Znamy przyszłość atrakcyjnego terenu przy ul. Okrężnej. Działka należy do jednego z włocławskich deweloperów, który ma wobec niej bardzo konkretne plany. Wkrótce ma tam ruszyć budowa nowoczesnego, funkcjonalnego osiedla.
Chodzi o liczący prawie półtora hektara teren leżący pomiędzy ulicami Okrężną i Saperską a marketem Dino i zabudowaniami wojska oraz policji.
Działka ma adres Okrężna 25 B.
Z naszych ustaleń wynika, że inwestycja jest na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę.
Na blisko półtorahektarowym terenie ma stanąć kompleks kilkupiętrowych, wielorodzinnych budynków, które wspólnie utworzą nowoczesne, funkcjonalne osiedle z rozwiniętą infrastrukturą w przestrzeni wspólnej. Powstaną drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, skwery i place zabaw.
- We Włocławku jeszcze tak nie budowano. To ma być pierwsze od dawna tak duże osiedle stworzone kompleksowo przez jednego dewelopera dedykowane mieszkańcom i ich rodzinom
- mówi nasz informator.
Zgodnie ze złożonym wnioskiem, od strony ulicy Okrężnej, ale w dużym oddaleniu od jezdni, mają stanąć dwa budynki mieszkalne, w których w parterach znajdować się będą pawilony usługowe.
Na teren osiedla będzie kilka wjazdów i wyjazdów.
Do dyspozycji mieszkańców będzie kilkaset miejsc parkingowych - część w garażach podziemnych, część wzdłuż ulicy Okrężnej.
Biorąc pod uwagę czas trwania urzędowych procedur, budowa osiedla powinna rozpocząć się jeszcze w pierwszym półroczu 2021 roku.
lol07:01, 01.02.2021
...........mówi nasz informator. DD nie przestaje zaskakiwać 🙂👍
kkk07:15, 01.02.2021
Kompleks budynków... a póżniej się okazuje, że 2.
Mieszkanka07:24, 01.02.2021
Czy ktoś wie jaki deweloper?
mieszk 09:49, 01.02.2021
grzadziel i spolka a kto by inny ?
Widz10:27, 01.02.2021
Właściciel Instalnovej, ten co obok Fredry buduje Alfa.
boss07:38, 01.02.2021
czyli klasyczny włocławski shit
qw_07:50, 01.02.2021
Hahaha mała architektura... uwierzę, jak zobaczę. W cuda nie wierzę.
lech12:09, 01.02.2021
pergola na pojemniki na odpady to też mała architektura.
Mieszkaniec 408:13, 01.02.2021
No to sie mieszkańcy ulicy saperskiej napewno ucieszą że im pod nosem bloki stawiają. NIe poto kupowali swoje nieruchomości w spokojnej dzielnicy żeby stac się częścią blokowiska
mieszk 4a 09:51, 01.02.2021
blisko samotnej mamy , chyba zrozumiales kto to ?
mieszk 4dd09:52, 01.02.2021
kierowac ma zdalnie ostapiuk janusz
Ja 66612:02, 01.02.2021
To samo na ziebiej i ten sam developer... Najpierw szeregi potem blok pod płotem...
seta19:27, 25.02.2021
Ale to było 40 lat temu!!
o2308:26, 01.02.2021
na jedną działkę może być jeden zjazd.............
023z09:55, 01.02.2021
bedzie zjazd podziemny na dzialki grzadziela "samotna mama"
!!!10:58, 01.02.2021
Tam są 3 działki
News08:27, 01.02.2021
Myślałem że będzie jakiś news odnośnie tego jak jest budowane a to zwykle blokowisko. Kolejne.
greg 2408:27, 01.02.2021
Mam nadzieje że nie zasłoni widoku na centrum na katedrę mieszkam na 4 piętrze na brackiej i było by szkoda
Miroo09:11, 01.02.2021
"nowoczesne osiedle", "tak jeszcze we Włocławku nie budowano" a tu UWAGA werble!!! 2 słownie: dwa bloki buhehehehbuebeuebue żeby tylko materiałów budowlanych w Polsce przez to nie zabrakło hehehe
***10:00, 01.02.2021
A co można postawić na terenie tej wielkości? Chcielibyście baraki jeden przy drugim? Ważne, żeby to znowu nie zrobiło się jakieś getto za szczelnie zamkniętym płotem
Oj tam21:41, 01.02.2021
2 bloki, ale po 22 piętra. O!!!
kłamczuszki09:17, 01.02.2021
i po co ta gadka o nowym odcinku ul. Kraszewskiego, która nagle musiała powstać w związku z polepszeniem przemieszczania się, jak od dawna wiedzieli że ma powstać osiedle i centrum handlowe
klam klam09:58, 01.02.2021
kukucki wiedzial o tym bo splaca dlug wyborczy grzadzielowi ale wy naiwniacy jestescie wloclawianie
Zdzisław11:59, 01.02.2021
Tak jak mówiłem o wszystkim My mieszkańcy dowiemy się na samym końcu... Tak to stety niestety działa aby przypadkiem nie protestować
MikaS09:29, 01.02.2021
Miejmy nadzieję, że to nie będzie "Deweloper" typu firma Bud-x który ma silne powiązania z inną włocławską firmą z ulicy Cichej, która tylko znajdzie jakiś kawałek gruntu po " taniźnie " i wciska tam blok -patrz bloki przy ulicy Reymonta, Okrężnej które już stoją i w budowie na rogu Prostej i Chłodnej. Czy w tym mieście istnieje jakiś plan zagospodarowania przestrzennego czy ktoś w urzędzie nad tym panuje?
zorientowany09:47, 01.02.2021
To nie BUDOMEX z tego co wiem to ta sama firma co buduje na Ziębiej alfaapart.pl
!09:54, 01.02.2021
Dokładnie, wciskanie ohydne w zabudowę jak popadnie i budynki o klasie jakości wątpliwej, wyglądem przypominające bloki z lat 60-80 lat PRL, gdzie w tamtych czasach to było osiągnięcie, pomijam fakt, jakie były przestrzenie i dlatego kupiłem mieszkanie z płyty, bo nie mam getta w stylu tych co napisałeś, a i brak parkingu podziemnego co dzisiaj jest standardem, a u nich nie ma, tak samo wiele nowych bloków. Jak już się kupuje to obowiązkowo każdy powinien mieć wykupione miejsce podziemne. Naziemne to się kupuje teściowej! Dzisiaj na każde mieszkanie przypada 2,5 samochodu! We Włocławku jest ich ponad 60 tysięcy, a ludzi mniej niż 100 tysięcy!
mikaaaag10:02, 01.02.2021
panuje grzadziel , on kieruje urzedem z kukuckim i architektura stanczyk j. a nie wojtkowski zrozumiale ???
Puk puk. 10:21, 01.02.2021
Nie, nie zrozumiałe bo głupoty piszesz.
Zdzisław11:56, 01.02.2021
Do MikaS - Plan zagospodarowania może i jest. Ale wie Pan, tego nie powiedzą od tak. Jeżeli już jest to wszystko zmienia się z dnia na dzień. Powiem tak, czasami lepiej o pewnych sprawach nie wiedzieć w tym mieście...
MM109:48, 01.02.2021
Majster Development
???09:55, 01.02.2021
A nie jakiś inny?
1mm110:05, 01.02.2021
majster ostapiuk i grzadziel przez kukuckiego / oj wy ciezko myslicie /
witto09:55, 01.02.2021
"Na blisko półtorahektarowym terenie ma stanąć kompleks kilkupiętrowych, wielorodzinnych budynków", "Zgodnie ze złożonym wnioskiem, od strony ulicy Okrężnej, ale w dużym oddaleniu od jezdni, mają stanąć dwa budynki mieszkalne" - czyżby oznaki rozdwojenia jaźni? I do tego ten tajny współpracownik.
itttow10:08, 01.02.2021
tajny i zdalny to ostapiuk i grzadziel / kukucki wie doskonale /
ss09:56, 01.02.2021
w komentarzach same bzdury
szteniek23:04, 02.02.2021
Psy szczekają, karawana jedzie dalej
rrrrrrrrrrrr09:59, 01.02.2021
" dedykowane mieszkańcom i ich rodzinom "
super, w końcu mieszkańcy będą mogli zamieszkać z rodzinami. brawo
Pyt.10:04, 01.02.2021
Ile ma powstać budynków mieszkalnych? Ile powstanie nowych mieszkań? Ile będzie podziemnych miejsc parkingowych? Ilu piętrowe budynki? Czy to będzie wreszcie coś wyższego jak w większych miastach 8-10 pięter? Ile będzie obszaru zieleni czy też park ma być zielenią a reszta zabudowa osiedla byle sprzedać naziemne albo garaż zrobić? Kto to wreszcie będzie budował?
yup 10:10, 01.02.2021
" samotna mama "
zygmunt10:13, 01.02.2021
tak oto POKO tam gdzie rzadza wyprzedaja panstwowe grunty deweloperom a pozniej placza ze nie maja dla inwestorow
Kujawiak10:15, 01.02.2021
Dwa bloki i już osiedle.Osiedla to budowano za PRL-u.Takie południe to 25 tysięcy mieszkańców.
Okrężna12:46, 30.09.2021
Jeden blok-pół osiedla.
Koszmar 10:18, 01.02.2021
Najważniejsze, żeby nie powstały takie szare koszmarki, jaki wybudowano na ulicy Stodólnej obok budynku pomocy społecznej. Gorszego projektu i wyglądu tego budynku, chyba nikt by nie wymyślił. Wszędzie buduje się kolorowo i przyjemnie dla oka, a ostatnio we Włocławku dominuje budowa w szarości i czerni. Nie da się na to patrzeć.
WWW10:21, 01.02.2021
Tam zabudowano wszystko, nawet podwórko. A obok jest MOPS... Patologia już rządzi, normalnych są marginesem, nawet deweloperzy się nie wysilają...
Użytkownik10:19, 01.02.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Nie masz racji. 10:23, 01.02.2021
Lenie to ci co biorą wszelkie plusy za nic, bo pracować wg nich się nie opłaca.
Proszę o kontakt10:41, 01.02.2021
Kupię mieszkanie za gotówkę, może być zadłużone lub do remontu lub wyremontowane.
Robol10:48, 01.02.2021
A mury zdarza przezimowac i tynki wyschnac czy po dwoch latach sciany beda pekac?
spółka11:36, 01.02.2021
Nie wiem kto kupi te mieszkania od ludzi majacych zła opinie w tym mieście.
Zdzisław11:51, 01.02.2021
Oj Panie jak to kto "nowobogaccy na kredyt". Oczywiście wszystko z dystansem. Pozdrawiam
Zdzisław11:49, 01.02.2021
Nie tak dawno pisałem, że w tym miejscu powstanie osiedle i market. Jak widać sprawdziło. Przypomnę tylko, że parę metrów dalej ma zostać wybudowane centrum handlowe. Teraz czas na tereny po byłym Ursusie - co zresztą też wspominałem. Ale o tym wszyscy dowiemy się jak zwykle na szarym końcu. Uwaga dla tych którzy nie wiedzą, ma zostać wybudowana nowa droga od Michelina do Wiejskiej. Żeby nie było, że nie chce by coś się działo w tym mieście, wręcz przeciwnie, ale ludzie znowu bloki, osiedla i markety. W przeciągu paru w tej okolicy powstało i powstaje same blokowisko i beton. A niegdyś była to okolica o niskiej zabudowie i spokoju. Można było może jakiś skwerek z oczkiem wodnym czy drzewka posadzić oraz może plac zabaw dla dzieciaków. A tak kolejno getto. A miejsc pracy jak na lekarstwo w tym mieście... Lada dzień i Kolonia Włocławek będzie.... Pozdrawiam
Zdziwiony13:52, 01.02.2021
" Teraz czas na tereny po byłym Ursusie - co zresztą też wspominałem"
Co na terenie Ursus ma powstać?
Zdzisław12:20, 01.02.2021
Tak jak mówiłem o wszystkim My mieszkańcy dowiemy się na samym końcu... Tak to stety niestety działa aby przypadkiem nie protestować
***17:57, 01.02.2021
Bo oczywiście włocławianom najlepiej wychodzi protestowanie. W każdej sprawie
wlo5112:34, 01.02.2021
Pani zupełnie nie ma wyobraźni o budowie osiedla pani g.s. . Na 1,5 hektarowym terenie można postawić domki dla krasnoludków albo postawić ule dla pszczół. Deweloper postawi może dwa bloki mieszkaniowe i zrobi to czego wymaga się od takiej zabudowy i to wszystko. Żadnego osiedla tam nie będzie. Z drugiej strony dobrze, że coś się buduje, bo to będzie służyć ludziom, których stać na zakup mieszkania. Zanim pani coś napisze, proszę się zastanowić. Myślenie ma przyszłość.
K.14:23, 01.02.2021
Biorąc pod uwagę, jakie już w tej chwili korki tworzą się na światłach na skrzyżowaniu Okrężnej z Wojskową i Kraszewskiego (dojazd do os. Kazimierza Wielkiego), i fakt, że na tym skrzyżowaniu nie ma od ulicy Okrężnej (ani od strony ani Pałacu Bursztynowego) dedykowanego pasu do skrętu w którąkolwiek ze stron, co również wstrzymuje ruch samochodów na zielonym świetle, mam nadzieję, że budowa tego kompleksu będzie przewidywała także sensowne rozwiązanie problemu jeszcze większego który, z którym wszyscy będą mieli do czynienia po ukończeniu inwestycji.
Deweloszuści15:26, 01.02.2021
Domyślam się, że nie da się w nim mieszkać jak w większości budowanych przez deweloperów bublach architektonicznych. Ludzie, kupiują a później klną, że muszą mieszkać w hałasie albo ściana w ścianę.. a miało być tak pięknie. Jestem za wprowadzeniem kary śmierci dla deweloperów i architektów! Zmuście deweloperów, żeby sami mieszkali przez 5 lat w tym co wybudowali!
nie dla ciebie17:01, 01.02.2021
nie dla ciebie takie mieszkania golodupcu
boszz07:45, 02.02.2021
nie podoba się, to nie kupuj, nikt cię nie zmusza przecież
Mirek19:58, 01.02.2021
Pobobno jeden blok ma być dla młodych osób potrzebujących pomocy z Zakrętu.
Frantic20:16, 01.02.2021
Dobrze nie wróżę deweloperowi 90 procent wpisów to typowi beneficjenci Zakrętu i Celulozowej, więc z tego wynika, że we Wlc nie ma klientów na mieszkania o wyższym standardzie. Niestety ale struktura społeczna we Włocławku odpowiada mniej więcej tej z tych komentarzy.
Marriusz20:55, 01.02.2021
Przecież to będą bieda bloki, z parkingami albo garażami pod oknami, nic ambitnego. Architektura też będzie urzekać dewelopera, który zarobi miliony.
JANUSZEK20:58, 01.02.2021
Do Frantic. Masz rację ale się nie martw! Ci którzy kupią nie wypisują takich beznadziejnych komentarzy. Zwróć uwagę, że praktycznie każdy pomysł związany z inwestycjami w naszym mieście jest przez grupę "etatowych" malkontentów i znawców krytykowany i wyśmiewany. Cóż chcą po prostu zwyczajnie zaistnieć!
Mietek09:31, 02.02.2021
blisko na komendę będzie , podobno będzie tam znajdowała się izba wytrzeżwień , kompleksowa obsługa :) zwłaszcza dla rodzin z niebieską kartą :)
Mietek09:32, 02.02.2021
🤣blisko na komendę będzie , podobno będzie tam znajdowała się izba wytrzeżwień , kompleksowa obsługa :) zwłaszcza dla rodzin z niebieską kartą :)
Polkaa11:38, 02.02.2021
Spokojna dzielnica też potrzebuje punktów usługowych i sklepów, a tam jak na lekarstwo. Rodziny małymi dziećmi będą miały super bo tuż obok jest żłobek. Ciekawsza ta dzielnica się zrobi.
Bez szalu18:28, 02.02.2021
Lokalizacja bez szalu
Taki zwykłam dla niewymagających.
&13:50, 01.03.2021
Trzeba zaczekac. Mieszkania powinny byc sprzedawane wykonczone a nie w stanie surowym. Powinien byc transport zbiorowy. Dlaczego we Wloclawku nie pomysla o tramwajach, ktore obslugiwalyby dzielnice bez zadnej komunikacji. Windy, jezeli jest pietro. Garaze przy sprzedawanych mieszkaniach. Poza tym beton przy betonie to nie jest interesujace.
Gall Anonim09:46, 09.03.2021
Uwaga Firma Instalnova która będzie budować tam bloki jest bardzo nie poważna! Najpierw wybudowali "domki skandynawskie" wątpliwej jakości (wiem bo znajomy ma) chwile później stawiają czteropiętrowy apartament. Wykupiony teren i plany były od razu! Oczywiście nikt o niczym nie widział, cios poniżej pasa. Ceny z Alfie są z kosmosu! 7.000 zł/metr a w najwyższej kondygnacji po 8.000 zł/metr. Za policą będą budować trzy budynki po 6 pięter. Upchanie tego na tak mały ternie jest niekomfortowe dla mieszkańców. Ale to dla nich nie ważne, byle jak najwięcej zarobić. A do tego spróbujcie się tam dodzwonić albo zapomnijcie, że do Was oddzwonią. Cały ten obraz nie świadczy dobrze o tej firmie. Ostrzegam!
gaga20:13, 06.05.2021
Niech budują nowe mieszkania, bo stare strach kupować, tylko brud i robactwo, bo jak ktoś dostał mieszkanie z przydziału w Komunie, to nie sprząta i nie dba. Tylko niech Deweloperzy budują również drogi do tych bloków, a nie tylko zjazdy, a drogi porozwalają samochodami w czasie budowy i miasto musi naprawiać. Niech wymienią kanalizację w drodze i np.rury wodociągowe, a nie jak to bywa po budowie, wszystko się zapycha na ulicy. W innych miastach (np.Gdańsk, Warszawa) przy okazji budowy osiedla wymienia się całą infrastrukturę w ulicy i buduję ronda czy nowe drogi wokół osiedla. Cała ul.Kaliska do remontu, a przy niej nowe bloki powstają i nikt nie robi ulicy. Później miasto będzie naprawiało, a oni mieszkania posprzedają i kasę zgarną. Kto w Urzędzie wydaje takie pozwolenia na budowę, bez warunków do spełnienia przez dewelopera, albo żeby w osiedlu domków jednorodzinnych na ul.Ziębiej blok 5-piętrowy stawiać, który zajmuje całą działkę. Gdzie będą stały samochody, jeśli ktoś nie wykupi garażu podziemnego?
muflon 20:56, 06.05.2021
Dziś miałem okazję pojeździć po Toruniu i to zobaczyłem w różnych częściach miasta - szok , można inwestować w różne firmy od małych po bliżej mi nie znane konstrukcje budynków i hal wskazują , ze Toruń o nowe miejsca pracy dla ludzi nie musi się martwić . A Włocławek - to kto ma tereny byłe miejskie ? gdyby nie Brzeska strefa przy autostradzie konstrukcje nowych hal i rozmach budowlany to Włocławek - marazm i dekantentyzm miasto starych ludzi.
zuzika14:47, 28.06.2021
nie dawajta im zadnej kasy do przodu bo wyjada do warszawki i nikto budiet doma czekajta az wybuduja do notarriusza wloclawskiego niech sprawdzi wszystko i dopiero pieniadze na stol a kto inaczej zrobi moze z kasa sie porzegnac
Deweloper20:07, 21.07.2021
Deweloper grzadziel zapewne...
HAHAHA19:31, 10.08.2021
Jeżeli chodzi o firmę B....x co buduje gdzie popadnie wątpliwej jakości budynki jak ktoś wyżej wspominał to faktycznie to jest porażka!!! Już sam prezes - jaśnie Pan S.S to wielki buc i cham!!! Zapewne wszyscy gdzie owy Pan ma lokale - głównie wspólnoty mieszkaniowe mają go dosyć!!! Tylko mąci i straszy, a specjalista z niego nikły!!! także uważajcie!
Dociekliwy13:33, 28.09.2021
Po co we Włocławku osiedle jak się z tego miasta ludzie wyprowadzają, i za niedługo będzie to miasto mniejsze niż 100 tysięcy.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
20 11
grzadziel ladnie sie urzadzil z tymi dzialkami od miasta za zlotowke , widac jak kukucki splaca dlug wyborczy
22 7
Do kol, człowieku nie wypisuj bzdur, skoro nie masz o niczym pojęcia. Ten teren nie należy do Grządziela, więc przestań się ośmieszać, z tymi swoimi mądrościami.