Zamknij

Ładowarki zabierają miejsca parkingowe? Prezydent M. Wojtkowski: "Taki trend podtrzymamy"

 06:00, 28.05.2021 Aktualizacja: 14:01, 28.05.2021
Skomentuj Radni PiS uważa, że skoro przy m.in. targowisku powstały ładowarki i `zabrały` miejska parkingowe, miasto powinno stworzyć nowe zatoczki do parkowania. Fot. Natalia Seklecka Radni PiS uważa, że skoro przy m.in. targowisku powstały ładowarki i `zabrały` miejska parkingowe, miasto powinno stworzyć nowe zatoczki do parkowania. Fot. Natalia Seklecka

Pojawiają się kolejne głosy niezadowolenia z tego, że stacje ładowania dla aut elektrycznych “zabierają” miejsca parkingowe innym pojazdom. Co na to prezydent? Odpowiada tylko, że “taki trend podtrzymamy”. 

Na wtorkowej (25 maja) sesji Rady Miasta ponownie poruszono temat “zabierania” miejsc parkingowych w różnych częściach miasta przez stacje ładowania samochodów elektrycznych.  

Obecnie forma Energa stawia na terenie Włocławka blisko 30 dwustanowiskowych ładowarek dla “elektryków”. Są zlokalizowane na parkingach, w miejscach zaakceptowanych przez Radę Miasta. 

Mimo tego w czasie ostatniej sesji jeden z radnych PiS - powołując się na słowa mieszkańców - narzekał na to, że ładowarki dla aut elektrycznych “zabierają” miejsca parkingowe m.in. w okolicy targowiska przy ul. Kaliskiej

- Jeżeli na targowisku nie ma miejsc do parkowania w godzinach szczytu, a zajmuje się trzy, cztery miejsca, żeby utworzyć stację, bo Energa montuje, nie Urząd Miasta... To jest dobra propozycja, niech będą, ale obok są miejsca, które można, jeżeli Urząd zabiera trzy czy cztery miejsca, pobudować nowe miejsca dla tych mieszkańców, żeby pogodzić tę sprawę

- mówił Józef Mazierski

Radny stwierdził, że nowe miejsca postojowe mogłyby powstać przy ul. Łaniewszczyzna, gdzie kierowcy stają obecnie “na dziko” na piaszczystym polu. 

Innym miejscem, w którym radny proponuje “zrekompensować” mieszkańcom ustawienie ładowarki budową nowych miejsc parkingowych jest ul. Kaliska (w okolicy apteki)

- Tam ludzie zatrzymują się na pracę minut. Obok są miejsca, na których w zamian można wybudować zatoczki

- stwierdził radny PiS. 

Wcześniej, w interpelacji do prezydenta Marka Wojtkowskiego, podobny postulat wysunął radny Andrzej Gołębieski z PiS. W swoim piśmie apelował o to, by “zwrócić” mieszkańcom miejsca parkingowe “zabrane” przez ładowarkę ustawioną na wysokości bloku przy ul. Żytniej 49

W Biuletynie Informacji Publicznej nie ma jeszcze oficjalnej odpowiedzi na interpelację radnego Gołębieskiego. W czasie sesji Rady Miasta prezydent Marek Wojtkowski stwierdził jedynie

- To zadanie, które realizuje Energa. My możemy składać wnioski o zwiększenie liczby tych stacji. Jesteśmy zainteresowani tym, żeby iść w duchu elektromobilności i transportu niskoemisyjnego i taki trend podtrzymamy. 

Prezydent nie odniósł się natomiast do propozycji “rekompensowania” mieszkańcom stawiania ładowarek na parkingach poprzez wyznaczanie nowych miejsc postojowych

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(37)

EVEV

21 19

Samochody elektryczne nie są za drogie, tylko za mało zarabiamy przez wysokie podatki dla spełnienia obietnic wyborczych...

15:01, 27.05.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EDED

5 8

W kółko tylko za mało zarabiamy i za mało zarabiamy...
Pomyśl, że każda podwyżka płac niesie ze sobą podwyżkę cen produktu, bo sprzedawca czy producent musi sobie zrekompensować straty.

06:43, 28.05.2021

ObywatelObywatel

39 2

Co można powiedzieć.....zanim będzie nas stać na elektryki to ładowarki do samochodów elektrycznych mogą dawno już nie istnieć ...po za tym myślę że samochody elektryczne pójdą niebawem do lamusa....to jest zwyczajnie nabijanie ludzi w butelkę.....elektryki nie są wcale ekologiczne ..... przyszłość to auta napędzane wodorem

06:49, 28.05.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ElektromobilnyElektromobilny

1 10

Samochody elektryczne nie pójdą do lamusa. Za 10-15 lat nie da się kupić nowego samochodu spalinowego. Auta napędzane wodorem to też auta elektryczne, tylko źródłem energii w nich nie jest sama bateria, ale również ogniwa paliwowe. Jest to jednak na razie bardzo droga technologia i pochłania znacznie większe ilości energii (do wytworzenia wodoru potrzeba więcej prądu niż do naładowania baterii) niż samochody na baterie. Jeżeli ten problem nie zostanie rozwiązany, to zostaną nam auta na baterie, a te rozwijają się szybko i są coraz tańsze, mają coraz większe zasięgi i coraz szybciej można je ładować (200-300 km zasięgu w 30 minut to już norma, a będzie tylko lepiej). Już dziś wielu stać na auto elektryczne. Po mojej okolicy jeździ mnóstwo samochodów za 200-300 tys. zł i droższych, a nowego dobrego elektryka można mieć za 120 tys. zł. Nie mówiąc już o używanych. Sam jestem właścicielem elektryka od 15 miesięcy i już wiem, że nigdy nie wrócę do spalinowego auta. To jest zupełnie inne doświadczenie. Dużo lepsze.

08:14, 28.05.2021

qw_qw_

0 4

Do wodoru daleka droga, bynajmniej w zastosowaniu cywilnym.

10:06, 28.05.2021

spacerowiczspacerowicz

36 1

tyle stacji na osiedlu, a ładujących aut nie widać! nie dziwię się kierowcom, że się wkurzają

07:22, 28.05.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hehheh

4 5

Świetna kontra na wygórowane ceny paliw na stacjach we Włocławku. Ilość stacji ładujących powinna zachęcić mieszkańców Włocławka do zakupu aut elektrycznych. Radni PiS najwyraźniej obawiają się alternatywy od paliwa, którego ceny we Włocławku są jednymi z najwyższych w Polsce. Radni PiSu mogli by się zająć swoimi obowiązkami i to nie partyjnymi obowiązkami czyli szczuciem ludzi na siebie tylko służbie miastu i mieszkańcom dzięki, którym grzeją stołki.

08:16, 28.05.2021

KarolKarol

41 1

Ładowarki powinny być budowane przy trasach przelotowych, stacjach paliw, a nie w centrum osiedli. Miejsca przez Energię powinny być pobudowane, a nie zabrane mieszkańcom istniejące. Mamy zarejestrowanych 7 samochodów elektrycznych we Włocławku i 60 ładowarek.

07:27, 28.05.2021
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

do Karoldo Karol

3 21

Gdybyś był posiadaczem "elektryka" to zapewne chciałbyś mieć ładowarkę blisko miejsca zamieszkania, a nie przy trasie przelotowej.

09:09, 28.05.2021

xx

19 2

Nie mam elektryka tylko zwykły samochód. Chciałbym mieć stację benzynową blisko zmiejsca zamieszkania. Czy w związku z tym przybędzie teraz kilkadziesiąt stacji benzynowych we Włocławku?

09:27, 28.05.2021

KarolKarol

14 0

Jakbym miał samochód elektryczny to ładowałbym go w garażu za połowę ceny. Jedna kilowatogodzina na stacjach ładowania przekracza 2 zł. Po przeliczeniu koszt przejechania 100 kilometrów jest wyższy niż na paliwie.

09:28, 28.05.2021

7 osób 7 osób

2 0

będzie miało zawsze wolne miejsce parkingowe w atrakcyjnych lokalizacjach w mieście.

21:38, 29.05.2021

nomnom

6 24

Pisiorki oczywiście robią to co potrafią najlepiej czyli skłócają ludzi. W USA takich miejsc z ładowaniem jest więcej niż normalnych miejsc parkowania bo tam już większość jeździ elektrykami i u nas za dekadę będzie tak samo o ile pisiorki nie wkurzą kogoś na tyle, że puści na nas atomówkę :P

07:43, 28.05.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wiesław wojnarwiesław wojnar

5 0

Uwielbiam informacje bez źródła <3 Wedle raportu z grudnia 2020 w USA jeździ ok. 880.000 samochodów elektrycznych. Jeżeli uważasz, że jest to większa część rynku pojazdów samochodowych w Stanach, to powodzenia (:

09:51, 28.05.2021

Do nomDo nom

3 1

W tym twoim poście nie ma ani słowa prawdy,łącznie z twoim nickiem,podejrzewam ,że twój IQ to liczba dwucyfrowa

10:06, 28.05.2021

abab

34 5

Panie prezydencie (i wiceprezydencie),
to nie jest Wasze miasto, więc nie Wy macie decydować jaki trend ma być zachowany.
Po co te spotkania z mieszkańcami? Przecież to fikcja. Postulaty mieszkańców nie są realizowane. Zapewniał Pan na jednym ze spotkań o swojej dostepności i co? Gdzie ta dostępność? W tym czasie kiedy zwykli mieszkańcy nie mogą się z Panem skontaktować, Pan wstawia zdjęcia kogo to nie zaprasza do siebie do "swojego" gabinetu.

Skoro jesteście tacy pro ekologiczni to dajcie przykład - niech Pan i ten Pana wiceprezydent kupi sobie samochody elektryczne, tylko prywatne - nie służbowe.

Ile jest we Włocławku zarejestrowanych aut elektrycznych? Żeby się nie okazało, że stacji jest więcej niż samochodów.

Pretekst "bezpieczeństwo" już nie wystarcza? Trzeba było sobie znaleźć "ekologię"? Najlepiej zaorajcie Włocławek pod pretekstem "bezpieczeństwa" i "ekologii". O prawdziwym bezpieczeństwie i ekologii to nawet nie słyszeliście. Gdybyście słyszeli, inaczej by wyglądały chociażby ścieżki rowerowe w naszym mieście i organizacja ruchu samochodowego.

08:15, 28.05.2021
Odpowiedzi:14
Odpowiedz

biobio

1 22

Żeby ludzie decydowali się na kupno aut elektrycznych to najpierw muszą pojawić się stacje, na których te auta będą mogli ładować. Tak ciężko Ci to zrozumieć?

08:23, 28.05.2021

abab

16 1

Tak, dokładnie. Ciężko mi zrozumieć argumenty klakierów.
Wiesz ilu ludzi we Włocławku mieszka w warunkach (np. domki jednorodzinne, własne garaże, itd) umożliwiających ładowanie auta elektrycznego samodzielnie? A wiesz ilu z tych ludzi ma auta elektryczne? Gdybyś wiedział, nie pisałbyś takich głupot, że ludzie nie chcą ich kupować ponieważ nie ma stacji ładujących.
Zresztą klakier napisze wszystko.
Ja mam możliwość ładowania auta w domu. Zastanawiałem się nad autem elektrycznym i kompletnie nie brałem pod uwagę ilości stacji ładujących. Wiesz co było przeciw? Cena a przede wszystkim zasięg. Nawet w góry bym nie dojechał bez doładowania po drodze.
Przestańcie wciskać ludziom głupoty, myśląc że oni to łykają. Nie macie pojęcia o tym co robicie i potraficie uzywać tylko haseł "bezpieczństwo" i "ekologia" myśląc, że jest to wytłumaczenie na każdy chory pomysł.

08:58, 28.05.2021

abab

14 1

Dodam jeszcze jedno. Żeby wiedzieć czego ludzie potrzebują, należy tak jak oni, samodzielnie znajdować pracę, zarabiać, zakładać własne firmy, męczyć się z biurokracją urzędniczą, jeździć po dziurawych drogach samochodami własnymi a nie służbowymi, itd.
Jesli urzędnicy oderwani są od rzeczywistości to tak właśnie się kończy: "Myślę, że jak wstawię we Włocławku 200 stacji ładujących to ludzie zaczną kupować auta elektryczne. Mój pomysł jest genialny."
A co jesli nie kupią? Oddacie te miejsca parkingowe mieszkańcom?

09:06, 28.05.2021

bio bio

0 15

Jeżeli rozważając kupno elektryka nie patrzyłeś na dostępność stacji ładowania to widać jakim jesteś ignorantem i nie widzę potrzeby żebyś wypowiadał się publicznie na tematy, o których nie masz zielonego pojęcia.

09:20, 28.05.2021

abab

7 4

Nieeeee, to Ty jesteś ignorantem a w dodatku klakierem. Po Twoim ostatnim zdaniu domyślam się nawet którym ignorantem jesteś.
Gdybyś potrafił obserwować rzeczywistość i wyciagał wnioski z zachowań ludzi to byś uwzględnił w jaki sposób powstała tak ogromna liczba stacji LPG.
W dawnych czasach ludzie nie patrzyli na ilość stacji LPG tylko na potęgę montowali instalacje LPG do swoich aut. Dlaczego tak było? Bo to się ludziom opłacało i mimo niewielu stacji i tak w to wchodzili. Nawet jadąc za granicę przeglądali internet w poszukiwaniu stacji LPG po drodze i odpowiednio planowali trasę.
Nie pisz mi czy mam pojęcie czy nie na temat swoich potrzeb. To Ty nie masz pojęcia o moich potrzebach i na siłę próbujesz mi wmówić co jest dla mnie lepsze. Mnie stać na na elektryka i wiem co mnie przed nim powstrzymuje. Ciebie nie stać i Tobie się tylko wydaje co inni których stać potrzebują.

09:47, 28.05.2021

abab

11 2

Ta bezczelność jednego z głównych ignorantów mnie osłabia. On niedługo będzie twierdził, że wie lepiej jaki kolor ścian ja chcę w moim domu, a jeśli będę twierdził że chcę inny to mi będzie wmawiać, że nie mam pojęcia o kolorach.

09:55, 28.05.2021

biobio

1 8

A jak się przyjmie i więcej ludzi zainwestuje w elektryki to przyjdziesz i przeprosisz? Jesteś zwykłym malkontentem i pesymistą, który z góry zakłada, że coś się nie przyjmie. Na całym świecie się przyjęło ale u nas się nie przyjmie... ps mam gdzieś ciebie i twoje potrzeby malkontencie.

10:18, 28.05.2021

bio bio

1 7

I jak taki z ciebie szejk to kup sobie tesle zasięg 600km to i w góry dojedziesz.

10:21, 28.05.2021

abab

6 1

Hahaha już teraz wiem z kim piszę :)
Nie lubisz krytki prawda? Strasznie się denerwujesz, jak ludzie mają inne zdanie niż Twoje.
Próbujesz wywołać poczucie winy u innych jednocześnie będąc przeświadczony o swojej idealności, jednak tak naprawdę jesteś śmieszną osobą. Nawet klakierzy się z Ciebie śmieją.

11:03, 28.05.2021

biobio

1 1

To Ty nazywasz klakierem kogoś kto ma inne zdanie niż Twoje więc to raczej Ty masz z tym problem... To, że nie potrafisz iść z biegiem czasu to również Twój problem. Czekam aż powiesz mi kim jestem mądralo :)

11:32, 28.05.2021

abab

3 2

Nie wiesz kim jesteś? Potrzebujesz tego dowiedzieć się od innych? Oprócz wymieniania danych personalnych, powiem Ci że jesteś zadufanym w sobie człowiekiem, myślącym że zjadł wszystkie rozumy. Nie doszedłeś do niczego samodzielnie, bez "polityki".
Nazywasz się optymistą, ale Twoje myslenie jest identyczne z myśleniem wszystkich tych, którzy zagarali w Lotto i kilka godzin przed losowaniem myślą "co by było gdyby". Tyko że to nie jest optymizm, a marzenia i fantazje.
W przypadku wydawania swoich pieniędzy, już takim optymistą nie jesteś.

11:44, 28.05.2021

bio bio

2 2

Nawet nie w tarcze bo z polityką nigdy nie miałem i nie mam nic wspólnego. Mnie nazywasz klakierem choć nie wiedziałem co to znaczy to się doinformowałem a powiedz mi jak nazwiesz siebie czyli człowieka, który zwykłego obywatela miasta oskarża o przynależności polityczne tylko dlatego, że wyraził swoje zdanie na konkretny temat, na który posiada jakąś wiedzę? Twoje zdanie na ten temat jest takie, że skoro Ty nie potrzebujesz to nikt nie potrzebuje. Twoim argumentem, że nie kupisz elektryka jest za mały zasięg i w góry nie dojedziesz a pomyślałeś o hybrydzie? Ale te też potrzebują ładowarek. Dziś elektryki w Polsce nie są na kieszeń każdego ale za parę lat to się zmieni. Uważam też, że do elektryków powinny być dopłaty tak jak są dopłaty do fotowoltaiki. Państwo już daje jakieś profity za posiadanie elektryków w większych miastach jest to chociażby prawo do korzystania z buspasów. Jeżeli już chcesz mieszać politykę to powiem, że tylko i wyłącznie od władzy zależy jak szybko zachęcą ludzi do korzystania z elektryków.

12:11, 28.05.2021

abab

3 0

Ty wiesz swoje, ja wiem swoje.
Natomiast co do argumentów za elektrykami... zachowujesz się, jak wiele osób w internecie na widok zdjęcia jakieś drogiego samochodu. Pod każdym takim zdjęciem same wpisy czego to oni by nie kupili za takie pieniądze.
Mi nie jest potrzebna żadna hybryda - wystarczy mi samochód spalinowy który mam. Gdyby urzędników nie ponosiła fantazja i zadbaliby o właściwą organizację ruchu w naszym mieście, mniej bym zaniczyszczał śrdowisko spalinowym niż przy tych urzędniczych pomysłach hybrydą. Przykład? "Alternatywa" dla JP II. Puszczając ruch uliczkami w których auta cały czas mają jak nie przeszkody to skrzyzowania i zakręty i ciągle zwalniają i przyspieszają jest ekologicznym rozwiązaniem? Albo tworzenie kilku rond na krótkim odcinku na JP II?
Mógłbym sobie kupić elektryka, ale tylko do jeżdżenia po mieście. Bo nawet wymieniona przez Ciebie Tesla nie sprosta moim potrzebom. Ty oczywiście wierzysz w zasięgi podawane przez producenta, ponieważ Tobie się wydaje. Ja wiem jaki jest realny zasięg, jeśli jedziesz normalnie i do tego używasz klimatyzacji, radia itd.
Problem w tym, że gdybym go kupił to gdzie miałbym parkować jak urzędnicy w wyniku swoich wybujałych fantazji zabierają miejsca parkingowe?
To, że Ty myslisz że gdybyś miał pieniądze to byś kupił elektryka jeśli tylko by była odpowiednia liczba stacji ładujących, to nie znaczy że tak samo myślą ludzie, którzy mogą sobie na to pozwolić już teraz. I nie zmienią tego urzędnicze fantazje ani klakierzy im przyklaskujący.

Kończę dyskusję.

PS. Gdyby to było naprawdę ekologiczne, to może bym miał inne zdanie. Ale zastanwiałeś się jak w wielu miejscach powstaje prąd, którym ładujesz elektryki (chociażby ostatnio głośny Turów)? Zastanawiałeś się co się dzieje ze zużytymi akumulatorami? Zastanawiałeś się jaki jest koszt naładowania pojazdu jeśli nie ładujesz go we własnym garażu? Nie. Dlatego bo Tobie się tylko wydaje, a ja naprawdę myślałem o zakupie i dużo na ten temat przeczytałem.

13:26, 28.05.2021

biobio

0 2

Ty jeszcze nie ogarniasz tego, że za jakiś czas nie będziesz miał wyboru bo benzyniaki pójdą w odstawkę ze względu na ograniczenia emisji spalin i nie będzie to nasza wola tylko zostanie nam to narzucone. Ameryki nie odkryłeś, że są to auta do jeżdżenia na małe dystanse czyli głównie po mieście i dlatego to właśnie w mieście ustawili te ładowarki :) W tym wszystkim eko jest to, że ludzie coraz częściej decydują się na panele słoneczne tym samym wytwarzając energię a jej nadmiar oddają do sieci co na dużą skalę zaczyna stopniowo odciążać elektrownie węglowe. Jeżeli chodzi o baterię to można je regenerować nawet we własnym garażu posiadając odpowiedni i wcale nieskomplikowany sprzęt. Masz racje trzymaj się benzyniaków bo do elektryków i hybryd trzeba mieć trochę wyobraźni żeby to sobie wszystko zorganizować a Ciebie o wyobraźnie podejrzewać nie należy.

14:33, 28.05.2021

hehheh

6 17

Świetna kontra na wygórowane ceny paliw na stacjach we Włocławku. Ilość stacji ładujących powinna zachęcić mieszkańców Włocławka do zakupu aut elektrycznych. Radni PiS najwyraźniej obawiają się alternatywy od paliwa, którego ceny we Włocławku są jednymi z najwyższych w Polsce. Radni PiSu mogli by się zająć swoimi obowiązkami i to nie partyjnymi obowiązkami czyli szczuciem ludzi na siebie tylko służbie miastu i mieszkańcom dzięki, którym grzeją stołki.

08:23, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MazurMazur

5 6

Czego nie rozumiecie PO to partia obywatelska, więc wsłuchuje się w głos wyborców 🤩
Komuszki też dbają o los kawiorowej lewicy, która stać na jaguary i elektryki 🤩
A wy te swoje stare VW postawcie tak, żeby nie przeszkadzało waszym światłym przedstawicielom... zatroskanym waszym marnym bytem 🤪

08:42, 28.05.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Jak zwykle...Jak zwykle...

5 2

Mazurek poraża ciemnotą regularnie. Tylko w Pisie widzi nadzieję a w Jarozbawie Mesjasza.

08:53, 28.05.2021

adalbertadalbert

4 0

Jak to powiedział klasyk: "Klasa robotnicza żre kawior ustami swoich przedstawicieli".

09:30, 28.05.2021

Spoko MazurSpoko Mazur

6 1

Pomyśl choć raz trzeżwo - kasa z ładowarek i tak trafi do Obajtka a elektrownie zabrudzą środowisko ruskim węglem więc niepotrzebnie się siepiesz.

09:38, 28.05.2021

re re

9 0

Pozostaje jeszcze ,,inicjatywa obywatelska '' .....bo przecież to suweren wybiera i suweren płaci podatki i suweren powinien większością głosów decydować , to suwerena nie stać na elektryki które mają jeździć po dziurawych drogach i zaśmieconych ulicach .

08:57, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ha ha haha ha ha

8 2

Ty Mazur to za to wszystko rozumiesz, bo rozum masz wybitny. Rozumiesz Pinokia, Omajtka, Pawlowicz, Anulantkę i innych tytanów oświecenia, bo to twoi idole.

09:01, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A. SłodowyA. Słodowy

8 0

Żeby jeszcze telefon można było nimi podładować to jestem ZA !

09:03, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

11 4

Chciałbym tylko nieśmiało przypomnieć (być może radny PIS dy nie wie tego) że Energa należy do Orlenu a Orlen na leży do PIS dy.

09:10, 28.05.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BobBob

1 3

Nie podniecaj się bo gaci pedale nie dopierzesz

23:00, 28.05.2021

tyśąctyśąc

16 0

Koszt za 1kWh na tej stacji ładowania to ok. 2,3 zł. Mały samochód elektryczny zużywa ok. 15 kWh na 100km. Koszt przejazdu 100 km wyniesie więc 35 zł, co odpowiada 6,2 litra paliwa.
Tak więc nikt, kto ma elektryka nie będzie ładował go na tych stacjach. Chyba, że czasem awaryjnie.

09:17, 28.05.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

5 3

Dlatego trzeba podwyższyć cenę paliwa. Orlen już nad tym pracuje.

09:51, 28.05.2021

jonnaszjonnasz

18 0

A prąd w tych ładowarkach skąd? Z elektrowni węglowej. Super ekologiczność!

09:27, 28.05.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

......

6 1

A węgiel z Rosji od Putina .

09:32, 28.05.2021

SpekulantSpekulant

3 8

Zasadniczo masz rację, ale ponad 15% to już prąd z OZE. Poza tym elektrownia truje w jednym miejscu np w Bełchatowie, a samochody smogują pod twoim nosem...

09:33, 28.05.2021

HgfHgf

3 1

15% ? Skąd ty sie *%#)!&

09:57, 28.05.2021

Miłośnik aut! Miłośnik aut!

15 4

Trzeba być skończonym frajerem, żeby zapragnąć i kupić sobie samochodzik na baterie. To po prostu obciach. Nie rozumiem ludzi, zwłaszcza facetów, których te zabaweczki kręcą.

09:41, 28.05.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

qw_qw_

2 11

Spójrz na parametry, to się dowiesz.

10:06, 28.05.2021

Miłośnik aut!Miłośnik aut!

4 3

Których aut masz na myśli parametry? Na pokaz zrobionej Tesli czy Kii elektrycznej. Elektryczne Japońskie pociągi na poduszkach magnetycznych dopylają 600 na godzinę ale jakoś mi zwisają. Nie rozumiesz wymowy moich komentarzy. Jak chcesz i wolisz mieć elektryka zamiast cudnie brzmiącego w garach auta. To w porządku.

11:24, 28.05.2021

Miłośnik rowerówMiłośnik rowerów

1 1

A jeszcze CUDNIEJ brzmią te GARY na pustym tłumiku zapewne. I ten cudny zapach spalin wzbogacony "branym" olejem. BMW czy Golf II ???

18:59, 28.05.2021

obserwattorobserwattor

19 0

Ludzie chorzy nie bedą mogli zaparkować przed przychodnią na ulicy Grodzkiej bo zajeli dwa miejsca na ładowarkę. Brak słów to robi ktoś wogóle nie myślący. Postawcie te stacje przy centrach handlowych tam gdzie jest dużo miejsca.

09:42, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Niezadowolona Niezadowolona

13 0

Nie rozumiem dlaczego stacji nie można zrobić na stacjach paliw? Na Zazamczu w 3 miejscach są już stacje i zajętych 12 miejsc parkingowych. Dodatkowo pobudowany nowy blok, kolejny już się buduje a miejsc parkingowych ubywa. Ludzie stawiają samochody gdzie mogą, a straż miejska tylko jeździ i blokady zakłada.... No ręce opadają....

09:46, 28.05.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Miłośnik aut! Miłośnik aut!

6 1

Bo zatankowanie zajmuje kilka minut a szajs na baterie stoi unieruchomiony godzinami z podłączonymi kabelkami, więc tych stacji ładujących musi być tyle.

09:54, 28.05.2021

Miłośnik aut! Miłośnik aut!

9 2

Ci, którzy się trochę interesują zapewne śledzili informacje o tym jak zeszłej zimy, która była w wielu miejscach ostrzejsza niż zwykle zachowywały się elektryki na dużym mrozie. Ujmując to jednym zdaniem, miał miejsce totalny " śmiech na sali" Niemal o połowę zredukowana moc i zasięgi. Przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej w wielu np. szwabskich miastach gdzie powymieniano tabor na elektryki nie miało maszyn które by mogły na dużym mrozie pracować sprawnie.

10:06, 28.05.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

??????

1 5

Miłośniku aut: co oznacza określenie "szwabskie miasta" ???????????

10:15, 28.05.2021

do ???do ???

2 4

Ja sądzę, że określenie "szwabskie" oznacza że mamy do czynienia z prostakiem i kmiotem. Podejrzewam również, że ten "miłośnik aut" sam wozi się rozsypującym BMW

11:18, 28.05.2021

IriIri

2 16

Bardzo dobry pomysł. Im więcej ładowarek tym więcej będzie samochodów elektrycznych. Bo po co kupować samochód elektryczny, jak nie ma gdzie go naładować, albo jechać na drugi koniec miasta. Od czegoś trzeba zacząć.

10:15, 28.05.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

biobio

1 7

Niestety mieszkańcy Włocławka tego nie rozumieją bo dla nich jak ich nie stać lub stać ale nie kupią to oznacza, że stacje są zbędne...

10:23, 28.05.2021

MazurMazur

5 4

Wkrótce zaroi się od elektryków (i to krajowej produkcji) bo obiecali tak premier Morawiecki i prezydent Duda. Wtedy będziecie błagać o ładowarki !

10:33, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁatkaŁatka

7 1

Trend dziur w drogach i łat wypadających też jest podtrzymywany skutecznie

10:42, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??? ???

9 0

Pytanie jaka to ekologia, co z baterią po zużyciu? Te samochody tak ekologiczne jak azbest.

11:35, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkmk

4 0

kto jest głównym dostawcą prądu, tzn kto go wytwarza?
Auta niskoemisyjne - tylko co będzie się dziać z akumulatorami tych aut? Tak samo jak z tym boomem na panele fotowoltaniczne co z nimi będzie gdy się zużyją..
A elektrownie węglowe będą więcej zużywać węgla - i tak będzie niska emisja
heh

12:34, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntybushAntybush

6 1

Problem jest taki że jesteście banda urzędników, nie umiejących myśleć poza szablon.

12:57, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntybushAntybush

3 1

Problem jest taki że jesteście banda urzędników, nie umiejących myśleć poza szablon.

12:57, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Eureka!Eureka!

0 8

Ja zainstalowałem sobie refundowane panele fotowoltaiczne i śmigam za Free !

13:21, 28.05.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Na niby!Na niby!

5 1

Refundowane? Ha Ha ! jakiś tam zwrot jest ale i tak za całość tych paneli wołają takie kwoty, że te twoje
FREE to zobaczysz za hoho, zanim się zwróci.

13:32, 28.05.2021

E tamE tam

0 0

Na AliExpress kupiłem, zrefundowała mi spółka skarbu więc pomykam beztrosko. Mało tego, jeszcze kilometrówkę mi rozliczają.

15:29, 28.05.2021

@Eureka!13:21, 28.05@Eureka!13:21, 28.05

6 0

Fajnie marketingowcy robią takich jak ty w balona. Jesteś pewnie z tych co mają darmowe minuty i smsy za 30 zł. Zapłaciłeś za panele, zapłaciłeś kupę kasy za samochód elektryczny i nigdy nie wyjdziesz nawet na zero, bo jak panele nie będą do wymiany, to w instalacji coś się popsuje np. falownik, albo coś w samochodzie padnie po gwarancji. Końcowy użytkownik nigdy nie zarabia na produkcie.

14:08, 28.05.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

spokospoko

1 0

Póki co daję radę, śmigam tam i z powrotem bez problemu. Ja coś sie popsuje to wtedy będę się martwił albo kupie coś nowego.

15:22, 28.05.2021

BobBob

7 3

To cwaniak, niech wybuduje nowe parkingi a nie zajmuję nie swoje. Demagogia lewacka

15:56, 28.05.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

3 1

Jaka ku.wa lewacka. Energa to buduje a Energa została zawłaszczona przez Orlen czyli waszych *%#)!& patriotów inaczej. Co za dno niedoinformowane.

17:40, 28.05.2021

UWAGA UWAGA

3 0

Na telefony od ENERGA-OBRÓT, i oferty ubezpieczenia od podwyżek cen prądu.

17:23, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PropozycjaPropozycja

0 1

Jak coś nie pasuje to zdemontować tak jak to zrobiła ludności z okolicznych wiosek pod darmowym miejscowości czy są na Górce postawi ktoś wiatraki na początku i się zbuntował ludność więc jeden przyszedł w nocy nawet z brzeszczota mi dzisiaj ciąć te maszty takiej pliki metalowe tak tak się porwali ochotę na to niestety nie udało się dlatego że masz ma bardzo grubą starą

17:41, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PropozycjaPropozycja

0 1

Jak coś nie pasuje to zdemontować tak jak to zrobiła ludności z okolicznych wiosek pod darmowym miejscowości czy są na Górce postawi ktoś wiatraki na początku i się zbuntował ludność więc jeden przyszedł w nocy nawet z brzeszczota mi dzisiaj ciąć te maszty takiej pliki metalowe tak tak się porwali ochotę na to niestety nie udało się dlatego że masz ma bardzo grubą starą

17:41, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PropozycjaPropozycja

1 0

Jak coś nie pasuje to zdemontować tak jak to zrobiła ludności z okolicznych wiosek pod darmowym miejscowości czy są na Górce postawi ktoś wiatraki na początku i się zbuntował ludność więc jeden przyszedł w nocy nawet z brzeszczota mi dzisiaj ciąć te maszty takiej pliki metalowe tak tak się porwali ochotę na to niestety nie udało się dlatego że masz ma bardzo grubą starą

17:41, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeHe

0 0

Jsk się nieda to zdemontować jsk ludzie z pod okolic darłowka wtargnęła zie na wiatraki miejscowości czidowo pod Darłowem z piłkami ręcznymi do metalu i zaczęli ciąć te maszty hehe ale się nie udało namachali się biedaki i nic ztego bo te maszty są gruboscienne a tu ładowarki niskie cienkaobudowa tylko uwaga bo może prąd porazić hehe i tez porażka I to trzgiczna

17:44, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Do "Propozycja&

3 0

No gratuluję. Mimo że powtórzyłeś swą błyskotliwą myśl 3krotnie, to i tak trudno z tego bełkotu cokolwiek zrozumieć. Bez ładu i składu -to się kupy nie trzyma. Piłeś coś ?

18:51, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MalinkowMalinkow

3 0

Grodzka przychodnia gdzie parkują przeważnie pacjenci, parking na 7 aut, zabrali miejsca na elektryki i uwaga ŻADNEGO MIEJSCA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH. Urzędnicy to *%#)!&

23:47, 28.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EugenEugen

0 0

Stan dróg i dziury w jezdniach, "odwieczny temat". Dziury powstają po każdej byle jakiej naprawie...szczególnie po zimie, z minusowymi temperaturami
Może by tak tak ktoś z urzędników, odpowiedzialnych za infrastrukturę drogową przejechał się ulicą Cmentarną....tam to dopiero niezliczona ilość dziur.... chyba nikt z UM tam nie był, nie jechał...
Pewnie nikt bliski, czy tez z rodziny decydentów z Urzędu Miasta ..jeszcze nie zamarł, nie byli na pogrzebie , nie jechali ulicą Cmentarną.....bo w przeciwnym wypadku.. ulica ta by już dawno była solidnie naprawiona......szczególnie przy tak dużym natężeniu ruchu......nawet autobusy MPK tam kursują .....i tez nikt z MPK nie monituje o solidną naprawę.......ale to we Włocławku "standart" Ustalanie priorytetów ....co , gdzie, kiedy ? nigdy nie było mocną stroną.... czy trzeba się dziwić?

12:52, 30.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZDRAJCY NARODUZDRAJCY NARODU

1 0

ZASZCZEPTA SOBIE MÓZGI POMIOTY PISOWSKIE !!! ODPOWIECIE ZA ŚMIERĆ 100 TYŚ. OSÓB KTÓRYCH ŚWIADOMIE W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH DOPROWADZILIŚCIE DO ŚMIERCI !!!

13:02, 30.05.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%