Zamknij

Szykują rewolucję na ul. 3 Maja. Inwestycja ma zostać zrealizowana w ciągu 2 lata i kosztować 2,5 mln zł

10:55, 28.12.2018 Aktualizacja: 15:53, 29.12.2018
Skomentuj Za dwa lata ul. 3 Maja we Włocławku będzie wyglądała tak, jak niektóre ulice w Łodzi. fot. Łukasz Daniewski, Zorro2212 [CC BY-SA 4.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0)], from Wikimedia Commons Za dwa lata ul. 3 Maja we Włocławku będzie wyglądała tak, jak niektóre ulice w Łodzi. fot. Łukasz Daniewski, Zorro2212 [CC BY-SA 4.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0)], from Wikimedia Commons

2,5 mln zł ma kosztować przebudowa ul. 3 Maja. Na głównej ulicy włocławskiego Śródmieścia ma powstać woonerf, czyli przestrzeń łącząca funkcje ulicy, deptaku, parkingu i miejsca spotkań mieszkańców.

Zmiana oblicza ul. 3 Maja jest jednym z elementów przyjętego w lipcu przez włocławskich radnych Gminnego Programu Rewitalizacji na latach 2018-2028. Więcej o GPR pisaliśmy tutaj.

GMINNY PROGRAM REWITALIZACJI WŁOCŁAWKA NA LATA 2018-2028 [PDF]

Rozpoczęcie budowy woonerfu w tym miejscu zostało wpisana do budżetu Włocławka na 2019 rok. Zgodnie z uchwałą Rady Miasta, inwestycja ma zostać zrealizowana do 2020 roku i kosztować ma 2,5 mln zł.

[ZT]30147[/ZT]

Woonerf (z j. holenderskiego: ulica do mieszkania) to rodzaj ulicy w strefie zurbanizowanej, na której główny nacisk położony jest na wysoki poziom bezpieczeństwa, uspokojenie ruchu oraz wysokie walory estetyczne przy jednoczesnym zachowaniu miejsc parkingowych i funkcji komunikacyjnej, z priorytetem dla pieszych i rowerzystów.

Główną funkcją ulic tego typu jest tworzenie przyjaznego miejsca do przebywania dla mieszkańców i osób odwiedzających. Woonerf jest rozwiązaniem sprawdzonym na całym świecie. W Polsce najczęściej o tego typu projektach mówi się w kontekście Łodzi.

- Woonerf jest w założeniu przestrzenią publiczną, która łączy funkcje ulicy, deptaku, parkingu i miejsca spotkań mieszkańców. Często przy projektowaniu ulicy tego typu rezygnuje się z tradycyjnego podziału przestrzeni na jezdnię i chodniki oraz stosuje się elementy małej architektury, które zniechęcają kierowców do ruchu tranzytowego - informuje włocławski ratusz.

Jak zmieni się organizacja ruchu na ul. 3 maja we Włocławku? Ile miejsc parkingowych pozostanie do dyspozycji kierowców? Tego na razie nie wiadomo. Na informacje te będziemy musieli poczekać do chwili opracowania dokumentacji projektowej. Jak wynika z zapisów w Gminnym Programie Rewitalizacji, przebudowa obejmie niemal całą długość tej ulicy.

(Ł.D.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

......

43 2

Nasze miasto jest tak rozwinięte przychodami ze wszystkie inwestycje obracają się zawsze w granicach kilku milionów....bo kto z elity będzie się rozmienial na drobne...

11:03, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaAsa

94 4

Na miasto jest potrzebny ogólny plan, strategia i konsekwentne się jego trzymanie. Czy obecna władza ma takowy? Co z miejscowa patologią, która nie uszanuje niczego - przykład ul. Piekarskiej. Policja powinna lać do nieprzytomności zbirów.

11:08, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

61 4

Może i nie miał bym nic przeciwko, gdyby nie fakt że te remonty są zbyt częste. Zrozumiał bym gdyby poprzedni remont był ze 40-lat temu.
Remont Zielonego Rynku (już do remontu)
Remont "Starej Jedynki" w okolicach Anwilu nawierzchnia już się rozjeżdża
Remont mostu stalowego dziury dziury i jeszcze raz dziury
Remont "Starej Hali" cały czas ogrodzona, czyli nie skończona
Remont wiaduktu na Wroniej dziury dziury i jeszcze raz dziury
to nie koniec, ale na tym zakończymy

11:10, 28.12.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

koleśkoleś

27 0

Dojazd z Kilińskiego do Placu Wolności. Ścisłe centrum Włocławka. Na wysokości kantoru wymiany walut. Dziura na dziurze. Wręcz nieprawdopodobne.

11:43, 28.12.2018

ten odcinekten odcinek

1 0

jest zasługą skrzypłocza . odbierał go z fanfarami . obok stała lidia w . { studzienkowy z ratusza~

16:57, 28.12.2018

prezydętprezydęt

74 6

To będzie awangardowy projekt na miarę naszych możliwości. Woonerf z przejeżdżającymi przez środek samochodami i menelami śpiącymi na ławkach. Wszystko, co nie będzie wmurowane w podłoże zostanie zniszczone i rozkradzione, metalowe elementy będą dostępne na wszystkich złomowiskach w okolicy. Czekam na zajęcie stanowiska przez jakiegoś osła z MZUKiDu - na razie zrobimy wg dokumentacji i będziemy obserwować. Broń Boże opiniować w czasie projektowania, nie będzie można ślizgać się przez następny rok na poprawkach do poprawek.

11:12, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MM

8 0

mzukid przyjedzie kamperem.

14:24, 28.12.2018

mieszczuchmieszczuch

95 6

Najpierw to trzeba byłoby zacząć od przesiedlenia tamtejszych mieszkańców w inne miejsce np. Zakręt. W ten sposób mieszkańcy innych dzielnic chętniej będą zapuszczać się w te rejony. Przydałoby się jeszcze otwarcie kilku knajpek, aby mieć cel przechadzki.

11:28, 28.12.2018
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Ja1Ja1

13 13

Tez jestem z 3 Maja a menelem nie jestem. Nie oceniaj wszystkich po sobie

13:36, 28.12.2018

do Ja1do Ja1

10 1

napewno mieszczuch nie chcial nikogo obrazic , ale zgadzam sie z nim - trzeba by bylo przesiedlic tych mieszkancow przez ktorych wiekszosc nawet nie pomysli o spacerze przez 3-go Maja, odnowic piękne kamienice, zapewnic bezpieczenstwo ! A jesli bedzie bezpieczenstwo to mysle ze ulica - tak od dawna zaniedbana - znow bedzie tętnić życiem :)

21:27, 28.12.2018

tojotojo

5 0

co do bezpieczeństwa to wystarczy patrol Policji non stop , a co do kafejek to zapraszam jest tyle lokali do wynajęcia , tylko czy Włocławiaków stać na kawę czy ciastko za 10 zł / ja wiem ciebie stać ale ilu jeszcze /żeby było można taką kafejkę utrzymać , będzie zapotrzebowanie faktyczne to będą kafejki , a na razie to niech te stoliczki i kwietniczki to na środku stawiają bo nie menele a dachówki z dachu to wszystko rozwalą.

06:11, 29.12.2018

NickbezNickuNickbezNicku

0 0

Czemu od razu na Zakręt? Bo co bo daleko od Miasta? Czy raczej po tam jest Patologia? Patologia to właśnie jest przeprowadzana z Miasta na Zakręt. Wiem bo mieszkam tam 8 lat. I nikt tam nikogo nie zabił tak jak na ulicy ptasiej czy piekarkiej.

04:43, 02.01.2019

SobolSobol

38 10

Co to jest 2,5 mil na przebudowę w porównaniu z ociepleniem komendy policji za 6,0 mil

11:31, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ja1Ja1

17 4

K9menda nie podlega miastu i to nie ono dawalo pieniadze

13:37, 28.12.2018

larssonlarsson

118 3

No chyba to są jakieś jaja! Rudera na ruderze, a robią w zasadzie nie wiem co? W pierwszej kolejności trzeba znaleźć właścicieli kamienic, zobligować do remontu lub wywłaszczyć i wtedy możemy rozmawiać o wszelakich przestrzeniach. Teraz to strata pieniędzy i jako mieszkaniec Włocławka nie zgadzam się na takie marnotrawstwo. Już było brukowanie kolorową kostką, sadzenie drzew i inne zabiegi 'kosmetyczne' na grube miliony, a slums jak był, tak jest.

12:29, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jestem z 3-MajaJestem z 3-Maja

3 10

Pierwsze centralne zróbcie we wszystkich kamienicach ! Bo zimno nam jest.

16:39, 28.12.2018

WizytówkaWizytówka

78 3

Niech zaczną od wyczyszczenia kostki brukowej, remontu elewacji - efekt za mniejszą kasę, a gwarantuje sukces. Stały monitoring wraz z pieszymi, rowerowymi patrolami doprowadziłby do uspokojenia rejonu i opuszczenia go przez najniższą warstwę społeczną. Zwróćcie ten teren ludziom normalnym!

12:33, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W.W.

51 24

Komuchy czerwone .. doprowadziły do upadku centrum miasta. Przez nich musimy się męczyć z pospólstwem, które nie uszanuje niczego. Nic gorszego Polskę nie mogło spotkać niż okres Stalinizmu, PRLu... Jak ja was komuchy wstrętne nie trawie! Miernoty intelektualne śmierdzicie kiełbasą i wódą.

12:35, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KtośKtoś

1 3

Idź do szkoły i naucz się choć trochę historii, to może wtedy będziesz pisał coś rozsądnego!!! Jak na razie bzdurzysz okrutnie nieuku!!!!!

13:07, 31.12.2018

beznickubeznicku

69 5

"wysokie walory estetyczne" - gdzie? Na 3 maja? I jeszcze może ustawić takie ławeczki i stoliki jak na zdjęciu. Wtedy to już będzie pełna kultura, ale dla okolicznego menelstwa, które będzie się tam licznie gromadzić.

12:38, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


OkrasaOkrasa

56 4

Wódeczkę też polejecie dla mieszkających tam bandytów?

12:52, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nam się podobanam się podoba

49 11

Wreście coś dla nas, czyli pijoków z 3maja
Czy na tych stolikach do gry w szachy da się postawić flachę i kawałek salcesonu?
Pytam się, bo z kolegami planujemy tam się stołować.

12:54, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZakąskaZakąska

0 1

Uuu to dobrze masz jak jeszcze zakąska jest, pewnie czworo dzieci masz ????

00:54, 29.12.2018

Ty projektantTy projektant

58 6

A kibel będzie, czy trzeba będzie walić klocka w bramach?

12:56, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pabpab

64 4

Miejscowy element będzie miał gdzie spożywać alkohol. To są pieniądze wyrzucone w błoto.

13:27, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja12345332Ja12345332

51 6

Tych chlorów trzeba się pozbyć i dopiero coś z tym robić! Przebudowa nic nie da, bo polowa 3 maja i tak jest zrobiona

13:31, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja 13 Ja 13

19 46

Ludzią nigdy nic nie pasuje.... Zrobić remont źle nie zrobić tez nie dobrze....
3 maja jak by nie patrzeć to centrum.... Droga prowadząca z placu nad Wisłę to tam ludzie najczęściej spacerują a więc jak dla mnie remont w najbardziej odpowiednim mieście.... A co do patologii... Kiedyś była nie powiem ze nie bo była duza.... Od prawie roku przechodzi tam tędy i szczerze mogę powiedzieć ze widać poprawę.... Straż miejska sie trochę wzięła i juz nie pamiętam kiedy widziałam tam patologie jaka była kiedyś

13:39, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eloelo

18 1

Chyba masz problemy ze wzrokiem, skoro nie widzisz patologii, albo masz inna skalę ocen niż większość ludzi. Proponuję przespacerować się nie tylko w dzień, ale też w nocy - wtedy zobaczysz jakim życiem tętni ta ulica. Dziwię się mocno że tymi bywalcami nie interesuje się policja.

14:15, 28.12.2018

witekwitek

44 3

Wszędzie tylko nie na 3 maja smród z bram nie do wytrzymania, a co dopiero będzie latem ?

13:54, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MIŚMIŚ

32 0

"... woonerf, czyli przestrzeń łącząca funkcje ulicy, deptaku, parkingu i miejsca spotkań mieszkańców ... " - poza wysokimi walorami estetycznymi wspomnianymi dalej w tekście to wszystko już tam jest. Po co ta przebudowa ? Czyżby to był MIŚ na miare możliwości koalicji ? Zarobią znajomi królika. A podatki w górę.

13:56, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uchoucho

30 3

To prawda.Bez kawiarenek na tej ulicy i odnowienia elewacji budynków nikt tam nie przyjdzie.

14:21, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MekMek

40 5

Dopóki nie bedzie tam mnóstwa kamer monitoringu i dopóki będzie przyzwolenie na drzemki na ławeczkach, nic się nie zmieni a 2.5mln zl. pójdzie w błoto.

14:24, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

moniekmoniek

28 2

poco to komu i tak dziadostwo rozwali zachęcić Włocławian do powrotu stworzyć miejsca pracy wybrać prawdziwych gospodarzy miasta modlić się Boga nad tym wymarłym komunistycznym przytułkiem

14:50, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

29 2

Co wy z tym monitoringiem, monitoring jest tylko na uczciwego pracującego człowieka, na menela pała i jeszcze raz pała i piesze patrole tej śmiesznej "straży miejskiej".
Skupić się na Bulwarach również dalej w kierunku tamy. Park do Wysokiej i dalej w kierunku działek.
Kto w ogóle powiedział że wizytówką miasta musi być centrum (3-maja).

15:04, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaaaaaa

24 2

A pływalnia delfin ile czasu na siebie nie zarabia....takich mamy gospodarzy...

15:04, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

berdberd

23 2

czy z jadłodajni dowożone będzie jedzenie jako zakąska?

15:17, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

1 0

kamperem

05:52, 02.01.2019

serdakserdak

15 0

Jak tam nowi dyrektorzy już przygotowani?

15:19, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

27 4

Kompletna bezmyślność.Jak sobie póżniej ktoś wyobraża remonty kamienic na 3-go Maja z wjeżdżaniem ciężkiego sprzętu?Ta ulica ledwo przeżyła pierwszy i drugi etap programu "Ku Wiśle" Pałuckiego a właściciele na samą myśl co też wymyśli kolejna Władza dostają "gęsiej skórki".

15:24, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WoonerfWoonerf

26 1

Woonerf sie wybuduje, a gdzie przebudowa kamienic?, a remont kanalizy przy okazji remontu kamienic - więc później będzie przebudowa woonerfu.
Ludzie kupują działki i budują na nich domy, woonerf tworzą po wybudowaniu, a tu jakos odwrotnie!

15:31, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PO CO PO CO

38 3

Kiedy w końcu rządzący miastem zrozumieją że dopuki 90% mieszkańców tej ulicy to patologia, doputy nigdy 3 Maja nie będzie miejscem atrakcyjnym dla mieszkańców miasta i turystów !!!!!! Co za tym idzie inwestycje w to miejsce to pieniądze wyrzucone w błoto.

15:35, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TttTtt

0 0

Dopóki

14:09, 30.12.2018

3 Maja3 Maja

16 2

Ciekawe czyj ten szaleńczy pomysł? Nie zapomnijcie czarną folią zasłonić te rudery.

16:12, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xddxdd

22 2

Bardzo dobry pomysł. Ale po co takie dobrodziejstwa robić dla tego menelstwa...?

16:15, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apel do władz apel do władz

6 1

Powcy weź cię się do porządnej roboty tych pijaków poobdzieranych za miasto wybudować jakiś blok plus na zakręcie tal z czasem wyporzadnieja jak widzę resocjalizacja na zakręcie pomaga tylko dzieciaki tory kolejowe pszechodzi w niewskazanym miejscu byłem światkiem i pogonilem jednego w dodatku miał słuchawki na uszach i nic nie słyszał. No i wracając do tematu dopiero zacząć remont starego miasta Na zawislu ulica Bobrownicka domy mieszkalnej i działki ktoto widział mam znajomych. Tam patologia jak osiedle to nie działki następnie dworzec pkp pszebudowac jest tego śle obecni włodarze to jak muchy w smole

16:27, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyobraźnią...wyobraźnią...

9 2

zdajecie sobie państwo sprawę jak wyglądają mieszkania i społeczeństwo przy 3 majcia aweniu tego grodu ? istny przepych i krezusi . lokale nie muszą być malowane , gdyż same zdobywają awangardowy koloryt od słońca , które przebija się raz na dwa lata przez chciwe podwórka . ściany pokryte są meszkiem na wzór unikatowego pluszu z połowy ubiegłego wieku . czar aromatu unosi się jak w ogrodach semiramidy . no i ta buntownicza bez powodu arystokracja domagajaca się zaprzestania ingerencji w tak wypieszczony wizerunek uliczek mośków sprzed stuleci . i te tygrysy biegające luzem , zaprzyjażnione z królami zameczków . po co na uliczkach stawiać coś niepotrzebnego co jest oznaka ubustwa . zawsze może przyjść jakiś menel albo zza Wisły lub z osiedla , tego koło lubrańca też i zakłócić całą sielankową atmosferę . ten cyrk ustaw sobie pan obok swoich czworaków .

16:29, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KK

8 1

Jeden kiedyś stał pszy klasztorze i nekrologi czytał i w końcu powiedział w reszcie macie spokuj od tego dziadostwa rządowego Włocławka pozazdrościć wam tylko tego

16:39, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BogdanBogdan

8 0

Niech postawią te stoliczki i krzesełka, proponuję plastyk w przeciwnym razie mogą zginąć. A wtedy miasto zarobi, bo zaczną kręcić u nas filmy przedwojenne. Pewnie o to chodzi.

18:18, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

15 0

Wszystkie pomysły są jak wydać pieniądze uczciwych pracujących ludzi. Dlaczego nikt nie wspomina o tym że patologia ma .....
"Dług za mieszkania komunalne we Włocławku wynosi już ponad 76 milionów złotych"
wiecie ile dobra można by było zrobić dla uczciwych mieszkańców naszego miasta.

18:37, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

11 1

W komentarzach zawarte jest samo życie tej ulicy. Tylko czy ktoś z włodarzy naszego miasta czyta te komentarze???

19:27, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gość Gość

6 0

Po co mają czytać skoro wygrali wybory. Ani nie czytają ani nie piszą nie tak jak przed wyborami, że bladym świtem były już same pochwały na cześć prezydenta. Teraz mieszkańcy mogą tylko pisać bo co innego im zostało.

21:06, 28.12.2018

Bartek Sz.Bartek Sz.

12 0

Przebudowa jest złym pomysłem! bo po roku czasu te miejsce będzie zdewastowane :(

20:03, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adam45adam45

21 0

Słusznie prawią niektórzy internauci, że w pierwszej kolejności należy wysiedlić patologię z centrum miasta, a w dalszej przeprowadzać inwestycje. Jeśli władze miasta tego nie zrobią, ta inwestycja to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Na pewno nie bedę chodził do woonerfu bo i po co, żeby dostać w ryja od patola.

20:39, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

brawobrawo

16 0

dobre lawki.. patologia bedzie miala gdzie tankowac wode i sikac. brawo!!

20:42, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CwCw

9 1

Patrząc na dotychczasowe osiągnięcia to będzie wszystko trwało z rok dłużej niż planowano i 2 razy drożej niż było w przetargu. Niech się miasto raduje i płaci.

21:02, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkam tuMieszkam tu

12 1

To lumpy z okolicznych domów nie będą musieli chlać po bramach, tylko kulturalnie, przy stolikach.

21:48, 28.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ehheheehhehe

0 0

nawet w szachownice pograją ^^

21:15, 01.01.2019

rodowity Włocławianirodowity Włocławiani

12 2

Obecnie od Pl. Wolności do ul. Piekarskiej ulica 3-go Maja wygląda całkiem nieźle. Może te pieniądze należało przeznaczyć na kolejny odcinek. Odnowić elewacje budynków (także w obrębie skrzyżowania z ulica Piekarską), regulować stany prawne. I tak co roku stopniowo posuwać się w kierunku Wisły. Przyniosłoby to lepszy skutek niż ta inwestycja, której efekt będzie krótkotrwały z powodu nieuchronnej dewastacji. Przecież można także, pozyskiwać pieniądze z różnych źródeł. Głównym powodem powodujący aktualny stan miasta jest to że obecnie rządzący, niestety nie są mieszkańcami Włocławka i generalnie nie są w żaden sposób związani z miastem poza otrzymywana pensją. Ulicę 3-go Maja, Bulwary znają i odwiedzają jedynie w godzinach "pracy" przy okazji sesji zdjęciowych. Nie wydaje mi się, żeby bywali tutaj poza godzinami pracy oraz dni wolne, tak jak inni mieszkańcy. Póki nie będziemy mieli władających, emocjonalnie związanych z miastem, z bagażem wspomnień i przeżytych iluś lat życia w tym mieście, póty pieniądze będą nadal tak marnotrawione. Wiele jest inwestycji, których celowość trudno zrozumieć (system multimedialny na przystankach, dziedziniec wewnętrzny Urzędu Miasta, ostatnio ławeczka niepodległości), wobec tylu innych potrzeb . Ale przecież to są ludzie wybrani przez nas, przez naszą bierność, być może także z powodu braku lepszej alternatywy.

21:53, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec MichelinMieszkaniec Michelin

7 1

Rewolucja za 2.5
Mln :):):) tylko nasze miasto i portale z nim związane mogą pisać takie brednie! Za 2.5 mln zł można trawniki wiosną odświeżyć :):) jak przestaną dublować orliki i różne kretyńskie inwestycje może zwiększą budżet ( z 600mln zł na pewno się uda) przebudowy 3 Maja, Placu Wolnocji i innych ulic dojazdowych, co zawsze było priorytetem!!!!

22:44, 28.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

4 3

- do mieszczuch - co do bezpieczeństwa to wystarczy patrol Policji non stop , a co do kafejek to zapraszam jest tyle lokali do wynajęcia , tylko czy Włocławiaków stać na kawę czy ciastko za 10 zł / ja wiem ciebie stać ale ilu jeszcze /żeby było można taką kafejkę utrzymać , będzie zapotrzebowanie faktyczne to będą kafejki , a na razie to niech te stoliczki i kwietniczki to na środku stawiają bo nie menele a dachówki z dachu to wszystko rozwalą.

06:14, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka WłocławkaMieszkanka Włocławka

10 3

Nie da się ukryć że ulica 3 mają jest zdominowana przez miejscowych, którzy zwyczajnie są 'u siebie' i nie zmienia dobrowolnie miejsc swoich awantur. Po co inwestować w miejsce które budzi negatywne emocje w mieszkańcach ? Czy nie lepszym rozwiązaniem będzie znalezienie innego miejsca na wydanie 2,5 mln złotych ? Takie w którym jest bezpiecznie i ludzie którzy chcą korzystać z tego typu rozrywki, bez zawahania się tam udadzą.

07:21, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

10 1

Kolejne marnowanie milionów podatków , a opozycja milczy ! Dlaczego opozycja milczy ?

09:18, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UlaUla

11 2

Inwestycja za 2.5mln zł dla włocławskiej patologii. Brawo, dzbanie! Jeszcze im na wódkę daj..
Poczytaj ofiaro komentarze to będziesz wiedział co robić z miastem.
Wojtkowski - sponsorze patologii.

10:35, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

legol59legol59

3 1

najwyższy czas zadbać o stare miasto wszędzie jest to najfajniejsza wizytówka i miejsce do spotkań a u nas najlepsze miejsce dla patologi. Ludziska tak dalej(chodzi o ludzi którzy są przeciwni) po co mamy stawać się fajnym miejscem w Polsce najlepiej niech kwitnie patologia a młodzi ludzie w dalszym ciągu uciekają jak najdalej

11:33, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swek1swek1

8 1

Bardzo dobrze ,że włodarze miasta pracują nad wizerunkiem naszego miasta.
Niestety w przypadku "starówki" pomysły na rewitalizację przypominają nakładanie makijażu na brudną,starą, chorą i zniszczoną twarz. Może w końcu ktoś się odważy i od linii wytyczonej ulicami Słowackiego , Zapiecek , Przedmiejska w kierunku do Wisły ustawi rzędem potężne spychacze i równo z gruntem zepchnie ten bałagan! Dopiero wtedy zgodnie z filozofią ZEN "aby powstało coś nowego , stare musi odejść" na nowych zdrowych fundamentach można by wybudować nową "starówkę".

11:50, 29.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TryniTryni

1 0

To najlepsze co mogliby zrobić, jestem tego samego zdania. Nowe nowoczesne budownictwo ze stylizowaną zabytkową fasadą

00:33, 30.12.2018

NowatorNowator

7 0

Stoliki postawcie i poszykrecajcie naczynia do nich i kieliszki lampki o win a sztućce na łańcuchu jak to filmie Barei Miś i tu turystów ściągnięcie napewno a ze trochę meneli się pszysiadzid to Ok musi topnieć jakaś ramę. Nawet paniTesler was pochwali

14:26, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PomysłodawcaPomysłodawca

8 0

Stoliki postawcie i poszykrecajcie naczynia do nich i kieliszki lampki o win a sztućce na łańcuchu jak to filmie Barei Miś i tu turystów ściągnięcie napewno a ze trochę meneli się pszysiadzie Ok musi to będzie miało jakaś ramę. Nawet pani. Gesler was pochwali

14:33, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@

6 0

gdybym nie lubił Włocławka to tak właśnie bym działał :)

16:36, 29.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ja nie ja nie

0 0

Ja nie lubię tej wsi żenada juz obyś i obręb obozu Oświęcimia jest kameralnie odnowione kafejka jedna jest pszy parkingu stoliczku

15:40, 31.12.2018

wielmożnie panu....wielmożnie panu....

5 0

Widzę że zapi..... tu cenzurom ale w końcu czerwone miasto(wieś) łysy wyliniały zabronione słowa

16:43, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pan z wiochy pan z wiochy

6 0

Czoło na plecach nic mu w życiu tak nie wyszło jak włosy

16:44, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DolasDolas

2 0

A kiedy pacyfikacja?

19:09, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ww

10 0

Kolejne wyrzucenie pieniędzy w błoto-jaki prezydent takie inwestycje...Były już takie "inwestycje" jak fontanny,pomysły finasowania balonów itp.,teraz jest pomysł modernizacji ul. 3 Maja,gdzie nawet w biały dzień strach się pokazać,aby nie dostać od patologii za darmo po głowie...Jakoś nikt z tych "decydentów" nie zauważył,że ta ulica już dawno przestała być reprezentatywna dla Włocławka i nic i nikt tego już nie zmieni- ona już nie będzie taka jak Szeroka w Toruniu,Tumska w Płocku itp.Takich dziwnych "inwestycji" będzie więcej-jak wybraliście - tak macie...

20:30, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jan chałajan chała

4 1

To będzie wyglądać jakby do brudnego i porwanego garnituru założył nowe klakierki!

22:42, 29.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bolekbolek

4 0

niech robi jak go wyp;;;;;;to będzie miał gdzie z menelami wóde chlacz

00:29, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TilkaTilka

4 5

Bardzo fajny pomysł mam nadzieję że się uda i będzie bardzo ładnie jak w Łodzi byłam i bardzo mi się podobała taka ulica .

03:20, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Burnett K.Burnett K.

1 4

Jak na wprowadzanie nowych metod rewitalizacji Starego Nowego Miasta to przyjęcie tej metody owiane jest aplauzem poli ... Jak zawsze ... Jak zawsze... Czemu... ? Czyżby to miasto reprezentowała tylko klasa ... słabo oświecona ... Cóż ... Nowości w technologii są i będą zawsze ! Ja tam popieram w 99% Prezydenta Miasta Wek.

10:04, 30.12.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ŁopataŁopata

2 0

Cóż ... Cóż ...

10:07, 30.12.2018

stop łapownictwu.stop łapownictwu.

1 2

wszystko jest po to, aby pokazać, że coś się robi . takie pieniądze do podziału to spora kwota . kto tak naprawdę sprawdzi realnie poniesione wydatki . wykonawca dogada się ze zleceniodawcą i sprawę załatwi się częściowo prywatnie . jak nie w ratuszu , to w innej posesji . tak się dzieje od lat i nie tylko tutaj . każda inwestycja na tym polega . komu okażą dokumeny ? nam przechodnią ...dlatego nie mamy wpływu na potężnie rozwijającą się korupcję . a w ratuszu nie jedna głowa za to poleciała lata wstecz . {studzienkowy z ratusza~

12:27, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ponieważ.ponieważ.

5 1

Obojętnie jaka opcja polityczna g-ł-u-p-i-c-h nie szanuje a takimi są w 80 procentach mieszkańcy tego miasta.

14:01, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dominika3majaDominika3maja

4 0

Zanim zaczną rewitalizację to może niech tak pociągną miejskie ogrzewanie pod kamienice mamy 21 wiek centrum miasta a ludzie na własną rękę muszą ogrzewać mieszkania tym bym proponowała się zainteresować w pierwszej kolejności

19:11, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntybushAntybush

2 0

To sobie zobaczcie jakie oświetlenie patolom zrobili na deptaku. A można było na kościuszki, można było na POW, można było na Kilińskiego. No to bach!

20:50, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławiakWłocławiak

2 0

Ciekawe kiedy pieniądze znajdą się na rewitalizację Parku Łokietka? Przypuszczam, że dopiero po zakończeniu kadencji obecnych władz.

21:38, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BalladynBalladyn

0 1

Gdybym miał gitarę to bym na niej grał opowiedzialbym o Włocławku który zniszczyłem sam, opowiedział bym o Włocławku który zniszczylem sam. A wszystko te czerwone oczy, którem dziś wybrał i mocno pokochał. Wódki ja nie pije, kasy nie szanuje a i tak mnie te *%#)!& ryje tutaj ciągle chcą, a i tak mnie............

22:39, 30.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bytnikbytnik

0 0

Jak ja węgiel przywiozę przez ten Woonerf?

00:34, 01.01.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo TYBrawo TY

0 0

Mało wiesz. Remont KMP był ze środków UE. Miastu nic do tego.

21:09, 01.01.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%