Zamknij

Koszmarny wypadek na Kapitulnej. Zderzenie osobówki z autobusem MPK. Kobieta zginęła na miejscu

07:04, 28.06.2019 G.S. Aktualizacja: 14:44, 28.06.2019
Skomentuj Nie żyje kobieta, która kierowała osobówką. Fot. DDWloclawek.pl Nie żyje kobieta, która kierowała osobówką. Fot. DDWloclawek.pl

Dziś (28.06) rano na ulicy Kapitulnej samochód osobowy zderzył się z autobusem MPK. Nie żyje kobieta, która kierowała osobówką.

Do wypadku doszło około godz. 6 przy skrzyżowaniu z Chłodną. 49-letnia kobieta kierująca chryslerem poniosła śmierć na miejscu. 

W autobusie MPK było 10 osób. Straż pożarna podała tuż po wypadku, że cztery trafiły do szpitala z ogólnymi obrażeniami. 

Autobus dodatkowo uderzył w stojący przy ulicy dom. Uszkodzona została skrzynka energetyczna.

Kapitulna jest nieprzejezdna. Utrudnienia mogą potrwać kilka godzin. 

[ALERT]1561698955775[/ALERT]

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(79)

q1q1

15 0

[*] 07:54, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

NeutralNeutral

25 1

Aż mnie zatkało.Te zniszczenia pojazdu.Ciekawe kto zawinił,co się stało. 08:06, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NowaNowa

24 0

Makabra co tu się ostatnio dzieje. Współczuję 08:15, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak myslę tak myslę

5 147

Może chciała wyrwać odszkodowanie za mało chodliwy na rynku samochód a przesadziała z prędkością nie mysląc o stosunku masy :autobus -osobówka nawet dośc masywna 08:19, 28.06.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

AA

5 4

*%#)!& 08:21, 28.06.2019


JadeJade

17 2

Chyba cię pogięło 08:39, 28.06.2019


Kujawiak..Kujawiak..

4 0

Gwarantuje że po Włocławku jeździ z 6-7 PT Cruiserów, jeśli nie więcej. Samych czarnych jest co najmniej 3. 10:30, 28.06.2019


MieszkankaMieszkanka

20 1

Zginęła kobieta. Jakim człowiekiem trzeba być, żeby w ten sposób komentować czyjąś śmierć?
Dokąd zmierza świat, skąd w Nas tyle nienawiści..

11:42, 28.06.2019


SpekulantSpekulant

9 0

Myśli to człowiek. A ty jesteś nikim. 11:44, 28.06.2019


PitkowaPitkowa

2 4

Też mam czarnego PT Cruisera. To najbezpieczniejsze auto jakie znam, najbardziej wygodne tylko dużo pali. Zawsze trzyma się drogi, nie startuje z dużą prędkością ale powoli jak lokomotywa się rozpędza. Tu ewidentnie coś zawaliło. Faktycznie to stare auta i ciągle trzeba przy nich grzebać. Mój regularnie poza przeglądami obowiązkowymi zalicza mechanika gdy coś mi nie pasuje. Nie zamienię go jednak na nic innego. Ja zwyczajnie kocham to autko 14:28, 28.06.2019


PierotPierot

3 0

Zacznij myśleć głową, daj dupie odpocząć!!! 19:01, 28.06.2019


ObywatelObywatel

34 21

Ile wypadków drogowych w tym mieście,przerażające !!! Co mi sie rzuca w oczy to bardzo tragiczne oznakowanie pasów dla pieszych,brak oświetlenia w miejscach gdzie przechodzą ludzie,liczne dziury, a najgorsze te zapadliska w drogach które wyrzucają auto w powietrze !!!! DRAMAT LUDZIE UWAŻAJCIE BO STRACICIE ŻYCIE W TYM MIEŚCIE !!! 08:26, 28.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mm

8 14

weź nprdl 08:28, 28.06.2019


ostatni sprawiedliwyostatni sprawiedliwy

1 0

Co Ty gadasz człowieku ... Idz weź leki 20:45, 28.06.2019


QQ

63 3

Przepisowej prędkości to tam raczej nie było 08:26, 28.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mm

15 3

80-100 w tym miejscu, to standard. 08:30, 28.06.2019


PitkowaPitkowa

0 7

Ona wyjeżdżała ze Słodowej, więc nie mogła się rozpędzić 14:18, 28.06.2019


AsiAsi

3 11

Czy ta Pani wyjeżdżała ze Słodowskiej? 08:30, 28.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ostatni sprawiedliwyostatni sprawiedliwy

5 0

czytaj ze zrozumieniem człowieku. Jechala od strony ronda (wiaduktu). Nigdzie nie wyjezdzala. Wjechala na czolowke z autobusem, ktory jechal od strony PUP 20:42, 28.06.2019


????

9 12

nie znam sie na markach aut ale te auto jest znane w mieście chyba jedno tylko takie u nas , takie podobne do angielskich aut coś jak Chrysler 08:33, 28.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tigra Tigra

8 0

To jest Chrysler PT Cruiser 08:41, 28.06.2019


W-wekW-wek

5 4

Nie"to jest" tylko "to był" Chrysler ... 09:11, 28.06.2019


PitkowaPitkowa

3 4

Nie jest jedyne. Mamy nawet zloty. Też mam PT Cruisera. To najwygodniejszy samochód, zawsze trzyma się drogi, fenomenalnie się prowadzi. Chrysler PT Cruiser to amerykańskie auto, bardzo masywne. Jedyny mankament dużo pali i tyle w tym temacie. Nie zamienię go na inne 14:32, 28.06.2019


jaktojakto

73 1

Takie zniszczenia samochodu i śmierć w MIEŚCIE, gdzie obowiązuje ograniczenie do 50 km/h? JAK??? 08:40, 28.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ostatni sprawiedliwyostatni sprawiedliwy

6 2

Bo baba NIE jechała 50, a blisko 100 ?
Chyba oczywiste.
Ciekawe czy pasy miala zapięte 20:44, 28.06.2019


FF

57 2

Wolniej jedziesz dalej zajedziesz.Wyrazy współczucia dla najbliższych. 08:50, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mixer mixer

13 73

I.....co? i znowu kobieta była za kierownicą......... 08:58, 28.06.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

onaaaaaaaonaaaaaaa

21 6

A faceci niby nie powodują wypadków? Sprawdź statystyki mądralo. 09:24, 28.06.2019


Kierowca - kobietaKierowca - kobieta

20 14

Ogarnij sie .... Jestem kobieta i zaloze sie, ze jezdze lepiej niz niejeden facet, wiec przestan glupoty wypisywac. 09:33, 28.06.2019


D.D.

10 3

Jestem kobietą, ostatnio jechalam z dwojka dzieci i jakis palant prawie na czolowke mi wjechal bo bawil sie telefonem! 11:41, 28.06.2019


PrawdaPrawda

10 4

Wszystkim kobietom wydaje się, że jeżdżą lepiej od facetów, bo wolniej. Niestety prawda jest zupełnie inna. Wolnej nie zawsze znaczy bezpieczniej. 15:39, 28.06.2019


statystykistatystyki

4 3

Jakie statystyki?przeciez w tym miescie wypadki powoduja tylko kobiety:
- na kapitulnej kobieta
- na sw. Antoniego/Stodolnej w dom wjechala kobieta
- na zbigniewskiej przy kosciele kobieta smiertelnie potracila motocykliste
- na cygance przy starostwie kobieta wjechala w sciane starostwa
- na michelinie przy rondzie kobieta wjechala w ogrodzenie 10:25, 29.06.2019


antmanantman

20 37

Przyczyną wypadku była wysepka - bezpośrednim sprawcą projektant i wykonawca drogi. Pomogłem? 09:02, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

10 4

z filmiku widać że czołowe , kewstia kto zjechał na przeciwległy pas ruchu 09:06, 28.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mkmk

21 0

no na pewno nie bus zjechał... tylko ta kobieta, a po uderzeniu auto odwróciło, i jechała od okrzei 09:17, 28.06.2019


Ostatni sprawiedliwyOstatni sprawiedliwy

27 7

No kobieta raczej 50 kmh NIE jechala...
09:16, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

27 2

Może zasłabła? Tam jest wysepka, po drugiej stronie przystanek, nie jest wąsko, a tu czołówka centralnie, prędzej można przydzwonic jak ktoś wyjeżdża z podporządkowanej... Ale prędkość musiała być spora, skoro takie zniszczenia i smierc na miejscu. 09:23, 28.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

cccc

2 12

Wg mnie ta kobieta kawałek wcześniej wyjechała z bocznej uliczki. W związku z tym, nie mogła mieć dużej prędkości. 10:01, 28.06.2019


Do ddDo dd

19 4

Przecież to jest nowy autobus który ma monitoring więc na nagraniunwszyatko będzie widać kto zawinił i wogule wyrazy współczucia dla rodziny 09:53, 28.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

..

12 3

w ogóle ! 10:00, 28.06.2019


KiErOwCaKiErOwCa

1 5

Nie mówi się "w ogóle" 11:47, 28.06.2019


qwerqwer

8 14

dramat!!!!
wystarczy ze jechała np. 55km/h a autobus 45km/h przy czołówce prędkości się sumują czyli to tak jakby przy 100km/h walnąć w ścianę. 09:57, 28.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

LolLol

5 1

Prędkości się nie sumują. To mit. 14:24, 28.06.2019


PitkowaPitkowa

1 3

Ona nie jechała tyle bo wyjeżdżała ze Słodowej 14:35, 28.06.2019


Lechu Lechu

0 0

Teoria względności się kłania. 18:42, 28.06.2019


OBSERWATOR DROGOWYOBSERWATOR DROGOWY

38 26

Teraz kobiety to jezdza jak szalone i wszedzie sie spiesza, chca byc pierwsze chociaz znak drogowy wyraznie pokazuje ustap pierwszenstwa to ich to nie dotyczy, malo tego podczas jazdy ich hobby to malowanie lub poprawianie makijazu a nagminne to telefonik bo dzwonek messengera, facebooka lub instagrama jest wazniejszy od ruchu drogowego. 09:59, 28.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PitkowaPitkowa

6 7

Częściej widzę facetów rozmawiających przez telefon 14:21, 28.06.2019


Roztargniona...Roztargniona...

16 23

Pani ratownik z pierwszej karetki która była na miejscu wypadku wydawała się być bardzo roztargniona... biegała od samochodu do autobusu... Tylko w jakim celu.... ???? 10:09, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

6 7

do Obywatel08:26, 28.06.2019
Masz rację! A poniżej przytaczam konkretny przykład, istniejący już - co najmniej - od 2-3 lat na Zazamczu i znany kierownictwu MZDiUK.
....................
do m08:28, 28.06.2019
A ty jesteś - jak widać z komentarza - jedynie chamskim i wulgarnym gnoykiem.
=============
Ul. Radosna na Zazamczu. Oznakowana jest z dwu swych krańcowych stron znakiem drogowym; D-40. A zatem ma swoisty charakter dla tworzenia relacji między kierowcami prowadzącymi pojazdy i pieszymi w ruchu drogowym.
Wiadomo, że pieszy na tak oznakowanej ulicy ma prawo przejść przez jezdnię w dowolnym, wybranym przez siebie miejscu. Skrajnie rzecz ujmując: pieszy ma prawo nawet iść środkiem jezdni wzdłuż ulicy. Na takiej jezdni oznakowanej tym znakiem (D40) kierowca ma określoną jednoznacznie prędkość jazdy i musi ją przestrzegać. Jest ona o połowę niższa niż zazwyczaj w Mieście.
...i w połowie długości tej ulicy Radosnej jest namalowane przejście dla pieszych. Jakiś idyota zadecydował o takim nie tylko zbędnym malunku, ale potęgującym zaistnienie niebezpiecznej sytuacji na drodze. Każdy kierowca w w wielu sytuacjach drogowych reaguje na określone sytuacje drogowe wręcz instynktownie. Jadąc ul Radosną i widząc przejście dla pieszych skojarzy to natychmiast z normalną ulicą miejską - a nie osiedlową. A zatem zwiększyć może prędkość do 40 lub 50 km/h i uzna, że pieszy może WYŁĄCZNIE i TYLKO przechodzić w wyznaczonym miejscu. W takiej sytuacji może dojść do kolizji pojazdu z pieszym, czego byłem świadkiem, że o wzajemnych epitetach między pieszymi a kierowcami nie wspominam.

O ile znam się na przepisach drogowych to:
→ Osoba, która stwarza niebezpieczną sytuację na drodze, a namalowanie pasów na jezdni drogi osiedlowej(!) oznakowanej - jak wspomniałem - znakiem D40, jest - moim zdaniem - potencjalnym stworzeniem takiej kolizyjnej sytuacji.
Takich bzdurnych sytuacji we Włocławku może być więcej, co nie raz pokazywano w lokalnej TV !
Dlatego - uważam - Obywatel08:26, 28.06.2019, masz rację!
----------
Ps. Dyrekcja z ul. Zielnej nie reaguje. 10:14, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xd!xd!

7 19

Równouprawnienie dla kobiet, ta... 10:17, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bogdanbogdan

7 18

To jedno z najbardziej kolizyjnych skrzyżowań we Włocku. 10:24, 28.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KapitulnaKapitulna

4 2

A w którym to miejscu, bo nie kojarzę? 13:41, 28.06.2019


yhmyhm

16 6

Nie najbardziej kolizyjnych, tylko bardzo kiepsko zaprojektowanych. Pasy są źle oznakowane, tez z jady na wprost nagle jest do skrętu w prawo (tylko), świateł nie widać dobrze w pełnym słońcu, wyjazd z bocznych ulic z mocno ograniczoną widocznością, do tego przejścia i pochyły teren. Trzeba mocno uważać 11:04, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dercderc

19 2

a piesi są bez szans w takich przypadkach..... 11:15, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ścianaściana

6 6

To nie prędkość bo ta się zsumowała. Przy czołówce z osobówką miałaby szanse...z autobusem niestety...
tragedia... 11:39, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123qwety123qwety

16 17

Czy tylko ja mam takie wrażenie, że coraz więcej tragicznych wypadków we Włocławku i okolicach jest spowodowanych przez kobiety? 11:39, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

28 10

Zginęła kobieta. Jakim człowiekiem trzeba być, żeby w ten sposób komentować czyjąś śmierć?
Dokąd zmierza świat, skąd w Nas tyle nienawiści..
Kim jesteśmy, żeby wydawać osąd?
11:44, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KiErOwCaKiErOwCa

13 2

Najlepsze policja mówi o 6 osobach w szpitalu, inny portal o 5, DD o 4, TVN powie o 2 ? 11:48, 28.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

:(:(

6 3

w tvn24 powiedzą że Szydło kierowała autobusem :( 17:47, 28.06.2019


ostatni sprawiedliwyostatni sprawiedliwy

3 3

a w TVPiS ze Tusk rozbił samolot. Idzcie wziac leki 20:43, 28.06.2019


linia 1linia 1

39 0

współczuje kierowcy mpk i pasażerom , po takim wypadku 12:51, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

1 18

A gdzie to było? Mieszkam na Kapitulnej, ale jakoś nie kojarzę. 13:39, 28.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KapitulnaKapitulna

18 0

w Radomiu 17:49, 28.06.2019


O nieO nie

7 28

Kurde, to był przecież jeden z tych nowszych Solarisów więc wielka szkoda. 14:26, 28.06.2019

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

etametam

16 1

Solarisa odbudują, to akurat najmniejszy problem. Szkoda kobiety... 14:53, 28.06.2019


Majster Klepka Majster Klepka

3 11

@ etam14:53, 28.06.2019

Ooooo... To dla mnie coś nowego! Nie wiedziałem, że samochody (autobusy) można odbudować. A w szkole i w domu wkładano mi wiedzę w głowę, że samochody można jedynie reperować i zreperować. :) 18:29, 28.06.2019


odp.odp.

9 3

Majster Klepka 18:29, 28.06.2019

Zreperować można jak coś się popsuje, a tutaj cały przód jest zniszczony i do wymiany, czyli niejako trzeba go stworzyć (zbudować, odbudować, wyprodukować) od nowa. 23:13, 28.06.2019


Majster...Majster...

2 9

odp.23:13, 28.06.2019

Od nowa - to się coś produkuje, jak sam napisałeś.
A w tym przypadku - to już znacznie bardziej celnie można → zrekonstruować!
Rodzaj przedmiotu którego dotyczy określona czynność decyduje o doborze zawsze właściwego słowa(!) A w jęz. polskim jest dużo odpowiednich słów.
Ale to już problem twego nauczyciela, nie mój. 00:37, 29.06.2019


Odp.Odp.

11 2

Majster...00:37, 29.06.2019

Współczuję twojej rodzinie i znajomym, jeśli w realu też się tak czepiasz różnych słówek. Chyba każdy moją wypowiedź zrozumiał, bo są łapki w górę i nikt inny uwagi nie zwracał. 08:58, 29.06.2019


MajsterMajster

0 2

do Odp.08:58, 29.06.2019

Oczywiście, że zrozumiał. Jak napiszesz: kuń, chałupa, stainka, kibel i td i tp. Też każdy zrozumie, komu nie zależy na właściwym poszanowaniu języka.
Widocznie nie czytałeś poematu Słowackiego: ''Beniowski''. Wspólczuję.
--------------
''Chodzi mi o to, aby język giętki
Po­wie­dział wszys­tko, co po­myśli głowa:
A cza­sem był jak piorun jas­ny, prędki,
A cza­sem smut­ny ja­ko pieśń stepowa,
A cza­sem ja­ko skar­ga nim­fy miętki,
A cza­sem piękny jak aniołów mowa...
Aby prze­leciał wszys­tka ducha skrzydłem.
Stro­fa być win­na tak­tem, nie wędzidłem'.
------------
Warto było tak tobie chodzić do szkoły?
A nie ci lepiej było prowadzić tam woły?
One by więcej wiedzy pochłaniały
i tak siermiężnie by nie pisały. :-D 18:59, 30.06.2019


Ja1974Ja1974

4 11

Marlena...? 14:44, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BolekBolek

18 9

Ludzie, opamiętajcie się! Skąd w was tyle cynizmu, nienawiści i wszechobecnej znajomości prawdy! Kobieta po prostu zasłabła za kierownicą co spowodowało, że ciało "poleciało" do przodu na kierownicę a jego bezwład przyczynił się do nacisku na pedał przyspieszenia. Człowiek w nieświadomości, czy to kobieta czy mężczyzna, nie panuje nad niczym. Tak i ona zjechała na przeciwległy pas. I prawdopodobnie mogła już nie żyć w momencie zderzenia. Dziwi tylko, że media cały czas podają błędne informacje. Widocznie walczą o słuchaczy, czytelników... 18:29, 28.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sylwia1515Sylwia1515

6 5

Skąd była ta kobieta ? 00:01, 29.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GostekGostek

2 0

Z Włocławka. 11:05, 02.07.2019


lomaloma

7 0

Serdeczne wyrazy współczucia dla rodziny zmarłej 12:47, 29.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwertyLGTBqwertyLGTB

9 4

@Bolek18:29, 28.06.2019
Jak masz takie rewelacje i pewne wiadomości, to idź z tym do mediów i na policję.
Dla mnie jechała za szybko, pewnie telefonik, najazd na krawężnik/wysepkę, panika i bum! 14:18, 29.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RafixRafix

8 0

Auto wygląda jak po spotkaniu z czołgiem. Prędkość była znacznie większa niż 50 h na godzinę. Zero wyobraźni. Wyrazy współczucia dla rodziny. Ludzie mogą z gazu. 18:51, 30.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hyghhygh

3 0

Jak można dać uśmiechnięta emotikona ,do takiej tragedii co się wydarzyła. 17:01, 01.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

2 0

Do panów kierowców.Kobiety za kierownicą uczą się jazdy od was .Po Włocławku strach jeździć.Taki przełącznik po lewej strony kierownicy to jest po to ażeby zasygnalizować skręty lub zmianę pasa jezdni.A u was czegoś takiego w autach chyba nie ma albo nie wiecie do czego służy.a jak widzicie kobietę za kierownicą to dopiero jest jazda.Pokazać babie jak to powinno się jeździć,bo mam lepszy samochód,albo bo baba gorzej jeździ.Jesli macie pretensje do kobiet że jężdżą szybko,to macie pretensje do siebie.Jeździmy o wiele lepiej od was panowie i to was denerwuje.Mimo tej tragedii kobiety mają mniej wypadków i o wiele mniej kobiet jeździ na podwójnym gazie.Pozdrawiam wszystkich kierowców. 21:37, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%