Zamknij

Szef CW24, Maciej Maciak będzie kandydował na prezydenta Włocławka? [WYWIAD]

06:00, 13.12.2017 G.S.
Skomentuj Maciej Maciak, twórca lokalnej włocławskiej stacji telewizyjnej CW24. Screen z youtube.com Maciej Maciak, twórca lokalnej włocławskiej stacji telewizyjnej CW24. Screen z youtube.com

Czy twórca lokalnej włocławskiej stacji telewizyjnej CW24 wystartuje w jesiennych wyborach jako kandydat na prezydenta Włocławka? Docierają do nas takie pogłoski, dlatego namówiliśmy Macieja Maciaka, żeby udzielił portalowi Dzień Dobry Włocławek pierwszego w życiu wywiadu. 

Dzień Dobry Włocławek: Czy będzie pan kandydatem na prezydenta Włocławka? 

Maciej Maciak: Nie wiem. To, że zwracają się do mnie różni ludzie związani z obecną polityką, to, że wiele osób mi mówi: "Panie Maćku, jedyna nadzieja w panu, jeśli chodzi o Włocławek", nie znaczy, że ja chcę kandydować. 

Ale rozważa pan kandydowanie w wyborach? 

Jestem za tym, żeby to miasto było bogate. Spośród osób, które do tej pory zarządzały miastem, ja nie widzę takiej, która mogłaby rozwiązać problemy ekonomiczne Włocławka, a co najważniejsze rozwinąć to miasto. 

Przy obecnym sposobie zarządzania, gównie partyjnym, nie wiedzę możliwości dla Włocławka. Będziemy pochłaniani przez Toruń, będziemy marginalizowani przez Toruń,  Bydgoszcz i inne ośrodki, które są mądrze, dobrze zarządzane.

Cały czas mam nadzieję, że trafi się odpowiednia osoba, która te problemy miasta rozwiąże i da nadwyżkę. Jeżeli taką nadzieję stracę, to wtedy może porozmawiamy ponownie.

Na razie jeszcze łudzę się nadzieją. Miałem pewnego kandydata, wydawało mi się, że będzie w stanie poświęcić interes partyjny dla dobra włocławian. Jeszcze 3 miesiące temu miałem taką  nadzieję, ale ją straciłem. Będzie takim samym "managerem" tego miasta jakich mieliśmy do tej pory. Będzie bardziej podporządkowanym własnej partii, niż dobru mieszkańców.  

Może pan powiedzieć wprost o kogo chodzi?

Nie, bo takie ujawnienie nazwiska równałoby się, nie to że z pomówieniem, ale z napiętnowaniem tej osoby. Niech ludzie sami to rozstrzygną. Niech podejmą decyzję wyborczą bez tych moich uprzedzeń. 

Jakie środowiska się do pana zgłaszały?

Głownie takie, które do tej pory nie osiągnęły wystarczających wyników wyborczych.   

Ludzie Kukiza? 

Oni do tej pory w wyborach we Włocławku nie startowali. 

Ale składali panu propozycję?

Proszę ich zapytać. To były prywatne rozmowy, nie chciałbym czegokolwiek ujawniać. Ja w tej chwili nie uczestniczę w żadnej walce wyborczej, jestem dziennikarzem, robię to, co do mnie należy, staram się to robić dobrze. Wręcz uważam, że robię znacznie więcej niż przeciętny dziennikarz. To mi na ten moment wystarcza. Aczkolwiek, ujawnianie przez mnie nieprawidłowości powoduje, że pojawia się myśl: "Kurde, zrobiłbym to lepiej".    

Chciałby pan mieć większy wpływ na miasto niż teraz, jako dziennikarz?

Będąc dziennikarzem pomogę nielicznym. Będąc prezydentem mogę pomóc wszystkim. Taka myśl się rodzi. Ale ja jestem przekonany, że nie tylko w mojej głowie, ale i w pani, i wielu innych. Każdy człowiek, który pracuje zawodowo, ma efekty, osiągnięcia, musi na taki pomysł wpaść obserwując poprzedni i obecny sposób zarządzania naszym miastem. To żaden narcyzm, który powstaje w mojej głowie, to normalne myślenie. 

Byłby pan pierwszym kandydatem na prezydenta, który ma własną telewizję.

Nie, nie, tego typu sytuacje znane są na całym świecie.

Pierwszym we Włocławku. 

Ach... Przykład Włocławka jest w tym przypadku złym przykładem, bo na świecie jest to standardem. Ci ludzie mają większe możliwości zaprezentowania własnych poglądów. To nic dziwnego. Zdaje się, prezydent Gruzji został ostatnio wybrany, a jest właścicielem telewizji. Przykład Berlusconiego... Zresztą, kiedy obejrzymy sobie, jak wygląda świat polityki, nawet w Polsce, nawet we Włocławku, to stwierdzimy, że ludzie którzy decydują o naszym życiu, samorządowcy, politycy, wywodzą się z mediów.  

Kiedyś znacznie rzadziej pokazywał się pan przed kamerą CW24.  Teraz jest pana bardzo dużo. To ma czemuś służyć?

Nigdy nie chciałem się pokazywać, ale wielokrotnie w redakcji słyszałem słowa: "Szefie, szef powinien sam to powiedzieć". Starałem się odpowiednio doradzać osobom występującym u nas w stacji, licząc na to, że te deklaracje które wypowiedzą, będą musieli choćby ze wstydu, wprowadzać w życie. W pewien sposób wmanewrowywałem tych polityków, samorządowców w propagowanie pewnych pomysłów i idei. Po tym, jak osiągnęli funkcje, do których aspirowali, okazywało się, że odwracają się od społeczeństwa i nie zamierzają tych deklaracji realizować. 

I pan się wtedy odwraca od nich.   

Dokładnie. To chyba normalny zdrowy odruch, prawda? 

Dla wielu CW24 to Maciej Maciak. Część widzów odbiera materiały pokazywane w CW24 jako odzwierciedlenie pana osobistych poglądów. 

Niejednokrotnie tak jest. Ale to pewnie opinia tych wrażliwszych, bardziej wyczulonych warstw. Ale to chyba nic złego, że ktoś kto ma poukładane w głowie, próbuje podzielić się z resztą społeczeństwa sensownymi pomysłami i narzuca swój sposób działania, jako ten, który się sprawdził, który ma konkretne efekty, mimo że działa na wolnym rynku, wśród wielkiej konkurencji. 

Wróćmydo tematu środowisk politycznych, które się do pana zgłaszają? Nazwisko Maciak to marka? 

Możliwe, że z ich punktu widzenia jestem "dobrą partią", ale ci ludzi też stanowią część mieszkańców Włocławka, jako mieszkańcy mają prawo do takiego postępowania. Każdemu, kto uważa, że sprawdzi się w życiu publicznym, jako społecznik, przysługuje prawo rywalizowania o funkcje i wybierania sposobu realizacji tej walki.  

Jeżeli ci ludzie kierują się taką ideą: "O Maciak jest dobrą partią, bo ma duże szanse wygrać w wyborach, przyłączmy się do niego", to co w tym złego? 

Bliżej panu do lewicy, czy do prawicy? Chodzi pan do kościoła? 

Wydaje mi się, że nie odbiegam poglądami od przeciętnego mieszkańca. Każdemu marzy się po prostu zdroworozsądkowy sposób myślenia. Wielokrotnie obserwuję polityków z lewicy, z prawicy, ze środka, którzy do 70 proc. słusznych idei, argumentów, które wygłaszają, dorzucą 30 proc. absurdu i to powoduje, że odrzucamy całość ich  poglądów.  Ja staram się w życiu kierować tylko i wyłącznie zdrowym rozsądkiem i racjonalnym myśleniem. Wierzę, że wielu z polityków, których odrzucamy ze względu na te 30 proc. wygaszanych bzdur, to w życiu prywatnym bardzo rozsądni ludzie, ale te 30 proc. narzuca im ich partia i dlatego my nie możemy ich w pełni zaakceptować, a oni nie mogą odpowiednio skutecznie działać dla naszego dobra. Te 30 proc. dziegciu w  beczce miodu psuje wszystko. 

Jeżeli trafi się ktoś, kto zrezygnuje z serwilizmu wobec własnej partii na rzecz swoich mieszkańców, i wtedy 100 proc. jego wypowiedzi będzie sensownych, zrozumiałych, akceptowanych, to taki człowiek ma szansę wyciągnąć nas z zapaści, w której już ewidentnie jesteśmy. Już nie łudźmy się, że Włocławek jest na jakiejkolwiek ścieżce rozwoju, bo jest na ścieżce w dół. 

Czyli jeśli prezydent dla Włocławka to tylko bezpartyjny? 

Może być kandydat partyjny, ale taki zostanie z każdej partii szybko wyrzucony z hukiem, jeśli tylko będzie działał na rzecz dobra mieszkańców. Więc, niestety tak, tylko bezpartyjny. 

Podczas kampanii wyborczej CW24 mocno promowała obecnego prezydenta. Pamiętam choćby jak zawsze podkreślaliście, że Marek Wojtkowski ma doktorat. Teraz jesteście bardzo krytyczni. Nie może pan już patrzeć na Marka Wojtkowskiego?

Gdy spotykamy się od czasu do czasu, normalnie się witamy. Tego oczywiście wymaga jakaś kultura i etykieta. Nie powiedziałbym, że nie możemy na siebie patrzeć. 

Jako zwykły człowiek, Marek Wojtkowski jest dla mnie sympatycznym, pewnie przystojnym w rozumieniu kobiet mężczyzną, ale jeśli chodzi o jego poczynania lub brak poczynań jako prezydenta, jest fatalny. Rzeczywiście, w tym aspekcie nie mogę na niego patrzeć, aczkolwiek z racji uprawianego zawodu muszę bardzo na niego patrzeć.  

Przypuśćmy, że zostaje pan prezydentem. Trzy pierwsze najważniejsze decyzje?

Według moich przekonań, Włocławek trzeba postawić na nogi, bo teraz stoi na głowie. Jeśli chodzi o najważniejsze decyzje.... (chwilę się zastanawia - red.). Po pierwsze gwałtowne zastopowanie wyprowadzania pieniędzy poza miasto. Nie chciałbym tego rozwijać, ale to się dzieje na duża skalę. Pieniądze nie zostają we Włocławku, ale są drenowane. Dobrobyt gminy i jej obywateli zależy od ilości pieniądza na rynku. Jeśli ten pieniądz jest wyprowadzany, to nie ma szans na to, aby gmina dawała satysfakcję swoim mieszkańcom. 

Panu nie podoba się, że przetargi na miejskie inwestycje wygrywają firmy spoza Włocławka. 

Nie tylko to. Chodzi o cały szereg poczynań. Prezydent powinien dbać tylko o rynek włocławski, a nie ogólnopolski, wojewódzki lub światowy. 

Ma pan jakiegoś idola, ktoś jest dla pana wzorem? 

(Chwilę się zastanawia - red.) Mam przemyślenia na ten temat, ale nie chciałbym wyjść na grubianina. W miarę jak się starzeję i coraz bardziej rozumiem świat - mam już ponad 47 lat - tych idoli jest coraz mniej. Ostatnio, kiedy jestem bardziej zaangażowany w tworzenie pomysłów na rozwój Włocławka, jakimś tam idolem jest dla mnie były prezydent Poznania Ryszard Grobelny. Jakimś tam mówię, bo moim zdaniem Poznań można było jeszcze lepiej rozwinąć. W Poznaniu bezrobocie wynosiło 2 proc., kiedy we Włocławku sięgało 18 proc. Tego typu postawy są dla mnie godne naśladowania. 

Ale ja już chyba nie jestem w tym wieku, żeby mieć kogoś za idola. Idol to ktoś w kogo patrzymy, jak w święty obrazek. Już chyba nie mam takich osób. 

(G.S. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(212)

xxxxxxxx

215 147

Szef CW 24 POWINIEN BYĆ LECZONY W LIPNIE NA SPECJALNYM ODDZIALE BEZ KLAMEK. 06:08, 13.12.2017

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

SezamSezam

50 50

Bo? Uzasadnij.Jak dla mnie bardzo ciekwie odpowiada,za to twój komentarz to czysty ściek. Żadnych faktów,argumentów,wysil swój pusty łep i napisz cos konkretnego. Nie cierpię hejterów... małe gnuśne trolle,które nic w życiu nie osiągnęły 09:35, 13.12.2017


TakTak

16 21

Oczywiście z wpisem się zgadzam, tylko o zgrozo trzeba pamiętać, że to Polska i Włocławek. Nie jeden z tych co teraz "miłościwie panują" w kraju winno od dawna przebywać w Tworkach...a niestety tak nie jest...jakie społeczeństwo tacy "władcy". 09:50, 13.12.2017


zgadzam siezgadzam sie

24 16

zgadzam się 11:46, 13.12.2017


JAja jak beretyJAja jak berety

14 20

Hhaha ten kraj się robi co raz bardziej komiczny , Macierewicz na Premiera :)!!!! 11:54, 13.12.2017


MichaszMichasz

47 25

Myślę, że Pan Maciej jest przede wszystkim niezależny od nacisków, co jest wielkim plusem, a wskazywanie na choroby psychiczne ze względu na niestandardowe myślenie i chęć zmiany na lepsze jeszcze nie powinno czynić wariata 13:23, 13.12.2017


reo

aaaa

64 69

SLD go popiera, radny a tego ugrupowania, aż się trzęsie ze szczęścia jak u niego jest :D 06:49, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacuśJacuś

107 54

Bym coś napisał ale po co. Kto zna ten wie czego oczekiwać. Berlusconi korupcja mafia i bunga bunga. 06:59, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CWCW

148 97

Kiedyś wspierał obecnego Prezydenta bo liczył na wielkie profity. Cwaniak się jednak przeliczył i od pewnego czasu jego telewizja stała się tubą pisowskiej propagandy. Szkoda mi jedynie tego że zmarnował fajną telewizję która straciła wiele w oczach mieszkańców Włocławka. Jego "sensacje" czepianie się wszystkiego stało się nudne i na poziomie pasków z TVP Info. 07:00, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do tego chłopcaDo tego chłopca

23 39

Pierniczysz chłopcze... Piszę: "chłopcze", ponieważ po treści i poziomie komentarza wnioskuję, że nosisz krótkie spodenki a w rękach łopatkę i wiaderko do piasku.
Właśnie dlatego tv CW24 stała się INTERESUJĄCA, bo obnaża absurdy decyzyjne niektorych urzędników.
Ja też wspierałem obecnego prezydent i głosowałem na niego, bo udało mu się wzbudzić zaufanie. I bardzo wielu innych tak robiło. I - szczeniaczku - nie liczyłem na żądne profity. Po prostu oczekiwania były inne, a rzeczywistość skrzeczy chłopczyku.
Takie wpisy jak twoje świadczą o tym, że ktoś ma oczy, ale rozum kompletnie ślepy.

ps. jeżeli chcesz zrobić babkę z piasku w piaskownicy, poczekaj do wiosny. 12:29, 13.12.2017


Czesław gCzesław g

107 35

Za pieniądze ksiądz się modli,za PIENIĄDZE Świat się PODLI. 07:14, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dorota FantagiroDorota Fantagiro

3 1

Plemię żmijowe doszło do głosu Panie Macieju podziwiam pana i dziękuję, że jest Pan z nami Polakami 09:55, 06.09.2018


ACWACW

128 60

Na samą myśl mam ochotę wyprowadzić się do innego miasta...szok! 07:24, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

114 49

Wiedziałem, że trzynastego dotrze do mnie jakaś hiobowa wieść no i proszę...Na samą myśl, że mogłaby się spełnić,znając ewentualnego kandydata, przechodzą mnie ciarki. 07:46, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

########

84 39

Czy zaczyna się małpi taniec by ogłupić wyborców ?
08:02, 13.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

eljoteljot

35 10

Ta kandydatura jest tylko po to aby przed samymi wyborami przekazać swój głos na rzecz innego kandydata za konkretne profity. 08:25, 13.12.2017


to prawda to prawda

5 0

Chocholi taniec i ogłupianie ciemnego luda to jest w Warszawie na najwyższych szczeblach 14:24, 15.12.2017


Ubu KrólUbu Król

88 45

Bardzo naiwne podejście do polityki Maciej, bardzo. 08:17, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeoNeo

128 62

Jeśli to ma być nasz kandydat na prezydenta.....to obecny i poprzednicy nie są tacy źli. 08:19, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marnymachomarnymacho

124 63

Ten matoł na prezydenta? Wczoraj czepiał się obecnie nam panującego, że drzewka krzywo rosną oraz że na ul. Jasnej przy budowie ulicy ciężarówki krawężniki przy wjeździe zniszczyły :-).
Jeszcze wcześniej, że miasto świecidełka na drzewach powiesiło jakby nie było na co pieniędzy przeznaczyć. Nie daj Bóg takiego cepa na prezydenta. 08:23, 13.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MaksMaks

21 34

Przykre jest ze wypowiadasz sie w taki sposob, swiadczy to o twoim braku wiedzu i ignorancji niestety. Moze Ciebie to nie interesuje jak ktos wydaje twoje pieniadze ale mnie tak , wiec nie wypowiadaj sie jak by to byla twoja wlasnosc. Nie zyzcze sobie zeby za moje podatki prezydent wciskal nam buble od swoich kolegow i udawal, ze wszystko jest ok. 11:58, 13.12.2017


FantagiroFantagiro

4 0

Kogo marny masz na myśli? Aaaaa siebie, słyszałam pod sklepem jak mamie się żaliłeś, że Srulek cię zbił. 10:02, 06.09.2018


12341234

114 48

Zmroziło mnie.Jeżeli takie osoby chcą kandydować na prezydenta i mu podobne,to proponuję referendum w sprawie zmiany miasta na wieś i wybrania sołtysa. 08:30, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Piotrek 12Piotrek 12

16 1

W sumie to teraz mamy sołtysa - . . . z Lubrańca :) 20:04, 13.12.2017


acac

91 36

Dziś 13 to chyba jakiś żart 08:31, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kruk krukowi...kruk krukowi...

81 35

Pierwsze pytanie,pierwsza odpowiedz i od razu dyskwalifikacja,dalej czytać nie musiałem.Nie znam gościa ale już wiem że nie będę na niego głosował.Przychodzą do niego osoby umoczone we włocławską politykę i szukają pseudo-niezależnego słupa.Dobrze że facet na dzień dobry przyznał się do politycznej kolaboracji,trzeba być czujnym bo takich słupów będzie pojawiać się więcej.Włocławek potrzebuje złapać trochę świeżego powietrza,potrzebuje gospodarza który zadba o interesy miasta,a nie partii. 08:41, 13.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

7jk7jk

4 13

Nie czytałem ale sie wypowiem. Też tak glosujesz w wyborach? 09:38, 13.12.2017


kruk krukowi...kruk krukowi...

16 3

Ale ja wypowiedziałem się tylko na temat pierwszej odpowiedzi na pierwsze pytanie,a to jak zaznaczyłem przeczytałem.A dlaczego nie czytałem dalej?bo po co?facet ma być słupem w planowanym oszustwie wyborczym,o czym sam powiedział,a to go w moim mniemaniu dyskwalifikuje. 10:29, 13.12.2017


WłocławiakWłocławiak

73 32

Wiedziałem to od samego początku, gdy tylko w CW zaczął najeżdżać na prezydenta Wojtkowskiego. Pan Maciej pokazując się tam gdzie inni nie postawili nawet kroku, wytykając różne błędy obecnemu rządzącemu budował sobie już grunt pod przyszły start w wyborach na fotel prezydenta naszego miasta. Teraz się interesuje, jeździ, pokazuje ale gdy osiągnie już cel zniknie jak każdy kolejny z tłumaczeniami (Ci mnie blokują, radni odrzucili wniosek etc.) Pozdrawiam 08:44, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

49 51

Włocławiak08:44, 13.12.2017 nie znam tego człowieka, ale to że wytyka błędy to chyba dobrze. 08:48, 13.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WloclawiakWloclawiak

8 5

To bardzo dobrze. Szkoda tylko, ze widzi w tym interes i korzyść dla siebie. Bezinteresownie ten jego program w CW nie jest krecony. Niestety polityka taka jest uderzyc w slaby punkt, obiecać to i owo, ale tak żeby mozna sie wycofać a później na kogos zwalić. We Włocławku wiele razy już to przechodzilismy. 19:33, 13.12.2017


adfadf

5 2

To jest tylko gra a tak naprawdę to chodzi o kasę !!!! ludzie obudzcie się nie dajcie się omamić !!! 09:41, 30.03.2018


BezpartyjnyBezpartyjny

56 26

Maćku bezpartyjny prezydent nie zrobi w tym mieście nic. NIC. Jeśli rada miasta nie poprze jego projektów to będzie mógł sobie pobujać palcem w bucie. 08:52, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qqizqqiz

37 36

dymanie to taki włocławski "syndrom sztokholmski".Wiekszość narzeka, że jest im żle, ale zmiany nie chcą.Prezydentów partyjnych było wielu i jesteśmy na świetnej drodze by stac sie sołectwem :( czytając opinie większości tutaj piszących.Cieszy jedynie fakt, że krytykujący to pracownicy urzędu, którzy dostali dodatkowa przerwę śniadaniową. 09:08, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

darekdarek

75 36

Niech startuje,
Zaraz zacznę go tak samo krytykować jak on to robi
Śmieszny prezes, śmiesznej telewizji,
W fartuchu powinien chodzić z rękawami zawiązanymi na plecach 09:14, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SsSs

14 25

Pewnie piszesz to Lipna albo z urzędu. 09:30, 13.12.2017


Krystyna44Krystyna44

66 97

Ja na niego zaglosuje. Niech tylko czlowiek wystartuje. Mowi mądrze i mnie przekonuje. 09:27, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wloclawiankawloclawianka

80 42

O zgrozo .Mam tylko nadzieje ze nikt normalny na tego pana nie zaglosuje.Ostatnio czepiał sie dekoracji swiatecznej na Pl Wolnosci .Tak więc moi kochani w przyszłym roku utoniemy w mroku.Trafimy z deszczu pod rynne 09:40, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiesław wojnarwiesław wojnar

111 26

Kto miał nieprzyjemność dokonywać zakupów w jego sklepie motoryzacyjnym przy Okrzei wie że to facet niespełna rozumu. Sam osobiście byłem świadkiem, jak przy całym sklepie klientów wulgarnie zwyzywał dziadka który przyszedł i grzecznie chciał wymienić klocki bo sprzedali mu nie takie jak potrzebował... 09:52, 13.12.2017

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

prawdaprawda

51 10

Mam Pan absolutną rację. 09:54, 13.12.2017


DokładnieDokładnie

43 11

Ja też byłem świadkiem podobnej sytuacji 11:37, 13.12.2017


jakijaki

27 5

Bardzo trafna uwaga Panie Wiesławie! Gratuluję celności! Pan Maciak ma rażące braki nie tylko w kulturze osobistej lecz najgorsze jest, że nie lubi wręcz nie cierpi ludzi! Wszystkich! Absolutnie! 16:25, 13.12.2017


lapkalapka

19 4

potwierdzam burak i prostak 21:39, 13.12.2017


klientklient

15 5

Mnie osobiście tak potraktował :) 21:54, 13.12.2017


greg greg

9 2

ciekawe czy pamieta jak wezwal policje na chlopaka ktory chcial wymienic akumulator poszedl do samochodu i nie pasowal do klem podobno za zaklocanie miru domowego.Czasami zamiast obiwiniac wszystkich dookola spojrzec troche na siebie 17:43, 15.12.2017


co się dzieje z ddco się dzieje z dd

63 24

Dziwne, dd, które nie lubi wc24 jest szczęśliwe, że ten oszołom udzielił im wywiadu. Już brakuje słów na lokalne niby media. 09:53, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HeheheHehehe

13 2

DD szuka kasy , uśmiechniety fałszywie prezes przestał się reklamować na nasze podatki i powstała dziura budżetowa . 13:40, 13.12.2017


czytelnikczytelnik

70 24

wielkie dzięki dla redakcji za ten wywiad, bo pozwoliło to mieszkańcom skomentować postać Pana kandydata na prezydenta.Niektóre komentarze place lizać!!Miejmy nadzieje, że Pan M M odpuści. 09:57, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx

69 13

To ten pan co radził do włocławskiej komunikacji kupować używane autobusy i malować na biało bo się mniej nagrzewają 10:02, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Z ToruniaZ Torunia

9 18

Jedź chłopcze do Torunia. Zobaczysz różnicę. Nie tylko w autobusach.
ps. jak ja lubię takich jak ty ignorantów gospodarczych pozujących na autorytety. :) 12:43, 13.12.2017


Ja 1969Ja 1969

65 26

Żarty. Tyle wart co to jego wideofilmowanie zwane cw24 10:07, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


O tempora...O tempora...

3 6

Chłopie, na Boga! Poczytaj, zapoznaj się z prawami obowiązującymi w Unii Europejskiej (tak, tak!), które przecież Polska ratyfikowała. Nie wiem czy jest sens prezydentowania osobom, które mają taka wiedzę i wypisują coś, na czym się nie znają. 13:38, 13.12.2017


antybushantybush

4 3

Źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz! 22:54, 13.12.2017


Wyrazy wspólczucia..Wyrazy wspólczucia..

3 1

antybush22:54, 13.12.2017

I przysłowia też trzeba umieć w stosownych momentach przytaczać.
Tak się robi, gdy samemu nie wie się co napisać, a chce się dać respons. :) 01:09, 14.12.2017


antybushantybush

3 7

Nie jestem twoim kolegą panie Maciak. Sprzątnij pan ten syf bo dziś znowu przejeżdzałem i nawet Zagajewski miał czyściej w obejściu. 23:13, 14.12.2017


O temporaO tempora

2 3

antybush23:13, 14.12.2017

Rządzić w mieście, w którym są takie durnie jak ty? Nie chciałbym. I nie mam w gronie swoich przyjaciół takich idiotów.
Nie jestem Maciak (kretynku) i nie mieszkam na Południ! I nie mam stacji telewizyjnej. I nie pracuję.
Boże, ilu takich idiotów jak ty jest jeszcze we Włocławku? 12:38, 15.12.2017


antybushantybush

3 3

Rozumiem, że poza ekranem monitora i czterema ścianami jesteś takim samym kozakiem, do obrażania ludzi. Jak dla mnie jesteś zerem. Sprzątnij ten syf 22:18, 15.12.2017


xxlxxl

63 24

Jak przeglądam kanały telewizyjne i widzę tę gębę to wyłączam telewizor. Patrzeć i słuchać nie można. Promował Wojtkowskiego, że bałagan w mieście i ta śpiewka trwa nadal. Nadawał by się raczej na sprzątacza w mieście. Postuluję aby utworzyć etat i zatrudnić gościa. 10:12, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Siebie wyłączyłeśSiebie wyłączyłeś

4 12

Jeżeli chcesz być idiotą, który nie widzi tego, co zobaczyć można - to twój ubytek umysłowy. Ja widzę, dostrzegam i wiem, czego chcę! 12:57, 13.12.2017


KujawiakKujawiak

30 12

Ze dwa lata temu napisałem,że w kronice zasług dla miasta Włocławka po Wojtkowskim zostanie jedynie obraz nieznanego artysty pt."Gruszki na wierzbie" i jego zdjęcie profilowe z pięknym śnieżnobiałym, lekko głupawym uśmiechem.Niedużo się pomyliłem się w przepowiedni.Teraz jestem ciekaw czy naiwne baranki zagłosują za dobrą bajerą i pięknym uśmiechem czy jednak zmądrzały i zagłosują za dobrym gospodarzem.Pożyjemy,zobaczymy. 10:38, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do niewidomychDo niewidomych

4 5

masz rację! Niektórym wystarczy siano lub sieczka w żłobie. Inni boją się mądrych, wiedząc, że rozumkiem nie pogonią za innowatorami. Nie znając zasad ekonomii gospodarczej, idiotycznym szczekaniem pokrywać chcą widoki swej ignorancji umysłowej.
Nie warto być prezydentem, kogoś, kto nie jest w stanie zrozumieć prostych rzeczy.
Tak prostych jak niedotrzymanie przez partyjnych polityków obietnic wyborczych.
Czy to tak trudno zrozumieć, że dominacją decyzyjną u spartyjnionego prezydenta będą dyrektywy partyjne a nie racjonalne potrzeby społeczeństwa i to niezależnie od tego czy to jest młodzież, czy to są ludzie pracy, czy powoli odchodzący seniorzy!
Kurde: otwórzcie nie tyle oczy, co rozum, bo tylko wtedy zobaczycie jaka jest od lat rzeczywistość włocławska!

12:40, 13.12.2017


DodaDoda

38 17

NO to jak wygra dopiero będzie, dotacje z budżetu Państwa dla Rydzyka to będzie Pikuś, bo MM będzie chciał więcej i więcej.... 11:02, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

60 19

Do 1 kwietnia jeszcze trochę... Nie żartujcie z poważnego stanowiska, tu potrzeba ludzi na odpowiednim poziomie. 11:02, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stanisłastanisła

43 23

Takie sam bełkot jak nowego premiera, slogany i żadne konkrety. 11:10, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ubu Ubu

4 4

Do nauki 17:40, 14.12.2017


Taki sobie Pan Taki sobie Pan

11 8

Piosenka dla Włocławiaków :)

https://www.youtube.com/watch?v=Uzn2QSUuGVg 11:20, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiaXAsiaX

53 24

Tak więc Pan Maciej poznał opinie wyborców( zresztą słuszne) na swój temat i dojdzie do wniosku, że nie ma szans. Jako pseudo dziennikarz wykazał się ogromnym brakiem profesjonalizmu i stronniczością. Nie daj Boże takiego człowieka NIGDZIE!!!! 11:43, 13.12.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

tak taktak tak

18 9

On jest zakochany w sobie i "swoim profesjonalizmie" także to go nie ruszy. Dopiero wynik wyborów będzie adekwatny do jego miejsca w szeregu, chociaż tak jak manipuluje opinią publiczną tak teraz w roku wyborczym będzie ogłupiał ludzi na maksa... 12:24, 13.12.2017


do dziewczynkido dziewczynki

7 17

Są rzeczy w życiu, ktorych jakaś tam Asia zrozumieć nie może, ponieważ jest to zbyt skomplikowane. Co ty dziecko wiesz o finansach samorządowych? Co ty wiesz o przepisach europejskich dotyczących samorządów? Co ty wiesz dziecino o judykaturze, która obowiązuje urzędników? Dziecko - weź łyżeczkę i zjedz zupy miseczkę, bo to jeszcze potrafisz. 12:32, 13.12.2017


dolllardolllar

4 3

chyba opinie urzedników haha 22:59, 13.12.2017


antybushantybush

5 4

Doklej człowieku płytki do płotu i bramę napraw ;D 23:10, 13.12.2017


KujawiakKujawiak

30 36

Cały Urząd Miasta został zmobilizowany do walki z niejakim Maciakiem.:)Standard w polskiej polityce od wielu lat.Zamiast uczciwie pracować dla dobra silnej niezależnej Polski,dla dobra narodu polskiego,rozwiązywać problemy Polski to wyciągane lub prefabrykowane są sztuczne brudy byleby tylko być przy korycie..Być przy korycie i dalej kraść,rozsprzedawać i niszczyć Polskę oraz upadlać polski naród. 12:00, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ufoufo

39 19

Oj Macieju,Macieju co chcecie zrobić,miasto w perzynę obrucić czy co? 12:06, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qqizqqiz

31 28

To partyjniaczki się wystraszyły.DD dobra robota .Oby więcej takich prowokacyjnych artykułów.A mieszkańcom czytającym polecam głęboko się zastanowić czy tylko martie mają MONOPOL na władze i wiedze! 12:21, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

was do reszty poje..was do reszty poje..

50 18

ja rozumiem ze pisac nie za bardzo jest o czym, bo swieta, a cos robic trzeba, zeby odbebnic swoje 8 godzin, ale zeby kur..a mac takie brednie pisac to juz trzeba byc psycholem!!! Kompletny kretyn, cham i populista na prezydenta? Dziennikarz? Zwykly cwaniaczek i aferzysta, co chwile probujacy sie wozic na innych. No to gratulacje za promowanie takiej osoby :) PS. i jeszcze chwalenie sie ze wam wywiadu udzielil? SZACUN :P 12:32, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tofiktofik

22 6

Piękny komentarz, popieram, bo to absolutna prawda o tym oszołomie (delikatnie rzecz ujmując). Może o tym wszystkim w co był i jest zamieszany powinno dowiedzieć się społeczeństwo. Niech wystartuje to wszystko pięknie wypłynie. 12:38, 13.12.2017


xxxxxxxxxxxxxxxxxx

55 21

Ten "pan" to buc jakich mało. Miałam nieprzyjemność z nim rozmawiać - brak podstaw dobrego wychowania i kultury osobistej. Nie nadaje się na prezydenta. 12:41, 13.12.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

YYYYyyyyyyYYYYyyyyyy

11 25

Najpierw się dowiedz ofermo czym jest kultura osobista. Guzik się znasz na tym, kto się do czego nadaje, a na kogo nie. 13:10, 13.12.2017


ddddkddddk

16 6

Nie ma wątpliwości, że Sz-MM nie ma honoru, kultury. 14:00, 13.12.2017


ASPASP

8 4

YYYYYY - kultura osobista to takie coś, czego Tobie z pewnością brak, podobnie jak panu, który udzielił wywiadu. 18:19, 14.12.2017


KANDYDATKANDYDAT

45 16

Jeśli Pan Maciak będzie kandydował to ja też :) A co. Ja też wszystkich nie lubię :) 13:10, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ufuf

15 5

Brawo! Właśnie...pan M. nie lubi nikogo! A jakie riposty na nieprzychylne dla siebie komentarze strzela! Po "kulturze" słowa i zawistnym nastawieniu widać od razu, że to Maciak 16:41, 13.12.2017


Rafał54Rafał54

29 25

Tyle komentarzy,trzeba przyznać że ma popularność. I mój głos i mojej rodziny. 13:16, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NickNick

26 18

Towarzysz Sz-maciak na prezydenta! 13:21, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

onet.plonet.pl

10 6

Słyszałem, że tatuś czy ktoś bliski był ubekiem. Czy to prawda o towarzyszu???? 16:03, 13.12.2017


MichaszMichasz

30 41

Bardzo podobały mi się nagrania Pana Macieja opisujące problemy miasta i ujawniające nieprawidłowości na tysiące złotych i stąd może tyle jadu, a szczególnie ze strony urzędników. Nikt nie jest idealny, ale gdybym miał ryzykować oddanie na kogoś głosu, oto na obecną chwilę poparłbym tego człowieka 13:31, 13.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nie wiedzialbymNie wiedzialbym

21 9

Ja też! Nigdy bym się nie dowiedział, gdyby nie jego stacja telewizyjna o tym, że firma "Atlanta" dostała w prezencie od nas podatników milion złotych darowizny z podatków, a Włocławek jest zadłużony na około 400 mln złotych!
I wielu innych rzeczy bym się nie dowiedział i nie wiedział!
13:41, 13.12.2017


PfffPfff

5 6

Popytajcie na mieście ile razy Pan maciej wydymał ludzi na części w swoim sklepie. Był okres, że bał sie z auta wysiadać 14:43, 15.12.2017


TemidaTemida

14 16

Ciekawe czy kandydaci startujący w wyborach mają świadomość historii i faktów, które mogą ich w tych wyborach w odpowiedni sposób naświetlić? Niektórzy uwielbiają nagrywać, więc powinni mieć świadomość, że i oni mogli być nagrani.

Poza tym parcie niektórych na kasę i władzę jest tak oczywiste...chwała P.Wojtkowskiemu chociaż za to, że poznał się na MM. A te wszystkie polityczne pionki umizgujące się w nadziei, że pseudo media cokolwiek mogą zmienić w ich karierze....żal. 13:51, 13.12.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Jeszcze coś?Jeszcze coś?

5 4

Tobie śni się czas minionej komuny wg zasady: czy się stoi czy się leży duża pensja się należy!
Ależ śmierdzisz podłością, wybitnie naciąganą! Najlepiej - jak to czasem się zdarza - nie prezentować kompetencji, nic nie robić i żądać od pracodawcy pieniędzy!
Nie zdziwiłbym się gdybyś wyjaśniała rzetelność swej wypowiedzi właśnie w temidzie.
14:00, 13.12.2017


KsemenyKsemeny

8 5

Maciak mysli, ze pozjadal wszystkie rozumy i czeka go olbrzymie rozczarowanie 14:00, 13.12.2017


dddkdddk

8 1

Niestety Pan Wojtkowski niby się na nim poznał, ale...się znów z nim spotyka. Taka to polityka, honor nie ma żadnego znaczenia. 14:03, 13.12.2017


RolerkosterRolerkoster

47 18

Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek złudzenia co do tego Pana, to proszę porozmawiać z jego byłymi pracownikami o niewolnicznych warunkach pracy w tej telewizji. Niepłacone kosmiczne nadgodziny, niepłacona praca w weekendy, blokowanie urlopów... A to tylko szczyt góry lodowej. Jeżeli on miałby zarządzać miastem tak jak swoją redakcją, to Włocłwek jest skończony... 13:52, 13.12.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JaneksJaneks

15 2

Z pewnością jest tak, jak Pan mówi, szczególnie uwzględniając fakt, że taki sam wpis został umieszczony pod dwoma różnymi nickami w odstępie kilku minut :) 14:07, 13.12.2017


RrrRrr

12 7

Tak - oba komentarze moje, za pierwszym razem wyskoczył blad i myslalem, ze sie nie dodal komentarz, dlatego dalem go drugi raz :) Nie widze w tym nic dziwnego i obstaje przy swoim. Zreszta i tak niebawem inspekcja pracy sie wezmie za cw24 i fakty wyjdą na jaw:) 14:26, 13.12.2017


itacitac

4 3

...gdyby mial zarzadzac tak jak swoja telewizją... Telewizja istnieje i raczej dobrze sie trzyma tak jak kilka innych biznesow tego Pana. Chyba ze woli Pan armie przeplacanych urzędników i miliony wydawane na pseudoinwestycje ktore nic nie wnoszą. 21:13, 13.12.2017


RalxcstrRalxcstr

27 12

Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek złudzenia co do tego Pana, to proszę porozmawiać z jego byłymi pracownikami o niewolnicznych warunkach pracy w tej telewizji. Niepłacone kosmiczne nadgodziny, niepłacona praca w weekendy, blokowanie urlopów... A to tylko szczyt góry lodowej. Jeżeli on miałby zarządzać miastem tak jak swoją redakcją, to Włocłwek jest skończony... 13:55, 13.12.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

VacatVacat

6 17

Nigdy nie spotkałem lenia, kiepskiego pracownika nie dającego sobie rady, ułomnego intelektualnie, aby dobrze mówił o pracodawcy.
Przecież taki ktoś zwolniony z pracy za kiepskość nie przyzna się, że został wywalony bo najważniejsza była dla niego wysoka pensja a nie jakość wykonanej pracy!
Dla właściciela firmy i dla pracodawcy najważniejsza jest renoma przedsiębiorstwa i efekty.
Jeżeli ktoś się nie sprawdza w pracy (ale ma za to o sobie przesadne mniemanie) - to powinien zostać zwolniony, aby nie psuł wiarygodności firmy i nie zajmował etatu - biorąc nie wypracowane pieniądze!
Takiego "pracownika" też bym zwolnił i byłbym pewien, że będzie taki ktoś mówił o mnie jak najgorzej by siebie wybielić i nie pokazać jakim jest nieudacznikiem. :)
17:52, 13.12.2017


lujluj

4 6

Vacat spie.....j peda.l.e 21:44, 13.12.2017


karolkarol

10 6

stacja CW 24 ogłasza się, że znowu po raz setny poszukuje dziennikarza. Prawda Macieju jest taka, że to nie ty nie chcesz z nimi pracować, bo nieprofesjonalni, tylko ludzie nie chcą, boś....wiadomo jaki. Nie odczarujesz rzeczywistości komentarzami na dd. Zbyt wielu ludzi cię poznało i wie o tym co wyprawiasz i jak się zachowujesz. 22:46, 13.12.2017


Wanda i BandaWanda i Banda

21 5

Przed nami najciekawsza kampania wyborcza ostatnich lat. Niektórzy Panie Macku czekają od lat na tą okazję :)
13:57, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onet.plonet.pl

33 14

Niektórzy piszą, że sz-mm odkrywa nieprawidłowości. Niech opowie o swoim sklepie, o tym, że matka jego dziecka jakimś dziwnym trafem dostała pracę w urzędzie miasta, o tym jak postępowała w sądzie, ile pieniędzy wc24 dostawało z urzędu i od spółek miejskich i za co? Ktoś napisał, że M. Wojtkowski poznał się na nim. To dlaczego się z nim spotyka? Prawa, politykowi jak się pluje w twarz to mówi, że deszcz pada. 14:15, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bartusbartus

46 14

Znam tego człowieka. Znam jego poziom inteligencji, poziom wiedzy i stopień wykształcenia. Wiem czym się kieruje i jak myśli. Widziałam jak zachowuje się w kontaktach interpersonalnych i jak traktuje ludzi, pracowników i interesantów. Wiem jakie ma bolączki i jakie kompleksy i czego się boi. I wiem jaką mają o nim opinie ludzie, którzy mieli z nim choćby jednorazowe spotkanie. Wolałabym odciąć sobie rękę niż postawić krzyżyk przy jego nazwisku. Ale spokojna głowa. Nie sądzę, aby doszło do jego kandydowania. Zgromadzenie komitetu wyborczego, a więc 50 osób, które będą chciały go poprzeć to prawdziwe wyzwanie dla pana Macieja. W moim odczuciu niewykonalne. Jeśli zaś kandydowanie MM to podpucha mająca na celu poprzeć ostatecznie innego kandydata to gratuluję temu kandydatowi życiowej mądrości i politycznego rozeznania. Każdy polityk w tym mieście wie, że na wózku, a raczej skodą szefa CW24 daleko nie zajedzie, zwłaszcza, że każda rozmowa...no wiecie:) 14:21, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

to jato ja

15 7

Brawo!!! Cała prawda o MM! 14:48, 13.12.2017


RrrRrr

15 8

Tak - oba komentarze moje, za pierwszym razem wyskoczył blad i myslalem, ze sie nie dodal komentarz, dlatego dalem go drugi raz :) Nie widze w tym nic dziwnego i obstaje przy swoim. Zreszta i tak niebawem inspekcja pracy sie wezmie za cw24 i fakty wyjdą na jaw:) 14:35, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

onet.plonet.pl

4 2

Zawsze mogę pomóc.... 14:41, 13.12.2017


onet.plonet.pl

20 9

Bartus określił precyzyjnie mm...nic dodać...nic ująć. Brawo!!! 14:39, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pikipiki

13 23

Dość profesjonalny dziennikarz. Słaby potencjalny polityk - naiwny. Brak znajomości podstawowych praw rządzących makroekonomią. Panie Macieju zostań Pan tam gdzie Pan jest. Po co się Panu szmacić skoro wyrobił Pan sobie dobrą markę na rynku lokalnym. 14:42, 13.12.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ha ha haha ha ha

8 4

ha ha ha! Jaką markę???!!!W ogóle...mówienie o marce w przypadku pana MM to chyba nieporozumienie 16:49, 13.12.2017


AsiaxAsiax

7 6

Markę głupka i oszołoma chyba, a tak na marginesie, nie macie wrażenia, że na krytykujące komentarze odpowiada sam p. Maciuś tylko pod różnymi nickami?. Stylistyka podobna, żenujący poziom odpowiedzi i ten obraźliwy, charakterystyczny dla niego cynizm. Tak zachowują się ludzie, którym zabrakło merytorycznych argumentów. 22:37, 13.12.2017


FfFf

0 0

piki jak tak to po co piszesz, wygrywają mocni co? Przypomniałaś mi "RANCZO" Czerepach też się tak pocił jak ty i twoi znajomi. 10:12, 06.09.2018


pikipiki

9 15

Dość profesjonalny dziennikarz. Słaby potencjalny polityk - naiwny. Brak znajomości podstawowych praw rządzących makroekonomią. Panie Macieju zostań Pan tam gdzie Pan jest. Po co się Panu szmacić skoro wyrobił Pan sobie dobrą markę na rynku lokalnym. 14:48, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ojejojej

34 19

Ojej, ojej, jaka wspaniała wiadomość. Słyszałam o tym panu same superlatywy. W kuluarach mówi się o tym jakie wspaniałe warunki zaserwował swoim pracownikom. Wysoka pensja, przestrzeganie godzin pracy, wypłacane nadgodziny, kulturalne i pełne wyrozumiałości kontakty na linii pracownik-pracodawca, szanowanie zdania innych i oczywiście co najważniejsze szanowanie czasu zaproszonych gości. Jak słucha się jego programów to od razu się wie, że to człowiek orkiestra, zawsze przygotowany merytorycznie, oczytany i z pewnością po studiach prawniczych. Jego wiedza i logiczne wnioskowanie tworzą obraz prawdziwego przywódcy. Aż dziw bierze skąd ten człowiek tyle wie. Nigdy nie zapomnę jak rozszyfrował prawdziwy powód remontu włocławskiego dworca - przecież wiadomo, że to dla amerykańskiego sprzętu wojennego, który musi posiadać odpowiednią infrastrukturę drogową. Dzięki niemu mój poziom inteligencji rośnie z programu na program. Nawet nie muszę sprawdzać jego tez, bo wiem, że ma racje i sprawdził je za mnie. I wierzę, że dla Włocławka zrobiłby wszystko. Jestem pewna, że wspierając lokalną przedsiębiorczość zawsze kupuje w sklepach, których właścicielem jest włocławianin i stołuje się też w lokalnych restauracjach - przecież nie dałby zarabiać machinom korporacyjnym takim jak McDonalds czy KFC. Brawo panie Macieju. Mam nadzieję, że w kampanii poznamy też pana rodzinę: żonę i dzieci. Życzę jak najlepiej. Rozgromi pan z pewnością konkurencje. Myślę, że II tura nie będzie potrzebna. 15:07, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do ojejdo ojej

14 5

Super Ojej! Tak trzymać! Wypowiedź w stylu pana M czyli pełna sarkazmu. Kto mądry zrozumie ;-) 16:53, 13.12.2017


Roland Kwiatkowski Roland Kwiatkowski

17 7

Pomysł Pana Macieja nie jest *%#)!& ale dla tejże wiochy jest zbędny.
Otóż Włocławkowi nie jest już potrzebny żaden prezydent a jedynie naczelnik-cieć powoływany i odwoływany przez wojewodę. Taki "cieć" w zupełności poradzi sobie "z czterema" przetargami, bowiem te, jak wiadomo, dobiegają już końca. Nie mniej jeśli mamy już na siłę wybierać prezydenta to ja wolę Pana Macieja lub np. muzyka discopolo Pana Andrzeja Kozińskiego, ponieważ mam już dość "upapranych politycznych cwaniaków uwikłanych w polityczną patologię". pozdrawiam ROLAND 15:42, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GuniaGunia

32 12

Ten pan jest strasznie męczący i ciągle w pretensjach. Słusznie czy niesłusznie,ale cały czas się czepia często absurdalnych rzeczy. 15:46, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahaHaha

34 18

O tym człowieku każdy we Włocławku ma coś do powiedzenia. Tylko nieliczni - coś pozytywnego. Ci nieliczni to zazwyczaj osoby o niskim poziomie świadomości, które bardzo łatwo zmanipulować charyzmatycznym słowotokiem - a w tym Pan Maciej jest specjalistą. Jego wiedza jest owszem bardzo szeroka, ale jednocześnie bardzo płyta. Zna się na wielu rzeczach po trochu, ale na niczym nie zna się dobrze. Te braki wychodzą podczas jego rozmów z ludzmi wyspecjalizowanymi w różnych dziedzinach. Wtedy Pan Maciej staje się pośmiewiskiem. Poza tym nie mozna pozostawić bez komentarza jego braku kultury i uczciwosci. Tego jak traktuje klientow swojego sklepu, jak poniża pracowników i łamie ich podstawowe prawa... Rozmowy u Panu Macieju słyszy się czesto w miejscach publicznych - autobusach, sklepach, knajpkach. Ludzie opowiadają najrozmaitsze historie i swoje doświadczenia z nim - np o jego braku poszanowania dla wartosci podstawowych. Pan Maciej na pewno wiele osob sobie zjednal jako charyznatyczna twarz z telewizji, ale podczas ewentualnych wyborów odbiją mu się czkawką lata poniżania i podłego traktowania ludzi, którzy nie zapominają swoich krzywd. Sam kilka razy obserwowalem przykre sytuacje z udzialem tego Pana, zatem jestem sklonny wierzyc we wszystko, co sie o nim opowiada. 16:09, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ale panikaAle panika

21 25

Nie znam tego człowieka, ale widziałem kilka odcinków jego programu i mówi bardzo rozsądnie. Ludzie "starych układów" trzęsą portkami przed takimi konkurentami i zrobią wszystko (jak totalna opozycja) by wyśmiać, oczernić, zażegnać potencjalne niebezpieczeństwo wszelkimi metodami. A ja się pytam gdzie reszta potencjalnych kandydatów??? Co pokażą swoje mordy 3 tyg przed wyborami na plakatach za nasze pieniądze których później przez pół roku nie ma komu sprzątnąć? Poza tym wielokrotnie powtarzałem, że wolałbym zagłosować na ostatnią, bezpartyjną i nową osobę niż ciągle te same wieprze. Ja na stagnację i życie w takim mieście się NIE ZGADZAM! 17:40, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zgadzam się.Zgadzam się.

5 2

Słowa uznania z mej strony dla Twych argumentów i punktu widzenia! 17:43, 13.12.2017


do Hahaha  do Hahaha

12 17

Co za abderyta tak głęboko egzaltuje się swoimi werbalnymi oksymoronami? :))))))))
------
1. Słowotok..!
Słowotok mądralo - nigdy nie jest charyzmatyczny. Sama określenie: "słowotok" świadczy o zaburzeniach w komunikacji interpersonalnej. Objawia się to bezmyślną, bezładną, niezbyt logiczną, szybką mową. No to jak abderyto może to być charyzmatyczne? :)))))))) Maciak na pewno nie mówi bezładnie i nielogicznie! Wręcz przeciwnie: jego argumenty na poparcie przedstawianych racji są zawsze poparte logiką i stosowną wiedzą w danym zakresie.

2. Wiedza szeroka - nie jest płytką, bo taka być nie może! Raczej ty nie potrafisz właściwie sprecyzować; o co ci chodzi. Ale pomijając ten drobiazg mądralo: ktoś mądry powiedział tak:, że; "człowiek inteligentny to taki ktoś, kto wie coś o wszystkim i wie wszystko o czymś"!
I nie ulega wątpliwości, ale Maciak zna się bardzo dobrze na INTERWENCYJNYM dziennikarstwie, czego w żadnym medium włocławskim nie zauważysz! Poszukaj sobie czym jest interwencyjne dziennikarstwo.

3. Specjalizacja w dziedzinie... Nie ma na świecie osoby, która byłaby wyspecjalizowana jak piszesz: "w różnych dziedzinach". Tylko głupek może oczekiwać, aby ktoś znał się --- spacjalistycznie --- na wszystkim, bo to wręcz niemożliwe. Oczekujesz może fioletowego słońca? ...bo możliwości w obu przypadkach są identyczne !

4. Dla mnie twój tekst quasi-intelektualny jest źródłem niezłego ubawu, ale także satysfakcji. Satysfakcji tego rodzaju, że; dzięki temu mam świadomość, iż są głupsi ode mnie. :)

5. Nie chce mi się tutaj pisać litanii z prośbą do Niebios o poprawę twego intelektu oraz podniesienie poziomu twej wiedzy. Nie krytykuj Maciaka, który umie się wypowiadać przed kamerą i to ad hoc oraz - jak to się określa: "na gorąco" w przeciwieństwie do ciebie. Do kogoś, kto - tak jak ty - nie zna nawet zasad języka ojczystego. I takie ktoś taki uzurpuje sobie prawo do krytykowania intelektu innych. Jaka szkoła mogła dać ci cenzus jej ukończenia? Hahaha...
------------------
Wróć do szkoły...
I na koniec: współczułbym panu Maciakowi, gdyby miał prezydentować takim okazom rodzaju ludzkiego, jak ty. Wszelako z drugiej strony jestem za tym, aby mu sie udało, bo kocham swoje Miasto i chce aby ludziom tutaj żyło się lepiej, a miasto nie miało 400 mlon złotów długu i nie marnowało społecznych pieniędzy z podatków! 17:42, 13.12.2017

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

relaxrelax

8 3

Proponuję meliskę z cytrynką i poszukanie nocą wystających roślinek z bruku. Tak dla spokoju ducha. 18:03, 13.12.2017


propro

6 3

?abderyta? powiedział erudyta 19:02, 13.12.2017


uuuuuu

6 2

" ci" piszemy z wielkiej litery jako zwrot do danej osoby, na przyszlosc mniej bazgrania bo i tak nic madrego niema, spie.....j 21:51, 13.12.2017


uuu21:51, 13.12.2017uuu21:51, 13.12.2017

5 1

Wyrazy współczucia dla rodziców, że ci nie przekazali stosownej wiedzy. Widocznie sami jej nie mieli, a twoje cyt: "spie"... doskonale oddaje atmosferę twego domu rodzinnego.
Ale ad rem.. Z dużej litery nic się nie pisze, parobczaku, lecz stosowny wyraz rozpoczynamy dużą literą. Także w wersalikach.
Jednakże duża litera w zaimku: ---ci --- jest właściwa tylko w przypadku, gdy okazać chcemy ( i mamy dla kogoś) szacunek. W innym przypadku nie ma takiej konieczności.
Twoje --- spie... --- jak widać jest adekwatne do twej wiedzy o zasadach pisowni.

"Więcej..." i td - jak powiedział Goethe. :-D
01:29, 14.12.2017


xxlxxl

23 13

szkoda pisania miernota 17:44, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Hahado Haha

26 13

W pełni zgadzam się z Haha. O poziomie jego wiedzy świadczy chociażby wywiad na dd. Facet nie potrafi nawet wymienić trzech racjonalnych pomysłów zmieniających Włocławek na lepsze. Zapatrzony w siebie megaloman przypominający przemądrzałego i znienawidzonego przez wszystkich w klasie licealistę, który poucza nauczycieli. Chce kandydować na prezydenta, bo powiedzieli mu pracownicy, aby sam wygłaszał swoje opinie. W rzeczywistości pewnie dlatego, że sami się ich wstydzą i nie chcą się pod nimi podpisywać. Mi ostatnio ktoś powiedział, że fajna ze mnie babka. Chyba wystartuje na Miss. A na koniec coś zabawnego: pamiętacie jego wywiad z Zandbergiem, z którego śmiała się cała Polska: http://deser.gazeta.pl/deser/7,111858,20861855,adrian-zandberg-nie-mogl-sie-powstrzymac-od-smiechu-kiedy.html. 17:44, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Ale panikaDo Ale panika

33 16

To niestety nie panika. Nikt się nie boi startu Maciaka. Jest to raczej wyśmiewane. Czytaj ze zrozumieniem. Dziś pewnie w nocy, kiedy wszyscy normalni ludzie śpią przybędzie magicznie wiele pozytywnych komentarzy. Niestety nie zmienią one zdania na temat tego pana. Choćby Maciusiowi i Bogusi paluszki odpadły od wciskania klawiszy. 17:50, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KBKB

19 17

Ma pan rację że te światełka w mieście,którymi nasi włodarze miasta chcą przykryć włocławską biedę, to po prostu żenada i wyrzucenie pieniędzy.za te pieniądze można by było chociażby załatać dziury w chodnikach . 18:25, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Barbara.Barbara.

17 13

Ul .3-go Maja,nie jest reprezentacyjną ul.miasta.(kiedyś była) .Jeżeli już miasto chce wyrzucać pieniądze na dekoracje to proponuję ul.Warszawska ,Chopina ,Kościuszki. Pozdrawiam Pana Macieja i życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. 18:48, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FAŁSZYWIFAŁSZYWI

22 16

ON JEST FAŁSZYWY. TYLE W TEMACIE.

TAKI SAM JAK OBECNY WOJTEK.

DLATEGO TAK PIĘKNIE MI BYŁO PO DRODZE, ALE FAŁSZYWY ZAWSZE NA KOŃCU OSZUKA FAŁSZYWEGO.

Ci dwoje to kabaret, jak i ta cała reszta wiecznych przewodniczących jakiś tam rad, innych oszustów.
WYMIANA POKOLEŃ I WYMIANA KOLESIOSTWA (obecnie młodzi to kopię tych starych kolesi UWAGA !)

18:53, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przyszły_premierprzyszły_premier

27 6

Do Do Ale panika. Tylko, że Ci wszyscy normalni ludzie śpią we Włocławku chyba również w ciągu dnia. W ogóle cały Włocławek chyba nieustannie śpi! Może z wyjątkiem małej grupki "spryciarzy" powiązanych starych układem, którzy tutaj sobie świetnie radzą. Jestem mieszkańcem tego miasta od 10lat. I przez 10 lat nie widziałem żadnej autentycznej inicjatywy władz miasta, która miałaby poprawić byt mieszkańców Włocławka. Przeciwnie, to miasto popada w coraz większą biedę i marazm. Traci obywateli, młodzi wyjeżdżają, rocznie jest nas mniej o ok 1500 osób. Bezrobocie, dzisiaj słyszałem w radio Pik, jest wprawdzie coraz niższe bo w powiecie włocławskim spadło z 21 do 18% (wow), ale już pozycja regionu przedostatnia w kraju pozostaje bez zmian. We Włocławku powinna się już dawno pojawić nowa osoba, a najlepiej cała rzesza nowych osób i rozwalić wszystkie układy, powiązania i urządzić na nowo. Czy tacy jak Pan Maciej? Być może. Innych nie znam, bo i skąd? Tu nie ma konwersacji z mieszkańcami, nie ma nawet jak poznać poglądów, planów, nie ma jak i z kim polemizować. Dwa światy, ale normalni ludzie się też na to godzą, bo... "śpią". 19:07, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michumichu

28 11

oszalał już totanie 19:12, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do VacatDo Vacat

32 11

Racja! Popieram! Dzięki rozsądnemu zarządzaniu firmą Pan Maciej może się poszczycić ekipą extra-błyskotliwych dziennikarzy, którzy tak przykładają się do swojej pracy, że codziennie puszczane przez nich materiały cieszą nasze uszy piękną poprawną polszczyzną oraz starannym przygotowniem merytorycznym. Ostatnio tak się nawet przykładają, że kopiując cudze teksty zmieniają co trzecie słowo na synonim, bo plagiat ukryty to nie plagiat. Dziękujemy, że jesteście! Dziękujemy, że robicie taką ciekawą i ubogacającą nas intelektualnie telewizję! 19:27, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

antybushantybush

7 4

Dobry komentarz :) 22:56, 13.12.2017


znawcaznawca

13 11

Po 23 ruszą pozytywne komentarze. 19:51, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kodakkodak

9 1

Bo same je napiszesz? 22:55, 13.12.2017


ogeroger

7 11

Wybory samorządowe w roku 2018 mogą być wyborem dla mieszkańców naszego Miasta: albo PiS, albo wspólna lista antypis. W tym przypadku start grup, razem, czy oddzielnie będzie służyło tylko i wyłącznie PiS. To samo w przypadku kandydata na prezydenta. Tak więc mogą to być grupy pomagające PIS rozbić opozycję. Tak więc na takie grupy i takich kandydatów nie będzie warto głosować, bo tylko będzie się osłabiało grupę antypis. 20:03, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyborcawyborca

0 0

Na partię byłych , cynicznych i wyrafinowanych gangsterów na pewno nie zagłosuję . 18:22, 03.06.2018


lucjanlucjan

21 6

Panie Maćku, lubię Pana programy i pytam - po co to Panu.
Niech Pan zostanie tym kim Pan jest i robi dalej dobre audycje , pokazuje błędy i wypaczenie, patrzy władzy na ręce- to jest nam mieszkańcom potrzebne.
Myślę , że się Pan nieprzyjemnie rozczaruje. 20:48, 13.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DFDF

0 0

lucjan gdyby tak robić jak piszesz, to byś dziś chodził do wychodka za stodołę. 10:05, 06.09.2018


itac itac

16 0

Juz dawno zaden temat nie wywolal tylu komentarzy. I to w tym wszystkim jest najciekawsze. 21:32, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przetargiprzetargi

24 7

Zapowiedź ustawiania przetargów? Może od razu złożyć doniesienie do prokuratury? 21:45, 13.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

itacitac

9 6

Lepiej zeby Nasze pieniadze byly wyprowadzane do Bydgoszczy, Plocka itp. Za nasze podatki obcy sie bawia i smieja sie z naiwnych wloclawian... 22:02, 13.12.2017


qw_qw_

0 1

@itac lepiej, by wygrywały lokalne dziad-transy, czy janusze biznesu, które nie znają innych form zatrudnienia, jak umowa cywilnoprawna, albo samozatrudnienie... 13:49, 17.12.2017


wit2wit2

27 8

To by mogło być nawet fajne. Włączasz telewizor na "z góry dostrojony" kanał cw24, a tu pokazuje się "inteligentna" twarz i mówi na wzór śp. Pana Michnikowskiego "tu jej ekscelencja, ogłaszam ......" (to z "Seksmisji"). Jaka wygoda - jedno wejście i całe miasto wie, co się zrodziło w głowie ... no właśnie, czyjej? Prezydenta? 22:05, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jacek PawłowskiJacek Pawłowski

17 44

Panie Maćku poznaliśmy się kiedyś jak robił Pan materiał na ul.Obwodowej,ale pewnie nie pamiętasz (- starszy pan kulejący) Powiem jedno. Masz ogromną popularność co widać chociażby na tym portalu gdzie padło tyle komentarzy. Wywołujesz dużo emocji. Tak się wygrywa wybory. A na Ciebie to ludzie z samej ciekawości zagłosują. 23:07, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vvvvvv

37 12

he he masakra jakaś!!! co to jest jakiś żart 23:40, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HejHej

30 10

Ten pan nie należał kiedyś do zbyt kulturalnych - praca w sklepie z auto częściami ???? 23:56, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ScofieldScofield

38 13

Boże broń. Ten gość jest tak narcystyczny, że chyba mógłby służyć jako obiekt badań nad narcyzmem. Ze wszystkimi kombinował - Bieńkowski, Zbonikowski, Wojtkowski, Borowiak, Chmielewski a później szczuł na nich bo nie dali tego co chciał. Czy to nie jest dziwne, że wysysał wszystkich jak wampir i kopa w zad dawał. Nawet ze swoim przyjacielem Stockim się chyba poróżnił. A każdy były pracownik CW24 przez jego chorą ambicję i spiskowe teorie ma problem ze znalezieniem pracy. Chociaż są ludzie w tym mieście, którzy się w porę opamiętali i wyszli ze znajomości z tym panem bez szwanku, mieli to szczęście bo myśleli racjonalnie a nie politycznie jak powyżsi. Teraz młodego Chełminiaka pożre jak modliszka, nawet się chłopiec nie obejrzy kiedy a już będzie siedział po uszy w wiadomo czym. 09:44, 14.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CheckCheck

3 1

Cała prawda. Janek Stocki grubo się przejechał... 17:55, 14.12.2017


K...K...

25 12

Po dziennikarzu spodziewałabym się mniej bucowatości w wywiadzie. Ale narcyz!!! Nic, tylko kopulować z lustrem. 11:50, 14.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UczulonyUczulony

14 4

Po dziennikarzu... - owszem. Ale jaki z MM dziennikarz? Ani nie ma odpowiedniego wykształcenia, ani praktyki w żadnych liczących się mediach. Sam się tak nazwał i tyle! 15:54, 14.12.2017


WeronaWerona

18 11

A dlaczego na fb ma pseudonim szmaciak ? Proszę o wytłumaczenie 14:32, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wujek samo zloWujek samo zlo

24 7

Krótko... przerost formy nad treścią. Tyle. 14:36, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SoldiSoldi

12 22

Niewątpliwie ciekawa kandydatura. Na plus można dać to, że ma swój biznes i pojęcie o gospodarowaniu pieniędzmi, obycie w polityce i mediach. Na minus zaliczyłbym wzrost bezrobocia wśrod urzedników i przez to wzrost napięć społecznych w naszym mieście 14:59, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SummaSumma

18 3

Podsumowując te komentarze. Niewątpliwie większość z nich jest pisana pod różnymi nickami, tak samo jak pozytywne czy negatywne. Pan Maciej zraził swoimi metodami działania wiele osób. Właściwie wszyscy ze świata polityki włocławskiej podchodzą do niego z dystansem, szczególnie patrząc na trzy akcje które wykonał.
Czy ma szanse? Znikome. Wydaje mu się, że jest znany i jego medium ma siłę przełożenia na wyniki. I tu można wrócić do trzech nazwisk Lebiedziński, Stocki, Kazimierczak. Każdy z nich był promowany aż do porzygania przez wiele lat. Efekt? Zero, ani radni, ani Prezydent.
Czy jest w stanie stworzyć silny komitet? Wątpię. Przez swoje cechy osobowościowe chyba nie da rady plus przeszłość, czyli metody działania.
Mimo wszystko przydałby się kandydat bezpartyjny ale obawiam się, że nikt z Maciejem nie będzie chciał współpracować a wszyscy będą pewne akcje pamiętać. Dziennikarstwo to dziennikarstwo ale są pewne granice.
Ale co tam niech kandydatów będzie jak najwięcej. A może Maciej wygra? 16:07, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

poniżej 6%poniżej 6%

15 4

Przydało by się, żeby wspierano w UM Włocławek aktywizacje zawodową osób niepełnosprawnych. 17:27, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szczery.....szczery.....

24 6

Panie Maciak. Nie można było od razu powiedzieć ,że nie chce się pracować i chciałoby się być jasnie wielmożnym prezydentem? A Pan to tak z lewej i prawej mańki. Kiedyś oglądałem Pana programy dotyczące niewątpliwie źle zarządzanego przez obecnego guru naszego miasta. Niewiele programów dotyczyło rzeczywiście ważnych problemów. Niestety większość to kiczowate tematy. Niestety ale w najblizszych wyborach nie będzie Pan mógł startować jako kandydat niezależny,ponieważ jowy dotyczą miast do 20-tyś mieszkanców. Chyba ,że wstąpi Pan do jakiejś partii( o ile po cichu już nie należy Pan) i wtedy jest szansa..... W czasie ewentualnej kampanii proszę popracować nad wizerunkiem np. więcej uśmiechu ,skromności i pokory, bo tego na pewno Panu brakuje.. Pozdrawiam 19:05, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

19 10

Błazen!!! 19:41, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

5 11

A ten o ufa może zechce kandydować obaj z jednej tv może byłby lepszy choć ma zwidy to jednak nie pisior 21:48, 14.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Barski showBarski show

0 3

Stefan gania kosmitów na polach pod Izbica Kujawską... 05:02, 15.12.2017


JacekJacek

1 9

"Przy obecnym sposobie zarządzania, gównie partyjnym...", "Głownie takie, które do tej pory nie osiągnęły wystarczających wyników wyborczych", "... odrzucamy ze względu na te 30 proc. wygaszanych bzdur..."
Jasne. Głownie, czyli za SJP, tlące się kawały drewna, należy wygaszać, zanim spowodują pożar.
Ach te niezwykłe redakcyjne wpadki, celujące (nieświadomie, jak przypuszczam) w moje "za", a zwłaszcza "przeciw".
Jeśli tekst artykułu zostanie edytowany, wyjaśniam, że powyższe cytaty zostały przypisane rozmówcy określonemu w tytule, a w moim komentarzu zamieszczone w wersji oryginalnej, za pomocą funkcji ctrl+C/ctrl+V. 22:02, 14.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxXx

14 6

Nie znam się na polityce na energi owszem ......energia tego pana jest delikatnie pisząc mało ciekawa ....zaden z niego prezydent nawet jak wystatartuje poniesie porażkę ....
11:34, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaremiJaremi

16 9

Zbawiciela to już mamy czy jest następny z Włocławka.Oglądam czasami C24 ten facet często plecie głupoty 12:24, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArcziiArczii

30 9

Raczej nie polecam kandydatury pana Maciaka przypomnijmy sobie jego chore akcje kiedy prowadził sklep motoryzacyjny na ul Okrzei bardzo złośliwy koleś i te jego głupawe śmiechy !!! non stop prowadził kłótnie z klientami, niejednokrotnie ludzie pytali się czy ten pan jest zdrowy więc suma sumarą chcielibyście takiego prezydenta !!!!!!!!!!!!!!!!!! 18:10, 15.12.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BelferunioBelferunio

5 5

Takiego niedouka majacego o sobie mniemanie eksperta ocen ludzi - też nie!
Ps. Skorzystaj z książek chłopcze:

""" summa summarum """ - należy pisać! Jaka szkoła wypościła ze swoich murów takiego niedouka? 23:49, 15.12.2017


Do belferunia czyli Do belferunia czyli

6 0

Drogi panie uczony! Jeśli chce się kogoś poprawiać lub jak w pana przypadku pouczać używając do tego chamskich określeń to należy samemu być douczonym. Wypuściła należy pisać przez "u" nie "ó". I co? *%#)!& wyszło panie M., co? Niby wszystko wiem...udaję dziennikarza, a tu proszę! Podstawy ortografii się kłaniają. Pozdrawiam i życzę więcej pokory.I rozumu. 13:53, 17.12.2017


NICKNICK

26 7

No większego IDIOTY niż on w tym mieście już nie ma!!!! 22:30, 15.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KliczkośKliczkoś

20 7

Ogłądam CeWu od samego jej początku i mogę stwierdzić, że z biegiem czasu redaktorka tam coraz więcej, co się włączy ten kanał ciągle on gada w najróżniejszych kombinacjach a to w swoim programie a to komentator wszystkiego i jak ktoś tu napisał może wiedzę ma rozległą to płytką. Zrobił sobie redaktorek prywatny folwark. A swoją drogą jakie to proste stwierdzić, że to ludzie chcą aby kandydował a podobnych bajek już słyszeliśmy bardzo dużo jak to ludzie sami chcieli kogoś aby kandydował. Myślałem, że redaktorek wymyśli coś lepszego hehe

PS. Ludzie! Zastanówcie się dwa razy zanim na kogokolwiek zagłosujecie. Wszystko w naszych rękach i umysłach.

Pozdrowienia 08:15, 16.12.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JpJp

0 0

Otóż to, w naszych rękach, na szczęście nie twoich. Pozdrowień nie przyjmuję są nieszczere. 10:20, 06.09.2018


michumichu

7 2

a pamiętacie ??? Bogusław Spański król mediów USA ,startował na Senatora....gdzie się teraz podziewa???A kto go popierał niejaki Stocki J. 21:15, 16.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michumichu

4 3

do "Belferunio"
pouczasz innych,a sam masz problem z używaniem znaków interpunkcyjnych 21:19, 16.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wieslaw1Wieslaw1

2 3

Chyba sie dogadał z Markiem i Jackiem 23:01, 16.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pilne!Pilne!

8 1

Z powodu skandalu we francuskiej armii, związanego ze śmigłowcami Caracal, premier Grzegorz Schetyna odwołał ze skutkiem natychmiastowym Tomasza Siemoniaka z funkcji ministra Obrony Narodowej w swoim gabinecie cieni. ;-) 23:23, 16.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qw_qw_

16 7

Zaraz po szkole szukałem pracy dorywczej, już nawet nie pamiętam jak się znalazłem w redakcji CW24. Pani rekruter, czy "ChGW" kto to był, w drugim pytaniu spytała mnie o poglądy polityczne, a w trzecim spytała o stosunek do obecnie urzędującego pana Pałuckiego. Po tym pytaniu podziękowałem za rozmowę i wyszedłem. 14:06, 17.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KurierKurier

10 11

człowiek niepełnosprytny psychicznie kiedyś groził mi pistoletem w jego sklepie na Okrzei strach się bać 15:50, 17.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KAKA

8 15

A ja go lubię , mówi mądrze i chętnie zagłosuję na niego. 16:45, 09.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GregorGregor

10 2

Panie Maćku to co z tym chłodzeniem do Kościoła, bo jakoś się nie doczytałem? Wymijająca odpowiedź - sprytnie ale nie dla bystrego oka czytelnika tych bzdur. Artykuł przeczytałem bo gościa znam jako byłego szefa. Wizjoner lubiący dobrą muzykę, oderwany od rzeczywistości. Osobowość psychopatyczna. Znerwicowany egocentryk. Polityk, nie dziennikarz. Włocławkowi jest potrzebny bezpartyjny włodarz ale jednocześnie dobry ekonomista i manager, a nie na marzyciel. 00:09, 30.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Misha$$ Misha$$

10 5

Manipuluje informacjami dla własnych potrzeb...nigdy na takiego człowieka nie zagłosuje 06:13, 30.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłoWło

6 0

Gdyby nie popieranie Marka Wojtkowskiego na prezydenta to wiarygodność była by większa. 09:46, 30.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Beton Beton

9 2

Nie znaczy że chce kandydować .No tak Wojtkowski za dobry to nie jest, jak się komuś wytyka czyjeś błędy to nie można chować głowy w piach.. Brak kandydatury ze strony Pana Macieja. M to tak jakby zwykłe tchórzostwo .To tak jak by zakładać ;;Wytykam komuś błędy ale sam nie wiem czy bym się sprawdził'' więc niech ktoś inny niż ja kandyduje na prezydenta... 15:22, 31.03.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezy...dent...ystaPrezy...dent...ysta

10 6

Maciej Maciak - zdecydowanie nie powinien pracować z ludźmi. Absolutnie nie nadaje się do pracy w zespole. Może niech tak jak na początku lat 90-tych wróci do handlowania na rozłożonym łóżku na targowisku miejskim. Piszę to z całą stanowczością. Osobiście znam tą postać i mam o nim bardzo złe zdanie. Na początku (i tak chorej działalności) CW24 zatrudniał w lokalnej stacji kilkanaście osób, które pracowały w zespołach 2-3 osobowych. Wówczas on wogóle nie pojawiał się na antenie, bo .........miał od tego ludzi. Gdy ktoś bezpośrednio zwracał się do niego w sprawie przyjęcia do pracy w CW24, on kazał najpierw rejestrować się w Urzędzie Pracy. W ten sposób "DOIŁ" Urząd Pracy z kilku tysięcy złotych za jedno sztucznie stworzone stanowisko pracy. Czy wiecie tak naprawdę dlaczego od dawna on występuje na ekranie? .........bo jest do tego zmuszony. Nikt nie chce u niego pracować!
Basia .............odeszła
Marcin ...........odszedł
Ala .................odeszła
Zbyszek .........odszedł
Sylwek ...........odszedł
Bartek ............odszedł
Zyga ...............odszedł
Monika ...........odeszła
...to na jakiej podstawie ich zatrudnił jeśli nazywa ich ułomnymi intelektualnie?
Jest tylko "małolat" o nazwisku KOCANOWSKI i jakaś dziewczyna. Sami nie ogarną materiału na ramówkę. Kiedyś zatrudniając na umowę o pracę (pomiętolone dziesięć banknotów 100-złotowych) wypłacał kiedy mu się podobało. Tworzył fikcyjne grafiki pracy. Ludzie u niego pracowali od poniedziałku do piątku od 8 do 20. Nadgodziny u niego nie istniały. Można tak wymieniać i wymieniać. Twórcy WLC Lepsza Strona Włocławka ...Rafał, Marek i Artur bardzo szybko dali sobie spokój z tym znerwicowanym osobnikiem. Oszukiwał na każdym kroku. Chyba wiadomo skąd nazwa WC24, bo Maciak tak zaciska nogi jakby ciągle chciało mu się lać ......może na nas. 01:40, 15.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

a'proposa'propos

1 1

hehe.... dobre ;) 18:12, 03.06.2018


Do prezydentystaDo prezydentysta

9 8

Cały czas widzę tam rożnych ludzi którzy występują. Różne dziewczyny prowadzą rozmowy z astrologiem i Barskim ( o ile jeszcze leci bo dawno nie widziałem). Jeżeli pójdzie się do PUP to do TV Kujawy jeszcze 2 tyg. temu były aż 3 ogłoszenia na staż itp...wiec sorry ale nawet jak tak było to żaden wyjątek. Pracowałem za czasów jednej z tych osób z pozostałymi nie miałem przyjemności. Wiesz dlaczego jeden z tych chłopaków "odszedł"? Bo przewrócił i zniszczył kamerę Panasonica... Tak się obsrał że się zwolnił. W cw24 nigdy się nie pracowało od 8.00 tylko 10.00. Człowieku, szef jak szef, sam go nie lubiłem bo każdego szefa sie nie lubi, jak dla mnie za dużo się mądrował, ale przesadziłeś. Zobacz ilu ludzi wciąż w tvk się wymienia, to co...Arurelia lata z aparatem bo nikt nie chce u niej zdjęć robić? Kończyńska i te pozostałe dwie też prowadza rozmowy bo nikt nie chce? Jak Ci się nie podoba jako kandydat to daj argumenty, a nie żale wylewasz. Pewnie sam Cię wywalił i dlatego takie żale. Ze mną się rozliczył, w tej branży dużo sie nie zarabia wiec zmieniłem prace i żyje na lajcie- polecam 01:03, 24.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

agent agent

8 5

ale co ten Pan naprawdę umie w kwestiach ekonomicznych , prawnych, społecznych 07:05, 24.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

353353

1 0

nic ale jest swietnym sygnalista:) 08:26, 24.04.2018


BEEBEE

0 0

Trzeba było oto zapytać Wałęsę 12:02, 06.09.2018


pani inzynierpani inzynier

7 5

Pan Maciak robi na mnie wrażenie przemądrzałego .......Małego Kazia 18:06, 03.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NelNel

0 0

To popatrz na siebie 10:37, 06.09.2018


pytekpytek

3 6

Jakie ON ma wykształcenie ? 18:23, 03.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DDDD

0 1

Pytek, nie pojmiesz, pograj lepiej w War Straft 10:15, 06.09.2018


BergBerg

0 1

Nie doskoczysz bidaku 10:34, 06.09.2018


zapomnijzapomnij

5 5

oglądałem dziś program w którym ględził z tym drugim o jakiś ogłoszeniach w internecie gdzie proponują lewe świadectwa, zaświadczenia itp itd, robił z tego aferę jakby słonia na mrówce zobaczył i cały czas wina rządzących... w końcu zadzwonił na jedno takie ogłoszenie - świadectwa uczelni niby sfałszowane jak przez 5 minut tłumaczył, no i co, no i pani poinformowała go że to są świadectwa kolekcjonerskie które nie są dowodem ukończenia uczelni i nie można się na nie powoływać... a ten dalej swoje wypociny i oczywiście - rząd rządzący ble ble ble, i tak sobie przytakiwali we dwóch...oglądam wyrywkowo te ich ględzenie i kolejne 2 miesiące mam z głowy tą telewizje... nie daj Bóg by ktoś taki został prezydentem naszego miasta... 11:15, 15.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GryfGryf

0 0

Trzeba być dobrze naćpanym by uwierzyć w taki blef. I dałeś się nabrać na kolekcjonerstwo? Też widać masz taki papierek, ale palant z ciebie i myślisz że inni też tacy wykształceni jak ty. 10:32, 06.09.2018


myszamysza

1 4

Brak mi słów...ręce opadają...współczuje Włocławkowi, jeżeli ta osoba by została Prezydentem, aż szkoda się wypowiadać... 07:29, 23.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pako Pako

1 1

ile ci płacą troliku ?? za takie teksty ? Polak na Prezydenta !!!!! 23:54, 03.09.2018


uUuU

0 1

Mysza uciekaj! Kot nadchodziii 10:25, 06.09.2018


krkr

6 2

#R Popieramy Macieja Maciaka 20:13, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Liberalna PinkyLiberalna Pinky

4 3

TYLKO PAN MACIEJ MACIAK człowiek z poza układów i bezpartyjny ,uczciwy ,pracowity i młody oraz od lat zaangażowany w życie Włocławka i jego mieszkańców. Z wielkim poświęceniem odkrywa medialnie działania partyjniaków u władzy i absurdy urzędnicze w tym mieście i je upublicznia . To odpowiedni człowiek na to stanowisko . Daję mu swój głos. ! 21:10, 31.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AleAle

0 1

Brawo! Dlatego będą kopać pod nim i zmyślać pomówienia. Barany się nabiorą, już tu widać na tej stronie. 10:27, 06.09.2018


Pako45Pako45

4 2

Dajcie szanse prosze normalnemu człowiekowi.... toć to Polak.... nie podoba się wam ?? 23:57, 03.09.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PolPol

0 1

Nie podoba się, bo by im namieszał, no i patrzył na ręce. 10:23, 06.09.2018


irjan.jay@gmail.com[email protected]

0 1

Kim trzeba byc,zeby miec cokolwiek "na przeciw" do Pana Maciaka-bez szkla powiekszajacego widac i slychac,ze bedzie mozna na nim polegac a teraz po prostu wierzyc w szczerosc-jesli ktos tyle ogladal jego komentarzy co ja,to nie moze miec watpliwosci,ze ten czlowiek nie zawiedzie!Tylko takich ludzi teraz nam trzeba!!! 03:00, 14.09.2018


JanushJanush

2 1

Ten włocławek to niezła wiocha same pastuchy 18:29, 05.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dr Mateusz MoravitzDr Mateusz Moravitz

3 2

Tylko Cw24 reszta to szabesgoje 18:33, 05.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel PolskiObywatel Polski

2 2

Jedyny uczciwy człowiek, niepartyjny który rozumie problemy ludzi. Zagłosuję na Pana Maćka i namawiam wszystkich myślących ludzi o oddanie głosu właśnie na Pana Maciaka ! 11:30, 06.09.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

irjan.jay@gmail.com[email protected]

0 0

popieram i bede glosowac! 02:54, 14.09.2018


wolawola

2 2

Panie Maćku naoglądali się Rancza i bawią się w Czerepacha, jesteśmy z Panem. 11:59, 06.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

irjan.jay@gmail.com[email protected]

1 2

Pan Maciej wspanialy czlowiek! Od kiedy wlaczylam po raz pierwszy jego film,wlaczalam juz zawsze;czuje w nim uczciwego czlowieka,bystrego i porzadnego--nie wyobrazam sobie kogos innego na Prezydenta Wloclawka:tylko Pan Maciej Maciak!!! 02:51, 14.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ShooterShooter

0 0

3XP
Poczytajcie, Popatrzcie, Pomyślcie !!!

https://www.facebook.com/RosyjskaVKolumnawPolsce/posts/w%C5%82oc%C5%82awek-putinowo-nad-wis%C5%82%C4%85-za-fundusze-unijne-i-wojew%C3%B3dzkiezdeklasowane-p%C5%82otki/426158437554361/

https://www.youtube.com/watch?v=6ttgjaauFoU&feature=youtu.be
20:01, 27.09.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

####Niezadowolony#######Niezadowolony###

2 0

Pan Maciej Maciak oraz kolega Pana Maciaka Pan Rafał Kurzępa bez pozwolenia właściciela posesji w śródmieściu zawiesili swoje banery wyborcze! Pogratulować profesjonalizmu!
art. 495 ust. 1 pkt 1 kodeksu wyborczego (t.j. Dz.U. z 2011 r. nr 21, poz. 112 ze zm.) stanowi, że kto w związku z wyborami umieszcza plakaty i hasła wyborcze na ścianach budynków bez zgody właściciela lub zarządcy nieruchomości, podlega karze grzywny
08:48, 02.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%