Zamknij

Na "placu cyrkowym" stanie wielki biurowiec. Będzie w nim nawet 1 000 miejsc pracy

 18:00, 30.11.2020 Aktualizacja: 08:41, 02.12.2020
Skomentuj Fot. Grażyna Sobczak/wizualizacja inwestycji przedstawiona podczas podpisania listu intencyjnego Fot. Grażyna Sobczak/wizualizacja inwestycji przedstawiona podczas podpisania listu intencyjnego

Na tzw. „placu cyrkowym” przy ul. Broniewskiego ma stanąć nowoczesny biurowiec. W ramach rządowego Programu Fabryka może w nim powstać od 400 do nawet 1 000 miejsc pracy.

Władze miasta i spółka Operator ARP, która realizuje Program Fabryka podpisały list intencyjny w sprawie budowy nowoczesnej przestrzeni biurowej we Włocławku 1 października. Następnym krokiem było wybranie dla inwestycji najlepszej lokalizacji.

Na ostatniej sesji Rady Miasta (30 listopada) poinformowano, że biurowiec Programu Fabryka ma powstać przy ul. Broniewskiego, na części tzw. placu cyrkowego.

- Myślę, że to jest optymalna lokalizacja. To jest niecały hektar. Działka jest wydzielona przy łuku przy ul. Broniewskiego z dostępem do ul. Kruszyńskiej, więc jest bardzo dobrze skomunikowana

– stwierdził Marek Wojtkowski, prezydent Włocławka.

Drugą rozważaną lokalizacją był grunt przy ul. Tumskiej, ale analizy Operatora ARP wykazały, że ul. Broniewskiego to lepsze miejsce do realizacji Programu Fabryka.

- Działka, którą miasto zaproponowało idealnie wpisuje się w ideę naszego programu. Analiza chłonności wykazała, że jesteśmy w stanie wybudować tam obiekt o powierzchni całkowitej ok. 14 tys. metrów kwadratowych. To duży obiekt. Według mojej wiedzy nie mamy porównywalnego skalą obiektu we Włocławku

– powiedziała Patrycja Bębas, dyrektor Biura Transakcji i Realizacji Inwestycji.

W planach jest budowa nowoczesnego obiektu z garażem podziemnym. Same biura mają zajmować 5,8 tys. metrów kwadratowych. Kolejne 2 tys. metrów zostaną przeznaczone na działalność usługową. W budynku powstaną również mieszkania.

Operator ARP szacuje, że w biurowcu powstanie od 400 do 800 miejsc pracy. Patrycja Bębas stwierdziła jednak, że możliwe, iż ich liczba osiągnie ok. 1 000.

Aby realizacja tego przedsięwzięcia była możliwa, konieczne jest utworzenie przez miasto i spółkę Operator ARP spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Miejscy radni jednogłośnie zgodzili się na to w czasie sesji.

Utworzenie spółki ma przebiegać dwuetapowo. Pierwszy etap to zawiązanie spółki o kapitale zakładom wynoszącym 2 mln zł. Miasto ma wnieść do spółki 100 tys. zł. Pozostałą część pieniędzy wyłoży Operator ARP.

W pierwszym etapie planowane są również prace koncepcyjne i architektoniczne.

Drugi etap to realizacja inwestycji. Zgodnie z podjętą przez radnych uchwałą do 30 czerwca 2022 roku miasto ma wnieść do spółki aportem działkę przy ul. Broniewskiego.

Władze miasta i Operator ARP liczą, że biurowiec podniesie konkurencyjność Włocławka i przyciągnie przedsiębiorców atrakcyjnymi cenami najmu lokali.

To będą stawki, które umożliwią lokalnym przed wynajęcie biur w tym budynku, ale też będą konkurencyjne w stosunku do dużych aglomeracji, dzięki czemu chcemy przyciągnąć przedsiębiorców do Włocławka – tłumaczy Bębas.

Cały proces inwestycyjny ma potrwać ok. trzech lat, z czego dwa zajmie sama budowa obiektu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

KrkrKrkr

92 17

Rządowy program" Fabryka". Przecież według prezydenta miasta rząd nic nie robi , rząd nie pomaga samorządom. To jak to jest?.
Biurowiec największy we Włocławku
Propers od rządu dla Włocławka notabene łysy mówił że nie wierzy w czeki bez pokrycia a jednak Włocławek dostał 10 milinów złotych z rządowego programu
A jeszcze ostatnio Wojtkowski pisał list do premiera o dodatkowe dofinansowanie.
Jak to jest faktycznie panie prezydencie?

18:12, 30.11.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BleBle

23 5

Bo tam gdzie pelo rzadzi tam bida

19:13, 30.11.2020

HipokrytaHipokryta

84 15

Wojtkowski pewnie potem powie że te 1 tys miejsc pracy to jego zasługa w ramach obietnic wyborczych a nie rządu.
Tak jak to było z przystanią na piwnej najpierw krytykował Pałuckiego a potem prężnie przed kamerami mówił że to dzięki jemu i jego drużynie . Takiego mamy włodarza

18:16, 30.11.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZyxZyx

28 22

Lepszy biurowiec niż pomnik smoleński bo tylko by powstało gdyby pis przejął Włocławek.

18:35, 30.11.2020

WP20WP20

11 1

Będzie co burzyć - patrz biurowiec "DRUMETU", a swoją drogą na ANWILU II etap już stoi prawie pusty biurowiec w pełni ekstra wyposażony.

08:13, 01.12.2020

niesamowite niesamowite

92 14

W dobie pracy zdalnej budować biurowiec ? Teraz praca zdalna będzie coraz bardziej powszechna nawet po tym covidzie.

18:16, 30.11.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XDXD

0 1

wwk jak zawsze 100 lat za murzynami

10:13, 01.12.2020

polpol

74 11

Porażka to pierwsze imię wojtkowskiego

18:23, 30.11.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mieszkaniec xyamieszkaniec xya

21 6

Na drugie - żenada.

18:43, 30.11.2020

aaadzzzaaadzzz

0 0

A na trzecie "usterka"

17:28, 02.12.2020

WrrrWrrr

68 8

Taki biurowiec jakich pełno na tej wsi, gdzie później wiszą żółte banery - "wynajmę " - a potem kancelarie adwokackie ? I to jest ta działka z poprzednich artykułów "wiem ale nie powiem" ?

18:35, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

74 7

Większość ludzi pracuje zdalnie i ten trend się przyjmuje....a oni biurowiec chcą budować.

Po raz setny to powtórzę. Żadna władza nie powinna prowadzić działalności gospodarczej. Żadna.

18:35, 30.11.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

7 0

Wyjątkiem niech będą przedsiębiorstwa zajmujące się głównie naszym bezpieczeństwem - szpitale, zakłady zbrojeniowe, kopalnie itd.

21:23, 30.11.2020

Game overGame over

81 1

Rozumiem, że w inkubatorach nie ma już miejsc do wynajęcia?

18:36, 30.11.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KtośKtoś

12 0

W inkubatorach nic się nie dzieje, tylko kasa idzie na ich utrzymanie

08:15, 01.12.2020

PrzedsiebiorcaPrzedsiebiorca

1 0

Szukałem i nie ma, w jednym i drugim wszystko zajęte

10:21, 01.12.2020

pelepele

54 9

Łykacie jak pelikany. Która to już inwestycja z której nic nie będzie? Tylko setki tysięcy złotych przelatują przez ręce na kolejne uzgodnienia, koncepcje, plany.
Cytując klasyka: "Pamiętaj: jedna zasada jest dla mnie święta, k... Naucz się tego, jak będziesz o czymkolwiek rozmawiał. Jak będziesz w Platformie, będę cię bronił, k..., jak niepodległości. Jak wyjdziesz z Platformy, to masz problem"

18:40, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Niki Niki

3 2

No pewnie lepiej żeby na tym placu była toaleta dla zwierząt...

20:29, 30.11.2020

StefanStefan

51 3

Budynek starostwa - pałac, biurowiec - pałac. Na 3 Maja, też jakieś biura dla Urzędu Miasta.
Tylko robić nie ma komu , jak powiada pewien bohater serialu.

18:41, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlauunsTeamKlauunsTeam

51 1

Czyli będzie to biurowiec cyrkowy...

18:59, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

makarymakary

58 2

przepraszam ale że o co chodzi ?
A JAK POŁĄCZYĆ JADWIGE Z ZAZAMCZEM PO WYBUDOWANIU DUŻEGO BIUROWCA ?

19:10, 30.11.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

winnywinny

19 3

On zapowiedzial ze zniszczy plany budowy przedluzenia Jadwigi i to robi. To jest szkodnik Wloclawka.
Piszci do Rady Miasta te plany trzeba zmienic.

19:59, 30.11.2020

qw_qw_

8 1

Nie połączysz, koncepcja upadła na dobre.

21:21, 30.11.2020

MarionnMarionn

3 0

Wybudują tunel, albo estakadę 😉
Będą kolejne plany i kolejna kasa pójdzie.
Zresztą o tym jeszcze za Skrzypka mówili i nic nie wyszło.

23:54, 30.11.2020

przezornyprzezorny

2 0

wykopia kolejny tunel jak ten pod torami na wienieckiej :P

09:26, 01.12.2020

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


misiekmisiek

32 4

Właśnie to samo chciałem napisać, kolejna bzdurna inwestycja aby tylko tylko pochwalić, tym razem w wykonaniu PIS. A za dwa, trzy lata od pobudowania budynek będzie stał pusty i niszczał...

19:20, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siwysiwy

36 3

po co jakiś biurowiec dla bogatych bo w miejsca pracy to nie wierzę chyba że po znajomości. Na tym placu co sobota jest targ i setki zwykłych ludzi ma tam pracę i setki zwykłych ludzi może sobie coś kupić bo nie stać ich na Wzorcownie i inne drogie butiki

19:22, 30.11.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

puchpuch

4 1

Masz wyżej zdjęcie jaki obszar zajmie biurowiec.

20:30, 30.11.2020

qw_qw_

2 0

Nie setki, raptem dziesiątki.

21:20, 30.11.2020

OlkaOlka

1 0

We wzorcowni często jest taniej niż na targu.

15:37, 01.12.2020

nie bać ichnie bać ich

37 3

Na tym cyrkowym placu powinien urzędować ten łysy błazen

19:31, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polpol

33 3

wojtkowski synonim porażki i pozarstwa

19:45, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ikeaikea

27 6

lepiej jak na tym placu IKEA by powstala bylo by wiecej miejsc pracy

19:50, 30.11.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lollol

11 3

Takie firmy jak będą się chciały pobudować to się pobudują i taki prezydent-rezydent nie ma nic do tego.
A Włocławek jest za mały aby powstał taki sklep.

19:55, 30.11.2020

lollol

40 1

No dobra, zakładając że budynek już stoi. I skąd niby te 1000 miejsc pracy. Jakieś konkrety, jakie usługi? Przecież Adwokacji, Notariusze, Lekarze itp. już gdzieś mają swoje biura. Przecież nawet jak by tu przyszli to gdzieś zwolnią obecne lokale.
Podsumowując, jak mają powstać te 1000 miejsc pracy?
Projekt jest do du....y czy artykuł.

19:53, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoloBolo

27 2

A niby skąd te miejsca pracy? To chyba chodzi o budowlańców, ale tylko na okres budowy i na pewno nie 1000. Czy komuś się wydaje, że odpowiedni lokal to jedyny problem, który uniemożliwia założenie firmy i zatrudnienie pracowników?

20:00, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ludzie!!!Ludzie!!!

8 32

Wy wogóle czytacie artykół? Nawet jeśli zostanie wybudowany biurowiec nie przeszkodzi to ewentualnej rozbudowie al. Jadwigi bo będzie stał przy Broniewskiego, od kiedy w biurowcu lekarze, w biurowcu stacionują firmy np. IT. Czytajcie najpierw artykuł A później komentujcie. A do władzy, róbcie co uważacie, byle by miasto szło do przodu, patrząc na komentarze do większość chce cofnięcia miasta o 300 lat a i tak później niezadowolenie że władze nic nie robią. A do redakcji, wyłączajcie możliwość komentowania, będzie spokój.

20:18, 30.11.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ludzie 2Ludzie 2

5 0

A poza tym, ostatnio komentowaliście że nie checie żadnego przedłużenia al. Jadwigi pod oknami

20:20, 30.11.2020

OkszaOksza

31 1

Był cyrk od czasu do czasu, teraz będzie na stałe. Panie Prezydencie czy mógłby Pan podać do publicznej wiadomości, jaki jest w naszym mieście stosunek osób na stanowiskach biurowych do liczby mieszkańców. Przecież za Pana kadencji buduje się tylko biurowce. Od czasu do czasu, rzuci Pan gawiedzi jakiś ochłap w postaci "parkletu'' LUB JAKIEGOŚ INNEGO BZDETU. A co z przedłużeniem ul. Królowej Jadwigi, przecież tamtędy miała ona przebiegać. Co z halą sportową? kto sfinansuje jej remont po remoncie. Pana zastępca ( pożal się Boże) od *%#)!& inwestycji, nie wie, że w kontrakcie powinien być zapis o zatrzymaniu 20% wartości kosztorysowej na pokrycie kosztów robót gwarancyjnych. Powinno to być wypłacone dopiero po odbiorze pogwarancyjnym . A teraz co? kasy brak, firmy nie ma, więc trzeba sięgnąć do kieszeni społeczeństwa. Stara wypróbowana metoda na pokrycie kosztów waszej nieudolności. Ulice w opłakanym stanie, centrum miasta wstyd komuś pokazać, ogólna degrengolada. Miejsc pracy nie przybywa a Pan buduje biurowce. Człowieku opamiętaj się bo społeczeństwo jest u kresu wytrzymałości.

20:27, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobinRobin

27 2

Wojtkowski za komuny było takie modne słowo ciemniak , pasuje do rezydenta w 100%. szkoda dalszego komentarza,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

20:40, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaaaaaaaaaa

21 0

może mi ktoś przetłumaczyć to zdanie: "To będą stawki, które umożliwią lokalnym przed wynajęcie biur w tym budynku..."

20:41, 30.11.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

przezornyprzezorny

2 0

oj tam oj tam, polska trydny jezyk :P

09:28, 01.12.2020

AroAro

27 0

Czegoś tu nie rozumiem. Powstanie piękna, nowoczesna rama dla przedsiębiorców tak? Ale jakich konkretnie? Rozumiem, że biura bez magazynów czyli jakaś forma usług. A skąd te firmy mają się wziąć? Wykreujemy je z powietrza? Są jacyś zainteresowani? Powstała jakaś analiza? Czy będzie to drogi budynek na którego utrzymanie będziemy musieli łożyć kasę?

21:07, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Aro c.d.nAro c.d.n

20 0

A jakie firmy przyciągnie? Technologiczne? - bez zaplecze intelektualnego bo PWSZ i resztę szkół nie można dobrze ocenić. Chyba prezydent nie ma do końca sprecyzowanego planu - byle coś się działo.

21:10, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ten jeden jedyny qw_Ten jeden jedyny qw_

18 0

No dobra, a czy ktoś wykonał analizy rynku? Na terenie miasta stoją w tej chwili 3 nowo oddane budynki biurowe, które mają duży problem ze znalezieniem najemców. Jeśli doliczyć pojedyncze lokale stojące od dłuższego czasu bez najemcy, obydwa inkubatory, to wychodzi na to, że już teraz w mieście istnieje wystarczająca przestrzeń biurowa. Po drugie, kto tam znajdzie zatrudnienie? Parę księgowych, kilka sekretarek z politycznego nadania, kilkanaście pomocy biurowych za minimalną stawkę? Po trzecie, firmy typowo corpo zachłysnęły się pracą zdalną i nawet gdyby obostrzenia wygasły, to będą wsadzać pracowników do home-office, bo to jest im zwyczajnie na rękę - pracownik ma sprzet, opłaci media, przestrzeń biurową, odpadają badania okresowe, mniejsza szansa na lenienie się bo będzie rozliczany za efekty nie za roboczogodziny. Krótko mówiąc, śmierdzi z daleka etatyzmem, ale to jest bardzo charakterystyczne dla gospodarek centralnie planowanych. Teraz pozostaje nam czekać, aż PiS zmieni nazwę na PZPR.

21:16, 30.11.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

barejabareja

9 0

Co ty gadasz? Jakie Analizy? To będzie biurowiec na miarę naszych możliwości.

21:28, 30.11.2020

qw_qw_

5 0

No tak, miś.

21:37, 30.11.2020

reniarenia

1 0

"Po trzecie, firmy typowo corpo zachłysnęły się pracą zdalną i nawet gdyby obostrzenia wygasły, to będą wsadzać pracowników do home-office, bo to jest im zwyczajnie na rękę - pracownik ma sprzęt, opłaci media, przestrzeń biurową, odpadają badania okresowe, mniejsza szansa na lenienie się bo będzie rozliczany za efekty nie za roboczogodziny". - nic dodać, gratuluję zwykłego, logicznego myślenia.

10:15, 02.12.2020

&&&&&&&&

6 0

Od podpisania listu intencyjnego do realizacji inwestycji droga łuższa niż ...... do końca kadencji .

21:36, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcdabcd

9 0

Operator ARP budował DINOdyskonty żenada............

21:39, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BobBob

8 6

Ekskluzywny burdel, panienki i panowie z LGBT +. Gratuluję pomysłu. W tym również gabinety do przeprowadzenia aborcji na żądanie. O to co nam szykują.

22:01, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

8 20

Jeszcze tak niedawno na miejscu osiedla "Południe" pasły się krowy.Tak sobie myślę,że ci niezadowoleni wieśniacy po prostu z tęsknoty za swojskim widokiem nie mogą pogodzić się z budową nowoczesnej infrastruktury.Rozumiem wasz żal i smutek ale niestety czas płynie naprzód.

22:10, 30.11.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No jasneNo jasne

15 0

Taaaak, najlepsze sa drogie, slomiane inwestycje.

01:04, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HaszimoroHaszimoro

6 4

A gdzie moj piesek będzie sikał i kupę robił, nie muszę po nim sprzątać tam.

04:30, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojatoja

13 0

Całe miasto lokali do wynajęcia. Istny marazm. Miasto opuszczone jakby wymarłe. Do tego doprowadziły kolejne rządy i samorządy niszczące na wszelkie sposoby polską przedsiębiorczość. Jest za to inicjatywa wydawania pożyczonych na konto podatników pieniędzy. Inicjatywa nie tylko bezsensowna, , ale katastrofalna w skutkach. Po co? Każdy się domyśla, ale wszyscy na to pozwalamy. Powinniśmy się temu sprzeciwić . Trzeba wystosować sprzeciw, zebrać podpisy i walczyć zanim zostaniemy całkowicie ograbieni , oczywiście pośrednio poprzez narzucanie nam wysokich opłat i podatków na rzecz spłacania tych barejowskich misi ( niestety na dużo większą skalę) jeden po drugim. 😠

05:31, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HgfHgf

14 2

Nie doczytałem. To ma być biurowiec wydziału komunikacji ?

06:16, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

odzyskodzysk

12 0

Szkło i aluminium, a szkło z hali.

06:40, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stańczyk Stańczyk

10 0

I zabawa trwa ?

07:46, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cieć AniołCieć Anioł

1 0

Lepiej byście więcej bloków nowoczesnych mieszkalnych a nie biórowce na co komu potrzebne a miejsca na fabryki ronda za anwilem
Od Gabinka mikanowa gdzie nowe manometry

08:18, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cieć AniołCieć Anioł

3 2

Lepiej byście więcej bloków nowoczesnych mieszkalnych a nie biórowce na co komu potrzebne a miejsca na fabryki ronda za anwilem
Od Gabinka mikanowa gdzie nowe manometry

08:18, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Łubna zabudowanaŁubna zabudowana

4 2

Po kolei:

Projekt ten budynek już ma wizualizacje, będzie wyglądał trochę inaczej niż z artykułu - szkaradztwo. Naprawdę moi drodzy :(((

Kolejna sprawa jeżeli do 2022 miasto ma powołać spółkę z ARP to samo mówi przez się, chodzi o drenaż kasy. Spółkę powoła się w grudniu już, tak samo działkę aportem i wpłatę pieniędzy, można zacząć już w 2021 budowę, projekt i realizacje. Po co narażać na koszty i marazm 2 lata prawie ? Inwestycje wykonuje się szybko.

Potrzeba powierzchni z parkingiem, sam wiem jak to działa, po pandemii firmy chcą biur taniej, tend należy wykorzystać, także espolka do końca grudnia budowa i projektowanie już od stycznia, oddanie budynku 2022!

Kolejna sprawa nie zabudowywać placu cyrkowego! Już zacząć budowę drogi d w u pasmowej do Kaliskiej. Stopniowo potrzeba robić droga osiedlową!

Łubna stara rudera została odremontowana za kilka milionów w śladzie królowej Jadwigi to jest obecna ograniczona władza Marka Wojtkowsk!!!!!

08:20, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ClerkClerk

23 0

Drumet zburzył biurowiec, biurowiec po Nobilesie niszczeje od 10 lat. Biurowiec Anwilu na drugim etapie też niepotrzebny.
A nasza władza proponuje 1000 miejsc pracy w projektowanym biurowcu. Gratuluję wyobraźni.

08:30, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michałmichał

11 0

Sorry, ale Włocławek to zaściankowe miasto. Jak widzę, czy słyszę słowo "biurowiec", że ma powstać w tym mieście, to przepraszam, ale to będzie kolejny bydunek, który stoi pusty a w nim znajdzie się jakiś sklep z używaną odzieżą, albo solarium dla nadmuchanych na twarzy Pań lub nieletnich dziewcząt.
Biurowiec to miejsce, w którym są biura firm, korporacje, na dole są kantyny, to prestiżowe miejsca a nie po prostu budynek, w którym 90% to puste lokale, bo albo nikogo nie stać na wynajem, albo nie ma co otworzyć po prostu.

08:46, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Iwona256Iwona256

7 2

Parku brakuje na Południu.

08:55, 01.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

re re

1 0

Parku nie będzie będą parkuny i parklety ...

18:55, 01.12.2020

PrawdaPrawda

7 0

Kolejna propaganda. To jest tylko pod publiczkę.

09:15, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

9 2

Proponuje zająć kilka kamienic na 3 maja i je wyremontować a plac zostawić w spokoju

09:18, 01.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do OBATELdo OBATEL

2 1

Zająć to możesz własny kibel !!!!!!

11:00, 01.12.2020

RemusRemus

5 0

Jak nasze władze mało wiedzą o świecie. Najpierw potrzebne były pola uprawne, później te pola uprawne zmieniono na fabryki następnie fabryki zamieniono na biurowce, a teraz odchodzi się z powierzchni biurowych (ze względu na pracę zdalną) na rzecz magazynów potrzebnych np. dla Amazonów etc. Urzędnicy we Włocławskim ratuszu są starzy i nie rozumieją zmian jakie zachodzą w świecie. Pan prezydent jak prezydent polski jest i tyle - bez ikry. Postawi budynek do którego nikt się nie wprowadzi bo zwyczajnie na powierzchnie biurowe nie mam pobytu. Ile jest niewykorzystanej przestrzeni na śródmieściu czy nowych inkubatorach?

09:23, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BiurowiecBiurowiec

9 1

A w tym biurowcu będzie siedzieć 1000 osób przed telefonami i będą do nas wydzwaniać, wciskając tanie kredyty, kosmiczne garnki, ekologiczne koce, czy rewelacyjne leki na hemoroidy.
Tak to widzę....

09:54, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MNBVCMNBVC

5 0

a czy Ten CYRK na Zielonym Rynku nie WYSTARCZY !!!

09:59, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fałszywy qw_fałszywy qw_

5 3

We Włocławku są potrzebne lokale użytkowe, ale o małych powierzchniach 20-30 m2 z toaletą, wodą, ogrzewaniem i gotowe do wynajęcia, czyli ściany na biało, płytki na podłodze i instalacja elektryczna za maks. 1000 zł. Takie lokale są idealne na start. Tymczasem we Włocławku do wynajęcia są prawie wyłącznie lokale 60 i więcej m2 za grube tysiące i to do remontu lub w stanie surowym.

10:01, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

biurkobiurko

7 4

Większość ludzi kompletnie nie rozumie, jak działa biurowiec, bo poza Włocławkiem byli najdalej w Ciechocinku.
Biurowce są przeznaczone dla firm lub oddziałów firm, które potrzebują znacznie więcej przestrzeni i pomieszczeń niż oferowane na rynku włocławskim zwykle ok. 100m2.
Gdzie można we Włocławku wynająć 2-3 piętra w przyzwoitym budynku i co najmniej 600m2 powierzchni biurowej w jednym budynku?

10:20, 01.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

q1q1

3 0

Zgadzam się w 100%

10:56, 01.12.2020

AntybushAntybush

5 1

Zamiast dać zieleń i parking dla mieszkańców to zrobi katastrofę komunikacyjna...

13:52, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrymasGrymas

3 0

Czy te miejsca pracy zostaną stworzone przez UM, czy po prostu UM buduje budynek pod wynajem?

15:30, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don Vito Don Vito

5 1

Przez ten teren, zgodnie z logiką i postępującą motoryzacją powinno przechodzić przedłużenie trasy p2 w kierunku autostrady.
Dziwne ,że dotychczasowe i obecna władza ugieła się po jakimś proteście mieszkańców..
A skoro już zapadła decyzja, ze drogi tam nie będzie to można było pozostawić teren i urządzić park.

16:36, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VeľmiVeľmi

2 1

Może przy tym biurowcu powstanie tak potrzebna krajowi fabryka samochodów elektrycznych. Teren jest duży.

17:45, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nhmhgnhmhg

1 0

A będzie impreza jak z połsem z Brukseli ;p

23:11, 01.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LOLLOL

3 4

Kochani... Dla kogo pracy? Od kogo pracy? PIS nas wlasnie skutecznie wyprowadza z Unii..
Nie my (bo my w wiekszosci nie zdazymy) ale nasze dzieci lub ich dzieci beda mieszkac w zascianku europy. Bedzie to poziom mniej wiecej biezacej Bialorusii a Polski poczatkow lat 2000.
Tylko PIS i jego wyborcy moga uwierzyc w to ze Polska zamiast Mc Donalds jest wstawic budki z zapiekankami itd. Chcieliscie co macie. Zamiast ogladac TVN trzeba bylo isc na wybory!!!!!

13:44, 02.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oo7oo7

1 1

stuknij się w łeb !!!

14:13, 02.12.2020

Włocławianin2Włocławianin2

1 0

Fabryka Biurowiec - ha ha

02:22, 05.04.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%