Zamknij

Na ulicach zgasną światła! Tak Włocławek będzie protestował przeciwko polityce PiS

12:00, 29.11.2020 N.S.
Skomentuj 1 grudnia o 17 we Włocławku zgasną światła. Fot. Natalia Seklecka/archiwum 1 grudnia o 17 we Włocławku zgasną światła. Fot. Natalia Seklecka/archiwum

1 grudnia w polskich miastach mają zgasnąć światła. Tak samorządy zamierzają zaprotestować przeciwko polityce PiS. Udział w proteście zapowiedział również prezydent Włocławka, Marek Wojtkowski.

Protest jest związany ze sprzeciwem Polski (oraz Węgier) w sprawie mechanizmu wiążącego dostęp do środków unijnych z kwestią praworządności. Niektórzy samorządowcy nie zgadzają się ze stanowiskiem rządu PiS.

W związku z tym część samorządów zrzeszonych w Związku Miast Polskich planuje protest polegający na wyłączeniu miejskiego oświetlenia. To działanie ma pokazać, że bez unijnych środków „zostaje nam ciemność” (takiego zwrotu użył prezydent Sopotu Jacek Karnowski).

Włocławski ratusz otrzymał w sprawie protestu oficjalną korespondencję m.in. ze Związku Miast Polskich. Jak udało nam się ustalić, miasto przyłączy się do akcji przeciwko polityce PiS w kwestii unijnego budżetu.

- Włocławek jak najbardziej włączy się w protest. Nie wyobrażam sobie, żeby odpowiedzialny rząd wetował budżet Unii, na podstawie którego my otrzymamy, jako Polska i samorządy, bardzo duże pieniądze. Będziemy wspierać wszystkie środowiska, które będą negowały obecną politykę rządu względem Unii Europejskiej

– zapewnił Marek Wojtkowski, prezydent Włocławka.

W ramach protestu światła na ulicach polskich miast, w tym Włocławka, zgasną 1 grudnia o godz. 17:00. Protest ma trwać godzinę.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(168)

BEHBEH

173 51

Płacę za przesyły i nie życzę sobie tego !!! 12:08, 29.11.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Pedro!Pedro!

29 43

To nie jest koncert życzeń 13:06, 29.11.2020


posłankaposłanka

18 27

Wyłączyć światła bo przegramy !!!!! 13:12, 29.11.2020


................................

44 18

BEH ma rację. Prezydent miasta nie ma prawa decydować czy i kiedykolwiek w ramach protestu wyłączać światła, które są sfinansowane z naszych podatków. To nie jest prywatny folwark. Jak chce protestować to niech w swoim domu wyłącza światło.
To może jeszcze niech pracownicy MPEC, Saniko czy też MPWiK w ramach jakiegokolwiek protestu zamkną biura obsługi klienta?
Oczywiście jestem zdania, że z obecnym rządem należy walczyć, ale jeśli widzę, że to nie jest walka tylko ciągła kampania wyborcza, to nie zgadzam się, żeby tą kampanię prowadzić za pomocą środków publicznych.
Obecny rząd niczym nie różni się od jakiejkolwiek partii opozycyjnej i bawić się w protesty możecie za swoje nie za moje pieniądze.
Niech prezydent Włocławka zajmie się tym do czego został powołany! 14:59, 29.11.2020


reo

Prawdziwy qw_Prawdziwy qw_

49 84

Logika polacka - lepiej być biednym, samotnym (ewentualnie w doborowym towarzystwie Węgier, Słowacji i Rosji), lecz prawdziwie białym i "prawym" (sic!). Jeśli przejdzie tzw. "Europa dwóch prędkości", to za 5 lat przewiduję falę migracji młodych i ambitnych. 12:14, 29.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

***** ******** ***

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


wodnikwodnik

15 7

Do prawdziwy qw - ty byś się sprzedał za "judaszowe srebrniki" byle zaszkodzić rządowi tak jak to robią neoeuroposłowie z opozycji.POpaprana szczujnia i sprzedawczyki 19:36, 29.11.2020


jacek80jacek80

76 26

Po takim proteście to Morawieckiemu &Company zapewne pójdzie w pięty 🤣 12:15, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dojacek80dojacek80

12 3

lysol moze sobie w *%#)!& lubranieckim gasic swiatlo 06:23, 30.11.2020


xDxD

139 21

Najpierw parady bezrobotnych ze zniczami po mieście, teraz gaszenie świateł. Serio, tak chcecie walczyć z władzami? 12:16, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HeHe

27 18

A jak maja inaczej walczyć jak nic sobą nue reprezentują. 13:21, 29.11.2020


BratekBratek

166 36

To już się robi bandyctwo popierane prze PO a nie protest kobiet 12:17, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

daruxdarux

1 11

A co ma się protest kobiet do budżetu unijnego?
Aaaa, zapomniałem wy pisiory wrzucacie wszystko do jednego garnka, bo to wszystko wina PO i Tuska.. 07:54, 30.11.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jak to?jak to?

179 25

Czyli jak rozumiem jeśli 1 grudnia między 17 a 18 zostanie potrącony pieszy, bo kierowca go w ciemności nie zauważył to Pan Prezydent weźmie za to odpowiedzialność? 12:18, 29.11.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

!!!!!!

18 63

Przecież kierowcy będą mieli włączone światła w samochodach. Nie rozumiem dlaczego miałby nie zauważyć pieszego. No chyba, że będzie jechał z nadmierną prędkością. 12:52, 29.11.2020


m32m32

28 3

No co Ty
Przecież w ramach protestu też wyłączą światła 🙂🙂🙂🙂🙂
17:57, 29.11.2020


WeraWera

2 14

A poza obszarem zabudowanym masz oświetlone drogi? A jadąc autem masz włączone światła? Pomyśl trochę, a nie poczekaj przecież wy wszystko łykacie co wam partia albo ksiądz powie, 00:04, 30.11.2020


🙂🙂

51 14

A 11 listopada wszyscy w domach pochowani, bo pałą w łeb można było dostać. Polacy jak szczury, wyjdą na chwile, zrobią pokazówke i znów ucieczka do domów. Było pierwszego dnia z tysiąc osób, dziś zostało około 15 🤣🤣🤣 Wojownicy wolności. 12:20, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hipokryzjahipokryzja

139 21

Nie idźmy na wybory, zabójcze koperty! A teraz co? Sam stwarza zagrożenie dla ludzi. Najpierw poprzez łażenie po ulicach, a teraz wyłączanie świateł. 12:21, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Donalt TyfuskDonalt Tyfusk

101 21

Co to jest ta praworządność? To nic innego jak bat oraz widzimisię Francji i Niemiec.
Szykuje się znowu obowiązkowa relokacja tym razem "migrantów". Grecja, Włochy już naciskają.
Jak Polska niezależnie od rządów powie "NIE", to oczywiście za nieprzestrzeganie "praworządności" odbiorą fundusze. Tak to ma działać. 12:31, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ojoj

14 26

Dobrze, że pytasz, bo widzę, że naprawdę nie masz o niej pojęcia. 12:54, 29.11.2020


Donalt TyfuskDonalt Tyfusk

64 18

Co to jest ta praworządność? To nic innego jak bat oraz widzimisię Francji i Niemiec.
Szykuje się znowu obowiązkowa relokacja tym razem "migrantów". Grecja, Włochy już naciskają.
Jak Polska niezależnie od rządów powie "NIE", to oczywiście za nieprzestrzeganie "praworządności" odbiorą fundusze. Tak to ma działać. 12:31, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PrzykrePrzykre

112 18

Co tam z bezpieczeństwo zdrowie i życie mieszkańców dla PO/KO najważniejsza jest polityka i realizacja targowickiego hasło 'Ulica i zagranica" 12:40, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jasiek1Jasiek1

126 9

Niech się weźmie Wojtkowski za robotę. 12:42, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jasiek1Jasiek1

97 8

Niech się weźmie Wojtkowski za robotę. 12:42, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmutneSmutne

87 14

Pogardę dla Polski i Polaków oraz eskalowanie anty polonizmu i zabieganie i błaganie Unii o ukaranie Polski i obcięcie albo pozbawienie dotacji pod pretekstem rzekomego braku praworządności przez tzw. opozycję obserwujemy permanentnie w Unii także w tej kadencji, - A w jak było w poprzedniej kadencji - cytuję: Na pytanie "Sieci" dlaczego tylko Polska znalazła się na celowniku Unii Europejskiej Saryusz-Wolski odparł, że "obcego ataku na Polskę nigdy nie było, gdyby nie zachęty, prośby i wsparcie ze strony totalnej opozycji". - Gdyby nasza totalna opozycja nie donosiła, gdyby nie domagała się, suflowała, żebrała, błagała, prosiła, nadzorowała, dyrygowała, gdyby nie Donald Tusk, to w ogóle byśmy dzisiaj o tym nie rozmawiali, bo żadnej akcji przeciw Polsce by nie było” - powiedział w wywiadzie europoseł.
Saryusz-Wolski dla "Sieci": Ocenił, że "wobec dużego kraju, jakim jest Polska, takich rzeczy się nie robi". - A jeśli już, to tylko za przyzwoleniem głównego nurtu politycznego. Nasza obecna opozycja nie tylko takie przyzwolenie dała, lecz sama tę akcję wymusiła i wywołała - zaznaczył. Dodał, że "dlatego można ją nazwać targowicą".
12:49, 29.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RaraRara

11 20

Cytowanie pisowskich gazet XD nie no, gratuluję rozumku, idź teraz pooglądać w TVP jak to Jarka wszyscy kochają i jaki to on mądry XD 13:15, 29.11.2020


do Rurydo Rury

18 3

Chciałbyś abym cytował obce gazety jak Newsweek czy Wyborczą . Nie uwierzysz ale jak PIS wygrał wybory Wyborcza napisała : "Ukradli nam Polskę" 15:30, 29.11.2020


:)):))

95 7

Proponuję aby nie włączać świateł dopóki MW rządzi we Włocławku. A czy protest MW będzie w Lub rań cu :)) 12:50, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nantnant

126 11

Takim działaniem prezydenta, lekceważącego bezpieczeństwo mieszkańców, powinna zainteresować się prokuratura. 12:58, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Smutnedo Smutne

70 13

Saryusz-Wolski dla "Sieci" : atak na Polskę zamówiła opozycja – „Jako insider znam instytucje unijne od środka, nie o wszystkich źródłach mojej wiedzy mogę mówić. Ale wiem, naprawdę wiem, że to, co zostało zrobione, było na wyraźną prośbę i zamówienie totalnej opozycji”
12:59, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POmyłkaPOmyłka

112 11

Mieszkam w tym miescie, place podatki i nie życzę sobie takich
POp i e r dzielonych metod. W swojej chałupie sobie światłami rządzcie! 13:00, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

19341934

67 14

cierpliwosci już za 3 lata folksdojcze was wybiorą i zlikwidujecie Polskę i zrobicie bananowa republike do dojenia przez następców nsdap 13:01, 29.11.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RaraRara

12 25

Dobra, dobra, wracaj już do oglądania TVP XD 13:18, 29.11.2020


oo7oo7

15 4

ten niby prezydent niech sobie w chałupie gasi światło , to nie jest jego zagroda . 16:57, 29.11.2020


oo7oo7

3 6

te rura czy ty masz już 13 lat , za naukę się weż . 16:59, 29.11.2020


Kto odpowieKto odpowie

84 10

Kto będzie odpowiadał za być może wypadki śmiertelne na drogach i ulicach spowodowane przez kierowców i pieszych w sprowokowanych ciemnościach ?
Kto będzie odpowiadał za włamania i rozboje dokonane w sprowokowanych ciemnościach na ulicach ? 13:05, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pełowska logikapełowska logika

23 6

Jak to kto? PiS! Bo gdyby nie PiS to by nie wyłączali świateł. 13:10, 29.11.2020


HeheHehe

79 10

Masakra nie kompromitujcie się. To nie jest wasze miasto. I z waszej strony pis to pis tamto a co zrobiliście jest się czym pochwalic. Zenada 13:09, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WskażWskaż

74 11

Proszą o wskazanie w Kraju choć jednej fabryki, albo jednego zakładu przemysłowego gwarantującego miejsca pracy które zbudowała PO na przestrzeni lat od 2010 roku do 2020 roku ? 13:13, 29.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RaraRara

13 20

A ile stworzył Pis? Teraz albo za czasów rządów przed PO? Wiesz dlaczego zero? Bo komunizm się już dawno skończył i fabryki otwierają firmy, a nie państwo! 13:17, 29.11.2020


grajekgrajek

7 0

a ja wam wwszystkim mowie ze jak nastepne wybory wygra poko to sprzedadza niemcom i francuzom wszystke MPECE iwodociagi energetyke w polsce beda mieli kase i nasz anwil i wszystkie zaklady panstwowe tak ich goru balcerek gada ze w polsce nie moze byc panstwowych zakladow sprzedali niemcom i francuzom wszystkie celulozy cementownie i tpsa za bezcen i huty 21:16, 29.11.2020


MasakrosMasakros

72 9

Komuchy tu rządzą i mysla ze to ich miasto. I wszystko im wolno ale to się zmieni 13:20, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

halahala

67 8

A 2 mln na wymianę paneli na hali, to jest, nowe samochodziki elektryczne za ponad 300 tys. dla urzędu wiejskiego i straży wiejskiej też. Ciekawe? 13:26, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Wskażdo Wskaż

55 10

Tak są takie inwestycje - Jedna to; oczyszczalnia "Czajka" całkowicie dzieło PO za blisko 4 miliardy - o efektach tej inwestycji nie wspomnę, bo smród roznosi PO aż do Gdańska , druga inwestycja to "Elektrownia atomowa" kosztowała 182 miliony , zatrudniała ponad sto osób w tym; prezes, vice prezes, zarząd , rada nadzorcza . Ta teoretyczna elektrownia atomowa chociaż istniała przeszło 4 lata , to kolesie nie zdołali ustalić i terenu i miejsca gdzie mogłaby zostać pobudowana. 13:27, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mam dość stronniczośMam dość stronniczoś

81 9

Czy samorządy nie powinny uwzględniać poglądów wszystkich obywateli? Rozumiem ze p. Wojtkowski jest przeciwko polityce PIS, jednak ktoś ich wybrał. Takie prawo demokracji, na która pan Prezydent się powołuje i o nią walczy. Stawianie się tylko po jednej stronie świadczy o braku szacunku i tolerancji ze strony władz miasta do osób o innych poglądach.
Nie rozumiem także dlaczego przed wyborami okazywał obawy o zdrowie obywateli a w momencie protestów już ich nie ma... 13:27, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

witz2witz2

0 3

Odpowiem w ten sposób, w jaki Ty piszesz:
Czy rząd nie powinien uwzględniac poglądów wszystkich obywateli? Nie wiem nawet na jakie prawa demokracji powodują się rządzący? Jeżeli twierdzą, że to Naród ich wybrał, niech szanują wszystkich Polaków i ich poglądy.
Na temat stawiania się tylko po jednej stronie nie będę się nawet rozpisywał, bo obecy rząd (czytaj Kaczyński) drugiej strony nawet nie widzi. O jakimś szacunku, też nie będę pisał, bo tu bym musiał użyć "mocniejszych" słów.
Co do obaw o zdrowie Polaków, to przypominam, że przed drugą turą wyborów, Morawiecki - premier oraz Szumowski - min. zdrowia, radośnie ogłosili zwycięstwo nad epidemią. Duda - prezydent, dołożył bony turystyczne i zachęcał do wyjazdów krajowych, a część polityków PiS (i nie tylko) własnym przykładem zachęcała do zagranicznych eskapad.
Co z tego wyszło? Po wakacjach nastąpił gwałtowny wzrost zachorowań i zgonów, a winę za to PiS "zwalił" na opozycją i zdesperowane kobiety. Oczywiście zgadzam się, że wszelkie masowe "imprezy" sa obecnie szkodliwe.
Jeżeli jesteś obserwatorem bieżących wydarzeń i oceniasz je w miarę obiektywnie, to myślę, że wiesz o czym napisałem. Jeżeli jesteś zaślepionym wielbicielem PiS-u, to wiem, że żadne argumenty do Ciebie nie trafią. 19:15, 29.11.2020


mieszkankamieszkanka

78 9

Wsystko zrobią, żeby wrócić do koryta. Uważajcie mieszkańcy na siebie, bo to naprawdę igranie z ludzkim zdrowiem i życiem ... 13:28, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zalamkazalamka

63 7

Moze tak od razu konurs dla rowerzystów przejeżdżających w tym czasie przez słynny przejazd przy wiadukcie na al Kazimierza Wielkiego? Nazwa konkursu "kto przeżyje" :) 13:34, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BossBoss

71 11

Jest to jawne naruszenie prawa.Pamiętajcie o tym jeśli coś się komuś wydarzy!!!!!!!! 13:36, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

magda7459magda7459

55 9

Wszystkich zwolenników tego *%#)!& najlepiej wysłać do domu bez klamek. Komuś paranoja uderza do głowy. 13:41, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

555555

52 8

Czyli już łomiarze mogą się przygotowywać do pracy w ciemności i musi im godzina wystarczć 13:48, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rkacznowrkacznow

10 31

Demokracja.Prawa kobiet 14:07, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rkacznowrkacznow

10 31

Demokracja.Prawa kobiet 14:07, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RRRRRRREEEEEERRRRRRREEEEEE

74 9

W LUBRAŃCU SOBIE WYŁĄCZ ŚWIATŁO, TEN RZAD ZOSTAŁ WYBRANY W DEMOKRATYCZNYCH WYBORACH i PROWADZI POLITYKĘ WYBORCÓW . PACAN NIE PREZYDENT 14:25, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 a ja a ja

56 17

A mi się nie podobają rządy tego pana. 14:34, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec.Mieszkaniec.

54 6

Z jednej strony to dobrze bo nie będę musiał oglądać ich na ulicy jak będzie szedł kolejny marsz sierot. 14:41, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..............................

58 4

BEH ma rację. Prezydent miasta nie ma prawa decydować czy i kiedykolwiek wyłączać światła, które są sfinansowane z naszych podatków. To nie jest prywatny folwark. Jak chce protestować to niech w swoim domu wyłącza światło.
To może jeszcze niech pracownicy MPEC, Saniko czy też MPWiK w ramach jakiegokolwiek protestu zamkną biura obsługi klienta?
Oczywiście jestem zdania, że z obecnym rządem należy walczyć, ale jeśli widzę, że to nie jest walka tylko ciągła kampania wyborcza, to nie zgadzam się, żeby tą kampanię prowadzić za pomocą środków publicznych.
Obecny rząd niczym nie różni się od jakiejkolwiek partii opozycyjnej i bawić się w protesaty możecie za swoje nie za moje pieniądze.
Niech prezydent Włocławka zajmie się tym do czego został powołany! 14:55, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

51 6

Czy to zostało uzgodnione z Panią Młynarską lub Jandą ? 14:56, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZdenerwowanyZdenerwowany

58 5

Panie Pseudo prezydencie chyba pan zapomniał że jako mieszkaniec płace podatki i nie mnie nikt nie zapytał czy gasić można światło!!!!???? Nie życze sobie tego !!!! Prosze sobie w urzędzie miasta zgasić światło !!!!! 15:05, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

46 6

Ile w tej ciemności zginie samochodów i katalizatorow bo radio już jest nie modne,nie jestem za pisem ale taki protest jest jak w przedszkolu. 15:06, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

27 6

Ile w tej ciemności zginie samochodów i katalizatorow bo radio już jest nie modne,nie jestem za pisem ale taki protest jest jak w przedszkolu. 15:06, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ddw do czterech liteddw do czterech lite

49 4

Gdzie mój komentarz , napisałem żeby Wojtkowski i jego kolesie pogasili światła w swoich domach i to jest naruszenie regulaminu , komunistyczna cenzuro . 15:07, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obywatelwqrwobywatelwqrw

57 6

Zgasić światło, to sobie mogą w swojej prywatnej toalecie... 15:18, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Złodziejski Złodziejski

4 12

hehd orbze wiedziec ;) żart heh a co bedzie jak mnie napdanie mocherowa babcia z zwainkla ;p 15:40, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

przeciw analfabetomprzeciw analfabetom

2 0

Może wręczy ci słownik poprawnej pisowni . 18:50, 29.11.2020


StrachStrach

33 4

Uwaga może być nie wesoło bo - PO zapowiedziało że gotuje nam 1 grudnia w godz. 17:00. do 18.OO straszliwe ciemności na drogach ulicach miasta Włocławka, boję się oby tylko nie stał się argamedon 15:46, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dość oszusta!Dość oszusta!

39 4

Oszuście wyborczy!

Zarabiający ponad 14 tysięcy miesięcznie! Blisko 170 tysięcy rocznie!

Zatrudniający aż 3 prezydentów, zastępców. Z pensjami dla.kazdego powyżej 120 tysięcy rocznie.

Zacznij wreszcie pracować tylko jako prezydent! Tak samo Twoi zastępcy! Nie zabierajcie pracy innym na uczelni czy spółce miejskiej!

Uwolnić się od tylko zastępców oszuście i wreszcie pokaż klasę!

Oszust od 2014 niszczy miasto a prowadzi politykę jakby zapomniał, że bycie posłem już się skończyło m Weź się do roboty nierobie. Pamiętam Cię jak się *%#)!& uśmiechałeś i jaki masz rozumek, wizytujesz dla pozerstwa budowę nieswoją zresztą! Idź na drzewo oszuście! 15:49, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysKrzys

18 9

Kaczyński z kolesiami zawinili a my jako spoczeństwo ponosić mamy zemstę ugrupowań lewicowych. 15:52, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pozer z LubrańcaPozer z Lubrańca

46 4

Marek Wojtkowski chce do Sejmu, czy nie jest tajemnicą od dawna. Poseł, Dwie kadencję, teraz pragnie posłem zostać. Zarobki zawsze powyżej 14 tysięcy miesięcznie. 15:52, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AroAro

36 4

Rozumiem, że przyszykowano pieniążki na procesy dla
ludzi, którzy w tym czasie ulegną wypadkowi? Autor tego pomysłu to tytan intelektu. Nie ma to jak bawić się za nieswoje pieniądze i narażać ludzi na uszczerbek na zdrowiu. 15:53, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AroAro

45 6

Marku Wojtkowski za wszystkie wypadki w tym czasie poniesiesz TY odpowiedzialność. Mam nadzieje, że z własnej kieszeni będziesz płacił odszkodowania. 15:55, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co wyprawia PO ?Co wyprawia PO ?

47 4

Jak się obserwuje działania partii PO to zaczyna przerażać, kogo oni reprezentują. PO zasrało nam Wisłę i zdegenerowało środowisko naturalne w jej korycie aż do Gdańska , ludzi wyprowadza na ulicę w pandemii nie bacząc nie tylko na pandemiczny zakaz rządu, czym spowodowali to nagły wzrost zakażeń i śmiertelności ludzi w Kraju , teraz zamierzają eksperymentować wyłączając w mieście światła nie bacząc na następstwa tego czym mogą spowodować nie tylko wypadki także śmiertelne dla kierowców ale głównie pieszych, nie można pominąć faktu ze ciemne drogi i ulice to okazja dla przestępców do rozbojów i kradzieży. 15:58, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prezydent wojtek.prezydent wojtek.

47 4

Za oświetlenie ulic płacą podatnicy nie prezydent miasta. Wyłączenie oświetlenia wyłącznie za zgodą mieszkańców i nie inaczej. 16:03, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Emeryt73Emeryt73

15 2

Jeśli ktoś został Prezydentem to wyborcy myśleli, że wybierają Gospodarza logicznie myślącego i dbającego o interes WŁOCŁAWIAN . Mnie to śmierdzi polityką a nie dbałością o interes o ludzi. - "Jak to się mówi chłop ze w...i wyjdzie ale w....ś z chłopa nie" 16:56, 29.11.2020


ZdziwionyZdziwiony

50 4

Jak można tak cynicznie i z premedytacją sprowadzać bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia i życia mieszkańców . 16:13, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RowerzystaRowerzysta

27 3

kultury , zero honoru i uczciwości.Prawo i demokracja tylko dla ich interpretacji.Komu to służy ? Tym którzy chcą nas zniewolić i zabrać niezależność 16:18, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szokmacic szokmacic

21 4

PQ *%#)!& ńcu wyliniały to za starą nową halę byś musiała wyłączyć światło na rok nie bać ich 16:22, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

trazkooowkatrazkooowka

8 0

dd pieski PO *%#)!& TAK MIAŁO BYĆ 16:23, 29.11.2020


cwel łysycwel łysy

12 2

pieesku de e pomazany 16:25, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

45 4

Koalicja obywatelska broni niemieckiego budżetu.Nie wiem czego nie rozumiecie. 16:28, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tęczowyddcweltęczowyddcwel

18 3

*%#)!& lampartowe przytoczycie cytat *%#)!& pis wy jak ten cwel damski krzyczy jest na filmach 16:29, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ormo psieormo psie

10 0

tyeeee cenzor komuny dziadzia w sb piesku dddddddw 16:31, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UrnaWyborczaUrnaWyborcza

46 3

Protestować to se można przy urnie głosując na partię jaką popieracie, a jak się nie chodzi na wybory to nie róbcie cyrków. Trzeba umieć przegrywać z podniesionym czołem. A nie demonstrować jak małe dziecko co by wszytko chciało i jemu się należało. Myślicie że dionalt przyleci do was z UE i poklepie was po pleckach. Bucha chacha.... 16:37, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Emeryt73Emeryt73

35 4

Złodzieje katalizatorów już klaszczą w dłonie a ludzie normalni zostaną po ciemku i bez tłumika w samochodzie.
Lepiej byłoby w ramach "jakiegoś protestu" wyremontować chodnik lub temu podobne 16:44, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oo7oo7

40 3

ten niby prezydent niech sobie w chałupie gasi światło , to nie jest jego zagroda . 16:45, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oo7oo7

40 3

jestem przeciw ! 16:45, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddddddddd

45 3

Jak grupka urzędasów może decydować za większość?????????????? Jak? Zobaczcie te wasze protesty...20 włocławian. I co 20 czy 100 włocławian decyduje za resztę. Gdzie Wasza demokracja? Gdzie dobro Polski?Działacie niczym Hitlerowcy. Gdyby każdy Polak publicznie się wypowiedział w sprawie UE bylibyście może 1% ogółu. WSTYD!!!!!!!!!!!!!! 16:47, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rtyrty

40 3

Człowiek chory z nienawiści... 16:59, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

27 3

Prawo weta jest po to aby je w wyjątkowej sytuacji zastosować, i taka wyjątkowa sytuacja właśnie nastała.
PIS nie,
WETO tak.
Unia staje się socjalistycznym kołchozem. 16:59, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yyyuyyyu

44 3

Demokrata Wojtkowski pod pachę z postkomunistami , Boże jaki ten człowiek jest żenujący. 17:00, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do PrezydentaDo Prezydenta

46 3

Jak Pan chcę protestować to niech Pan sobie wyłączy oświetlenie w swoim domu, kto dał Panu prawo decydować o innych. Płacę podatki i nie zgadzam się na ideologiczne protesty moim kosztem. Może na znak protestu przestanę płacić podatki do kasy miasta, bo Pana rządy też się nie podobają. A jednak tego nie robię, bo każdy musi wiedzieć co należy do naszych obowiązków a Pan już dawno zapomniał, i traktuje nasze miasto jak własny folwark. 17:36, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

m32m32

48 3

Tym razem nasz samorząd przeszedł sam siebie. To jeden z najgłupszych pomysłów p. Wojtkowskiego
Może czas aby pan Mareczek uświadomił sobie, że Włocławek to nie jego prywatny folwark ani nawet nie jego Lubraniec tylko ponad stutysięczne miasto i nie wypowiadał się w moim imieniu ani też moim kosztem.
Niech w ramach protestu wyłączy sobie w domu światło nawet na miesiąc.
Zamiast marnować czas i energie na *%#)!& pomysły może zrobiłby coś pożytecznego np. zrewitalizował wreszcie 3-go maja o której to rewitalizacji słuchamy już od kilku (jak nie kilkunastu) lat, lub doświetlił przejścia dla pieszych, albo spełnił swoje przedwyborcze obietnice. TAK W RAMACH PROTESTU. Jakby zabrakło mu pomysłów to mieszkańcy na pewno mu pomogą.
17:43, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DawidKDawidK

37 3

Mamy de... a nie prezydenta! 17:58, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WiviWivi

10 0

On jest zakładnikiem swoich mocodawców, wyżej pasa nie podskoczy.
Każą to robi...
A jak się sprzeciwi to Zasada Neumana go obejmie... 19:50, 29.11.2020


12351235

39 3

Jak mnie napadną na ulicy bo będzie ciemno to pozwę Wojtka o odszkodowanie. 18:08, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxx

38 4

popaprańcy i lewackie głąby to współczesna targowica

18:12, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co za d...Co za d...

33 4

W domu sobie wyłącz. Jeszcze odegnij gaz i prąd d.... 18:20, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

O matko!O matko!

39 3

Głupszych samorządowców, jak ci z PO, to ze świecą szukać...
Dlatego gaszą światła, aby to bylo łatwiej zauważyć.

18:29, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

john kowalskijohn kowalski

6 16

juz wstyd jako polak za granica mieszkac,dajcie spokoj z tym veto,ludzie to juz wstyd. 18:30, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wwwwww

14 0

a z czym ci wstyd żeby być pod butem Europy to tobie powinno być wstyd że robisz za granicą za murzyna i dajesz się im tak wykorzystywać ile zarabiasz tyle co Anglik Niemiec Holender czy inny tam nawet nie zarabiasz połowy tego co oni mają i co nie jesteś tam wykorzystywany za bezcen może dla ciebie to duże pieniądze jakie tam zarabiasz ale za tę pracę co tam wykonujesz oni po prostu płacą ci śrubki a więc jesteś wykorzystywany jak przysłowiowy murzyn 19:10, 29.11.2020


VjgfdstuVjgfdstu

35 2

A Czy TO JEST BEZPIECZNE???? Bo jak dojdzie przez brak światła w całym mieście przez godzinę do jakiejś tragedii to raczej nie warto.... 18:34, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12351235

32 2

Znowu podjudzanie do zamieszek. Mało "praworządna" ta polska policja, trzeba ściągnąć policję z bardzo praworządnej Francji, tam od roku napier...ą ludzi na ulicach jak w praworządnej Unii przystało.Porządek był by ino myk .Rudy miał już takie pomysły jakby ktoś myślał że to żart. Doczekacie się jeszcze.. 18:45, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REALIAREALIA

35 1

Najdziwniejsze jest to że kolesie z PO/KO jak są przy władzy, zarządzane miasta i infrastrukturę traktują jak swoją prywatną własność a ludzi traktują chyba za nienormalnych .Otóż jak rządzili w Kraju uważali że majątek narodowy nierzadko nagromadzony przez kilka pokoleń Polaków należy do nich i go rozgrabili, zniszczyli i rozprzedali albo rozkradli , teraz w miastach gdzie władają samorządami , ludzi mimo zakazu pandemicznego rządu wyprowadzają na ulice na niechybną zarazę bądź śmierć albo straszą ludzi wprowadzać wyłączaniem oświetlenią ulic i dróg narażając mieszkańców na wypadki uliczne i drogowe oraz na rozboje i kradzieże w ciemnościach i wszystko to dla partykularnych swoich przyziemnych interesów. 18:51, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ada22ada22

33 1

A co mam zrobić jak chcę zaprostestować przeciwko zadłużaniu mojego miasta i złemu gospodarzowi. Jak przez takich jak Wojtkowski muszę wyjechać bo praca tylko dla kolegów. 19:00, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmerytEmeryt

35 1

Niech złamie nogę w ciemnościach to nie daruje. 19:03, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwww

28 3

Rząd Polski ma rację że wetuje ustawę według Unii to w Polsce nie ma praworządności a dlaczego bo nie tolerujemy lgbt od zarania wieków taki był stosunek do tej zarazy i nie widzę tu nic niepraworządnego to raczej oni łamią prawo niż Rząd , wolne Sondy a nie są są robiąc co chcą jak były uwikłane zależne politycznie z PO I SLD to pasowało opozycji a teraz są uwikłane z PiS i opozycja widzi tu łamanie praworządności nic się nie zmieniło tylko panowie sędziowie z PO i SLD są wymieniani na sędziów z PiS. tak było jest i będzie i w każdym państwie Europy tak jest że niby sądy niezależne politycznie a jednak są tylko oni to ukrywają . Aten rudy lis Tusk szczuje Europe przeciwko nam żeby robić własne interesy mając w dupie Polskę i Polaków wykorzystuje tylko naiwniaków z Polski. Jak by był Prawdziwym Plakiem to by tu wrócił i próbował coś zmienić ale niestety on woli szczuć nas Unią i i zachowuję się jak d,,,, ka nie kocha banknotów z napisem NBP tylko Euro. Jaka to jest Unia praworządna skoro Polska chce wnieść veto i ma pełne do tego prawo jak każde państwo to ich straszą jak wniesie veto to im nie dadzą pieniędzy na walkę z korona wirusem . I tu jest praworządność , nie to jest po prostu szantaż .We Francji protestują przeciwko Macronowi i tam jest wszystko zgodnie z prawem demolują pół Paryża i Unia tego nie widzi wprowadzają zakaz filmowania Policjanta przez obywatela i Unia tego nie widzi a u nas banda lgbt protestuje i afera na cały Świat że w Polsce nie ma praworządności. Mają rację że tują nie może być narzucana polityka w Unii przez państwa bogatsze , bo to nie jest żadna unia tylko dyktatura państw bogatych . Tak więc panie kiepski prezydencie Wojtkowski jeśli dojdzie do jakiejkolwiek kolizji lub wypadku śmiertelnego lub włamania z kradzieżą sam osobiście napiszę donos do prokuratury na pan . Po za tym nie jest to pana prywatny folwark że możesz pan tu robić co się żywnie panu podoba. Światło to sobie pan możesz gasić we własnym domu a od miasta to wara panu 😡😡😡 19:04, 29.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

john kowalskijohn kowalski

0 3

to niech polska opusci unie i pod but radziecki zpowrotem. 07:28, 30.11.2020


wwwwww

0 0

widać że z rozumkiem coś u ciebie nie tak pod butem rusków to już byliśmy a teraz chce nas Unia pod but wziąć ale niestety dla ciebie to widać że czarna magia jest 23:03, 30.11.2020


EuroooEurooo

32 2

Przecież Polska i Węgry podpisały budżet UE wraz z wszystkimi krajami. Pieniądze są podzielone i przydzielone dla wszystkich krajów. Tylko państwa zostały oszukane bo Niemcy dopisały do podzielonych pieniędzy klauzulę jakieś niezdefiniowanej praworządności czyli bacika na Polskę i Węgry. Na to zgody nie ma i jest to rozsądne działania PiS. Eurodeputowany Dariusz Syriusz Wolski który był w PO i się wypisał z tego podłego towarzystwa mówi że nie siada się do stołu z oszustami. 19:13, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dokładnie Dokładnie

2 0

Ale większość twardogłowych nie rozumie kto jest po stronie Polski 21:49, 29.11.2020


RewersRewers

33 2

Jakim prawem?
W swoim domu sobie wyłączaj. 19:29, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JankaJanka

33 2

Rzygam na PO czuję się tak jakby na mnie ktoś *%#)!& 19:31, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EsaEsa

32 1

Znane powiedzenie.Ostatni gasi światło.Władza zachęca do wyjazdu z miasta bez perspektyw. 19:32, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

21 1

A może wyłączny świata na stałe. Wtedy dopiero sie Morawiecki wystraszy. 19:33, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

24 1

Dlaczego samorządy pozwalają sobie na negowanie prawomocnie wybranej władzy ?
To jest podcinanie gałęzi na której się siedzi...
Po zmianie władzy zostanie wam to wszystko oddane z nawiązką...
Proszę się opanować i nie podgrzewać atmosfery !!! 19:45, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tosiektosiek

29 1

A ja się nie zgadzam. Tak to jest, jak się nie ma alternatywy i nie udaje się wygrać wyborów. A pan prezydent jak papuga za swoimi kolegami z PO *%#)!& inicjatywy realizuje. Tylko niech jeszcze weźmie odpowiedzialność za wszystko złe co się w tym czasie wydarzy. To już jest totalny idiotyzm 19:56, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikserMikser

29 1

Uważam to za dużą niefrasobliwość - bo jakiej racji i na jakiej podstawie prezydent miasta Włocławka zamierza mieszkańcom wyłączać światło na drogach i ulicach miasta, narażając tym samym mieszkańców na niebezpieczeństwa związane z kpl. ciemnością w mieście . 20:22, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GggjGggj

21 1

Wojtek ,, nic nie mogę ,, Wojtkowski -a nie na złość PIS zgaszę wam światło. 20:58, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grecogreco

19 1

tak niech wylaczy na stale te swiatla zeby nie bylo widac tego brudu tych dziur na ulicach i tej ruiny di czego doprowadzil we wloclawku 21:00, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BobBob

22 0

Sami idioci rządzą tym miastem. Konfidenci "europejscy" - zdrajcy narodu polskiego. Nie zapomnimy o waszych występkach, kary nie unikniecie. Kamraci takich rzeczy nie zapominają i będą roznosić waszą zdradę jak gówno na butach. 21:21, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kaja 2Kaja 2

15 0

A ja będę protestować przeciwko wyłączaniu świateł w Ciemnogrodzie !!! 21:39, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ReferendumReferendum

19 0

Za narażanie Włocławian na utratę życia lub zdrowia przez popieranie i udział w prywatnych protestach pomimo pandemii oraz za narażanie na wypadek drogowy w mieście przez zgaszenie świateł za które my wszyscy płacimy, wnioskuję o referendum nad odwołaniem Pana Wojtkowskiego z urzędu prezydenta miasta. 21:40, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Smutnedo Smutne

17 0

POLSKĄ RACJĄ STANU JEST PODMIOTOWOŚĆ NASZEGO KRAJU - a współpraca w UNII musi przebiegać na zasadach równości i partnerstwa . Polska nie może tak jak chce tego PO/KO i lewica odbytowo-tęczowa żeby była traktowana przedmiotowo / czego dają wyraz europosłowie tzw. opozycji w Unii lobbując przeciw Polsce / i stanowić zaplecze usługowo-handlowe dla Niemiec i Francji czy innych bogatych krajów tzw. starej Unii 21:41, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JPRJPR

21 0

ZA RZĄDÓW PO TO POWINNI NA CAŁY MIESIĄC WYŁĄCZYĆ ŚWIATŁO W RAMACH PROTESTU ZA TO CO ROBILI TO JEST Q R W A HIPOKRYZJA ZAMIAST ZAJĄĆ SIĘ SOLIDNĄ PRACĄ NA RZECZ MIASTA TO BAWIĄ SIĘ ŚWIATŁAMI 21:45, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkmk

18 0

A nielepiej jak w formie protestu przeciw rządom PiS jeśli chodzi o ten pseudo budżet ue..
Nasi pseudo włodarze nie będą pobierać pensji przez 3 miesiące? Wtedy mareczku byś zyskał może u mieszkańców a tak tylko ich wkurzysz tak jak twoje strajku kobiet, szambonurek, straj nauczycieli i wiele wiele innych chorych pomysłów które chcecie wprowadzić we Włocławku.. Jakie podwyżki będą okaże się jutro na sesji.. 21:52, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

,, ,,

20 0

Towarzystwo wzajemnej adoracji włyączy światło, ciekawe kto to wymyślił pewnie jakiś bardzo mądry czlowiek🤣🤣🤣 21:54, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

! !

18 0

W ramach protestu proponuję bieg na 10 km z racą w d u p i e, albo posprzątanie miasta, wtedy kanary nie będą się legły z nudów we łbach 21:57, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LaskaLaska

22 0

Jakim prawem decydują za wszystkich Włocławian, kto dał Prezydentowi takie prawa i tym z PO 👎👎👎👎 22:00, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

20 0

Prezydent bierze się za wielką politykę, chce zostać senatorem, gdy tak naprawdę miasto doprowadził do zapaści gospodarczej. Hańba i wstyd. 22:15, 29.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

!!

2 0

właśnie tacy idą do polityki szok 08:04, 30.11.2020


PrawdaPrawda

18 0

Niech tylko to zrobi- od razu sprawę kieruję do sądu. 22:17, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

16 1

Niech zgasi sobie w swoim domu a nie w mieście. Niech tylko spróbuje to zrobić, jest na to prawo karne. 22:19, 29.11.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PrawnikPrawnik

0 4

A jaki niby paragraf??? 22:24, 29.11.2020


daruxdarux

1 1

🤣🤣🤣🤣🤣
Śmieszny jesteś.. 07:55, 30.11.2020


... ...

13 0

Skoro Wojtkowski chce iść w parze z aferzystą Karnowskim... Ciemnogród wita... 23:14, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asaasa

13 0

wojtkowski nie zycze sobie tego palancie! 23:24, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Słońce WloclawkaSłońce Wloclawka

12 0

I bardzo dobrze nie będzie widać tego brudu syfu tego czerwonego zaniedbanego menelskiego miasta zarządzanego jak każdy widzi słyszy. Widzę ciemność he, he.. 23:39, 29.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HynikHynik

18 0

Włocławianie co on z wami robi, rozgrywa temat politycznie a miasto i nas traktuje jak swoją własność, dość!!!!!! 00:39, 30.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dohynikdohynik

3 0

proponuje nie placic podatkow na znak protestu przeciw lysej pale 06:25, 30.11.2020


Zagadka....Zagadka....

1 10

Czy jest jakaś rzecz ,do której nie wtrąca się kościół ?

Tak - pedofilia w kościele :/

I taka racja!!!! 08:34, 30.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

poko a margotpoko a margot

1 0

i cwel lampart i chołota ko;orowa 19:43, 30.11.2020


andrejandrej

11 1

PO.wska szmata ma wylaczyc swiatla miejskie? nie wyrazam na to zgody smieciu!!! 08:34, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pablo231Pablo231

10 0

Weź Wojtek wyłącz w samo południe te światła. Też będziesz fajny! 08:41, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ada77Ada77

10 0

Tam gdzie rządzą włodarze PO/KO to nic nie robią dla obywateli, tylko podlizują się swoim mocodawcom. 09:58, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wernerwerner

4 0

*%#)!& gasi światło będzie łysiną świecił🤣 11:03, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PreacherPreacher

6 0

Jest ADWENT, zapalmy świeczniki adwentowe, lub świeczki w oknie pierwszego grudnia w godzinach 17-18. A może tak przez cały Adwent. 11:34, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11111111

3 0

To trzymaj mu palec w d---e
a w ogóle to dziwię się ,ze w tym patologicznym mieście jeszcze się te lampy świecą,ja k zgaszą to znikniecie 11:48, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSKAROSKAR

8 0

Możesz zgasić światło w swoim domu miasto nie jest twoją własnością. 11:54, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSKAROSKAR

5 0

Możesz zgasić światło w swoim domu miasto nie jest twoją własnością. 11:54, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

doigrasz sie doigrasz sie

10 1

D E B I L !!!! WLOCLAWEK TO PRYWATNE MIASTO ??????
To sa jakies KPINY TACZKI TACZKI i jeszcze raz TACZKI !!!
Niech Gasi u siebie 11:56, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koślawe chodniki i bkoślawe chodniki i b

6 0

... jak może zgasnąć coś, co nie świeci od tygodnia? mowa o oświetleniu ulicy Krętej, we Włocławku oczywiści 14:32, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorkaObserwatorka

4 0

I w ramach protestu, dziś paliły się lampyw miescie caly dzień!👏 17:19, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorkaObserwatorka

6 0

I w ramach protestu, dziś paliły się lampyw miescie caly dzień!👏 17:19, 30.11.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rewers Rewers

3 0

Ten Wojtuś to taki zgrywus jest.A my go nie potrzebnie tak na poważnie odbieramy. 18:00, 30.11.2020


gośćgość

3 0

TAK Z PAŃSTWEM PIS WALCZĄ SAMORZĄDY PO A GDZIE MY NORMALNI OBYWATELE MAMY SIĘ PODZIAĆ W NASTĘPNYM TRYBIE PROTESTU NALEŻY , ZABRONIĆ WOZIĆ MIESZKAŃCÓW AUTOBUSAMI A NASTĘPNIE ZATRUĆ WODĘ W KRANACH, TOĆ TO TAKŻE SAMORZĄDOWE SPÓŁKI CZYLI PO NIECH PIS MA ZA SWOJE I JUŻ !! 20:08, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławiakwłocławiak

1 6

Do pustych, tępych łbów imbecyli z PIS-u i tak nic nie trafi. Do tej pory nic nie robią sobie z protestów przeciwko ich kretyńskim decyzjom, to i teraz nie przemówi to do tych *%#)!& Tylko rewolucja może zmienić coś w tym chorym kraju. 21:02, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

125125

4 0

w Lubrańcu tez zgasną i w domu tez będzie pan siedział po ciemku ? to raczej proponuje zacząć od własnego domu 21:17, 30.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VentoVento

4 0

Włocławek to nie jest prywatny folwark pseudo prezydenta. Jakim prawem urządza sobie polityczne igrzyska kosztem mieszkańców. Jak nie błyskawice na elewacji UM to znowu wyłączanie światła. Druga kadencja pod jego rządami to dalsza degradacja miasta. Czas najwyższy na odwołanie tego malowanego prezydenta. 00:36, 01.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BezsensBezsens

5 0

Slugusy unii, Polska otworzyla swoje rynki przed zachodnimi korporacjami ktore zniszczyly nasz przemysl i inne sfery. Oni nie daja nam tych pieniedzy charyratywnie.To forma rekompensaty za otwarcie naszego rynku, Unia to budowa superpanstwa pid przywodztwem niemieckim 01:19, 01.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodatnicyPodatnicy

7 0

Pozywajcie miasto do sądu jak się potknięcie na nieoswietlonej ulicy. 01:20, 01.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SlawaSlawa

6 0

Wojtkowski myśli że jak przyłączy się do protestu tych sławnych prezydentow sławnych miast to trochę tej sławy skapnie i na jego łysa pałę 01:27, 01.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

3 0

lysy robi co chce niech wylaczy swiatlo na swojej posesji w lubrancu.To zbiry beda mieli pole do popisu.
Czy madry czlowiek podejmuje taka decyzje.Jak wyjsc do sklepu nie dosyc ze i tak jest ciemno przy brzdzacym oswietleniu.JEMU SWIATLO NIE POTRZEBNE.Czlowiek wroci z pracy i potrzebuje zrobic zakupy na nastepny dzien.Trzeba zrobic pochodnie jak w sredniowieczu.Co za durny facet.Wogole te wloclawskie wladze sie udaly.Same nieudaczniki.Dbaja o swoje kieszenie a nie o ludzi. 08:56, 01.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

genealoggenealog

2 0

Wojtkowski to wykształcony chłopek roztropek ; dziadek pisał widłamy , tata łopatom a POtomek został najpierw P.Osłem a teraz jest PREZY'DĘTYM 21:34, 03.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

0 0

Nie POpaprańcy zgaszą sobie światła w swoich domach, celowe gaszenie światła na ulicy to przestępstwo.
19:29, 05.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmerytEmeryt

0 0

Niech sobie gaszą światło w swoich domach, ale nie na ulicach. 19:32, 05.12.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%