Zamknij

Włocławianin poprowadzi marsz w ulicami Warszawy. Chce nagłośnić ważny problem

06:00, 22.04.2018 N.S Aktualizacja: 08:15, 23.04.2018
Skomentuj Błażej Pęszyński organizował m. in. marsz milczenia dla Marcelka. Fot. Michał Malinowski Błażej Pęszyński organizował m. in. marsz milczenia dla Marcelka. Fot. Michał Malinowski

Włocławianin, Błażej Pęszyński poprowadzi marsz ulicami Warszawy. Demonstracja odbędzie się 25 kwietnia czyli w Dniu Świadomości Alienacji Rodzicielskiej. Jej celem będzie uświadomienie społeczeństwa, jak ważny jest dla dziecka kontakt z obojgiem rodziców.

Prezes stowarzyszenia Teraz My, Błażej Pęszyński zorganizuje i poprowadzi manifestację ulicami stolicy. Otrzymał już powiadomienie od Dyrektora Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu miasta stołecznego Warszawy, że manifestacja "Mam mamę i tatę" została zarejestrowana, a on sam został jej koordynatorem.

25 kwietnia włocławianin, który jest członkiem ruchu społecznego DzielnyTata, poprowadzi 150-osobowy marsz. Celem manifestacji będzie uświadomienie Polakom, że dziecko po rozstaniu rodziców ma prawo do kontaktu zarówno z matką jak i ojcem.

Błażej Pęszyński od kilku lat udziela się społecznie i nagłaśnia problemy związane nie tylko z alienacją rodzicielską, ale również z przemocą. W 2015 roku był jednym z organizatorów marszu milczenia przeciwko przemocy wobec dzieci. W ubiegłym roku razem ze swoim stowarzyszeniem zorganizował natomiast marsz z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Przemocy Wobec Kobiet.

[WIDEO]749[/WIDEO]

(N.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(37)

KalaaKalaa

27 13

Problem w tym, że niektórzy ojcowie w ogóle nie interesują się losem swoich dzieci, niech może tym również się zajmie ów pan, jak przekonać ojca aby zechciał z dzieckiem się spotykać. 08:41, 22.04.2018

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

qw_qw_

16 6

Niektóre matki również nie interesują się losem swoich dzieci. Nie generalizuj, bo spotkało Cię nieszczęście. Nie jesteś pępkiem świata. 09:04, 22.04.2018


Dobry TataDobry Tata

19 7

To juz raczej Wasz problem. Bo to Wy sobie wybieracie takich delikwentów za partnerow, za ojcow waszych dzieci. To widac czy facet jest dobrym czlowiekiem czy ...cenzura... Ale taaaak Wy wybieracie tych tzw twardzieli, bo to takie meskie samce, a normalny miły facet to dla was "zenski organ płciowy" :-)
Pozdrawia Tata idealny walczacy o dziecko z "Kwą" utrudniającą kontakty. 09:09, 22.04.2018


cocacolacocacola

8 3

Kalaa, skoro dostrzegasz problem, to podejmij aktywne działanie w tej sprawie. 09:49, 22.04.2018


rodzicrodzic

3 0

wiec jeśli któryś z rodziców się nieprawidłowo postępuje to ukarać trzeba tego złego a nie dziecko i dobrego rodzica. jak ojciec jest nieprawidłowy to jego a jeśli matka to ją. Tak to widzę. Dziecko chce mamę i tatę, jak któryś nie chce to nie jest to wina dziecka ale ukarać trzeba złego.
20:17, 22.04.2018


NazirNazir

2 2

Ty zrozumialas co tu sie pisze? Mowa jest o tych pjcach co chca wspolwychowywac swoje dzieci a nie moga. Nie o tych co maja gdzies swoje dzieci. Co nie sa ojcami tylko plemnikami
20:40, 22.04.2018


KalaaKalaa

5 2

Akurat mnie to nie spotkało, ale widzę co się dzieje wśród rodziny, znajomych. Matka która nie interesuje się dzieckiem to rzadkość, natomiast ojciec - często spotykana sytuacja niestety. I nie rozumiem dlaczego ja mam podejmować działanie, nie jestem z MOPR-u, z jakiegokolwiek urzędu czy sądu, nie jestem nawet typem społecznika, tylko zwykłym człowiekiem, który jednak ma możliwość obserwacji otaczającego świata i wyciągania wniosków. Pan z artykułu najwyraźniej czuje się na siłach aby działać , dlatego jeśli już podjął się tematu, to powinien podejść obiektywnie. A odnośnie postu osoby pod nickiem Dobry Tata, idąc za Twoim tokiem myślenia- dlaczego sobie taką kobietę wybrałeś na matkę swego dziecka, że teraz musisz z nią walczyć? Kiedyś była inna? Sam sobie odpowiedz, świat nie jest czarno biały i wszystkiego się nie przewidzi, np. tego jak dana osoba zachowa się w przyszłości. Ojcowie, którzy porzucają dzieci to nie tylko "dresy", "karki" itp, ale także tzw. ludzie na poziomie- lekarze, biznesmeni. Medal ma dwie strony. 20:48, 22.04.2018


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3 1

Odnośnie jednego z komentujących wyżej- ja nie oddałabym dziecka pod opiekę osobie, która o jego matce wyraża się "ku...". Wszystko w temacie. 05:52, 23.04.2018


ToomasToomas

2 0

Problem w tym, że to stereotypowy zarzut kobiet. I do tego Himalaje hipokryzji. Bywają ojcowie którzy z różnych względów odrzucają dzieci, ... podobnie jak bywają też takie matki - ale karać należy wyłącznie ojców (sic!) w dodatku w perfidny i kaleczący wszystkich sposób (dziecko, ojca i jego rodzinę tj. tzw. dziadków tacierzystych), premiując z automatu wyłączną władzą rodzicielską ... kobiety. Oto sprawiedliwość wg. kobiet w imię ich wąsko pojętych interesów, gdzie szermuje się rzekomym "dobrem dziecka" jako listkiem figowym przykrywającym ten perfidny proceder uprawiany przez sfeminizowane sądy. Kobiety są niemal w 100% niezdolne do rozróżnienia interesu dzieckla i utożsamiają go błędnie a często cynicznie z własnym (którym b. często jest niestety zemsta na byłym partnerze, ojcu dziecka i jego rodzinie). W efekcie tracą wszyscy i cierpią wszyscy, zadowolone są wyłącznie matki-alienatorki. Traci całe społeczeństwo. 15:16, 23.04.2018


ObserverObserver

0 0

@Kalaa
?Akurat mnie to nie spotkało, ale widzę, co się dzieje wśród rodziny, znajomych. Matka która nie interesuje się dzieckiem to rzadkość, natomiast ojciec - często spotykana sytuacja niestety. ?
? Dziecko zwykle chcą wychowywać oboje rodziców, ale uprowadzenie dziecka i odseparowanie go od ojca to lepszy interes dla kobiet ? wsparcie całego Państwa i systemu alimentacyjnego, dodatkowy bonus to finansowe obciążenia dla mężczyzny za zredukowanie go do roli bankomat. W drugą stronę to tak nie działa, pytanie, czemu?
?I nie rozumiem dlaczego ja mam podejmować działanie, nie jestem z MOPR-u, z jakiegokolwiek urzędu czy sądu, nie jestem nawet typem społecznika, tylko zwykłym człowiekiem, który jednak ma możliwość obserwacji otaczającego świata i wyciągania wniosków. Pan z artykułu najwyraźniej czuje się na siłach, aby działać , dlatego jeśli już podjął się tematu, to powinien podejść obiektywnie. ?
? W dobie braku obiektywizmu ze strony kobiet, pan z artykułu musi działać racjonalnie by temu zjawisku się przeciwstawić. Podobnie jak tysiące mężczyzn na świecie traktowanych, jako obywatele 2-giej kategorii. Daje odpór rażącej niesprawiedliwości.
?A odnośnie postu osoby pod nickiem Dobry Tata, idąc za Twoim tokiem myślenia- dlaczego sobie taką kobietę wybrałeś na matkę swego dziecka, że teraz musisz z nią walczyć? Kiedyś była inna? Sam sobie odpowiedz, świat nie jest czarno biały i wszystkiego się nie przewidzi, np. tego jak dana osoba zachowa się w przyszłości. Ojcowie, którzy porzucają dzieci to nie tylko "dresy", "karki" itp, ale także tzw. ludzie na poziomie- lekarze, biznesmeni. Medal ma dwie strony.?
? Istotnie medal ma dwie strony, problem w tym, że, kobiety widzą jedynie złych mężczyzn, bo tak są nastawiane od 30-tu lat. Idąc twoim tokiem myślenia ? winny jest znowu mężczyzna, bo że wybrał, to, że kobieta utrudnia kontaktu z dziecię o tym nie chcesz słyszeć. To podwójne standardy. Kobiety swoich grzechów nie chcą widzieć ani o nich słyszeć, nie dają nawet pola do dyskusja w myśl doktryny ?sprawiedliwość sprawiedliwością, ale racja musi być po naszej stronie. ?Co do biznesmenów vs ?dresy?, ucieczki od dzieci zdarzają się też wśród celebrytek, aktorek, establishmentu i wszelkiej maści kobiet na świeczniku więc po co znowu ta łata pod adresem mężczyzn. A podobno miało być obiektywnie.
15:39, 23.04.2018


reo

Co ? Co ?

21 6

O co tu chodzi ? -nawpierw partyjne nieroby celowo likwidują polski przemysł i wyganiają rodziców za pracą na zachód a potem szukają oszołoma ktory zaprotestuje przeciwko osieroceniu dzieci z takich rodzin ?
To znaczy że ten protest będzie skierowany przeciwko tym którzy tak się cieszyli że polska wykształcona młodzież może podcierać d....y niemcom i tyrać na zmywaku u anglików ?

Oj , ta młodzież kiedyś tym partyjniakom podziękuje np. pozbawiając każdego partyjnego niertoba emerytury !!! Obym doczekała tych czasów ! 09:03, 22.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NijakNijak

2 8

Ten komentarz ma się nijak do treści zawartej w tym artykule. 09:48, 22.04.2018


cocacolacocacola

9 3

Kalaa, skoro dostrzegasz problem, to podejmij aktywne działanie w tej sprawie. 09:41, 22.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ARKADIKOS ARKADIKOS

18 2

ALIENACJI rodzicielskiej. Cel szczytny popieram całym sobą. Tylko używajcie polskiego języka a nie naśladujecie warszawskich snobów telewizyjnych. Obcy.... Wyobcowany - język polski ma takie określenie! 10:09, 22.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wazwaz

14 8

Następna lewicowa hucpa.Wychowanie bez stersu ,róbta co chceta.To jest diabelska ideologia.Najpierw zepsuć ,zdeprawować a potem leczyć tylko- co raka?. 10:19, 22.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

14 16

Znam Błażeja Pęszyńskiego i jedno co o nim mogę powiedzieć to to że jest to osoba pełna takiej bezinteresownej pasji. 10:22, 22.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

300+300+

11 3

dzieci z centrum? Palące, pijące dziewczynki i chłopaki od 10 roku życia, palą, piją i muza z komóry - tak wygląda życie 13-14-latków? Ostatni hit to była ok. 9-10 letnia dziewczynka na rolkach, ubrana na różowo, z kiteczkami, a paląca jak stara lumpiara. Należy się jeszcze 300+ na fajki dla dzieci. 11:16, 22.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Cyferki Cyferki

1 3

500 - w rozumie. 11:34, 22.04.2018


po konwenciepo konwencie

0 1

A co na to kandydat na prezydenta z SLD? 11:55, 22.04.2018


Burnett K.Burnett K.

1 2

PRIMO ...>>>?! 12:26, 22.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ojciecojciec

5 8

Ludzie z braku zajęcia robią takie marsze... 16:57, 22.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Przemo1Przemo1

4 4

Z braku zajęcia? Błażej pracuje jak kazdy człowiek. Robi coś bezinteresownie dla ludzi a ty wieśnaku byś się wziął do roboty. Gówna w parku sprzątaj a nie czepiasz się tępaku albo sam coś zrób dla społeczeństwa bezinteresownie. Ciota. 19:40, 22.04.2018


przemo1 to ciotaprzemo1 to ciota

0 1

ciota, którego ciągle wszyscy obrażają, wchodzi w pyskówkę tylko w necie, hehe, żałosny pajac... 19:41, 23.04.2018


re Nijakre Nijak

1 1

Mylisz się ! Skoro partyjna zaraza wygnała z Polski ,,za chlebem'' 3 miliony (niektórzy twierdzą że nawet 5 milionów ) młodych wyksztłaconych Polaków matek albo ojców to kto w takiej niekompletnej rodzinie prawidłowo ma wychować dzieci ? Chyba nie powiesz że zrobi to partyjna zaraza ? 18:00, 22.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dobry rodzicDobry rodzic

5 0

Zły rodzic krzywdzi dziecko i stosuje alienacje rodzicielską niszcząc i krzywdząc bardzo własne dziecko. Dziecko ma dwóch rodziców nie można działać żeby któregokolwiek dziecku zabrakło. DZIECKO MA OBOJE RODZICÓW nawet kiedy oni nie żyją razem powinni sobie uświadomić ze dziecko jest i musi być z jednym i drugim bo inaczej np. niepozna członków izolowanego rodzica, samego rodzica, nie nauczy się czym jest rodzina, zaburzy psychikę na tyle ze popadnie w problemy i są przypadki że nawet targnie się na własne życie, to jest udowodnione. Działania alienatora są dziś niestety mało widoczne ale jednak są WIDOCZNE. Nieświadomość czym jest alienacja rodzicielska uniemożliwia wskazanie sprawcy. RATUJMY TE DZIECI.
20:09, 22.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

1 0

No chyba lepiej, żeby dziecko wszystkich członków nie poznawało. 07:16, 23.04.2018


Piotr SniezekPiotr Sniezek

2 1

Widze ze niektore Panie nie rozumieja problemu alienacji czyli izolowania dziecka od drugiego rodzica zazwyczaj ojca i jego czesci rodziny.

To czy ktos sie sam izoluje to zupelnie inny problem i nie nalezy laczyc nas wszystkich jako takich.
To nieswiadome dzialanie lyb swiadome celowe izolowanie przez matke osrodki pomocy policje sady itp. instytucje ktore powinny dbac o dobro dziecka a problemem jest zle prawo i brak orzekania opieki naprzemiennej dla tych co chca wychowywac dziecko. 21:09, 22.04.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Annaa32Annaa32

0 2

Opieka naprzemienna nie jest dobra, bo dziecko a 2 domy a tak naprawdę żadnego. Poza tym co w sytuacji gdy rodzice mieszkają w różnych miastach, w różnych krajach? Dziecko ma mieć 2 szkoły, dwa życia??Nie jest to dobre właśnie dla dziecka i każdy psycholog to powie. 05:54, 23.04.2018


BoloBolo

1 0

Sorry Annaa32, ale jeżeli masz dziecko gdzieś tam, to nie możesz się wyprowadzić do innego miasta. Opieka nad dzieckiem, to podstawowy obowiązek każdego rodzica - jeżeli nie prawny, to choćby moralny. 07:20, 23.04.2018


Annaa32Annaa32

0 0

Nie można się wyprowadzić? Proszę Cię, zaraz wyjdzie na to, że posiadanie dziecka jest jak kara ograniczenia wolności, a nawet gorzej, bo z zakazem opuszczania miasta, a najlepiej osiedla, bo dziecko musi mieć blisko do szkoły zarówno od mamusi jak i od tatusia... Tak się nie da, dlatego opieka naprzemienna nie sprawdza się w praktyce i sądy nieczęsto ją orzekają. Natomiast kolejna sprawa, izolowanie przez matkę, policję, sądy- no rzeczywiście, wszyscy się uwzięli na biednych tatusiów... Jeżeli policja izoluje dziecko od ojca czy matki , to uwierz mi, musi być potężny powód, bo często taka izolacja własnie powinna być (przemoc, alkohol,narkotyki) a nie jest, więc raczej trzeba się nieźle "natrudzić" aby policja czy Mops odizolował dziecko od jednego czy obojga rodziców. 10:06, 23.04.2018


RamzesRamzes

3 0

Tak, wielu ojców zostawia swoje dzieciaki i zakłada nowe rodziny, gdzie uchodzą za przykładnych rodziców. Z drugiej strony lustra są kobiety, które mszczą się na byłych męża wykorzystując do tego dzieci - walczą o odebranie praw ojcu lub wzbraniają kontaktów. Do tego dochodzi kwestia stronniczych sądów, które takie działania dozwalają i sankcjonują.
Wszyscy jakoś zapominają, że w tego typu sprawach, w samym centrum jest dziecko - PODMIOT, a nie przedmiot. Dorośli (matka, ojciec, sąd) powinni szczególnie dbać, aby rozwód był jak najmniej dolegliwy dla dziecka - przecież samo się na świat nie prosiło i jest najmniej winne, że mamusi znudził się tatuś lub odwrotnie. 07:38, 23.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piotr 35Piotr 35

5 1

Niektórzy wykorzystają każdy artykuł aby się wyżyć politycznie... Otóż sprawdź sobie statystyki ile rozwodów jest z powodu wyjazdów zagranicę. Mały procent. Najczęściej rozwody są wśród ludzi, którzy żyją razem, a zagranicą byli co najwyżej na wakacjach, albo nawet nie. A odnosząc się do komentarza, "partyjne nieroby" jak nazywasz polityków, zapewne nie liczą na emeryturę z ZUSU tylko swoje już mają odłożone. Skoro tak zazdrościsz, sam idź do polityki, zobaczymy jak będziesz rządził. A dzięki Niemcom i Anglikom niejeden dom w Polsce stoi, natomiast polski pracodawca głośno płacze, że musi zapłacić 1500 pracownikowi, bo to dla niego wielka krzywda, najlepiej żeby płacił 5 zł/h (jak było jeszcze niedawno, a podejrzewam, że w niektórych miejscach jest o tej pory) i zmuszał do pracy 7 dni w tyg po 12 h. 10:15, 23.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObeserverObeserver

3 0

Problem dotyczy całej strefy kultury zachodnie. Złe prawo i stronniczość sądów rodzinnych powoduje konflit miedzy stronami gdzie wygrana jest tylko zwykle kobieta. W efekcie ojciec i jego rodzina są odrąbywani od dziecka w akcie zemsty. To patologia i cierpienia dla ojców oraz nieświadomych niczego dzieci. Doświdczenie życiowe uczy, że dziecko aby ukształtować się prawidłowo potrzebuje obu rodziców.
Obecny system peremiuje praktycznie wyłacznie kobiety które dostają opiekę nad dziećmi w ponad 90%, a eliminuje ojców. Jest konfliktogenny bo z automatu premiuje kobiety. Sfeminizowane sądownictwo rodzinne to wspiera bo to jest w interesie kobiet, również tych w szczęsliwych związkach bo to polisa ubezpieczeniowa na wypadek gdyby coś poszło nie tak. Odebranie dziecka ojcu wiąże się w konsekwencji z okupem w postaci alimentów za ew. widzenia, oraz z racji tego że sądy zasłaniają się tu jak listkiem figowym "dobrem dziecka" skutkuje drenażem meżczyzn z mająku (zwykle przez nich wypracowanego). Do tego dochodzą masowe i perfidne niejednokrotnie pomówienia mężczyzn przez kobiety o przemoc, pedofilię ponieważ sfeminizowane sądy to łatwo przyjmują za obiektywną prawdę a stwierdzone konfabulacje nie są przez sądy penalizowane. Kobietom opłaca się być perfidnym w walce.
Szereg komentarzy na tym i innych forach w wydaniu kobiet jest typowy i obrazuje zaślepienie i niezdolość do rozróżnienia interesu rodziny a w szczególności dziecka. Typowe jest oskarżanie o to że meżczyzna nie interesuje się dzickiem. Pomijany jest fakt że ma się to odobywać zwykle na warunkach matki, co jest konflitogenne. Dodatkowo ojciec wzykle jest redukowany do bankomatu. Jaką ma w takiej sytuacji zatem przyjąć postawę ? Jedyną rozsądną jest odcięcie - jeśli nie respektu dla jego praw i potrzeb, to jak można oczekiwać wsparcia finasowego ? To aberracja logiki kobiecej, niesteyty powszechna. Kobiuetom wydaje się, że im się wszystko należy, meżczyźni zaś mają wyłacznie obowiązaki wobec nich i dzieci, na warunkach jakie stawiają kobiety. 50-lat tej sytuacji spowodowało że w całym świecie zachodnim meżczyźni się budzą i nie chcą być już niewolnikami. Kobiety wymagają dziś nieskończnie dużo, oferując w zamian niewiele lub nic.
Coraz więcej sięo tym pisze, a tak jak spada zaineteresowanie meźczyzn małżeństem tak wzrasta liczba kobiet zainteresowanych zamążpójściem. Szereg badaczek (w tym ex-feministki) pisze o narastajacym problemie w świecie zachodnim i puentuje. Zbieracie to co żeście zasiały pod adresem wojującego feminizmu. Meżczyźni postępują racjonalnie, coraz gorszy ten interes - zatem nie ma sensu się pakować w same kłopoty.
To nie jest czas na wołania "man-up", lecz czas na "wake-up" dla meżczyzn gotowanych w powoli niczym żaby. Budzimy się na całym świecie ... 12:24, 23.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janusz Pijanka SIERAJanusz Pijanka SIERA

1 2

Brawo,ze Ktos jest taki!Sam chcialem cos takiego zorganizowac i isc pieszo z Sieradza przez Warszawe do Sum na Ukrainie,a potem w innych Marszach wspierac innych Ojcow(matki tze!) tych ktorzy nie moga widywac i wychowywac swoich Dzieci!Zobacz Moja Osamotniona Walke na UPAinie na YOUTUBE:Moj prywatny...Majdan
Jestem tez na Facebook;Janusz Pijanka
www.klonowa.friko.pl
12:28, 23.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janusz Pijanka SieraJanusz Pijanka Siera

1 1

Wy w Polsce w Unii Europejskiej macie jeszcze jakies szanse a co ja mam powiedziec gdy samotnie walcze o uprowadzona Coreczke na Ukrainie?!
Zobaczcie co przez ponad 4 lata przezylem!UPAinska nielojalna,,zona,, pozbawila mnie Majatku,oszczednosci i 8 razy pobili na UPAinie,groza wciaz smiercia w tym 2 razy dotkliwe pobicie!Polamane zebra i zlamanie 2 kosci u lewej nogi w tym golenia bardzo powaznie i skomplikowane zlamanie ze zostalem inwalida jedzadzacym na wozku i bez kul nie ma mowy bym sie rusal!
YOUTUBE:Moj prywatny..;Majdan
Zeby bylo,,ciekawiej,,chce mnie zrobic na sile,,pedofilem,,Juz w Mediach UA zrobila dziadem i skapcem a z niej zrobiono ,,Zwiezde,,(Gwiazde)-nawet expert prawnikow pobil mnie na krecaeni programu,,Gawarit Ukraina,,(Mowi Ukraina)Pisac dalej?!
To Droga przez..;meke!Jestem takim wspolczesnym...Hiobem!Przez to ze chcialem Tego Dziecka (,,zona,,chciala dokonac aborcji na Ukrainie) zostalem pozbawiony Majatku,Zdrowia a przede wszystkim jej Mojej Ukochanej Coreczki!Jej imie:Nicole Helene Sylvie Sophie urodzonej we Francji ponad piec lat temu!
YOUTUBE:Moja Mala Wielka radosc
12:35, 23.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserverObserver

2 0

Do poczytania i pooglądania w temacie:
Agentyna - Borrando a Papá - dokument "Wymazywanie ojca" z angielskimi napisami - http://www.borrandoapapa.com.ar/ - dostępny na You Tube - w jego wyniku zmieniono w Argentynie prawo, przywracająć częściowo godność i prawo do wychowywania dzieci ojcom. W w planach miedzynarodowa produkcja "Wymazywnie rodziny".
USA - Red Pill "https://www.cda.pl/video/16765484b" - dokument nakręcowy przez młodą feministkę, która po zebraniu materiału odcieła się od feminizmu. Dokument z polskimi napisami.
Pare książek z rynku angileskiego n/t obecnej patologii i związanej z epidemii rozowdów i strajki mężczyzn :
https://www.goodreads.com/book/show/15985426-men-on-strike
https://www.goodreads.com/book/show/27996.The_War_Against_Boys
Czytać panowie i nie dać się agresywnej propagandzie feministycznej finansowanej z naszych podatków.
Warto też posłuchać Erin Pizzey (to legenda w UK) n/t przekrętu zwanego feminizmem i biznesu rozwodowego ($$$$$$$$$$$$$) z którego żyją działaczki tej formacji - , oraz Warren'a Farella z USA który od lat obala mity i walczy z "praniem mózgu" serwowanym codzienie przez media skolonizowane przez kobiety. Podobnie skolonizowane jest szkolnicwto i sądownictwo rodzinne. Stąd taka a nie inna doktryna - byle paniom było dobrze. Meżczyn rola jest jedna - służyć wiernie.
12:53, 23.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

0 0

A teraz Błażej P. siedzi w *%#)!& gdzie jest jego miejsce! 20:34, 24.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%