Zamknij

Tragedia na torach przy Promiennej. Zginął człowiek. Pociągi jadące przez Włocławek opóźnione

08:50, 01.02.2018 G.S. Aktualizacja: 09:11, 01.02.2018
Skomentuj Pociąg jadący do Gdyni został unieruchomiony na miejscu wypadku co najmniej do godz. 9. Fot. DDWloclawek.pl Pociąg jadący do Gdyni został unieruchomiony na miejscu wypadku co najmniej do godz. 9. Fot. DDWloclawek.pl

Dziś około godz. 7.45 na torach na Zazamczu pociąg śmiertelnie potrącił człowieka. Policja ustala, czy to był nieszczęśliwy wypadek, czy samobójstwo. 

Z naszych ustaleń wynika, że pociąg relacji Łódź Fabryczna - Gdynia Główna tuż po minięciu stacji Włocławek Zazamcze (pociąg nie zatrzymywał się na tej stacji) potracił starszą kobietę. Policja na razie nie udziela informacji na temat przybliżonego wieku osoby, która zginęła na torach. 

Do wypadku doszło naprzeciwko szkoły podstawowej przy ul. Promiennej. W miejscu, gdzie mieszkańcy Zazamcza nagminnie przechodzą nielegalnie przez tory. W przeszłości dochodziło tu także do wielu samobójstw. 

Pociąg jadący do Gdyni został unieruchomiony na miejscu wypadku co najmniej do godz. 9. Część pasażerów w obawie, że przerwa w podróży może potrwać nawet kilka godzin, opuściła skład decydując się na kontynuowanie podróży innym pociągiem. Na miejscu pracują służby. - Czekamy na prokuratora. Trzeba przesłuchać kierownika pociągu i maszynistę - mówi sierż. Tomasz Tomaszewski z policji.  

Rzecznik prasowy Polskich Linii Kolejowych, Karol Jakubowski informuje, że ze względu na to, że w miejscu wypadku ruch pociągów odbywa się tylko po jednym torze, opóźnienia mogą sięgnąć do 10 minut. - Jesteśmy gotowi wznowić ruch pociągów na obu torach, jak tylko służby skończą pracę - usłyszeliśmy od Jakubowskiego. 

Informacja kolejowa podaje, że opóźnienia mają na razie 4 składy jadące przez Włocławek: Katowice - Gdynia, Kutno - Toruń, Bydgoszcz - Włocławek i Bydgoszcz - Chełm.  

[ALERT]1517473616606[/ALERT]

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(47)

aa

56 6

Cytat: "...tuż po minięciu stacji Włocławek Zazamcze (pociąg nie zatrzymywał się na tej stacji) potracił starszą kobietę. Policja na razie nie udziela informacji na temat płci, ani przybliżonego wieku osoby, która zginęła na torach. "
Kto to pisał????
Jeśli już, to powinno być tak:
"Policja na razie nie udziela informacji na temat płci, ani przybliżonego wieku osoby, która zginęła na torach, jednak z naszych ustaleń wynika, że była to starsza kobieta."
Szkoła podstawowa się kłania!
10:13, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

robson77robson77

15 0

Jakiś upośledzony i to poważnie 10:50, 01.02.2018


reo

górnikgórnik

54 8

nielegalnie? to zróbta tunel w końcu ! 10:13, 01.02.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

tunelowiectunelowiec

9 19

A to nie łaska się rozejrzeć ? lewo, prawo, lewo...nic nie jedzie to przechodzimy. Tuneli się zachciało. 10:41, 01.02.2018


zezzez

2 6

górnik!
no se zróbta ten tunel! 12:52, 01.02.2018


xxxxxxxxxxxx

1 5

A kładką nie łaska? 15:57, 01.02.2018


lusia1234lusia1234

0 0

Nie musicie nasladowac ty h glabow w KE Ale tak jak ifrastruktura kolejowa na zachodzie nalezaloby zbudowac z czasem wiadukty podczymuje tu kolegi czy kolezanki opinie imuwage tunele i wiadukty poczebne tym bardziej powoli przybywa coraz to szybszych pociagow i niech do diabla PKP czy torpol zajmie tym nowy dworz3c jeden i drugi dzis bylem popatrzec okazyjnie pszy Anwilu na stacji Brzezie zalozyli tylko nowe lampy to i tez dobre bo tam ciemno bylo jak nie powiem gdzie wiadomo tam tez trzeba zrobic nowy pszystanek zapomnieli biedaki .mam nadzieje ze bedziecie konczyc to w tym roku porzadnie a nie skacza tak .wiec czekamy ciekawe czy w Lubaniu zrobili ze wszystkich stron podjazdy i podejscia na peron dawno nie bylem tam zobaczyc 16:36, 02.02.2018


kyselakkyselak

37 9

I znowu "pociąg potrącił..." Co to ma być?
Zdjęcie odpowiedzialności z człowieka, który wlazł pod pociąg i zrzucenie winy na pociąg?
To mają na celu nagłówki pociąg/samochód/autobus potrącił?
Wszyscy są winni, tylko nie ten, co spowodował wypadek.
Czekam na nagłówek "Jezioro utopiło..." 10:19, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

"Mądry" ky"Mądry" ky

3 14

No pewnie..!

Wg twojego rozumku powinno być napisane: "I znów jakaś osoba potraciła pociąg, który z tego powodu musiał się zatrzymać na Zazamczu".
Kto ci dał świadectwo z języka polskiego? Zapewne jakiś nauczyciel po nocnej popijawie, nie będąc do końca trzeźwym.
10:48, 01.02.2018


dgggdggg

20 24

Niech może zaoraja ten teren dzikiego przejścia, jakieś rowy przeciwczołgowe to chociaż stare baby z daleka będzie widać że kombinuja zaciekła wspinaczkę a nie jak teraz - śmiga jak fryga a potem lament 10:22, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnonimkaAnonimka

31 1

Kto będzie chciał popełnić samobójstwo I tak to zrobi... a inni, którzy i tak będą przechodzić przez tory zachowają ostrożność i rozejrzą się z 5 razy czy nie jedzie pociąg. 10:23, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AnonimkaAnonimka

9 4

Więc patrole policji łapiące ludzi przechodzących przez tory nic nie da. Bez przejść podziemnych przejście przez tory jest ułatwieniem. Spójrzcie chociażby na kładkę. Stare to...pordzewiałe, pełno butelek po % a w zimę ślisko. Więc zostaje tylko droga na skróty czyli przejście przez tory lub drogą na około... 10:35, 01.02.2018


KujawiakKujawiak

0 1

Zamoa 10:35, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławekwłocławek

1 5

Na ddwłocławek jest że starsza kobieta została potrącona a na nasze miasto włocławek że potrącony został śmiertelnie mężczyzna. Co wkońcu co i jak :)
Link do foto: >>> https://images82.fotosik.pl/982/5eb3bdbb383718e1.png 10:41, 01.02.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WłocławekWłocławek

5 0

Kobieta 70lat podobno teraz jest napisane na naszemiasto.włocławek 10:46, 01.02.2018


LechLech

6 1

Kto redaguje te artykuły? Osoby z uposledzeniem umyslowym? 13:19, 01.02.2018


włocławekwłocławek

4 2

Na ddwłocławek jest że starsza kobieta została potrącona a na nasze miasto włocławek że potrącony został śmiertelnie mężczyzna. Co wkońcu co i jak :)
Link do foto: >>> https://images82.fotosik.pl/982/5eb3bdbb383718e1.png 10:42, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goscgosc

16 2

hahahah "potracił starszą kobietę, ale policja nie udziela informacji na temat płci..........",
- komentarz zbędny ((((((( 10:49, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LenaLena

3 0

oczywiście, że zbędny komentarz... ale to jest cała G.S. pisanie bez składu i ładu ... tylko dla publiki, żenada 16:50, 01.02.2018


mssamssa

11 7

Starsze osoby przechodzą przez tory tak jak przez jezdnię: w nieodpowiednim miejscu i nie zawracają uwagi na to, co nadjeżdża. Uważają chyba, że nie dotyczy ich zachowanie ostrożności i ograniczonego zaufania. 10:49, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AnonimkaAnonimka

7 3

Ta kobieta stała tam specjalnie. Mieszkam od tego miejsca ,,rzut beretem". Nie uwierzę, że nie słyszała trąbienia, które w dodatku mnie obudziło. 10:53, 01.02.2018


kayakaya

24 2

Już na jesieni będzie po raz kolejny tylu kandydatów do budowy bezpiecznego przejścia że tylko patrzeć jak zakasają rękawy do budowy. I jak zawsze po wyborach temat czekać będzie kolejne 4 lata. Jak dobrze pamiętam to będzie chyba już 16 lat gdzie co kolejne 4 lata projekt budowy przejścia znajdował się w niejednym programie kandydata na radnego. I cisza, ale Urząd ma lepsze rozwiązanie po co inwestować jak lepiej karać mandatami za przejście przez tory w niedozwolonym miejscu , wtedy zasila się kasa miasta a nie uszczupla. Jaki Pan taki kram. 11:07, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jasne!Jasne!

6 0

hahaha - masz rację! Potwierdzam! Najpierw obiecanki, a potem : "mam to w d..." 11:17, 01.02.2018


RemesRemes

17 3

To czy ktos popelnil samobojstwo czy to byl nieszczesliwy wypadek to i tak jest szkoda czlowieka moze wkoncu ktoś *%#)!& weznie sie za to miasto bo ten czlowiek ktory nazywa sie prezydentem( dla mnie czlowiek lanserka)co z tym tunelem lepeij sobie kase wydawac na fontanny niz bezpieczenstwo dla ludzi bo jak narazie to jedynie zakłady pogrzebowe zacieraja rece przez takie tragedie ale po co jak to cale towarzystwo dobrze sie bawi za nasze pieniadze 11:24, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytamCzytam

9 1

Mojej córki kolezanka stała niedaleko tej kobiety ona się rzuciła 11:28, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

danahdanah

4 19

moze chciala kobicina na drugi tor przeskoczyc hahahaha 12:25, 01.02.2018


PakoPako

11 0

Kaliska, tunele na zazamczu hehe to jak opowiesci z Kosmosu po co usprawinac ruch w miescie
ps szkoda człowieka co kolwiek tam sie stało 11:42, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiakWiak

9 17

Ruszyć tyłek do kładki albo wyznaczonego przejścia. Zwalanie winy na miasto, to jakiś absurd. W momencie kiedy samochód potrąci pieszego to też wina miasta, bo za mało przejść dla pieszych? No nie... tutaj jest to samo. Ludzie są na tyle leniwi, że chodzą po między garażami np. do sklepu. Raz na kwartał kogoś tam pociąg potrąci. 12:21, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

danahdanah

9 3

potracił starszą kobietę. Policja na razie nie udziela informacji na temat płci, ani przybliżonego wieku osoby, która zginęła na torach. czeka was kariera w mediach ogolnopolskich , Pan(i) powinnien wyslac cv na kandydata piszace czerwone paski w tv:) tak prosty przekaz zagmatwac nie kazdy potrafi 12:23, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

12 5

Tam codziennie przechodzi również mnóstwo dzieci.Jako przedstawiciel II Włocławskiego Instytutu Rozwoju,szukamy architekta i sponsorów do budowy tunelu dla pieszych.Chcemy włożyć realny wkład w udogodnienie życia mieszkańcom Włocławka oraz w ich bezpieczeństwo.Bezsensowna walka z pomnikami nas nie interesuje.Pozdrawiam. 13:17, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadzioRadzio

7 11

Powinna tam stać policja i karać mandatami, może by się ludzie w końcu oduczyli łazić po torach...jest kładka i należy z niej korzystać. Nie sądzę żeby zbudowanie tunelu coś pomogło bo na Dworcu jest i też zdarza się ludziom biegać przez tory. Współczuję maszyniście, któremu na pewno nie będzie łatwo o tym zapomnieć. 13:35, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

1 1

Z jednej jakmi z drugiej poogradzac torowisko i porobic pszepusy nad lub pod to zalezy gdzie i jak pasuje i bedzie po sprawie tak jak to jest we Francji Japoni czy nawet w Gdansku calym prawie trujmiescie jest wysoka siatka taka jak teraz na anwilu t5lko bez kolczatki a nie mandaty jaj u rjskich zmierzajmy do europy a nie cofajmy sie za bieruta wstyd wiem ze macie wloclawianie nawyki Sowieckie jakis dlugi czas byl wloclawek pod okupacja sowiecka ja pochodze z regionu rozwinietego o wiele bardzie bo mamy nawyki Austro Wegierskie porzadniejszy zabor mozna sie pochwalic .wiec zero szlabanow ogradzac powoli na calej trasie i pszepusty jak nad A1 wiadukty tunele i bedzie po klopocie a nie takie dziadostwo lubie na pociagi popatrzec bardziej niz na A1 na tych wariatow co wyczyniaja 08:26, 02.02.2018


kolorowakolorowa

5 5

A gdyby przedłużyć siatkę, która jest pomiędzy torami na wysokości dworca?? Przecież nie będą ludzie przez to skakać. Przedłużyć do końca chodnika tuż przy kładce i będzie ok. A kto będzie chciał się rzucić, to czy będzie tunel, czy kładka, czy nie wiadomo co jeszcze, to i tak się rzuci...... niestety 14:01, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

1 2

Zrobic porzadny plot odgrodzic tory jak jest na Gdansk wrzescz i tam nikt nie pszelatuje ruch jest tam fakt o wiele wiekszy na kolei co,chwila cos mknie i odjezdza i tqm szlabanow prawie na trujmiescie nie ma zrrobmy ogrodz3nie zewwnetrne torow i tunele z wyjsciem na perony a najpierw pszebudowac te perony na wyzsze jak jest w lubaniu imw reszcie porzadnne dworce niech pkp w reszcie sie tym zajmie tez do cholery 23:52, 01.02.2018


magyarmagyar

4 9

A wystarczyloby zrobić tam siatke albo plot i ludzie przestaliby tam ginac przypadkowo,tak jest wszędzie na zachodzie w miastach tory kolejowe odgrodzone sa ogrodzeniem i nie przejdziesz !Brac przykład z Unii tej kwesti a nie wolna amerykanka !Sporo brakuje nam do szacunku dla ludzkiego zycia w porównaniu z tak ciagle naśladowanym zachodem... 14:09, 01.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

0 2

Tez to widzialem w Paryzu no i w trójmiescie i japoni tez tak jest i jestem za ogrodzeniem torow zero szlabanow i bedzie ok jak nad A1 i nikt specjalnie nie pszelatuje taki3 cos to te dzikusy z afryki tak robia tylko . 23:58, 01.02.2018


Maszynista`Maszynista`

11 0

Jeżdżę tędy od czasu do czasu, w tym miejscu prędkość rozkładowa to 110km/h. Człowiek trąbi wielokrotnie tak jak regulują to przepisy.I co z tego skoro prawie zawsze w godzinach największej aktywności trafi się jedna lub więcej osóbek które myślą że są tak cwane że uda im się w ostatniej chwili "przejść na dziko" uciec przed pociągiem jadącym 110 km/h. To wszystko jest do czasu, a później niestety jest płacz i lament.Niestety po zdarzeniu śmiertelnym prawie, nikt się nie przejmuje tym kto prowadzi ten pociąg.Pozdrawiam trzymajcie się ciepło. 15:29, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przemek1986przemek1986

6 1

Autor artykułu powinien na nowo rozpocząć studia z zakresu języka polskiego i logicznie formułowanych myśli, napisał potrącił kobietę a zaraz potem policja nie podaję płci ofiary. Gratuluję mózgu hehe 16:09, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znowuznowu

0 1

znowu !!!!!!!!!!!! 19:53, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

3 4

Ja jesetem duchowym zwolennikiem kolei iw prost powiem macie kladke to nia narazie pszechodzcie jak wiem kolej nie odpowiada za pszejechania daje ostrynsygnal specjalny dla tych skladowbo bardzo cicho jada .I tez apeluje do tego waszego nieudacznika wojtkowskiego z3by cos z tym zrobil po pierwsze ogrodzic torowisko az po zKlasd kolejowy icale zazamcze i potem w trone kutna az po pinczate narazie i porobic duzo pszepustow kolejowych nad i pod jak to ma miejsce nad A1 podobnie tak jest we francji tam niema pszejcs na dziko ani szlabanowych to ja jak tamtedy pszechodze ide az do stacji zazamcze i tam dopiero pszechodze rozgladajac sie w prawo i w lewo i pkp niech tez w reszcie odnowi infrastrukture kolejowa na trernie wloclawka oczekujemy na pszebudowe dworca peronow i powli likwidacji rogatek na pszejscia podziemne i nadziemne lud tego upadlego wloclawka sie nauczy i pszyzwyczai do nowego porzadku .a kobiecie ktora zginela wieczne odpoczywanie racz Jej dac Panie niech odpoczywa w pokoju . 21:18, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoskyBosky

0 1

Pod wiaduktem na wroniej policja i Sm potrafią polować na pieszych dość często dlaczego nie robią tego na zazamczu ?? Pewnie dlatego ze nie można pod same tory podjechać samochodem a tak to trzeba dupsko ruszyć ... 23:58, 01.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

2 2

Nie musicie nasladowac ty h glabow w KE Ale tak jak ifrastruktura kolejowa na zachodzie nalezaloby zbudowac z czasem wiadukty pszepusty i powoli grodzic trase kolejowa niech te intercitymkana nawet ponad 200 na godzine czy 300 i tam nikt na dziko nie pszechodzi li ie kolejowa na torach tomsluzba techniczna tylko czasem pszebywa w kamizelkach odblaskowychkomu sie naprawde gdzie spieszy i musi te tory w zlo konieczne pszechodzic to niech sie uwaznierozejzy na prawo i lewo i czy nie trabi gdzies i poradzilbym kamizelke odblaskowa ubrac a starsze osoby np po 70 kobiety czy mezczyzni z laskami nie ida lepiej na pszejscie sam to robie jak w tym miejscu jestembo to nie ma co pszechodzac mozna uje hac na tych kamkeniach potknac sie o szyne pszewraca sie uraz bedzie i bul i ja nie jestem w stanie uciec ztoru i zero szans jak cos pojedzie zastanowcie sie nad tym bo ja mam wyobraznie czasem na czarno to widz3 pszelatywani anieraz pociag jest nawysomosci np kolejowego zakladu a zazamczem a kupa tych ludzi pszechodzi trabi azserce mi staje do gory 09:43, 02.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

1 2

Nie musicie nasladowac ty h glabow w KE Ale tak jak ifrastruktura kolejowa na zachodzie nalezaloby zbudowac z czasem wiadukty pszepusty i powoli grodzic trase kolejowa niech te intercitymkana nawet ponad 200 na godzine czy 300 i tam nikt na dziko nie pszechodzi li ie kolejowa na torach tomsluzba techniczna tylko czasem pszebywa w kamizelkach odblaskowychkomu sie naprawde gdzie spieszy i musi te tory w zlo konieczne pszechodzic to niech sie uwaznierozejzy na prawo i lewo i czy nie trabi gdzies i poradzilbym kamizelke odblaskowa ubrac a starsze osoby np po 70 kobiety czy mezczyzni z laskami nie ida lepiej na pszejscie sam to robie jak w tym miejscu jestembo to nie ma co pszechodzac mozna uje hac na tych kamkeniach potknac sie o szyne pszewraca sie uraz bedzie i bul i ja nie jestem w stanie uciec ztoru i zero szans jak cos pojedzie zastanowcie sie nad tym bo ja mam wyobraznie czasem na czarno to widz3 pszelatywani anieraz pociag jest nawysomosci np kolejowego zakladu a zazamczem a kupa tych ludzi pszechodzi trabi azserce mi staje do gory 16:26, 02.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

panie oj ciężko, niepanie oj ciężko, nie

2 0

pomijając, czy to był zamierzona śmierć, czy nie ?
to jest to miejsce, gdzie codziennie przechodzi
kilkaset osób, w tym znaczna część dzieci .
mamy XXI wiek i władze nadal nie potrafią przekopać
"dużej rury" pod torami kolejowymi.
a, że wybory lokalne niedaleko, to jest to
dla mnie symbol rządów tej władzy.
a i opozycja lokalna, która obecnie rządzi w kraju, też nie kiwnęła
palcem, lepiej wydać kasę na zmianę ulic i nowe pomniki.
a wracając do "rury" to z tego co pamiętam mamy na tzw.
azotach firmę, która specjalizuje się w budowie
wielkogabarytowych konstrukcji z betonu.
rozpruć nasyp kolejowy, wsunąć gotowy element
z betonu, zasypać nasyp. to nie jest budowa,
to nie jest operacja, to w dzisiejszych czasach
jest zabieg. 17:11, 03.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka zazamczaMieszkanka zazamcza

0 1

Zgadzam się z poprzednikami - płot który oddziela tory na wysokości dworca należy przedłużyć chociaż na wysokość kościoła , z drugiej strony do parku.. czy nie jest ludzkie życie warte takiej inwestycji? Dzikie przejścia przez tory ,masowo wydeptane ścieżki o czymś świadczą, a to naprawdę nierzadko chwila nieuwagi,zamyślenia, słuchawki na uszach,brawura,cokolwiek..czasem może niedokładne ocenienie sytuacji . Czy nie można zapobiec tragedii tych ludzi,ich rodzin ? 17:31, 03.02.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

toro-wis-kotoro-wis-ko

2 1

po primo, jak płot przeszkodzi samobójcom ?
a po drugie primo, jak mówił kasyk sławomir sulej,
chodniki i przejścia buduje się, gdzie chcą obywatele,
a nie urzędas w złym nastroju ! a podobno w przypadku
budowy przejścia nad torami, tak właśnie było. urzędas
z pkp w złym nastroju. nie wiem, czy jego nastrój miał
wpływ na lokalizację, ale ponoć miał wpływ na ilość stopni
w górę. normalnie budowało się kładki, tuż nad drutem z napięciem,
żeby było niżej, wygodniej. a tu wybudowano kładkę, nad całą
wysokością trakcji elektrycznej. 19:14, 03.02.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WypadkiWypadki

0 0

To prawda,kto chce odebrać sobie życie i tak to zrobi,czy to w tym miejscu czy kawałek dalej. Ale w wielu przypadkach na torach giną ludzie wskutek wypadku. Nie rozejrzy się , nie usłyszy .. 21:19, 03.02.2018


0%