Zamknij

Tu powstaną miejskie bloki. Na początek oddadzą 260 mieszkań. W przyszłości ma tam powstać też...

 06:00, 08.04.2019 Aktualizacja: 14:31, 08.04.2019
Skomentuj Trwają przygotowania do budowy bloków miejskich na ul. Celulozowej. Fot. Natalia Seklecka/MBM Trwają przygotowania do budowy bloków miejskich na ul. Celulozowej. Fot. Natalia Seklecka/MBM

W najbliższym czasie miejscy radni zajmą się zapewnieniem funduszy na budowę miejskich bloków przy ul. Celulozowej. Na początek mają tam powstać cztery budynki z 260 mieszkaniami na wynajem.

Projekt Celulozowa spółki Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe zaczyna przybierać realny kształt. Władze miasta poinformowały już, że w planach jest zapewnienie finansów dla budowy czterech pierwszych bloków. Ma się w nich znaleźć 260 mieszkań.

- Będą budowane zgodnie z zaleceniami partii rządzącej, która przewiduje dopłaty do czynszów. Osoby, które będą wynajmować te mieszkania również będą mogły korzystać z tych dopłat w ramach programu „Mieszkanie na start” - tłumaczy Krzysztof Kukucki, zastępca prezydenta Włocławka odpowiedzialny za budownictwo mieszkaniowe.

W przyszłości w ramach projektu Celulozowa mają powstawać kolejne bloki. Prezydent Marek Wojtkowski zapowiedział też, że w planach jest postawienie tam miejskiego przedszkola.

W założeniu mieszkania na Celulozowej mają być dostępne dla osób, które nie mogą lub nie chcą brać kredytu hipotecznego z powodu zbyt niskich dochodów, ale zarabiają zbyt dużo, by przyznano im mieszkanie komunalne. Czynsze na miejskim osiedlu mają być niższe niż w przypadku mieszkań z rynku komercyjnego.

Najprawdopodobniej na najbliższej sesji Rady Miasta zapadnie decyzja o zabezpieczeniu finansowym projektu. Ma to otworzyć drzwi do etapu projektowania, a następnie realizacji inwestycji.

Projekt Celulozowa zakłada, że mieszkania w nowych budynkach będą przeznaczone tylko na wynajem i nie będzie możliwości dojścia do własności. Osoby, które będą chciały skorzystać z oferty MBM i pozyskać mieszkania na własność, będą mogły zamieszkać w budynkach, które powstaną w ramach projektów Tumska i Stodólna. Dla pierwszego z nich zaplanowano już konsultacje społeczne.

- Wszystkie osoby, które byłyby zainteresowane taką formą dojścia do własności swojego mieszkania, zapraszamy na to spotkanie. Jest to o tyle atrakcyjne, że nie będzie trzeba wpłacać 25% wartości mieszkania, jak planowaliśmy pierwotnie – tłumaczy Kukucki.

Konsultacje w sprawie projektu Tumska odbędą się 15 kwietnia, o godz. 16:30 we Włocławskim Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Żabiej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(29)

Lakijordan2345 Lakijordan2345

53 27

Stawiane są bloki i mega osiedle powstaje, a dzieci nie mają boisk, placów zabawach na miarę XXI wieku, budowane bloki to kicz, ludzie parkuja gdzie popadnie, tereny zielone są zaniedbane przez to że nie ma parkingów a wszystko dopełnia brak lokali użytkowych w których mógłby funkcjonować sklep warzywny, mięsny, Piekarnia itd. Problemy można mnożyć i wyliczać w nieskończoność.

00:11, 06.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Józef Bogusław ZiółkJózef Bogusław Ziółk

6 0

Moim zdaniem , najlepiej gdy rodzice i dzieci maja własne mieszkania a nie tułają się po wynajmowanych albo u rodziców.

10:11, 08.04.2019

******

7 1

Bo standardem powinny być miejsca garażowe pod budynkami w miejsce piwnic. Nikt teraz kartofli na zimę nie kupuje. A tereny na powierzchni są zbyt cenne, żeby je przeznaczać na postojowe dla rzęchów sprowadzonych z zagranicy

12:53, 08.04.2019

WplataWplata

21 4

Na mieszkanie na celulozowa nie byla wymagana wplata Tylko czynsz do płacenia. Czy tam jest jakiś prezes? Moze zacznie sie wypowiadać bo nic nie wiadomo. Jaki będzie czynsz za 1m2? Z mediami czy bez? Jaki to będzie stan przy oddawaniu mieszkań?

13:41, 06.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomykTomyk

9 4

A jakie to ma znaczenie skoro te mieszkania i tak nie powstaną ? Jak już zaprojektują to usłyszymy, że budżet państwa wstrzymał dopłaty do tych budynków bo potrzebna kasa na Krowę+ i inne programy socjalne. Natomiast Pan Kukucki wyjdzie i powie, że miasta nie stać na samodzielne sfinansowanie budowy.

10:44, 08.04.2019

AbcdAbcd

21 4

Dla Marzenki i Ani budujcie. Za darmochę. Dziki Zachód. Ju hu

06:33, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

John123John123

40 6

Największy prezent to dostaną Ci co kupili nowe mieszkanie w bliskim sąsiedztwie, Tumska bis pewnie będzie.

06:57, 08.04.2019
Odpowiedzi:9
Odpowiedz

KarinKarin

28 8

Dokładnie. Ludzie całe życie oszczędzają, biorą kredyt, żeby kupić własne cztery kąty, a tu patologie sprowadzą!
Takie rzeczy tylko we Włocławku!

07:18, 08.04.2019

mooooomooooo

23 6

To nie będą mieszkania ani socjalne, ani komunalne tylko mieszkania czynszowe tj. na wynajem coś a'la Spółdzielnia Mieszkaniowa Południe zanim ludzie mogli wykupić je na własność. Mają tam mieszkać normalni ludzie którzy mają dochód co najmniej 1200 zł na 1 osobę!!! wątpię, że Ci z Tumskiej osiągają taki dochód ;-) a 500+ nie wlicza się w dochód, także nie musicie się martwić że będzie tam patologia :-) Jak nic nie budują to źle, a jak w końcu mają zacząć budować to też trzeba skrytykować... ludzie zastanówcie się...

07:42, 08.04.2019

jaaaajaaaa

5 9

pewnie osoba mooooo sama zapisała się na darmowe mieszkanko bo kredytu nie może uzyskać. Do roboty się weźcie a nie w kółko liczycie jak nie na 500+ to na inne dofinansowania, ludzie którzy zarabiają pieniądze z pracy a nie z państwa muszą brać kredyty że móc sobie kupić mieszkanie i musza mieć również nie małe pieniądze na wkład własny. A takie nieroby dostana za darmo mieszkanie na nowoczesnym osiedlu to jest sprawiedliwość. Lepiej by parkingi pobudowali niż mieszkania dla takich osób.

09:07, 08.04.2019

mooooomooooo

10 2

do jaaa: mylisz się bo akurat ja 500+ nie dostaje ponieważ wolę pracować niż dostawać socjal na dziecko, a że jestem samotną matką to kredytu z banku nie dostanę, więc takie mieszkanie na ulicy Celulozowej jest możliwością mieszkania po swojemu, a nie u prywatnego właściciela u którego płacę 1200 zł za wynajem i w każdej chwili może chcieć mieszkanie sprzedać, dlatego nie opłaca się remontować mi takiego mieszkania pod swoje upodobania! A tego mieszkania za darmoche nie dostane, bo ono nigdy na własność nie przejdzie, to będzie zasób gminy! i śmiesza mnie te komentarze mieszkańców obecnych bloków z Celulozowej, bo żal wam dupe ściska i tyle :) dodam, że MBM o miejscach parkingowych pomyślało i dla każdego mieszkania takie miejsce postojowe będzie zapewnione HA!

10:06, 08.04.2019

jaaaaaajaaaaaa

2 8

szkoda mi Ciebie biedna kobieto. Nie ściska nam żal dupę tylko nie chcemy mieszkać z patologią, nie chcemy się bać wypuszczać nasze dzieci chociażby do osiedlowego sklepu. A patrząc na wszystkie bloki socjalne w naszym wspaniałym mieści to niestety patologia goni patologię. My płacimy ogromne kredyty i w przeciwieństwie do takich jak Ty musieliśmy wywalić pieniądze na wkłady własne żeby te kredyty dostać. Jak Was nie stać na kredyty to wynajmujcie sobie mieszkania bo pełno takich we Włocławku za 1200zł. ta inwestycja i tak najprawdopodobniej nie będzie miała miejsca więc nadaremne to Twoje szczekanie i "żal dupy".

10:30, 08.04.2019

onaaaaaonaaaaa

10 8

Haha odezwała się "elita" z kredytem na 30 lat buhahah. Sami jesteście patologia, normalnych ludzi stać na dom za gotówkę, a nie płacić deweloperowi 300 czy 400 tys, drugie tyle bankowi za jakąś klitkę 50-60 m2. Tyle to ma salon w normalnym domu.

11:22, 08.04.2019

jaaaajaaaa

6 5

Właśnie takich osób tam się obawiamy. Świetny poziom sobą reprezentujesz brawo. Skoro my jesteśmy "elitą" bo płacimy kredyty to kim wy jesteście skoro chcecie za darmo?

11:31, 08.04.2019

moooomoooo

1 0

szczekają to psy, a co do Twojego żalu to naprawdę nie masz co się żałować takich ludzi jak ja, którzy codziennie rano wstają, zaprowadzają dziecko do przedszkola, jadą do pracy, po pracy odbierają dziecko z przedszkola, robią dziecku obiad, później sprzątanie, prasowanie, kolacja i wieczorne obowiązki tj. kąpanie i usypianie 5letniego dziecka... PATOLA ze mnie prawda?? gdybyś czytał/czytała ze zrozumieniem to nie będą mieszkania socjalne, ani nawet komunalne!!! mi nawet jak dali by kredyt, niestety nie jestem na tyle odważna żeby związać się z opłatą 700 zł miesięcznie na 30 lat bo z pracą jest różnie tym bardziej w naszym mieście i jak ma się dziecko, za które nie pobieram 500+!!!! jedynaczką też nie jestem żeby dostać od rodziców pomoc w zakupie mieszkania jak wielu z was mieszkających właśnie na Celulozowej, co gdyby nie pieniążki rodziców nadal mieszkali by z nimi... wiem co pisze ponieważ mam wielu znajomych, którym rodzice kupili tam mieszkanie. I kolejna sprawa, jak kupowałeś już tam mieszkanie trzeba było się rozeznać do kogo należy pozostały teren i to chyba jasne że Gmina mając taki piękny teren pod nieruchomości mieszkaniowe będzie kiedyś budować tam budynki mieszkalne! a dla Twojej wiedzy to tam właśnie miały kiedyś powstać lokale socjalne, i nie dziwiłabym się sprzeciwu ludzi tam mieszkającym, ale koncepcja się zmieniła i mają tam powstać budynki mieszkalne dla normalnych ludzi, pracujących, którzy nie żyją tylko z zasiłków... zadzwoń i zapytaj o warunki jakie trzeba spełniać żeby o taki lokal mieszkalny móc się starać, i przepraszam za "żal dupe ściska" poniosły mnie emocje, bo mnie wnerwia wieczne niezadowolenie ludzi w naszym mieście...

08:40, 09.04.2019

jaaaaajaaaaa

0 1

Każdy ma swoje racje, ja przy swoich będę obstawać. Niestety jednak widzę że Panią boli że znajomym rodzice pomogli, no ale każdy orze jak może nikt nikomu kredytu nie zabroni brać, są różne dotacje jak np. Mieszkanie dla Młodych można mieszkać na swoim tylko trzeba głową ruszyć. Ale przecież lepiej w internecie żale wylewać że ktoś ma tak czy inaczej. Każdy kowalem swego losu jest i jak se pościelisz tak się wyśpisz. A 700 zł płacić za swoje mieszkanie to chyba nie jest aż tak dużo, lepiej płacić po 1200zł za mieszkanie które nigdy nie będzie własne to jest dopiero logika.

09:38, 09.04.2019

HmmmHmmm

17 2

A ja to się ma do wcześniejszych obiecanek przedwyborczych ?

07:11, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

25 7

Nie dość im było bloków komunalnych na Toruńskiej.Żaden obiekt w ramach projektu rządowego dofinansowania do mieszkań komunalnych jeszcze nie powstał a Ci mamią dopłatami z tego tytułu. Jeżeli Gmina poręczy kredyt na ten cel to go będziemy spłacali przez lata wszyscy.Chyba już czas myśleć o referendum.

07:20, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MisMis

11 8

A jak ktoś chce kupić na własność to gdzie ma? Ciasno poustawiane na obrzeżach? Lepiej być biednym, dostaniesz mieszkanie z zielenią i przestrzenią za oknem niemal w centrum. A tak zostaje Ci blok na bloku z przemysłem, ruchliwymi drogami i na obrzeżach. Muszę iść po obniżke wypłaty do szefa...

07:41, 08.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

poinformowanapoinformowana

7 1

nie dostaniesz tam mieszkania jeżeli nie masz dochodu co najmniej 1200 zł na 1 osobę, więc zanim pójdziesz do szefa po obniżkę to doinformuj się na jakich zasadach ludzie dostaną tam prawo do najmu!!!

10:14, 08.04.2019

Piotrek J.Piotrek J.

5 0

Dokładnie tak jest jak napisała " poinformowana"! A te wszystkie komentarze, świadczą kto tam teraz mieszka. Bo oceniając Was po tym co piszecie, to wnioskuję że patologia to już tam mieszka. Nie macie pojęcia o tej inwestycji, a najwięcej udzielacie się.

18:43, 08.04.2019

mis2mis2

21 5

miasto nie poręcza kredytu.... miasto kredyt bierze i kasę przekazuje spółce jako kapitał... zatem my wszyscy zapłacimy za te mieszkania w podatkach... spłacając kredyt 70 baniek... trzeba nie mieć wyobraźni budować mieszkania w tej liczbie w tym miejscu... 260 mieszkań to co najmniej 300 samochodów... a układ komunikacyjny? taką linię ma ta nasza władza.... i zgoda ! referendum

07:47, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przekręty gospodarczprzekręty gospodarcz

17 3

Odpowiedź dla: mooooo07:42, 08.04.2019 Prezes Lewandowski i główna ksiegowa sm POŁUDNIE Krystyna Wachowska okradają mieszkańców -spółdzielców.

08:01, 08.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mooooomooooo

4 2

do przekręty gospodarz: czyli mnie też, ale jeśli nie masz gospodarzu dowodów to nie wypisywałabym na Twoim miejscu takich oskarżeń :-P

10:11, 08.04.2019

marekzadłużycielmarekzadłużyciel

24 1

jutro rada zdecyduje o zadłużeniu naszego miasta o kolejne 35 milionów!

08:01, 08.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nie tylko nie tylko

9 1

A Krzysiu Kukucku nie ma z tym nic wspólnego ?

08:20, 08.04.2019

mieszkankamieszkanka

28 18

Człowiek bierze kredyt na 30 lat a tu można za darmo sobie mieszkać na nowym osiedlu... śmiech na sali. Zamiast zainwestować w jakieś fajne boisko, większy plac zabaw i jakieś nowoczesne przedszkole to oni nam patologie ściągają na nowe osiedle... Ceny mieszkań na celulozowej zaraz polecą na łeb na szyje bo kto będzie chciał mieć za sąsiada jakiegoś wysiedleńca z innej ulicy. Brak słów, żeby tak niszczyć nowe fajne osiedle na rzecz nierobów. Mam nadzieję że mieszkańcy też coś maja do powiedzenia i nie dadzą sobie tego zrobić.

08:10, 08.04.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OdtOdt

4 0

Co za bzdury! Tam mają mieszkać normalni, pracujący ludzie. Do czynszu ma być doliczona rata kredytu, więc o czym Wy piszecie! Aby tam zamieszkać należy spełniać kryteria dochodowe i to dość wysokie, zatem jak nie macie pojęcia co i jak to proszę nie obrażajcie innych!

18:35, 08.04.2019

WloclawiankaWloclawianka

4 0

Nie jestem nierobem,pracujemy z mężem uczciwie i nie stać nas na kredyt hipoteczny więc takie mieszkanie to dla nas spelnienie marzeń. Place podatki,rachunki na wynaj.owanym mieszkaniu,remontuje i maluje, bo chce ładnie i czysto mieszkać..Dlaczego więc nie miałabym nie dbać o nowe mieszkanie na Celulozowej.I nie jestem patologią!!!!

23:02, 08.04.2019

666666

22 2

Na Płockiej czeczenia zniszczyła osiedle.

08:34, 08.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rudą Rudą

6 2

Wystarczy zlikwidować 3 sklepy z alkoholem i wysłać na przymusowy odwyk starych meneli codziennie demoralizujących młodych.Degeneraci emeryci i ich dzieci to zapijaczone sieroty po PZPR i PRL-u

12:49, 08.04.2019

antybushantybush

19 2

Zaraz zaraz miasto za nasze pieniądze zamierza budować komercyjną nieruchomość? Jaja sobie robicie? Na tym to polecicie. Ile te MTBS kosztował dotąd? z 5 baniek na pensje? SKANDAL

08:46, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaro82Jaro82

14 2

Heheh celulozowa niemal w centrum a to dobre, z jednej strony dobrze bo w istniejących blokach bedzie można za grosze kupić mieszkania wiec co niektórzy skorzystają.
Ale mu Włocławianie tak mamy kupujemy mieszkania gdzie popadnie bez pomyslunku ale nie chcemy wziąć do wiadomości ze po sąsiedzku bedzie kołchoz ze bedzie strach dziecko do sklepu wysłać.
Moja kuzynka mieszka w jednym z bloków i jest załamana, chetnie sprzeda i nawet przeniesie sie do starego zasobu.

09:14, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

molewskimolewski

2 0

kto i dla kogo?

09:17, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CelulozowaCelulozowa

17 8

Co się ludzie teraz dziwicie?!! macie prezydenta jakiego wybraliście....kolejny as kukucki.
Może samo osiedle celulozowa powinno się w tej kwestia wypowiedzie
Zamiast zainwestowac dla miejsca dla dzieci to oczywiście nie no bo po co...zresztą widać jak dzieciaczki są brane pod uwagę.

09:20, 08.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ta DusiaTa Dusia

2 0

A co ludzie mają do gadania? Przecież to nie ich własność, żeby rządzili co tam ma powstać! Domki sobie pokupować, ogrodzić i proszę rządzić wtedy swoją działeczką! Na Celulozowej są mieszkania z TBS-ów, a nie apartamentowce na własność! Najpierw ludzie spłaćcie te chatki, bo pamiętajcie że w życiu różnie bywa. I może Wam kiedyś zabraknąć na opłaty, a wtedy...Witaj Zakręt Street!

21:51, 08.04.2019

BitBit

2 0

A kiedy rozpoczną budowę? Jakiś konkretny termin?

09:20, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa 67Ewa 67

21 3

Panie Kukucki przestań się pan ośmieszać!
Pieniedzy nie ma w budżecie miasta a Pan opowiadasz takie bzdury. Żaden bank nie chce dac spółce kredytu pod tą inwestycje a pan obiecuje rzeczy niemożliwe do zrealizowania w tym biednym miescie.
Rozwiazac tą spolke MBM bo to tylko zjadacze naszych pieniędzy!

09:40, 08.04.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

16 1

co zrobiła spółka MBM odkąd powstała? jakieś konkrety poproszę. Za coś musza mieć w końcu płacone? Po co to miastu kolejne niepotrzebne etaty, a tak siedzą i wymyślają kolejne "cudowne inwestycje" dla miasta, do roboty się weźcie a nie wymyślacie żeby nieroby mieli jeszcze lepiej niż mają! Wystarczy spojrzeć na ul. 3go Maja co tam się wyprawia, strach tam przejść bo wystają po bramach, te super cudowne mamusie 500+ chodzą z wózkami i w kolejnych ciążach paląc sobie papieroski i popijając piwko. To się w głowie nie mieści co w tym mieście się dzieje.

09:46, 08.04.2019

Obserwator WObserwator W

12 3

Nareszcie ktoś zauważył ,ze ta spółka MBM to schronisko dla nygusów.Ktos ma w tym interes żeby ta spolka istniała bo być może na jej plecach zarobi wielkie pieniądze oczywiście z naszych podatków. A pan panie Kukucki został pan przez przypadek vice prezydentem i niestety jest to wielkie nieporozumienie dla tego miasta! Pan się nie nadaje na to stanowisko i doskonale pan o tym wie! Ale chore ambicje są ważniejsze. już niedługo będzie pan i panskie-cudze pomysły osobą niepożądaną w tym miescie!

09:58, 08.04.2019

marekzadłużycielmarekzadłużyciel

5 2

miasto bierze 70 baniek kredytu!!!!!!!!!

10:43, 08.04.2019

hahahaha

7 2

Nie ma jak na wsi:D

09:42, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

14 2

Moim zdaniem jeżeli by na celulozowej zrobić mieszkania z dojściem do własności nie było by takiego problemu. To rozwiązanie odsortuje patologie a pomoże osobą uczciwie zarabiającym które nie stać na kredyt. W ten sposób mieszkańcy bloków nie będą mieli tak strasznych sąsiadów a nowe bloki nie popadną w ruinę w ciągu następnych dziesięciu lat

10:09, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bobbob

9 4

W tym mieście rządzą komuniści, takich sobie wybieracie, więc nie narzekać proszę.

11:08, 08.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bubbub

1 1

Nie. W tym mieście rządzą komuchy, czerwona burżuazja.

21:10, 08.04.2019

No tKNo tK

11 1

Najlepiej zadłużyć miasto do granic możliwości, tylko po to aby kolesie, prezesi co to wszystkie rozumy pozjadali mieli robotę, za ciężkie pieniądze i się wychwalali co też oni nie zrobili dla tego miasta. Obłuda, bo z czego miasto spłacić długi... Najpierw inwestycje w postaci zakładów pracy,


11:38, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re No tKre No tK

9 3

A kto na nich głosował żeby doawlić PiS-owi ? Wyyyy -,,Rewizor'' Gogola się kłania .

13:55, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KamerunKamerun

3 7

Smiechu warte czy ta patologie chca wprowadzic na nowe osiedle??;Maja 500+ darmowe zlobki mieszkania i co jeszcze?No po co im isc do pracy człowiek tyra i nic z tego nie ma lepiej dzis postawic na rozmnażanie sie to jest teraz oplacalne!!!

16:59, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

9 4

Ludzie, jakie Wy głupoty piszecie. Tam mają mieszkać ludzie, którzy pracują i osiągają dochody. Ponadto czynsz będzie wyższy, gdyż zawierać będzie ratę kredytu. Sami mieszkacie w blokach TBS, a robicie z siebie niewiadomo jakich bogaczy. Naprawdę żal mi Was...

17:49, 08.04.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

CelulozowaCelulozowa

3 3

Zgadzam się. Tam mają mieszkać normalni, pracujący ludzie, a nie żadna patologia! Ludzie zastanówcie się co piszecie, bo obrażacie innych swoimi pomówieniami. A jeśli naprawdę jesteście taką elitą, to może warto wybudować sobie willę np. na Michelinie? Albo kupić mieszkanie na osiedlu strzeżonym? Pozdrawiam

17:58, 08.04.2019

Janina68Janina68

1 3

Patologia wreszcie będzie zadowolona, dostaną elegancki teren do dewastacji.

21:10, 08.04.2019

Mieszkanka WłocławkaMieszkanka Włocławka

0 2

To nie będą ludzie pracujący bo jest w artykule wyraźnie napisane ze to nie są mieszkania z dojściem do własności tylko na wynajem. To będą mieszkania socjalne wiec jak 500+ nie będzie płacić czynszu to będzie im wzrastał dług którego i tak nigdy nie spłacą a miasto nie zobaczy tych pieniędzy.

10:59, 09.04.2019

UlaUla

8 5

Włocławianie, dlaczego wypisujcie takie oszczerstwa!? Przecież tam mają mieszkać osoby pracujące i zarabiające! Swoimi bezpodstawnymi komentarzami sami zachowujecie się jak niewychowana patologia. Najpierw może dowiedzcie się w MBM dla kogo są te bloki, a dopiero potem komentujecie i rzucajcie jadem!

18:48, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stały czytelnikStały czytelnik

7 0

Mieszkania muszą powstać tak czy tak z tego względu że w kamienicach jest coraz gorzej. Wiele kamienic trzeba będzie rozebrać, a są ludzie porządni, co płacą za czynsz i wtedy miasto musi zapewnić lokal zastępczy, a takich delikwentów co nie płacą dewastują to do noclegowani.

19:52, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zainteresowany Zainteresowany

4 1

A kiedy te apartamenty na Tumskiej powstaną .Bo ja chiałabym że tam zamieszkać . Osiedle zamknięte w centrum Włocławka TUmska design idealnie .

19:57, 08.04.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

patolpatol

7 3

Czy Projekt Celulozowa będzie wyglądał jak Projekt Ptasia? Mieszkania na wynajem ulegną patologizacji?

21:01, 08.04.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LionLion

5 0

Ludzie, na każdym osiedlu i w każdym bloku znajdzie się zawsze jakaś patologia. Czy to Zazamcze, Południe itd. A co teraz na Celulozowej nie ma patologii? Mieszkam tam od kilku lat i widzę co się dzieje, nawet wózek dziecięcy ktoś mi ukradł z klatki schodowej! Pełno alkoholików i ćpunów, a nie wspomnę już o bezdomnych na klatce schodowej, którzy załatwiają tam swoje potrzeby. Tak Kochani jest na Celulozowej właśnie, a udajecie wielkie Państwo!

21:42, 08.04.2019


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%