Zamknij

Włocławski szpital znów na tapecie! Kto będzie się tłumaczyć z jego problemów przed radnymi?

14:00, 06.09.2021 N.S. Aktualizacja: 15:26, 06.09.2021
Skomentuj Marszałek Piotr Całbecki został zaproszony na nadzwyczajną sesję Rady Miasta. Nie wiadomo, czy poprosi o udział również dyrektorkę szpitala, Karolinę Welkę. Fot. Mikołaj Kuras dla UMWKP/archiwum DDWloclawek.pl Marszałek Piotr Całbecki został zaproszony na nadzwyczajną sesję Rady Miasta. Nie wiadomo, czy poprosi o udział również dyrektorkę szpitala, Karolinę Welkę. Fot. Mikołaj Kuras dla UMWKP/archiwum DDWloclawek.pl

Marszałek województwa, Piotr Całbecki przyjedzie we wtorek (7 września) do Włocławka mówić o sytuacji szpitala. Do odpowiedzi wywołali go miejscy radni, którzy chcą odwołania dyrektorki placówki.

Od dawna mówi się o brakach kadrowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym, problemach organizacyjnych oraz o tym, że część załogi nie może dojść do porozumienia z dyrektorką, Karoliną Welką. Sytuacja niepokoi zarówno mieszkańców, jak i polityków.

Marszałek będzie się tłumaczył

Choć szpital to jednostka podlegająca samorządowi województwa, zainteresowanie tym, co się nim dzieje, wyrażają miejscy radni wszystkich klubów.

W ubiegłym tygodniu w czasie posiedzenia Rady Miasta złożono oficjalny wniosek o zwołanie nadzwyczajnego posiedzenia poświęconego właśnie sytuacji szpitala. Radni domagali się, by wzięli w mim udział zarówno marszałek Piotr Całbecki, jak i kierująca szpitalem Karolina Welka.

Termin nadzwyczajnej sesji Rady Miasta wyznaczono na jutro (7 września). Jak ustaliliśmy oficjalnie zaproszono na nie marszałka Piotra Całbeckiego.

Nie wiadomo, czy w ratuszu pojawi się również Karolina Welka. Decyzja o jej ewentualnym udziale w posiedzeniu ma zależeć od woli marszałka.

Jutrzejsze posiedzenie rozpocznie się o godz. 9:00.

Skąd całe zamieszanie?

O tym, że sytuacja w szpitalu staje się coraz bardziej napięta, mówili w czasie lipcowego spotkania z mediami dyrektorka lecznicy i kilkoro lekarzy (relacja z konferencji prasowej z ich udziałem TUTAJ). Niedługo po tym zrobiło się głośno o zwolnieniu szefa ortopedii, Jacka Koreckiego, a on sam mówił głośno o tym, że w ostatnim czasie z pracy w szpitalu zrezygnowało 30 lekarzy.

W odpowiedzi na te doniesienia pod koniec sierpnia radni Lewicy złożyli do marszałka Piotra Całbeckiego pismo z prośbą o odwołanie ze stanowiska Karoliny Welki. Kilka dni później o reakcję włodarza województwa w sprawie coraz gorszej sytuacji w szpitalu apelowali politycy PiS z posłanką Joanną Borowiak na czele.

Marszałek kujawsko-pomorskiego, Piotr Całbecki, któremu podlega szpital, stwierdził, że nie ma powodów do odwołania szefowej włocławskiego szpitala. Interwencję miejskich radnych w tej sprawie określił natomiast "kompletnie nieuzasadnionym głosem".

- Nie będąc w szpitalu, nie można podejmować jakichś decyzji i tworzyć iluzji, że jest się zatroskanym o szpital, a być może przy okazji realizować jakichś swoich partykularnych celów, jak np. zmienić dyrektora

- stwierdził marszałek.

Czy to stanowisko zostanie przez marszałka podtrzymane, przekonamy się w czasie jutrzejszego posiedzenia Rady Miasta.

(N.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(94)

RabarbarRabarbar

25 14

Radni nic nie zdziałają, nie mają "siły przebicia" ... 14:09, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Nieeee...?Nieeee...?

35 9

Trzeba było jeszcze z kilka lat poczekać! Nie byłoby problemów, bo być może szpitala też by nie było. 14:18, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RmRm

20 15

Radni lewicy przecierz są w koalicji z pelowcami czy to tylko pozoracja czy koniec z konszachtami z pelowcami 😭😭 14:25, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaiAsai

27 14

Zmiana dyrektora tu nie pomoże. Inne szpitale w Polsce borykają sie z tymi samymi problemami. Przyczyna leży zupełnie gdzie indziej. Jak ratownik ma oferowane 18 zł brutto na godzinę to nie dziwię się że ucieka. Targanie pacjentów i użeranie się z alkoholikami i rodzinami za najniższą krajową. Nie tylko ratownicy zarabiają grosze 14:55, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wloclawianin polakwloclawianin polak

25 39

Tylko zniszczenie PO przyniesie jakies Zmiany ! PO za kilka lat sprzeda szpitale taki jest ich CEL !!!!
Glosowac prosze na zdrajcow Narodu czyli PO a bedzie jak w RAJU BOSO i NAGO !!!!
NO i moze zmiana Jezyka na NIEMIECKI !!!! 14:55, 06.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TerminatorTerminator

27 2

Najlepiej głosować na partię patologii i przebierańców w sukienkach, którzy wesoło tańczą z młodymi chłopcami - weź się walnij w łeb 17:27, 06.09.2021


EmerykEmeryk

0 6

Przecież marszałek Senatu powiedział jasno że w Polsce jest za dużo szpitali i jak tylko dojdzie do władzy to większość szpitali zlikwiduje. A ratownicy to coś mi tu nie pasuje z tą kasą,bo z tego co słyszałem to chcą 63 zł. A nie 13 zł.chyba że TV kłamie. 20:44, 06.09.2021


riki tikiriki tiki

35 11

Co powiedział Całbecki....."Nie będąc w szpitalu, nie można podejmować jakichś decyzji i tworzyć iluzji, że jest się zatroskanym o szpital, a być może przy okazji realizować jakichś swoich partykularnych celów.......-"-panie Całbecki te słowa to chyba do siebie pan skierował 14:55, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

radni PiS radni PiS

20 23

Wyborcy czekają na dalszy ciąg aktywnych dzialań powiatowego PiS- w kierunku zapewnienia włocławskim podatnikom szpitalnej opieki zdrowotnej w zamian za płacone podatki . Z gadania nic nie wynika , Całbecki pogada, pogada , bo to potrafi tylko i pojedzie a podatnicy zostaną w upadającym szpitalu bez pomocy !!!! 15:00, 06.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Taka prawdaTaka prawda

21 4

PISs zapewnia tylko zasiłki patologii i kasę księżom, normalnych ludzi ma w dupie 17:24, 06.09.2021


do taka prawdado taka prawda

4 3

Skoro "PISs zapewnia tylko zasiłki patologii" tzn;że wszyscy POpaprańcy i lewaki pobierający zasiłki są patologią. 20:18, 06.09.2021


gdzie oni są?gdzie oni są?

40 16

Marszałek województwa przyjeżdża do Włocławka dyskutować o jednej z najważniejszych dla Włocławian sprawie - ochronie ich zdrowia. Dlaczego wszędzie brakuje stanowiska prezydenta Wojtkowskiego w tej sprawie? To jedna z kluczowych spraw, aby osoba formalnie i praktycznie sprawująca władzę w mieście bardzo dokładnie opisała swój punkt widzenia, rzetelnie go uzasadniając.
Zatem zapytam wprost - gdzie jest prezydent Włocławka Marek Wojtkowski, gdzie jest Domicela Kopaczewska? 15:19, 06.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

14 1

Politycy są zbyt zajęcie robieniem wałków, maszerowaniem za gender albo wspieraniem patologii w zależności od partii, albo w sumie jednym i drugim,, sama patologia 17:23, 06.09.2021


??

1 0

Może na degustacji ? 20:57, 06.09.2021


XyzXyz

17 12

Gdzie oni są?…….schowali się po różnych mrocznych instytucjach… 15:30, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xzzyy 2xzzyy 2

1 0

przeciez oni sa z po tak jak colbecki i dlatego nie chca sie mu sprzeciwiac a gdzie jest kukucki 12:28, 07.09.2021


aaaaaa

13 19

Problem od 2005 r. - kiedy zaczęlo się zwijanie szpitala !!!! co zrobiono nic !!! i nic nie zrobią , 15:58, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miki3Miki3

16 23

Pani dyrektor szpitala zamyka odzialy a opiece na urnologi od udaru po prostu masakra 16:04, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NickNick

20 6

Przyjdź tam pracować, to będzie personel pajacu 17:22, 06.09.2021


PielPiel

22 20

5 lat temu chciałam zatrudnić się w szpitalu we Włocławku na etat jako pielęgniarka i uwaga uwaga kraina mlekiem i miodem płynąca i nie mieli nigdzie wolnego miejsca, dla przykładu każda inna tego typu placówka miała masę wolnych etatów dla pielęgniarek. Może szpital nie chce zatrudniać tyle osób, wolą mieć wolne etaty ... 16:31, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AmiAmi

12 6

I co, to też wina obecnej dyrektor ?? 18:40, 06.09.2021


sdfasfasdfasfa

17 26

Koniec końcem to partia rządząca w głównej mierze odpowiada za to w jakiej kondycji znajduje się obecnie służba zdrowia w Polsce. Za PO było już krucho a PiS dochodząc do władzy nie poczyniło żadnych ruchów żeby było lepiej. Zawsze czytając takie artykuły zadaję sobie pytanie na co idą te wszystkie składki zdrowotne, które człowiek czy choruje czy nie i tak musi płacić. Do tych, którzy za bardzo we władzy się zagalopowali przypominam, że szpital to nie biznes ani placówka do toczenia politycznych gierek i wojen tylko coś co powinno służyć nam wszystkim a pracownicy tam pracujący powinni zarabiać adekwatnie do ciężkiej pracy jaką wykonują i móc pracować w godnych nieupolitycznionych warunkach. 16:59, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocloveWłoclove

29 10

Ten "pseudoportal" widać żyje z taniej sensacji nie mając żadnego pojęcia o pracy w szpitalu ani o jego problemach, podobnie jak politycy idioci, którzy drą ryja, żeby tylko utrzymać się przy korycie.

Prawda jest taka, że nie ma wystarczająco lekarzy, gdzie w całej Polsce zamykają oddziały bo pan doktor jeden z drugim wolą pić kawę i bawić się w teleporady zamiast wziąć się do pracy w szpitalu.

Politycy krzyczą "konflikt z dyrekcją" ale każdy kto spędził tutaj chociaż jeden dzień wie, że konflikt z dyrekcją mają tylko ci, którzy chcą ciągnąć kasę bez końca, reszta sobie po prostu pracuje i dyrekcji nawet na oczy nie widzi - ale to oczywiście nie interesuje takich "dziennikarzy", którzy niczym kretyni na YouTube tylko czekają na tanią sensację.

A do wszystkich innych, jeżeli chcecie pomóc to przyjdźcie do szpitala i zaoferujcie rozwiązanie - żaden z was pajaców nie sprawi, że pojawią się nowi lekarze, bo tych nie ma, a ci co są na myśl o pracy i zaangażowaniu odchodzą grzać dupę w poz, oczywiście poza nielicznymi wyjątkami, którym to należy się pełen szacunek.

Wieć szanowni "politycy" weźcie się za uczciwą pracę bo chwilowo strzępicie ryje i tylko szkodzicie szpitalowi. 17:19, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SzpitalnikSzpitalnik

6 0

Twój komentarz jest tylko częściowo słuszny. Lekarze CHCĄ w szpitalu pracować i wielu robi to z oddaniem. Znam takich w tym szpitalu! Problem jest raczej kierownictwo szpitala, z którym raczej trudno się dogadać. Nie piszę tego z chmur, ale z faktów, z którymi się zetknąłem. Wielu lekarzy, jeżeli odchodzi ze szpitala, to nie z powodu braku pieniędzy, ale z powodu trudnych relacji z kierownictwem szpitala. 20:27, 06.09.2021


Zawiślok.Zawiślok.

23 24

Nagle rezgnuje 30 lekarzy i dla Pana Całbackiego nic się nie dzieje jednak się dzieje i mnie jako mieszkańca to niepokoi. Tak naprawdę to nie pierwszy raz kiedy województwo ma Włocławek w .upie, to co się dna przenieść do Torunia, a resztę zniszczyć. 17:24, 06.09.2021

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Wiem jak jestWiem jak jest

28 8

Nie nagle i nie 30 pajacu, jak potrafisz czerpać informacje tylko z taniego badziewia w internecie to się nie wypowiadaj. 17:25, 06.09.2021


Zawiślok.Zawiślok.

7 21

Nie jestem pajacem tylko piszę o naszym szpitalu, piszę o 30 lekarzach, którzy odeszli ze szpitala no i jeden zwolniony przez dyrektor. Potem się nie dziw że leczą nas nie wiadomo kto bo niema ludzi. 17:56, 06.09.2021


Wiem jak jestWiem jak jest

18 8

Dobra cofam to, nie jesteś pajacem tylko idiotą, który nic o niczym nie wie ale wypisuje od rzeczy siedząc pewnie w jakieś sutenerze i licząc na podsycanie taniej sensacji. W sumie z tego opisu wynika, że możesz być też politykiem, tak czy inaczej weź się za uczciwą robotę. 18:15, 06.09.2021


Zawiślok.Zawiślok.

3 14

Nie podsycam sytłacji bo nie mam z tego nic, a na jeżeli mi zarzucasz stroniczość co do uwielbienia PIS, to się mylisz grubo bo nie jestem za nimi, a z tego względu że przez nich życie jest za drogie i będzie droższe. Zrozumiesz że we Włocławku szpital jest potrzebny i te najważniejsze odziały znikają do Torunia, tam się opłaca pracować lekarzom, też znaleziono na obasadę odziałów lekarzy i pielęgniarki ale we Włocławku nie opłaca się? Chirurgia, Nerologia jest potrzebna we Włocławku przybywa samochodów, mamy zakłady chemiczne, tereny rolnicze gdzie niestety ale będzie dochodzić do wypadków, a w takich wypadkach liczy się czas od mostu we Włocławku do Toruńskiego mostu jest równe 57 km. Taka sama sytłacja jest z powiadamieniem 112 z chamstwem jakim się tam spotykam to są Twoje zdanie o mnie komplementy, dlatego do kiedy nie przywróci się jak było przed zmianą będę miał bardzo złe zdanie. 18:35, 06.09.2021


MaszkaMaszka

16 3

Poproś tych swoich polityków o listę owych 30...ciekawe czy ktokolwiek sprawdził co wygaduje Korecki nie mający zielonego pojęcia o czym mówi, bo ja nie słucham głąbów tylko wiem(!), że to nieprawda. 18:45, 06.09.2021


Z faktami nie wygrasZ faktami nie wygras

16 3

30 lekarzy rezygnuje....co za idiota takie brednie opowiada. Wszyscy Ci kretyni, którzy ujadają, żeby się stołka trzymać powinni spędzić jeden dzień w szpitalu, wtedy skończyłyby się puste wystąpienia i ranie na emocjach motłochu.

Prawda jest jedna, tych lekarzy brakuje, ale jak ktoś się zastanawia dlaczego to odpowiadam, bo w szpitalu jest dyżur pełen pracy, a na POZ albo w prywatnym gabinecie pije się kawę za kilka stów na godzinę, ot macie odpowiedź, starczy zrobić kółko po naszym pięknym mieście żeby zobaczyć jak to z jednej strony brak lekarzy a z drugiej jakoś przybywa prywatnych gabinetów... 19:00, 06.09.2021


Zawiślok.Zawiślok.

1 0

Fakty są takie że jednak coś się dzieje bo DD Włocławek nie piszę po raz pierwszy o szpitalu. Jak jest tak dobrze to proszę o porównanie ile odziałów zostało w Rypinie, Lipnie, Radziajów, Aleksandrów Kujawski? PS, tak do poprzednich wpisów, nikt nie zniszczył Polski jak to robi PO-PIS, tego burdelu nie da się ogarnąć bo doprowadzili Polskę na skraj anarchi. 06:37, 07.09.2021


ApelApel

22 22

Proponuję sprawdzić kompetencje p.dyrektor.Panujący nepotyzm. Atmosferę panującą w szpitalu. Może jakaś anonimowa ankieta by pomogła ? Zróbcie coś !!! Strach tu mieszkać mając świadomość braku opieki medycznej w nagłych przypadkach !!! 17:31, 06.09.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PrawdomównyPrawdomówny

25 4

Proponuje przyjrzeć się spółkom Skarbu Państwa, tam rządząca patologia powpychała swoich głąbów bez kompetencji, cieszcie się, że nasz szpital jest tak kierowany bo może być dużo gorzej z jakimś oszołomem z PISs u steru, a do tego właśnie dążą polityczni popaprańcy. 17:44, 06.09.2021


I co?I co?

6 6

Wystarczy zapytać...i tu się zdziwisz. Bo to mega kompetentny dyrektor, uprzejmy, uśmiechnięty i dlatego trzeba go zniszczyć dur..mi oszczerstwami. Bo co? Bo kobieta? Bo nie stosuje tych samych metod kłamstwa? Bo nie toleruje głupoty, bylejakosci? Bo prawda iejednego medyka w oczy kole, co? A gdzie poz? Gdzie porafnie? A co to, szpital to jedyny ośrodek zdrowia?? 19:17, 06.09.2021


Fuck politicsFuck politics

6 0

Polityk to jest jak zaraza l, która skacze z jednego organizmu na drugi i stara się wyciągnąć ile się da siejąc spustoszenie po drodze, co zresztą gołym okiem widać słuchając tych "inteligentów", muszę sobie założyć folie na tv bo mam opluty jak ich widzę. 19:37, 06.09.2021


ZapamiętaćZapamiętać

18 20

ZAPAMIĘTAĆ we WŁOCŁAWKU rządzi PO i cieszcie się ze jeszcze tego szpitala nie zamknęli , jak zaczną rządzić w Polsce to tylko 130 szpitali będzie funkcjonować w Polsce - już GRODZKI ogłosił w programie PO na Kampusie - Lagrze sponsorowanym przez NIEMCY 18:47, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZapamiętaćZapamiętać

12 18

ZAPAMIĘTAĆ we WŁOCŁAWKU rządzi PO i cieszcie się ze jeszcze tego szpitala nie zamknęli , jak zaczną rządzić w Polsce to tylko 130 szpitali będzie funkcjonować w Polsce - już GRODZKI ogłosił w programie PO na Kampusie - Lagrze sponsorowanym przez NIEMCY 18:47, 06.09.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WłocloveWłoclove

17 6

Posrane łby z PISs zamienią szpitale na kościoły, wiadomo, że najlepiej leczyć czarami 18:55, 06.09.2021


MikserMikser

7 1

...wodą święconą... 19:22, 06.09.2021


MikserMikser

7 1

...wodą święconą... 19:22, 06.09.2021


MandragoraMandragora

21 1

Czy ktoś z Was sprawdził te sensacje polityków? Jutro rada, przyjdę posłuchać co mają do powiedzenia poza hasłem "ludzie mówią"...mamy genialnych polityków, którzy na plotkach, mitomsnii i kłamstwach byłego już szefa ortopedii opierają swoje "sprawdzone" informacje. (i całe szczęście, bo ileż można słuchać o jego cotygodniowych wylotach do Emiratów, Pekinu, czy innego Londynu na osobiste prośby koronowanych głów...a, no i informuję, że żadnym profesorem ani nawet doktorem nauk medycznych nie jest...) Czy naprawdę nikt nie widzi co się dzieje w kraju? Kolejne ekipy rzadzące miały za nic wyczerpujące się zasoby kadrowe, a teraz co, skąd lekarzy? Może z Marsa lub Wenus? Jestescie OKŁAMYWANI bo blisko wybory i nie ma to jak zgnoić szpital, bo to się zawsze dobrze w społeczeństwie roznosi. Budują sobie nasi politycy potencjał na naszych emocjach, które karmią kłamstwem...a co niektórzy łykają jak pelikany. *%#)!& narodem łatwiej manipulować. Nie dajmy się wciągać w grę polityczną!!! 18:55, 06.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WłocloveWłoclove

17 1

Polityczne pijawki tylko liczą na gry żeby zaistnieć dzięki konfliktom, bo gdyby nie polityka to mogliby co najwyżej robić za ministranta na pół etatu.

A pomysłów na pomoc szpitalowi nie ma, chyba że ktoś potrafi wyczarować lekarza. 19:02, 06.09.2021


IksIks

8 0

...nie podpowiadaj, bo jutro "abra kadabra" usłyszymy... 19:10, 06.09.2021


NicJużNieWiemNicJużNieWiem

19 3

Mandragora...strzał w 10! Manipulują nami, bo 1. ŻADNEGO KONFLIKTU NIE MA!
2. Łaził taki i opowiadał jak to ściagnie tu mnóstwo lekarzy, oczywiście swoich "serdecznych przyjaciół" i co? Zacytuję za klasykiem "gdzie są moi przyjaciele..."
3. Lekarzy na neurologii nie ma w Grudziądzu, Toruniu i Bydgoszczy też...pytanie gdzie walnie teraz...
4. Geniusz szpitali powiatowych: trzepać planowki, a co nie pasuje do nas na SOR...urazy, wypadki i wpadki...bo oni soru nie mają i nie muszą!
5. Byloby miło gdyby wreszcie sor traktować jak S O R, a nie przychodzić z gł...tami i uzyskiwać, że trzeba czekać, bo "jakaś tam" kraksa była 2 złotych 5 rannych, a mój katar czeka...no co za szpital!!!
Ludzie, przestańcie słuchać ludzi, którzy za szlaban kroku nie zrobili, bo portkami trzęsą przed wreszcie merytorycznym i ROZMAWIAJĄCYM z nami dyrektorem. 19:08, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ŁazikŁazik

2 0

16 tys. zł za szczepienia i się klakieruje. 21:46, 06.09.2021


DLACZEGO?DLACZEGO?

13 6

A niedawno był to naprawdę dobry szpital ze świetnymi fachowcami. DLACZEGO? 19:09, 06.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MojamojaMojamoja

16 2

A skąd info, że nie jest? Bo Kowal powiedział? Człowieku, przejrzyj na oczy, zobacz jak ginie ród lekarzy w kraju, w którym za free żyją darmozjady...będące najlepszym elektoratem. 19:12, 06.09.2021


WlocekWlocek

13 0

Nadal jest, tylko zostali tam ci, którym się chce pracować, reszta leży dupą do góry w POZ, bo tam pracujesz jak polityk, nic nie robisz a kasa leci. 19:12, 06.09.2021


re Pielre Piel

10 9

Ja krótko pracowałam w tym upartyjnionym szpitalu , ale i tak za długo .Bo w pracy gdzie z nadania partyjnych du...ków zatrudnia się od sprzątaczki do ordynatora nie da się długo wytrzymać . Nieważne medyczne wykształcenie , nieważna praktyka , ważne byś miał za plecami jakiegoś partyjnego nieroba bez pojęcia o medycynie , ale ze znajomościami u marszałka . Niech ktoś to powie marszałkowi wreszcie . 19:16, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MovarMovar

8 1

...a kto to niby z takiego partyjnego nadania?? Jaknarazie jeden taki wyleciał i nagle panika w szeregach wszystkich partii...hahaha 19:19, 06.09.2021


Lek32Lek32

11 7

Potwierdzam...konflikt to wymysł polityków, żebyście zapamiętali ich nazwiska przy skreślaniu kratek... 19:21, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Smpatyk POSmpatyk PO

8 10

Program PO - GRODZKI już zapowiedział że tylko 130 szpitali pozostanie w całym Kraju a prawie 800 szpitali do likwidacji , a szpital we Włocławku no cóż jak sympatycy PO rozumiemy że trzeba będzie zlikwidować 19:23, 06.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MikelMikel

7 3

Zaktualizuj plotki, MZ wycofał się z takiej narracji i nie będzie likwidacji szpitalu, więc po kiego głu...y piszesz i się nakręcasz starymi info?? I teraz bez argumentu "Grodzkiego" co wymyślisz?? 19:28, 06.09.2021


do Mikeldo Mikel

6 3

Nie wprowadzaj w błąd - nikt z PO się z tego programu wycofał a jeszcze potwierdził w TV że będzie tylko 130 szpitali w Polsce wg standardów duńskich 20:23, 06.09.2021


NickCoV19NickCoV19

8 7

...ciekawe komu bardziej leży dobro szpitala, pieniaczom tarzającym szpital w głanie bo to medialne, czy dyrektorce, która ze świniami publicznie boksować się nie zamierza...ale syf wylewają ci wasi politycy na ten szpital, którego dobro tak bardzo wszystkim leży na sercu...HIPOKRYCI...no cóż, jak od 10 lat nadal będę na dyżur zasuwać ze znienawidzonego przez Was Torunia 19:34, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

No nie wierzęNo nie wierzę

5 1

Politycy tak mają że wychodzą przed ludzi i *%#)!& od rzeczy, w innych cywilizowanych krajach dostają kredki i całodobowa opiekę w jakimś państwowym ośrodku, którym sobie krzywdy nie zrobią, a w Polsce naprawdę są ludzie, którzy biorą ich na poważnie, boże... 19:40, 06.09.2021


IdealiściIdealiści

7 2

Zgadza się...tu praca tylko dla ludzi o mocnych nerwach, bo hejt, bo głano, bo polityka...strach się bać co by było gdyby dotarło do zakutych łbów, że pół kadry szpitala nie jest z okolic i ZAWSZE TAK BYŁO!!! nie przeżyli by tego... 19:36, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PielPiel

9 3

I tak i nie. Braki kadrowe były już wtedy a w ostatnim czasie nic się nie zmieniło w kwestii zatrudnia nowych osób bądź poprawy warunków pracy tych którzy byli. Takie problemy nie są skutkiem pandemii jak to jest tłumaczone, to są lata zaniedbań.Kadra medyczna w szpitalu jest też grupą osób dzięki której szpital pozyskuje środki finansowe np. na poprawę warunków pobytu pacjentów na oddziałach 19:37, 06.09.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

I ja też...I ja też...

5 5

Wreszcie głos rozsądku. Ino, że kasa którą płaci szpitalowi nfz na waciki nie wystarcza. Trzeba tęgiej głowy, żeby taką kasę jaką mamy tu wpakowaną zdobyć. A dyrektor jak dyrektor...nie wyczaruje...a dno zapaści kadrowej w kraju jeszcze nie widoczne. Dlatego musimy my dbać o dobry wizerunek szpitala, o to, żeby nam politycy go nie opluwali. Nie wiem jak Ty, ale mnie się nie chce do Lipna czy innego Radziejowa do roboty jeździć, a gnojki mi miejsce pracy obsmarowują. Niech spadają do siebie z tym synem! 19:46, 06.09.2021


MikołMikoł

5 3

...przecież nikt nie mówił, że to tylko covid...ale gdy trombi się, że tak było jest i będzie jeszcze długo to jakoś nikt tego nie słucha...a to jedyny dyr, który jest z nami na dobre i złe... 19:48, 06.09.2021


MikołMikoł

2 4

...przecież nikt nie mówił, że to tylko covid...ale gdy trombi się, że tak było jest i będzie jeszcze długo to jakoś nikt tego nie słucha...a to jedyny dyr, który jest z nami na dobre i złe... 19:48, 06.09.2021


rere

8 1

W Bydgoszczy jest szpital w Gdańsku, Łodzi no może PO chociaż zostawia w Toruniu 20:27, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahahaHahaha

3 1

Hahaha...poplujcie sobie jeszcze więcej na ten wasz szpital, z pewnością przyciągnie to tłumy kadry medycznej...sami go sobie zamknięcie, a my szpitale powiatowe zgarniemy resztki hahaha!!! 20:49, 06.09.2021


deretderet

12 4

pani Dyrektor wykonuje zadanie przeprowadzenia jak największej liczby oddziałów do Torunia pewnie zgodnie z wolą Marszałka, a więc jak by miał mieć On złe zdaniem o Niej. 20:34, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IksinskiIksinski

2 1

A neurologia to niby do jakiego Torunia idzie, skoro tam już od 3 miesięcy zamknięta??? Co Ty za głu...y opowiadasz. Chir dziec w Toronto też ledwo zipie...rozumiem, że w takim razie prezes Lipna i Aleksandrowa i dyr Rypina przeprowadzają swoje oddziały do Włocławka?, bo tam ani pediatrii, szczątki lub wcale gin-poł...a zapytam, czyją wolę oni realizują?? Proszę , nie zasilaj szeregów tych, którzy dają sobie głupoty wmówić... 20:44, 06.09.2021


re Movarre Movar

8 2

Kpisz czy o droge pytasz -zapytaj pani dyrektor kogo ma w rodzinie . 20:41, 06.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

No kogo?No kogo?

2 0

No.kogo? 20:45, 06.09.2021


No kogo?No kogo?

2 0

No.kogo? 20:45, 06.09.2021


UbolewajkaUbolewajka

8 2

Biedny ten nasz Włocławek, aż tak się tu nic nie dzieje, że trzeba samemu sztuczne afery rozkręcać...nasza polityka upadła poniżej brodzika...oj zapamiętam to do wyborów, oj zapamiętam... 20:52, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jajakobyly Jajakobyly

9 1

Szkoda ze radni a zwłaszcza Zarząd Miasta nic nie robil w czasie pandemii. Niech pokażą ile kasy wsparcia dali na pomoc personelowi szpitala. To między innymi Covid dobił szpital i jego personel a zwłaszcza lekarzy którzy w 100 % przechorowali Covid 19 . To co się działo w tym czasie ogromny stres i przemęczenie wykończyły oddziały z pierwszej lini Covida. Niech radni przejmą szpital zabiorą go sejmikowi bo on go faktycznie wykańcza od wielu lat. Niech Marszałek pokaże w liczbach ile dał na szpital w ostatnich czasach i dlaczego on jest w tak fatalnym stanie technicznym. Stary budynek obok którego chcą pobudować nowe serce szpitala wola o pomstę do nieba. Druga sprawa to finansowanie świadczeń medycznych z których są pieniądze na pensję personelu. Nie ma świadczeń wysokospecjalistycznych marna diagnostyka nie daje pieniędzy więc z czego płacić. Covid dawał ryczałtową stawkę ale to się skończyło. NFZ ma nadwyżki pieniędzy bo gospodarka dzięki rządowi się rozwija mamy duży wzrost PKB firmy zarabiają płacą składkę zdrowotna ale NFZ nie może więcej płacić temu szpitalowi bo za co operacje wyrostka, założenie cewnika do pęcherza zwykły poród zapalenie gardła itp małe procedurki medyczne. Tramat jest blisko. 20:57, 06.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

re re

5 1

Kto powinien zarzadzać szpitalem ? Partyjniak z nadania po kursach ? Czy może specjalista znający specyfikę zakładów medycznych z wieloletnią praktyką ? Praktyka pokazuje , że tam gdzie rządzą szpitalami partyjniacy z nadania finał jest tragiczny - szpitale bankrutują !!! 21:04, 06.09.2021


JaJa

2 0

Do re. Zobacz kto rządzi POZ - etami we Włocławku w zakładzie, spółce miasta. 21:49, 06.09.2021


setaseta

8 12

Borowiak....kto to jest Borowiak?
Tej Pani już niedługo podziękujemy.
Bedzie siedzieć!
21:09, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

estaesestaes

0 1

borowiak to nawet nie byla na mszy a katedrze za solidarnosc ona jak zwykle klamie na mszy byli z pis ale nawet nie przyjmowali komuni sw za solidarnosc tylko siedzieli w pierwszym rzedzie na pokaz szczegolnie ten byly komuch debczynski to klamie i nawet w sprawie szpitala 12:33, 07.09.2021


do redo re

17 3

Co by nie powiedzieć to jest szpital zarządzany przez PO , coś tak jak oczyszczalnia SZAJKA w Warszawie też jest zarządzana przez PO 21:29, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szczur szpitalnySzczur szpitalny

16 5

Niech radni wezmą Marszałka do szpitala
nie pogaduszki przy wodzie z Wieńca Zdroju. Niech pokażą windy szpitalne syfilis w piwnicach, magazyny, szatnie personelu, kuchnie diagnostykę w piwnicach w zaduchu i smrodzie laboratorium i pracownie bakteriologii przychodnie specjalistyczne w piwnicach. I nich pójdą na ginekologię i SOR powąchać kloacznego smrodu z przyległego szamba bo cześć szpitala w XXI wieku jest jeszcze podłączona do szamba. Nie dziwota że nikt o zdrowych zmysłach nie chce się tu leczyć jak ma wybór. 21:59, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DfsDfs

12 2

W Bydgoszczy czy w Toruniu albo Inowrocławiu w każdym szpitalu jest ankieta z zadowolenia pacjenta,ale we Włocławku jak zwykle nie ma nic.No bo po co? Żeby brudy wyciągać. A pani dyrektor bardzo niemiła osoba,zawsze twierdzi że w szpitalu nie ma żadnych problemów.Nie ważne że starsi ludzie umierają bez bliskich, albo że nie ma fachowej opieki dla dzieci typu chirurg dziecięcy,kardiolog czy neurolog już o alergologia nie wspomnę.lekarze na pediatri to nie potrafią odróżnić kołki od nietolerancji pokarmowej. 22:03, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PoprawaPoprawa

3 2

Nie ma dziecięcego kardiologa,endokrynologa,neurologa dziecięcego , diabetologa, w sierpniu zlikwidowano Oddział Dziecięcy to specjaliści odeszli.Został Oddział izolacyjny dziecięcy ,ten w którym leczone są biegunki i choroby zakażne u dzieci.Chirurgia dziecięca została zawieszona i zlikwidowana rok temu. 23:16, 06.09.2021


Włoclawska Włoclawska

16 4

Panie Marszałku ja dyr Welka taka wspaniała to Pan ja weźmie na dyrektora szpitala w Toruniu 22:32, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gloszglowygloszglowy

13 3

Wystarczającym powodem dla Pana Marszałka jest brak zaufania wyrażony głosem mieszkańców Włocławka (pacjentów tego "Specjalistycznego" Szpitala) . 22:46, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PROGRAM POPROGRAM PO

9 5

W Polsce tylko będzie 130 SZPITALI - wyjawił T GRODZKI na lagrze - kampusie sponsorowanym przez Niemcy 22:52, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

5 1

decyzja zapadła 23:01, 06.09.2021


re PRODRAM POre PRODRAM PO

7 4

NItras wyjawił że na niemieckim lagrze-kampusie zapadła decyzja że opiłują też kościoły czyli będą likwidować kościoły 23:00, 06.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re PRODRAM POre PRODRAM PO

8 4

NItras wyjawił że na niemieckim lagrze-kampusie zapadła decyzja że opiłują też kościoły czyli będą likwidować kościoły 23:00, 06.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WlocloveWloclove

5 8

Dzięki Bogu, bo już patrzeć na tą czarną zaraze nie mogę 06:06, 07.09.2021


$$$$$$$$$$$$

7 1

A może Pan marszałek odwiedzi dziś przychodnię okulistyczną w tym włocławskim szpitalu ? Tylko niech weźmie kogoś silnego do przepychania się przez tłum pacjentów bo poczekalnia pęka zazwyczaj w szwach ? Czy za taką poniżającą opiekę płacimy przez całe lata składki na NFZ i podatki na pensję pana marszałka ? 08:54, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Banda777Banda777

2 3

Banda kasa idzie na remonty ,nowe oddziały a co do podejścia i leczenia to Żenada.
To za komuny już lepiej traktowano pacjentów w szpitalach!!
Tylko teraz bez łapówki i znajomości to tylko pacjenta czeka wózek albo kalectwo...😭😭💩💩
Zaorać i super galerie z pseudo szpitala zrobić .. A niby lekarzyków i ważniejsze pielęgniareczki na ochroniarzy i pożądkowych zatrudnić bo to ich miejsce jest..
Banda banda banda 😡😡😡
09:49, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SZKODA...SZKODA...

8 1

Szkoda szczególnie oddziału dziecięcego. Byli tam świetni fachowcy! 10:27, 07.09.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tak.Tak.

1 2

Pełna zgoda. 10:31, 07.09.2021


yes!yes!

3 2

O TAK! 11:41, 07.09.2021


echhechh

2 0

Kto z miejscowych radnych porównał i zapytał o środki na ochronę zdrowia pana marszałka w poszczególnych miastach kuj pom i jak to wyglada z Włocławkiem? 13:44, 07.09.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lekarz ze szpitalalekarz ze szpitala

1 4

do bandy 777 traw na SOR a co pierwsze Ci zrobię to utnę jaja jeśli je masz zasrany kujawiaku 15:40, 07.09.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JAJOGŁOWYJAJOGŁOWY

2 0

PODCHODZI MI TO POD SADYSTĘ A NIE LEKARZA XD 16:15, 07.09.2021


0%