Maciej Maciak zadeklarował swój start w wyborach na prezydenta Włocławka. Właściciel telewizji CW24 zamierza ubiegać się o najważniejsze stanowisko w mieście z ramienia własnego komitetu.
Jak mówi w rozmowie z DDWloclawek.pl, decyzja zapadła w poniedziałek po lekturze wywiadu z kandydatem Prawa i Sprawiedliwości, Jarosławem Chmielewskim, który w zawoalowany sposób mówił o "aktorze jednej ze stacji telewizyjnych". Maciak odebrał to jako zwrot w jego kierunku. - To spowodowało, że postanowiłem kandydować - wyjaśnia.
[ZT]27470[/ZT]
Jak dodaje, nie chciał rozczarować również osób, mieszkańców Włocławka, które podczas wielu rozmów, również w trakcie realizacji materiałów CW24, zachęcały go do startu w wyborach.
- Ja wszystkim moim rozmówcom mówiłem: spokojnie, zobaczymy, czekamy na właściwego kandydata, abyśmy wszyscy mogli go popierać. Niektórym faktycznie mówiłem, że będę startował, aczkolwiek nie byłem wtedy przekonany. Jeżeli jednak tacy ludzie ze znikomymi osiągnięciami, jak pan Jarosław Chmielewski, mają zarządzać miastem, którego jestem mieszkańcem, a znam pana Chmielewskiego od wielu lat, ludzie, którzy twierdzą, że chcą być prezydentem wszystkich włocławian i jednocześnie w tym samym artykule nie szanują obywateli, w tym przypadku mojej skromnej osoby, są po prostu kłamcami. Nie można dopuścić ich do władzy, bo nie będzie żadnych zmian. Nie wierzę panu Chmielewskiemu, że będzie prezydentem wszystkich włocławian. Chciałbym być alternatywą dla niego - wyjaśnia.
Co Maciej Maciak chce zaoferować włocławianom? Co zmieni się w mieście, gdy zostanie prezydentem?
- Z racji tego, że prowadzę dość intensywne życie publiczne, w swoim przekazie i materiałach na każdym niemal kroku i wypowiedzi, udzielam odpowiedzi na to pytanie. Chodzi o racjonalne, rozsądne gospodarowanie miastem. W jednym zdaniu można by to zawrzeć, że będziemy robić wszystko to, co się opłaca dla miasta, nie tylko dla budżetu, lecz dla ogółu mieszkańców. Ja miasto traktuję nieco inaczej niż dotychczasowi politycy.
Komitet Macieja Maciaka ma zostać zarejestrowany w najbliższym czasie. Jak dodaje sam kandydat, środowisko osób, które powalczą o mandaty radnych dopiero się tworzy. Maciak już dziś jednak zapewnia, że na listach jego komitetu znajdą się osoby o różnym światopoglądzie i orientacji politycznej.
gaga11:28, 22.08.2018
Men.. m..de ...dą pogania.
zgroza11:29, 22.08.2018
Robi się ciekawie, wyniki wyborów pokażą ilu fanów mają
jego tendencyjne materiały , rozmijające się z rzeczywistością.
To jest populizm w najlepszym wydaniu.
Narodowiec23:23, 02.09.2018
Konkretny człowiek ,a nie polityczny dewiant .
Krzysztof S22:23, 07.09.2018
Ale tu osób opóźnionych w rozwoju te marne teksty jak by gowniarzernia dostała komórki i hejtowala
dfkljksd11:33, 22.08.2018
No i dobrze, może i potrzeba takiego "oszołoma" który przewróci włocławski syf do góry nogami. Mój głos Pan ma.
wyborca11:52, 22.08.2018
Mój też!
lida20:45, 22.08.2018
ja też zagłosuje bo mnie wszyscy wku.....ą
Separatysta BOBAS11:35, 22.08.2018
Oj i to bardzo intensywne... aż do bólu...
A czym tu Szanowny Panie redaktorze gospodarować?
No chyba, że etatami w Urzędzie Miasta i tymi w podległych spółkach.
Faktem jest, że nie chodzi Pan w białym szaliczku, garniturek od czasu do czasu, hmmm?
Prezencję pan ma i chyba miłą aparycję także, to powinno wystarczyć włocławskiemu wyborcy. Co Pan oferuje poza rozsądnym gospodarowaniem? Może niech pan wyskoczy z postulatem, że nie powoła Pan żadnego wiceprezydenta, bo oni są niepotrzebni i zrzeknie Pan się płowy pensji na cele dobroczynne - remont zdemolowanej ścieżki rowerowej na wikaryjskie.
włoc13:42, 27.08.2018
i tak nie ma żadnych szans zostać , jedynie przeżyje przygodę swojego smętnego życia
sam ja11:38, 22.08.2018
heca na 100 fajerek
jeśli to prawda to widać że gość ma olewcze podejście potrzeb miasta i leci wyłącznie na kasę
Zajmij się Pan dziurami w jezdniach, źle położoną kostką chodnikową i krzywo przystrzyżonymi trawnikami.
Po prostu nie rób sobie jaj z mieszkańców tego pięknego miasta
Separatysta Bobas 11:44, 22.08.2018
Panie Redaktorze kochany,
Niech Pan pojedzie z kamerą i zobaczy ścieżkę rowerową na Jeziorko Wikaryjskie, woła o pomstę do nieba, nikt się tym nie chce zająć. Leśniczy jest od pilnowania kłusowników, sarenkom dać jeść, dzikom podsypać, itd. Zagłosuję na Pana jeśli połowę pensji przeznaczy Pan na w/wym. ścieżkę. Pracę można wykonać w ramach robót publicznych, róż Pan cztery litery, że tak się wyrażę. Oczywiście wiceprezydentów ma nie być, bo oni tylko koszty generują. Ogólnie Pan Maciej to rozumny człowiek i jak dobrze pomyśli, to na pewno się wyśpi. Tego człowieka nie przekreślam, ale garnitury na bok, sweterek schludny wystarczy.
Separatysta BOBAS13:07, 22.08.2018
Co więcej panie Redaktorze. Podpowiem, że tą ścieżką rowerową na Jeziorko Wikaryjskie mogliby zająć się także w ramach praktycznej nauki zawodu uczniowie Zespołu Szkól Budowlanych we Włocławku, przecież oni mają praktyki szkolne, często siedzą i nie wiedzą co ze sobą począć. Ludzie by też pomogli w ramach czynu, bezrobotni, itd. Wtedy by nie był potrzebny żaden autobus MPK, który jeździ jak słonko na Rysiej zaświeci, bo ludzie mają swoje rowery. Znam pana w podeszłym wieku , który dzień dnia od ponad niemalże już 15 lat jeździ z Zazamcza do zmarłej żony na cmentarz w Pińczacie ( może być mróz -20, deszcz, gołoledź, każdego dnia mknie). Ścieżka jest tak zdewastowana, że musi korzystać z trasy szybkiego ruchu. Inni robią to samo, zatem bezpieczeństwo i jeszcze raz bezpieczeństwo.
HMM14:18, 23.08.2018
RÓŻ?
uparty11:46, 22.08.2018
Moim zdaniem gdyby nie wystartowal to cala jego telewizyjna robota byla na marne. Moj glos tez Pan ma. Jeszcze tylko zanim zacznie pan kandydowac czekam na program ile prezesi spolek i prezydenci maja zaleglych urlopow bo to przed wyborami tez wazna sprawa dla kasy urzedu miasta
Też, za!20:30, 22.08.2018
Masz rację! Odwalił swoimi reportażami kawał dobrej roboty!
Zmusił osoby odpowiedzialne do właściwej reakcji, na co są dowody!
Pigwawieslawa11:54, 22.08.2018
Ale jaja i kabaret.....
włocławiank11:55, 22.08.2018
Nigdy nie hejtowałam w internecie ale teraz muszę: ten facet to dno pod każdą postacią.
duzyM10:09, 24.08.2018
Jak sie nie ma argumentów to sie dowala na slepo tak?
mieszkaniecss11:56, 22.08.2018
Niech Pan pokarze w tv ulicę dziewińską 9 czy 9a - pół roku temu położony chodnik a teraz ma być zdejmowany bo wymiana rur kanalizacyjnych i ponownie będzie kładziony -tak to planują spece w UM
wielebny11:58, 22.08.2018
!!! Igrzyska !!! Wyciągnijcie mu historie ze sklepu motoryzacyjnego na Okrzei, traktowanie klientów i pracowników, dotację na rozkręcenie CW24. Kto pierwszy opisze jego epizody z młodości, które kładą się cieniem na dzisiejszą postawę? Kto pamięta stroniącego od dziewcząt safandułowatego nieudacznika z czasów LMK?
do dziecka12:24, 22.08.2018
...a ja jako 17 letni (40 lat temu) chłopak kradłem jabłka z sadu sąsiada, na co ten się złościł. I co "geniuszu"? A jak bylem w przedszkolu, to zrzuciłem talerz z jedzeniem na podłogę!
A jak byłem w wojsku, to wyjechałem na dwudniową "przepustkę polską" do dziewczyny.
I nie pozwoliłem sobie, aby ktoś ze mnie robił idiotę ani w sklepie, ani na ulicy. ja z tego już dawno wyrosłem, a ty chłopcze?
Nadal się w tym grzebiesz jak w szambie?
Ja114:14, 22.08.2018
LMK? przeciez on wszem i wobec mowi ze konczyl II LO. Sam sie gubi gdzie chodzil do szkoly
Włocławek14:27, 22.08.2018
Ma Pan rację - w sklepie zachowywał się nie jak właściciel sklepu ,ale jak udzielny książę. Klientów traktował jak piąte koło u wozu. Pozakładał kamery w sklepie. Reklamacje , lekceważenie klientów ,krzyki to u niego codzienność. Miał klientów w d......,o pracownikach nie wspomnę. Zarozumialec i wszystkowiedzący. Szkoda gadać. Już widzę co się będzie działo w urzędzie jak go wybiorą.
NOWY12:05, 22.08.2018
Rozumiem ze to ZART !!!!!
ttt12:08, 22.08.2018
Taki sam żart jak kandydatura pozostałych Panów
Mieszkaniec Wieśławk12:09, 22.08.2018
Rwał się do stołka prezydenckiego od zawsze!! Ale niby to z musu. czyli znane już nam od dawna hasło: "nie chcem ale muszem" (pisownia oryginalna).
Następna śmieszna postać. Szkoda tego miasta, od 1990 roku ma problem z włodarzem. Co rusz to miernoty nie ogarniające potrzeb społeczeństwa, realizujące swoje dziwne wizje.
p.s.: czy p. Kuźniewicza to osunięto z tytułu odpowiedzialności za złe inwestycje z czasu jak był wiceprezydentem właśnie od inwestycji? Dotyczy to: bruk na Zielonym Rynku, scena pływająca, Browar B (brak sal prób dla zespołów, fatalna komunikacja ze sceną i sama scena itd), przystań OSiR na Zalewie, przystań Bojańczyka - 3 baraki za 34 mln PLN (jak wioślarze musieli kawał nosić łodzie tak teraz mają 50 m krócej!!!!), zabetonowanie Starego Rynku itp. Chyba, że zaraz dowiemy sie co zostało zepsute w MPEC ??
Ja114:17, 22.08.2018
Kiedys podobne pytania juz dostal Kuzniewicz,spial sie,poblokowal wiekszosc pytajacych i zwalil wine na innych na zasadzie kelnerskiej:"to nie ja,to kolega"
A.L.12:15, 22.08.2018
Super - nareszcie jest alternatywa dla kolesi typu Gajda Obiecajda, którzy ze względu na to że są uwiązani na smyczach partyjnych w sumie mogą tylko poruszać palcem w bucie.
Polo14:46, 22.08.2018
Naiwny człowieku. Jeżeli wejdzie bez zaplecza politycznego oraz bez doświadczenia to zostanie wciągnięty nosem po kilkunastu tygodniach. Prezydent Miasta musi mieć silne zaplecze polityczne i jaja jeżeli ma być skuteczny. Popytaj jego byłych pracowników co to za człowiek.
CREDO20:35, 22.08.2018
Polo14:46, 22.08.2018
Prezydent musi mieć przede wszystkim profesjonalnych urzędników, a nie partię!
Partią prezydenta powinien być wyłącznie WŁOCŁAWEK.
Jest takie porzekadło: zadbaj sam o siebie, to inni także zadbają o ciebie!
I to jest CREDO DOBREGO RZĄDZENIA.
Moje zdanie12:16, 22.08.2018
Maciak przynajmniej widział to, na co inni samorządowcy z prezydentami włącznie byli ślepi, lub chcieli być ślepi!
Przypomnijcie sobie te ciekawe przypadki przepłacania inwestycji. Przypomnijcie sobie drogowe buble! Przypomnijcie sobie inne skandaliczne przypadki.
Sam rozmawiałem z wieloma ważniakami samorządowymi w mieście:
w odpowiedzi na wskazane ułomności było jedynie mydlenie oczu i nic nie robienie w sprawie likwidacji samorządowych ułomności i kolizji z przepisami prawa!
Trzeba mieć manko w szarych komórkach, aby nie dostrzec tego, że Maciak paluchem (czytaj: kamerą) wskazywał odpowiedzialnym osobom to, co powinni widzieć ślepi urzędnicy magistratu!
Więcej robił dobrej roboty dla miasta niż ci, którzy brali lekką rączką uposażenie z naszych pieniędzy pobranych w podatkach, i ktorych było zawsze mało!
Popatrzcie na brud na przystankach, za które odpowiadał wydział komunalny pod batutą z-cy prezyd. awansowanego ostatnio pana N.
Na każdym rogu na każdy słupie są nielegalne ogłoszenia, za które należało karać mandatami, aby miasto mialo więcej pieniędzy na niezbędne dla Mieszkańców i dla DOBRA Włocławka wydatki!
Tutaj na DD wiele razy pisano,że miasto jest brudne i zaniedbane! Nikt nie potrafił przez tyle lat uporządkować tego? Tacy kandydaci powinni usłyszeć staropolskie "veto"!
Znam osobiście przypadki, kiedy magistrat tworzył wymyślone podatki w kolizji z prawem!
Tak !!!
I nie udało się, bo te zamierzenia były niezgodne nie tylko z prawem polskim, ale także z prawem unijnym.
Może wreszcie koniec - u diaska - z prostactwem, z chamskimi epitetami na sali Rady Miejskiej podczas sesji, jakie sobie serwowali radni! Może koniec z rękoczynami wobec dziennikarzy, które się w minionym czasie zdarzały.
Może wreszcie ktoś będzie walczył o to, aby włocławski szpital był tak wyposażony w urządzenia, jak ten w Toruniu przy ul. Św. Józefa!
A nie - ciągle można było słyszeć: to nie nasza sprawa, to problem Torunia. To kto do jasnej cholerrrci leczy się w szpitalu na Wienieckiej? Torunianie?!
Może zamiast podwyżek podatkowych będą zniżki podatków i płatności.
Ile razy tutaj na DD pisano, że płatności na cmentarzu są jedne z najwyższych w regionie?
Może nie będzie milionowych podarunków ze strony magistratu pieniężnych dla firm spoza Włocławka! Mam taki wykaz w domu!
Zamiast być na "NIE" wobec bezpartyjnego Maciaka, może warto się zastanowić nad tym, że więcej żadna "OSOBISTOŚĆ" partyjna nie przyjedzie do Włocławka, jako dyktator wskazujący "kierunki działania w Mieście" dalszego działania na naszym włocławskim podwórku, lecz tylko przyjedzie jako gość, wszelako godnie przyjmowany, ale bez dyktatu jak włocławianie mają się rządzić, aby dobrze żyć !
Ja114:18, 22.08.2018
Jako dziennikarz widzial i wytykal. Jako ew.prezydent szybko o tym zapomni
Pomocny12:17, 22.08.2018
Panie Maćku nie daj się wkręcić w ścieżkę na Wikaryjkę, to nie jest teren miasta a jeśli nawet to byłby używany tylko sezonowo. Proponuję inne ścieżki np. brakujące kilkaset metrów pomiędzy Barską a rondem na Alei Kazimierza Wielkiego używane całym rokiem. Chodnik w tym rejonie za czasów PRL szczególnie w okolicy Żelazne Wody.
Wizard12:42, 22.08.2018
Powiew świeżości i innego spojrzenia niż partyjne, wreszcie kandydat niezależny :) może to miasto wstanie z kolan, życzę powodzenia :)
suweren12:53, 22.08.2018
HA, HA, HA ! zaśmiał się suweren po marsjańsku.
Szyszy12:57, 22.08.2018
Szanowny Panie Redaktorze. Sklepem nie umie Pan zarządzać. Nie szanuje Pan swoich klientów a jak Pan chciałby zarządzać miastem i jego mieszkańcami. Proszę się nie ośmieszać.
sklepikarz20:08, 22.08.2018
Znam takich ludzi, którzy nie potrafią zarządzać sklepikiem, a potrafią rządzić dużą firmą. I znam również innych, którzy POTRAFIĄ ZARZĄDZAĆ sklepem i kompletnie nie potrafią dużą instytucją - udając, że potrafią.
Wolę tych pierwszych, niż tych drugich.
----------
Ci, którzy potrafią rządzić w sklepie - TO NIECH lepiej W SKLEPIE ZOSTANĄ.
Tam będą skuteczniejsi i z korzyścią dla siebie oraz ludzi.
KLĘSKA !12:57, 22.08.2018
Swego czasu byłem świadkiem jak ten osobnik potraktował klienta w swym sklepie z autoczęściami - wyszedłem z kolejki zniesmaczony i udałem sie gdzie indziej, więc już od tamtego czasu mam wyrobione o nim zdanie. Teraz "odnalazł" się jako zagorzały tropiciel korporacji wszelakich, krytykant USA, przyjaciel Putina, gospodarz antenowy wszelkiego rodzaju oszołomów... Do swych wynurzeń zaprasza najczęściej płatnego klakiera, który tylko mu przyklaskuje i potwierdza jego "złote myśli" - wstyd i żenada. Z wielką pasją atakuje Wojtkowskiego, ale na krytykę innych/większych kreatorów obecnej sytuacji politycznej już odwagi nie staje. Woli zajmować się "upadkiem" Szwecji, Francji i Niemiec za sprawą inwazji emigrantów. Włocławianie - zamieniliśmy Pałuckiego na Wojtkowskiego, wg mnie to był błąd, ale gdy zagłosujemy na tego oszołoma to dopiero będzie kaszana.
Majoness13:10, 22.08.2018
Masz 100% racji. A takim klientem w jego sklepie byłem też ja.
wiesław wojnar14:32, 22.08.2018
Też raz zostałem potraktowany jak potencjalny złodziej w jego sklepie (a chciałem wymienić część którą mi sprzedali dzień wcześniej, nie taką jak potrzebowałem), widziałem też jak publicznie obśmiał i zwyzywał od idiotów starszego pana w kolejce...
Grant 20:41, 22.08.2018
Doświadczyłem tego samego... Ten pan potraktował mnie dawno dawno temu jak smiecia w swoim sklepie.. Mojego głosu nigdy nie dostanie ponieważ uważa się za kogoś lepszego.
Paweł10012:59, 22.08.2018
Pewne to już było od grubo ponad roku, gdy pojawiały się w CW24 pierwsze programy tego Pana odnośnie rozmaitych problemów mieszkańców. Była to świetna podbydowa do startu o fotel prezydenta naszego miasta. Wiadomo, że bezinteresownie tego nie robił teraz jest chociaż potwierdzenie po co. Pozostaje mieć nadzieję, że gdy zostanie wybrany nie zniknie gdzieś w ścianach swojego gabinetu tylko nadal aktywnie będzie widywał się z mieszkańcami i stawiał czoła ich problemom. Chociaż patrząc na poprzedników to... Pozdrawiam
A może...13:13, 22.08.2018
...a może decyzja o kandydowaniu Maciak przyszła znacznie później, niż jego reportaże ?! Właśnie dopiero po tym, kiedy każdy z nas już wcześniej także widział zaniedbany park, zabrukowane nieudolnie rynki, spartolone drogi, schnące drzewa i tp.
Medioznawca13:02, 22.08.2018
Kłamczuszek, a na konferencji prasowej kto powiedział posłowi Lenzowi, że nie będzie kandydował? I samemu krzycząc na cały pl. Wolności zarzucał posłowi kłamstwo?
Poza tym, nie wiem jak to wygląda prawnie, ale chyba na czas kampanii powinien zawiesić swoją działalność redakcyjną?
Decydent13:15, 22.08.2018
Masz niedobór neuronów? czasem człowiek, widząc czyjąś nieudolność wreszcie na coś się decyduje, czekając bezskutecznie na zmiany?
Medioznawca13:31, 22.08.2018
Daj spokój, nie bądź naiwny. Po mieście od długiego czasu krążyły plotki o jego starcie, a mając telewizje trochę byłby to strzał w kolano gdyby wcześniej się zdeklarował. Kiedyś Maciaka próżno było szukać na ekranie telewizora a swoje poglądy wypowiadał ustami swoich redaktorów. Wraz z jego pokazaniem się na antenie już było wiadomo o co chodzi.
Najbezpieczniej i najwygodniej powiedzieć: ''Nie chcem, ale muszem''.
Wyjeżdżam stąd13:05, 22.08.2018
To może zostanę?
Jantar 6113:05, 22.08.2018
Panie Maćku masz Pan już dziś mój głos i całej mojej rodziny . Może wreszcie interes nas Włocławian będzie ważniejszy niż tych wszystkich pseudo partyjniaczków . A przede wszystkim odbierzemy nam należne pieniądze na inwestycje ,( zabierane) przez Bydgoszcz i Toruń .
Majoness13:05, 22.08.2018
Ale syf!!!
xxl13:29, 22.08.2018
jeżeli powodem kandydowania na urząd prezydenta miasta jest to, że Chmielewski nazwał ..maciaka aktorem stacji telewizyjnej to czym prędzej kandydat powinien udać się do psychiatry o poradę na skołatane nerwy.Jak przeglądam kanały telewizyjne i widzę tę gębę to wyłączam telewizor. Patrzeć i słuchać nie można. Promował Wojtkowskiego, że bałagan w mieście i ta śpiewka trwa nadal. Nadawał by się raczej na sprzątacza w mieście. Postuluję aby utworzyć etat i zatrudnić gościa.
N13:36, 22.08.2018
Kto to jest?
.13:43, 22.08.2018
to jest bardzo "nieciekawy" gościu.
gargamel13:50, 22.08.2018
Panie Jacku Lebiedziński - POBUDKA.
pab13:54, 22.08.2018
Pan Maciak od kilku lat prowadzi nieustająco kampanię wyborczą. Obiektywizmu dziennikarskiego zero, teraz przynajmniej nie musi udawać
Mazurek22:55, 22.08.2018
Zero obiektywizmu dziennikarskiego??? a Polsat, TVP, czy tvn ile mają tego obiektywizmu twoim zdaniem?
Do Mazurek06:59, 23.08.2018
A czy artykuł jest o Polsacie, TVN, TV1? Nie! Po co więc o tym piszesz?
kolejny obserwator14:12, 22.08.2018
No to robi się coraz ciekawiej-lista do koryta coraz barwniejsza-zobaczymy czy w razie wygranej gość będzie gadał i robił tak jak obiecał w swoich programach-ciekawe??..????????
Mieszkaniec14:21, 22.08.2018
Zapowiadają się ciekawe wybory...
pol14:27, 22.08.2018
A jaki ma program działania? , a jakie ma zapatrywania na straż miejską?
Nick14:30, 22.08.2018
Towarzysz sz-maciak na prezydenta??? Ha ha ha!!!
bury10:16, 24.08.2018
sam szmaciak jesteś, jak nie wiesz jak merytorycznie sie odezwać to lepiej zamilcz bos prostak
Nick14:36, 24.08.2018
Nie mów do mnie "prostaku" prostaku, bo pomyślą, że jesteśmy braćmi :)
Opalony13:13, 06.09.2018
Niedouczony cham jestes
Marko14:31, 22.08.2018
Glos 10 osob z mojej rodziny. Cieszymy sie i czekamy na to by wreszcie ktos niezalezny zrobil porzadek. Ave
Omujborze 1 14:34, 22.08.2018
Jeśli kiedykolwiek ktoś oglądał TW24 to nie będzie miał złudzeń , ze p. Maciak od dawna miał wielka chęć na fotel prezydenta miasta. Ale wytykanie obecnej władzy nie zawsze zawinionych przez nią błędów typu krzywy chodnik , dziura w asfalcie czy brudny kubeł na śmieci to jeszcze nie argument dzięki któremu można aspirować na to stanowisko. Zawsze kiedy oglądam te ?gospodarskie?programy nie mogę wyjść z podziwu nad hipokryzją tego pana . Kto widział jego posesje i panujący wokół niej ?porządek? będzie wiedział co mam na myśli...
krzys196415:02, 22.08.2018
W końcu Panie i Panowie mamy kandydata na Prezydenta.
Patriota15:16, 22.08.2018
Biedroń w Słupsku pokazał. Maciak pokaże we Włocławku. brawo Panie Macieju...obywatele mają teraz głos. Partyjniactwu dziękujemy...
Xxxxxxxx 15:19, 22.08.2018
O Qr. Tacy z naruszonym ego są najgorsze.
tfupis15:19, 22.08.2018
Panie Maciak - też jesteś kłamcą
Ktoś15:23, 22.08.2018
Miałem przyjemność prosić tego pana o zrobienie materiału.Powiem tylko tyle.Czlowiek który nie umie rozmawiać z ludźmi.Czuje nad nimi przewagę.Wrecz sprawia wrazenie osoby ktora ma wysokie mniemanie o sobie.Straszny czlowiek.Jesli zostanie Prezydentem naszego miasta nie wróży to nic dobrego.
nickol15:59, 22.08.2018
Pewnie spuscił Twoją sprawe bo była *%#)!& albo wbrew ludziom...
Mon Dieu19:55, 22.08.2018
Przyznam, że ja też nie umiem rozmawiać z niektórymi ludźmi ...chamowatymi, wulgarnymi, widzącymi w innych jedynie swoje, osobiste korzyści finansowe. Miesiąc temu spotkałem takiego i ze wstrętem odrzuciłem możliwość utrzymywania z tym kimś jakichś kontaktów.
Współczuję ci, że nie odróżniasz mniemania o sobie w sensie negatywnym od najnormalniejszego w świecie zwykłego poczucia własnej wartości, które ma każdy człowiek i co jest rzeczą ogólnie oczywistą.
Ciekawe - jakim cudem przypisujesz sobie także wróżbiarskie umiejętności Pytii Delfickiej lub Nostradamusa i przepowiadasz przyszłość?
Ileż to trzeba mieć w sobie zarozumialstwa, pyszałkowatości, aby czuć się władnym do przepowiadania czyjejś przyszłości? I kto tu ma: --- wysokie mniemanie o sobie? Czyż - nie przypadkiem - ty?
Danny15:28, 22.08.2018
To już jest parodia nad parodie! Komedia nad komedie!!!!! Ha ha ha ha.. Szkoda że Pan Bóg dał mi chociaż trochę kultury, samokontroli,odrobinę wstydu, trochę inteligencji.. Szkoda.. Bo też bym zakandydował na urząd Prezydenta. Trzeba mieć tupet.. Zero wstydu.. Taki prost...k i piz...a męska!!! Zero kultury, zachowania.. Inteligentny człowiek omija tego chłopka z daleka. Mam nadzieję że dostanie tylko jeden głos. Tylko jak sam na siebie zagłosuje. Ludzie obudzcie się!! Miałem dziś oglądać wieczorem kabaret. Zamiast niego przeczytam jeszcze raz ten artykuł. K....a. To jest dopiero kabaret..
Do beockiego17:42, 22.08.2018
Ad Danny haha
Ty i kultura - to klasyczny oksymoron. Chociaż i tak nie wiesz co to znaczy.
MAST23:38, 25.08.2018
Paręnaście nick'ów i wszędzie o kabarecie. Ile tam dzisiaj dają od hejtu?
Wyborca15:35, 22.08.2018
Jak widać Pan redaktor uznał że za mało pieniędzy dostaje od Miasta wiec postanowił położyć ręka na całym budżecie miejskim. Niedawno jeszcze spółki miejskie płaciły pieniądze a Pan przestał się krytycznie wypowiadać na temat działalności obecnego Prezydenta. Teraz jak to wszystko się urywa postanowił Pan kandydować. Pan musi o interesie społecznym, wydaje mi się że ten Pański interes jest tylko ulokowany w Pana kieszeni.
śmietnikowy17:47, 22.08.2018
Ja zastanawiam się, gdzie podział się twój mózg wyborco. I mam przekonanie, że został ulokowany na śmietniku.
Janek S.15:58, 22.08.2018
Maciek! Brawo - popieram!
Kujawiak16:00, 22.08.2018
Masz nasz głos.Niestety obawiam się ,że znowu wygra jakiś antypolski śmieć ,który dba tylko o dobry interes dla znajomych.
Separatysta BOBAS16:13, 22.08.2018
Jeśli na arenie nie pojawi się inny kandydat najprawdopodobniej oddam głos na Pana Redaktora Macieja. Powody są bardzo proste. Dość tych cuchnących garniturów.Wiele może nie zrobi, bo mamy takie durne czasy jakie mamy, ale być może przewietrzy ten miejski smród na Zielonym Rynku. Spójrzcie na zdjęcie Pana Macieja, czy pokazuje bialuchne ząbki? Normalny gość, tak mi się wydaje, ale precz ręce od tych politycznych cwaniaków, którzy non stop gościli u Pana na kanapie i bredzili od rzeczy. Może Pan Stocki nie raz coś mądrego powiedział, ale reszta bujdy na resorach. Nie znam człowieka, ale mam chociaż jakąś alternatywę, bo jak patrzę na tych innych frycków, przepraszam Państwa, ale nie dobrze mi się robi. Pan Chmielewski, że kąpielisko nam ulepi, a lep se w Brześciu Kujawskim, pomidory sadź, jabłka zrywaj... Dla mnie jeszcze bardzo ważnym odniesieniem będzie lista kandydatów do Rady Miasta komitetu Pana Maciaka, jak zobaczę starych ujadaczy i cwaniaków, to paszła von i na wybory nie pójdę. Rozumiem, że Pan Maciej mieszka we Włocławku?
Danny16:25, 22.08.2018
Człowieku... Dziękuj Bogu że go nie poznałeś! I rób wszystko byś go nie poznał!! Wstyd go znać! Kto go choć trochę zna wie o czym mówię. Tylko trochę..
Frątczak16:30, 22.08.2018
Mieszka we Włocławku od urodzenia, znam bo byliśmy sąsiadami
Nikły nick16:40, 22.08.2018
do Danny16:25, 22.08.2018
Masz rację, tak pisząc! Są bowiem ludzie, którzy się gubią, przebywając wśród ludzi inteligentnych i dlatego unikają ich, jak parzącego ognia. Przy takich myślących wyłazi na wierzch - jak rosówki w mokry dzień - ich niewiedza, ignorancja...
nickol16:29, 22.08.2018
Pewnie spuscił Twoją sprawe bo była *%#)!& albo wbrew ludziom...
Daniel K.16:37, 22.08.2018
Czytam i patrzę w kalendarz. Czy oby dziś nie jest pierwszy kwietnia!! Pośmiewisko... Nowa wersja Kariery Nikodema Dyzmy.. Z mała różnicą. Tamten "skończył Łoksford" Ten LMK.. Jedno trzeba mu przyznać. Wesoły człowiek z niego zawsze był. Gdzie nie poszedł wszędzie go zawsze w towarzystwie wyśmieli. I tak niestety zostało..
qw_16:44, 22.08.2018
Czyżby miał zastąpić Chmielewskiego jako kandydat PiS?
otrzeźwiał02:17, 23.08.2018
On już z PiSu się wyleczył , kiedyś bardzo bardzo za Chmielewskim ale jak Chmiel zaczął go straszyć łobuzami z ciemnego Chryslera to zmienił zdanie
Lidka W.16:57, 22.08.2018
O matko i córko !! A potem w tv sam będzie się promował.???? gratulowac pomyslu i trzymać kciuki by Włoclawianie nie okazali się baranami.
do Lidki17:13, 22.08.2018
Wystarczy we Włocławku jedna taka owieczka...
Ciekawy17:25, 22.08.2018
Przecież to zwykły kłamca
Mieszkaniec powiatu17:38, 22.08.2018
Nowa twarz i nowi ludzie. Czas na zmiany ...a te złośliwe komentarze, to chyba piszą Ci, co już portkami trzęsą o posadki. Już jeden z MPEC wyleciał...wyleci ich wielu... Brawo Maciak.
Spekulant17:44, 22.08.2018
Cwana gapa z Pana Maciaka...jak tak włosy przyliże to toczka w toczkę premier Mateusz Krzywousty. Może liczy na to, że ludzie będą głosować przez pomyłkę?
Sprzedawca17:50, 22.08.2018
... a na co ty liczysz? Rozumu w sklepie już nie kupisz. Towar już wyprzedany. :-)
Spekulant21:33, 22.08.2018
uuuu..widzę że na pisuara trafiłem. Więc jak się zwracasz do mnie to "Ty" pisz wielką literą.
Kowalski17:49, 22.08.2018
Parodia.Poważny kandydat na prezydenta i dziennikarz.Ma szanować miasto a nie szanuje nawet swoich znajomych,klientów i praconików.Od lat chodzą plotki że nie płaci pracownikom za wykonaną pracę.Nie bez powodu taka rotacja w redakcji.Sprawdzcie sami.
qw_20:18, 22.08.2018
W czasie studiów aplikowałem do nich. Pierwsze pytanie dotyczyło moich poglądów politycznych, a w dalszej kolejności pytała o opinię dot. wybranych działań urzędującego wtedy prezydenta Pałuckiego. No i oczywiście nikt tam z reporterów nie zarabia więcej, jak minimalnej stawki.
kogut18:17, 22.08.2018
no coż...parę godzin temu przeczytałam tę piorunującą i jakże bawiącą mnie informacje o starcie Maciaka. A że znam pana dość dobrze i chętnie dzielę się wiedzą na temat jego poczynań uznałam, że to doskonała okazja, aby napisać kilka zdań prawdy. Jednakże odłożyłam to na godziny popołudniowe, gdyż w pracy należy skupić się na obowiązkach, a nie przyjemnościach. Na artykuł weszłam około 20 minut temu. Przeczytawszy komentarze zdębiałam. Otóż okazało się, że nie tylko ja dobrze znam pana redaktora. Z komentarzy wynika, że mamy do czynienia z niewykształconym chamem, prostakiem, infantylnym gadułą, kłamcą megalomanem, nie szanującym ludzi i swoich pracowników wyzyskiwaczem i leniem. Hmmm...cóż mogę dodać. Może jedynie to, że Maciej Maciak prezentuje swoją osobą, poglądami i zachowaniem dno dna. Jeżeli ktoś nabierze się na jego retorykę to wypada mu tylko współczuć: głupoty i ignorancji. A coś mi się wydaje, że podczas tej kampanii wyjdzie na światło dzienne nie jedno świństwo zgotowane przez tego pana innym ludziom. Nie mogę się doczekać. Z pozdrowieniami. Stara znajoma.
Niestary nieznajomy18:48, 22.08.2018
Ja bym się nie przyznał do takiej "miłej" i naturalnie "życzliwej" starej znajomej. Współczuję Maciakowi, że nie wcześniej poznał się na takim ssaczym okazie i jestem w euforycznym stanie, że nie mam wśród swoich przyjaciół takich "starych znajomych".
kogut19:00, 22.08.2018
Dzięki nieznajomy. Obecna nieznajomość z tym panem to szczęście i spokojny sen (nocne wiraże w skodzie potrafią wykończyć niejednego zapaleńca). I potwierdzam: Maciak nie potrafi poznać się na ludziach, na szczęście ludzie bardzo szybko potrafią poznać się na nim.
Ktuś00:08, 26.08.2018
Stara znajoma o pseudonimie kogut? Grodzka, ty ty?
dezodorant18:32, 22.08.2018
Nie ważne zresztą jaki jest, ale czy w końcu ktoś (może sztab wyborczy)może mu powiedzieć, żeby zaczął dbać o higienę. Niestety Maciaka najpierw się czuje, potem widzi, a potem słucha...zazwyczaj ze zdziwieniem i załamką. Chłopie idziesz na prezydenta - zmieniaj czasem ubranie.
:)14:38, 23.08.2018
Trafiony, zatopiony! Brawo!
lik46710:24, 24.08.2018
Jak nie wiesz co pisac to głupoty i oczerniac tylko potraficie, tak wam żal że od koryta odstawieni zostaniecie? haha
TTTT18:40, 22.08.2018
Panie Maciak ..... z głową wszystko OK ?
Jacista00:03, 24.08.2018
Koniec systemowych machlojek potajemnej koalicji PO-PIS.tylko bezpartyjny kandydat Maciej Maciak może w końcu oczyścić to miasto z wszelkiego cwaniactwa.znam i popieram
kandydat19:55, 22.08.2018
jak się wk....wię to sam wystartuję i pokonam ..maciaka
Hfggg22:35, 22.08.2018
W szczaniu na odległość
o nie !!!!20:13, 22.08.2018
Wszyscy tylko nie on
Piotr bbbb20:45, 22.08.2018
To już gorszego nie ma.
Belze20:47, 22.08.2018
Za drogę "do nikąd" z Michelina do centrum oddam głos nawet na śmietnik
Impicz...20:47, 22.08.2018
Ja114:18, 22.08.2018
Nie sądzę.
Są wśród nas ludzie - znam takich, którzy ambicjonalnie podchodzą do swoich deklaracji! Nawet kosztem własnej osoby!
Też takich znam!
Znam takich, którzy z własnej kieszeni wyjęli ambicjonalnie pieniądze, aby uregulować rachunki za kogoś w ramach życzliwej pomocy!
Nie wszyscy kandydaci NA PREZYDENTA mają wadliwą pamięć.
Pamiętasz o 300 miejscach pracy?
Pamiętasz o remoncie Delfina?
Teraz słyszysz i czytasz o kąpielisku na Łubie...
Ile było programów? I co z tego zostało?!
Dlaczego nie zapytasz tych, którzy już rządzili i udowodnili; czy mają alzheimera czy nie...
Nie wyskakuj przed orkiestrę.
Zawsze zostaje impiczment, ale nie sądzę, aby był potrzebny.
Elektor21:45, 22.08.2018
Przecież ten gostek ma znamiona choroby psychicznej i nikt normalny na niego nie zagłosuje.
janie08:54, 23.08.2018
Wskaż proszę normalnego kandydata według Ciebie?
Romeo21:51, 22.08.2018
Ludzie ratunku, czy to ma być kpina z wyborców.
antyPOPIS21:52, 22.08.2018
Poszukajcie w necie informacji na temat bezpartyjnych prezydentów miast - bez tzw. zaplecza politycznego. Potrafią rządzić kilka kadencji, zdobywając np. 80% głosów, a ich miasta rozkwitają. Nie są uwikłani w rozgrywki partyjne, więc dbają o miasto, a nie o interesy swoich koleżków partyjnych.
Maciaka znam tylko z tej jego śmiesznej telewizji, w której bredzi z jakimś starszym, łysym gościem, ale jest bezpartyjny. Nie jest idealny, ale jest o niebo lepszy od tych pachołków pissowskich albo plajtformerskich.
ale22:05, 22.08.2018
Ci prezydenci rządzą tam najczęściej w oparciu o układ towarzysko-biznesowo-rodzinny.
do ale19:22, 23.08.2018
Dokładnie tak. Układ rodzinno-towarzyski, ale lokalny. Składający się z mieszkańców miasta, a nie pajaców z cyrku na Wiejskiej w Warszawie.
OlaKW22:35, 22.08.2018
A czy ten fotel zmieści się w te krzaki w których Pan Maciej z takim upodobaniem robi te swoje reportaże? :-D
mieszkaniec22:39, 22.08.2018
PiSiorowski jest. A poza tym co ten Pan umie????? Tylko jątrzy w CW24. Niestety, nie mamy kandydatów na prezydenta Włocławka w tej kampanii, żaden nie jest odpowiedni.
Janek.obserwator00:13, 23.08.2018
Może i chłop ma dobre intencje, tak prywatnie jako człowiek. Ale porywa się za wysoko. Obserwując jego wypowiedzi i jego materiały oraz ich poziom, stwierdzam, że niech lepiej będzie tam gdzie jest. Bo nie wróży to nic dobrego.
październik00:53, 23.08.2018
JA głosuje na Maciaka. Dlaczego?
Nie wyobrażam sobie po raz kolejny oglądac twarzy
1. Pałuckiego, Stockiego i Wesołka w jednej paczuszce
2. Kuźniewicza i jego wesołego miasteczka
3. Ludzi których nie znam a nagle chcą być prezydentami miasta
4. Lubranieckiego
5.Kukuckiego
6. Pana YYYYYYY, mmmmmmm , yyyyyy konopnickiego jąkacza ze wsi
itp.
Oni już byli. Nic dobrego nie zrobili. Dawaj Maciak, gdzie mam się podpisać, dwiema rękami i nogą jak bedzie trzeba somsiadów oblece. Ulica Płocka jest Twoja! Już ja tego dopilnuje!
Somsiad10:06, 23.08.2018
Oj pewnie nie cała Płocka
brawo Maciek 02:03, 23.08.2018
Ten Maciak jest atakowany, bowiem ukazał mieszkańcom Włocławka stopień skarlenia ich miasta w porównaniu do Torunia , głupotę , prywatę tych tzw.samorządowców , którzy entą kadencję zasiadają w radach i pasą się w miejskich spółkach jak Chełminiak czy Kuźniewicz
Tramp10:24, 23.08.2018
Podzielam Twoje zdanie w oparciu o wiedzę samorządową z innych miast. Romawiałem, spotykałem, oglądałem. Jesteśmy daleko za znacznie mniejszymi miasteczkami.
albert07:13, 23.08.2018
Żal...brak słów..ręce opadają...szkoda że louis de Funes albo Benny Hill nie żyją, byli by godnymi konkurentami Pana w wyścigu o fotel Prezydenta
MARIA K07:53, 23.08.2018
BRAWO, NARESZCIE BEZPARTYJNY.
Fish Eye08:15, 23.08.2018
Szkoda gadać... Warto natomiast przestrzec wszystkich przyjmujących zaproszenia do tej żałosnej telewizyjki, że ich szanse i autorytet drastycznie maleją. Dla utrzymania "wysokiego" poziomu CW24 obecność Pana Borsa i tego od nudziarza od astrologii - o właścicielu, obywatelu Maciaku nie wspomnę - zupełnie wystarczą.
Wyborca08:48, 23.08.2018
Powiem tak, każdy miał szansę każdy obiecywał...a miasto upada. Teraz głos ma mieszkaniec i wyborca. Daję temu człowiekowi mój głos, aby miał swoje 5 minut. Daję szansę miastu, aby partyjnym cwaniakom powiedzieć STOP. Osoby piszące złośliwe komentarze, to partyjni sługusi...mieszkańcy wybiorą komitety obywatelskie a wy pseudokomentujacy zostaniecie z ręką w nocniku...
Jan En08:52, 23.08.2018
Każdy kto miał osobisty kontakt z Panem Maciakiem wie jakie to jest niesympatyczny człowiek... bez szacunku oraz odrobiny chociaż empatii.
Masz rację09:00, 23.08.2018
Po części się z Tobą zgodzę, tyle że mieliśmy przytakujących, empatycznych, zatroskanych miastem i gó*#@ z tego przyszło tyle że nadal przytakują, są empatyczni i zatroskani miastem. Nie widzisz tu farsy?
Jubiler 10:15, 23.08.2018
Tak widzisz tych, którzy mają "wadę" mówienia prosto z mostu, gdy rzeczy nazywają po imieniu takimi jakie są??! Wolisz takich, którzy owijają qoowno w pazłotko i bezczelnie w oczy mówią (spotkałem takich samorządowców i urzędników), że to cenne klejnoty. Współczuje.
Edward M.08:55, 23.08.2018
Panie Macieju, rozliczyć należny wszystkich obecnych z obietnic wyborczych, jestem z Panem i głos odda moja cała rodzina. Dość partyjniactwa i cwaniactwa. Do roboty Panie i Panowie...
człowieku09:03, 23.08.2018
ośmieszać się oczywiście masz prawo, ale dlaczego robisz to swojej rodzinie ?
Bodo09:16, 23.08.2018
Na prezydenta miasta TYLKO RODOWITY WŁOCŁAWIANIN.!!!
prawda22:58, 26.08.2018
tu się zgodzę, ale nie ten gnom
AdamM09:23, 23.08.2018
Witam komentujących z pis, po i Was drodzy czytający te ich komentarze. Moim zdaniem gorzej być nie może w naszym mieście a P Maciak jest jedynym który zablokuje wypływ kasy z W-ka i nie będzie musiał słuchać partyjnych rozkazów jak rządzić miastem. Już wielokrotnie okazało się że wolny kandydat okazał się dobrym gospodarzem szkoda że nie u nas - ale ......zobaczymy.
SLD było PO było PiS jest i robi *%#)!& w całej PL więc co ryzykujemy oddając głos na M. Maciaka ten chociaż pracowity jest i powinien dostać szanse.
sam ja10:23, 23.08.2018
Prędzej na Stan'a Tymińskiego zagłosuje, tylko niech z Peru przyleci.
wloclawianka10:36, 23.08.2018
Potraficie krytykowac a czy widzicie lepszego kandydata? Jesli tak to prosze tu napisac i uzasadnic dlaczego warto glosowac na tego kandydata...chętnie poczytam i zaglosuje. Jesli nie to moze warto dac szanse p.Maciak, moze wkoncu w naszym Włocławku cos sie zacznie dziać bo jak narazie umiera.
sam ja10:59, 23.08.2018
Stanisław Tymiński
jest the best
wlcman11:06, 23.08.2018
Bo te miasto będzie umierać jeszcze bardziej gdy pis będzie u władzy w kraju również tej samorządowej a na to się zanosi, natomiast prezydent będzie z innej bajki. Nie będzie kasy dla miasta a partia będzie chciała pokazać że jak jej człowiek nie rządzi to miasto popada w jeszcze większą ruinę, kosztem mieszkańców. Niestety takie są realia...
Fc11:41, 23.08.2018
Czegoś tu nie rozumiem. Widziałem kiedyś pana Maćka i pana Jarosława w Ambrozji pod Kowalem jak pałaszowali żurek późą porą. Nie wyglądali na skłóconych. Raczej na kolegów. To jak to jest panowie? Kogo chcecie ogłupić? Przecież wiadomo że chodzi tylko o koryto. A może żaden z was nie wygra?
Fakt12:04, 23.08.2018
A ja widziałem w Victorii z panem Wesołowskim
Adam.12:11, 23.08.2018
A Trump i Putin - też się spotykają dajcie spokój.
:)14:35, 23.08.2018
A z Jackiem w ciepełku to nie siedzieli razem?
spoko13:39, 23.08.2018
on się ze wszystkimi lokalnymi politykierami "wąchał" (z lewa i prawa), nawet ze swoim obecnie największym wrogiem, bo chciał uchodzić za takiego włocławskiego Tymochowicza, wujka "dobrą radę", który wie "co i jak" w tym grajdole - Kaszpirowski powiatowy - i tyle. Kto mądry nie da się omamić.
Włocek13:50, 23.08.2018
Każdy abderyta tak pomyśli jak ty!! Setki ludzi codziennie kontaktuje się z politykierami, magistratem czy samorządowcami, kiedy widzą ułomności w rządzeniu - BO NIE SĄ OBOJĘTNI na problemy swego Masta. Jesteś w stanie to pojąć?
spoko14:25, 23.08.2018
Gdzie problem ??? Idż i głosuj na tego troglodytę, wesprzyj jego kampanię i na koniec postaw u Bukmachera resztę swych pieniędzy - sukces gwarantowany !
szw...łocek14:34, 23.08.2018
on nie tylko popiera, on wystartuje z nim
Kitiket00:46, 24.08.2018
A ty nigdy nie widziałeś reportera gadajacego z ludzmi.taka robota
niezłe ziółko14:51, 23.08.2018
Maciej Maciak - człowiek bez kwalifikacji moralnych i intelektualnych do piastowania jakichkolwiek stanowisk związanych z zarządzaniem czymkolwiek. Marny sklepikarz, któremu z braku konkurencji wypalił interes, nic poza tym.
Gania z kamerą po mieście, odgrywa jedynego sprawiedliwego, a z butów słoma wystaje. "Telewizja" warta rzekomo 4.000.000 zł, robiona metodami, którymi wzgardziłby początkujący youtuber. Jej merytoryczna zawartość to hałaśliwa tematyka sprzedawana w rozpadającym się opakowaniu naciąganej publicystyki, przedstawiana w sposób stronniczy, biegunowo odległy od obiektywnego reportażu. Całość traktowana wyłącznie jako interes, w rękach człowieka, który w imię podbicia "oglądalności" bez skrupułów dopuści się najgorszej podłości - kliknięcia ponad wszystko. Całkowity brak wizji i umiejscowienia własnych działań w szerszym kontekście społecznym, odklejenie od rzeczywistości, brak krytycznego spojrzenia z boku na własne dokonania cechujące typowego narcyza. Każda próba oceny przez współpracowników skutkuje rozwiązaniem współpracy. Szukający sojuszników tylko w silniejszych, a po wykorzystaniu do własnych celów lub otrzymaniu czarnej polewki pali mosty w imię wyciśnięcia jeszcze jednego materiału do wrzucenia na YouTube. Człowiek, który największą wartość nosi w sobie, wobec czego obcowanie z innymi nie może go już w żaden sposób uczynić lepszym. Co prawda nikt poza nim nie potrafi tego dostrzec i docenić faktu możliwości obcowania z istotą wyższą, z pogranicza geniuszu, czego skutkiem jest ciągły dąs, permanentna obraza majestatu oraz całkowita impotencja.
Na dzisiaj wystarczy, c.d.n.
100% racji15:01, 23.08.2018
Niecierpliwie czekam na c.d. bo to najprawdziwsza prawda. Żal jedynie tych młodych ludzi, którzy pracują na tego łebka, bo niczego dobrego to od niego się nie nauczą , wręcz przeciwnie.
Tak dla Macka.15:31, 23.08.2018
Jestem bezpartyjny. Jestem Włocławianinem ,który patrzy na upadek miasta. Pięknego kiedyś....Naprawdę Proszę Was .Zadajcie sobie pytanie. Czy Pałucki, Stocki lubi Wesołek coś dobrego zrobili? Czy każdy z nich nie miał szansy ?Możliwości? Czy arogancki i butny Kuźniewicz ,który stracił stołek prezesa to dobry wybór? A.Kukucki ,który lawiruje i tylko mówi,mówi,mówi .Tak mało konkretny i dynamiczny facet bojący sie wychylić ,zawalczyć to dobry kandydat?
Pan Maciek może nie jest wzorem cnot. Ale czy Ty? Ja? potrzebujemy dla Włocławka dla nas dla rozwoju Włocławka miernoty? Popychadła ? Marionetki? Maciak jest bystry ,ambitny ,waleczny. Jest wyrazisty i nie boi się konfrontacji. Tak.Uważam ,ze jest też bardzo inteligenty.
Jest od lat na naszym rynku .Wiem ,że kocha Włocławek. Widać to w jego reportażach.
Czy to żle ,że broni swoich racji ,zdania? Może tak tez będzie bronił funduszy dla Włoclawka.
Droga młodzieży ,która może głosować .Wy Włoclawianie. Odetnijmy w końcu powiązania
partyjne. Nabierzmy chęci na kogoś "świeżego " ,który ma pomysły i je realizuje.
Bo znowu obudzimy się w szarej brudnej rzeczywistości z myślą :"wyjechać z umierającego miasta". Zawsze przy wyborach wybieramy najlepsze zło .Wybierzmy proszę Was mądrze.
STOP cwaniakom ,układom ,kolesiom , którzy wyprowadzają kasę z mojego miasta.
6. Pana YYYYYYY, mmmmmmm , yyyyyy konopnickiego jąkacza ze wsi
itp.
Oni już byli. Nic dobrego nie zrobili. Dawaj M
Wesele16:47, 23.08.2018
Masz rację!
Nie wierzę partyjnym Chochołom. Zrobiłem kiedyś - ponad dwa lata temu - teścik. Kiepsko wypadli
Brawo Maciej16:49, 23.08.2018
Bezpartyjny dla Włocławka...nareszcie... Maćku tak trzymaj. Włoclawek na ciebie zagłosuje.
Bolo18:24, 23.08.2018
Brawo...
Duch22119:10, 23.08.2018
Sądząc po ilości żółci tutaj wylewnej to chyba Maciak nie zdawał sobie sprawy ile szamba będą na Niego wylewać...Wszak czy to się komuś podoba czy nie ale ,,tymi rencyma,, wywalczyliśmy demokrancjem...Wszak nikt jak Maciak nie zna od podszewki tą pożal się Boże działalność polityczną we Włocławku.Czyżbym się mylił?.Czekam na program a nie bełkot i obiecanki.No to niedługo dowiemy się jaki był w podstawówce,bo w LMK był nieśmiały do dziewczyn....Do @kogut - jakbym znał tą składnię i opisowość,czyżbym trafił...masz na myśli stare sprawy z nagrywanie Gorzałczyńskiej i nie tylko...Ach ta polityka,fuj.A nam potrzebny SOŁTYS a nie Prefesór.
kogut19:58, 23.08.2018
O Maćku, drogi Maćku, tyle osobom zaszedłeś za skórę, tyle skrzywdziłeś, tyle potraktowałeś jak dno, że nawet nie wiesz jak błądzisz w swoich domysłach. Nie wiem o jakie nagrywania ci chodzi (ty wiesz - wszakże z tego słyniesz) i jaką tu wyniuchałeś swoją błyskotliwością detektywistyczną personę, ale to pomyłka. Zresztą jak zawsze pomyłka. Nie znasz się na ludziach, bo nie słuchasz i nie szanujesz nikogo poza sobą. Szambo wylewane na ciebie w komentarzach to żaden przestrach wyborczy tylko niestety świadectwo tego kim jesteś i jak jesteś oceniany przez ludzi z którymi miałeś przyjemność pokonwersować. A pamiętaj, że ci ludzie to wyborcy - to włocławianie, którzy nie pozwolą na to, aby ktoś taki rządził miastem. Zresztą podejrzewam, że komitetu nie uda ci się stworzyć - przecież tworzą go ludzie, z którymi będziesz musiał przebywać, a to na dłuższą metę jest nie do zniesienia. Szukaj dalej bystrzaku mojej tożsamości - zaskocz mnie choć raz i udowodnij, że nie jesteś skończonym...
Trololo22:06, 23.08.2018
Głąby nawet nie wiedzą, że Maciak chodził do IILO a nie do LMK...
Julcia0721:15, 23.08.2018
Wszyscy startują a uważam, że Chmielu i tak wygra:))
adamos21:25, 23.08.2018
Świetny kandydat. Bardzo szczery i uczynny człowiek. W końcu ktoś by zadbał o Włocławek. Panie Macieju. Ma Pan mój głos!!!
UFO 21:25, 23.08.2018
@ kogut
Nigdy nie zaufałbym komuś, kto chce przypodobać się każdemu i zrobi w tym celu wszystko. Taki typ będzie zawsze obrzydliwy. Wolę takie osoby, które nie przez wszystkich są lubiane, bo to znaczy, że potrafią być szczerzy w swym sposobie bycia. A na szacunek ludzi - każdy powinien zapracować sam. Szacunek dla drugiego człowieka, to nie prezent urodzinowy. Szacunek - to lustro, w którym odbija się czyjaś ; właśnie godna ludzkiego szacunku postawa.
filantrop22:30, 23.08.2018
Dlatego szacunek do Maciaka jest wyrażony w tych komentarzach... Widać go. Zapracował sobie chłop. Istny prezent urodzinowy. Wspaniałe i jakże prawdziwe lutro poczynań pana redaktora. Po prostu beka.
G21:29, 23.08.2018
Zazdroszczę mieszkańcom Włocławka, że będą mieli takiego prezydenta.
Proszę się nie przejmować opłacanymi hejterami.
Pozdrawiam
Bury21:40, 23.08.2018
Maciek ile pomyj się na Ciebie tu wylewa...Czyli boją się Ciebie i dobrze. Mój głos i mojej rodziny już masz.
Trololo22:09, 23.08.2018
I robię sprawdzam hejterom Maciaka i okazuje się, że chodził do IILO a nie do LMK jak tu wypisują! Jak tu wierzyć w ten hejt na gościa?
haha22:26, 23.08.2018
Maciak przestań pisać te głupoty. Oby twoja rodzina na ciebie zagłosowała to będziesz miał sukces. A słuchy chodzą, że nawet ona ma ciebie dość. Pamiętaj - to, że sobie napiszesz 20 komentarzy pozytywnych nie oznacza, że masz 20 dodatkowych głosów podczas wyborów. Nadal masz jeden - swój. Tylko swój.
Wyborca23:06, 23.08.2018
Włączcie myślenie. Każdy z polityków, którego popierał Maciak miał w tym interes tj. lansowanie się za darmo. W normalnym świecie za taki czas antenowy musieli by słono zapłacić a tu udawanie przyjaciół w imię darmowego czasu antenowego. Ten kto zna Maciaka i nigdy go nie próbował wyrolować wie, że za lojalność potrafi się odwdzięczyć i można na niego liczyć. Politycy mają jeden cel - utrzymać się przy korycie za wszelką cenę nawet kosztem przyjaźni. Może jest ekscentrykiem ale przez to ma inne spojrzenie na świat. Włocławek potrzebuje nie konwencjonalnych metod zarządzania bo te konwencjonalne się nie sprawdziły. Czas na niezależnego kandydata. Jest człowiekiem sukcesu przez upór, konsekwencje i pracowitość. Dajmy mu szansę.
Antysystemjack00:06, 24.08.2018
Dość partyjniactwa.Macisk popieramy Cie
Wyborca z innej częś06:39, 24.08.2018
Zazdroszczę Włocławkowi, że ma takiego Kandydata. Pan Maciak dał się poznać - poprzez swoje materiały dziennikarskie w CW24TV, które bardzo często oglądam - jako osoba niezależna, posiadająca zdolność do wyrażania własnego zdania. A to nie są cechy powszechne w naszej rzeczywistości samorządowej i polityce krajowej. Szkoda, że w mojej gminie nie ma takich kandydatów...
Marko09:52, 24.08.2018
Panowie i Panie skąd taka złośliwość u Was do Pana Maciaka.Włocławek nigdy nie miał szczęścia do wybranych Prezydentów Miasta.Patrzmy pozytywnie,może tym razem ...
krzysztof z fabianek10:03, 24.08.2018
Partyjni już się boją...Maciek Fabianki Cie popierają... chłopie bierz ludzi i do roboty.
prawywyborca10:39, 24.08.2018
Patrząc po komentarzach widać jak partyjniaki ruszyli do boju, tak drżą o te stołki.Przyzwyczailiście nas do Polski partyjnej, podzielonej na pół. Ale DOŚĆ TEGO, koniec partyjniactwa. Popieramy kandydata nie uwikłanego w partyjne powiązania a znającego bolączki tego miasta.Wierzę w jego kompetencje i uczciwość a po kadencji go rozliczę.
john11:57, 24.08.2018
Wybór Macieja stanowi cegiełkę, dzięki której odbudujemy Polskę. Podstawą jest przejęcie miast przez uczciwych, mądrych patriotów.
:)12:14, 24.08.2018
w końcu sensowna alternatywa dla opatrzonych od lat partyjnych twarzy....
widz CW2413:13, 24.08.2018
Czytając komentarze zastanawiam się, czy Włocławianie są aż takimi *%#)!& Chyba raczej nie, a ten hejt to tylko jedna z zagrywek przedwyborczych zabetonowanego układu pozornie skłóconych partii. Chcecie coś zmienić, czy dalej tkwić w bagnie i oglądać te same ryje zmieniające tylko miejsce przy korycie? Co jeszcze musi się wydarzyć, żebyście zrozumieli, że WSZYSTKIE partie to jeden, wielki układ. Oglądam CW24 od dawna i żałuję, że w moim mieście nie ma takich ludzi. Nie zmarnujcie szansy na poprawę Waszej sytuacji, nie głosujcie na stare, zabetonowane układy, sprawdzajcie kandydatów na kilka lat wstecz. Polecam stronę mojepanstwo.pl
1999r23:36, 26.08.2018
Widzu, to nie hejt tylko opinie ludzi, którzy mieli rzadką nieprzyjemność obcowania z panem M w relacji podwładny, klient. I mieli czelność mieć odmienne, własne zdanie niż Wielce Oświecony.
Zielony13:31, 24.08.2018
Kto zna tego gościa wie że to dość ryzykowne aby został Prezydentem szczególnie dla tych którzy będą z nim współpracować. Każde odmienne zdanie lub wlasna opinia na poszczególne podejmowane decyzje mogą zakończyć się słowami: "spie..j stąd" , "zamknij mordę" , "wypie..j kur..a". Sesje mogą być bardzo ciekawym przedstawieniem a zarazem posmiewiskiem. Podwładni będą mieli zmieniane umowy w miarę upodobań włodarza a wynagrodzenia będą wyliczane wg jego upodobań. Każdy kto nie pozwoli się ponizac będzie złodziejem, oszustem i manipulantem.
Ten człowiek powinien dostać zakaz zbliżania się do społeczeństwa bezterminowo. Jego kretactwo i brak kultury świadczą o braku kompetencji do sprawowania funkcji publicznych. Nie takich przedstawicieli miasta mam trzeba. Niech reprezentuje nas osoba która nie przyniesie miastu wstydu. I nie chodzi tu tylko o brak prezencji. Przedewszystkim wiedza i sposób komunikowania się z mieszkańcami są tu potrzebne. A w tym przypadku ani jednego ani drugiego. Temu człowiekowi potrzeba dobrego psychologa przede wszystkim. W następnej kolejnosci kontrol Inspekcji Pracy i ZUS napewno sprowadzily by go na ziemię. Nie jest to wzór godny naśladowania a tym samym kandydat godny poparcia.
Pershing18:04, 24.08.2018
Co za totalne brednie, a na koniec wisienka :) skontrolować inspekcjami i zusem, a może na ciebie "kontrol" nasłać?
1999r23:21, 26.08.2018
Doskonały obraz charakteru ?tego pana?. Może sobie kręcić co chce w swojej pseudo tv i mydlić oczy ludziom którzy nie mieli z nim do czynienia. Ten człowiek jak słyszę się nie zmienia. Chore podejście do podwładnych itp jak opisywał ?zielony?. Jak najdalej w życiu od tego pana!
chyba czerwony02:59, 08.09.2018
To skoro leciały w stronę pracowników takie wulgaryzmy to w świecie telefonów, dyktafonów itp nikt tego nie nagrał i nie podał do sądu? Nie kłam zielony, nikt *%#)!& nie jest
Marek z centrum18:10, 24.08.2018
Lubię nie lubię to nie ma znaczenia. Uprzejmy czy niemiły to też nie ma znaczenia. Tak miałem kilka razy do czynienia z panem Maciakiem jak sprzedawał w sklepie na Okrzei i raczej odniosłem wrażenie że facet nad wyraz " KONKRETNY" i nie lubi jakiś pobocznych nic nie wnoszących dyskusji a szybko i konkretnie. Mam dosyć tych PISowców tych platformiarzy o matko i tych SLD. kandydat niezależny i bezpartyjny bardzo uważam że odpowiada na to stanowisko. Na pewno dobierze sobie współpracowników którym ufa a nie z klucza partyjnego!!!!
Tak Maciek masz mój głos jak to kiedyś powiedziałem do kolegi A.L.
Ivo18:43, 24.08.2018
Ten oszust sprzedawał części do aut które nie pokrywały się z modelem auta potem gdy się przyszło zwrócić nie pasująca czesc straszyl paraizatorem lub wzywał ochronę do tej pory boi się chodzi po ulicy za swoje oszustwa...
gość23:54, 24.08.2018
Rzetelny dziennikarz i uczciwy człowiek.Nie uwikłany w żadne partie i nieuczciwe interesy.Zachęcam do głosowania na pana Maciaka.
powaznie?10:13, 26.08.2018
czy to jest rubryka "komentarz zawiera lokowanie produktu?"
Jan1100:19, 25.08.2018
Zazdroszczę Włocławianom takiego kandydata. Nie zmarnujcie tego.
JackQ03:21, 25.08.2018
A ja stawiam na p.Maciaka,niech wreszcie zrobi porzadki i pokaze nam jak mozna kierowac miastem i go rozwijac.Wiecej takich ludzi.
Rydz14:14, 25.08.2018
Gdy się idzie do sklepu - to powinno się wiedzieć co konkretnie chce się kupić. Jak się klient nie zna to powinien iść do mechanika. Nie widziały gały, co kupowały?! Biorąc z lady towar nie wiedziełeś co kupujesz? Gdybyś w spożywczym kupował piwo, a dali ci mineralną ; też byś wzion i potem miał pretensję do personelu? Swoją niewiedzę chcesz urojonymi pretensjami kogoś innego obc?ążać. Ale muchomor z ciebie.
1999r23:00, 26.08.2018
Pamiętam, właśnie na takiej zasadzie byli traktowani klienci i był prowadzony biznes.
Xxxxxx17:50, 25.08.2018
Pan Maciej to kolejny włocławski Janusz biznesu poszukajcie ogłoszeń o pracę jakie zamieszcza szuka pracownika z wyższym wykształceniem dziennikarza za najniższa krajowa. Taki ten pan ma szacunek do ludzi którzy ciężko pracowali na swoje wykształcenie to pomyślcie jaki szacunek będzie miał dla was zwykłych ludzikow jak zostanie prezydentem
Po za tym chciałem zgłosić na antenę problem nieuczciwych pracodawców i opisać swoje perypetie z Januszami biznesu zostałem potraktowany jak złodziej oszust niepełnosprawny intelektualnie
Więc zastanówcie się kogo popieracie później będziecie narzekać nie dajcie się nabrać temu cwaniakowi
dobrzewiem20:20, 25.08.2018
c roboty nie dostałes i żal dupę ściska? Trzeba było się kształcic więcej.
jotc20:17, 25.08.2018
Pan Maciak jest jednym z niewielu rzetelnych w Polsce dziennikarzy, reszta to szmaciarze.Ma ogromna wiedzę o współczesnym świecie i prawach nim rządzących. Nikt jak on nie zna problemów i bolączek tego miasta. Gwaranuje obiektywne podejście do problemów Włocławaka bez partyjnych powiazań. Dość grabienia przez PoPIS
ggg15:41, 27.08.2018
Mam wrażenie że połowa tych pozytywnych komentarzy jest pisana przez Pana Macieja. Niestety ja również doświadczenia z tym Panem mam nie za dobre za czasów jego sklepu na okrzei. Znany był z tego że nie szanuje ludzi....
kr20:22, 25.08.2018
#R Popieramy Macieja Maciaka
dor20:39, 25.08.2018
Po, PISY farbowane lisy. Tylko bezpartyjny MACIAK. Koniec partyjnych ustawek po kasę.
PO/PIS -Mieliście wszyscy miliony- nam zostały żetony!!!!
drops21:29, 25.08.2018
Czy Maciak jest chory na anginę?
MAST23:21, 25.08.2018
Panie Maćku! Powodzenia i wygranej w wyborach życzy Elblążanin, co prawda, ale wierny słuchacz wc24.
z Bielska-Białej08:05, 26.08.2018
Oj jak ja zazdroszczę mieszkańcom Włocławka, że macie takiego kandydata jak pan Maciak. Telewizję CW24 znalazłem kilka miesięcy temu przez przypadek na YT i oglądam regularnie, tropienie absurdów w kraju wychodzi panu Maciejowi bezbłędnie! U mnie w Bielsku kandydat PiS powalczy z kandydatem z PO, masakra jakaś, nic się więc nie zmieni, niezależnie od tego kto u nie wygra. Wy we Włocławku macie porą szansę na ciekawą zmianę, nie wiem czy pan Maciak się sprawdzi, nie znam go osobiście, ale z tego co go słucham na YT to ma wyraziste poglądy więc macie szansę na "Dobrą zmianę" a nie tylko na dobrą podmianę (PiS za PO) jak w mnie w Bielsku-Białej.
Włocławianin.18:54, 26.08.2018
WiadomościSportRegionCo? Gdzie? Kiedy?Alert24
Zaloguj sięZałóż darmowe konto
TOP 100
Zapytaj
Rozkład
Zwierzęta
Noworodki
Wideo
Spotted
Licytacje
Promocje
Praca
Ogłoszenia
Konkursy
Fotorelacje
Nekrologi
Szukaj
REKLAMA
wiadomości
Ratusz zachęca do głosowania na projekty zgłoszone do Budżetu Obywatelskiego
06:00, 25.08.2018 | Ł.D.
REKLAMA
7
- Nie ma znaczenia, gdzie mieszkamy. Oprócz projektów znajdujących się w puli ogólnomiejskiej, każdy może oddać głos na projekt, który ma być realizowany na dowolnym osiedlu - mówi Barbara Moraczewska, zastępczyni prezydenta Włocławka. Zdjęcie ilustracyjne. fot. depositphotos.com
Włocławski ratusz zachęca włocławian do udziału w głosowaniu na propozycje Budżetu Obywatelskiego. Spotkanie z dziennikarzami w tej sprawie zorganizowano na terenie kompleksu sportowego Zespołu Elektrycznych, który powstał właśnie dzięki BO.
Władze miasta nie ukrywają, że liczą na szeroki odzew włocławian, tym bardziej, że to sami mieszkańcy zgłaszali propozycje projektów, które mają odmienić nasze miasto.
Budżet Obywatelski. Kto może wziąć udział w głosowaniu? Czytaj więcej
Zobacz także
Pod głosowanie skierowano ogółem 70 projektów, które podzielono na dwie pule: ogólnomiejską i osiedlową. Jak już informowaliśmy, każdy mieszkaniec może oddać dwa głosy.
- Nie ma znaczenia, gdzie mieszkamy. Oprócz projektów znajdujących się w puli ogólnomiejskiej, każdy może oddać głos na projekt, który ma być realizowany na dowolnym osiedlu - mówi Barbara Moraczewska, zastępczyni prezydenta Włocławka.
Głosowanie ruszyło w poniedziałek, 20 sierpnia i potrwa do 7 września. Głosy można oddawać drogą elektroniczną, jak również tradycyjną, poprzez wypełnienie formularza, który można wrzucić do urn znajdujących się w: budynku Urzędu Miasta przy Zielonym Rynku 11/13, siedzibie Włocławskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu przy ul. Żabiej 12a, siedzibie włocławskiej Straży Miejskiej przy ul. Bojańczyka 11/13.
Karty do głosowania dostępne są na stronie internetowej bo.wloclawek.eu oraz www.wloclawek.pl lub w formie papierowej w siedzibach instytucji, w których wystawione są urny.
(Ł.D.)
Podziel się na Facebooku
Skomentuj [7]
REKLAMA
top 5 najczęściej czytane
1
"Burdel i prostactwo" na porodówce. Co na to szpital?
2
To już pewne! Maciak powalczy o fotel prezydenta
3
Znamy nazwisko nowego prezesa MPECu! Stanowisko obejmie ...
4
Co tam się wydarzyło? Najpierw wpadł ojciec, później... córka
5
Sanepid ostrzega. W wodzie mineralnej wykryto bakterie coli!
REKLAMA
Komentarze (7)
Dodaj komentarz
Bieda Bieda 10:03, 25.08.2018
9 1
Społeczeństwo dojrzało i nie chce "wiązać rąk" następcom szajki z Lubrańca. Nie wykonano jeszcze tego , co w ubiegłym roku zwyciężyło w głosowaniu. Druga sprawa , w ramach BO kilka lat temu szumnie zrobiono boisko przy Szkole Podstawowej nr20 ,dzisiaj większość ławek jest połamanych. Dla przypomnienia pierwszą najpotrzebniejszą inwestycją BO była fontanna przy kościele św. Jana nad Wisłą.Dzisiaj Włocławek ma 300 milionów złotych długu.
KarlsonKarlson10:04, 25.08.2018
5 3
Zostawić park w Michelinie w spokoju!Jeszcze tam ktoś dojrzał nadmiar drzewa pod pretekstem pseudorewitalizacji.Ogola z drzew i betonami wyłożą ścieżki tak to będzie wyglądało.Na sarnią tam są boiska i tam pole do popisu jest
OkszaOksza21:33, 25.08.2018
3 0
Mnie interesuje, kto wymyślił kastrowanie kotów na" południu".Biedne zwierzaki, niektórym pomysłodawcom należało by wyciąć co nie co.Druga sprawa,kto zezwolił na kolportowanie druków do głosowania, które wymagają podania danych szczególnie chronionych, takich jak PESEL.Czy w naszym urzędzie już nikt nie myśli??
Przeczytaj cały komentarz
z Bielska-Białejz Bielska-Białej07:37, 26.08.2018
3 1
Zazdroszczę Włocławkowi pana Macieja Maciaka i CW24, na które kiedyś przypadkiem trafiłem i oglądam od ponad roku regularnie. U nas w Bielsku cała scena polityczna jest tak zabetonowana, że dyskusja toczy się tylko o to czy wygra pan Klimaszewski z PO czy pan Drabek z PiS! Tak więc szczęściarze z Włocławka nie zmarnujcie takiej perełki jaką macie! U nas masakra ze śmieciami, firma wybrana w dziwnym przetargu nie nadąża z odbiorem śmieci i mamy fetor w całym mieście.
Włocławianin.Włocławianin.09:13, 26.08.2018
0 0
Wiele lat temu byłem w Szczyrku-Potoku(do Bielska pociągiem dojechaliśmy) na wczasach , pamiętam te cudowne krajobrazy, serpentyny po których jechalem autobusem oraz kolejkę krzesełkową na Skrzyczne oraz na Czantorię w Wiśle. Te przestrzenie i róznica temperatury pomiędzy dołem a szczytem. W pamięci utkwiły mi owce w zagrodzie , które lubiłem karmić chlebem ze..stołówki. Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za tamten czas. P.S. Znam kilku mieszkańców Włocławka pochodzących z Podbeskidzia.
michu19:02, 26.08.2018
To idiota
XZY 08:09, 26.08.2018
Narobił szumy wokół sprzątania włocławka ,a teraz jest brudniej niż było rok temu .
zdziwiony10:11, 26.08.2018
gosc ktory prowadzil najbardziej znienawidzony sklep motoryzacyjny na okrzei?
to na sama twarz? czy oprocz rodziny ktos zaglosuje?
michu18:30, 26.08.2018
MACIAK to men.a wie ten kto u niego pracowal i mial z nim stycznosc.Ale jeszcze lepszy Chmielewski rok temu krytykowal Wojtkowskiego za wsparcie dla KKWloclawek (Anwil)a teraz lansował się na sukcesach klubu
1999r22:45, 26.08.2018
Minęło dużo czasu, ale dotąd pamiętam jak M.M. po dokładnym wykonaniu polecenia stwierdził, że moja praca jest gó.wno warta i mam zrobić od nowa odwrotnie niż mówił na poczatku. Bo to ON decyduje co jest białe, a co czarne. To były trudne czasy, ale podziękowałem. Z tego co wiem niewiele się zmieniło. Jest jedną z niewielu osób w moim życiu, o której myślę negatywnie.
costy12:32, 30.08.2018
Boś nygus był pewnie :)
UważnyObserwator03:31, 27.08.2018
Maciak to jesr ktoś na miarę wieku! Oto mąż stanu, oto wódz!
lila09:19, 27.08.2018
to jest dobry kandydat na prezydenta nareszcie rozbiłby tą wrośnięta w krzesła od lat klikę w mieście , : radnych, eks polityków jak, Chmielewski , Dembczynski, Kukucki, Mazierski itp. Może by ich trochę popędził z wiatrem . dać szanse młodym oni inaczej myślą może coś w tym Włocławku zrobią.A nie płaczą jak ich się stołków pozbywa bo to wszystko dla kasy idzie nie do pracy. Ale u nas w mieście to trochę będzie trudno bo tych starych komuchów to trochę ich jeszcze żyje i przekazali pałeczkę dzieciom mózgi im sprawi to widać. I właśnie taki jak Maciak by im z głowy to wybił. Ma zwolenników którzy go poprą. Panie Maciak nich pan się nie poddaje.
Dr Hause09:45, 01.09.2018
taka mądra a polityków nie znasz nazwisk pisze się p. Dębczyński
Miko13:57, 28.08.2018
Popieram!
Arlin18:07, 28.08.2018
Właściwy człowiek na odpowiedniemu miejscu prawdziwy patryjota
Jagoda19:46, 31.08.2018
Macieju brawo
coolphoinc21:25, 31.08.2018
Miedzy innymi po ilosci czarnego pr robionego przez trolli od obecnych zarzadcow widac, ze wybor Pana Maciaka to jedyna rozsadna decyzja. Ludzie musza zrozumiec, ze zmiany sa konieczne i odbija sie pozytwnie na ich kieszeniach.
Cherie19:42, 01.09.2018
Drodzy Włocławianie! Szczerze zazdroszczę Wam niezależnego kandydata na prezydenta- Pana Macieja Maciaka. W moim rodzinnym mieście Bytomiu- jeśli chodzi o kandydatury na podobne stanowisko- jest bardzo kiepsko(sami partyjniacy, a niezależni też z klucza urzędniczego). Proszę dokonajcie tym razem właściwego wyboru, ponieważ Wasz przykład może zapoczątkować w przyszłości pozytywne zmiany w całym naszym kraju! Z całych sił kibicuję Panu Maciakowi i ewentualnym zmianom w Waszym mieście. Pozdrawiam Wszystkich Włocławian mieszkanka smutnego Bytomia
Opalony13:21, 06.09.2018
Niedouczony cham jestes
Neutralny mieszkanie17:15, 08.09.2018
Wreszcie ktoś uczciwy, kompetentny i spoza układów. Nareszcie można oddać swój głos który się nie zmarnuje. Panie Maćku skrusz ten partyjny beton i antypolskie sitwy w moim mieście.
Lechita23:31, 16.09.2018
Czas odzyskać co nasze głowa do góry i do przodu panie Maciak jestem za.
KOzak ziom00:46, 17.09.2018
Maciuś a ja cię lubię bo masz więcej wrogów niż ja :)
Dana00:14, 18.09.2018
Bardzo odpowiedzialny, niezalezny, kochajacy swoje miasto - Wloclawek - bedzie traktowal stanowisko jak powolanie - WLOCLAWIANIE! oddajcie glosy na Pana Macieja Maciaka - poczujecie sie we Wloclawku, jak we wlasnym domu !
stary zgredzik05:02, 18.09.2018
Komentarze pisane widzę przez urzędasów i ich rodziny wszystko po to, żeby zostało "po staremu" bo co niektórym by koryto się *%#)!& Jak i również przez płatnych tr@li dojnej zmiany, czyż bym się mylił?, nie sądzę. Maciek, powodzenia w wyborach i nie przejmuj się tymi przytykami, każdy samodzielnie myślący człowiek zobaczy w tym wszystkim wielką machinę manipulacji.
Twórca22:47, 19.09.2018
Redaktorka Pana Maciaka nagrała ze mną moje wystąpienie na temat działalności jaką chciałem rozpocząć we Włocławku i co mi się w związku z tym przytrafiło. Można obejrzeć to w Google wpisując "Pan Andrzej twierdzi".Po krótkim czasie od emisji - redaktorka została zwolniona (prawdopodobnie na skutek czyjejś interwencji. Kolejna sprawa dotyczyła Anwilu. Nagrana została moja krytyczna wypowiedż dotycząca Anwilu.Materiał został pokazany Anwilowi, ale nie ukazał się w telewizji CW24, bo Pan Maciak obraził się,że przyszedłem do stacji spytać się co jest z moją sprawą - a miałem dzwonić telefonicznie. To był oczywiście pretekst.Zbeształ mnie jak przedszkolaka, który żle się zachowuje.Powodem było prawdopodobnie to, że dostał duże zlecenie reklamowe od Anwilu (szukanie nowego Prezesa Anwiu)i dlatego mnie wykantował.Nie chciał także wesprzeć mnie w sprawie uruchomienia we Włocławku działalności związanej z przerabianiem jachtów motorowych wg mojego patentu -zgłoszonego przeze mnie do Urzędu Patentowego w Monachium. Pan Prezydent Wojtkowski też znał sprawę i pokazał mi też "figę".Między innymi dzięki tym dwóm Panom - nie ma dodatkowych etatów we Włocławku - na projektowaną moją działalność.Też uważam, że Pan Maciak nie nadaje się na Prezydenta,ze względu na swoje podejście do ludzi. Nie wierzę że ktoś za Nim nie stoi i Jego wspiera. Dopiero po czasie się okarze, ale to będzie już za póżno. Sądzę, że Jego interes byłby najważniejszy.
14 21
A tak bez jąkania?
32 10
spekulant spekulanta spekulantem pogania