Zamknij

Ford zderzył się z motocyklem na osiedlu Kazimierza Wielkiego. Młody motocyklista w szpitalu

12:22, 10.01.2018 Ł.D.
Skomentuj Na miejsce przybyła też policja, która wyjaśnia okoliczności zdarzenia oraz pracownicy firmy, zajmującej się porządkowaniem jezdni po zdarzeniach drogowych. fot. Natalia Seklecka Na miejsce przybyła też policja, która wyjaśnia okoliczności zdarzenia oraz pracownicy firmy, zajmującej się porządkowaniem jezdni po zdarzeniach drogowych. fot. Natalia Seklecka

Dziś około godz. 11 na os. Kazimierza Wielkiego doszło do zderzenia auta osobowego i motocykla. Młody mężczyzna kierujący jednośladem został odwieziony do szpitala.

Jak wynika z relacji kierowcy forda focusa, który brał udział w zdarzeniu, do kolizji jadącym ul. Polną motocyklistą, doszło, gdy wyjeżdżał z parkingu przy Drumecie.

Na miejscu szybko pojawili się strażacy, którzy udzielili pierwszej pomocy poszkodowanemu motocykliście. Chwilę później mężczyzna został przekazany Zespołowi Ratownictwa Medycznego i zabrany do szpitala. - Z informacji, które uzyskałem, stan poszkodowanego jest ciężki - mówi oficer prasowy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, bryg. Dariusz Krysiński.

Ul. Polna na tym odcinku została zablokowana. Na miejsce przybyła też policja, która wyjaśnia okoliczności zdarzenia oraz pracownicy firmy, zajmującej się porządkowaniem jezdni po zdarzeniach drogowych.

AKTUALIZACJA - godz. 13:20

Oficer prasowa włocławskiej KMP potwierdziła informacje o przebiegu zdarzenia podane przez kierowcę forda.

- Ford chciał się włączyć do ruchu, czyli wjeżdżał z parkingu w ul. Polną. Motocykl jechał ul. Polną w kierunku ul. Stodólnej. Doszło do zderzenia forda z motocyklem. Kierujący fordem to 60-letni mężczyzna, motocyklista to 32-latek. Policjanci sprawdzili trzeźwość kierującego fordem. Mężczyzna był trzeźwy - mówi nadkom. Joanna Seligowska-Ostatek.

Stan motocyklisty nie pozwalał na sprawdzenie jego trzeźwości alkomatem, dlatego w szpitalu zostanie od niego pobrana krew do badań. Na miejscu zdarzenia pracują policjanci pod nadzorem prokuratora.

[ALERT]1515584580361[/ALERT]

 

(Ł.D.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(67)

////

24 51

W styczniu jest sezon motocyklowy? Czy opony motocykla są dostosowane do niskich temperatur? 12:49, 10.01.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ja1Ja1

35 13

Tak są. Bardziej niż Twoje 5-letnie zimówki w Passacie. 13:16, 10.01.2018


ZZ

2 9

Czytając twój denny komentarz, widzę że w styczniu zaczął się sezon zdebilniałych jełopów 21:31, 10.01.2018


ja bo jaja bo ja

5 4

styczeń to pora na sanki nie na motocykl, czy starszy, czy młodszy kierowca bez żadnej różnicy. 50 km/H to śmiech... A kto dodaje komentarz że po 50-60 latach na badania śmiech, mnóstwo takich kierowców jeździ na International.. i takich "wloclawckich" kierowców wywieźli by 1000 km od domu i 1/2 nie potrafiła by wrócić.. 00:08, 11.01.2018


reo

......

5 43

Bardziej wygląda na motorower niż motocykl - a to zasadnicza różnica. 13:23, 10.01.2018

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

mała1mała1

14 2

to jest super moto
13:40, 10.01.2018


szarikszarik

2 4

cross lub enduro tak dla świadomości mimo, że dla mnie to tak samo wygląda 13:46, 10.01.2018


mała1mała1

6 2

masz racje enduro 13:49, 10.01.2018


paja paja

2 1

Widzę że się znasz 16:02, 10.01.2018


dasdaddasdad

1 0

Suzuki dr 650, no motorower 21:48, 11.01.2018


PajaPaja

41 6

co sezon Co sezon??????? ktoś mu wyjechał!!!!! 13:26, 10.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mała1mała1

3 7

facet 62 lata 13:49, 10.01.2018


szarikszarik

47 8

Czemu nikt tu nie napisał ,że ford wymusił pierwszeństwo 13:42, 10.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ggklggkl

6 2

Widać sytuacja niejasna. Może ten motocyklista jechał zbyt szybko i kierowca nie dostrzegł go na czas? Czy wtedy jest mowa o wymuszeniu pierwszeństwa? Od razu skazaliście kierowcę, a może warto poczekać na to co policja ustali? 21:55, 10.01.2018


ja bo ja ja bo ja

1 4

motocykl dopuszczony czy nagle wszystkie kierunkowskazy mu odpadły 00:16, 11.01.2018


mała 1mała 1

45 9

no właśnie najlepiej zgonić na motocyklistę





13:45, 10.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szarikszarik

34 8

ps Z tego parkingu to jak święte krowy wyjeżdżają wystarczy o 14 lub 22 przejechać się , przed samą maską wyskakują z tego Drumetowskiego parkingu nie pierwsza stłuczka tu i szkoda chłopaka 13:49, 10.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mała1mała1

6 4

masz rację szkoda chłopaka 13:50, 10.01.2018


Do idiotyDo idioty

8 5

Spróbuj wyjechać z tego parkingu normalnie jak jesteś taki kozak. 19:33, 10.01.2018


????????

14 31

Gdzie oni się tak na tych motocyklach śpieszą ? W miescie obowiazuje 50km/h!!! 14:51, 10.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pajapaja

10 9

i tyle jechał 16:12, 10.01.2018


XoXXoX

7 0

Dobrze ze samochodami jeżdżą wolno po mieście... 21:08, 10.01.2018


goscgosc

6 5

to znaczy ford wjezdzdal z parkingu czy wyjezdzal co jest mala roznica 14:52, 10.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!!!!!

3 0

Wyjezdzal z parkingu czyli wlaczal sie do ruchu drogowego 20:02, 10.01.2018


WazniakWazniak

30 17

Wyjezdzal z parkingu czy wy czytac nie umiecie..a prędkość nie ma nic do rzeczy zwłaszcza ze to ten stary dziad wymusil i przez niego facet jest w szpitalu od razu prawko dziadowi zabrac. A wy tak piszecie jakby.to.byla wina motocyklisty a ewidentnie wina stoi po stronie kierowcy auta 15:16, 10.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pajapaja

29 5

Byłem u Radka w szpitalu jego stan jest ciężki Mamy nadzieje że z tego wyjdzie!!! Wina ewidentna focusa Radek był trzeżwy jechał przepisowo !! Zwykła nieuwaga dziada skończyła się tragedią dla młodego człowieka!! Radek Jesteśmy z Tobą!! Zbędne komentrarze proszę sobie darować !! Chłopak walczy o życie k... 16:11, 10.01.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

auuuauuu

16 17

jechal przepisowo? dla ciebie jazda po ulicy na jednym kole to przepisowo? 16:55, 10.01.2018


pajapaja

2 2

A kto ci powiedział że on jechał na jednym kole?? byłaś ?? widziałaś?? są świadkowie!!! Są ustalenia policji i prokuratora ale widać że wiesz lepiej!!!!! 06:56, 11.01.2018


hghhgh

1 0

ja nie widzialem ale z tego co ludzie mowili ze jakies chlopy co siewdzieli kolo zabki to calosc widzieli 09:06, 11.01.2018


Kolezanka RadkaKolezanka Radka

21 8

On na jednym kole napewno nie jechal. To jest rozsadny facet, zna sie na przepisach i wiem ze jezdzi przepisowo tym bardziej w takich warunkach pogodowych. Ludzie wina faceta z forda. Ale nie lepiej motocykliste zjechac ktory walczy o zycie. Zastanowcie sie zanim cos napiszecie. Ciekawe czy gdyby to byl ktos z waszej rodziny to tez byscie motocykliste/tke obwiniali. Oby Radek wyszedl z tego calo. 17:46, 10.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mała1mała1

1 0

dziękuje bardzo nie przyjmuje innego zakończenia jak taki, że wyjdzie cało 02:35, 11.01.2018


Sasiadeczkaaaa Sasiadeczkaaaa

0 0

Niestety przegrał walkę. ???????????? 00:40, 23.01.2018


NiewszystkowiedzącyNiewszystkowiedzący

24 5

Jacy wszyscy są mądrzy i wszechwiedzący, normalnie powinniście świadczyć grupowo !!! i nie obrażać tego pana z forda, pewnie doświadczeniem to by was wszystkich ośmieszył, a wyjazd z tego parkingu jest tragiczny, co to za moda na zasłaniające wyjazd parkingi wzdłuż ulic ? analogiczny wypadek był przy kościele na Zbiegniewskiej i też przez parking wzdłuż ulicy, który bardzo ogranicza widoczność !!! 17:56, 10.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pracownik drumetupracownik drumetu

14 1

Wyjazd z tego parkingu w lewo jest koszmarny przez bardzo słabą widoczność, zawsze się boję mimo dużej ostrożności, wszystko przez samochody zaparkowane po lewo 20:09, 10.01.2018


AaAaAaaAaAaAaa

12 0

Prawda.... 21:54, 10.01.2018


re pajare paja

12 17

Nie wierzysz w to co piszesz , na Zielnej i Polnej na motorach jeżdzą jak rajdowcy . 18:03, 10.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁodygaŁodyga

5 18

Dziad ślepy wszędzie jeżdżą cały rok motocyklami i jest dobrze .A u nas wiecznie jakieś dociekania ....Zajezdzaja drogę motocylkom i jeszcze bezczelnie na nich winę zganiaja dziadostwo *%#)!& zawsze mam pałę i szkole takich kierowców na miejscu.. 18:06, 10.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

fgfg

7 1

chowaj pałeczkę w spodnie, nie przechwalaj sie tak 21:57, 10.01.2018


Polna Polna

8 2

Na ul. Polnej jest bardzo niebezpiecznie z uwagi na duży ruch i często kursujące tamtędy samochody ciężarowe do i z Drumetu, a długa prosta prowokuje do przyspieszeń. 18:23, 10.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

16 2

Mam jedną zasadę ...nie widzę nie jadę. 19:11, 10.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DrumetDrumet

8 12

Czyli stałbyś tam pół dnia, aż samochody odjądą z parkingu... 19:29, 10.01.2018


xxxx

7 5

Jak trzeba to cały dzień trzeba stać. 22:04, 10.01.2018


DrumetDrumet

21 4

Codziennie wyjeżdżam z tego parkingu i niestety nie da się z niego bezpiecznie wyjechać. Auta stojące na parkingu skutecznie ograniczają widoczność już nie mówiąc o tym, że często stoją tam jakieś busy. Tak czy siak wina będzie po stronie kierowcy forda, ale to mogło się przydarzyć każdemu kto stamtąd wyjeżdża. Jeśli motocyklista trzymał sie blisko prawej strony to już zupełnie nie dało się go zobaczyć.

Jedynym rozwiązaniem jest usunięcie parkingu po lewej stronie, bo inaczej będą się tam tłukli non-stop. 19:27, 10.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tomasz1Tomasz1

3 0

Wszystko się zgadza. Samochody stojące po lewej stronie parkingu skutecznie zasłaniają. Niedawno zginął motocyklista na Zbiegniewskiej, sytuacja identyczna. 17:17, 11.01.2018


frogfrog

8 18

Po 60 roku życia powinny być coroczne obowiązkowe badania lekarskie ,lekarz powinien decydować czy nadajemy się do kierowania pojazdami. 19:43, 10.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxx

9 4

Zgadzam się. Sam mam 62 lata... ale uważam, że do 35 roku życia badania (szczególnie psycho) powinny być przeprowadzane co pół roku. A co do wypadku. Motocyklista miał pierwszeństwo. I tyle. A mógł jechać nawet na pół kole. A że co niektórym oczekiwanie na wyjazd się dłuży... Jest jeszcze MPK. 22:10, 10.01.2018


NeoNeo

19 0

Godzinę przed wypadkiem widziałem go jak jeździł po Michelinie - ani wolno , ani spokojnie ....fakt że słychać go było z daleka - wydech raczej z tych głośnych ( mam nadzieję że z tego wyjdzie ) 19:59, 10.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mała1mała1

2 7

jeździ wolno a to że głośno taki urok enduro słychać go po to żeby tacy jak kierowca forda słyszał ,że jedzie i tyle 02:54, 11.01.2018


re frogre frog

12 3

Siebie może najwpierw zbadaj, a potem tych idioootów który poruszają się po ulicach z prędkością 100km/h . Wystarczy popatrzeć co się wyrabia w sezonie na Okrzei strach przejść na pasach przed takimi ,,mistrzami kierownicy'' ! 20:10, 10.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

5 4

To nie wchodź przed auto tylko po tym jak przejedzie. Będziesz dłużej żył. 22:16, 10.01.2018


QQ

6 0

Czytając wszystkie komentarze to mając 60 lat trzeba się badać co rok a mając 30 lat to wszystko wolno? i ci co twierdzą że dziadek zawinił mają racje ale podobne wypadki w większości popełniają młode osoby ktoś kto wsiada za kierownice mając 60 lat czy wsiadając na motor mając 30 lat powinien wiedzieć że robi na własne ryzyko !! gdzieś tam czai się zło 00:25, 11.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re lodygare lodyga

5 1

pały to moze w domu użyłeś bo masz kompleksy, chciał bym Cię spotkać... 00:40, 11.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QQ

7 0

tacy ludzie którzy piszą "użył by pały " to nieudaczniki którzy grali na konsolach w GTA i myślą że im wszystko wolno . " SZCZENIAKI"
01:03, 11.01.2018


QQ

11 0

tacy ludzie którzy piszą "użył by pały " to nieudaczniki którzy grali na konsolach w GTA i myślą że im wszystko wolno . " SZCZENIAKI"
01:04, 11.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

. .

11 3

Qwa gościu autem wymusil pierwszeństwo, a tutaj pretensje do motocyklisty, siepacze zajmijcie się sobą 08:39, 11.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

10 2

Motocykle trochę drażnią i trudno się dziwić. Nie ma co się oszukiwać 90% kierowców chciałoby takim supermoto śmigać tylko nie ma odwagi, boi się żony, zimna czy zwyczajnie "co ludzie powiedzą"
Gdyby chłopak jechał na gumie i uderzył wtedy w Forda to dzisiaj w szpitalu lub kostnicy byłby kierowca puszki.
Więcej życzliwości na drodze w Nowym Roku. Pochowajcie te pały do garaży albo do drewutni bo nie potrzeba nam samozwańczych szeryfów na drodze. 09:29, 11.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Giovan Giovan

9 4

Osoby które nie mają prawa jazdy na kat. A , niech nie udzielają sie wogole w tej sprawie w tym nieszczęściu. Pozdrawiam wszystkim motocyklistów i trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia. 10:28, 11.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichelinEnduroMichelinEnduro

7 5

Z widzenia znam Pana motocykliste i nie pier****** głupot, że jeździ nieprzepisowo..
Wiele razy jeździł po michelinie i nie jechał jak wariat tylko rurka robiła swoje.. Wydech jak wydech to, że głośny nie znaczy że *%#)!& Każde enduro musi być głośne. Kierowca forda wymusił i tyle w temacie.
Pozdrawiają motocykliści z michelina.
Trzymamy kciuki za P. Radka. 14:41, 11.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mała1mała1

0 2

trzymajcie mocno te kciuki 21:11, 11.01.2018


re Spekulantre Spekulant

2 2

Jak jestes taki bohater to śmigaj na Krym tam potrzebują takich bohaterów a miejsca na cmentarzach mają dużo . 16:12, 11.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkam tuMieszkam tu

6 8

Dajta już spokój z tymi komentarzami, był wypadek,chłop w szpitalu, drugi z Forda w stresie a wy piszeta i piszeta.Przejechał sie po asfalcie to na drugi raz, może, będzie ostrozniejszy i dotrze do niego , że nie on jeden na motorze hest uzytkownikiem dróg w mieście. 17:41, 11.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mała1mała1

2 5

po asfalcie śmieszne następnym razem możesz sam się przejechać po asfalcie nie wiesz jak było to nie pisz a on walczy o życie i 21:08, 11.01.2018


do mala1do mala1

1 0

a ty wiesz jak było? byłaś tam? czy tylko jako rodzina motocyklisty lub bliska mu osoba próbujesz bronić? popatrz obiektywnie, pół pasa wolnego a on walnął w samochód, to jaką musiał mieć prędkość skoro nie zdążył uciec? Kierowca forda był już na drugiej połowie pasa 16:28, 15.01.2018


motocyklistamotocyklista

5 1

Dlaczego ludzie tak bardzo nie cierpią motocykli ? Wypadek był z winy wymuszenia przez samochód a większość stara się wmówić, że to i tak motocyklisty wina bo..? bo jechał na motocyklu ? Bo one są złe i wszyscy motocykliści są źli bo nie umieją jeździć? Człowiek jadący samochodem jest zajęty telefonem, piciem napoju, paleniem fajki, grzebaniem w torebce na siedzeniu obok.. motocyklista wsiadając na moto jest zajęty tylko jazdą. Nie wyjmie telefonu nie napije sie fajki nie zapali. W głowie automatycznie załącza się uważanie na wszystko, uwierzcie nie ma bardziej skupionych kierowców niż motocykliści. Chłopak jest w szpitalu walczy o życie a by nie musiał gdyby puszka mu nie wyjechała i była bardziej ostrożna. A co do komentarza też wyżej czy opony miał dobre na zimę... kolego to było enduro on po zaspach by szedł jak czołg.. 11:15, 12.01.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mała1mała1

0 0

dziękuje za prawdę 08:36, 15.01.2018


RereRere

1 2

Skoro taki skupiony był to czemu nie uciekł w prawo? Jak widać po zdjęciach pół pasa wolnego. Wina jest po obu stronach. Gdyby jechał 50 nie leżały w szpitalu 11:22, 15.01.2018


SmutnySmutny

0 0

Motocyklista zmarł wczoraj wieczorem :( 09:10, 23.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%