzależniona była od dofinansowania, o które się ubiegaliśmy - wyjaśnia Magdalena Korpolak-Komorowska. - Pieniędzy nie udało się zdobyć ze środków WFOŚiGW, więc niewykluczone, że poczekamy do kolejnego konkursu albo poszukamy środków własnych, ale to wymagać będzie korekty budżetu. Na kwietniowej sesji Rady Miasta będę rozmawiała na ten temat z radnymi.

Zakres planowanej inwestycji obejmuje modernizację tarasu widokowego, w tym remont obecnie istniejącego muru, umocnienie skarpy, budowę dojść do tarasu, powstanie ścieżki dydaktycznej zawierającej tablice informujące o walorach dydaktyczno-przyrodniczych tej części miasta, wytyczenie miejsca na ognisko wraz z siedziskami oraz budowę kilkunastometrowej stalowej wieży widokowej wraz z tarasem, który znajdowałby się na wysokości 5 metrów nad ziemią. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(60)

DowódDowód

40 40

Bardzo ciekawa propozycja

06:10, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Poranna kawaPoranna kawa

35 41

Chętnie skorzystam

06:10, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Barbara bez granicBarbara bez granic

43 34

To miejsce już od wielu lat prosi się o remont i dobrze że wreszcie ktoś o tym pomyślał.

06:17, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojciech76Wojciech76

46 24

W sumie pomysl dobry, bo atrakcji w naszym miescie nie ma zbyt wiele ale oczywiscie torun jak zawsze jest na NIE i cala kase bierze dla siebie!!

06:17, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wl;clawiakwl;clawiak

59 13

wieza o wysokosci 5 metrow chyba zart. ZROBCIE COS CHOC RAZ Z KLASA .LEPIEJ WYDAC 2 MILIONY A NIE 400 TYS ZEBY KTOS USLYSZAL O NASZYM MIESCIE I POSTAWIC COS WIEKSZEGO . 5 METROW TOC TO PRZECIEZ OKOLICZNE DRZEWA SA WYZSZE. A MOZE NASTEPNA SCENA NA WODZIE TYLKO PIETROWA.

06:39, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Woo wooWoo woo

25 28

Było by pięknie. Zwłaszcza zimą

06:59, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KadziaKadzia

29 33

Takie coś w naszym mieście...super sprawa.

07:00, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Halowy Halowy

23 31

Dzieci miały by super atrakcje. Rowerkiem na zawisle i na wierzę. Super atrakcja

07:01, 07.03.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

katkat

7 0

nie wierzę ... na wieżę!

11:37, 07.03.2017

Szczurojeż filipińskSzczurojeż filipińsk

0 0

...a jeśli jakieś dziecko by spadło, to dopiero byłaby ---atrakcja ---, co?

16:35, 08.03.2017

MaximusMaximus

26 33

Pomysł z piekła rodem, władze miasta będą miały większy pogląd na podupadające miasto. Może więcej lepszych pomysłów, niż wydawać pieniądze na swoje marzenia, Widać u Pana Prezydenta tęsknotę za Toruniem i jego Krzywą Wierzą. Ile razy w roku przeciętny obywatel jest wstanie tam być.

07:18, 07.03.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Lysy441Lysy441

7 4

Z ortografią to u Ciebie cienko:)

08:11, 07.03.2017

eljoteljot

3 1

Może Prezes pisze wierza

14:08, 07.03.2017

lusia1234lusia1234

4 28

Pewnie ze super bo wspominalem o tym nie raz jak i postawic nowa astro baze taka jak w dobrzyniu stoi A co do wieźy widokowej to taka jak jest w orzechowie nie daleko Ustki napewnomwielumsobie kojarzy te mi3jsce bo sie duzo z tad jezdzi tam bylem na niej 2 razy mozna ja znalezc na youtjbe widomi wspaniale wysoka rora w srodku schody krete i taras to graniastoslup szesciokatny o podstawie i oszklony bo to jest wierza p.poż, widokowa i jest tez obok niej muzeum pszyrodnicze niech ktos tam pojedzie z urzedu miasta zobaczyc pamietam 2step wolny to byl tylko obok za WC sie placilo .taka wieza pole am bo polecil bym taka tez jak jest w moldzinie na Rowokole ze rowana podbna do tej telefonicznej ale nie te czasy a ta jak kolo ustki w zupelnosci popieram ten projekt jakmnajbardzien niech ta gorka zacznie tetnic jakims zyciem i te obserwatorium astro bo na poludniu te to tam jest duzo swiatrl od ronda drgania jak szef wspominaj w gazeciejakies kiedys a tu jest ciemniej i z dala od szosy ruchliwej a te apararty zwane teleskopami nie lubia drgan i zbyt duzo swiatel zeby cos zobaczyc glownie glebokie niebo galaktyki tak jak ma do rzyn cala ta gorke zagospodarowac z czasem wyciag ko,ejke kszeselkowa jak jest w kielcach cos kolotego zacznijmy dzialac pieniadze z czasem sie z najda powolima zrobic powodzenia i szczescia w realizacji proj3ktu

07:26, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

5 22

Pewnie ze super bo wspominalem o tym nie raz jak i postawic nowa astro baze taka jak w dobrzyniu stoi A co do wieźy widokowej to taka jak jest w orzechowie nie daleko Ustki napewnomwielumsobie kojarzy te mi3jsce bo sie duzo z tad jezdzi tam bylem na niej 2 razy mozna ja znalezc na youtjbe widomi wspaniale wysoka rora w srodku schody krete i taras to graniastoslup szesciokatny o podstawie i oszklony bo to jest wierza p.poż, widokowa i jest tez obok niej muzeum pszyrodnicze niech ktos tam pojedzie z urzedu miasta zobaczyc pamietam 2step wolny to byl tylko obok za WC sie placilo .taka wieza pole am bo polecil bym taka tez jak jest w moldzinie na Rowokole ze rowana podbna do tej telefonicznej ale nie te czasy a ta jak kolo ustki w zupelnosci popieram ten projekt jakmnajbardzien niech ta gorka zacznie tetnic jakims zyciem i te obserwatorium astro bo na poludniu te to tam jest duzo swiatrl od ronda drgania jak szef wspominaj w gazeciejakies kiedys a tu jest ciemniej i z dala od szosy ruchliwej a te apararty zwane teleskopami nie lubia drgan i zbyt duzo swiatel zeby cos zobaczyc glownie glebokie niebo galaktyki tak jak ma do rzyn cala ta gorke zagospodarowac z czasem wyciag ko,ejke kszeselkowa jak jest w kielcach cos kolotego zacznijmy dzialac pieniadze z czasem sie z najda powolima zrobic powodzenia i szczescia w realizacji proj3ktu

07:27, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jestem za jestem za

35 8

A ile obiecanych miejsc pracy powstane przy tej okazji ?

07:31, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

5 19

Wyźsza to musi byc po ad drzewami w orxechowie potezne dzrzewa kolo niej rosna lisciaste sosny a jakmsie wejdzie na wieze to sa w dole na to czeba zwrocic uwage zeby znie w kolo bylo widac i punkt obserwa cyj ny dla strazy lesnej popieram slyszetu juz narzekania a co do zawiśla to jak bedzie grodzka to wiaty powymieniac jakie sa na torunskiej a sciezki rowerowe ciagle bez pszerywania i asfaltowe jak na ulicy budowlanych a chodnik z kostki czy plyt nowych..wiem ze to pomysl dobryi na puzniej bo dworzec tez czeka z peronami glowny no i zazamcze brzezie jest co robic tumw ty miescie a comdo brzezia zrobic porzdne dojscie bo tam strach wieczorem na pociag isc podobno

07:41, 07.03.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pionierpionier

1 0

liściasta sosna?

11:32, 07.03.2017

GrGr

12 25

Byłoby świetnie!!

07:44, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZesliZesli

13 24

GDYBY SIE UDAŁO TO BYŁOBY COS BO MOWI SIE O TYM OD WIELU KADENCJI

07:45, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZawiślakZawiślak

24 23

Cieszę się, że ktoś w końcu zauważa Zawiśle

07:46, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BravoBravo

15 13

Restauracja obrotowa na szczycie będzie? , żartuję ale pomsł z wieżą widokową uważam za dobry. W takim np. Poznaniu te z chcieli zrobić taras widokowy na szczycie wieżowca Uniersytetu , jednak Miasto i uczelnia nie doszły do porozumienia.

07:53, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

14 19

Jestem za Zawisle to tez wloclawek no nie

07:57, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kąkowa popieraKąkowa popiera

8 29

brawo panie prezydęcie

08:11, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwerobserwer

31 15

Wystarczy zadbać o korony drzew przed punktem widokowym(przyciąć) i wieża jest zbyteczna.
Ale urzędnik to nacja nie myśląca przepraszam myśląca tylko gdzie tu nie swoją kasę wydać.

08:13, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BravoBravo

11 6

Do wieży widokowej przymierzają się księża Pocieszyciele z parafii koło zapory, a nast. prezydent Włocławka prawdopodobnie będzie z PiS ( Lewica też uwielbia kler , przykład czołobitne przemowy Pałuckiego przed Meringiem) także dotacja pójdzie od Miasta jak złoto.

08:31, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lucjanlucjan

25 2

Dla mnie w tej informacji nie wieża jest ważna, ale to że nie udało się pozyskać wsparcia finansowego.
Albo projekt był do bani, albo Prezydent był mało skuteczny.
Nie wróży to dobrze gdy będzie trzeba pisać nowe projekty i starać się o dofinansowanie.
Ale jaki Prezydent , takie dofinansowanie. A w tym przypadku było zero dofinansowania.

08:53, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

22 5

Na początek to niech ratusz wysprząta ten bu r del na skarpie !!!

09:11, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BiznesBiznes

21 9

Z wieży oglądać będziemy ruiny Śródmieścia, na górze saneczkowej będziemy zjeżdżać na banię w dół a ze sceny będziemy z radości skakać do Wisły. O to są pomysły urzędników! Ludzie kogo wy wybieracie do samorządu- przecież lista absurdów jest wielka. Polecam wyjazd do Inowrocławia- tam bynajmniej myślą trzeźwo.

09:18, 07.03.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MM

1 3

Nie używamy słów nie znając ich znaczenia. Chciałeś błysnąć i Ci nie wyszło.

14:00, 07.03.2017

ptakptak

0 0

A muszę wam przypominać o naszej fontannie. Taka piękna i tak bardzo będzie służyć lokalnej ludności szczególnie gdy przyjdzie pora mycia. Też fajny pomysł. Tylko kto jest autorem ?

22:23, 10.03.2017

włocławiakwłocławiak

17 15

niech tam wtaszczą pływającą scenę i gotowe.

09:19, 07.03.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

O to to O to to

2 1

Scena na wieży a na scenie przedstawienie i bajki dla dzieci o kocie w butach .

21:06, 07.03.2017

zawiślakzawiślak

12 8

zimą lodowisko, latem plac zabaw, rewelacyjnie! Niech teren będzie zadbany, może z czasem będzie sie to miejsce rozwijać dalej. Czekamy :)

09:21, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxxXxxx

10 9

Ciekawe kto z Urzędu pisze te trzy pierwsze komentarze bo o inwestycjach miasta jakie są proponowane to zawsze jest skomentowane jakie to są wspaniałe pomysły hahaha

09:51, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

w.ekw.ek

8 8

a może tak trochę wyższą zbudować na końcu ul.3 maja - tam po zburzonej ruderze ??? zawsze można przerobić na wieżę strzelniczą ! mało tam meneli łazi ?!

10:12, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

darmandarman

20 0

Jeśli to ma mieć 5 metrów wysokości to sobie darujcie.
Jaja sobie robicie, zróbcie coś raz a porządnie a nie tylko na pokaz przed następnymi wyborami.
Nie stać nas na marnotrawienie pieniędzy.
5 metrów wysokości - ŻART
15 metrów to już coś zobaczy.

10:13, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pro-miastowyPro-miastowy

11 5

Od 2000 roku starałem się zaszczepić ten pomysł grupie kolejnych radnych oraz kolejnym prezydentom, w tym obecnemu. Jak dotąd niestety bez efektu. Na szczęście w strategii rozwoju przygotowanej przez Pana Zbigniewa Brendę udało się ten pomysł umieścić (sam pomysł zaczerpnąłem z wież widokowych na wzgórzach Gdańska), mam nadzieję , ze z pozytywnym skutkiem. Będzie widok na miasto, zaporę i jeszcze dalej. I będzie to następna atrakcja dla mieszkańców Włocławka i turystów odwiedzających nasze miasto. A mamy tych atrakcji tak mało!

10:33, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RemesRemes

12 2

Ten ratusz i pan prezydent co najlepiej tylko potrafi sie lansowac to niech sie wkoncu wezmą za gospodarke tego miasta typu miejsca pracy przyciaganie inwestorow zeby zatrzymać wyjezdzajacych na stale z tego miasta a dopiero potem myśleć o wiezy itp

10:36, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

loguslogus

13 4

Bedziemy oglądac ruine śródmieścia w całej okazałości

10:50, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jajcarzjajcarz

11 1

A niby co mielibyśmy z niej podziwiać?! Może dlatego chcą taką 5 metrową,żeby wzrok nie sięgał do patologicznego Śródmieścia:)

11:27, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do jajcarzdo jajcarz

15 0

Jak to co? Obiecaną 4 lata temu przez prezydenta rewitalizację Śródmieścia:piękną fontannę koło Fary,jeszcze piękniejszą kawiarenkę obywatelską...O kurdę to już koniec,nie mam co wymienić:))) Tak czy siak jak na 4 lata kadencji to naprawdę duży sukces.Nie ma co się czepiać.Lansik słowa dotrzymał i należy wybrać go ponownie:)

11:33, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pionierpionier

18 1

wieża widokowa jest potrzebna prezydentowi i jego ekipie w celu rozglądania się za nową robotą po skończonej 1 kadencji

11:36, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

7 8

Pani, Prezydent ta część miasta (osiedle - dzielnica) to Szpetal Dolny, na żadnych mapa nie ma tej sztucznej nazwy Zawiśle. Jako W-ce Prezydent tego miasta powinna pani stosować się prawidłowego nazewnictwa włocławskich osiedli.

11:54, 07.03.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

olabogaolaboga

0 1

Prawie wszyscy mieszkancy tej dzielnicy nazywaja ja Zawislem i kazdy wie ,ze prawidlowa nazwa to Szpetal Dolny .Nie ma sie wiec czym martwic...nazwa Zawisle przylgnela sercom Zawislakow od pokolen.

05:46, 08.03.2017

LGWLGW

8 1

Pomysł może fajny, ale bez częstych patroli i monitoringu w tamtym miejscu się nie obędzie.

12:01, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Student PWSZStudent PWSZ

6 5

Pomysł bardzo fajny będzie gdzie spędzać czas między zajęciami.
A droga do tego miejsca zostanie wyremontowana?
I czy będzie dojazd autobusem bo po ostatnich zmianach rozkładów jazdy MPK żaden autobus nie staje na Obrońców!!!!

12:20, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlimpOlimp

14 0

Hehe ratusz znowu coś chce ale... niestety znowu kasy nie załatwili, marek ,, wszystko zrobię kiedyś,, wojtkowwskii :)

13:05, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dworze Dworze

16 2

Zajmijcie się budową dworca, a nie jakąś wieżyczką 5-cio metrową...

13:28, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaetiMaeti

4 12

Następny bezsensowny pomysł . Scena na wodzie , fontanna teraz wieża widokowa co jeszcze wymyślicie .

14:24, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

16 2

obserwer08:13, 07.03.2017 popieram w 90%, najpierw przyciąć korony drzew, ale wieża czemu nie.
Zawiśle to bardzo urokliwe miejsce, mogłoby służyć mieszkańcom Włocławka jako miejsce REKREACJI łącznie z plażą nad brzegiem Wisły (nie mylić z kąpieliskiem)

15:02, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zezzez

2 6

Ciekawa propozycja, uważam, że należy również uwzględnić, w korekcie budżetu, inwestycję pn.nagrobek aktora , który stanąć powinien w parku miejskim im,Henryka Sienkiewicza.
Ostatnio, jedna z lokalnych stacji paratelewizyjnych epatowała nas wspomnieniem o artyscie /estradowym?/, którego prochy rozsypano właśnie w parku . Pokazano palące się znicze i wyemitowano wspomnienia przyjaciół i znajomych spopielonego artysty.
Jestem zdziwiony /!/, bowiem prawo w Polsce nie zezwala na takie rozsypywanie resztek ludzkich a co dopiero w parku , gdzie spacerują żywi dorosli i dzieci a także hasają psy duże i małe pieski sikając na wszystko i wszędzie a więc i na wspominanego a już nieobecnego.
Pewnie mu mokro i nie pachnie mu old spaysem.

15:10, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zezzez

2 5

Ciekawa propozycja, uważam, że należy również uwzględnić, w korekcie budżetu, inwestycję pn.nagrobek aktora , który stanąć powinien w parku miejskim im,Henryka Sienkiewicza.
Ostatnio, jedna z lokalnych stacji paratelewizyjnych epatowała nas wspomnieniem o artyscie /estradowym?/, którego prochy rozsypano właśnie w parku . Pokazano palące się znicze i wyemitowano wspomnienia przyjaciół i znajomych spopielonego artysty.
Jestem zdziwiony /!/, bowiem prawo w Polsce nie zezwala na takie rozsypywanie resztek ludzkich a co dopiero w parku , gdzie spacerują żywi dorosli i dzieci a także hasają psy duże i małe pieski sikając na wszystko i wszędzie a więc i na wspominanego a już nieobecnego.
Pewnie mu mokro i nie pachnie mu old spaysem.

15:11, 07.03.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RERE

0 2

Czyje prochy rozsypali ?, Rozsypanie prochów było do niedawna legalne, nawet na cmentarzu we Włocławku był taki "klombik ". teraz jest zakkryty kostką brukową. Prochy rozsypał, spełniając życzenie pewnie. Lepszy Park, ładne miejsce gdzieś w lesie czy nad rzeką aniżeli zaniedbany cmentarz, do tego za darmo i nie masz kleru codziennie koło siebie jeśli jesteś niewierzący.Ksieża w 1936 roku ogrodzili cmentarz przy Szopena , by biedota nie urządzała darmowych pochówków.
Mam pytanie , w jakim celu do urny zawsze wkładany jest taki mały biały okrągły przedmiot?

17:08, 07.03.2017

LamiasLamias

2 0

Do zez15:11, 07.03.2017
RE17:08, 07.03.2017

Masz rację! Pod koniec marca 2005 roku miał miejsce pogrzeb pana Eugeniusza G. Żegnał go przede wszystkim jego bardzo bliski od serca przyjaciel, obecnie aktor, który przybył do Włocławka specjalnie na to parkowo-zniczowe uczczenie pamięci przyjaciela. Aktor ów grał m.in. rolę por. Rubanka w jednym z odcinków polskiego serialu ?Pogranicze w ogniu?.
Już wtedy chodziły słuchy, że urna pogrzebowa nie zawierała całości popiołów, o ile w ogóle coś zawierała. Pan Eugeniusz, widząc zbliżający się finał życia, zażyczył sobie podobno, aby jego prochy spłynęły do Wisły.
Oczywiście, że polskie prawo zakazuje takiego postępowania ze spopielonymi prochami ludzkimi. Niestety, nikt nigdy nie sprawdza zawartości urny, a właściciele spopielani nie są kontrolowani pod tym względem. Pisał o takich, zdarzających się przypadkach obszernie swego czasu redaktor Tygodnika ?NIE?.
Nie zawsze jest tak, jak - wg prawa - być powinno.

13:23, 08.03.2017

szyfraszszyfrasz

2 8

Sprzedać scene bo jest nie potrzebna i zrobić taras widokowy

15:29, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

4 2

NARAZIE TO NIECH SIE ANWIL OSWOBODZI ZE SZPON ZLODZIEJSKICH WŁODARZY ORLENU A GLOWNIE PLOCKA BO JAK BYLY azoty TO COS SIE INWESTOWALO A TERAZ IDZIE TO WSZYSTKO DO TEGO PERYFERYJNEGO PLOCKA Z DALA OD GLOWNYCH ARTERJI KOLEJOWEJ I AUTOSTRAD NA UBOCZU TE ZLODZIEJE MIESZKAJA I JESZCZE PSZYDALO BY SIE OD BYDGOSZCZY TAK SADZE I DOPIERO MYSLEC O INWESTYCJACH WIEZE POPIERAM DWORZEC PKP.

15:30, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArkArk

12 0

W Paprotni postawili ponad 20 metrową, drewnianą wieżę widokową za około 300 tys. zł.
Taras znajduje się na wysokości 18 metrów - widoki na Konin i okolice niesamowite.

Taras na wysokości 5 metrów za 400 tyś to przegięcie pały... chyba że ktoś ma zarobić, to ja przepraszam

16:21, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rafal1976Rafal1976

11 0

A co z dworcem??! W Olsztynie - miescie nieznacznie wiekszym od Wloclawka zapadla decyzja o wyburzeniu starego i budowie nowego dworca! A co u nas?!

18:24, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

L.AtarnikL.Atarnik

10 0

Podest 5-metrowy nazywają - wieżą ?

18:30, 07.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olabogaolaboga

3 0

Wojtkowski zniczy Zawisle.

05:49, 08.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja 2000ja 2000

5 0

5 metrów? ??????
żart chyba jakiś

07:47, 08.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szarikszarik

4 0

Ciekawe w jakim czasie złomiarze ją dadzą rade rozebrać jak metalowa ;)

09:53, 08.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumunrumun

5 1

tego chciejstwa mam juz dosyc maly byc sprowadzone firmy do wloclawka mialo byc mniejsze bezrobocie mijaja kolejne lata a w miescie nic sie nie dzieje.Slychac tylko ze ratusz chce zrobic to czy tamto i sie lansuje po salonach a niezla kasa do kieszeni pan i pana prezydenta co miesiac wplywa

13:43, 08.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

4 0

Pisalem zrobic rerendum i usunac prezydenta POwscow usowac puki czas bo potem moze byc za puzno a tu duzomosob chce PO to blad smiertelnke noebezpieczny .panowie lud wloclawka trzeba juz dzialac .i anwil nie ch sie odepnie od plocka jak najszybciej bo to miasto brudne j3st bylem nie dawno nic mi sie tam nie podoba syf jeden i nic wiecej wole juz domtrzebini iszc albo Czechowice Dziedzice czy oswiecim piekny czysty zadbany a nke ten ciemnogrod na polach uprawnych tam to blisko mam karpaty a tu jak sachara

20:54, 08.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

0 1

Zbudujcie wieże z kości sloniowej beda tu pielgrzymki pszyjezdzac .od Ojca dyr . Rydzyka

20:58, 08.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

0 2

Zbudujcie wieże z kości sloniowej beda tu pielgrzymki pszyjezdzac .od Ojca dyr . Rydzyka

20:59, 08.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adhdadhd

1 0

5 metrów????? to już lepiej nic niech nie robią, jak zawsze zrobić byle co byle tylko coś zrobić minimum 10 metrów żeby chociaż jakieś widoki były a nie drzewa wszystko zasłaniają

00:01, 09.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kacperekkacperek

1 0

Należy przeprowadzić ekshumację, sprawdzić co jest w urnie i w zależności od wyniku tego badania, uznać sprawę za żart przyjaciela albo przyjaciela za portki i przed oblicze Temidy.
Tak będzie i prawnie i sprawiedliwie.

15:32, 09.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kacperekkacperek

1 0

zez15:11, 07.03.2017

Należy przeprowadzić ekshumację, sprawdzić co jest w urnie i w zależności od wyniku tego badania, uznać sprawę za żart przyjaciela albo przyjaciela za portki i przed oblicze Temidy.
Tak będzie i prawnie i sprawiedliwie.

15:34, 09.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

0 0

Maaaam pomysla ko,o dworca pkp jest wieza cisnien wiec pszetransportowac ja na gore i bedzie wierza widokowa albo cos podobnego postawis tylko nie ch bedzie wyzszse bo drzewa pszerosna z czasem i bedzie mlops a szczyt to walcowynzrobic tylko oszklony ze szkla hartowanego w kolo podest i bedzie wierza zeby bylo w kolo widac daleko anwil szpetal zapore zrobcoke jak dalem linki popszednio takamw podobna jak w orzechowie kolo ustki super widac daleko jesli o tym mowimy zajzyc i popatrzec

22:59, 11.03.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 684 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%