Zamknij

Nie żyje 29-latek poszkodowany w zajściu na ul. Ogniowej!

00:12, 03.05.2017
Skomentuj 29-latek przebywał w szpitalu od niedzieli. Zdjęcie ilustracyjne. fot. archiwum DDWloclawek.pl 29-latek przebywał w szpitalu od niedzieli. Zdjęcie ilustracyjne. fot. archiwum DDWloclawek.pl

29-latek, który w nocy z 29 na 30 kwietnia odniósł obrażenia głowy na ul. Ogniowej, nie żyje.

Mieszkaniec Brześcia Kujawskiego trafił do szpitala po zajściu z udziałem 34-letniego włocławianina. Jak wstępnie ustaliła policja, 29-latek został uderzony i przewrócił się na chodnik, odnosząc poważne obrażenia głowy.
[ZT]24893[/ZT]

Sprawca został ujęty przez strażników miejskich i przekazany przybyłym na miejsce policjantom. Po wytrzeźwieniu (miał prawie 2 promile) usłyszał zarzut spowodowania uszkodzenia ciała. Sprawca nie przyznaje się do winy. 

[ALERT]1493763756448[/ALERT]

 

(Ł.D.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(57)

maverickmaverick

60 2

[*] kondolencje dla bliskich.

00:26, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Aga34Aga34

78 12

Przykro mi że chłopak zmarł=( mam nadzieję że ten śmieć co go zabił zgnije za kratami.
Kondolencje dla rodziny

00:30, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

31 10

To policjanty chyba pojadą teraz nawet w nocy do tego , który go uderzył

00:30, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktoś napisałktoś napisał

59 11

Agresja, przykład i przyzwolenie idzie z góry od dzikich grup łobuzerskich zwanych partiami politycznymi.

00:39, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

33 1

To straszne :(

00:44, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W końcu .W końcu .

70 67

Tak szukał guza tak zaczepiał tak się prężył aż wyłapał w Lofcie już jak był szukał ale do końca nie trafił na swojego więc zmienił na Million i znalazł brawo nie żal mi go . Agresja po przegranym meczu w Inowrocławiu czy za dużo używek było.

00:51, 03.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

QwertyQwerty

41 20

No bez przesady. To, ze ktos szukal zaczepki nie oznacza, że trzeba go zabić. W takim razie ktoś, komu nie spodoba sie Twoj komentarz, też ma Cię zabić? Szybko populacja ludzka by wyginęła z takim prostackim myśleniem.

01:48, 03.05.2017

xoxxx7xoxxx7

26 11

jedyny zal to ze to nie Ty na jego miejscu! wspolczuje twojej rodzinie ze maja takie cos w rodzinie ..

06:19, 03.05.2017

fredfred

48 11

Niech ten co go uderzył poniesie słuszną karę.

01:00, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GTSGTS

97 11

Słyszałem, że ponoć ten koleś z Brześcia strasznie się rzucał w milionie ... Jak to Polskie przysłowie mówi, trafiła kosa na kamień. Aczkolwiek szkoda chłopaka.

01:30, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


cccccc

21 5

ten co zmarł nie był taki grzeczny wcale wystarczy zobaczyć fecobooka jego. Pod Millionem też nie zachowywał sie jak powienien, a ktoś nie wytrzymał i się stało to co nie powinno mieć miejsca

03:16, 03.05.2017

ssssarassssara

4 7

okk moze i fakt..ale to polamac mu rece a nie zabijac
!!

06:30, 03.05.2017

++++++

17 3

Przestań szafować wyczytanymi w necie zwrotami prawniczymi!Prokuratura zrobi to co uzna za słuszne! Miejmy nadzieje ,że zrobią wszystko zgodnie z prawem,ale też ludzką przyzwoitością.A co do bandziora skoro miał 2 promile w sobie to jaki tam u niego "zamiar czy premedytacja".POZDRAWIAM!

10:17, 03.05.2017

tata

2 3

ty to sobie możesz pajacu

14:40, 03.05.2017

do cccdo ccc

1 1

pokaz swojego facbooka jestem ciekaw jak Cie opisze !!!!!!

09:50, 04.05.2017

Konto usunięteKonto usunięte

22 14

Moje kondolecje dla rodziny zmarłego. A tamten powinien zgnić w więzieniu

08:03, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

georggeorg

89 7

Moim zdanie powinni dawno zamknąć ten burdel...po iprezach są rozp...ne auta i inne różne śmietniki...tylko ćpanie chlanie i śmiecenie okolicznych ulic...dziwki mordy wydzierają!!!!!zezwierzęcenie totalne!!!!..zamknąć to szambo bo więcej strat i zmartwień z tego powodu i jeszcze zabójstwo bo inaczej tego nie nazwę..do pudła gnoja albo na szafot!!!!

08:19, 03.05.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

sebanseban

25 3

masz racje syf i patola

09:41, 03.05.2017

xvxvxvxvxvxv

2 0

Jeżeli ktoś nie umie się zachować zarówno po alkoholu jak i bez niego to niestety, ale będzie robił awantury nawet w barze mlecznym, więc moim zdaniem zamknięcie klubu byłoby bez sensu. Po prostu trochę szacunku do drugiego człowieka i kultury w miejscu publicznym, czego w naszym mieście często brakuje i życie stało by się przyjemniejsze :(

06:48, 04.05.2017

Jestem zaJestem za

3 1

Masz rację zamknąć ten burdel bo już przegięcie z tym całym śmieciowiskiem po każdej imprezie

10:16, 04.05.2017

KujawiakKujawiak

56 3

Szkoda,że minęły już czasy wujka milicjanta.Jak by wpadli z pałami na to bydło ze śródmieścia to ino roz byłby spokój.Znaleziono by paru skasowanych łobuzów w lesie pod Kowalem i byłoby pozamiatane..To były wspaniałe czasy.A tak,przyjeżdża chłopak w goście do Włocławka na zabawę i spotyka go śmierć.Jeżeli był agresywny tak jak tu niektórzy piszą to wzywa się Policję.Jeśli bijesz możesz zabić jeśli zabijesz 25 lat puchy albo kara śmierci.Kondolencje dla Rodziny.

08:51, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vs georgvs georg

50 8

A Policja zastanawia sie gdzie jest centrym handlu środkami odurzajacymi ? A tam chlanie cpanie i ładacta a teraz morderstwo ....co się jeszcze musi stać zeby to siedlisko zła zlikwidować ? A gdzie byla ochrona , Policja , Straż Wiejska ?

08:55, 03.05.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jakubjakub

0 2

Pizeria naprzeciw dworca zazamcze to dopieo jest skład prochów. Asortyment od A do Zet . Dostawcy z łodzi dbają aby nie zabrakło. Transakcje na końcu Wiejskiej w pobliskim lesie . Milicja jak zawsze nic nie wie t tej kwestii

10:25, 04.05.2017

ŻyczliwyŻyczliwy

15 11

Uszkodzenia ciała? Przyczynił się do śmierci niewinnego chłopaka przed którym było całe życie! Kondolencje dla rodziny

09:14, 03.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

FirecrackerFirecracker

6 7

Nie był taki niewinny kolego.

11:50, 03.05.2017

dcdc

7 10

Chyba sobie kpisz. Burak szukał guza i znalazł. Aż dziwne że tak długo się uchował. Już dawno ktoś powinien go przeklepać. A że upadł na chodnik.. Widać nie był taki sprężysty jak pokazywał.

11:50, 03.05.2017

drondron

62 11

Po zdjęciach widać kto przychodzi na te dyskoteki połowa w obrzydliwych tatuażach- kiedyś to kryminaliści mieli a dziś sami menele i dziwki. Rysunki lubię ale na ścianie a jak to bedzie wyglądać jak sie zestarzeje brr.....ohyda. A śr?dmieście najlepiej wyburzyć złodzieje, nieroby, bandziory i pijaki, drzewa posadzić a nie pałac ślub?w, tu tylko mety prosperują.

09:17, 03.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ona233ona233

4 7

tylko co ma tatulaz do tej sytuacji , pomyliles chyba strony !

11:37, 03.05.2017

gościowa gościowa

1 7

Na śródmieściu również mieszkają normalni ludzie. Nie tylko patologia dziadostwo i kurestwo, więc nie dzieł każdego równa miarka. A co do tatuaży *%#)!& Nie sądzę teraz to nawet u prawnika zostaniesz arcydzieło na jego ciele. Nie wiem chyba zza komuny byłeś/las chowany

18:06, 03.05.2017

BKBK

34 5

Ku przestrodze dla innych kozaków. Przyszedł czas na trochę pokory i szacunku dla innych. Współczuje rodzinie, zwłaszcza rodzicą.

09:46, 03.05.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

,.,,.,

19 1

Kolegom zmarłego potrzeba duuużo pokory. Wyciągnijcie chłopcy wnioski. Życie jest tylko jedno.

09:57, 03.05.2017

xxxyzxxxyz

50 5

Kazdy kto go znal wie jaki byl :) ciagle szukanie zaczepek musialo sie nieciekawie skonczyc. szkoda ze az tak, ale moze to przestroga dla innych.

09:56, 03.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

olissdaolissda

1 1

tylko ze kazdy ma 2 strony,nie jestesmy od tego by oceniac i wymierzac kary!
nikt nie jest idealny

06:21, 04.05.2017

!!

0 1

Skad wy k....mendy bierzecie to ze ciagle szukal zaczepek!!!!
Zastanowcie sie jak cos piszecie!!!!!

17:38, 04.05.2017

serekserek

47 8

nie powinno się tak skończyć ale gośc szukał dymu to znalazł przyjadą buraki i kozaczą zamknąc ten milion

10:08, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

serekserek

36 23

już nie bedą buraki z brześcia kozaczyc przed milonem

10:23, 03.05.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

dziadekdziadek

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


klopsklops

7 19

Bo pastewniaki z Włocławka będą przed Milionem zabijać?

11:02, 03.05.2017

wawawawa

6 8

Oj,serek, serek, masz twaróg w głowie...

11:22, 03.05.2017

TriasTrias

12 3

Kondolencje [*]

11:21, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obiektywny 2016Obiektywny 2016

33 5

A ja nigdy dziecka nie puszcze do tych waszych milionow patologia jak holera. W szkole dla nauczycieli nie maja kultury i poszanowania. Ta demokracja Was psuje do szpiku kosci. W poprzednim ustroju byl spokoj i poszanowanie dla samych siebie,nauczycieli i wladzy dla sluzby i dawnej milicji. Dzisiaj policja slysze na ulicy jak ich wyzywaja od psow,nauczycielka na mojej lekcji wyzwana od najgorszej.Ciezkie czasy mamy.

11:36, 03.05.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxxxx

3 2

Bez przesady , ale nie każdy kto chodzi do miliona to patola.. Nie oceniajcie wszystkich jednakowo ...

21:55, 03.05.2017

dcdc

35 27

Szkoda tego włocławiaka.Trafił na buraka który koniecznie szukał strzału. Rozumiem że ktoś zmarł ale sam się prosił. Buraki przyjeżdżające do włocławskich klubów to już plaga. Po sześciu w autach na numerach CWL, CAL czy CLI pędzą bulwarami 100/h. Pewnie to nie ostatni wieśniak który źle skończy we Włocławku. Matka i ojciec nie wychowali to miasto wychowa ... albo pochowa.

11:42, 03.05.2017
Odpowiedzi:9
Odpowiedz

GhostGhost

17 22

Odezwał się ten, co w metropolii mieszka...Wieśławek....brud, smród i ubóstwo

11:48, 03.05.2017

dcdc

23 6

Ghost : Brud i smród od was buraki bo przyjeżdżacie i robicie syf. Z tym ubóstwem to już różnie. Raz bogato raz biednie. Ale widać że cię ruszyło. I o to chodziło buraki! Burak musi mieć świadomość że jest burakiem. Tyle że zachować się nie potraficie i uważacie że ulica to pole z pomidorami. Ale jeszcze kilku dostanie w lampę i może wyciągniecie wnioski. A jak nie wyciągniecie to do remizy pić jabole pod ścianą a nie do klubów smród roznosić.

12:10, 03.05.2017

addadd

7 10

Szkoda to co najwyżej ciebie za taki tok myślenia, ale cóż zwierzęta trzymają się razem, to wyjaśnia skąd u ciebie politowanie nad mordercą. Nie wiem skąd u Ciebie przeświadczenie że Włocławek to jakieś diabeł wie jak wielkie miasto, a ludzie ze wsi to taki a nie inny sort człowieka, ale widać inteligencji to ci brakuje oj brakuje. Sam się za wiele od tych jak to nazwałeś "buraków" nie różnisz, tylko tyle że jesteś kurewsko ograniczony :) A no i zanim mnie też pociśniesz od buraka ze wsi - jestem z Włocławka, stały bywalec miliona

15:10, 03.05.2017

czolgu1234czolgu1234

7 1

'WŁOCŁAWSKIE KLUBY' hahahahahaha

17:28, 03.05.2017

VhVh

5 7

A wloclawek to nie buractwo jedz do warszawy zobaczymy kogo beda nazywac burakiem wielce miastowy co jak idzie ulica to gowna spod butow ociera sam przy kupie gnoju wychowany

18:17, 03.05.2017

WloclawiankaWloclawianka

7 1

Żal mi Ciebie człowieku. Włocławek to takie wielkie miasto, a inne bliskie miasteczka to wiochy wg Ciebie? Zapraszam do Wroclawia to i Ty będziesz wieśniakiem. Buractwo to wychowanie, a nie to skąd się pochodzi.

19:05, 03.05.2017

GhostGhost

1 0

Dc, co to jest interpunkcja?

22:10, 03.05.2017

dcdc

21 2

Nie powołujcie się na Wrocław czy inne duże miasta. Pomieszkałem troszkę w różnych miejscach Polski ale nigdzie nie łaziłem i nie prężyłem mięśni udając bohatera.Nigdy nikt nie nazwał mnie burakiem bo nie dawałem ku temu powodów. Ani w lokalach ani za kierownicą.To że ktoś był piłkarzem i przegrał mecz nie znaczy że ma *%#)!& innym zabawę. Zasłużył, dostał. A że padł na krawężnik to już przypadek. Mógł się bawić jak inni a nie pajacować. Kto go znał wie o czym piszę. A żeby lepiej zrozumieć mój komentarz zapraszam na bulwary w piątek późnym wieczorem. Proponuję stanąć i popatrzeć na zachowanie uczestników imprez w Milionie. Zobaczcie na czym polega różnica w zachowaniu tych którzy wsiadają do aut z w/w numerami rej. A teraz poczytajcie komentarze innych i zobaczcie jak ocenili oni wasze tępe wpisy. Nie ma się co obrażać.Tak już jest że normy wyznacza większość i nic tego nie zmieni. To czyste fakty. Gdyby nie fikał to pewnie dziś miałby trening, może by się cieszył z meczu, który odwołano z powodu jego śmierci. Może kiedyś trafiłbym na mecz jego klubu i oglądał jego grę. A tak nie ma go a wielu uczestników imprez włocławskich odetchnęło z ulgą. Włocławek to małe miasto, nie Warszawa, nie Wrocław ( na szczęście) ale zachować też się tu trzeba. Przyjeżdżajcie, bawcie się ale nie pajacujcie. Szkoda życia. Zachowujcie się normalnie i nikt nawet nie zwróci uwagi że jesteście. Zostawiajcie swoje pieniądze w naszym mieście, pijcie tańczcie. Ale przecież nie po to przyjeżdżacie. Was musi być widać, we wsi muszą mówić o tym jak ,,sialiście grozę" w mieście. A efekt jest taki że Mariusz już na imprezę nie przyjdzie a jego zabójca odsiedzi parę lat, choć nie jest to pewne bo już go wypuścili więc pewnie zniknie. Też święty nie jest ale każdy ma swoje nerwy. Tym bardziej że wypił trochę. Pewnie ocenił go tak jak ja. Zastanówcie się kto się najbardziej przyczynił do tragedii. Też kiedyś miałem podobną sytuację na bulwarach obok Miliona. Tyle że mój ,,bohater" poleciał na trawnik i tam nie było krawężnika więc wstał, wsiadł do auta z kolegami i pojechał. Koledzy nie pomogli bo sami go uspokajali zanim dostał w czoło. Szkoda mi go było. Młody chłopak, trochę wypił i poczuł ,,zew krwi". Akurat trafił pechowo. Myślał pewnie że koledzy pomogą gdyby co.Ale tam też mógł być krawężnik.Dopiero po tym wypadku o tym pomyślałem. I co wtedy? Oczywiście zostałbym mordercą młodego człowieka, może miał z dwadzieścia parę lat. To może lepiej czekać aż to ja trafię na krawężnik? Osierocę syna bo ktoś chciał się sprawdzić? Wyobraźcie sobie że takich pajaców nie ma na imprezach. Nie fajnie? Nikt piórek nie stroszy, nikt nie zaczepia. Normalna, fajna impreza. Obojętnie czy włocławiak czy nie dobrze jest wiedzieć co mi wolno. Moja opinia wynika z moich obserwacji i tyle. A fakty są dla was bezlitosne. Wszyscy jadą po Milionie ale tylko dlatego że was tam najwięcej. Są inne miejsca na imprezy we Włocławku. Kluby , dyskoteki ale tam was nie ma bo to nie jest ,,trendy" a może ich nie znacie. Ktoś wyśmiał ,,włocławskie kluby". Zwyczajnie nie wiecie że są. Milion. Robi wrażenie. Jest reklama. Można zdjęcia na FB wrzucić. Stąd zła opinia o tym miejscu. W innych lokalach jest więcej włocławiaków i jest OK. Mariusz był też w Lofcie. Już tam mały włos dostałby lekcje.Ale widać inaczej miał pisane. Może tam nie trafiłby na chodnik? Chyba tam, na górze też już mieli dość jego kogucikowania. Sami wiecie, że nie był pierwszym który przyjechał na nieudane występy gościnne do Miliona. Ale miał największego pecha z nich wszystkich. Nikt go nie bił żeby zabić. To był tylko jeden cios. Nikt tego nie planował. Może tylko on liczył, że będzie tak szybki jak na boisku. Wszyscy krzyczą, że sprawca był pijany. A poszkodowany pewnie pił soczek z marchewki? Można pisać do bólu, wielu nie zrozumie ale może choć jeden zastanowi się czy warto szukać szczęścia w pięściach. I nie liczcie na współczucie że niby młody, 29lat, sportowiec, że szkoda. Nie. To była jednostka chora, nieuleczalnie i świadomie rozwijająca swoją chorobę. Mnie szkoda jest sprawcy. Tak. Tego mordercy jak piszecie. Zmarnował sobie kawał życia tylko dlatego że ktoś nie potrafił się zachowywać między ludźmi i wymusił przebieg zdarzeń. Co robili jego rodzice przez 29lat? To moja opinia i taka pozostanie bez względu na wasze komentarze.

00:13, 04.05.2017

PrzezornyPrzezorny

0 0

co prawda szkoda chlopaka, ale skoro fikal do kogos to ten ktos sie bronil proste i logiczne. Chyba nikt by nie stal bezczynnie w takiej sytuacji tylko by sie wlasnie bronil, a pech chcial ze przewrocil sie po jednym ciosie na kraweznik i skonczylo sie niestety smiercia.

15:47, 04.05.2017

FafikFafik

45 6

Ten cały Milion to syf...miejsce spotkań pato.

11:51, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

beegebeege

8 13

zaczepki zawsze były na imprezach i będą,tylko pytanie do policji,gdzie ona była *%#)!& nygusy.siedzą w samochodach i śpia bo sam widziałem.zawsze na takich imprezach powinna być ochrona ,jak i w lokalu,jak i przed lokalem.mamy czuć się bezpiecznie.apeluje *%#)!& nygusów ,do pracy cwele.bez szacunku krystian

12:11, 03.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

rtrt

9 1

Coś cię poniosło chyba. Zabezpieczenie imprezy leży po stronie organizatora a nie policji. To impreza prywatna a nie demonstracja uliczna.

12:18, 03.05.2017

yyyyyyyy

8 1

To co ? Moze na nastepej imprezie niech postawią wszystkich Policjantow pod milionem a jak komus sie cos stanie w innej czesci miasta to będziesz pisac gdzie byla POLICJA?
Prawda jest taka ze to ludzie maja kiełbie we łbie i nie potrafia co niektórzy wejsc i kulturalnie wyjsc z imprezy... co ma Policja do tego ze ktos ma zryty beret i sam szuka guza?

15:01, 03.05.2017

dcdc

15 15

Ghost : Brud i smród od was buraki bo przyjeżdżacie i robicie syf. Z tym ubóstwem to już różnie. Raz bogato raz biednie. Ale widać że cię ruszyło. I o to chodziło buraki! Burak musi mieć świadomość że jest burakiem. Tyle że zachować się nie potraficie i uważacie że ulica to pole z pomidorami. Ale jeszcze kilku dostanie w lampę i może wyciągniecie wnioski. A jak nie wyciągniecie to do remizy pić jabole pod ścianą a nie do klubów smród roznosić.

12:16, 03.05.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CWCW

5 2

Przestań kolego Włocławek wielkie mi miasto. CW -centralna wieś

20:56, 03.05.2017

xzyxzy

36 2

Mieszkam blisko Miliona to co tam się wyrabia to można nagrać film , bójki to na porządku imprez wyzwiska , burdy .Może to wreście zamkną .Jaki by nie był szkoda chłopaka .

12:30, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yhyyhy

32 3

Ekipa bardzo rozpacza po śmierci kompana, ciekawe jak długo wytrwają w żałobie, bez picia, imprezowania i szukania zaczepek....

12:47, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorkaObserwatorka

35 3

Tak sobie czytam i się zastanawiam co reprezentuje sobą dzisiejsza młodzież. Gdzie szacunek dla zmarłego człowieka, gdzie szacunek dla rodziców oplakujacych śmierć dziecka, nie wspomnę o szacunku dla samego siebie. Kiedyś chłopcze bądź dziewczyno też będziesz ojcem albo matką, jakie wartości będziesz przekazywał swojemu dziecku? Skoro tylko nienawiść kieruje waszym życiem. Nie ważne czy ktoś mieszka na wsi czy w mieście ważne by być dobrym uczciwym człowiekiem. Na całe szczęście miejsce zamieszkania nie świadczy o tym.
Dziwię się też redakcji że pozwala na taką mowę nienawiści.

13:12, 03.05.2017
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

OOOOOOOOOO

5 4

na szacunek trzeba sobie zapracować

14:55, 03.05.2017

ObserwatorkaObserwatorka

5 1

00000 uważam że szacunek należy się każdemu człowiekowi bez względu na jego wiek, stan majątkowy, pochodzenie czy też religie. Takie wartości mi przekazali rodzice i takie same staram się przekazać swoim dzieciom.

21:44, 03.05.2017

TolerancjaTolerancja

1 2

Z automatu nikomu nie należy się szacunek, ale każdego człowieka należy tolerować. Szanować można go dopiero za coś.

07:51, 04.05.2017

ObserwatorkaObserwatorka

2 0

Wytłumacz mi w takim razie jak na ten szacunek trzeba pracować. Rozumiem że jeśli spotkasz na swej drodze osobę niepełnosprawna od dzieciństwa która nie mówi nie chodzi to nie będziesz jej szanowal a tylko tolerowal?

18:06, 04.05.2017

PAJEROPAJERO

19 7

wloclawskie dziwki obciagaja pod tym milionem za 50 zl wystarczy podjechac jakims lepszym autem sprawdzone potwierdzone

13:20, 03.05.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

goscgosc

9 5

a moze to nie wloclawskie tylko brzeskie dziwki? opamietaj sie buraku

16:40, 03.05.2017

xzyxzy

2 0

Masz coś głową że takie rzeczy wypisujesz

17:18, 03.05.2017

trtr

2 1

I jak pajacu nie nazywać was burakami? Przecież takie bzdury tylko flagowy buras napisze. Dyskusja jest na temat pajacowania w klubach a nie o dziwkach, o których pewnie tylko ze słyszenia wiesz tak jak i o dobrych samochodach wsioku.

00:55, 04.05.2017

MaloMalo

25 6

Może i szkoda chłopaka, ale skoro kozaczył i prowokował zadymy to "przyszła kryska na matyska". Sam jest sobie winien. Jakby grzecznie się bawił to by do tej bójki nie doszło. Ale jak wolał wyskoczyć z "mo*dą" i łapami do wyrostka, do tego jeszcze "podchmielonego" to gdzie tu mowa o nieszczęśliwym wypadku? Sam się chłopina prosił.

13:41, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Potencjalny sprawcaPotencjalny sprawca

62 12

Witam
Zwracam sie do wszystkich "skoczkow", szukajacych zaczepki, prowokujacych innych ludzi. Obserwuje was co tydzien, widze jak sie "wozicie", skaczecie innym ludziom do gardel, uwazacie sie za kozakow, bedac po paru kieliczkach, moze po jakiejs kresce, lub dropsie. Niech smierc tego chlopaka bedzie dla was przestroga. Oczywiscie zal mi tego czlowieka, to byla dla niego najdrozsza lekcja, nikt nie zasluguje na taka nauczke. Nic nie tlumaczy tego co sie stalo, ale pamietam go z imprez, pamietam jego obledny wzrok, szybkie "dzikie" ruchy, prowokacyjne zachowanie. Sprawca na pewno nie chcial go zabic, podejrzewam ze zadal mu cios odpowiadajac na jego zaczepki, domyslam sie ze mialo to byc tylko uderzenie, pokazanie kto jest silniejszy. Nie wytrzymal cisnienia, poniosly go emocje i stalo sie. Mozna go osadzic ze byl *%#)!& ze zabil, tak to jego wina.
Jest jednak druga strona medalu, ile mozna znosic obelgi, ile mozna znosic ublizanie, prowokowanie. Naprawde trzeba mocno panowac nad soba zeby przelknac zachowanie takich "skoczkow". Uwierzcie mi Panstwo, co tydzien trafia sie kilku "niesmiertelnych" ktorzy maja za nic drugiego czlowieka, mieszaja z blotem innych ludzi, wyzywaja, strasza, startuja z recami.
Do was to pisze "skoczkowie" myslicie ze jestescie niepokonani, tacy twardzi ze wszyscy sie was boja? Otoz nie, nie boja sie,  po prostu chca wstac rano i realizowac swoje zycie, a nie gnic za was w pudle. Trzymam swoje nerwy na cieniutkiej nitce, ostatnia resztka rozsadku opanowuje emocje, zeby nie skonczyc jak jak ten 34 latek. Nie robia na mnie wrazenia wasze maczety itp. Tez moge za nia zlapac, jesli sad obieca mi wolnosc.
Boje sie ze kiedys nie wytrzymam, boje sie ze kiedys pekne i nie zniose kolejnych obelg, rozladuje zlosc i dam nauczke "skoczkowi", modle sie zeby to nie byla taka nauczka jak w tym przypadku.
Prosze was tym samym nie prowokujcie. Jesli lubicie adrenaline, rywalizacje, zapiszcie sie na jakies treningi, to naprawde swietnie dziala, sprawia ze umysl jest chlodny.
Niech jego smierc nie pojdzie na marne...

13:48, 03.05.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??????

21 7

Nabazgrałeś trzy razy za dużo jak na komentarz,a i tak nie rozumiesz podstawowej prawdy,bo jak wynika z wpisu jesteś z tych co tworzą towarzystwo tej speluny jaką jest "milion"Jesteś stałym bywalcem tej trzody.Wytłumaczę CI więc może kiedyś zrozumiesz.DOROSŁY ,DOJRZAŁY FACET NIE MUSI ĆWICZYĆ WOLI ABY NIE DAĆ W PYSK TZW."skoczkowi" bo go najzwyczajniej w świecie nie ma w takich miejscach.

15:27, 03.05.2017

********

7 14

To jest włocławek potalogia się szerzy i nic więcej, nie którzy zachowują się jak cwaniak z Mokotowa, a tak na prawdę kozacza tylko przy " kumplach " frajerzy

14:24, 03.05.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qrqr

1 1

No i przyjechał cwaniak z Brześcia, pokozaczył i się sprawdził z frajerem z Włocławka. Co jeszcze napiszesz? Że go napadli w sześciu? Kto tu był patologią? Poczytaj opinie.

00:42, 04.05.2017

ROLNIKROLNIK

32 3

Zamknąć ten przytułek dla naćpanego odpadu!!!!

14:26, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

użytkownik tego miasużytkownik tego mias

18 1

na śródmieściu rośnie nowa patologia, dzieci w wieku od 11 do 15 lat nie mają żadnych zainteresowań oprócz palenia, picia piwa i przesiadywania z takimi co z więzienia wyszli. Gdzie ten cały program społeczny???? Patrol policji lub straży miejskiej to był w tym rejonie ostatni raz chyba 5 lat temu!!!

14:38, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SjSj

16 0

Normalni ludzie idą się pobawić i nic się nie dzieje. Zauważcie, iż to nie ochrona, nie bójka w klubie TYLKO zaczepialstwo i dziadostwo, które nie wie jak się zachować wracając podchmielone do domu. Wielka przy tym tragedia, bo chłopak zmarł.

14:40, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElaEla

27 13

Co wy piszecie!!!!Buraki, wieśniaki itp łatwo kogoś obrażać..Tam zginął młody człowiek.. Nic nie usprawiedliwia mordercy czy innego patola który tam idzie się nachlać i potem zaczepiać, nie ważne czy jest z Włocławka czy z okolic ...Ten klub powinien być zlikwidowany już dawno!!! Młodzi wracają demolują wszystko od samochodów po śmietanki, dziewczyny płaczą bo do dostają po twarzy że zatańczyła z kolegą....To ma być fajny klub to jest burdel????!!!!!!

14:46, 03.05.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dcdc

2 0

Chcesz likwidować klub bo jego goście nie potrafią się zachować na ulicy? To jak pojadą gdzie indziej to już będą grzeczni? Ela, daj spokój. Łepek szukał guza nie po raz pierwszy. Taki był i już. Dostał czego szukał. Trafiłby na mnie pewnie byłoby to samo. A nie jestem żadną patologią, żadnym lumpem. Jestem przed pięćdziesiątką, normalny facet a jednak mogło być tak samo. Niektórzy przyjezdni zachowują się w mieście dziwnie i nie wiem z czego to wynika. Mariusza mało kto żałuje. Nawet znajomi mówią że zasłużył wielokrotnie na taki koniec. Czy to Cię nie zastanawia?Nie każdy z Brześcia czy Lipna to tzw. burak. Absolutnie. Ale wielu można tak nazwać bez żadnych skrupułów. Sprawcą mógłby być każdy. Nawet grzeczny, niepozorny człowiek wracający z pracy a napotykający na swojej drodze takiego narwańca.Nie mam zamiaru osierocić syna bo jakiś pajac chce się sprawdzić. Broniąc się też można zabić i pójść do *%#)!& Ale lepiej odsiedzieć niż stygnąć na stole zimnego chirurga Akurat sprawca święty nie był ale to nie ma nic do rzeczy.No to tyle. Pozdrawiam

00:38, 04.05.2017

P...P...

27 6

ludzie to nie klub winien. zmarły nawet idąc ulicą zaczepki szukał, taki typ. trafił na swojego i tyle. oby inni wnioski wyciągali.

14:54, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..........

13 4

Prezesie Łokietka, jakim świętym człowiekiem był? może był dobrym piłkarzem, ale nie człowiekiem. może trzeba już zmarłego beatyfikować?

14:59, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!!!

25 2

Młodzież po imprezach zamroczona alkoholem i narkotykami wsiada za kierownice aut pod tą spelunka .... a Policja udaje że nic nie widzi ? Na Bulwarach chlają po dyskotece i tez odjeżdżają samochodami ! Czy tak trudno kontrolować smarkaterię ? Łatwiej kontrolować spokojnych ludzi niż łobuzów i pijaków ?

15:02, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oenaoena

9 1

Nie potrzeba atakow terrorystycznych ludzie sami sie powybijaja :/

15:09, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


sebseb

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kkkkkk

2 1

jedynie dożywocie

22:59, 03.05.2017

wiesław wojnarwiesław wojnar

33 5

Na każdego kozaka znajdzie się większy kozak.

18:28, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ludź Ludź

17 3

Przestroga dla wszystkich co byśmy nie zrobili to pamiętajcie ruszysz gó... Ale zawsze za człowieka idziesz siedzieć warto zawsze myśleć

19:33, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

11 2

po primo szczere kondolencje rodzinie zmarłego .po drugie więcej policji w tych miejscach jak sa jakies imprezy np milion .po drugie. częste patrole ws nocy i jak ktoś idzie skontrolować czy ma dokumenty i z kąd wraca .po trzecie młodzież męska -przywrócić obowiązkowa zasadnicza służbę wojskowa chociaż na rok .i skończy się dziadostwo

19:41, 03.05.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

QrczakQrczak

2 1

DO WOJSKA?! Z tego co się orientuję to tam uczą zabijania i agresji. Myśl lusia to nie boli (przynajmniej nie których).

00:40, 04.05.2017

bnmbmmbnmbmm

2 0

Również popieram powrót obow. służby wojskowej, przynajmniej nauczyłoby to może niektórych trochę dyscypliny, skoro nie wynieśli jej z domu.

06:52, 04.05.2017

do qrczaka ^^do qrczaka ^^

0 1

qrczak to do przedszkola moze co tam naucza Cie od podstaw wszystkiego hmm
w wojsku ucza sie szacunku, dyscypliny itd...! ale co ty tam wiesz , w rurkach latasz po miescie z ulizanymi wlosami^^

12:56, 04.05.2017

Czerepach Czerepach

4 8

Serwisy podają : nieszczęśliwy upadek i uderzenie głową o krawężnik.
Nie ma mowy o domysłach,bowiem moment uderzenia miał zostać zarejestrowany przez miejski monitoring. Do zajścia doszło po wyjściu gości z jednego z lokali. Zatem w mojej ocenie ten, który doprowadził do upadku, ewidentnie mógł dążyć do konfrontacji, nie było to zajście spontaniczne. Sprawcą śmiertelnego uderzenia miał być dobrze znany włocławskiej policji 34-latek.

20:05, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SynekSynek

4 19

Szkoda tylko ubytku w chodniku
Pajacy z Brzescia nigdy !!!!!!

20:52, 03.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

szokszok

5 3

Widzisz to Boże i nie grzmisz..

23:30, 03.05.2017

oxiioxii

3 0

powinno byc ci szkoda ubytku w twojej pustej glowie ...no ale rozne przypadki sie rodza .. wyrazy wspolczucia musi byc ci lekko bez mozgu ^^

09:40, 04.05.2017

SynekSynek

2 16

Jak otworza Daichmana w Brześciu to kozaki będą miały swoje miejsce!

Starym tez pewnie kamień z serca spadł :0

20:55, 03.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

oenaoena

4 1

"Starym tez pewnie kamień z serca spadł :0 "

Ciekawe czy bylbys w stanie powiedxiec to prosto w oczy.

23:43, 03.05.2017

OXIIOXII

10 0

wspolczuje twojej mamie ze ma taka szmate zamiast prawdziwego syna,ale takie czasy.. kwestia przyzwyczajenia , facet w leginsach zamiast spodni wlosy do ramion , a pozniej sie dziwic ze taki pajac wypisuje takie cos w internecie...

06:36, 04.05.2017

asaasa

10 10

Taki ten Włocławek jest. Miasto żuli i prostaków. Tolerujemy dalej męczenników ze śródmieścia.

23:17, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NoneNone

10 0

Przykre jest ze młody chłopak w tak nieszczęśliwy sposób zakończył swoje życie.. pracuje w miejscu, gdzie co jakiś czas niestety bijatyki pod wpływem alkoholu i innych używek się zdarzają i modlę się żebym nie musiałabyć świadkiem takiej tragedii. Dlatego apeluje do wszystkich aby rozwiązywanie konfliktów było w sposób werbalny a nie cielesny bo bicie się nic nie zmieni A można zapobiec tragedii.

23:36, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oenaoena

13 9

Czytam te komentarze i nie wierze w to co czytam. Ludzie ile w was jadu i zero jakichkolwiek uczuc...
poza tym ciekawi mnie czemu co niektórzy uwazaja sie za LEPSZYCH bo sa z Wloclawka a nie z okolic?! Niestety prawda jest taka ze - nie obrażając nikogo - czasem ludzie ze "wsi" sa madrzejsi niz Ci "miastowi".
Jestem z Wloclawka i nie uwazam sie za lepsza od kogos jto mieszka np w Brześciu czy Lipnie.
Co ma miejsce zamieszkania do tego jaki jest czlowiek?!

23:39, 03.05.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

okiaokia

4 0

tak takk czuje sie wyzszy ten ktory jest nikim, tak jest zawsze .. na idiotow nie ma lekarstwa

06:59, 04.05.2017

Pamiętaj o duszy!Pamiętaj o duszy!

16 1

Bardzo zastanawia wiele negatywnych opinii o tym zmarłym człowieku.To bardzo przykre ,że ktoś tak żyje,że inni ludzie wypominają Mu szereg jakiś podłości.Daje mi to do myślenia i nie chciałbym aby ci co mnie znają napisali po moim odejściu to co niektórzy piszą o tym chłopaku.Po śmierci stanął w swej duszy przed Bogiem,na sądzie szczegółowym,miejmy nadzieję ,że Pan ma inne zdanie o Nim niż niektórzy z was. + R.I.P.+

23:43, 03.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oixioixi

5 5

SZOK,wstyd mi ze jestem czlowiekiem..jak czytam to wszytko!
brak slow na ludzi ..najwidoczniej nigdy nie stracili kochanej osoby ..
ale mam nadzieje ze pomylicie o tym co teraz piszecie, stojac na cmentarzu.

06:57, 04.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osa9221osa9221

8 9

99% ludzi piszac te madre komentarze .. ze az glowa boli, to nie ma pojecia o jakiego chlopaka chodzi.. pisza boo (duzo ludzi pisze a to chu* ja tez sie wypowiem ,jaki to ja madry jestem,i tak dobrze znalem go.) haha no brak slow , jestem ciekaw czy chociaz 1 osoba by powiedziala to w oczy..kazdy madry wie jaki on byl no hahaha..od tego jest rodzina i jego kobieta a nie wy pustaki nad pustakami , sensacja i oooo mmm my wloclawianie hahah !!! czemu nikt na facebooku tego nie napisze...AAA N O TAK!!!!! tam bedzie widac twarz i moje imie!!!!! ,lepiej tu sobie poszczekam ,niech kazdy wie jaki jestem wazny ..no smieszni sa tacy ''ludzie'' jesli mozna tak to nazwac ,jesli ktos jest jeszcze taki madry zapraszam na facbooka tam sie wypowiadac !!!!!! a jak nie to tchorza dziekujemy!

08:26, 04.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do oena do oena

9 0

Jeśli jestes taki mądry to przespaceruj się po 22.00 Bulwarami ...odważysz się ?
Na tym polega dziadowstwo tego systemu ze podatnik płacąc podatki nie ma zagwarantowanego bezpieczeństwa przez służby które z tych podatków żyją !
Bo łatwiej stanąć z suszarka i suszyć kierowców albo blokować koła niż SKUTECZNIE zebrać za pysk łobuzerię i patologię !
Konstytucyjne prawa obywatela do bezpieczeństwa są tylko na papierze .

10:17, 04.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

3 6

Chcialabym was wszystkch powyzywac za to co piszecie o moim koledze!!!!
Ale nie bede sie znizac do waszego poziomu!!!

Chce wam tylko powiedziec ze Mariusz juz teraz uratowal zycie trzem osobom!!!!

3!!!osoby maja dzieki Mariuszowi przedluzone zycie o kilka lub kilkadziestat lat!
Dzieki Mariuszowi!
Dzieki naszemu Mariuszowi!!!
Rodziny tych ludzi nie beda przezywaly takiej traumy jakmy przyjaciele i rodzina

Bo taki byl!!!

Dobry czlowiek!
Normalny czlowiek
Zawsze usmiechniety...

I zamknijcie juz sie na jego temat jezeli Go nie poznaliscie!
Nie macie prawa Go tak oceniac!
Spojrzcie w lustro!!!

Mariusz to byl zaszczyt Cie poznac...

17:47, 04.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

oenaoena

3 1

Zal mi tego chlopaka i jego najblizszych.. piszesz o nim same superlatywy a jak wiadomo nikt nie jest bez wad. Idealow nie ma i nie bedzie.
Moze chlopak ktory uderzy Mariusza tez byl dobry normalny i usmiechniety... a pech chciał ze znalazl sie w zlym miejscu i doszlo do tragedii.
Tak naprawde to ciekawi mnie kto zaczal ta cala awanture i dlaczego doszlo do tragedii

21:08, 04.05.2017

oxioxi

0 0

i taka jest prawda.. wypowiadaja sie tylko Ci ktorzy wogole nie wiedza o kogo chodzi.. ja go tylko pamietam z usmiechem na twarzy!

06:07, 05.05.2017

oenaoena

1 0

Sorry ale po co mam isc na spacer o 22 na bulwary? Szukac guza? Skoro jest tam tak bardzo niebezpiecznie to po co tam w ogole chodzic o tej porze?
Wychodzi na to ze na kazdej ulicy we Wloclawku powinien stac jeden Patrol Policyjny. Bo natknac sie mozna wszedzie na kogos..

20:39, 04.05.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do oenado oena

3 0

Właśnie , za komuny można było wracać z kina Bałtyk na Cygance po 22.00 bez obawy o guza , a wiesz dlaczego ? Bo patologia bała się pał milicyjnych . Wywozili takich narwańców w okolice j Czarnego i przeprowadzali szybkie szkolenie pałami . Przeszkolony wracał pieszo do miasta , miał czas na przemyślenie swojej głupoty , następnego razu z reguły nie było . I dla jasności nie jestem entuzjastą PRL-u .

21:04, 04.05.2017

oenaoena

0 0

Niestety mamy takie czasy ze gdyby Policja stosowala metody takue jak za czasow PRL-u to mieliby sprawe za sprawa w sądzie.
Ale nie ukrywam tego ze troche racji masz.

21:13, 04.05.2017

MM

2 1

Nie pisze superlatyw ani nie pisze wad....
Bo kazdy je ma

Pisze ogolnie ze byl dobrym czlowiekiem

Poprostu zwyczajnie dobrym czlowiekiem...

Ale w komentarzu najbardziej chcialam zaznaczyc ze jezeli ktos Go nie znal to naprawde niech sie nie wypowiada

Najbardziej zaznaczyc jaki piekny gest ma Jego rodzina

Ratujac zycie kilku osobom...

00:00, 05.05.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki

Czerwony Włocławek wiecznie żywy... Wynik tęczowego Rafała i nawet Biejat... wstyd i żenada

Lokalny patriota

22:59, 2025-05-19

Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki

POtomkowie małorolnych znów przynieśli wstyd miastu.

TGF11

22:25, 2025-05-19

Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki

Jeszcze tylko jedna uwaga. Głosząc takie wykluczenia, Nawrocki zanim zostanie (?) wybrany Prezydentem, już łamie Konstytucję. Duda też to robił wiele razy, ale chociaż poczekał z tym do czasu, jak zostanie wybrany. Nawrocki nie traci jednak czasu, na zbędne konwenanse.

witz2

22:18, 2025-05-19

Na kogo postawili włocławianie? Oficjalne wyniki

Kolejny raz Nawrocki pokazuje swoją dwulicowość i brak honoru. Już łasi się do Mentzena, w sprawie poparcie w II turze wyborów. Ten obłudnik i oszust, zapomniał już jak jeszcze kilka dni temu atakował wszystkich kandydatów, którzy mu zagrażali przed I turą. Bardzo bym się zdziwił, gdyby Mentzen w jakikolwiek sposób okazał swoje poparcie dla niego. Przecież bardzo dosadnie wypowiedział się na temat "moralnego" postępowania Nawrockiego. Jeżeli teraz - w imię jakichś pokrętnych ideologii Nawrockiego - udzielił by mu poparcia w drugiej turze, to jego moralność i poczucie uczciwości, były by równe Nawrockiemu. Ktoś może powiedzieć, że Trzaskowski też zabiega o poparcie liderów Lewicy, Trzeciej Dogi i innych ugrupowań o podobnym charakterze politycznym, jednak jest to staranie o poparcie swoich koalicjantów z koalicji rządowej. W przypadku Nawrockiego, jest to zabieganie o poparcie lidera ugrupowania wręcz wrogiego (po ujawnionych poczynaniach Karolka). Niech nikogo nie zmyli deklaracja przekazania wyłudzonej od Pana Jerzego kawalerki, na cele charytatywne. Bardzo to chwalebne, tylko że wymuszone ostrą krytyką społeczną i medialną. Myślę, że decyzja ta, została wymuszona też przez prezesa. Możliwe, że otrzyma za to sowitą rekompensatę. I jeszcze jedno. Trzaskowski deklaruje, że będzie starał się reprezentować sprawy wszystkich Polek i Polaków. Nawrocki z góry wyklucza ludzi o odmiennej orientacji seksualnej, odbiera prawa kobiet do decydowania o sobie, odbiera ludziom (w tym dzieciom i młodzieży) możliwość decydowania i głoszenia własnych poglądów w spawach religijnych, wykazuje brak tolerancji dla ludzi o odmiennych poglądach politycznych. Ci ludzie oraz jeszcze inne grupy, nie będą mogli liczyć na to, że (nie daj Boże) prezydent Nawrocki, w jakikolwiek sposób ujmie się za nimi, gdy będzie działa się im niesprawiedliwość. Jedno na co liczyć mogą ludzie starzy, samotni, chorzy to to, że ten (n.d.B) prezydent, zaopiekuje się ich mieszkaniami, w zamian za "opiekę" w DPS-ie. Pisząc to, zdaję sobie sprawę, że zaraz wyleją się na mnie pomyje, ale nic to mnie nie obchodzi, bo będzie świadczyć o tym, że niektórzy dopóki sami nie dostaną kopa w d..ę, to nie uwierzą, że innych to spotkało. Do zobaczenia 1.06.2025 roku, przy urnach wyborczych. Uważajcie, jaki prezent robicie w tym dniu swoim dzieciom, wnukom.

witz2

22:10, 2025-05-19

0%