Zamknij

Gehenna matki zmarłego 10-miesięcznego niemowlęcia. Co ujawniła prokuratura?

18:00, 02.10.2020 Aktualizacja: 15:11, 03.10.2020
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne. Fot. depositphotos.com Zdjęcie ilustracyjne. Fot. depositphotos.com

40-letnia kobieta tułała się z ciężko chorą, dziesięciomiesięczną córeczką po domach samotnej matki. Teraz prokuratura sprawdza, jak zajmowała się dzieckiem, które znaleziono martwe w hostelu we Włocławku. 

W czwartek (1 października) w jednym z hosteli na osiedlu Zazamcze znaleziono martwe, 10-miesięczne dziecko.

Policja pojechała na miejsce zaalarmowana przez pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, który nie mógł skontaktować się z matką dziewczynki i poprosił o pomoc policjantów. (MOPR zaznacza jednak, że matka dziecka nie była objęta nadzorem pracowników socjalnych z tej instytucji.)

Kiedy dzielnicowi przyjechali na miejsce, w jednym z pokoi hostelu, w którym przebywała kobieta, znaleźli dziecko, które nie dawało żadnych oznak życia. Natomiast od matki policjanci wyczuli silną woń alkoholu

- poinformował st. sierż. Tomasz Tomaszewski z Zespołu Komunikacji Społecznej Komendy Miejskiej Policji we Włocławku.

Na miejsce wezwano prokuratora oraz biegłego patomorfologa. Wykonano też oględziny zwłok i miejsca, w którym znaleziono ciało.

40-letnia matka dziecka i 35-letni ojciec zostali zatrzymani (on we własnym domu, nie w hostelu). Oboje byli pijani.

Zarzuty dla matki

W piątek (2 października) prokuratura poinformowała, że matce - ostatecznie tylko ona została zatrzymana-  najprawdopodobniej zostaną przedstawione dwa zarzuty: narażenia córki na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia oraz nieumyślne spowodowanie śmierci

- Trwają intensywne czynności, które będą zmierzały do ustalenia wszystkich okoliczności zdarzenia. Podejmiemy także czynności zmierzające do ustalenia właściwości charakteru i osobowości matki dziecka

- mówi rzecznik Prokuratury Okręgowej we Włocławku, prok. Wojciech Fabisiak

Dziecko chore od urodzenia 

Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że w czwartek podczas pierwszych oględzin lekarz nie znalazł na ciele dziecka śladów, które mogłyby świadczyć, że było ono ofiarą przemocy. Decydujące w tej sprawie będą jednak wyniki sekcji zwłok, która dziś ma zostać przeprowadzona w szpitalu we Włocławku. 

Prok. Fabsiak ujawnił, że dziewczynka była poważnie chora. Nieoficjalnie wiadomo, że chodzi o wodogłowie oraz choroby serca i układu nerwowego. 

- Zwłoki zostały ujawnione 1 października, natomiast kiedy nastąpił zgon to dopiero wykaże sekcja zwłok - stwierdził prok. Fabisiak. 

Matka, bezpośrednio przed tym jak znalazła się z córką w hostelu we Włocławku, mieszkała z konkubentem, który jest ojcem dziewczynki. Wcześniej pomieszkiwała z dzieckiem w domach samotnej matki w Ciechocinku i Włocławku. 

[WIDEO]2153[/WIDEO]

(G.S.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(55)

TermitTermit

132 14

A gdzie pomoc od Domu samotnej matki w Bursztynowym !? Czy tylko przykrywka 🙁

18:41, 02.10.2020
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

MatkaMatka

53 8

Kiedyś też myślałam, że pałac bursztynowy będzie domem dla samotnych matek.

18:55, 02.10.2020

me7666666me7666666

39 7

hahahaha w Bursztynowym...poczytaj o podatkach, fundacjach i budowaniu nowych obiektów i ulgom zyskanym dzięki tym pierwszym...a i owszem, pewno pokoik tam jest na tą fundację, ale - mam nadzieję, że się mylę - nigdzie jeszcze nie widziałam ani nie słyszałam/czytałam zeby cos gdzies ufundowali, być moze robią to incognito, bez rozgłosu. Z drugiej strony Właściciel jednak jest obecny w życiu W-ka, ale skutecznie często sami mieszkańcy blokują Jego inwestycje.. :/

19:21, 02.10.2020

Puk puk..Puk puk..

16 8

Pokoiki są, ale zapewne dla tych co nic nie mówią i dają się wykorzystywać ;)
może jako pokojówki...
resztę można dopowiedzieć sobie samemu ;)

23:35, 02.10.2020

JakJak

3 3

Przecież jest koronowirus i pomoc społeczna udziela tylko teleporad.

08:30, 04.10.2020

JakJak

2 2

Przecież jest koronowirus i pomoc społeczna udziela tylko teleporad.

08:30, 04.10.2020

HgfHgf

67 28

Gdzie był mopr?

19:22, 02.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Domii Domii

15 9

A czytałeś treść artykułu?? Mopr zawiadomił policję. Ach gdzie mopr gdzie mopr z automatu to Wam się chyba klika

07:56, 03.10.2020

GunimGunim

5 6

Wczoraj widziałam dyrektora mopr na zdjeciach jak się szczerzył do obiektywu a instytucja pod jego władzą znowu zawiodła

15:20, 03.10.2020

Waldemar MyćkoWaldemar Myćko

105 34

Po prostu dramat. Kto pracuje w tym Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie? Przecież chyba nie umalowane i wydepilowane przymuły! Ciekawe co one robią w czasie pracy, czy czasami nie latają po miejskich targowiskach? Zapewne wszyscy mają dyplomy, ale cóż z tego, jak zero wyczucia! Oto wolność i demokracja... A Prezydent z całą sitwą politycznych nierobów parodiuje pod pomnikami w obcisłych portkach. Kowalska podobnie... Czarnecki następny, co Ty człowieku w życiu w ogóle zrobiłeś? Siedzą na tej radzie i ple plają od rzeczy, albo latają od pomnika do pomnika. Za czasów Polski Ludowej takich cyrków nie było.

19:51, 02.10.2020
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

pytaczpytacz

22 30

A coś Ty zrobił aby pomóc tej kobiecie ? krytykujesz i obrażasz innych. Najważniejsze, że się urodziło, a że chore (nie do życia) no to Bóg tak chciał. A jak nie lubisz obcisłych portek to polecam Ukrainę tam w tradycyjnym stroju są hajdawery.

20:19, 02.10.2020

i co ?i co ?

4 9

bóga nie ma, to powiedział ks. dr teologii

20:41, 02.10.2020

Marna Marna

18 9

Panie z mopr to pracują jak śpiące krowy nawet nie wiedzą jakie ludzie mają przynosić papiery do urzędu moja koleżanka nosiła papiery a one ze tego niech a za chwilę dzwoniły ze one tego potrzebują.,sa poprostu nie przytomne a co tu mówić o takiej sytuacji

08:49, 03.10.2020

GregGreg

7 2

Napisz proszę jakiej byś interwencji Mopr oczekiwał bo my niestety mamy taką przywarę ze oczekujemy i winimy innych wybielając swoje zachowanie. Chore dziecko, konkubent który jak czytamy nie był do końca w porządku wobec partnerki i sama kobieta wybierając na ojca swojego dziecka takiego patusa.

13:24, 03.10.2020

JagodaJagoda

1 0

Było, było, tylko wszystkie takie historie były skrzętnie zamiatane pod dywan i nie wolno było ich nagłaśniać w mediach.

18:43, 04.10.2020

qw_qw_

55 15

Nieźle... już trzecia sytuacja w przeciągu roku. Kolejne premie dyrektorkowi informatykowi z zawodu.

20:20, 02.10.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

........

16 4

uważaj qw , bo to mafia i rodzinne interesy w państwowych placówkach

20:37, 02.10.2020

Włocławek 36Włocławek 36

11 3

Należy dodać KIEPSKIEMU INFORMATYKOWI z parciem na szkło🙄 Piotruś zawsze tak miał

08:10, 03.10.2020

TerinTerin

6 0

Kowal przeprasza za Piotra

15:22, 03.10.2020

wiesz, żewiesz, że

4 0

mówisz o pietrze covidzie z Kowala

21:58, 03.10.2020

OdpowiadamOdpowiadam

70 17

W mopr-ze nie wszyscy mają dyplomy, tak jak w sądzie, więc nie powinni tam pracować, a przede wszystkim pobierać pensji. Przyjmowani byli ze względu na układ donoszenia na podopiecznych z pierwszej ręki ... Prawda, biegają po sklepach, bankach, koleżkach i lumpeksach w czasie godzin pracy. Inne urzędy działają podobnie. To, jak zajmują się pomocą potrzebującym widać na załączonym obrazku. A rady są wypasione jak za króla Sasa : jedź, pij i popuszczaj pasa. Kto wybierał takich durni, ten sam ma podobny styl życia i jest bałwochwalcą.
Kobieta doczekać się może tylko paki za samotną opiekę nad chorym dzieckiem. Zobaczcie jak działa państwo prorodzinne i socjalne. Trzeba pozabierać stołki nygusom.

20:34, 02.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

11 18

A skąd wiesz jak działają? Skąd wiesz, że biegają w czasie pracy? Nie powinieneś być w tym czasie w swojej pracy? A może w kolejce do MOPR tak obserwujesz układając sobie teks donosu....?

21:51, 02.10.2020

htthtt

10 6

a czy MOPR wie co się dzieje teraz u Ciebie?

22:06, 02.10.2020

SpekulantSpekulant

54 16

Ale żeście się gamonie rozpisali....a wystarczyło przeczytać jedno zdanie
cyt
" (MOPR zaznacza jednak, że matka dziecka nie była objęta nadzorem pracowników socjalnych z tej instytucji.)"

20:41, 02.10.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ten cytatten cytat

14 12

w d. u. p. ę. nich sobie wsadzą
Może odmówili pomocy ?!

20:43, 02.10.2020

OkristiOkristi

18 5

A chyba powinna być? Wskazuje na to sytuacja, w jakiej się znajdowała? Nie zadziałał wywiad środowiskowy? Przecież "pomieszkiwała w domu samotnej matki". Czyli MOPR powinien obejmować ją opieką?

07:26, 03.10.2020

kkkjjjkkkjjj

1 0

Ale menelom bez zawahania na picie dają i bez kontroli rozdawnictwo!!!!

22:18, 04.10.2020

Prawda SPrawda S

46 17

A prawda jest taka, że Prezydent dba o swoich partyjnych cwaniaków a nie o dobro mieszkańców. Włocławek cały czas na pasku TVN.... Panie Prezydencie doprowadził Pan miasto do ruiny.

21:27, 02.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

71 2

A ja tu czegoś nie rozumiem. Jeśli MOPR twierdził że niebyła pod ich opieką to jakim cudem pracownik mopru chciał się z nią skontaktować i wiedział w którym hotelu przebywała ???

21:53, 02.10.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

gggggg

10 5

Bo to hotel poinformował MOPR.

22:00, 02.10.2020

MieszjankaMieszjanka

12 2

Policja pojechała na miejsce zaalarmowana przez pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, który nie mógł skontaktować się z matką dziewczynki i poprosił o pomoc policjantów. (MOPR zaznacza jednak, że matka dziecka nie była objęta nadzorem pracowników socjalnych z tej instytucji.) Część z artykułu i nic nie piszą że hotel informował tylko pracownik z matką nie mogl się skontaktować.

22:14, 02.10.2020

Aśka 88Aśka 88

9 2

Znajome które nie mogły się skontaktować z matką dzwoniły do mopru i prosiły o pomoc.

23:21, 02.10.2020

GRUGRU

2 0

Policja nie może ujawniać swoich technik śledczych. Oni wiedzą... Z kosmosu ale wiedzą.

16:12, 03.10.2020

xzyxzy

84 5

Dziwna sprawa matka tuła się po domach samotnej matki , hostelach ciężko chorym dzieckiem ,Każdy by się załamał bo nikt jej nie podał pomocnej ręki .Pierwszej kolejności powinna dostać mieszkanie i pomoc .Co za kraj a niby ma być taki prorodzinny to gdzie ta pomoc .Dopiero jak coś się stanie wszyscy nie winni .

22:32, 02.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kjkj

8 1

czy na prawde nikt tej kobiecie nie mogl pomuc boze w jakim my kraju zyjemy

12:09, 03.10.2020

Natalia1111111Natalia1111111

4 3

Każdy chciał jej pomóc Ale ona tego nie chciała wolała się szlajać po melinach bo to alkoholiczka A że naszej pomocy odmówiła to zgłosiliśmy ją do opieki i tyle

19:04, 03.10.2020

MieszkanieccMieszkaniecc

106 0

Typowe w Polsce. O chore i upośledzone dziecko każdy się troszczy dopóki jest w brzuchu matki. Jak się urodzi to już każdy je ma w d.pie :)

22:42, 02.10.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

janpawelgawel2137janpawelgawel2137

16 7

Podziękuj za taki stan rzeczy katolickiej patologii.Te katabany obłudne troszczą się tylko o kasę.Mam nadzieję,że dni katolickiej sekty i ich guru Rydzyka są policzone.

09:01, 03.10.2020

ANika77 ANika77

1 2

A cóż tu poradzić kiedy najgłębiej ma je własna "matka"

05:16, 04.10.2020

kasa za  głowekasa za głowe

0 2

rodziny zastępcze mają wiecej jak samotna matka na takie dziecko wiec wbij se do łba że ciało twoje zawsze w cenie za dzieci takie instytucje za 1 głowe mają kupe szmalu mało wiesz to nie szczekaj na portalu ...

12:16, 05.10.2020

AaaaaAaaaa

17 22

Niby biedna a dzieci po kątach zostawia,bo to nie pierwsze i nie ostatnie a dwa na chlanie jej nie żal pijoczka, a po drugie kto jej dał dziecko powinni od razu zabrać

23:12, 02.10.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

jjjjjjjjjjjjjj

8 8

Nie znasz to nie oceniaj dziewczyny .Nie każdy dostaje pomoc od rodziców jak ich ma oczywiscie .

23:20, 02.10.2020

AaaAaa

11 5

Akurat znam chla ćpa, leczyła się psychiatrycznie i w aa a jak tak bronisz to daj jej mieszkanie bo za ostatnie gdzie mieszkała na Kazika to wisi kasę pomóż kobiecie

23:44, 02.10.2020

Taka tam Taka tam

2 2

Zgadzam sie z toba zawinily odpowiednie służby. Kto jej dal dziecko?! Jeszcze w dodatku niepelnosprawne

14:28, 03.10.2020

sluzbysluzby

28 5

po raz 10ty .....kto wkoncu przeswietli wloclawski mopr..trzeba raczej tu polsatu

00:01, 03.10.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

RftiRfti

2 1

Włocławski Mopr zawala po całości.

14:25, 03.10.2020

RunimRunim

1 1

Dyrektor mopru do wymiany

15:27, 03.10.2020

PrawniePrawnie

1 0

I Polsat i TVN tu nie pomoże po co nagonka potem będą skruszone minki albo zasłoniete dla niepoznaki , tu trzeba jakieś minimalnej empatii rozsądku a nie ciepłe stołki a na stołkach rozmiar 42 jedyne co potrafią to sprawdzić dochody a nie czy dziecku dzieje się krzywda !

17:22, 04.10.2020

@sluzby@sluzby

0 0

I zaproś jeszcze telewizję TRWAM !

10:04, 05.10.2020

AbcdfghAbcdfgh

22 6

A gdzie tatuś. Dziewczynie źle się życie ułożyło trafiała na frajerowi. Zrobić dziecko każdy umie. A tatuś Ariel gdzie był jak zabierali córeczkę? Przyłożył rękę do tego gdzie dziecko teraz jest. Doniósł na nią że niby do domu nie może się dostać. Była pod wpływem, ja zgarnęła policja, dziecko zabrali do szpitala sprawdzić czy nic jej nie jest a tatuś w szpitalu kazał zawieźć ja do domu dziecka bo rano do pracy idzie. Jeden dzień wolnego nie mógł wziąć rano matkę puścili i by były razem a tak procedury odzwyskania dziecka są ciężkie tym bardziej że miała problem ale nikt nie spytał czy potrzebuje pomocy. Jechać po niej najłatwiej pewnie jeszcze jadą same gwiazdy zrobione które z naciągnięta morda przypominają kota i przed daniem dupy sprawdziły konto.

00:04, 03.10.2020
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

KarinKarin

4 2

Ha ha ha, trzecie z koleji raz można tyłka dać ale po raz trzeci pomóż jej ha ha ha dużo gadasz mało wiesz ale niby przyjaciółki najpierw się dowiedz potem pisz ha ha ha

00:08, 03.10.2020

Edawrd Edawrd

4 2

Oj Monia nie pij bo dużo szczekasz a malutko wiesz

00:11, 03.10.2020

Andrzej 123Andrzej 123

2 3

To idź i pomóż bo Ty nie lepsza z tego co wiem a szczekasz najwięcej

00:19, 03.10.2020

Kasia 34467Kasia 34467

2 2

Przecież Ty nie lepsza mało wiesz a gadasz dużo zajmij się ta siostra lepiej 😊

00:31, 03.10.2020

BubaBuba

4 1

O widzę informacje z pierwszej ręki. To dziwne że nie pomogłaś. Nie rób z niej takiej ofiary losu. Bo wódki za kołnierz to raczej nie wylewała nigdy. A teraz ola Boga tułała się po domach samotnej matki z ciężko chorym dzieckiem. Jakby ona jedna przeszła przez dom samotnej matki. Jakby nie chlala w ciąży to dziecko by mogło być zdrowe. Już nie wspomnę o innych używkach i próbie samobójczej gdzie potem była w psychiatryku.

00:42, 03.10.2020

Ola wi Ola wi

9 1

Nie jedna kobieta w Polsce jest samotną matką i nie jedna wychowuje chore dziecko. Ale czy to jest powód by codziennie chodzić pijaną? Nie! Robicie z niej tu ofiarę. Miała dach nad głową w domu samotnej matki, wyżywienie, a najważniejsze dobre warunki na wychowanie dziecka. Ale nie odpowiadało jej bo są pewne zasady których trzeba przestrzegać. ZERO ALKOHOLU Ale w tym przypadku wygrał alkohol i mężczyźni! Kobieta 41 lat a *%#)!& jak but z lewej nogi. Trzy razy pokazała w swoim życiu co jest ważniejsze dziecko czy alkohol. Za każdym razem wygrał alkohol. Gratulacje dla osoby która wymyśliła tytuł gehenna matki, bardziej by tu pasowało ALKOHOLICZKA PIŁA NAD CIAŁEM CÓRKI PRZEZ KILKA DNI BO POKŁÓCIŁA SIĘ Z MŁODSZYM KOCHANKIEM

01:25, 03.10.2020

YhjuYhju

11 3

Czy na to niepełnosprawne dziecko przysługiwało 1000 +?

00:10, 03.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Maria 12Maria 12

7 1

No skoro było stać na hostel to raczej tak

00:13, 03.10.2020

..

25 5

Matka z dzieckiem bezdomna i nikt z bliskich czy znajomych nie pomógł im _widzicie jacy jesteśmy ślepi i nieczuli _co nas oślepia pewnie pieniądz i brak czasu a wówczas zapóźno na pomoc .

00:15, 03.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek wMarek w

12 4

Siostrę ma mogła pomóc taka kochana jak widać na profilu a następna nie wcale lepsza od Barbary a szczeka jakby rozumy zjadła

00:29, 03.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Poczta Poczta

5 5

Taka obrończyni że nawet nie wie gdzie są dzieci siostry, oj Monia bo na ciebie przyjdzie kryska na Matyska

00:39, 03.10.2020

KhgdsaKhgdsa

14 3

Ten tytuł do dno, to alkoholiczka w ciąży piła i cpala, oddala pierwsze dziecko swojej rodzinie bo była zbyt pijana aby się opiekować chłopcem, córkę oddala, tata wygrał sprawę jest szczęśliwa, szkoda że tej malutkiej przez wódę zepsuła to co najceniejsze uśmiech, gaworzenie pierwsze słowa, oby ja zamkli a ci co tak są za nią to utwórzcie zbiórkę może to coś dostanie mieszkanie bo przecież biedna i chora a siostra nie pomoże bo sama ma problem

01:01, 03.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NnnmmmmNnnmmmm

7 1

Dobrze że córka starsza ma ochronę bo nawet starsza siostra która jest taka niby blisko Barbary O nie wie że córka jest dawno dawno w domku, ale cóż niby blisko a daleko

01:12, 03.10.2020

Ha ha ha ha ha Ha ha ha ha ha

7 1

Znam faceta wiem jaki jest, ma córkę w domu jest szczęśliwa a że niby mama i i siostra Monika M nie wie co się dzieje to świadczy tylko o patologi jaka jest, ale cóż, patologi dziecku nie dadzą

01:21, 03.10.2020

Ksaaaa Ksaaaa

9 3

Piła i będzie piła, cpala i ćpunka będzie a połowę komentarzy to daje siostra która sama ma problem bo nawet nie wie gdzie są dzieci siostry ha ha ha czysta patola ale sorry GEHENNA przeżyła oj będzie trzeba ojcu córkę zabrać bo nie pije trzeci dzień 😀

01:38, 03.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xx

1 1

daj *%#)!& *%#)!& swoje namiary

07:18, 03.10.2020

PipiPipi

7 0

Każdy z was niech spojrzy na siebie a nie oceniacie ludzi a tak naprawdę dom samotnej matki w Ciechocinku też ma prawo pomóc załatwienia lokalu socjalnego do każdego wyzywacie to nie jest pierwsza sytuacja u nas we Włocławku ale nie ocenia się ludzi względu na to że na niektóre osoby naprawdę nie mają pomocy od rodziny bo wychowywały się po domach dziecka tak naprawdę nie wiesz co się działo u kogoś w domu Spójrz na siebie a wtedy możesz ludzi oceniać bo jak się wchodzi do sklepu i się patrzy w wasze bluzki z zakupami jest piątek jest alkohol są małe dzieci w wózku Spójrzcie na to a nie o tym Ja cię ludzi

06:06, 03.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ANika77 ANika77

2 0

W nie jednym rynsztoku wyrośnie róża. Wiele osób z tzw. dobrych domów stoczyło się na samo dno! Wiele osób z tzw. patologii ułożyło sobie życie na przekór wszystkim i nie jeden jest dziś adwokatem, lekarzem lub zwykłym człowiekiem. To my jesteśmy kowalami własnego losu! Wszyscy popełniają błędy w którymś momencie ale zrobić to samo kilka razy? Cóż, dalej bez komentarza bo nie chcę być hejterką

05:11, 04.10.2020

......

13 4

Jaka gehenna? Nikt nie stosował wobec niej przemocy fizycznej ani psychicznej, nikt na siłę nie kazał jej pić alkoholu. A to, że mieszkała w różnych placówkach, to tak ułożyło jej się życie. Brak wsparcia ze strony instytucji - widocznie nie chciała ich pomocy. Trochę przesadny tytuł artykułu nie mający nic wspólnego z gehenną!!!!

08:03, 03.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HagjakaHagjaka

16 3

Błagam, każdy jest kowalem swojego losu. Ta Pani święta matką raczej nie jest. Jedno dziecko tej Pani w placówce, drugie w rodzinie zastępczej a trzecie teraz w piachu będzie. Więc błagam jakie dajmy mieszkanie, jakie pomoce.... Ta Pani tej pomocy nie chciała i tyle w temacie. Gdyby była dobra matka to walczyła by o dwójkę wcześniejszych.... Mogła myśleć głową a nie piz...ą.

08:04, 03.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AaaaaaAaaaaa

3 1

Plus jeszcze jedno dziecko pochowała 20 lat temu .... Zwykła ćpunka I alkoholiczka
Na własne życzenie straciła czwórkę dzieci...

08:43, 03.10.2020

Mariusz Mario Mariusz Mario

3 1

Z tego co wiem to dziecko z placówki jest w domku u taty przynajmniej tyle dobrego, bo nawet walczyć nie chciała

08:54, 03.10.2020

OburzonaOburzona

11 3

Wszyscy krytykujecie Mopr bo tak najlatwiej od razu zrzucic wine i obrzucic gnojem osoby ktore sa bogu winne. Jesli matka dziecka nie korzystala z pomocy mopru to skad mieli wiedziec ze cos sie dzieje niepokojacego? Ja wrozka nie jestem tak jak zapewne pracownicy mopru zeby wiedziec u kogo w domu sie dzieje zle a gdzie dobrze. No ludzie zacznijcie w koncu uzywac swoich mozgow po to je macie.

08:10, 03.10.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

zojkazojka

2 1

Tak jest. Teraz to wszyscy mądrzy, a ciekawe, czy ktoś wiedział o sprawie, a nie pomógł.

09:01, 03.10.2020

znieczulica.znieczulica.

2 0

Racja. Teraz wszyscy wszystko piszą o jej dzieciach, problemach z używkami,ale nikt niczego nie zgłosił zanim doszlo do nieszczęścia. A można było zapobiec nieszczęściu wysłać kobietę na odwyk i wspomóc w opiece nad dzieckiem.

09:58, 03.10.2020

InorInor

1 3

Pracowników mopru prosimy o nie pisanie komentarzy

15:18, 03.10.2020

KajanowaKajanowa

11 7

Matka pijaczka, to i dziecko urodziło się chore. Gdyby nie piła, to by miała zdrowe. Jak dziecina miała całe życie cierpieć z bólu i płakać na matkę pijaczkę , to lepiej, że umarła.

09:00, 03.10.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AaaaaaaAaaaaaa

0 2

Chłopak jest w rodzinie zastępczej
Dziewczynka w domu dziecka i dwójka na cmentarzu....

09:34, 03.10.2020

podłośćpodłość

7 1

wielka podłość mówić takie rzeczy ,świadczy tylko o podłości piszącej te słowa Kajanowa jesteś podłym człowiekiem.Są rodzice którzy sa zdrowi nie piją i rodzą im się chore dzieci .Są też takie dzieci ,które miały matki pijaczki i zostały zaadoptowane przes Wspaniałych Ludzi i będą mieć szczęśliwe dzieciństwo .Zastanów się co wypisujesz ....

13:31, 03.10.2020

jjjjjjjjjjjjjj

4 1

Do Kajanowa .Powiem Ci coś kto kolwiek jesteś , zobacz dokoła palą , piją ćpają młode panny i nie jedna w ciąży .Ale mają rodziny które im pomagają albo tak umieją się kamuflować .A tu umoralnają takie panny .Popatrz się do okoła mamusia z brzuchem a papieros w gębie ostatnio szłam piekarską taka para szła on ucpany albo pijany ona wozek pchała Brzuch pod nosem i papieros gębie .To jest nowy model rodziny .A przed ludzmi zgrywają kochające matki itp.Jak takie wypociny czytam oceniacie innych najpierw spójrzcie swoje gniazdo czy tak jest super i wychowujecie swoje dzieci

15:06, 03.10.2020

ANika77 ANika77

4 1

Do podłość
Zgadza się wiele kobiet uważa na siebie i dba o to aby dziecko które MA W SOBIE miało możliwość rozwoju, niestety zdarza się że rodzi się chore 😭. Nie wbijaj noża w serce właśnie tym matkom i nie porównuj do nich czegoś, co nie dało o największy skarb od samego początku!!!!!!

05:24, 04.10.2020

do oburzonado oburzona

5 1

Zgadza się, ponieważ rodziny u których występują jakiekolwiek patologie społeczne ( przemoc, alkoholizm, narkomania) nie korzystają z pomocy MOPR.

09:36, 03.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolaxyzKarolaxyz

2 7

No to teraz podziękowania do rządu Polskiego, zróbcie większą afere z pie.... Koronowirusem niech lekarze nie przyjmuja dalej ludzie niech umierają chyba logiczne jest to, ze jesli lekarz nie przyjmnie konającego człowieka to on umrze.. To tak jakby strażacy pożary gasili teleporada ludzie nie dajcie się robic w ciula.. Rząd własnie do tego zmierza zeby ludzie umierali i do siebie kase brali a przy okazji zniszcza Polska gospodarke i dopiero bedzie wirus bezrobocia..

10:33, 03.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PipiPipi

6 3

Ludzie zawsze są mądrzy po wszystkim oceniają wypisują głupoty a tak naprawdę jak coś do czego to siedzą cicho i nie zgłaszają tego A co cię to interesuje ile miała dzieci czy ćpała czy Piła widziałeś mogłeś zgłosić to by nie było problemu A to nie jest pierwsza sytuacja jak wyjeżdżacie na na kobietę której też bierze udział dziecko bo wszyscy jesteście tacy święci oceniacie A wy myślicie że jest tak łatwo odzyskać na przykład dziecko z domu dziecka nie jest pamiętaj że Tobie też może się noga poślizgnąć i ciebie później kiedyś też będą ludzie oceniać Pamiętaj że nie każdy miał dobrze w domu żeby mógł liczyć na pomoc rodziny

10:40, 03.10.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

 ja człowiek ja człowiek

4 1

oddać nie dobrze po powiedzą że wyrodna matka mimo że nie miała za co wyżywić dziecka , zabić też bo morderca oddać do rodziny zastępczej też nie pasuje ludziom nie dogodzisz ... i jeszcze ci napiszą trzeba było uważać .....

12:47, 03.10.2020

ANnika77ANnika77

0 0

Może kiedyś mi też po raz kolejny poślizgnie się noga, potłukę się i upadnę. Wiem jednak że dla moich dzieci wstanę i pokuśtykam dalej biorąc ich ze sobą. Mało jest problemów nie do rozwiązania. Pytanie brzmi ile jesteśmy w stanie zrobić i poświęcić aby znaleźć wyjście. Najczęściej jest to jednak powód do tego aby się załamać, zacząć pić, ćpać itd. itp. bo tak najłatwiej. Nie oceniam ale jeśli 3 lub 4 dzieci nie jest w stanie zmienić tej osoby to tylko pucha ją zmieni....

04:27, 04.10.2020

PipiPipi

0 0

Powie tak byłaś kiedyś zakładzie karnym lub areszcie śledczym nie to nie wypowiadaj😠😠 się. Nie jest tak kolorowo nie którzy biara psychotropow że by muc spać że by się spokoojc ale jak wychodzisz to psychikę masz zzwalona.

11:42, 04.10.2020

kaja godek kaja godek

3 3

No właśnie gdzie Kaja ? A tak to już jej nie dotyczy urodziła reszta nie interesuje Amen

11:06, 03.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

plandemiaplandemia

0 1

najgorsze ludobóstwo robi c 19 po urodzeniu dziecka matka z ojcem nie mogą zobaczyć swojego maleństwa !!!!

12:45, 03.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObcaObca

1 4

To się nazywa chora Polska... Gadają dużo o zmianach a nic nie robią szkoda dziecka i matki matka niczemu winna jest chore poważnie dziecko matka się załamała nie miała nikogo poprostu nikt jej nie pomógł pijana była owszem przy dziecku ale każdy z nas by wypił jakby miał ciężkie życie bez dachu nad głową z małym chorym dzieckiem

14:28, 03.10.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NataliaNatalia1qqqqNataliaNatalia1qqqq

2 0

Tak się składa że miała pomoc Ale jej nie chciała bo wybrała alkohol pozostałe dzieci też straciła przez alkohol. Jej nie powinni tego dziecka dać w ogóle.

19:06, 03.10.2020

ANika77 ANika77

0 0

Matka niczemu nie winna? Może gdyby nie chlała w ciąży to miałaby zdrowe dziecko. Tego się nie dowiemy bo nie spróbowała się podnieść i rozpocząć od nowa. Pijana przy dziecku? Gratuluję postawy! Zamiast dbać o nie jak to tylko możliwe lepiej się znieczulić, może zasnąć i niech się dzieje. To na pewno pomoże w tym ciężkim życiu. BRAWO!!!!

04:45, 04.10.2020

ViperViper

4 2

Słuszne pytanie gdzie był mopr bo powinni mieć tą kobietę pod obserwacją od momentu urodzenia dziecka. Dzwonienie na policję gdy sytuacja jest już tragiczna to za mało!!!!

15:16, 03.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadaRada

8 3

Te komentarze świadczą o bardzo niskim poziomie intelektualnym niektórych osób, które w tak bezczelny sposób oceniają tą kobietę, nawet jeśli tak jest, to nie macie prawa do tego, mogliście powiadomić prędzej odpowiednie instytucje, a nie teraz ploty siejecie, zajmijcie się swoim życiem, a nie cudzym plotuchy wstrętne

17:35, 03.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ANika77 ANika77

1 1

To co w takim razie, powiadamiać instytucje(jeśli to coś jest zbyt leniwe lub *%#)!& czy zająć się swoim życiem? To, że dała życie nie daje ŻADNEGO prawa aby je odebrać w ten czy inny sposób.

04:34, 04.10.2020

WodnikWodnik

7 5

Takiej matce trzeba bylo pomoc !!! W mopsie zatrudniona chmara pracowników którzy gowno robią są po to by szczuć ludzi ktorzy to potrzebują naprawdę pomocy.

21:48, 03.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ANika77 ANika77

1 3

"Takiej matce trzeba było pomóc!!!"
Ja pier papier nie wytrzymam! To że wypluła z siebie po raz kolejny pijacką ciążę nie znaczy że można nazwać ją matką! Jeśli tak to wszystkie kobiety dbające o swoje dzieci powinny być KRÓLOWYMI MATKAMI

04:53, 04.10.2020

Ewa nogajEwa nogaj

2 1

Pomoc wygląda tak że nic od nich nie dostajesz jeszcze patrzę ci odebrać dziecko po z automatu dostajesz sprawę do sądu rodzinnego pomoc w takich ośrodkach do fikcja gdyby siostrą nie zrobiła mi zakupów do nawet bym nie miała co zjeść a te panie wymalowane siedziały przy kawce z ciastkiem i strazyla mnie jak zasłania do wezwał pogotowie a mi odbiora dziecko tak ma wyglądać pompc

06:35, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa nogajEwa nogaj

2 2

Pomoc wygląda tak że nic od nich nie dostajesz jeszcze patrzę ci odebrać dziecko po z automatu dostajesz sprawę do sądu rodzinnego pomoc w takich ośrodkach do fikcja gdyby siostrą nie zrobiła mi zakupów do nawet bym nie miała co zjeść a te panie wymalowane siedziały przy kawce z ciastkiem i strazyla mnie jak zasłania do wezwał pogotowie a mi odbiora dziecko tak ma wyglądać pompc

06:35, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa nogajEwa nogaj

2 2

Pomoc wygląda tak że nic od nich nie dostajesz jeszcze patrzę ci odebrać dziecko po z automatu dostajesz sprawę do sądu rodzinnego pomoc w takich ośrodkach do fikcja gdyby siostrą nie zrobiła mi zakupów do nawet bym nie miała co zjeść a te panie wymalowane siedziały przy kawce z ciastkiem i strazyla mnie jak zasłania do wezwał pogotowie a mi odbiora dziecko tak ma wyglądać pompc

06:35, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa nogajEwa nogaj

3 1

Pomoc wygląda tak że nic od nich nie dostajesz jeszcze patrzę ci odebrać dziecko po z automatu dostajesz sprawę do sądu rodzinnego pomoc w takich ośrodkach do fikcja gdyby siostrą nie zrobiła mi zakupów do nawet bym nie miała co zjeść a te panie wymalowane siedziały przy kawce z ciastkiem i strazyla mnie jak zasłania do wezwał pogotowie a mi odbiora dziecko tak ma wyglądać pompc

06:35, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa nogajEwa nogaj

3 2

Pomoc wygląda tak że nic od nich nie dostajesz jeszcze patrzę ci odebrać dziecko po z automatu dostajesz sprawę do sądu rodzinnego pomoc w takich ośrodkach do fikcja gdyby siostrą nie zrobiła mi zakupów do nawet bym nie miała co zjeść a te panie wymalowane siedziały przy kawce z ciastkiem i strazyla mnie jak zasłania do wezwał pogotowie a mi odbiora dziecko tak ma wyglądać pompc

06:35, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZlyZly

4 2

A dlaczego zarzuty tylko dla matki??? A dla ojca. Znów omija się facetów którzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności. Ograniczył się tylko do seksu z matką A konsekwencje spadają na kobietę. Skandal.

11:11, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

3 1

Matka była alkoholiczką, jeśli dokładnie to ukrywała i robiła z siebie matkę roku, która dobrze dzieckiem się opiekuje, to tym trudniej było to ustalić. Być może nie podobało jej się zainteresowanie miodu nią i stąd tułaczka. To wszystko choroba alkohowa i jej mechanizmy. Szkoda dziecka

11:13, 04.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KtośKtoś

0 1

MOPSu*

11:14, 04.10.2020

PipiPipi

1 1

Alkoholicy którzy się Leczą alkoholikiem jest się do końca życia i są dzieci alkoholików tak zwane dorosłe dziecko alkoholika Ale co was to interesuje żeby kogokolwiek zrozumieć bo Jedni mają pieniądze mają rodzinę mają matkę mają ojca mają wszystko i wszyscy im pomogą w koło i mi pomogą A jak ktoś nie ma na kogo liczyć i rodzina się na kogoś wytnie albo ktoś wychował się w domu dziecka to jest najgorszym łopatologia ale Spójrzcie na siebie bo niektóre też chodzą z wózkiem nachlane albo naćpane albo kleją po kryjomu w domu a wypisują wypisują tu, są niektóre też z małymi dziećmi które zajmują się handlem narkotykami i was to nie interesuje jeżeli już się coś stanie u nas we Włocławku dopiero wypisujecie i dopiero oceniacie i oczerniać e kogokolwiek Trzeba zrozumieć i wyciągnąć rękę i pomóc a nie

11:45, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚMIERĆŚMIERĆ

6 0

OJ TAM NASZA SŁUŻBA ZDROWIA NIE PONIOSŁA ŻADNYCH KONSEKFENCJI KOBIETA KTÓRA UMARŁA W ZAWANSOWANEJ CIĄŻY TULALI JA PO INNYCH SZPITALACH I NAWET ZA TO NIE SIEDZĄ A MATKA 28 LAT NIE ŻYJE WITAMY W KARINIE ŚMERCI NA C 19 :)

12:27, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miaaaa888Miaaaa888

2 1

Dlaczego tylko matka została zatrzymana???ojciec może opuścić olać dziecko , mieć w dupie!!i nic mu nie grozi.....tylko matka winna,zawsze

13:06, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Martynka 123Martynka 123

1 3

No mamusia podobno wyszła z aresztu, także wszyscy możecie jej pomoc i zrobić dla niej zrzutkę

14:45, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BbbBbb

3 2

Jaka gehenna....... Patol urodził dziecko.... Nie pierwsze.... I miał problem..... Tylko utylizacja......

17:21, 04.10.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??????

0 2

pisze to samiec lub samica siedząca na garnuszku teściowej w bloku na kredycie nie oceniaj w internecie bo w realu jesteś z malutkim EGO nie każdy ma bogatych tesciów lub rodzine

17:28, 04.10.2020

TAKA SYTUACJATAKA SYTUACJA

0 1

KAŻDY NIECH POPATRZY JAK MA U SIEBIE W DOMU NIE TYLKO WYKLUCZENI SPOŁECZNIE TZW PATOLOGIA ALE Z RÓZNYCH ZAWODÓW ..... JUŻ ZAPOMNIELIŚCIE JAK SYN POLICJANTA ZABIŁ MACOCHĘ ZE ZAZDROŚCI ???? JESTEŚMY ZWIERZĘTAMI I TO ZAPAMIĘTAJCIE NIE WIADOMO CO SIEDZI W GŁOWIE DRUGIEMU CZŁOWIEKOWI ....

17:30, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StopprzemocydzieciStopprzemocydzieci

1 1

Nic tu po złości bo i tak ta zwyrodniała osoba została wypuszczona na wolność. To jest skandal jak ten świat zszedł na psy tfuuuuu

18:14, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StopprzemocydzieciStopprzemocydzieci

2 0

Nic tu po złości bo i tak ta zwyrodniała osoba została wypuszczona na wolność. To jest skandal jak ten świat zszedł na psy tfuuuuu

18:14, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StopprzemocydzieciStopprzemocydzieci

2 0

Nic tu po złości bo i tak ta zwyrodniała osoba została wypuszczona na wolność. To jest skandal jak ten świat zszedł na psy tfuuuuu

18:14, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StopprzemocydzieciStopprzemocydzieci

2 0

Nic tu po złości bo i tak ta zwyrodniała osoba została wypuszczona na wolność. To jest skandal jak ten świat zszedł na psy tfuuuuu

18:14, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StopprzemocydzieciStopprzemocydzieci

2 0

Nic tu po złości bo i tak ta zwyrodniała osoba została wypuszczona na wolność. To jest skandal jak ten świat zszedł na psy tfuuuuu

18:14, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JjjjjJjjjj

4 2

Spokojnie zaraz będzie następy pan i dziecko, i znów będzie miała gehhene po raz ileś tam

18:44, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miruś Miruś

2 0

Nie mieszkali razem ale poklucili się w sobotę wzięła dziecko i uciekła do hostelu, nie korzystała z mopru ale mopr dzwonił niby bo to coś ech szkoda słów, śpij malutka tam na górze masz Święty Spokój

22:11, 04.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

akcja reakcjaakcja reakcja

0 1

jak wszystko tak wiecie czemu nie reagowaliście ???? gdzie wasza duma i honor obywatelski ????? gęgać na portalu też potrafię

12:09, 05.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gopsy mopsygopsy mopsy

0 0

W jednej z gmin gops sfinansował balangę dla 60 letnich seniorów, ale nie miał kasy aby odnowić dom chorej na schizofrenię osobie. Wpakował te osobe do siostry , która ma 8 dzieci. i 2 pokoje. szok lalunie

18:00, 05.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrytycznyKrytyczny

0 0

Oczywiście wszyscy zwalcie winę na MOPR, a nie na chory, wadliwy system, który daje tym, którym nic się nie chce, nic nie musza, nigdy nie pracowali, nie pracują i pracować nie będa, a tylko oczekują i wymagają. Dodatkowo, gdzie był szpital? Gdzie była przychodnia zdrowia - skoro dziecko było chore!? Ja się pytam, gdzie była służba zdrowia, która odpowiada za zdrowie i ma obowiązek odnotowywać czy dziecko pozostaje pod stała opieka lekarska zgodnie z wymaganiami zdrowotnymi? A może to tez wina MOPR?
Ludzie! Obudźcie się, bo wszystko zwalane na MOPR jest, a innych skuzb nie ma? A dzielnicowi, policja? Gdzie byli?????
Najłatwiej zwalić na pracowników MOPR, bo co? Pieniędzy nie dali? Bo co? Nie chodzili po ulicy i nie szukali Pani z dzieckiem? Czy czytacie artykuły i macie jakieś logiczne wnioski? Bo póki co czytam większość bzdur i wypocin ludzi, którzy nie znają realiów tego KRAJU, a zaczęli polowanie na czarownice.
A może czas najwyższy skończyć z polityka prorodzinna? Może czas najwyższy pozbawiać władzy rodzicielskiej rodziców, którzy maja gdzies swoje dzieci? Nie odwiedzają ich, a nie wspomnę już o ich utrzymaniu. To państwo sprowadziło dziecko na świat? Czy dorośli, świadomi ludzie? A może czas najwyższy wprowadzić w szkołach rzetelna edukacje seksualna, by ludzie wiedzieli skąd się dzieci biorą, bo wciąż jest pielęgnowanych wiele bzdur i stereotypów na ten temu.
Raz jeszcze proszę- zastanówcie się nie dwa - trzy razy zanim coś napiszecie, ale sto razy, bo czytanie takich żałosnych wypocin jest żenująca....

08:12, 06.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%