Zamknij

33-letniego Adama, który zginął na pasach w Warszawie, żegnały tłumy krewnych i znajomych

10:30, 28.10.2019 Aktualizacja: 14:47, 28.10.2019
Skomentuj Mężczyznę żegnały tłumy krewnych, przyjaciół i znajomych. Fot. Grażyna Sobczak Mężczyznę żegnały tłumy krewnych, przyjaciół i znajomych. Fot. Grażyna Sobczak

W sobotę (26.10.) odbył się pogrzeb 33-letniego włocławianina, który zginął na warszawskim przejściu dla pieszych. Adama żegnały tłumy krewnych, znajomych i przyjaciół.

Uroczystości pogrzebowe rozpoczęły się we włocławskiej katedrze, później przeniosły się na cmentarz komunalny przy al. Chopina. 33-letniego Adama żegnała przede wszystkim pogrążona w żałobie rodzina. Pojawiło się też wielu jego przyjaciół i znajomych. Podczas ostatniego pożegnania podkreślano, że mężczyzna żył pełnią życia, był radosnym człowiekiem oraz wspaniałym mężem i ojcem.

[ZT]36188[/ZT]

33-latek zginął 20 października na przejściu dla pieszych na ul. Sokratesa w Warszawie. Przechodził przez pasy z rodziną, kiedy potrąciło go rozpędzone bmw. Mężczyzna zdążył jedynie odepchnąć na chodnik żonę i wózek z 3-letnim synkiem. Sam nie zdołał uciec.

Przypomnijmy, że w Internecie trwa zbiórka pieniędzy na wsparcie żony zmarłego włocławianina oraz ich synka. Celem było zebranie 100 tys. zł. Przez cztery dni ponad 2 tys. osób wpłaciło ponad 102 tys. zł.

(N.S.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(19)

kkkkkk

17 32

Jestem zszokowany i zasmucony tragedią. Jak zwykle splot nieszczęśliwych okoliczności. Minuta przed lub minuta po na tym przejściu i nie byłoby wypadku. Nie bronię kierowcy BMW, ale przyczyną sprawczą darzenia było to, że jakiś uprzejmy inaczej zatrzymał się przed pasami, na których nikogo nie było, żeby przepuścić tych ludzi. Zaprosić na pasy. Kusić los. On się zatrzymał, bo chciał i wiedział, że się zatrzyma, ale drugi już nie, bo jechał za szybko. Tylko po co się zatrzymywać i kusić los? Braki w zakresie dobroczynności? Nie ma w polskim prawie uzasadnienia, bo pieszy ma pierwszeństwo dopiero jak już jest na pasach, a nie jak stoi albo się do nich zbliża. Wystarczyło, żeby zamiast przepuszczać normalnie jechał ulicą, która jest dla samochodów, a rodzina idąca chodnikiem nie weszłaby na pasy w momencie, kiedy szalał ten wariat w BMW. Nie byłoby pogrzebu. Największe zagrożenie tego typu jest na drogach dwujezdniowych. Ale i na jedno-jezdniowych gwałtowne hamowanie tuż przed pasami, kiedy kierowca z naprzeciwka nie wie i nie zdąży zahamować jet niebezpieczne. Kto jeździ samochodem, ten wie. Apeluję do kierowców: wspierajcie hospicja i biedne, chore dzieci, bądźcie dla siebie mili na co dzień, ale nie przed pasami! Takie mamy prawo. W UE jest inaczej, ale póki co prowokujecie niebezpieczne zdarzenia!

10:52, 28.10.2019
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

WZWZ

26 7

Większej bzdury nie można było napisać. Sprawcą wypadku był kierowcą BMW. Szukanie przyczyn w uprzejmości innego kierowcy jest niedorzeczne. Nie popieram takiego myślenia. Nie zgadzam się z tym. Bądźmy mili, uprzejmi, zwalniamy przy przejściach, przepuszczamy pieszych, bądźmy kulturalni na drodze. Tak niewiele a tak dużo... Piętnujmy źle zachowanie i nadmierna prędkość, każmy piratów drogowych a może mniej będzie takich wypadków!

11:56, 28.10.2019

fakt...fakt...

13 10

Jadąc 50km/h, czyli przepisowo w mieście, przejeżdża się 14 m/s. Przykład: ktoś jadący z przeciwnej strony nagle hamuje aby wpuścić na pasy pieszych. Ja zanim się zorientuję, że ten hamuje, miną 3-4 sekundy. W tym czasie przejadę ponad 50m. Zacznę hamować - kolejne 50m. W tym czasie piesi widząc, że ten pierwszy hamuje, wchodzą na przejście. Czy starczy mi miejsca? Bo ja muszę mieć 100m bezpieczeństwa, on tylko 50. A ci z tyłu za mną? Zdążą zareagować, bo ktoś nagle chciał być miły? Trafia to to wyobraźni???

12:20, 28.10.2019

SpekulantSpekulant

7 9

Podzielam zdanie kkk...też staram się nie ustępować na dwujezdniówkach i gdy widzę, ze z przeciwka ktoś jedzie szybko i jest ryzyko, że nie zauważył pieszego. Powinien zauważyć, ale może nie zauważyć. I co? mam mieć na sumieniu człowieka dlatego, że jestem uprzejmy, a *%#)!& ma święto?

12:48, 28.10.2019

Włocławek 36Włocławek 36

8 5

No i tu się mylisz, nie znasz zmienionych przepisów, MASZ OBOWIĄZEK zatrzymać się przed pasami jeśli pieszy stoi przy krawężniku i sygnalizuje ZAMIAR wejścia na pasy

14:28, 28.10.2019

warto znać przepisywarto znać przepisy

6 0

Obowiązki kierowcy względem pieszego są jednoznacznie określone w przepisach. W art. 26 Prawa o ruchu drogowym czytamy:
"Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu."
Mówiąc wprost - przed przejściem mamy obowiązek zatrzymać się tylko wtedy, gdy znajduje się na nim pieszy. Jeśli zbliża się do zebry lub czeka na przepuszczenie przez kierowców, wyłącznie od naszej dobrej woli zależy, czy się zatrzymamy. Wyjątkiem są oznaczone strefy zamieszkania - na nich pieszy ma zawsze pierwszeństwo.

15:24, 28.10.2019

do Włocławek 36do Włocławek 36

4 0

Nie masz racji - w PL jest inaczej, niż UE. Masz rację dla zachowania w UE, ale nie PL... Doszkól się bo zabijesz pieszego!

15:26, 28.10.2019

co więcej:co więcej:

4 0

W Kodeksie Drogowym jasno określono, czego pieszy robić nie może. W art. 14 KD czytamy, że pieszemu zabrania się:
- wchodzenia na jezdnię:
a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,
b) spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi,
- przechodzenia przez jezdnię w miejscu o ograniczonej widoczności drogi,
- zwalniania kroku lub zatrzymywania się bez uzasadnionej potrzeby podczas przechodzenia przez jezdnię lub torowisko,
- przebiegania przez jezdnię,

15:27, 28.10.2019

Szokujące i smutneSzokujące i smutne

45 5

Jest robienie show z czyjejś śmierci. ? Począwszy od pierwszego artykułu przed tygodniem z czerwonym dopiskiem, że "DD WŁOCŁAWEK NAPISAŁ O TYM PIERWSZY". Brawo. Teraz fotorelacja.

11:04, 28.10.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

showshow

6 21

głupoty wypisujesz, po prostu informacja, która wg mnie ma na celu przypomnienie, że trwa zbiórka pieniędzy na wsparcie rodziny zmarłego. Tego rodzaju foto jest ok. - co innego fotorelazje z przebiegu uroczystości pogrzebowych pokazywane przez inne portale

11:12, 28.10.2019

Taaaa jasne, jasne Taaaa jasne, jasne

9 5

"głupoty wypisujesz, po prostu informacja, która wg mnie ma na celu przypomnienie, że trwa zbiórka pieniędzy na wsparcie rodziny zmarłego. Tego rodzaju foto jest ok. - co innego fotorelazje z przebiegu uroczystości pogrzebowych pokazywane przez inne portale"

11:45, 28.10.2019

szokszok

29 2

Całkowicie się z Tobą zgadzam. Część tych tłumów to zapewne zwykli ciekawscy.A zbiórka pieniędzy dla wdowy jest nieporozumieniem.W samym tylko Włocławku miało miejsce tyle nieszczęść i tragedii,a osoby które tego doświadczyły zostały pozostawione same sobie(i to dosłownie),a nikt nie zbierał pieniędzy by im pomóc!!! No ale czym dłużej trwa show tym większe zyski!

11:51, 28.10.2019

Bez komentarza Bez komentarza

40 28

Ale nieroztropni ludzie komuś kredyt na mieszkanie spłacają a za rok/dwa nowy mąż.

11:04, 28.10.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Brak słówBrak słów

2 16

A Ty też zostałbyś/zostałabyś sam do końca życia? puknij się w głowę.

12:38, 28.10.2019

EgzekutorEgzekutor

19 11

Po co pisać komentarze jak zostają zaszufladowane przez dd Włocławek, mama musi mieć dobre układy ,całość budzi śmiech ,zbiórka to żerowania na nieszczęściu ,a może znajdą się tacy co dadzą ,a za rok może prędzej nowego tatę dziecko będzie miało.

11:35, 28.10.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Zastanów sięZastanów się

6 7

jest młoda ,będzie miała prawo ,poszukać sobie kogoś w przyszłości.

12:35, 28.10.2019

777777

8 2

do Zastanów się - Tylko , że ten nowy partner i "tata" , to też nowy dochód.

14:02, 28.10.2019

M...M...

1 0

To życzę Ci żebyś został sam w wielkim mieście z kredytami na głowie i dzieckiem na wychowaniu
Skoro to takie fajne..

11:50, 29.10.2019

KASTA WONKASTA WON

18 5

Ten z BMW ma układ w kaście sędziowskiej jak DURCZOK i Najsztub i reszta resortowych dzieci...zbiórka kasy to temat zastępczy dla lemingów ........

12:14, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niewątpliwieniewątpliwie

17 3

to wielki dramat
i jestem pro pomocy osobom potrzebującym ;
jednak w tym przypadku to zwykła pauperyzacja, ktora w tym kraju jest karana ;
i kto chce nadzorować wydatki wcale nie będącej w złej sytuacji finansowej rodziny ;
państwo wiedzą komu powinno się pomagać tak naprawdę ... - Czyż nie ?


12:34, 28.10.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Włocławek 36Włocławek 36

4 1

A ty rozumiesz słowo, które używasz?
Co w tym przypadku znaczy "pauperyzacja" ???

14:31, 28.10.2019

właśnie TO!właśnie TO!

6 0

Rodzina tragicznie zmarłego nie wygląda na osoby nie mające co włożyczć do garnka. A jeżeli się mylę, to wytłumaczcie to społeczeństwu. Znam ludzi, którzy patrzą na chleb jak na święty obrazek i właśnie takim osobom należy pomagać.
Zdarzenie losowe nie powinno być metodą
wykorzystywaną do zbierania pieniędzy i być wyciskaczem łez.

20:08, 28.10.2019

;);)

34 10

Mam szacunek do zmarłych tym bardziej po wypadku. Jednakże trzepanie kasy na czyjejś śmierci jest chore i nie piszcie że to "zapomoga" dla wdowy. 100 koła to nie zapomoga a sprawne granie na ludzkich uczuciach. Dziś wdowa, jutro celebrytka niczym matka małej madzi.

12:36, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.BM.B

35 7

To jest chore, ludzie dają się naciągać na czyjąś śmierć i sponsorują komuś wieczne wakacje. Wiecie to życie? Każdy z nas kogoś stracił, ale nie każdy ma pomysł czerpać zysk z czyjejś śmierci. Jak jeszcze raz kogoś stracę, robię cel na milion i jadę do Ameryki, a co mi tam. Gł*pi i tak płacą.

12:42, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatkoMatko

25 9

Ludzie ile w was jest agresji! niech se znajdzie chłopa jak będzie chciała jak chce niech zostanie wdową do końca życia! ludzie!!!! NIE WAM JEST OCENIAĆ I WYBIERAĆ JEJ DROGĘ! nie znam tej rodziny nie będę wpłacać na nich pieniędzy! życzę im żeby mimo bólu znaleźli jakieś ukojenie! nie chcesz wpłacać nie wpłacaj chcesz wpłacić to wpłać!! Ludzie! chociaż RAZ nie hejtujcie nie komentujcie po złości! no rodzinę spotakła straszna tragedia współczuje z całego serca.

12:48, 28.10.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Z jakiej racji?Z jakiej racji?

6 4

do Matko12:48, 28.10.2019,

Kto ci dał upoważnienie do oceniania komentarzy innych osób tutaj piszących ? oczywiście: NIKT! A mimo to pozwalasz sobie na to. Każdy ma bowiem prawo oceniać postępowanie innego człowieka, jeżeli owoż postępowanie, zachowanie - jest upubliczniane(!) - jak w tym przypadku! A, właśnie jest!
Postrzeganie rzeczywistości i ustosunkowanie się do niej jest od tysięcy lat niezbywalnym prawem każdego człowieka!
Owa pani miała prawo - z którego nie skorzystała: → prawo zachowania prywatności! Mogła zastrzec sobie i zakazać portalowi upubliczniania jakiejkolwiek informacji na temat - zarówno wypadku, jak i samej inhumacji. Pogrzeb jest przecież czyjąś sprawą prywatną i to owa pani oraz jej rodzina chciała lub zaakceptowała (skoro sobie nie zastrzegła) upubliczniania tej informacji, ZGADZAJĄC SIĘ, na różnej jakości i tonacji komentarzy ludzi. Komentarze dot. właśnie tej smutnej , poważnej i prywatnej, która w tej sytuacji; przestała być prywatną - uroczystości pogrzebowej!

14:21, 28.10.2019

BuuuuuBuuuuu

14 1

Pożywka dla pismaków..... Ludzie muszą coś czytać.... Tylko czemu prawdy nie piszą.... I o prawdzie. Widzą co chcą likwidują komentarze pełnej i gorzkiej prawdy.A żerują na ludzkiej krzywdzie i niemocy. Buuuu

13:15, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PO CO TEN CYRKPO CO TEN CYRK

17 1

ILE GINIE DZIENNIE LUDZI NA DROGACH ?

16:42, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bolo.Bolo.

8 0

I całe szczęście że tam.....już nikt nie czyta.... tego :(

17:50, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

19601960

19 1

Żal młodego życia , ale...
Właśnie ale czy on pierwszy czy ostatni?
Jakoś nie kojarzę, żeby ktoś zorganizował zbiórkę kasy dla pokrzywdzonej w niedawnym wypadku na al.Jana Pawła II, gdzie ranna została młoda kobieta w ostatnich tygodniach ciąży, w tym przypadku nikt nie został ranny, nie potrzebne długotrwałe leczenie później rehabilitacja..
A tu zbiórka, bo wdowa ma kredyt do splacania?
Może nie na miejscu ale to farsa jakaś, wiele osób po utracie bliskich zostaje w ciężkich warunkach materialnych i żyją dalej.

18:29, 28.10.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aleale

2 0

przeprowadzono natychmiastową "cesarkę" dla uratowania dziecka.
... czy może mieć traumę w przyszłości ...?

20:15, 28.10.2019

tuuuutuuuu

5 1

Doceniam, że nie poszliście robić fot ma pogrzebie - prywatnej uroczystości.

18:44, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kupiono kwiatykupiono kwiaty

7 1

za duże pieniądze.
dlaczego nie przemyślano sprawy aby dać pieniądze za ich zakup ów wdowie.

20:21, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lucynka Lucynka

8 2

Bo on był z Warszawy tfu mieszkał tam .MY jesteśmy tacy małomiasteczkowi że dla nas ktoś z Warszawy,mieszkający w Warszawie to jest jak ktoś z USA .Bo Warszawiak ale nasz w Warszawie .Z naszego zadupia i Warszawiak . Powiedzieli w tv że Włocławek .Taka tu małomiasteczkowość .

23:14, 28.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SMUTNESMUTNE

11 1

Bardzo współczuję rodzinie, bo to dla tragedia...
Tylko jedno mnie zastanawia.., wielka rozpacz, ale jak widać najważniejsza jest prośba o pieniądze..
Też zmarł mi mąż i każdemu ktoś bliski, ale przez myśl nawet by nie przeszło pomyśleć...
Ogromny smutek, bo zginął młody człowiek..
Kwiaty tak, ale nie pieniądze..
Na śmierci nie robi się interesów!!!


04:58, 29.10.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KiniaKinia

5 0

to prawda mi też zmarł mąż który wcześniej ciężko chorował i nie pomyślałam żeby wykorzystywać kogoś ,a tu w chwili tragedii tylko pieniądze.

10:25, 29.10.2019

AsaAsa

3 7

Prostaczki z Włocławka lub prostaczek z Włocławka wypisuje komentarze pełne nienawiści bo osoby trzecie zbierają pieniądze. Na zachodzie normalnym jest to, że ludzie sobie pomagają. Ale u nas jest jeszcze sporo ludzi PRLowej mentalności. Jeśli ludzie chcą i czują potrzebę pomocy rodzinie to wpłacają SWOJE pieniądze i nikomu nic do tego.
Wieczne wakacje za 10 tys. zł to jest śmieszne. Życie w Warszawie jest bardzo drogie takie pieniądze stopnieją lada moment.

13:30, 29.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RogalssssssssRogalssssssss

4 0

Sama jesteś prostakiem .Po wypadku nikt mi kasy nie dał zdzi..ro .Wal się .Powinni dawac poszkodowanym w wyopadkach .W tym wypadku zginłął jej maż .Nikt nie jest poszkodowany .Daj takim zamiast kalkeim albo potrzebującym .Gowno kogo ASa obchodzi komu dajesz swą wypłatę

00:16, 30.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%