17-letniej Patrycji, uczennicy drugiej klasy LO w Długoszu podczas wypadku pękł kręgosłup, lekarze musieli go zespalać specjalnymi śrubami. Jej 20-letni brat Łukasz, student Politechniki Łódzkiej ma uszkodzone 5 kręgów, pękniętą śledzionę i obite płuca. Dziewczyna Łukasza, Ania została najgorzej ranna: połamane w udach i podudziach obie nogi, popękana miednica z rozejściem spojenia łonowego. Dziewczyna przez wiele miesięcy nie wstanie z łóżka. Może już nie będzie mogła w sposób naturalny urodzić dziecka. W ostatnią sobotę wieczorem w chevroleta, którym jechała ta trójka, w Szpetalu Górnym wjechał swoim BMW pijany 66-latek.
Sprawa wydaje się prosta. Alkomat wykazał, że 66-latek z BMW spowodował wypadek mając ponad 2 promile alkoholu. Jadąc w kierunku Włocławka na skrzyżowaniu z ulicą Lipową nagle zjechał na przeciwległy pas ruchu i uderzył w prawidłowo jadący osobowy chevrolet aveo.
Cała trójka pasażerów chevroleta ma bardzo poważne obrażenia. Zakleszczone w zniszczonym aucie dziewczyny wydobyła dopiero straż pożarna. 66-latkowi nic się nie stało. - Kierowca samochodu BMW, po przebadaniu, pozostał na miejscu zdarzenia - czytamy w komunikacie straży pożarnej ze zdarzenia.
Mimo to, dla policji jeszcze nie wszystko w tej sprawie jest jasne. Mundurowi dziś rozesłali do mediów komunikat, że szukają świadków zdarzenia. W związku z koniecznością ustalenia dokładnych okoliczności policjanci proszą świadków tego wypadku o kontakt z policjantem prowadzącym postępowanie pod nr tel. 54/414-56-55 lub 414-56-oo i tel. alarmowe 997, 112.
- Policjanci docierają do świadków, ustalają wszystkie okoliczności, ale może jest jeszcze ktoś, kto coś wie w tej sprawie. Chcemy, żeby wszystko w tej sprawie było jasne - tłumaczy nadkom. Joanna Seligowska- Ostatek z Komendy Miejskiej Policji.
Od rzeczniczki policji dowiedzieliśmy się, że od 66-latka pobrano jeszcze krew do badań, żeby "ustalić, czy znajdował się w niej alkohol". Mężczyźnie zatrzymano prawo jazdy.
Z naszych informacji wynika, że sprawca wypadku w Szpetalu Górnym to człowiek majętny i dobrze sytuowany, właściciel działającej od ponad 20 lat firmy spod Włocławka zajmujące się skupem i sprzedażą.
lluo17:41, 17.11.2017
takiemu odrazu czapa a jego majatek dom na koszty leczenia pijana wiocha nic ich nie dotyczy
lol17:45, 17.11.2017
Coś za bardzo panowie policjanci szukają dziury w całym. Był pijany, spowodował wypadek więc w czym problem.
Chyba że ta jego majętność to problem.
Apel do rodziców tych młodych ludzi, nie pozwólcie aby ten zbrodniarz uciekł z majątkiem, będą wam potrzebne setki tysięcy na rehabilitacje. Szybko dobrego adwokata, najlepiej z poza Włocławka.
Kamillo17:45, 17.11.2017
*%#)!& jakich świadków wiadomo ze pijanego wina a może jakiś ważny ten pijak z jakiegoś senatu albo z innego cyrku *%#)!& świat schodZi na psy aż mam chęć zadZwonić pod ten numer telefonu i spytać C za baran z policji bada tą sprawę banda *%#)!& i złodziei tej Polsce
boor18:27, 17.11.2017
Policja akurat jest ok, działa w ramach procedur i całkiem sprawnie, robią co mogą, naprawdę.
luddo19:30, 17.11.2017
Czemu od razu oceniasz policję? Mają swoje procedury, zbierają dowody dla prokuratury, a świadków szukają, bo chcą jak najlepiej udokumentować sprawę. Im więcej świadków, tym lepszy materiał dowodowy zgromadzą. Tamten będzie się czepiał każdego szczegółu, a adwokat tego gościa *%#)!& niestety, chyba nie jest. Chcą przygotować sprawę jak najlepiej.
Policjanci tez mają dzieci, widzieli co się stało i dla pijaków za kierownicą nie ma taryfy ulgowej nawet u tych... no właśnie. Akurat znam tego, co prowadzi sprawę i uwierz mi, jest w porządku.
Orzel17:26, 20.11.2017
Niestety kolego mylisz się
ZE był pijany to nieznaczy zawsze jego winę.Winny jest ze jechał pijany a nie koniecznie ze spowodował wypadek .Przykład pijany jedzie ma zielone światło na sygnalizatorze a inny kierujący czerwone i wyjeżdża to co wina pijanego ze wjechał na zielon a tamten na czerwonym.Nie bronie tu pijanego ale wyjaśniam zasady
mietkiński17:52, 17.11.2017
Podać to publicznej wiadomości dane pijaka/sprawcy!!!!
taaa22:36, 17.11.2017
Jest taka firma somir...
Jan117:56, 17.11.2017
Proszę media aby pilnowały tej sprawy, bo bandyta ma kasę, poprzekupuje kogo trzeba i się wykręci. To metoda tych nowobogackich pijaczków. Nie pozwólmy na to. Policja zaczyna szukać dziury w całym, może lepiej powiadomić telewizję, aby nie okazało się ze to pijak jest pokrzywdzony. Do rodzin pokrzywdzonych : weźcie dobrych adwokatów, aby bandyta drogowy do końca życia płacił odszkodowanie i renty Waszym dzieciom.
mit18:11, 17.11.2017
Jak k..... zatrzymano prawo jazdy ?? to on nie siedzi ?? przecież to jest przestępstwo !!! Imię i Nazwisko tego bandyty ktoś zna ?
Rafal1234518:53, 17.11.2017
Powinni mu łeb za takie coś uciąć, przez takiego gnoja cierpią niczemu nie winne mlode osoby . Brak słów na wymiar sprawiedliwości i tą milicję
elo07:49, 20.11.2017
wpisz sobie somir wieniec
Tłuchowianka17:51, 20.11.2017
Mirosław Sosiński niegdysiejszy(prl-owski) prezes G.S.TŁUCHOWO
KMDZONGTUSK18:18, 17.11.2017
Kolejny cebularz co to zamienił książeczkę partyjną na czekową po okrągłym stole?
wracajcie dzieciaki do zdrowia
Bzyl18:42, 17.11.2017
Policja już skasowała parę groszy i ma nadzieję na więcej, więc będzie szukać właściwych świadków! Młodzi ludzie, nie dajcie się a wasze rodziny niech od razu zawiadomia Ziobro i jakiś interwencyjny program telewizyjny, że włocławska policja zaczyna kombinować...!!!!
Tomasz K.18:52, 17.11.2017
Rodzice poszkodowanych - widać że pijak pociągnął za sznurki. Policja zaczyna szukać dziury w całym. Powiadomcie telewizję póki czas. Zróbcie to dla dobra i przyszłości swoich dzieci. Może czas na wymianę komendanta we Włocławku ?
Myślący18:53, 17.11.2017
A może adwokaci sprawcy są bardzo dociekliwi? Dlatego Policja chce mieć jak najwięcej świadków,, żeby go posadzić. Nawet krew pobrali, żeby nie było niejasności... Takie postepowania prowadzone pod nadzorem prokuratury, więc Policjanci wykonują polecenia prokuratora. Zacznijcie trochę myśleć sami, a nie krytykować wszystko o wszystkich
qwert19:22, 17.11.2017
A pobrali krew? Bo podobno odmówił, i nie można go było zmusić...
Chory kraj. Zaczynam powoli rozumieć Ziobrę, choć do tej pory nie rozumiałam.
qw_09:01, 18.11.2017
@qwert to zrozumiesz go bardziej jak się okaże, że ten koleś to być może wielki darczyńca Radia Maryja. To działa w obie strony.
Ziom18:54, 17.11.2017
Znam go osobiście. Wczoraj go widziałem i chodzi jakby nigdy nic się nie stało. Rodzina niech weźmie dobrego prawnika bo cfaniak się z tego wymiga. Nie dajcie się zrobić niech beknie za swoje czyny.
Zbawca19:10, 17.11.2017
Wiadomo ktoś z dobrze postawiony zapleczem finansowym i znajomościowym jak zwykle się wywinie a sprawa jest prosta. Zwykły Kowalski na miejscu został by skuty i siedział za kratkami do sprawy sądowej. Niestety to jest Polska i kolesiostwo
do rodzicow...23:23, 17.11.2017
Dobry adwokat i nagłośnienie sprawy! Powodzenia i zdrowia dla dzieciaków!
lusia123419:13, 17.11.2017
Na szubienice z nim zrobic fotke powuwieszac na caym wojewodztwie znisczyc go ta firma musi plajtowac a fotsa dla rodzin poszkodowanych on do aresztu 20 lat
Qwerty19:14, 17.11.2017
Jak majętny to wiadomo, że nagle sparawa wypadku nie stała sie jasna. Biedak juz by siedzial za to.
Obywatel19:41, 17.11.2017
Sku - syn nie płaci do końca życia za leczenie tych Bogu winnych istot!!!
beatricze 19:51, 17.11.2017
Szkoda tych młodych ludzi wracajcie do zdrowa ...A pijany kierowca powinien płacić za rehabilitację tych młodych ludzi i powinien za wszystko odpowiadać. Pokażcie to w Expresie Reporterów
Xyzzzz19:56, 17.11.2017
A co to kogoś obchodzi czy to osoba majetna prowadząca firmę czy zwykły "Kowalski", ważne ze ta osoba posiadająca prawo jazdy i znajaca prawo drogowe wsiadla za kółko pod wpływem alkoholu i zniszczyła zdrowie młodym niewinnym ludziom! Zasługuje na najwyższy wymiar kary, bez względu na status społeczny i znajomości. Kto wsiada za kółko pod wpływem jest zerem. Kropka.
boor20:19, 17.11.2017
To prawda, tak powinna wyglądać sprawiedliwość w ujęciu, powiedzmy, biblijnym.
Ale świat jest inny - niestety. Ubolewam nad tym.
Problem w tym, że ten śmieć nie uważa się za zero.
... ciekawe, czy mu teraz tyle samo ludzi będzie rękę podawać...
Xyzzzz21:27, 17.11.2017
Karma zawsze wraca. Wiadomo ze nikomu się źle nie życzy ale dla takich osób których kręgosłup moralny dawno się polamal i nie mają sumienia nie ma usprawiedliwienia. Kara bezwzgledna. Chociaż faktycznie w naszym cudownym kraju to może być nierealne.. nadzieja jednak nie umiera.
okon13:12, 19.11.2017
Tutejsze standardy moralne sa ciut inne. W mieście biedy i ubóstwa niewykorzystana okazja do wydojenia grubego misia jest grzechem a my frajerami. Wszyscy tylko patrzą na około jak tu komu cos zaje...
Nja120:10, 17.11.2017
Najpierw jest podane ze sprawca byl pijany a pozniej ze pobrano krew bo policja chce sprawdzic czy pijany.
;c20:16, 17.11.2017
Piszcie co chcecie ale niestety sprawiedliwości w POLSCE nie będzie.66 lat to już stary dziad,swoje przeżył i pewnie ma gdzieś konsekwencje. Zabawił się w aucie,teraz pobawi się z sądem. Jestem przekonany że ma totalnie gdzieś co mu zrobią.
Antoś Migdał21:48, 17.11.2017
Młodość jest uboga w doświadczenia życiowe i w tę wiedzę, która pokazuje; w jakim wieku metrykalnym - życie jest najcenniejsze. Choć - co prawda - bywają rzadkie wyjątki. :)
ela06:23, 18.11.2017
Ale za to dziad ma młodą żonę !
IVI20:20, 17.11.2017
Do TVN !!! Nasze urzędy boją się tej stacji jak diabeł święconej wody.
Pol22:56, 17.11.2017
Tylko Polsat tvn to bamda klamcow
quard08:37, 18.11.2017
tvn to tuba PO i bogatemu nic nie zrobią
XXXx20:22, 17.11.2017
Podobno handluje nawozami i płodami rolnymi ten starszy schorowany człowiek.
sąd20:22, 17.11.2017
Obiecuje ci popaprańcu że na Mielku dupsko ci pęknie no i maż rodzinę nie
Zbulwersowany 20:28, 17.11.2017
Stary burak *%#)!& za kółko mistrz prostej wielu jest takich....jak zwykle biedny zawsze poszkodowany a bamber sru kasą i wszyscy szukaja dziury w całym i oczy zamydlone a biedna policja zaraz nie wie czyja wina okaze sie ze pijak jechał prawidłowo i 50km/h a wszystko wina młodych ludzi.
czytelniczka20:40, 17.11.2017
Wypadek był 11.11.2017, wiec wyniki badań krwi już powinny być, ale lepiej tuszować i niepostrzeżenie dodać artykuł prawie tydzień później, gdzie już najistotniejsze dowody zatarły się, tak jak stężenie alkoholu u sprawcy wypadku. Brawo ddwloclawek :)
Współczuję rodzicom tych osób i samym poszkodowanym, niech zdrowie im wróci czym prędzej.
Leslauer21:45, 17.11.2017
... o ile zbadali krew. Wg polskiego Prawa mógł odmówić...
Tak, niestety, to *%#)!& ale w tym kraju tak to działa.
Do leslauer22:37, 17.11.2017
Jak byś się znal to byś wiedział że nie ma prawa odmówić badania krwi bo jak odmówi to mu siłą pobiora ale ty znawca największy śmiejesz ferment a pfuuuu
Leslauer10:13, 18.11.2017
W odpowiedzi na poprzednią odpowiedź:
1. Sprawa jest w prokuraturze - jeśli masz wejścia to sprawdź: badań krwi NIE MA w aktach. NA izbie przyjęć NIE POBRANO krwi, wiem to na pewno. Nie zgaduję, a WIEM.
2. Nr telefonu prowadzącego sprawę policjanta też jest znany, był podany w treści artykułu - sprawdź sobie kto to jest. Ja sprawdziłem i wiem kto prowadzi tę sprawę. To rozsądny człowiek i doświadczony policjant.
3. Nie wiem, kim jesteś z zawodu, ale jesli nie prawnikiem, to spytaj jakiegoś prawnika - jakiegokolwiek, i ten z pewnością powie Ci, że są PEWNE OKOLICZNOSCI, w których mozna ODMÓWIĆ badania krwi. Adwokat sprawcy zapewne sprokurował taką okoliczność.
Pytanie czemu Cię to tak dziwi? Jeśli ktoś, np domniemany uczestnik zdarzenia, p. Mirosław S, lat 66, właściciel firmy SOMIR (chyba...) ma środki (a ma...) - to z pewnością podejmie działania mające na celu zmniejszenie jego odpowiedzialności.
...Nawiasem mówiąc, waliło od niego jak z gorzelni...
To jest tak starszy pan, na zdjęciu ze strony www (somir - galeria - foto nr 1 - "nasza mała rodzinka") widzę tego samego człowieka, którego WIDZIAŁEM stojąc wśród gapiów na miejscu wypadku w ten wieczór.
Nikt na ochotnika do *%#)!& nie idzie. Spodziewacie się, że on nie będzie się bronił??
O sancta simplicitas...
Po wtóre - ddwloclawek już usunął jego dane, bo ktoś wcześniej, w komentarzu, podał je do wiadomości. Ale już ich nie ma...
Leslauer13:15, 18.11.2017
i jeszcze kilka słów komentarza, dla dociekliwych:
" (...) Jeśli pobranie krwi może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia, uprawniony podmiot powinien podjąć decyzję o odstąpieniu od zabiegu (par. 5 ust. 5 RwSWPB).
Zagrożenie życia lub zdrowia może wynikać ze stanu zdrowia pacjenta (na przykład z powodu skazy krwotocznej), a także może mieć związek z jego zachowaniem, które uniemożliwia lub istotnie utrudnia wykonanie zabiegu. Decyzję o odstąpieniu od wykonania zabiegu pobrania krwi podejmuje lekarz, oceniając stan zdrowia pacjenta i możliwość bezpiecznego wykonania zabiegu z zastosowaniem przymusu bezpośredniego. (...)"
I wszystko jasne. Wystarczy, że LEKARZ stwierdzi, iż pobranie krwi zagraża zdrowiu kierowcy. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że istniają środki "motywujące" lekarzy do odmowy przeprowadzenia badania w konkretnej sytuacji. Kto to wie, z pewnościa nie przysłowiowy Kowalski...
Tym gorzkim komentarzem chyba zakończę, bo co tu jeszcze dodać... Coraz bardziej wątpię w sprawiedliwość przez duże S.
Mazel Tov.
NinaZ21:17, 17.11.2017
Szok... Czy ktos wie jak mozna sie skontaktowac z poszkodowanymi, chętnie pomogę im ściagnąć z *%#)!& odszkodowanie !!! Co za masakra...
Leslauer21:43, 17.11.2017
Ja wiem. Napisz na [email protected] - podaj namiary, skontaktuję Cię.
I też oferuję swoją pomoc.
odszkodowania 22:20, 17.11.2017
Dostałem na maila w ramach reklam namiar na firmę pomagającą ofiarom wypadków odzyskiwać odszkodowania. Lubię czasem podpowiedzieć jak mam możliwość, więc to robię. tel.600-103-103.
Rob22:54, 17.11.2017
Tu nie ma na co czekać, zainteresujcie tą sprawa jakąś TV, nagłośnijcie to, bo policja widać chce coś zatuszować, dziadzisko chce się wymigać pozabijałby dzieciakow, współczuję bo sam jestem ojcem, życze powrotu do zdrowia
Użytkownik23:03, 17.11.2017
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
,23:07, 17.11.2017
Jaka to niesprawiedliwość, że takiemu bandycie nic się nie stało, a niewinni młodzi ludzie tak ucierpiał
Użytkownik23:10, 17.11.2017
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
! 23:18, 17.11.2017
Oczywiście powinni podać dane i zdjęcie łobuza
Roland Kwiatkowski 01:17, 18.11.2017
Szok. Jak można być tak nieodpowiedzialnym i wsiadać pijanym za kierownicę?. Łotr doprowadził do niewyobrażalnej tragedii. Jeśli ten łotr i pijak był świadomy swoich czynów, tzn. poczytalny, powinien być sądzony za usiłowanie zabójstwa i spowodowania katastrofy w ruchu lądowym. W przeciwnym razie środek zapobiegawczy i umieszczenie do końca życia w szpitalu psychiatrycznym. Wiem, że tak się nie stanie, ale już niejednokrotnie społeczeństwo jest zbulwersowane, dlaczego w takich sytuacjach pijani kierowcy nie są sądzeni o zabójstwa lub usiłowanie zabójstwa. Minister Ziobro taki mądry z wyglądu a widać że na tym polu sobie kompletnie nie radzi.
hunter11:09, 19.11.2017
Nie bronię gada, ale... kto jest niewinny, niech pierwszy rzuci kamień. Tak to było?
Żżż07:43, 18.11.2017
Chcemy, żeby wszystko w tej sprawie było jasne - tłumaczy nadkom. Joanna Seligowska- Ostatek z Komendy Miejskiej Policji. A co tu jest niejasne??? Brak słów! Koleś jechal pijany!!!! Kpina. Gruba kasa poszła , jeszcze pójdzie i sprawy nie bedzie.
?07:53, 18.11.2017
Czyżby to kolejny przypadek taki jak zabójstwo kobiety na pasach na ul Wiejskiej przez kierowcę Mercedesa ....z koneksjami ale bez uprawnień ? Albo dziwny utajniony wypadek służbowej Toyoty w drodze do Wisły ktory sfotografował przypadkowy kierowca ?
Masz twardy tyłek że09:21, 18.11.2017
BRAVO !!!
Ale uważaj z tym mercedesem.
abcd08:44, 18.11.2017
"Jadąc w kierunku Włocławka na skrzyżowaniu z ulicą Lipową nagle zjechał na przeciwległy pas ruchu i uderzył w prawidłowo jadący osobowy chevrolet aveo. "
Nie nagle tylko jechał po lewym pasie przynajmniej ze 100/200 metrów. Tak dla ścisłości !
...08:55, 18.11.2017
SOMIR
Mr09:00, 18.11.2017
Do tvpinfo powinni się z tą sprawą zgłosić on nie ma prawa chodzić po ulicach jak sprawa nie będzie nagłośniona to się wykupi od winy. I do ministerstwa sprawiedliwości napisać. Cwaniaczek ma być surowo ukarany.
euco09:07, 18.11.2017
W imieniu firmy EuCO chciał bym zaproponować pomoc w procesie karnym jak i odszkodowawczym. Rodziny osób poszkodowanych proszę o kontakt pod numerem telefonu 724842127.
Antybush09:24, 19.11.2017
Hieny się zlatuja
hunter11:06, 19.11.2017
Won SĘPIE.
r.p10:29, 18.11.2017
Czyli facet pod wpływem alkoholu majętny nie może spowodować wypadku? Rozumie ze Policja działa już w imieniu tego Pana i szuka wytłumaczenia ze to nie jest jego wina.ZWYKŁY KOWALSKI już by siedział na co najmniej 3 miesiące!!!PATOLOGI CIĄG DALSZY !!!!!
gruby10:47, 18.11.2017
bmw to bmw gnojowi nic sie nie stalo
H13:42, 18.11.2017
Zazwyczaj tak jest, że pijak nic się nie dzieje i tu marka nie gra roli
szarik11:07, 18.11.2017
Ale co wy się dziwicie Policji spójrzcie na to z innej strony , jak nie zbiorą sporo świadków to Facet z dużą kasą weźmie takiego adwokata że udowodni jako by te dzieciaki wlały w niego alkohol. Nie zawsze wszystko jest proste, co wydaje się że jest oczywiste Taki świat
////16:01, 18.11.2017
:-o)
Normalny11:37, 18.11.2017
Kara śmierci, jeszcze tortury przed tym
Leslauer13:26, 18.11.2017
Jeszcze to:
Lekarz ma prawo odmówić wykonania zabiegu pobrania krwi u osób doprowadzonych przez policję w następujących sytuacjach:
? pacjent będący pod wpływem alkoholu lub narkotyków podejrzewany jest o popełnienie wykroczenia lub przestępstwa innego niż wykroczenie lub przestępstwo drogowe i wyraża sprzeciw na pobranie krwi,
? stan zdrowia pacjenta podejrzewanego o popełnienie wykroczenia lub przestępstwa drogowego uniemożliwia przymusowe przeprowadzenie zabiegu pobrania krwi w celu określenia stężenia alkoholu lub środków odurzających,
? zachowanie pacjenta podejrzewanego o popełnienie wykroczenia lub przestępstwa drogowego uniemożliwia lub utrudnia przymusowe przeprowadzenie zabiegu pobrania krwi w celu określenia stężenia alkoholu lub środków odurzających.
Miłej soboty i bezpiecznej jazdy wieczorem po drogach, zwłaszcza tych podmiejskich...
Kujawiak15:46, 18.11.2017
Czemu sprawca wypadku nie został tymczasowo aresztowany,jak twierdzą sąsiedzi widzieli go spacerującego jakby się nic nie stało.Co robi prokuratura?Skoro kierowcy (sprawcy) nic się nie stało a był pod wpływem to natychmiast powinien zostać zatrzymany!!!!!!
Zofia 3515:55, 18.11.2017
Tylko telewizja coś zdziałać, inaczej sprawa się w topie w tym skorumpowanym Włocławku.
Burak do więzienia, walczcie rodziny o dożywotnią rentę, przystosowanie życia swoich dzieci do późniejszych potrzeb..... Na koszt przestępcy buraka, wsiowego paniska.
Masło maślane...15:59, 18.11.2017
Cytuję: "Z naszych informacji wynika, że sprawca wypadku w Szpetalu Górnym -------> to człowiek majętny i dobrze sytuowany, " <-------
-----------
Poniżej prezentujemy synonimy do słowa: -- majętny. --
---->>>> arcybogaty, bajecznie bogaty, bogaty, [[ dobrze sytuowany]] , dostatni, dziany, forsiasty, możny, nadziany, posażny, przebogaty, przy forsie, szmalowny, zamożny, zasobny, potężny, przepotężny, wpływowy, ładowany, stawiany, [[sytuowany]], zacny.
===============
Pani Grażyno, u licha! Sama Pani widzi, że majętny -to, to samo, co:
SYTUOWANY!
Proszę uważać. :) Pozdrawiamy.
Zosia3516:06, 18.11.2017
Tylko telewizja coś zdziałać może inaczej sprawa się w topie w tym skorumpowanym Włocławku.
Burak do więzienia, walczcie rodziny o dożywotnią rentę, przystosowanie życia swoich dzieci do późniejszych potrzeb..... Na koszt przestępcy buraka, wsiowego paniska.
hhh16:14, 18.11.2017
Na nic te komentarze, te rolsy z kasa siedza teraz i smieja sie czytajac to wszystko bo wiedza ze g***o im zrobia.. Przechlane mordy
slawek1217:21, 18.11.2017
dziwne my normalni dmuczamy w alkomat i jesli pokaze sie pomaranczowe juz problem a tu 2 promile i szukaja dziury w calym moze dowcipy o policjantach to nie dowcipy a prawda o tym co maja w glowie -nie mylic z mozgiem-
zosia 318:05, 18.11.2017
Wydaje ci się, że jesteś mądry ? , niestety, to tylko ci się wydaje.
Spekulant18:00, 18.11.2017
Ktoś tu pisał, że jechał 100 m po lewym pasie..
Zgłoś się człowieku na policję! Dojechać gnoja!
To samo dotyczy obsługi stacji Jaworski,którą podobno odwiedził chwilę wcześniej. Jeśli widzieliście że jest pijany musicie to potwierdzić. Na sklepie i stacji jest monitoring. Przy 2 promilach na pewno było widać że coś jest "nie halo"
No i najważniejsze bojkot wspomnianej firmy której jest właścicielem. Pamiętajcie on mógł zabić kogoś z waszych bliskich...
abcd01:55, 19.11.2017
Spekulant - Byłem już. Powiedziałem co widziałem...
Roland Kwiatkowski 18:26, 18.11.2017
Łotr ma firmę i śpi w nogach na kasie. Jeśli czytasz pijaku i masz jakiekolwiek sumienie, to wiedz, że powinieneś zrobić wszystko, aby pomóc tym dzieciakom wrócić do normalnego życia. Kara cię nie ominie, ale bierz najlepszych lekarzy i wypatruj w necie solidne ośrodki rehabilitacyjne. Co z tego, że masz pieniądze, a gdzie rozum? Pewnie bierzesz przykład z polityków, którzy mają kasę, ale rozumu nie? Jak ty chłopie spojrzysz tym dzieciakom w oczy, ich rodzicom, przyjaciołom, wysokiemu sądowi? Ratuj honor, pupę, i zdrowie poszkodowanych, kasy na lekarzy nie żałuj. A co na to bydlaki, które z tobą piły i pozwoliły wsiąść ci do auta? Sam piłeś do lustra, to się lecz? Gdybyś był moim ojcem, dostałbyś takiego kopa, że rodzona matka by cię nie poznała.
Gość 17:13, 20.11.2017
No już Robił. ŻONĘ WYSŁAŁ ŻEBY UBLAGALA DIewczyny aby kiedy składały pozwu. Chciał im zapłacić
tojo18:45, 18.11.2017
Policji raczej bym się nie czepiał robią swoje , znając życie ten bandyta ma bardzo dobrych adwokatów i znajdą dziurę we wszystkim co będzie nie dopracowane , raczej pilnować tego publicznie - nadać temu rozgłos , tak możemy pomóc tym dzieciakom .
Mieszkaniec 18:47, 18.11.2017
Starzec ma kase,da swoim adwokatom 1 milion złotych żeby sobie uratować tyłek,oni zaś podzielą się z sędzią we wloclawskim sądzie,Włocławek niestety jest skorumpowany,masz kasę mozesz wszystko,tak działa nasz sąd,ja się postaram żeby jak najbardziej nagłośnić tą sprawę,nie zdziwcie się,ze dojdzie to do Zbyszka Ziobro ,może on się weźmie im za tyłki
wieniec19:36, 18.11.2017
prawdopodobnie Ania niestety zmarła
Leslauer19:59, 18.11.2017
Twoja idiotyczna wypowiedź ma to dobrego w sobie, że - jak mówi przesąd - wróży Ani, obecnie bez wątpienia żywej, dłuuugi żywot.
Www21:04, 18.11.2017
Święta racja, szukają dziury w całym. Normalny obywatel już by siedział.
Hunter08:11, 19.11.2017
Mieszkam nie daleko i wiedzialem o wypadku od razu, czekałem kiedy coś się pojawi w dd na ten temat. Nie dziwi was że dopiero po tygodniu cokolwiek napisali. O innych wypadkach pisza tego samego dnia.
Trzymajcie się szybkiego powrotu do zdrowia.
pomoc11:00, 20.11.2017
Witam, piszę w imieniu mecenasa, chcemy pomóc tym młodym ludziom. Proszę o kontakt 601751201
Donio09:21, 19.11.2017
Ja kiedys tez spowodowalem kolizje po pijaku omały wlos bym siedzial za zabicie swoich kolegow policja odrazu zabrala mi kwity i na dolek poszedlem bez żadnej dyskusji na 48godz. jesli policja juz cos kreci to na to wychodzi ze ten ciul ma jakas ksiazeczke partyjna. apel do rodzicow dzwonic do tvn niech naglosnia sprawe bo to zaraz umilknie jak z tym prokuratorem co jechal po pijaku a saniko go zatrzymalo
kkk.14:47, 19.11.2017
Po co telewizja. Dochodzenie sprawiedliwości będzie trwało latami. Nie lepiej poprośić o pomoc ludzi z okolic stolicy. Majątek sprawcy nie będzie mieć tu znaczenia.
kkk.14:52, 19.11.2017
Po co telewizja. Dochodzenie sprawiedliwości będzie trwało latami. Nie lepiej poprośić o pomoc ludzi z okolic stolicy. Majątek sprawcy nie będzie mieć tu znaczenia.
? 19:09, 19.11.2017
A może oni sami się połamali ? Tak jak śp Pani Brzeska Komitetu Obrony Lokatorów z Warszawy ,,się sama wywiozła do lasu i sama sie podpaliła '' (ustalenia warszawskiej prokuratury ) .
drab21:37, 19.11.2017
zgłosiłem tą sprawę do polsatu, tvp,tvn,faktu,se będzię nagłośnienie na cały kraj
Spekulant12:17, 20.11.2017
A tak poważnie to po co? Umorzyli śledztwo? Uniewinnili go?
Jeśli prowadzą dochodzenie, daj im pracować. Może chcą wszystko dobrze udokumentować, żeby adwokat nie wywalił ich na procedurze.
Ja Patolagia23:26, 19.11.2017
Do kierowcy z BMW
JESTEŚ PIER.....Ą PROS....Ą
Powinnaś zdech....ć w jakimś rynsztoku śmić...u
201710:44, 20.11.2017
Pytanie do milicji z Włoclawka dlaczego nie dostał sankcji i nie trafił do aresztu śledczego?!!!!!!
Za dużo lżejsze przestępstwa potraficie zamykać do Aresztu a za spowodowanie takiego wypadku nie umiecie!!!!!!
qwer11:32, 20.11.2017
Dokładnie ! W taki sposób umożliwiają mu wpływanie na świadków. Może spokojnie działać i pociągać za sznurki.
Kujawiak13:29, 20.11.2017
Ja wam kurka wodna dam zgłoszono nadużycie.Zrobię z tej sprawy smród na całą Polskę.
asdf14:22, 20.11.2017
Czy kierowca został przesłuchany gdy wytrzezwiał, bo po pijaku można głupoty wygadywać. Takie wyjaśnienia można w buty wsadzić.
fafik15:33, 20.11.2017
Nieoficjalnie dowiedziałem się że dwudziestolatka zmarła. Sprawca próbuje mataczyć i twierdzi że alkohol wypił po zderzeniu.
fafik16:01, 20.11.2017
Sprostowanie, na szczęście wygląda na to że informacja o zejściu dziewczyny to tylko straszna plotka. Sorry.
Sosiński Mirosław16:20, 20.11.2017
Ty śmieciu pijaczku
....16:24, 20.11.2017
ciekswe czy to jeszcze nie wina dzieciakow
młodzież nie umie jezdzic i dobrze wszyscy o tym wiedza
fafik16:49, 20.11.2017
Młodzież jechała prawidłowo swoim pasem ruchu. Młodzież była trzeźwa, w przeciwieństwie do sprawcy.
Ot co18:57, 20.11.2017
Szukanie swiadkow jest czyms zlym? Moze wlasnie duza ilosc swiadkow spowoduje ze pijak sie nie wykreci... gdyby chciano sprawie ukrecic leb to duza ilosc swiadkow raczej by w tym przeszkadzalo... prowadzenie pod wplywem a spowodowanie wypadku to dwa rozne czyny... za prowadzenie pod wplywem odpowie na pewno a czy za spowodowanie wypadku to wlasnie swiadkowie zdecyduja... to swiadkowie beda decydujacy w okresleniu ktory z kierowcow przed zderzeniem nie zachowal ostroznosci albo naruszyl przepisy (i prowadzenie pod wplywem nie ma tu rzadnego znaczenia) jesli w ogole ktokolwiek tutaj rozumie co moglo dziac sie bezposrednio przed zderzeniem i jak ten pijak moze probowac sie z tego wykrecic...po to wlasnie potrzebni sa swiadkowie...im wiecej tym lepiej. Zamiast wietrzyc spisek ruszcie troche mozgownicami...
naiwniaczek11:00, 23.11.2017
Ruszam czasem mózgownicą. I wychodzi mi, że może się zgłosić świadek (lub kilku, lub... kilkunastu) który zezna, że wcale nie był pijany, że jechał prawidłowo, że grał cąły wieczór w domino, że w życiu alkoholu do ust nie brał.
Szukanie świadków nie zawsze jest dobre, panie mózgowiec. Ruszanie mózgownicą w inną stronę od czasu do czasu, tak dla odmiany, też jest dobre.
HUHU08:11, 21.11.2017
Mam nadzieję że prezes somiru dostanie to na co zasłużył
jkl16:18, 21.11.2017
Póki co robi wszystko co może żeby jednak nie dostać, legalnie i mniej legalnie zapewne też.
Zorro16:13, 21.11.2017
Ta firma jest pod włocławkiem we wiencu ???????
Zorro16:18, 21.11.2017
Ta firma jest pod włocławkiem we wiencu ???????
Kotek16:21, 21.11.2017
Tak wieniec
Śruba 16:32, 21.11.2017
Znam gościa dal za bmw 450tys.ma Full kasy
To cwaniak wykorzystuje ludziludzi we firmie robią u niego za grosze woził adwokata będzie dawał w łapę żeby się wywinac poszkodowani niech mu sprawę założą
Motyla noga17:03, 21.11.2017
Stego co wiem zdradza żonę stale to stary *%#)!& ..aka i ogier na baby wszyscy we firmie wiedzą tylko żona nie wie powinna zgłosić się do programy zdrady
Naga prawda00:26, 22.11.2017
Podobno kase wplacili i szybko wyszedł i co wypuścili go po takim wypadku taka prawda cała i gow no mu zrobią a biednemu człowiekowi zawsze wiatr w oczy
x16:34, 22.11.2017
Sprawa Zawiśla ucichła, policja milczy. Mamy we Włocławku grono wybitnych dziennikarzy też milczą, chore miasto ......
kasian.20:54, 22.11.2017
dziennikarze dd! czy mirosławowi s. został postawiony zarzut?
x13:23, 23.11.2017
dziennikarze dd! czy mirosławowi s. został postawiony zarzut?
Znajomy 07:05, 25.11.2017
Zaproponowal 4 tyś dla każdego poszkodowanego kpina !!!
Lutek 17:07, 29.11.2017
Coś się ruszyło Dziś było O tym w Interwencji Polsat A za młodych ludzi trzymam kciuki Życzę Wam szybkiego powrotu do zdrowia
Lutek17:09, 29.11.2017
Dziś w Polsat Interwencja był program o tym
fafik17:14, 29.11.2017
Komendant policji we Włocławku do wymiany, natychmiast.
Znajomy21:44, 29.11.2017
Mirosław Sosiński- sprawca nie jednego wypadku
FUN17:58, 04.03.2018
Sprawca był właściciela firmy z Wiemca Marek S
????18:22, 04.03.2018
Nadal szuka świadków wypadku z udziałem pijanego kierowcy ? To zakrawa na kpinę ! Sprawca wypadku na wolności , poszkodowane osoby w wypadku leczą ciężkie uszkodzenia ciała a policja szuka świadków ? To przestroga dla innych kierowców poszkodowanych w wypadkach z udziałem pijaków żeby nie ufać policji !!!
Krzysiu19:05, 04.03.2018
Sprawa Zawiśla ucichał ale już się wyjaśniła bo sprawca nie żyje .Faktem jest to ze tez za mało zrobiono .Sprawca trzeźwy .Teoretycznie trzeźwy ale jak było to nikt nie wie .Tajemnice zabrał do grobu.. Fakt faktem ze na świecie powinno być więcej sprawiedliwości .Każdy rozumie że są dwie strony sprawca i poszkodowani, ale sprawcy powinni ponosić konsekwencje ...
Obsetwator18:15, 13.01.2020
Ten bydła Mirosław Sosina powinien zdechnac do końca swoich dni w *%#)!& o zaostrzonym wymiarze. Najpierw zostawił żonę z córką, a teraz wyrzadza krzywdę innym. Pamiętaj bydlaku życze Ci wajzo żeby to teraz twoja córkę to spotkało. Dość wyrzadzania krzywdy innym, karma wraca. Pieniądze to nie wszystko, żeby cię sumienie gryzlo do końca twoich dni. Licz się że słowami do innych, bo sam nie jesteś dużo wart pijaczku i lajdaku, łamaczu ludzkich serc. Kim ty jesteś załamany gnoiu z zawisla, układy ci nie pomogą dołożę wszelkich starań aby w lutym przegrał sprawę w sądzie i dopiero ci się zacznie stary capie. Do zobaczenia na sprawie w lutym trochę Ci plany pokrzyrzuje, a swoją kasę i przekręty wsadz w du.., uruchom sumienie.
Sanitariusz19:16, 13.01.2020
Ten sprawca to Mirek sosinnskii z Zawisla. Pora narobić mu smrodu w lutym na sprawie, udostepnic dowody przeciwko pijaczkowi i pokrzyzowac plany jego kolesiom, teraz to nic mu nie pomoże tylko surowa kara hamowi i klamczuchowi. Zero sumienia i skrupol ma jak na 68 lat, lajzo szykuj się na porażkę i wypoczynek a Kasia twoja dopiero będzie szaleć i zostaniesz całkiem sam. W kartce dawales łapówki to teraz odeślę ci na stalowa kasę w senatorium.
q109:57, 11.04.2021
Świadkowie potrzebni by potwierdzić czy była to flaszka wódki czy skrzynka piwa :) Nowa reforma sądownictwa w całej okazałości a kasa o wszystkim decyduje.....
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
44 0
Domyślam się, że właśnie ta majętność i bycie znanym biznesmenem spowodoawały, że jeszcze czegoś się policja doszukuje. A nuż wyjdą na jaw okoliczności łagodzące? Gdyby zwykły człowiek spowodował taki wypadek, to nie byłoby doszukiwania się dodatkowych szczegółów. Zresztą czego jeszcze tu szukać? Wina jest chyba oczywista i powinien za to odpowiedzieć.
8 0
Świadków policja ma wszystko na tacy czego tu jeszcze szukać