Zamknij

Chcieli wykupić miejsca parkingowe pod blokiem na własność. Co na to włocławski ratusz?

12:00, 20.06.2021
Skomentuj Mieszkańcy bloku przy ul. Żytniej chcieli wykupić miejsca parkingowe na własność. Fot. Natalia Seklecka Mieszkańcy bloku przy ul. Żytniej chcieli wykupić miejsca parkingowe na własność. Fot. Natalia Seklecka

Mieszkańcy bloku przy ul. Żytniej chcieli wykupić miejsca parkingowe stworzone podczas przebudowy ulicy na własność. Jak na ten pomysł zareagował ratusz?

Sprawę miejsc parkingowych na wysokości bloku przy ul. Żytniej 49 poruszył w dwóch interpelacjach radny PiS, Andrzej Gołębieski.

Jak wynika z pism, mieszkańcy z jednej strony mają pretensję o "zabranie" dwóch miejsc parkingowych przez stację ładowania aut elektrycznych, a z drugiej chcieliby wykupić od miasta miejsca postojowe na własność.

- Mieszkańcy ul. Żytniej 49 wykazuj duże zainteresowanie wykupem miejsc parkingowych

- zaznaczył radny PiS w interpelacji.

Jak wynika z odpowiedzi, której prezydent Włocławka udzielił radnemu, takie rozwiązanie nie wchodzi w grę.

- Wytyczone miejsca postojowe przy okazji przebudowy wspomnianej ulicy zlokalizowane w pasie drogowym drogi publicznej są ogólnodostępne i nadmienić należy, że w tym obszarze przybyła ich znaczna ilość, co stanowiło udogodnienie dla mieszkańców osiedla

- wyjaśnia Marek Wojtkowski w piśmie do radnego PiS.

Prezydent Włocławka dodaje, że miejsca parkingowe przy ul. Żytniej są przeznaczone nie tylko dla mieszkańców bloku, przy którym są zlokalizowane. Mogą z nich korzystać również kierowcy parkujący swoje auta na czas korzystania z pobliskich punktów handlowych i usługowych.

(N.S.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(29)

ParkometrParkometr

76 4

I dobrze, że nie. Znając polaczków to powykupują swoje miejsca, ale i tak bedą parkować na innych wolnych, bo ze 3 metry bliżej klatki. Takich cwaniaczków już widziałem w kilku miejscach gdzie mieszkałem.

12:09, 20.06.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

5738957389

9 24

A ty jesteś Polak czy polaczek.

13:18, 20.06.2021

FlorianFlorian

12 20

Nazywając innych polaczkami, sam sobie plujesz w oczy, nie masz czym się dowartościować to obrażasz innych. WSTYD.

13:29, 20.06.2021

oo7oo7

0 0

kim ty jesteś ? zwykłym q rwiszonem i nie spełnionym UBowcem który cały dzień siedzi w oknie i komentuje , bo POLAKIEM napewno NIE.

05:23, 27.06.2021

..............

36 4

jak trzeba byc *%#)!& żeby wykopowac miejsce na osiedlowym niestrzeżonym parkingu

12:30, 20.06.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

covidcovid

0 4

wydzierżawić.

20:37, 20.06.2021

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Mieszkaniec bloku. Mieszkaniec bloku.

4 1

Ci co składali propozycje wykupienia są członkami Platformy podobno Obywatelskiej.

13:14, 20.06.2021

ZwoleńZwoleń

14 8

W Mzidit można wykupić miesięczny abonament parkingowy ,wtedy jest znak z twoja rejestracja i kosztuje to bodajże 260/mc

13:20, 20.06.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dziady parking dejDziady parking dej

14 12

Pisowcy chca za darmo

14:07, 20.06.2021

NonesensNonesens

29 13

Te stacje ładowania pojazdów elektrycznych już działają .rozliczymy urząd po miesiącu ile aut się załadował o. oczekujemy takich statystyk. jeśli jest to nie ekonomiczne z punktu widzenia mieszkańców to w *%#)!& to zamknąć bo komu tym robicie dobrze? No raczej to chyba nie ma działać Jak atrapa.

13:23, 20.06.2021
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

OssOss

18 7

Ustawa o elektromobilności nakłada na samorządy obowiązek udostępnienia takich stacji i nie ma gadania.

13:44, 20.06.2021

Won pisowcuWon pisowcu

14 9

*%#)!& Pan czy ograniczony?!? Zamiast się cieszyć że będziemy w przodzie, że jest już infrastruktura a nie jak zwykle np. blok a drogi nie ma albo mam auto a gdzie ładować. Przez takie myślenie właśnie nazywa się czasem jakieś miasto wioską!!!

14:04, 20.06.2021

MomjMomj

9 13

To niech te miejsca zgodnie z ustawą o elektromobilności będą na obrzeżach miasta

16:13, 20.06.2021

chehłaczchehłacz

3 1

u mnie na osiedlu nie naładujesz, bo kilku "the bill"-i nadal traktuje to jako miejsce parkingowe. tak więc swoje rozliczenia możesz sobie w .... wsadzić

11:04, 21.06.2021

Ograniczeni mieszkańOgraniczeni mieszkań

19 8

Zgadzam się w tej kwestii z prezydentem. Ci mieszkańcy co chcą wykupić miejsca nie grzeszą solidarnością ani empatia. Wykupienie oznacza że to nie jestem stoi puste gdy ktoś pojedzie do pracy winna osoba nie może skorzystać. Brak logiki i empatii powala. Co to stacji ładowania aut elektrycznych, to proszę się podszkolić, posiadam auto hybrydowe które się ładuje! I nie ja jeden wśród znajomych, zmiany nastąpiły 2019 już. Znam w moim otoczeniu 5 osób, co ma auta na doładowanie w tym jeden zupełnie elektryczne.

13:58, 20.06.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ograniczeni mieszkańOgraniczeni mieszkań

9 1

Przepraszam za błędy, słownik na siłę poprawia wyrazy zmieniając sens.

Chodzi o to, że wykupienie miejsca oznacza, że inni nie skorzystają gdy ktoś pojedzie do pracy albo na zakupy albo do rodziny. To dlatego musi być dla każdego, to nie ławka w kościele pisowcy!

14:00, 20.06.2021

ElektricElektric

2 4

Nie zarzucaj innym ograniczenia, skoro sam patrzysz niby koń dorożkarski, mając chomąto na łbie z klapkami na oczy. Masz rację, ale nie w tym kontekście.
To jest kwestia obowiązującego prawa, a nie uwarunkowań życiowo - egzystencjalnych! 🤣🤣
A samochody hybrydowe lub elektryczne nie są proekologiczne, co już udowodniono w innych krajach!
Przynajmniej w okolicznościach, gdy prąd jest wytwarzany w ogniowych spalarniach elektrowni.
Od kiedy to dzięki spalaniu węgla jest czystsze powietrze?
Wg badań naukowców znacznie korzystniejsze są pojazdy na gaz!
Można dołożyć jeszcze częste odpady części całości po zużytych i nieprzydatnych akumulatorach, które nie zawsze da się racjonalnie utylizować!
I tak de facto; kto jest ograniczony?

14:36, 20.06.2021

aaaaaa

7 11

a kiedy strefa płatnego postoju na ul. Promiennej . Kaliskiej ,Żytniej ?? - nie ma gdzie stawać !!

14:15, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

weronika dweronika d

17 3

Panie prezydencie jak nie wchodzi w grę ?? a Celulozowa 23 i Celulozowa 25 prywatne miejsca parkingowe niby dla inwalidy a jeżdzą dzieci i stawiają na tym miejscu to niby co to jest ???? MTBS też podlega pod pana i co z tym pan zrobił sprzedał pan miejsca !! więc NIE KŁAM PAN !!!!!

15:14, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

11 4

W tej sprawie postawa prezydenta jest wspaniała porządek musi być

15:26, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyśąctyśąc

17 18

Może mieszkańcy osiedli przestaną w końcu trzymać samochody, których nie używają.
1/3 stoi nieraz 2 tygodnie nieruszana. Skoro ktoś potrzebuje samochód raz na tydzień, to niech sobie bierze samochód na minuty lub taksówkę.

Powinien być też wprowadzony wysoki podatek od drugiego i kolejnych samochodów rejestrowanych pod tym samym adresem.

15:42, 20.06.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BbvBbv

2 5

Choooj cie to obchodzi

00:10, 21.06.2021

michumichu

8 2

Przy 2 blokach "4 piętrowych" na ul.Długiej są parkingi tylko dla mieszkańców tyć bloków ( mogą więc stawiać auta w poprzek i nawet zagrać w basket -tyle miejsca) ,obok parking przy Arentowicza 6 (wieżowiec), mieszkańcy tego bloku parkują samochody ....poza miastem ponieważ większość miejsc zajmują goście mieszkańców wspomnianych bloków przy Długiej ,Wiejskiej,oraz pracownicy nowo powstałych punktów handlowych....

17:08, 20.06.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

michumichu

6 1

cd...
Oczywiście na Arentowicza nie można postawić szlabanów (strefa zamieszkania ale droga publiczna), przy Długiej to zatoczki parkingowe przy ulicy.ale można by wprowadzić opłaty postojowe (parkomat) dla osób niebędących mieszkańcami tego bloku...
A druga sprawa dlaczego grodzi się część infrastruktury,której projekt i budową na początku lat 80 ,była przeznaczona dla ogółu mieszkańców tego terenu...
Panie prezesie Lewandowski jak to jest ?

17:18, 20.06.2021

michumichu

4 0

I znowu ja...
Ha i jeszcze jedno ,chodnik i parking przy ul.Długiej chwilę temu był gruntownie remontowany...
Z funduszu remontowego spółdzielni który ja i mieszkańcy bloku przy Arentowicza 6, także opłacamy w swoich "czynszach" ,...
A gdy już remont skończony to zabrania nam się z tego korzystać,stawiając szlabany dla ...wybranych

18:10, 20.06.2021

Mieszkaniec DługiejMieszkaniec Długiej

1 1

Gdzie Ty masz człowieku parking przy ulicy przeznaczony tylko dla mieszkańców ulicy Długiej? Bo mieszkam w bloku 34 i albo jestem ślepy albo powstał parking widmo. Przy 34 jak już wspominasz bloku 4 piętrowym parking cały czas zapchany przez osoby korzystające z solarium oraz pracujące w okolicy, np biuro podatkowe które jest niedaleko. Sam czasami parkuje 2-3 bloki dalej po powrocie z pracy bo nie ma miejsca

22:16, 20.06.2021

Jedno ale  Jedno ale

4 4

Jakoś die nie pisze tutaj o śmiertelnym
Potraceniu na zazamczu przez pociąg od strony toruńskiej mimo igraszek a jedno ogrodzenie widziałem
Panel był złośliwie uszkodzony wyszarpane co robi ta nasza zakichachana straż miejska dowodzonego prze wojtka odbiegłem od tematu ale sork bo piszą Wloclawek nasze miasto

17:21, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nocka ciemnanocka ciemna

5 1

DD nie pisze o śmiertelnym potrąceniu przez pociąg ponieważ Pani Natalia jeszcze nie powzięła wiadomości o tym zdarzeniu. Było późno i ciemno a służby udzielą informacji jak będą pracować.

17:39, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MeaMea

9 2

Bardzo dobrze że nie. Większość samochodów stoi nieużywana wyjeżdża raz na dwa trzy tygodnie , ponad to jeśli w jednym gospodarstwie domowym są trzy samochody to dla innych osób nie ma miejsca na parkingu.

17:43, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@Jedno ale @Jedno ale

6 2

Po pierwsze: nie istnieje coś takiego jak potrącenie przez pociąg!
Zjechał z torów i potrącił człowieka idącego drogą?
Może mówmy, że jezioro utopiło jak ktoś utonie?

Po drugie: cały ten pomysł z płotem to największy kretynizm ostatnich lat.
Szpeci tylko otoczenie.

17:54, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyxy

6 1

Mieszkańcom, a pewnie i działaczowi, upały szkodzą

18:24, 20.06.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JacekJacek

3 1

A to ten działacz tam mieszka ,albo ktoś z rodziny ...A może kochanka i na szybko niema gdzie samochodu zostawić...no w tym ostatnim przypadku do gołąbka rozumiem...akcja musi być szybka

18:33, 20.06.2021

MikelMikel

9 1

A ja bym im sprzedał....ale po cenie :
- koszt poniesiony przez miasto (wiadomo budżetówka) : 100 000 zł
-marża deweloperska 30 %
- pozostałe opłaty ponosi kupujący
-kupujący po transakcji utrzymuje nieruchomość we własnym zakresie

Czyli 130 000zł + VAT od miejsca + opłaty ...i niech biorą

18:26, 20.06.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MikelMikel

5 1

20 miejsc × 130000 netto.
Wychodzi do zapłaty 3 198 000 zł z podatkiem .
Zapraszam niech kupują.

18:30, 20.06.2021

Ex zona policjanta Ex zona policjanta

1 2

Ratusz to niech ujawni akta stacjonujacych ruskich armi na czyichs spadkach.

18:48, 20.06.2021
Odpowiedzi:17
Odpowiedz

InzynierowaInzynierowa

1 0

Scandal?!

18:53, 20.06.2021

Kazanecka NieznanaKazanecka Nieznana

1 1

Czy jest jakas jednostka zajmujaca sie w Polsce takimi poruskimi ukladzikami. To skandal sluchac ze takie obroty spraw maja sie w polskich miastach i we wloclawskich instytucjach. Wstyd. Wstyd I hanba. Az strach sie pytac kto zarzadza naszym miastem. Wstyd.

19:11, 20.06.2021

InzynierowaInzynierowa

1 1

Jak widac ukladzik chroniacych poruskie renciny armijne.

19:12, 20.06.2021

Ex zona policjantaEx zona policjanta

1 0

Ujawnic akta nietykalnych urzedzin chrobionych ustawkami RODO I OROD.

19:15, 20.06.2021

Burnett-Wichrowska KBurnett-Wichrowska K

1 0

A ja im dluzej grzebie w tajemnicach tejdynastii to zastanawiam sie: Day 100 lat od tej zbrodni mozliwe jest zbieranie jej zniwa.

19:36, 20.06.2021

Armie stacjonujace pArmie stacjonujace p

1 0

Jak Kacha Burnett - Wichrowska ukradna Ci dawne ruskie wspolczesnie zarmione dzialke po dziadkach Klat to sie wariatko przekonasz o tym na wlasnej skorze.

19:40, 20.06.2021

LucekLucek

1 0

Ja *%#)!& Takie jaja to tylko u ruskiech jedynie grali. Co to za ruskie uklady w naszym miesci?

19:43, 20.06.2021

PolokPolok

1 0

Take, ze ruskie napisy idiotko zdejmuja projekty unijne.

19:46, 20.06.2021

Inzynierowa idiotkaInzynierowa idiotka

1 0

Ja chrzanie. Jak to?!

19:47, 20.06.2021

Inzynierowa idiotkaInzynierowa idiotka

1 0

Ja chrzanie. Jak to?!

19:47, 20.06.2021

PrzepracowanyPrzepracowany

2 0

Wojtuś. To żeś się dorobił bagażu doświadczeń.

21:48, 20.06.2021

AlexanderAlexander

1 0

Wojtuś. Żeby Amerykanie musieli sprawy Romanov prowadzić zdalnie. Wstyd.Wojtuś. I jak znowu przez ciebie Wojtuś cara odkopią to ty pewnie zmienisz swoją kadencję chłopie. Wstydziłbyś się chopie.

21:53, 20.06.2021

UEUE

1 0

Ja *%#)!& Co to za zasmierdziała i zacofana wiocha.

21:57, 20.06.2021

WłocławekWłocławek

1 0

Wiocha księcia Kujawskiego. Idź nad Wisłę jak nie wiesz u zobacz tam tabliczki informacyjne albo se kup przewodnik po mieście.

22:00, 20.06.2021

RomanovRomanov

1 0

Obawiam się, że jak w tym mieście są osoby żyjące o nazwiskach jak z filmów o dynastii Romanov to mogą mieć nieźle przez to miasto pozamiatane. Hańba. Skandal.

22:03, 20.06.2021

BrexitBrexit

1 0

Jeszcze się okaże, że Wojtek chciał być carem.

22:06, 20.06.2021

Alexander Alexander

2 0

Gorzej jak się okaże, że Wojtek chciał się zająć carem i jego resztkami osobiście bo się napatrzył w filmy historyczne o Romanov. P. S. Szkoda, że takich filmów nie puszczają w kinie i w Polskich szkołach. Wstyd. Hańba.

22:10, 20.06.2021

wypad choloto z zytnwypad choloto z zytn

3 4

*%#)!& domek albo nowe mieszkanie z miejscem parkingowym.na zytniej mieszka bidota z blokowisk wiec tam nie mozna wykupowac miejsc parkigowych.

18:59, 20.06.2021
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Kazimierz Wielki Kazimierz Wielki

3 1

Dokladnie. O ile nie nazwac tego osiedla spendowiska zawsiosiowego zasiedliska a nie tak od razy nazywac to osiedle zlodziejstwem.

19:26, 20.06.2021

WeekWeek

3 1

To osiedle to nic innego jak nora i przystan jedynie dla: bidulca, sanepidu go dezynfekujacego i bezpieki jeszcze nie zdezynfekowanej nie palacej sie checia pomocy ludzkiej i zlamanym groszem. Zasmierdzialce.

19:33, 20.06.2021

COVID 2019COVID 2019

2 1

Gdzie tam. Raczej ostoją armii czerwonej.

20:31, 20.06.2021

MalariaMalaria

1 1

Kurde. Teraz wiem co to znaczy napatoczyc się na armię czerwoną. Oby przy tym czerwonki tylko nie złapać.

20:33, 20.06.2021

LoolLool

4 6

Kiedy są nowe wybory na Prezydenta Miasta. Za tego Prezydenta kadencji to się tylko dorobiliśmy nietykalnych afer wojskowych. Podwyżek i nietykalnych układów niebieskich i smrodu nie do usunięcia z tego miasta. Wstyd i hańba.

20:29, 20.06.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kazimierza WielkiegoKazimierza Wielkiego

2 1

Dokładnie.

20:30, 20.06.2021

;-);-)

6 3

Jak wam brak miejsc do parkowania to sobie kupcie hulajnogi hahaha
Mam nadzieje ze wiecej miejsc wam tam zabiora i postawia kolejne stacje do aut elektrycznych.;-)
Wojtkowski ma was w d....................................................................

20:30, 20.06.2021
Odpowiedzi:10
Odpowiedz

prawdaprawda

2 1

Niestety z ludzmi z ul.Zytniej nikt powazny sie nie liczy.

20:32, 20.06.2021

Inżynierowa. Inżynierowa.

2 1

Jak to?!

20:35, 20.06.2021

Ex żona policjantaEx żona policjanta

2 0

Bo śmierdzi z tego osiedla budulcem i bezpieka baranie.

20:36, 20.06.2021

LucekLucek

1 0

I tak Wojtuś trzęsie tym miastem.

20:36, 20.06.2021

Ex żona policjanta Ex żona policjanta

1 0

A kto wytrzasie z Wojtusia jego układ.

20:37, 20.06.2021

Miniek z plMiniek z pl

1 0

Jakis czas temu mieszkalem na jednym z osiedli Wloclawskich i powiem zeby znalezc miejsce do zaparkowania to graniczy z cudem.Kolejne cuda dzialy sie na bloku.Pijaczki przy klatkach,glosno,i brak kultury mieszkancow.Takie bloki to nie zycze nikomu zeby ktos tam kupowal mieszkanie bo bedzie miec tylko problemy.

20:38, 20.06.2021

COVID 2019COVID 2019

1 0

To będzie armia czerwona baranie.

20:38, 20.06.2021

covidcovid

1 0

do "nizijeroweJ" a tak to.

20:39, 20.06.2021

PlanowaniePlanowanie

1 0

A kto ma życzenie wybulić 200 tys na mieszkanie z widokiem na śmierdzącą bezpiekę i niedomyte dzieciory z bidulca. Chyba jeleń jakiś baranie.

20:41, 20.06.2021

COVID2019COVID2019

1 0

Dokładnie to ochotnik z armii tzw. czerwonej. Buhaha. Teraz wiem czemu to miasto nazywaja przystania dla czerwonych. I czerwonych miastem.

20:50, 20.06.2021

$$$$$$$$$$

8 1

Jeśli dobrze zapamiętałam publiczne obietnice prezydenta NA PIŚMIE , to on obiecywał że jak go wybierzemy to wybuduje nowe parkingi na każdym osiedlu .I co, obiecanki cacanki ? Tak jak z 300 miejscami pracy rocznie ?

20:55, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lala3Lala3

5 2

Dziadostwo z żytniej niech s.......pier........da.........la

22:45, 20.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maras Maras

1 1

Blok Żytnia 49 nie ma parkingu osiedlowego więc powinna go zbudować spółdzielnia i wtedy chętni niech wykupują sobie miejsca!

09:23, 21.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

1 0

Najlepiej zróbmy w całym mieście strefę płatnego parkowania i już
Oczywiście dla naszego dobra
ha ha ha

12:27, 21.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cw-autocw-auto

1 1

a ja bym im sprzedał. i to za okrągły milion za szt. .
a za zarobione pieniądze wybudowałbym
dla pozostałych parkingi wielopoziomowe.
a bardziej realistycznie mogą sobie parkować
na parkingach płatnych, strzeżonych.

13:10, 21.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wiktor1Wiktor1

1 1

Ciekawe ile gotowi byli zapłacić mieszkańcy za miejsce parkingowe. Przy nowo wybudowanych blokach takie miejsce kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złoty.

14:34, 21.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gttttttgtttttt

1 1

Na pewno byli w stanie zaplacic 100 zl za wynajem na miesiac buahahahaha.

17:58, 21.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mahtemahte

0 0

Jak kogoś stać to niech sobie wykupi. Niech płaci za miejsce parkingowe co miesiąc do Urzędu Miasta pieniądze. W czym problem.

19:21, 21.06.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%