Na al. Chopina powstał wlot umożliwiający skręt w lewo na teren należący do jednego z włocławskich przedsiębiorców. To pierwsza taka zmiana na drodze krajowej nr 91 w granicach miasta od przeprowadzonej kilka lat temu modernizacji.
Nowe rozwiązanie drogowe zostało wyznaczone tuż przed skrzyżowaniem al. Fryderyka Chopina, al. Kazimierza Wielkiego, al. Królowej Jadwigi i trasy wylotowej z miasta, na wysokości terenu należącego do Grupy Petrokan. Tu, oprócz firmy zajmującej się obrotem paliwami, swoją siedzibę ma kilkadziesiąt lokalnych przedsiębiorstw. Jak ustaliliśmy, to na wniosek właściciela terenu prezydent podjął decyzję o wdrożeniu tego rozwiązania.
Skręt w kierunku bramy wjazdowej terenu Grupy Petrokan będzie możliwy z pasa służącego do skrętu w lewo w al. Kazimierza Wielkiego. Jadący od strony centrum Włocławka kierowcy będą tu mogli wjechać tylko na teren firmy. Jak zastrzeżono, nie będzie możliwości zawrócenia w kierunku Śródmieścia.
Jak dowiedzieliśmy się w ratuszu, będzie to rozwiązanie "na próbę".
- "Lewoskręt" będzie poddany analizie. Zwróciliśmy się także z prośbą do policji o obserwację natężenia ruchu i zbadania, czy to rozwiązanie nie spowoduje utrudnień - mówi Angelika Żychlewicz, rzeczniczka prezydenta Marka Wojtkowskiego.
W przypadku korkowania się tego odcinka drogi lub tworzenia groźnych zdarzeń drogowych, przywrócona zostanie dotychczasowa organizacja ruchu.
Użytkownik06:21, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
mieszkaniec06:41, 03.07.2018
WŁADZE MIASTA powinny wspólnie z ANWILEM przywrócić skręt do Anwilu II Etap przy wlocie starej 1-dynki do Włocławka od strony Torunia. Wielu pracowników i firm przyjeżdża z tamtej strony. Nie rozumiem dlaczego nie wykonano takiego zjazdu. 06:41, 03.07.2018
On 34706:44, 03.07.2018
Droga redakcjo topografia się kłania od kiedy to jest ulica Okrzei ten odcinek to ulica Chopina tak dla sprostowania a przydało by się więcej miejsc do zawracania na ul Toruńskiej 06:44, 03.07.2018
kierowca07:25, 03.07.2018
To jest zła i nieprawna indywidualna decyzja Prezydenta.Prawo o ruchu drogowym nie pozwala na takie manewry Prezydenta .Ciekaw jestem jak zaopiniowała komisja organizacji ruchu? na pewno negatywnie. Myślę, że należało by przyjrzeć się indywidualnej decyzji Prezydenta. 07:25, 03.07.2018
emeryt 15:19, 03.07.2018
a ja jestem ciekawa skąd wiesz czyja to decyzja i czemu tak zależy ci żeby oczernić prezydenta. 15:19, 03.07.2018
Popapraniec18:51, 04.07.2018
Ja widzę ze ty jesteś wszerzwiedzacy - jeżeli lewoskręt mimoza komuś trzeba być życzliwym. Chyba ze nie jesteś chrześcijaninem ???? 18:51, 04.07.2018
Buldog07:29, 03.07.2018
Usune go 07:29, 03.07.2018
mk07:34, 03.07.2018
Głupota, przy takim natężeniu ruchu jaki jest w tym miejscu to wątpię by ktoś dużym autem przejechał. To juz mógł sobie zrobic wjazd od strony Kazika a nie tutaj. Włodarze miasta kolejny raz pokazują swoje umiejętności myślenia... I te tłumaczenia ze na próbę czy to sie sprawdzi, jakby to bylo potrzebne to przy remoncie każdy przedsiębiorca miałby w tym rejonie skręt do siebie. 07:34, 03.07.2018
Dzik&Dzik18:55, 04.07.2018
To pływajmy łodziami ???? w większych miastach też są lewoskręty-nie wyjeżdzasz poza granice miasta? 18:55, 04.07.2018
Użytkownik07:55, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
krzywy żonkil08:16, 03.07.2018
Przecież można z lewoskrętu skręcić w Al.Kazimierza Wielkiego i zawrócić na pseudo rondcie przed wiaduktami i potem wrócić do skrzyżowania i zjechać na teren Petrokanu bezpośrednio z nitki na Toruń. A tak mamy lewoskręt w połowie pasa do skretu w lewo. Niech się teraz tam ustawi i czeka na przejazd jakiś zestaw, nie dość że bedzie korek na lewoskręcie to jeszcze na lewym pasie drogi krajowej. Mistrzowie geniuszu. A swoją drogą czy prezydent albo Miejski Zarząd Dróg mogą sobie sami podjąć decyzję o przebudowie drogi krajowej czy może taką decyzję musi zatwierdzić GDDKiA? 08:16, 03.07.2018
qw_08:45, 03.07.2018
Zaraz za wagą można zawrócić... ja niestety często tak jadę do pracy (nie do Petrokanu :)) 08:45, 03.07.2018
colorado08:45, 03.07.2018
fakt że aby wjechać do tej firmy to trzeba sporo objeżdżać ale ile to pojazdów tam wjeżdża w ciągu doby ,chyba tylko pracownicy ,zrobiono to na próbę ,ciekawostką jest to że wydaje się pieniądze tylko na próbę , jak długo będzie trwała ta próba , jak znam życie to już tak zostanie ,u nas najlepiej sprawdzają się prowizorki 08:45, 03.07.2018
krzywy żonkil19:30, 04.07.2018
Sporo objeżdżać? Tylko jadąc od Torunia, ale wtedy skręcasz w Aleje Kazimierza Wlk i osobówką zawrócisz koło wagi, ciężarówką trzeba dojechać do ronda przed wiaduktem. Ile to jest w obie strony 1km? 19:30, 04.07.2018
qw_08:45, 03.07.2018
Niezbyt to bezpieczne... 08:45, 03.07.2018
.09:02, 03.07.2018
Po co im robicie wjazdy do firmy , nie lepiej jakby zostali toruńskimi przedsiębiorcami;/ 09:02, 03.07.2018
.09:04, 03.07.2018
Pan , który na pocz. lat 90 sponsorował koszykówkę we Włocławku też zrezygnował i reprezentuje obecnie okolice Torunia 09:04, 03.07.2018
Sparx09:10, 03.07.2018
,,Na próbę'' to można zrobić naleśniki na smalcu, a nie wprowadzać takie cuda. Gdy w całej Polsce OGRANICZA się ilość zjazdów na drogach takiej kategorii, we Włocławku robi się zjazd publiczny w pobliżu skrzyżowania dwóch dróg krajowych, przez lewoskręt, wyspę itd. Igrajcie ludzkim życiem i zdrowiem. W tej chwili to się kwalifikuje ,dla ludzi odpowiedzialnych za ten wynalazek ,na wyrok w zawiasach. Przy wypadku drogowym, autorzy pomysłu mogą być skazani na karę bezwzględnego więzienia. Tylko czemu kosztem czyjegoś zdrowia lub życia. 09:10, 03.07.2018
Inspektor09:20, 03.07.2018
Tu chodzi tylko o jedno. Żeby uniknąć inspekcji stojącej tuż za rogiem. 09:20, 03.07.2018
m res 15:32, 03.07.2018
to pewnie w twojej firmie tak robicie 15:32, 03.07.2018
Użytkownik09:25, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Marko12:37, 03.07.2018
"Pan Petrokan" dał najniższe ceny na paliwo w przetargu. Miasto zaoszczędziło realne pieniądze. Coś mu się wiec od miasta rownież należy. 12:37, 03.07.2018
Użytkownik09:31, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik09:36, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
wloclawianin212:31, 03.07.2018
Bardzo przykro się czyta , komentarz Huntera. Pan nienawidzi ludzi, proszę napisać jakie wniósł Pan innowacje i pomysły dla miasta a co nie zostało zrealizowane.
czy zajmuje się Pan tylko opluwaniem ludzi pracujących. 12:31, 03.07.2018
Włocławianin8209:56, 03.07.2018
Pan prezydent myśli kategoriami mieściny wielkości Lubrańca... na szczęście już niedługo koniec... 09:56, 03.07.2018
bukiet10:26, 03.07.2018
Raczej wsi niż mieściny 10:26, 03.07.2018
nick15:23, 03.07.2018
jaka to jest wiocha ten włocławek to już widać po wpisach
po co temu prezydentowi ten pasztet 15:23, 03.07.2018
mari15:26, 03.07.2018
żył se chłop spokojnie, może prezydent nie wie wcale ze ten skret jest 15:26, 03.07.2018
eryk200100:11, 06.07.2018
Raczej myśl godna wsi kruszyńskiej bo tam mieszka prezydentowa od inwestycji. 00:11, 06.07.2018
Użytkownik10:05, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
prokrator 12:35, 03.07.2018
SZANOWNY WPISIE ŁAPÓWECZKA. PRZYPOMINAM,ŻE W INTERNECIE TEŻ NIE MOŻNA OBRAŻAĆ LUDZI BEZKARNIE. A TO PEWNIE KTOŚ PRZECZYTA, KTO CZYTAĆ POTRAFI 12:35, 03.07.2018
Gość10:33, 03.07.2018
przecie to zablokuje początek dedykowanego pasa do skrętu w lewo.... 10:33, 03.07.2018
Użytkownik10:44, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
puk10:49, 03.07.2018
"Zobacz ile ludzi się pozabija lub okaleczy " to wtedy zamkną ten lewoskręt.
Znowu Włocławek będzie w mediach ogólnopolskich. 10:49, 03.07.2018
tojo11:35, 03.07.2018
czy we Włocławku to już wcale żadnego prawa się nie przestrzega ?
żaden prokurator nie pracuje ?
co to jest ?
Wiocha opanowała cały Urząd i sołtys na zgrodzie 11:35, 03.07.2018
Ludzie...11:35, 03.07.2018
"W przypadku korkowania się tego odcinka drogi lub zwiększenia liczby zdarzeń drogowych, przywrócona zostanie dotychczasowa organizacja ruchu".
---------------
...lub zwiększenia zdArzeń czy zdErzeń drogowych? Ktoś tu zwariował? 11:35, 03.07.2018
Jad kiełbasiany11:48, 03.07.2018
A może Pan Biznesmen co ma tam firmę obniży ceny paliw na próbę? Na rok? Bo w Płocku jest już o wiele taniej. 11:48, 03.07.2018
icek 15:29, 03.07.2018
jad kiełbasiany - masz dobry nick, panie bezrobotny 15:29, 03.07.2018
Użytkownik11:59, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
ARNO12:47, 03.07.2018
DO ROBOTY A NIE GLUPOTY WYPISYWAĆ 12:47, 03.07.2018
Poczta Pl12:12, 03.07.2018
Moi drodzy! Ja bym szedł bardziej w kierunku otwarcia lewoskrętów tam gdzie to jest to tylko możliwe i bezpieczne. Bo myśląc waszymi kategoriami musimy zamknąć całe miasto. A takie lewoskręty się przydadzą też na Toruńskiej... i nie tylko... takie rozwiązania są stosowane we wszystkich miastach cywilizowanych... tu jest większe zagrożenie, bo dużo aut (przez brak lewoskrętów) się nawraca w miejscach niedozwolonych, łamiąc tym samym prawo! 12:12, 03.07.2018
Kurier12:15, 03.07.2018
I dobrze,więcej takich rozwiązań.W Toruniu urząd miasta dawno pomaga firmom w takch sprawach.Bo prócz 500+ więzów w miastach są tez kurierzy,listonosze i inne firmy transportowe i muszą jeździć 12:15, 03.07.2018
Dartrans12:16, 03.07.2018
Poprosimy więcej takich rozwiązań i nie słuchać tych nygusów 12:16, 03.07.2018
wloclawianin113:12, 03.07.2018
nie słuchać nygusów pracujemy rozwijamy sie 13:12, 03.07.2018
Franiu12:18, 03.07.2018
Ile zazdrośników wśród nas.Wspierac trzeba wszystkie przedsiębiorstwa,pomagające Anwilowi! I płacące podatki w naszym mieście, nie w Warszawie czy gdzieś tam 12:18, 03.07.2018
Nati12:19, 03.07.2018
Plotuchy.Zajac sie robota 12:19, 03.07.2018
oui13:09, 03.07.2018
kto siedzi i wypisuje takie głupoty na urząd miasta o 13 - bardzo ciekawe kto tak nie lubi prezydenta . Pojdzie petrokan na policje to sie dowiemy 13:09, 03.07.2018
Boss12:22, 03.07.2018
Toruńska tez potrzebuje takich rozwiązań,super początek,nareszcie 12:22, 03.07.2018
Taks12:29, 03.07.2018
I bardzo ok nic w tym zlego trzeba wspierać mieszkańców i firmy włocławskie 12:29, 03.07.2018
Krawiec.l12:32, 03.07.2018
W Bydgoszczy takie sprawy są normalne,a widać naszej dziczy miejskiej pomoc przedsiębiorstwom ze strony urzędu miasta jest obca.masakra,plotuchy 12:32, 03.07.2018
Patriota12:34, 03.07.2018
Zazdrościcie przedsiębiorcom bo *%#)!& 24h na dobe. A urząd jest do pomocy właśnie i żyje z kasy właśnie firm.To samo wasze 500+ jest z pieniędzy firm 12:34, 03.07.2018
Przedsiębiorca 12:36, 03.07.2018
W końcu urząd miasta zaczął pomagać-brawo?nie słuchać plotek? 12:36, 03.07.2018
Hipcio12:37, 03.07.2018
I co to za sensacja.Kur.. w innych miastach to norlmalka 12:37, 03.07.2018
Grupa Petrokan12:43, 03.07.2018
Szanowni Państwo. Bardzo proszę o powstrzymanie się z haniebnych, krzywdzących i kłamliwych komentarzy. Ze swojej strony wszystkie oszczerstwa/każdy nieprawdziwy komentarz niezwłocznie zgłosimy na policję, bowiem nie życzymy sobie takiego traktowania. Zarówno ze strony ddwloclawek jak i obywateli miasta, którego jednym z największych podatników jesteśmy! 12:43, 03.07.2018
noooi 13:06, 03.07.2018
nie przejmujcie się to konkurencja ..... ni mo roboty 13:06, 03.07.2018
w końcu14:59, 03.07.2018
po serii komentarzy pod różnymi nickami robiącymi niby to poparcie społeczne pojawił się w końcu komentarz podpisany własnymi danymi :)
a przemiał pracowników na stacjach to tez pochodna, że to "większy" podatnik w mieście i wolno mu więcej, a o cenach "rynkowych" na stacjach we włocławku to już wspomniano, to tez przypadek, albo wynik, że podatki we włocławku są największe :P 14:59, 03.07.2018
szkoda 23:20, 03.07.2018
Szanowny Zarządzie Grupy Petrokan,
trudno zaprzeczyć, aby takie rozwiązanie nie miało wpływu na pogorszenie bezpieczeństwa na drodze. Droga będzie się korkować, mieszkańcy Włocławka i okolicznych miejscowości będą później w domu, ponieważ przysłowiowy TIR będzie chciał skręcić na teren firmy, a nie będzie mógł, bo od strony Kowala będą jechać samochody. Nie jest to dobre i przemyślane rozwiązanie. Firma kupując plac liczyła się z utrudnieniami z dojazdem do placu. Jednocześnie popieram wpisy odnośnie cen paliw, które w porównaniu np. z Płockiem są nieprzyzwoite, dlatego nie będę wspierał spółki kupując paliwa na Państwa stacjach.
23:20, 03.07.2018
Kolo 17:10, 04.07.2018
A co ma płacenie podatków do tego. Mamy wolność słowa i tyle. Oczywiście nie powinno się obrażać ale żeby od razu straszyć sądem to już przesada. Już dawno by musieli pół Sejmu zamknąć. 17:10, 04.07.2018
Obserwatorka 12:45, 03.07.2018
ale wy jestescie zje..ni. prawdziwa wies,co w tym zlego 12:45, 03.07.2018
Mieszkaniec12:52, 03.07.2018
Popieram lewoskręty - cywilizacja! 12:52, 03.07.2018
Wacek12:55, 03.07.2018
Jedna osoba co 1 min. Dodaje komentarze. Pewnie jakaś blondynka plotuchy???? Poczta pl kurier dartrans franiu Nati boss taks krawiec i patriota przedsiębiorca hipcio 12:55, 03.07.2018
przypadek11:45, 04.07.2018
to przypadek, a komentarze wcale nie są pisane z jednego IP i przez jedną osobę pracującą lub kierującą firmą petrokan :P 11:45, 04.07.2018
Czołg 12:57, 03.07.2018
Ale paskudny my naród.......precz plotkom,dobre rozwiązania wspomagające firmy 12:57, 03.07.2018
Kret12:58, 03.07.2018
A ja uważam że to dobrze bo jak jest stypa w podkowie to ciężko na P2 też nawinąć. 12:58, 03.07.2018
Barman.pl13:00, 03.07.2018
Co za ciołki i.... Jak firma wspiera Anwil to im pasuje,jak trzeba jej i nie tylko jej pomagać to nie... ?frajerstwo?! 13:00, 03.07.2018
Bydgoszczanin13:02, 03.07.2018
Dokładnie,w Bydgoszczy to normalka i nic w tym zlego???? 13:02, 03.07.2018
Karotka13:05, 03.07.2018
Jejku taka afera o lewoskręt? W innych miastach lewoskręty to normalka. No chyba, że dla kogoś kto nosa nie wytyka po W-ek 13:05, 03.07.2018
Darek W.13:09, 03.07.2018
Popieram podobne rozwiązania przestańcie zazdrościć i oskarżać wszystkich o wszystko (...do pracy nieroby..) 13:09, 03.07.2018
wir13:12, 03.07.2018
po co te złośliwości?? o jakiś skret o ktorym glosno przez 5 min??! Jesli ktos może opuscić drogę szybciej i nie blokować innych to czemu nie? 13:12, 03.07.2018
Wacek13:12, 03.07.2018
Czołg. Kret. Barman.pl bydgoszczanin. Karotka. Poczta pl kurier dartrans franiu Nati boss taks krawiec i patriota przedsiębiorca hipcio . Zapewne 1 blondynka to pisała hehe 13:12, 03.07.2018
Patryk44513:33, 03.07.2018
O proszę inteligent się znalazł ! 13:33, 03.07.2018
Użytkownik13:13, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Pl 5613:14, 03.07.2018
No my zawsze byliśmy zazdrośniki (historycznie),popieram przedsiębiorców,za ich pieniądze żyjemy! Wszędzie powinny być takie rozwiązania .........(brawo dla zarządu dróg krajowych) 13:14, 03.07.2018
ZENIU13:15, 03.07.2018
Brawo dla Władz Miasta.
W końcu normalnie będzie można dojechać i do mechanika i na crossfit.
Więcej tak trafnych decyzji we Włocławku. 13:15, 03.07.2018
wir13:15, 03.07.2018
Po co te złośliwości?? o jakiś skret o ktorym glosno przez 5 min??! Jesli ktos może opuscić drogę szybciej i nie blokować innych to czemu nie? 13:15, 03.07.2018
Mieszkanka12313:15, 03.07.2018
Bardzo dobry pomysł z lewoskretem. W końcu działania wspomagające firmy ! Brawo 13:15, 03.07.2018
najemca13:16, 03.07.2018
jak to czytam to mi brak słów, jestem najemcą i za takie udogodnienie dla wszystkich firm na tym terenie bardzo dziękuje,
13:16, 03.07.2018
1987 13:17, 03.07.2018
?Moze wkoncu bedzie cywizacha w naszym sredniowiecznym wloclawku? popieram takie rozwiazania a bezrobotni niech sie zamkna 13:17, 03.07.2018
bezrobotni15:42, 03.07.2018
niech się wezmą za robotę i wyłączyć im internet 15:42, 03.07.2018
Atom 00713:20, 03.07.2018
Ale afera-co za wieś, cała Warszawa jest nafaszerowana takimi skrętami i nikt się jakaś nie zabił. Poznan, Kraków, Wrocław i tak dajej....to samo!!!!!!!!! 13:20, 03.07.2018
kora13:22, 03.07.2018
super rozwiązanie 13:22, 03.07.2018
Serwis opon13:23, 03.07.2018
Super.Tam jest parędziesiąt firm i dużo wjeżdżamy do tej pory robiąc różne cudawianki drogowe???? 13:23, 03.07.2018
Jacek13:27, 03.07.2018
Zamknijmy autostrady bo są wypadki:) i zrezygnujmy z jazdy samochodami- wtedy nie będzie wypadków i będzie bezpiecznie 13:27, 03.07.2018
PIS OK13:32, 03.07.2018
Niezależnie od zarządów i poglądów jestem ZA pomocy MŚP jeżeli rozwiązania są bezpieczne@ 13:32, 03.07.2018
rondziarz13:33, 03.07.2018
Według mnie ten skręt to jest nieporozumienie. Czas do pierwszego najechania 3...2...1... jutro na dd Włocławek zobaczymy fotki ;] A tak z drugiej strony, to całe to wielkie skrzyżowanie jest błędem. W tym miejscu powinno być sprawne ,duże RONDO. 13:33, 03.07.2018
Babita13:36, 03.07.2018
Najbezpieczniejszy transport to łóżko wodne-pomagajmy przedsiebiorstwom szczególnie lokalnym - brawo dla drogowców 10 punktów w skali 5 13:36, 03.07.2018
Gagas13:38, 03.07.2018
Tam w ogóle powinno być rondo.jsk tylko brakuje świateł jest jedna wielka konsternacja. Ale firmy Włocławkie trzeba wspierać brawo!!!!!! 13:38, 03.07.2018
kociczka13:38, 03.07.2018
A ja jestem za takimi rozwiązaniami, trzeba pomagać a nie robić pod górkę. Właściciel terenu wniósł o lewoskręt.... ale pamiętajmy, że nie tylko jego firma tam jest ale wiele innych. 13:38, 03.07.2018
tojo13:47, 03.07.2018
a skąd wiesz który wniósł ? 13:47, 03.07.2018
jojo16:02, 03.07.2018
podziękujecie zamiast psioczyć 16:02, 03.07.2018
tojo13:40, 03.07.2018
grupa petrokan to nie żadem ŻUBR co by była pod ochroną , Włocławiacy widzą różnice w cenach paliw w innych rejonach , i nie lubią być robieni w balona , i nie strasz bo się ze....asz .
Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubańczykom - amen. 13:40, 03.07.2018
wstyd 15:49, 03.07.2018
nie rób wiochy bo inni to czytają. a ty jesteś z tego wpisu najwidoczniej zadowolony bo powtarzasz, nie masz nic do powiedzenia to obejżej m jak miłość a nie gadasz między prezydenty i prezesy 15:49, 03.07.2018
Longway16:05, 03.07.2018
Takich *%#)!& jak Ty powinni usypiać ???????? 16:05, 03.07.2018
kowalaka16:41, 03.07.2018
takich jak ty synu to juz nie słucha nikt od od 02 września 1945 roku.
Alleluja 16:41, 03.07.2018
lol13:41, 03.07.2018
A co jest haniebnego w tym że nie można było zrobić prawoskrętów przez lata bo zagrażały czegoś tam, a tu nagle można zrobić lewoskręt. Jeżeli wszyscy będą traktowani równo to nie będzie domysłów. 13:41, 03.07.2018
Użytkownik13:42, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
włoclawianin16:44, 03.07.2018
hej a kto głosił hasło ze niektorym trzeba przed wyborami zabrac dowody - albo zaświadczenie od lekarza
16:44, 03.07.2018
Longway13:45, 03.07.2018
Rondo super,lewoskręt nie przeszkadza.Najbezpieczniej jest siedzieć w chałupie! Skoro komuś to pomoże to czemu nie, nikomu to nie przeszkadza,chyba ze zazdrosnym chu...tragedia, wstydźcie się !!!!!!! 13:45, 03.07.2018
Katarzyna Brzeska 1913:46, 03.07.2018
Ludzie co za afera,komu to przeszkadza,nie macie lepszych zajęć-rzenada!!!!!!!!!!!??????? 13:46, 03.07.2018
Krakowiak17713:50, 03.07.2018
Po co wy się obrażacie. Z zazdrości do kogoś kto inwestuje w mieście? Lepiej jak by nie było takich firm? Patałachy! 13:50, 03.07.2018
Lud pol@13:53, 03.07.2018
Zazdrosny naród-katastrofa.Bardzo dobry pomysł Panie Prezydencie 13:53, 03.07.2018
Longway14:09, 03.07.2018
Z drugiej strony powinno być więcej takich rozwiązań ???? 14:09, 03.07.2018
Banita14:10, 03.07.2018
I przestańcie obrażać przedsiębiorców z Włocławka 14:10, 03.07.2018
Atom 00714:12, 03.07.2018
Popieram w ogóle jedynego normalnego Prezydenta Włocławka! 14:12, 03.07.2018
Darek W.14:16, 03.07.2018
A urząd miasta powinien zawsze wspierać wszystkich mieszkańców i przedsiębiorców! 14:16, 03.07.2018
Pl 5614:24, 03.07.2018
Dokładnie, popieram Prezydenta!!!!!!!! 14:24, 03.07.2018
kowalska 16:30, 03.07.2018
a ja se też go poprę, swój chłop 16:30, 03.07.2018
Przedsiębiorca 14:28, 03.07.2018
Popieram również wszystkie działania bezpieczne wspomagające firmi,a ?leni zasiłkowych? nie sluchac! 14:28, 03.07.2018
Kurier14:37, 03.07.2018
Fajnie kiedy urzędnicy myślą tez i nieraz o biznesie w mieście,bo patrząc na ?myślenie mieszkańców?na 500+ by zabrakło :):) 14:37, 03.07.2018
Rutkowski14:41, 03.07.2018
Mój Jezu-jaka afera!!!!!! Lewoskręty SUUUUUUPEEEEERRRRRRRRR!!!!!!! 14:41, 03.07.2018
lewy do prawego 15:33, 03.07.2018
wstyd nie coooo 15:33, 03.07.2018
prawy do lewego 15:13, 03.07.2018
ale stłuczek na zawijce na kazimierza to już nikt nie pamięta może ktoś kto zrobił ten przejazd najpierw te policzył
15:13, 03.07.2018
Alina S16:02, 03.07.2018
zgadza się co chwila tam wypadki są, co tez go zlikwidujemy? 16:02, 03.07.2018
stefcio16:05, 03.07.2018
Większość społeczeństwa żyje chyba w ciemnogrodzie! Moim zdaniem ten lewoskręt bardzo ułatwi dojazd do firm znajdujących się na terenie Grupy Petrokan. Wielu wspominało w komentarzach o "zestawach" blokujących pas - skąd wiecie, czy ciężarówki będą mogły korzystać z owego lewoskrętu? przecież nie zostały jeszcze ustawione żadne znaki... najlepiej być jak ten pies ogrodnika: sam nie korzystam, to czemu innym ułatwiać?? Ciekawe, czy gdyby taki lewoskręt miał ułatwić wam dojazd do domu, to też byście tak negatywnie komentowali?
Oby powstało więcej rozwiązań ułatwiających komunikację na al. Chopina - Okrzei - Toruńska 16:05, 03.07.2018
aleksandraa16:14, 03.07.2018
Stefcio naprezydenta 16:14, 03.07.2018
prezessoo16:21, 03.07.2018
CZEMU NIE MA LEWOSKRĘTU Z CHOPINA W UL.CICHĄ????TAM POWINNO BYĆ PRZEDE WSZYSTKIM!!!Czy władze miasta są ślepe??? 16:21, 03.07.2018
kowalski16:31, 03.07.2018
ooooo obudziłeś się, a wniosek złożyłeś czy jak zrobią tam skręt to czekasz zeby protestować 16:31, 03.07.2018
Użytkownik18:24, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Śmiech na sali 20:31, 03.07.2018
Panie murzyn już był prezydentem pobudka 20:31, 03.07.2018
Zzzz20:37, 03.07.2018
No i to jest poziom włocławskiej dyskusji proszę urząd miasta żeby zafundował panu jakaś wycieczkę
Niech chłop dokądś pojedzie i coś tez zobaczy 20:37, 03.07.2018
Ostrożnie 20:50, 03.07.2018
Szanowny Panie
Z ksenofobicznymi, rasistowskimi i faszystowskimi wycieczkami to radzę uważać bo żona czarniawego pana jest adwokatem. I jego odpowiedz będzie pewnie na innym poziomie niż pański sarkazm. No i jeszcze zmartwię pana raz kolejny. Podejrzewam ze pan o którym piszecie ma na pańską opinie motyka na nosie. 20:50, 03.07.2018
Użytkownik19:42, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Do Jacka 20:28, 03.07.2018
Zoslałes Jacek zwolniony z podatku 20:28, 03.07.2018
podatnik21:17, 03.07.2018
Kolejna błędna decyzja Prezydenta. Za tę próbę płacą podatnicy niestety. 21:17, 03.07.2018
EEEEEEE22:12, 03.07.2018
Ja pie**** ale czad ! I teraz tir zablokuje przejazd do świateł ! To trzeba zgłosić do wyższych instancji póki nie dojdzie do tragedii !!!!
P.S. A tak w ogóle to za ile ten skręt ??? 22:12, 03.07.2018
Eee22:20, 03.07.2018
A co planujesz kupić ten skręt chyba należy do skarbu państwa nie wiem czy ci sprzedadzą 22:20, 03.07.2018
Użytkownik23:08, 03.07.2018
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Szok209:01, 04.07.2018
Pozostańmy przy rowerach nie będzie wypadków 09:01, 04.07.2018
mieszkaniec23:20, 03.07.2018
Głupota świata. To tylko nasi urzędnicy coś takiego mogą wymyślić. Widać niektórzy mogą mieć koncert życzeń w tym mieście......Chcą mieć wjazd na posesję to mają, a co prezydent da zgodę choćby to było sprzeczne z wszelkimi zasadami. Ta droga to główna droga na Łódź i nie można sobie ot tak lewoskrętów robić. Korki będą. 23:20, 03.07.2018
szok23:22, 03.07.2018
Wpis ile ktoś wziął, oczywiście dotyczy kosztów materiałów i robocizny. 23:22, 03.07.2018
kierowca23:26, 03.07.2018
A ja proszę o zlikwidowanie sygnalizacji świetlnej na ul. Brzeskiej!!!! Korki się robią i wyjechać z ul. Słowackiego nie można!!!! Kto to słyszał żeby piesi chyba ze cztery przejścia mieli na jednej ulicy i jeszcze w tak niefortunnym miejscu światełka. W głowach się przewraca. Kierowcy i tak wolno jeżdźą tą ulicą więc jak pieszy nagle nie wtargnie na przejście dla pieszych to kierowca da radę i się zatrzyma. 23:26, 03.07.2018
gall00:14, 06.07.2018
Jestem za. Te światła naprawdę niewiele dają a skutek - gigantyczne korki przy klasztorku. Zdejmijcie te światła od razu będzie sprawniejszy ruch. 00:14, 06.07.2018
Maja111:02, 09.07.2018
Tak mogą mówić tylko ci co tam nie mieszkają. Światła bardzo pomogły przechodzącym. Przedtem kierowcy mieli pieszych za nic. Często trzeba było z dzieckiem uciekać przed pojazdem szybko wyjeżdżającym np. że Słowackiego., czy Piekarskiej. Przejście często graniczyło z cudem. W końcu można spokojnie przejść. A ulica Wojska Polskiego od Słowackiego jest dwukierunkowa więc zawsze można tam skręcić. Piesi to też uczestnicy ruchu, warto o tym pamiętać. 11:02, 09.07.2018
tomasz109:08, 04.07.2018
niektórzy nie mają utwardzonej drogi, czy chodnika, a tu proszę, ekipa wpada i robi wjazd na posesję na środku lewoskrętu,
na Toruńskiej niby nie dało się zrobić nawrotek od strony miasta, trzeba nadrobić kilometr, mało tam firm? 09:08, 04.07.2018
Przedsiębiorca 17:33, 04.07.2018
Właśnie pisałem ze wszędzie gdzie jest bezpiecznie (mała prędkość,dod pas itd) powinny być lewoskręty 17:33, 04.07.2018
popapraniec11:49, 04.07.2018
Usuńcie wszystkie komentarze 11:49, 04.07.2018
Darek197917:31, 04.07.2018
A CO WY Z KSIĘŻYCA SPADLIŚCIE??! Lewoskrętów nie widzieliście :):) ale jazda,w każdym mieście są i jakaś wszyscy żyją:):):) cyrk 17:31, 04.07.2018
Dzik&Dzik17:53, 04.07.2018
Hehehe-szum o lewoskręt.Czy wy nie macie co robić! Zgłosić lewoskręt? A co mamy latać samolotami po mieście? Musza być takie rozwiązania ułatwiające 17:53, 04.07.2018
Komentator 18:47, 04.07.2018
Ciekawe... choć SZCZERZE MÓWIĄC mi takie rozwiązania,pomagające firmom włocławskim nie przeszkadzają,wręcz przeciwnie???? 18:47, 04.07.2018
Darek197918:48, 04.07.2018
Dokladnie! 18:48, 04.07.2018
Popcorn 18:53, 04.07.2018
LUDZIE! TROCHĘ ŻYCZLIWOŚCI DLA LOKALNYCH BIZNESÓW I SZACUNKU DLA WŁADZ MIASTA! 18:53, 04.07.2018
cde19:37, 04.07.2018
Na szacunek to trzeba sobie zasłużyć. Za wspieranie kolesi bo zachciało im się lewoskrętu szacunek się nie należy 19:37, 04.07.2018
Przedsiębiorca 07:00, 05.07.2018
A w jakiś to sposób przedsiębiorca może zasłużyć u nygusow - takiego lekarstwa nie odlaziono ???? 07:00, 05.07.2018
Beniu118:57, 04.07.2018
Nic złego w tym nie widzę-więcej takich rozwiązań,np na Toruńskiej 18:57, 04.07.2018
Popcorn18:58, 04.07.2018
Dokładnie!!!!!!! 18:58, 04.07.2018
Bobo198913:50, 06.07.2018
Ciekawostka,ale potrzeba w całym mieście! Pomysł z Toruńską super, przy Anwilu np-po co jeździć z łamać prawo przy wylocie z Włocławka? 13:50, 06.07.2018
JordanM 15:59, 08.07.2018
Podatnikom trzeba pomagam,wszystkim!I nie jest to kolesiostwo tylko pomoc w płaceniu większych podatków.Dziwi mnie,ze tego nie rozumieją nasi rodacy!!!!!!!!! To za pieniądze podatników są budowane tego typu rozwiązania. PS. 500+ też płacą podatnicy,wiec się zastanówcie czy trzeba im pomagać czy nie?!!! 15:59, 08.07.2018
hunter10:20, 09.07.2018
W ch.j nadużyć. Dziwne. Mój komentarz też usunięto, chociaż nie używałem słów niecenzuralnych. Cenzura z ratusza? 10:20, 09.07.2018
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
prawy do lewego 15:17, 03.07.2018
6 1
miasto musi ochłonąć z jednego skrętu. i weż tu chłopie podejmuj decyzje jak taka awantura o jeden zjazd. bardzo przykre 15:17, 03.07.2018