Zamknij

Nie chcą wytwórni asfaltu, przyszli do ratusza. Rozśmieszyła ich prośba prezydenta

 15:15, 13.07.2022 Aktualizacja: 17:29, 13.07.2022
Skomentuj Fot. DD. Fot. DD.

W ratuszu przy Zielonym Rynku w środę (13.07) z inicjatywy prezydenta Marka Wojtkowskiego protestujący przeciwko budowie przy ul. Płockiej, w pobliżu rozbudowanej przystani na Wiśle, asfaltowni spotkali się z właścicielem firmy, która ją stawia.

Spotkanie w ratuszu trwało niecałą godzinę. Urzędnicy nie wpuścili na nie mediów. Prezydent Marek Wojtkowski stwierdził, że protestowi niepotrzebny jest rozgłos w mediach. - Nie zależy mi na spektaklach medialnych - tłumaczył prezydent Włocławka protestującym. W reakcji jeden z protestujących na żywo transmitował całe spotkanie z inwestorem i prezydentem w internecie. 

[WIDEO]2670[/WIDEO]

Przyszło około dwudziestu protestujących, wśród nich nie tylko najbliżsi sąsiedzi planowanej wytwórni, ale też przedstawiciele bloków przy Płockiej i prezes pobliskich ogródków działkowych. Stawili się w urzędzie już po godz. 9 tłumacząc, że dotarły do nich informacje, że urzędnicy mogą rozpocząć spotkanie wcześniej. 

Inwestora reprezentował prezes firmy Marcin Molewski. Opuścił spotkanie po około 25 minutach. Nie rozmawiał z mediami. 

Z wielką przykrością patrzę na to, że komuś nagle zależy, żeby zahamować inwestycję

- My jako miasto zrobiliśmy wszystko, co potrzeba. Plan zagospodarowania przestrzennego dopuszcza prowadzenie tego typu działalności gospodarczej. Rozumiejąc jednak państwa obawy postanowiliśmy się spotkać z państwem w urzędzie, żeby nie było żadnych podtekstów  - zaczął spotkanie prezydent Wojtkowski

Architekt miejski Jolanta Stańczak-Bromirska kolejny raz (robiła to już na ostatniej sesji rady miejskiej) wyjaśniała, jaka była rola miasta w wydaniu pozwolenia na budowę. 

- Każde pozwolenie na budowę procedujemy w ten sam sposób. Bez względu na to, czy kogoś lubimy, czy nie lubimy, czy nam się podoba inwestycja, czy nie, to nie możemy zajmować żadnego naszego osobistego stanowiska -  tłumaczyła protestującym Stańczak-Bromirska. 

Protestujący po raz pierwszy mieli okazję wysłuchać argumentów inwestora, czyli prezesa firmy MCC

- Państwo powinniście najpierw zapoznać się z technologią produkcji, zanim ktoś rzuca jakimiś słowami, które nie mają pokrycia w stanie rzeczywistym i prawnym - mówił do protestujących Marcin Molewski.

- Z wielką przykrością patrzę na to, że komuś nagle zależy, żeby zahamować inwestycję, która w mojej ocenie nikomu nie szkodzi, a tylko przysłuży się mieszkańcom tego miasta - kontynuował prezes MCC. - Tu nie będzie produkcji asfaltu. To jest otaczarnia mas. To nie jest uciążliwe ani pod kątem zapachu, ani pyłu - zapewniał. - Zapraszam na Nową Wieś, tam w centrum sypialni jest wytwórnia - stwierdził.  

- Prawo stoi za panem, ale sprawiedliwość społeczna jest po stronie mieszkańcówJest to ewidentnie konflikt interesów między interesem przedsiębiorcy, a kwestią spokoju, zdrowia mieszkańców - mówił do Marcina Molewskiego obecny na spotkaniu miejski radny PiS Janusz Dębczyński.

- Czy pan może złożyć deklarację, że się wycofa, zaniecha tej produkcji? - pytał Molewskiego Dębczyński. 

- Zainwestowałem ileś milionów w instalację. Chyba nie sądzicie państwo, że ją oddam na złom - odpowiedział prezes MCC. - Wszystkie fundamenty są przygotowane, to jest tylko kwestia zamontowania instalacji - poinformował. 

- Jeśli państwo macie coś to zaproponowania, to ja z chęcią mogę to wybudować gdzieś indziej, tylko kto te koszty pokryje? - pytał Marcin Molewski.

- Urząd miasta - odpowiedzieli chórem protestujący.  

Prezydent Włocławka: Będzie ekspertyza

Spotkanie skończyło się informacją prezydenta, że ratusz sprawdzi, czy może zamówić ekspertyzę, która oceni, jak inwestycja MCC będzie oddziaływała na otoczenie. 

Radny Janusz Dębczyński ostrzegał Marka Wojtkowskiego, że "TVP czeka na sygnał od niego, czy zrobić audycję na całą Polskę" na temat budowy we Włocławku asfaltowni.  

- Jeśli mogę o coś prosić - żadnych akcji medialnych - zareagował na słowa Dębczyńskiego prezydent Włocławka. Na co protestujący zaczęli się głośno śmiać. 

- Jeśli nam zależy na promocji mariny, szukajmy rozwiązania - apelował Marek Wojtkowski. 

Radny Dębczyński dopytywał czy ekspertyza "to nie gra na zwłokę". Prezydent zapewnił, że nie. - Jeśli pan składa taką deklarację w stosunku do mieszkańców, to ja tę telewizję wstrzymam - stwierdził radny PiS. 

[WIDEO]2669[/WIDEO]

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(65)

Fan POFan PO

53 14

Prawdziwa postawa kolegów z PO - Tusk może być dumny

15:28, 13.07.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

rere

9 4

PO nigdy nie liczyło się i nie liczy ze zdaniem społeczeństwa - Tusk powiedział jak wygracie wybory to se będziecie wszystko zmieniać, a na razie rządzi PO we Włocławku

21:48, 13.07.2022

Mistrz13 Mistrz13

2 10

Tak i tak powstanie firma tylko moje pytanie to tych co im przeszkadza niby ta firma a drogi ścieżki idt im już nie przeszkadzają przecież chyba z tego samego są drogi zrobione i to nawet płocka 🤣🤣🤣pozdrawiam

23:02, 13.07.2022

Do mistrz13Do mistrz13

4 1

Mistrzem intelektu to ty nie jesteś....

16:47, 14.07.2022

ani kroku wsteczani kroku wstecz

73 10

Wojtkowski ma pełne gacie, żeby mu przed układaniem list wyborczych nie narobić - nomen omen - smrodu. Będzie zwodził ludzi w każdy możliwy sposób, żeby tylko kierownictwo PO w Warszawie nie zwróciło na niego uwagi i nie zainteresowało się jego dotychczasowymi dokonaniami. Bo kiedy już to zrobią, to okaże się, że jego negatywny elektorat jest tak duży, że tych wyborach władzę we Włocławku PiS bierze z marszu. I Wojtkowski okaże się dla nich wewnętrznym zagrożeniem. A stawka tym razem jest zbyt duża, żeby odpuścić sobie nawet takie prowincjonalne miasta jak nasze. Tym bardziej, że na jego miejsce, w cieniu, już czyha kilku konkurentów z partii.
Diagnoza tego stanu rzeczy jest prosta - nikt już Wojtkowskiemu nie zaufa i on bardzo dobrze o tym wie.

15:39, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TitTit

5 2

Od kiedy nie chce wijtkowsji istnieć w mediach?

22:23, 13.07.2022

RexRex

29 14

Mącicielom i warchołom mówimy stanowcze nie !

15:55, 13.07.2022
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

rere

6 9

Tak trzymajmy i nie dajmy się szantażować malkontentom

16:54, 13.07.2022

xxxxxx

6 24

jakieś 8 lat temu OBYWATELE Z Płockiej protestowali gorąco przeciw zwiększeniu ilości kursów MPK na Rybnicę bez zwiekszenia na Łęg. Paranoja. Kilku posiadaczy komputerów zatruwają życie mieszkańcom miasta. Włoclawek Wschód zawsze był planowany jako dzielnica przemysłowa, dlatego dzialki byly tam znacznie tańsze. Ciekawe czy darmozjad b.sekretarz POP Dębczynski uświadamiał nabywców, zresztą świadomych, o niespodziankach związanych z lokalizacja ich domów. Panie Molewski, mam do Pana wiele pretensji o różne rzeczy, ale w tej sprawie stoję za Panem murem.

17:14, 13.07.2022

brawo brawo

3 5

Stop zaplutym karłom reakcji , syjonistom mówimy stanowcze ,,nie'' , precz z kułactwem ...

19:31, 13.07.2022

rere

2 3

wrogiej reakcji mówimy zdecydowane nie!

20:53, 13.07.2022

ddmarekplddmarekpl

74 5

"Nie zależy mi na spektaklach medialnych". Chyba sobie kpiny urządza. Jemu nie zależy? Największemu celebrycie w historii miasta? Takich ludzi jak on nie można za grosz darzyć szacunkiem.

15:58, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

precz z łysymprecz z łysym

70 11

Od razu dzwonić do TVP, a nie go ostrzegać. Niech wreszcie cały kraj się dowie jaki burdel zrobił w tym mieście razem ze swoją świtą.

16:02, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

18 12

Z cyklu "TVP na pasku PiS-u":

"TVP czeka na sygnał od niego, czy zrobić audycję na całą Polskę"
"Jeśli pan składa taką deklarację w stosunku do mieszkańców, to ja tę telewizję wstrzymam"

16:02, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolkol

61 4

Widzicie barany wyborcze jak głosowaliście na księcia z Lubrańca to tak macie,dobrze wam tak,zrobili z Włocławka Stan umysłu,układ zamknięty, a już na weekend wszyscy na romów,cała polska ma ubaw że cygany we Włocławku.Książę we Włocławku,Najman w oktagonie, Vega w kinie, Zenek na estradzie. Śmiejem, bawim się.

16:08, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qw_qw_

18 7

Ortografia na poziomie przedszkolaka. Gratulacje panno Sobczak. Norma utrzymana.

16:15, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElfElf

57 4

Zastanawiające jest jedno, Panie Wojtkowski twierdzi Pan, że wszystko jest ok., a jednak boi się Pan mediów, dlaczego?

16:18, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ffffff

4 0

bo niedługo będzie startował na p (osła)

14:36, 14.07.2022

Sympatyk POSympatyk PO

25 35

Nie ulegajmy bezkrytycznie PIS-owi. Będzie w mieście nie tylko nowa firma ale i powstaną miejsca przy.

16:24, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dodo

11 17

I tak trzymać

16:55, 13.07.2022

TttTtt

49 32

Rejon ulicy Płockiej to cześć przemysłowa Włocławka. To tu była produkcja włocławskiej ceramiki i porcelany, elewator zbożowy, zakłady meblowe(ul.Papieżka), ciepłownia Wschód, nieopodal Drumet i wreszcie elektrownia na stopniu wodnym. To, że podjęto kiedyś decyzję o powstaniu ogródków działkowych czy zabudowy wielorodzinnej to inna sprawa.
Decydując się na mieszkanie w tak mało atrakcyjnej (chyba NAJMNIEJ ATRAKCYJNEJ) części miasta, trzeba było się liczyć z tym, że mało jest prawdopodobne aby pachniało różami i że cisza będzie dzwonić w uszach.

16:24, 13.07.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

re re

9 19

Wsadź swoje filozofie w d... albo pocałuj w ..... Wojtkowskiego .

17:43, 13.07.2022

EraEra

9 3

Byla dzielnica przemysłowa masz rację. Teraz jest rekreacja i wypoczynek z ofertą również dla zielonych szkół. Przemysł upadł, a do utrzymania obiektów przy przystani dołożymy my podatnicy.Najwazniejsze,że firma będzie dochodowa .

21:55, 13.07.2022

do „era”do „era”

7 6

Padłem😂 dzielnica rekreacyjna!
To, że jest „kawałek mariny” nie sprawia, że mówimy o dzielnicy rekreacyjnej!
To tak jakby nazwać Krzywą Górę tuż przy Anwilu kurortem😂🤣😂🤣😂🤣

23:32, 13.07.2022

Partyjniak i lansPartyjniak i lans

44 12

"Z wielką przykrością patrzę na to, że komuś nagle zależy, żeby zahamować inwestycję
- My jako miasto zrobiliśmy wszystko, co potrzeba. Plan zagospodarowania przestrzennego dopuszcza prowadzenie tego typu działalności gospodarczej. Rozumiejąc jednak państwa obawy postanowiliśmy się spotkać z państwem w urzędzie, żeby nie było żadnych podtekstów - zaczął spotkanie prezydent Wojtkowski. "


Proszę przypomina zawsze że ten Pan zasiada na innych posadach. I to po podwyżce 8000zl nadal to robi! Dodatkowo posiada 3 zastępców, choć miasto obecnie ma poniżej 100 tysięcy. Liczy się tylko jego kariera, posady, uposażenia oczywiście partia i posady dla członków. Nie pilnuje gwarancji, nie ogarnia bieżących problemów miasta. To jest największy grabarz miasta. Ale na swoje wyjdzie za te lata będzie sama tylko emerytura to ponad 7000 zł dodatkowo...

16:44, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dla dobra miastaDla dobra miasta

46 11

Ni popuścić, nie ufać p - rezydentowi. Za to co zrobił z tym miastem musi trafić w polityczny niebyt. Koniecznie powiadomić telewizję, nagłośnić sprawę na cały kraj. Nie czekać bo on coś wymyśli żeby Was wykiwać. I piszę to ja, zacięty antypisowiec . To chyba o czymś świadczy.

16:45, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MisioMisio

42 2

Ale po co te protesty? To będzie najlepsza promocja mariny za jedyne 20 milionów, jedyna w Polsce w sąsiedztwie asfaltowni, tylko wypoczywać 🤣a gdzie jest pomysłodawca tej mariny, miejscowy bob budowniczy...

16:55, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dyzio Dyzio

20 1

Jak ktoś będzie miał dziurę w kadłubie, to asfaltem można załatać. Wiadro asfaltu za 50 dych dla użytkowników mariny.

17:30, 13.07.2022

Zapłakani Zapłakani

22 23

Trzeba było nie inwestować jakichkolwiek pieniędzy w mieszkania z widokiem linie wysokiego napięcia i elektrownię!
Przypomina mi się lament tych z najniżej położonej części Zawiśla, że co jakiś czas są podtapiani gdy Wisła wylewa.Oni mogli nie kupować działek budowlanych w zalewowych rejonach tak jak mieszkańcy ul. Płockiej nie musieli zamieszkać w tym rejonie.
PROSTE

16:59, 13.07.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

re re

9 7

Kolego wojtka daruj sobie swoje zboczone filozofie .

17:34, 13.07.2022

JaJa

5 3

Widać, żeś z blokowiska jesteś zazdrośniku

17:47, 13.07.2022

Do „ja”Do „ja”

7 6

Pudło! Nie zgadłeś! Z Michelina!🤗
Ale za działkę budowlaną płaciłem ok. 8 razy drożej/m2 niż na feralnym Zawiślu

18:12, 13.07.2022

Żartowniś Żartowniś

21 3

Milewski ty to o prawie to się nie wypowiadaj.

17:11, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

beatabeata

17 43

Zgadzam się z decyzją o powstaniu wytwórni mas bitumicznych. To będą nowe miejsca pracy dla włocławian. Lokalizacja na obrzeżach miasta też jest trafna. Przypuszczam, że gdyby lokalizacja była np. 10 km od Włocławka to byłby krzyk, że za daleko, że zła komunikacja itp.
Zawsze będą jacyś niezadowoleni!

17:12, 13.07.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mądralo Mądralo

22 8

Podaj adres to może pod twoimi oknami postawi się taką wytwórnię. Będziesz miała blisko i zaoszczędzisz na dojeździe.

17:26, 13.07.2022

posesjonatkaposesjonatka

17 5

To postaw ją sobie u siebie na posesji!

17:27, 13.07.2022

JaJa

18 2

Nowe miejsca pracy za miskę ryżu,

17:45, 13.07.2022

Czemu tak?Czemu tak?

40 7

Taki pięknie opalony Mareczek nie chce być bohaterem reportażu o asfaltowni przy basenie?
Mareczku dlaczego?

17:12, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

backback

5 21

Klasyczna, pełna treści wypowiedź pisiora.

17:15, 13.07.2022

Uległa B.M.W.Uległa B.M.W.

4 43

Wierzę prezydentowi, ufam, to sprawdzony włodarz dlatego oddam swój głos na III kadencję lub gdy będzie startował do Sejmu/Senatu/Parlamentu Europejskiego.

17:13, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanuszJanusz

19 2

Marek nie przesadzasz?

17:24, 13.07.2022

Gadżety z asfaltu Gadżety z asfaltu

33 4

Przecież taka asfaltownia przy marinie może być hitem. Wystarczy dodatkowa produkcja asfaltowych gadżetów, typu kotwica, koło sterowe, buty żeglarskie, koła ratunkowe.
Wszystko z napisami Włocławek, czy też MMC.
Nigdzie takich nie robią.

Jakby co, to pierwszy to wymyśliłem.

17:23, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EmuEmu

6 1

Proponuję zrobić konsultacje spoleczne w sprawie oplaty klimatycznej dla przyjezdnych na wypoczynek pod palmami w Marinie.

22:15, 13.07.2022

spadaj spadaj

32 9

Niech sobie burak postawi pod oknami własnego domu .Dobrze gada , dać nierobowi następne 8 tys. .

17:23, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

turystaKsysioturystaKsysio

38 5

Marina z widokiem na śmierdząca, hałaśliwą i pylącą wytwórnie mas bitumicznych, mhmmm.... super sprawa

17:31, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

interesy interesy

32 6

,,Wojtkowski stwierdził, że protestowi niepotrzebny jest rozgłos w mediach.'' Wręcz przeciwnie interesy Wojtkowskiego i Molewskiego trzeba w mediach nagłaśniać , jeszcze tylko tego się boją !!!! Zobaczcie co zrobili ze stara halą i basenem .
Nie dajcie się oszukać obiecankami , ten człowiek to urodzony obiecywacz , on wszytko obieca tak jak nakłamał w kampanii wyborczej a potem wywinie kota ogonem .
Już raz nie udzielił Wam głosu na przystani i będzie tak konsekwentnie wami manipulował .

17:32, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

22 18

Urząd miasta nie ma swoich pieniędzy. Nie zgadzam się aby min. moje podatki były wydawane dla jakiejś grupki osób. Kto wam kazał mieszkać w dzielnicy przemysłowej?

17:33, 13.07.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BB

11 8

Kto ci płaci trollu?
M jak marcin czy M jak Marek?

19:54, 13.07.2022

MM

2 7

@B: na pewno nie ty, ale zgaduj dalej.

20:39, 13.07.2022

jkljkl

3 3

zapłacić ma ten co wydał decyzje w 2014 r. - poprzedni Prezydent A.Pał...

20:48, 13.07.2022

Oko na władzęOko na władzę

18 1

"Spotkanie skończyło się informacją prezydenta, że ratusz sprawdzi, czy może zamówić ekspertyzę, która oceni, jak inwestycja MCC będzie oddziaływała na otoczenie. "

13.07.2021 r.
Na podstawie art. 72 ust. 6 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2021.247; z późn. zm.) zawiadamiam, że na wniosek MCC S.A. została wydana w dniu 13 lipca 2021 r. decyzja Nr 177/2021 (znak: UA.AB.6740.371.2020), zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę bazy produkcyjnej z mobilną wytwórnią mas bitumicznych, na terenie dz. nr 9/2, 10 i 11 obręb Włocławek KM 97/1 przy ulicy Płockiej 166, 168, 170 we Włocławku.

Pismem z dnia 24 czerwca 2021 r. inwestor doprecyzował nazwę zamierzenia inwestycyjnego na: „budowa bazy produkcyjnej z mobilną wytwórnią mas bitumicznych”.

Z treścią niniejszej decyzji oraz z dokumentacją sprawy, strony mogą zapoznać się w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Włocławek przy placu Zielony Rynek 11/13, w pokoju nr 404, IV piętro w ciągu 14 dni od ukazania się niniejszego obwieszczenia.

17:34, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PO cichu PO cichu

30 4

Kręcą interesy bez konsultacji z mieszkańcami .A przeciez wojtkowski przed wyborami zapewniał że ,,nic bez konsultacji z mieszkańcami '' .To są interesy Molewskiego tak jak spartolona elewacja za którą mają zapłacić włocławscy podatnicy !!! A co ze stadionem który PO CICHU WYKUPIŁ za zgodą Wojtkowskiego ?

17:39, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

12 2

NIE OCZEKUJ PRAWDY OD KŁAMCÓW

19:43, 13.07.2022

żenada ddżenada dd

26 1

Sprawa bardzo istotna dla miasta i części mieszkańców, a tu żadnego żółtego ani czerwonego banneru na głównej, artykuł już powoli zanika wśród kolejnych newsów. Chyba specjalnie od rana nic nie wstawialiście, żeby wstawić to, a potem przysłonić tę wiadomość innymi informacjami. Przy nieistotnych rzeczach zawsze są wielkie krowy na głównej. Poziom tego portalu nadal na dnie.

18:20, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

re re

14 1

Bo to jest DD opłacane bez zgody podatników przez Wojtkowskiego .

19:09, 13.07.2022

CiekawyCiekawy

29 1

Czy Halę OSIR to też UM RATUSZA we Włocławku zlecił MOLEWSKIEMU żeby za ciężkie miliony obłożył elewację spadającymi płytami granitowymi

18:36, 13.07.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

re re

11 1

Nie granitowymi ale szklanymi . Zaoszczędzili na technologi , a różnicę w cenie .......,,zagospodarowali'' ? Ale winnych nie ma choć wiadomoi kto podjął decyzję . Przed wyborami trzeba to ogłosić .

19:13, 13.07.2022

rere

4 1

Pytania > a gdzie zagospodarowana została różnica w cenie albo w co została zainwestowana i kim jest winny, który podjął decyzję ?

20:58, 13.07.2022

EmerytEmeryt

14 30

O co ten szum???
W tej części miasta zawsze były zakłady przemysłowe! Począwszy od Celulozy a stopniu wodnym kończąc.
Dawni mieszkańcy ul. Płockiej narzekali na smród z wytwórni mebli, na tamowanie ruchu przez samochody ze zbożem do elewatora itp.
Pozostaje się cieszyć, że nie będzie koło was żadnej ubojni! Wtedy dopiero by śmierdziało!!!

18:45, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Brak wiedzyBrak wiedzy

10 1

Ten teren to obszar zalewowy. Przepisy nie pozwalają budować. Koniec i kropka. Wał przeciwpowodziowy tu Al. Kazimierza kończy obszar Wschód Przemysłowy, dalej to obszar Rybnica.

21:27, 13.07.2022

re Emerytre Emeryt

26 8

To może zaproponuj swój adres jako lokalizację śmierdzela asfaltowego .Wojtkowski ciebie pochwali wazeliniarzu .

19:11, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Franko Franko

17 1

Łapówki!

19:27, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddddd

23 2

wy wierzycie tym oszustom ??? 2 prezydentom ? dbają o własne kieszenie a nie o mieszkańców !!!! cały czas tylko oszustwo albo lans !!!

19:33, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re ddddre dddd

25 2

Prezydent miasta na 6 etatach bez zgody podatników , a miasto idzie w ruinę , a młodzież ucieka bo nie chce tyrać za najniższą krajową .

19:53, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tvntvn

19 2

Takie miliony ma Molewski to dlaczego nie naprawia hali OSIR !!!!!
To COŚ Łyse z UM to Kłamca, Oszust, Populista, Kretacz !!!
Lodzie wode zmozgu Wam Robia !!!!
Moze z Haslem pana Tuska !!!! Warto by było isc do URZEDU i Pogonic to Towarzystwo na ULICE !!!
Taka jest propozycja PO to moze warto z niej Skorzystac !!!
na Spotkaniu Brakowało Wybitnego specjalisty od Ochrony ŚRODOWISKA pana OSTAPIUKA moze warto go zaprosic !!!

20:38, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

re re

0 0

to Ostapiuk nadzorował spartolony remont hali OSiR ?

21:00, 13.07.2022

MożeMoże

21 1

Referendum

20:54, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jkljkl

18 3

od kilku tygodni Molewski w pośpiechu zwozi materiał do produkcji masy bitumicznej (hałdy....) a także konstrukcje - b. dobrze widoczne z ulicy a także inne śmieci .... - to tez do produkcji asfaltu a zatem ponosi już koszty jak sam określił -ale kto mu na to pozwolił jeżeli dobrze wiedział już od 2014 r że mieszkańcy nigdy na to się zgodzą aby w sąsiedztwie powstał taki rakotwórczy truciciel.
A to może dlatego wybudowano MARINE i też w pośpiechu oddano do użytku mimo ze dojazd do ośrodka w remoncie ( w zasadzie bez dojazdu do ośrodka rekreacyjnego) - tak są prowadzone inwestycje we Włocławku przez Prezydenta WŁ.
Proponuję jako przykład "dobrej roboty" o nagłośnienie na cały kraj a możę UE i poinformować jak się dba o środowisko i wpływ na zdrowie mieszańców.

21:09, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

10 3

Kolesie PO zasrali całą Wisłę i nikogo nie obchodzi ta degradacja środowiska naturalnego na wiele lat - tak jakby to było normalne

21:51, 13.07.2022

SBSB

4 7

Na jesieni 2023 odkryją "teczki", zobaczymy co przedstawiciele włocławskiego PIS (radni) wtedy będą mówili o inwestycjach które popierali za swojej kadencji

21:23, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SBSB

3 7

Na jesieni 2023 odkryją "teczki", zobaczymy co przedstawiciele włocławskiego PIS (radni) wtedy będą mówili o inwestycjach które popierali za swojej kadencji

21:23, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re jklre jkl

11 2

Teraz kolej na ,,sanatorium'' MPEC gdze po cichu samorządowcy planują spalać toksyczne śmieci . Mieszkańcy okolicznych osiedli czekają na obiecywane przez prezydenta konsultacje w tej sprawie . A może to też PO cichu zostało załatwione ?

21:28, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkmk

14 1

Już nie mcc tylko to inna nazwa...
Nazwy zmieniają co kilka miesięcy...
Jeśli debczynskiemu i reszście pajaców z pisu zależy na mieszkańcach Włocławka to powinni wyjaśnić najpierw sprawę remontu OSiRu, molewski a pan łysy...
Nikt za to nie beknal tylko znowu z naszych pieniędzy idzie ekspertyza i remont..
Ale widać jakie plecy ma molewski skoro za tamto nic mu się nie stało a tu jeszcze dostał zgodę na inwestycje...
A może tak zamówić u molewskiego po wywrotce masy i pod każdym dom naszych prezydentów i radnych i tym podobnych pajacy podrzucić.. tak jak to zrobili w Holandii rolnicy..
Oni już czują się bezkarni i nietykalni czy to z lewa czy z prawa, mają nas już za nic...

21:29, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re re

9 1

,,Oni już czują się bezkarni i nietykalni czy to z lewa czy z prawa, mają nas już za nic...'' Ale my wyborcy na to pozwalamy wybierając partyjnych kłamców i oszustów na wysokopłatne stanowiska .

21:34, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wstyd Wstyd

13 1

Co innego mówił pan do ludzi, co innego do mediów. Jak panu nie wstyd???
Ludzie panu zaufali i uwierzyli. Dał pan im nadzieję że ta trująca fabryka nie powstanie, a teraz mówi pan że decyzja jest ostateczna i chodzi tylko o uspokojenie nastrojów. Jak można być tak obłudnym???

21:53, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oo7oo7

2 0

wstyd ? ha ha ha

05:58, 14.07.2022

W czymW czym

5 13

W czym problem?
Miasto się rozwija!
Tak trzymać!

22:04, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nasze prosbyNasze prosby

2 4

Chcemy Almeide! I Tumska 4 !

22:07, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do SBdo SB

6 0

SKANDAL Jak może PIS popierać jakikolwiek inwestycje , przecież ten prof. ekonomii po WUML-u z ferajny PO wyraźnie powiedział; że "Kapitał nie ma narodowości" i zaznaczył że ; " kapitał Polski to jest tania siła robocza dla koncernów zagranicznych "

22:30, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca nauczycielwyborca nauczyciel

7 7

panie radny dębczyński a kiedy pan załatwi w TVPIs że rząd nie realizuje porozumienia z solidarnością oświatową z kwietnia 2019 roku

22:33, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oo7oo7

4 1

solidarność oświatowa niech się wykaże że potrafi nauczać - patrz wyniki matur 2022.

06:01, 14.07.2022

wyborca wyborca

4 4

panie depczy....nski czas na emeryturę a na co pan przeznaczył swoje podwyżki samorządowe jako radnego na ......................................kije do golfa ?????

22:37, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LuckyLucky

12 0

Teraz wiadomo dlaczego Molewski zatrudnił u siebie ministra środowiska. Urząd Miasta wydaje decyzje i plan zagospodarowania, czyli wiedzą dobrze gdzie ma powstać rekreacja a gdzie smród z asfaltowni. Ewidentne działanie na szkodę mieszkańców. Martwi mnie tylko że przyzwalamy na zło.

22:53, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pobudka cwokiPobudka cwoki

9 0

Większość ludzi czyta, ktoś nieliczny tu coś napiszę i zero dalej. Jak dzwoniłam do się dziwili w telewizji że jestem pierwsza. To a to był Polsat. Także bądźcie bierni jeśli macie zamiar dalej dać kasę na tego tepoka i potem żeby emeryture miał nie 7 koła a no. 9-11 tys na miesiąc za ciężka służbę a miasto będzie już wtedy 70 tysięczne.

22:59, 13.07.2022

Partyjniak z PUZPartyjniak z PUZ

7 3

Andzelika mi loda zrobiła dzisiaj wyjątkowo długo a pomyśleć że tam więcej włosów chociaż DX2 nigdy na siwe włosy tam nie stosowałem

22:56, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

J.BJ.B

4 19

Uważam, że mieszkańcy przesadzają. Sama mieszkam na tym osiedlu i wiem, że cyrkulacja powietrza jest tu doskonała. Nawet jeżeli faktycznie powstanie w pobliżu nas wytwórnia mas bitumicznych to nie będzie ona dla nas tak uciążliwa jak się wszystkim wydaje.
Wiatr przewieje teren.

23:41, 13.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Stef ORMOwiecStef ORMOwiec

7 1

Cyrkulacja? Ostatnio po pijaku zesr*łem sie na rondzie kolo tamy. Walilo niemilosiernie 6 dni. Wiec o czym mowa? Chcemy skoczni narciarskiej kolo Dino. Marku prosimy!

02:51, 14.07.2022

YetiYeti

15 1

Mieszkańcy nie dajcie się zwieść łysemu

23:52, 13.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oo7oo7

13 0

Molewski , Molewski to nie on wisi miastu dużą kasę ?
Chłopek szkodnik marek w. nie chce rozgłosu , zachorował czy cóś ?

06:07, 14.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

prorokprorok

2 0

To teraz musi zarobić, żeby mieć z czego zapłacić :)

07:49, 15.07.2022

oo7oo7

12 1

jeśli mobilne to po co fudamenty ?

06:08, 14.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re oo7re oo7

11 0

Sąsiedzi twierdzą , że on montuje to nocami stosując politykę faktów dokonanych uzgodnionych z Wojtkowskim . Czy tak zachowuje się uczciwy przedsiębiorca ?

07:49, 14.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlopKlop

1 16

Od kiedy to stadko babinek ma decydować, co się w mieście buduje, a co nie?
Co jest w planie zagospodarowania terenu? Jeśli strefa przemysłowa, to szczęść boże i budujcie jak najszybciej - jakaś robota może będzie i jakieś pieniądze dla mieszkańców.
Technologia bezemisyjna i nieuciążliwa, to chyba dobrze, co nie? A jeśli to kłamstwo, to zaczekać aż zbudują, wyłożą kasę i wtedy oprotestować i doprowadzić do zamknięcia.
Co stadko babinek może wiedzieć o nowoczesnych technologiach?

09:10, 14.07.2022
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

oo7oo7

5 1

robota u molewskiego ? lepiej jedż odrazu na szparagi do rasy nadludzi.

10:17, 14.07.2022

oo7oo7

5 1

to jest demokracja , wielki mądry człowieku.

10:19, 14.07.2022

do oo7do oo7

0 2

Jak jest demokracja, to stadko babinek niech nie narzuca swojej woli większości. O ile przepisy na to pozwalają, to ja właśnie chcę, żeby powstał nowy zakład w mieście.

07:48, 15.07.2022

oo7oo7

1 0

i to jest właśnie demokracja , zebrały się i okazują swoją wolę , a ty jak chcesz możesz protestować pod U.M. przeciw woli jak to nazywasz babinek.

05:03, 16.07.2022

tytektytek

14 0

Ten inwestor powinien siedzieć za spapranie Hali sportowej

10:48, 14.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EKOzielonyEKOzielony

11 0

Skoro mamy dbać o środowisko to nie powinna powstawać taka fabryka, my mamy likwidować piece ku widzimisię jakiś urzędników a tu będzie takie zapylenie przez taką wytwórnie gdzie odbywa się proces SPALANIA - czyli będzie zanieczyszczenie większe niż z kominów bo fabryka będzie działać cały rok a w domowych piecach tylko 4mc, dodatkowo taka fabryka podczas spalania uwalniają się zanieczyszczenia doprowadzające do tak zwanych kwaśnych deszczy. Wszystko jest opisane w internecie jaka działa taka fabryka. Ktoś dostał w łapę że pozwolił na taką inwestycję, wystarczy się domyśleć kto tak broni tej inwestycji...

10:58, 14.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PawPaw

0 1

Co ty pitolisz? Jeśli mamy naprawdę dbać o środowisko, to powinniśmy cofnąć się w rozwoju o jakieś 10000 lat i wrócić do jaskiń. Zastanów się, ile samego CO2 musiało zostać wyprodukowane, żebyś mógł napisać ten komentarz.
Nie problemem jest sam piec i sama fabryka. W Bełchatowie budowali taki nowy blok, że funkcjonuje jako oczyszczalnia powietrza, bo powietrze wychodzące z chłodni kominowych jest czystsze, niż to, które trafia do pieców. Jeśli fabryka będzie wyposażona w nowoczesne systemu oczyszczania spalin, to może stać choćby na Placu Wolności.

07:55, 15.07.2022

do januszado janusza

3 8

lepiej dla pisu by było aby pole golfowe tu powstało

11:19, 14.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Opłacany przez M.W.Opłacany przez M.W.

10 0

Postawić dodatkowo taki zakład obok Wieńca obok hotelu najlepiej wyciąć trochę lasu i jeszcze w Ciechocinku najlepiej obok tężni. I oczywiście w Toruniu przy Starym mieście. Wyraźnie dodaje to wartości miastu i estetyki.

12:44, 14.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

portoporto

0 0

*%#)!&

07:29, 21.07.2022

GrzechuGrzechu

7 0

Mistrz świata! Najpierw wydał decyzję a teraz stanął w rozkroku i zrobił się mediatorem.
To co pis robi w kraju, to wojtkowski robi w Naszym mieście.
A stara hala już odebrana do użytkowania, a p. Engel oddał już pieniądze, a 300 miejsc parcy???

16:00, 14.07.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

4 0

Dodaj zwolnienie podatkowe pewnej firmy z Gdańska od tak na wniosek firmy....zaraz.na początku I kadencji... Zmianie auta służbowego na nowe zaraz na początku....zwolnienie kilku firm z podatków od nieruchomości na 15 lat!!!! I wielka cisza. Ale za to cisza z posadami i zastępcami ake mamy za to przetarg i kasa poszła a nikt nic nie robi. Audi rozbite ale na alkohol nikt go nie sprawdzał...

22:45, 14.07.2022

dlaczego nie MPEC Włdlaczego nie MPEC Wł

2 0

Ciepłownia geotermalna z dofinansowaniem

MPEC-Konin Sp. z o. o. uzyska dofinansowanie z NFOŚiGW na budowę ciepłowni geotermalnej.

Wniosek o dofinansowanie budowy ciepłowni geotermalnej jest na liście projektów rekomendowanych do dofinansowania w konkursie nr POIS.01.01.01-IW.03-00-005/19. Całkowity koszt projektu wynosi ponad 56 milionów złotych brutto. Kwota ta obejmuje budowę zakładu, realizację otworu zatłaczającego (chłonnego) GT-3 oraz przyłącze do miejskiej sieci ciepłowniczej. Rekomendowana kwota dofinansowania tego projektu z NFOŚiGW wynosi ponad 24 miliony złotych. Informacja ta została dzisiaj ogłoszona podczas briefingu prasowego Piotra Korytkowskiego, prezydenta Konina.
To było w 2020 roku .

09:04, 15.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TvpisTvpis

1 3

Niezle jaja jakis podrzędny rady straszy ze naśle lub odwoła państwową telewizję.

09:26, 15.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do januszado janusza

1 1

nie strasz , nie strasz ....... bo jak to mówi przysłowie

12:02, 15.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaaaa

1 2

radny jedź na pole golfowe lepiej

12:03, 15.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DsdDsd

1 0

Fajnego mamy tego prezydenta. Inwestycje nieuciążliwe musiały być organizowane w strefie Brześcia, Pikutkowa. A na magazyn asfaltu pan Wojtkowski wydał zgodę bez mrugnięcia. Może dlatego że to firma Molewski. Wypada zapytać o powiązania ratusza z tą firmą.

19:06, 17.07.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%