Przedszkole Akademickiej ma zostać zlikwidowane - informują rodzice uczęszczających do niego dzieci. Dziś (13.01.) ma odbyć się zebranie, na którym zostaną o tym oficjalnie poinformowani. Zapowiadają liczny udział i walkę o ocalenia placówki.
Przedszkole Akademickie zostało uruchomione przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową (dziś Państwowa Akademia Nauk Stosowanych).
Po kilku latach działalności placówka ma zostać zamknięta. Takie informacje przekazali nam rodzice zaniepokojeni pogłoskami o likwidacji przedszkola.
Dziś (13.01.) Rektor Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku na godzinę 17:15 zwołał zebranie Rady Rodziców. Sprawa potwierdzona u kilku źródeł - ma dotyczyć faktu, że od września Rektor chce zamknąć Przedszkole Akademickie i pozbawić około 100 dzieci możliwości uczenia się w placówce. Rodzice są oburzeni i licznie chcą się zgromadzić na owym zebraniu. Zrobimy wszystko aby ocalić tą placówkę
- pisze w wiadomości do naszej redakcji mama dziecka uczęszczającego do Przedszkola Akademickiego.
- Słyszałam, że ludzie zabierają dzieci z prywatnych przedszkoli, bo nie mają pieniędzy. Podobno to ma być powodem zamknięcia przedszkola. Po prostu brakuje pieniędzy na utrzymanie go
- dodaje inna mama.
Czesne w Przedszkolu Akademickim wynosi 420 zł. Dodatkowo rodzice muszą zapłacić 14 zł dziennie za wyżywienie.
Dla porównania w miejskich przedszkolach pięć pierwszych godzin każdego dnia jest darmowe. Jak informuje jedna z placówek na swojej stronie internetowej, za każdą dodatkową godzinę płaci się 1 zł, a za wyżywienie ok. 12 zł dziennie.
Władze PANS nie komentują sprawy. Nie odnoszą się również do kwestii zbyt wysokich kosztów utrzymania placówki.
Jak ustaliliśmy, oficjalna decyzja o zamknięciu placówki jeszcze nie zapadła.
Z naszych informacji wynika, że Senat PANS ma zebrać się i omówić temat ewentualnego zamknięcia Przedszkola Akademickiego we wtorek (17.01.).
Organ prowadzący prywatne przedszkole powinien poinformować władze miasta o zamiarze likwidacji placówki. Na razie - ponieważ Senat nie zatwierdził zamknięcia Przedszkola Akademickiego - do włocławskiego ratusza nie wpłynęły żadne dokumenty w tej sprawie.
Znamy sprawę, choć nie mamy jeszcze żadnego oficjalnego potwierdzenia tej informacji. Oczywiście jesteśmy otwarci na wszelką pomoc i współpracę, również w zakresie zapewnienia miejsc przedszkolnych dla dzieci. Jak tylko uczelnia dopełni formalności, jesteśmy gotowi do rozmów
- tłumaczy Monika Jabłońska, zastępczyni prezydenta Włocławka.
Czy przedszkole faktycznie zostanie zamknięte, okaże się najwcześniej w przyszłym tygodniu.
Hahahaha....09:08, 13.01.2023
Oblicze włocławskiego samorządu od przedszkolaka do seniora ...........świetlane wizje historyka przed wyborami ....i POrtyjne szambo PO wyborach ...... Polityka senioralna , rady osiedlowe , konsultacje społeczne z programu wyborczego zamieniono na astronomiczne zarobki prezesów spółek miejskich 160 tysięcy rocznie !!!!!!!!!... i jeszcze dodano im podwyżki .....
Student09:20, 13.01.2023
Uczelnia nie jest od prowadzenia przedszkoli, uczelnia ma kształcić studentów
Negro09:51, 13.01.2023
Tak, ale umożliwia matką, które w tym przedszkolu pozostawiają swoje dzieci na czas nauki/zajęć oraz umożliwia szybsze wejście na rynek pracy poprzez rozwój Matki Polki i odejście od garów, przynajmniej częściowe!
Srektor10:30, 13.01.2023
A Ty myślisz studenciku, że tylko na likwidacji przedszkola się zakończy? Od tego zaczynają bo najłatwiej zamknąć prywatne przedszkole pod uczelnią, które jak do tej pory nie przynosiło strat, prawda jest taka, że za chwilę poleci część studentów z uczelni razem z wykładowcami.... Będą ciąć koszty gdzie się da, najważniejsze, że tym na stołkach kasa w kontach będzie się zgadzać. Brawo Panie Rektorze... Brawo, właśnie strzeliłeś sobie w kolano...
miodeq11:39, 14.01.2023
@negro
Matką? czy może matkom?
Proszę nie kaleczyć języka ojczystego.
Rtr09:25, 13.01.2023
I oni też padli ofiarą cen energii i min. wynagrodzeń
Mieciu10:04, 13.01.2023
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik09:35, 13.01.2023
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Ryszard09:48, 13.01.2023
Chodzi o sale dla nowych studentów, tak musieli by gdzieś wynajmować , to dla nich koszta a maja swoją wiec wolą zamknąć przedszkole które wedlug rektora i tak jest nie rentowne . Tam dzieci nikogo nie interesują. Rektora interesuję tylko siano. Przecież on przedszkola nie założył tylko poprzednia rektor.
Użytkownik09:40, 13.01.2023
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Ewelina09:51, 13.01.2023
Uczelnia, a przedszkole to odrębne jednostki
SłużbaZdrowiaMiasta09:56, 13.01.2023
Dziękujemy Markowi Wojtkowskiemu, że w ciągu ponad 8 lat rządów:
- nie wybudował żadnej nowej przychodni należącej do miasta w starzejącym się społeczeństwie,
- nie wybudował żadnego domu całodziennej opieki przez 8 lat
- nie wybudował żadnego dziennego domu opieki i rehabilitacji przez 8 lat
- nie wybudował żadnego miejskiego hospicjum pozyskując środki z UE nawet 95 procent na takie inwestycje w społeczeństwie które się starzeje i ktorego włodarz ma klapki na oczach
- nie powstał żaden opieki nowy infrastruktury miejskiej dotyczący zdrowia przez 8 lat a i nie został gruntownie zmodernizowany lub przebudowany lub też rozbudowany
- nie wybudowano żadnego specjalistycznego szpitala należącego do miasta z brakującymi usługami medycznymi w mieście, ani też jakiekolwiek szpitala należącego do miasta na wzór choćby Barska Szpital
- przez 8 lat z 3 a nawet był moment 4 aptek całodobowych nie ma do dzisiaj żadnej całodobowej! Taka jest skuteczność tego Pana. Nie ma żadnej apteki która pracuje chociażby do północy albo pierwszej w nocy! Najdłużej jest do 22 godziny. Przez 8 lat Marek Wojtkwiski nie był wstanie nawet tu czegoś obronić i powstrzymać. Przypominam Pałucki 3-4 apteki całodobowe tak kończył kadencję, a Wojtkowski kończy 8 lat dwóch kadencji żadna apteka całodobowa, żadna nie działa nawet do północy czy pierwszej w nocy!
re 10:08, 13.01.2023
Ale za to wf-isci , historycu , politolodzy obsadzeni w spółkach miejskich ...
Tyle w 2021 roku zarobili prezesi miejskich spółek we Włocławku
Jacek Jabłoński, prezes spółki BAZA, w 2021 roku zarobił nieco ponad 160 tys. zł (160 tys. 184 zł 32 gr). Pozostała piątka prezesów, których uwzględniliśmy w naszym zestawieniu, zarobiła w miejskich spółkach od 150 do ok. 157 tys. zł. Spośród nich najwięcej zarobił Andrzej Walczak, prezes MPEC (156 tys. 407 zł 36 gr). Sylwia Wojciechowska - prezes zarządu PGK Saniko osiągnęła dochód w wysokości blisko 156 tys. zł (155 tys. 764 zł 82 gr). 155 tys. 400 zł zarobił Arkadiusz Nowodworski – prezes zarządu Miejskiego Zespółu Opieki Zdrowotnej. Mariusz Marciniak, który niedawno zrezygnował z funkcji prezesa zarządu MPWiK (na stanowisku będzie do końca lipca 2022), w ubiegłym roku zarobił 154 tys. 565 zł. Z racji rezygnacji z fotela prezesa, Marciniak złożył też oświadczenie majątkowe dotyczące 2022 roku – od 1 stycznia do 21 czerwca. W tym czasie jego dochód wyniósł 95 045,80 zł. Zarobki Andrzeja Stasiaka na stanowisku prezesa zarządu MPK w 2021 roku wyniosły 150 tys. 300 zł.
michu10:24, 13.01.2023
Płacisz składki zdrowotne na państwową służbę zdrowia i to ona ma o Ciebie zadbać .miasto ma trochę inne zadania
Do wyżej 10:42, 13.01.2023
Miasto powołuje np. przychodnie MZOZ i podpisuje kontakty z NFZ. Tak samo robi to powiat, buduje na Wyszyńskiego i będą tam kontrakty NFZ.
To miasto powinno też coś robić. Bo obecnie powiat robi nowe inwestycje, województwo też z wielkim bólem remont szpitala i rozbudowę, tylko miasto za Marka Wojtko nie zrobiło nic. Żadnej nowej przychodni, żadnego domu opieki dziennej bądź całodobowej, żadnego hospicjum miejskiego, nawet apteki nie ma żadnej całodobowej ani nawet do północy.
NFZ nie buduje obiektów. Każdy samorząd ma obowiązek tworzyć infrastrukturę i albo prywatnie albo NFZ plus prywatnie.
Pokaż mi jakie powstały w ramach miastach nowe placówki medyczne za rządów Marka Wojtko?
Hmmm13:20, 13.01.2023
Do --> michu
Pewnie nie słyszałeš gamoniu
o miejskich szpitalach?
W czasie poczęcia byłeś produkowany przez niefachowców?
Mieszkaniec 10:07, 13.01.2023
Niestety ceny energii, inflacja wymusi to na wielu jednostkach
re 10:59, 13.01.2023
Ale nie przeszkodziło to w przyznaniu podwyżek na stołkach z nadania ... swoim ...
Jola 10:09, 13.01.2023
Zwolenia już się zaczęły w prywatnych firmach
do joli15:26, 13.01.2023
głąbów i nieuków to zwalniają ......
Stude10:14, 13.01.2023
Niestety matematyka jest bezlitosna
Użytkownik10:19, 13.01.2023
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
@Ona10:29, 13.01.2023
Takie prawo wolnego rynku, firma musi na siebie zarabiać, a przy polskim ładzie jest to bardzo trudne.
Detroit10:20, 13.01.2023
Myślę że dobrze że zostanie zlikwidowane
Detroit 210:29, 13.01.2023
razem z tobą.
JK11:42, 13.01.2023
dlaczego?
Januszek 10:28, 13.01.2023
Cóż przedszkole mojego syna zbiera kasę na opłaty nie tylko z czesnego. Jest ciężko a będzie jeszcze gorzej. Barwi PiS.
Miasto 10:32, 13.01.2023
To znak że miasto wymiera.
Ktoś 10:33, 13.01.2023
Efekty polskiego ładu. Firmy się zamykają, a ludzi nie stać na przedszkole ani na godne życie przy inflacji 20%. Oczywiście państwowych przedszkoli jak na lekarstwo, ich jakość też bywa różna, ale grunt, że 3 mld na TVP jest.
tulipan11:01, 13.01.2023
W Holandii jeszcze gorzej, tez wina pisu?
do ktos19:29, 13.01.2023
a gdzie zamkli ? podaj firmę
Cel10:36, 13.01.2023
Demografia jest bezlitosna
Monika10:46, 13.01.2023
Likwidować, zbyt duże koszty.
Monika II11:41, 13.01.2023
A Ty skąd wiesz, że koszty są zbyt duże? Może ktoś kazał Ci napisać ten komentarz!!!
Miedxk10:47, 13.01.2023
Ço roku mniej dzieci, niestety
Wiek 11:11, 13.01.2023
Setka dzieci to mało ?
zet11:35, 13.01.2023
setka to na początku
elw12:03, 13.01.2023
Jest duzo mniej
i to prawda12:30, 13.01.2023
bo dają sobie w szyję
$$$.10:58, 13.01.2023
POrażka.
obser11:45, 13.01.2023
właśnie przeczytałam, że jest likwidowane przedszkole prywatne, a w publicznych są jeszcze miejsca, a będzie tak coraz częściej, rodzi się mniej dzieci, to logiczne
Zuxsl16:10, 13.01.2023
I o to właśnie chodzi. Publiczne są tańsze i mają wyższy standard. Polikwidować te wszystkie prywatne, przecież dzieciaki i tak będą miały miejsce.
re Ktoś 12:09, 13.01.2023
Interesy na gazie rusko niemieckie to też ....nowy ład..... ? Te interesy popierała i popiera totalna opozycja POd dyktando niemiec . Piszesz jak Urban za komuny .
lol12:20, 13.01.2023
Jak przy władzy dalej będą POpaprańcy , PISowcy lub PostKomuchy nic się nie zmieni . Ponieważ te wszystkie partie nakładają coraz większe podatki , a jeżeli płacicie większe podatki to mniej zostaje w naszej kieszeni i co za tym idzie nie macie na opłatę przedszkola.
Dodruk pieniądza daje ten sam efekt. Przez chwilę wąska grupa się cieszy ponieważ dostała 500+ , wyprawka+ , emerytura+ itd. a po chwili zjada to inflacja i płacicie za masło 70% więcej.
Kiedy to zrozumiecie niedorozwoje ekonomiczne.
lol12:28, 13.01.2023
Może jeszcze przypomnę Wam bo zapewne z utęsknieniem czekacie na pieniądze z Euro-Kołchozu. Warunkiem otrzymania pieniędzy (pożyczki) są przykre dla nas obywateli skutki:
podniesienie wieku emerytalnego
wprowadzenie opłat za drogi (autostrady, ekspresówki itp.)
jest tego dużo więcej, a wszystko to wyjdzie Nam bokiem, takie są skutki wprowadzania socjalizmu.
do lol12:31, 13.01.2023
Poczekajmy jak PO wróci do władzy to wtedy POczujemy smak tych piniędzy
lol 12:41, 13.01.2023
Oby to nigdy nie nastąpiło.
?😐?12:28, 13.01.2023
Czy gaszą jeszcze latarnie w mieście od godz. 24. do 3. w nocy ?
AMK12:50, 13.01.2023
Święte prawo każdego przedsiębiorcy.
W BERLINIE JEST PRZ13:33, 13.01.2023
po co przedszkole dla dzieci , zatrudnić lepiej z 10 kretynów politycznych i niech wykładają bzdury jak do tej pory a ciemnota niech płaci
70 lat temu 14:14, 13.01.2023
Kto chce aby jego dziecko uczyło się w partyjnym przedszkolu? Tylko tacy co chcą aby dziecko wcisnąć na stołek jak tego Kubusia albo tego bolca lansu.
A poza tym na tej uczelni i w przedszkolu wykłada dzieciom moralność z Dąbia Wojtek Marek wieloetapowe i wieloposiadajace zastępców coś po podwyżce z Dąbia
Osoba09:44, 14.01.2023
Moze chca ksztalcic dzieci w prywatnych przedszkolach swiadomi rodzice, dla ktorych pieniadze nie sa najwazniejsze a dobro dziecka. Jest to jedyne przedszkole w tym miescie ktore przydotowuje w ponad 100% dziecko do rozpoczecia nauki w szkole.
Ulatnia się potem14:17, 13.01.2023
W tym przedszkolu przy szkole zawłaszczone przez układ towarzystwo uczelniano-partyjno- urzędnicze uczy dzieci znany lansiarz Maria Czaruś Wojtuś vel cenzura DD
lwp14:39, 13.01.2023
Ktoś piszący jest oderwany od rzeczywistości
Rodzic14:31, 13.01.2023
To przedszkole to jest bardzo pozytywny punkt na mapie naszego miasta, trzeba powalczyć!
Zyo15:20, 13.01.2023
Buhahaha!!! Pozytywny🤣🤣🤣
Tik15:18, 13.01.2023
Ale mają problem te mamulki. Niech zapiszą do publicznego, będzie taniej i lepsza, edukacja. Bo te, pożal się Boże, ciocie z prywatnych przedszkoli , mają siano w głowach a nie wiedzę nt. edukacji przedszkolnej. Same korzyści z likwidacji. Walczcie sobie zdrowo, mam nadzieję, że przegracie.
Co15:52, 13.01.2023
Chyba nie masz pojęcia o czym piszesz!!! Najlepsze przedszkole we Włocławku, dlatego idziemy walczyć!!!
Co? 16:06, 13.01.2023
Najlepsze przedszkole🤣🤣 dobre🤣🤣
Rodzic10:53, 14.01.2023
Jesli tak piszac to albo nie masz dzieci, albo skaczyly edukacje na piziomie podstawowym,ale zapewne wiedza jak korzystac z socjalnego.
Dariusz16:00, 13.01.2023
Gdy likwidowano we Włocławku zakłady pracy i posyłano ludzi na bruk (Ursus, Celuloza itp.) jakoś żydostwo nie kwiczało. Niestety, mamy system żydowski, który co raz bardziej się rozprzestrzenia. Większość społeczeństwa przejęła już w pełni jego wzorce. Sami siebie wybierają i sami siebie likwidują a później na różnych forach internetowych jazgoczą. Identyczny wyśmienity system USA pragnie zainstalować w Ukrainie, ale jakoś tym razem się jeszcze nie powiodło. Wystarczy kupić paru cwaniaków, którzy przy pomocy służb są w stanie wszystko, włącznie z walnięciem durnego społeczeństwa na glebę. Mieliśmy system komunistyczny (ponoć totalitarny) a teraz mamy system żydowski (kapitalistyczny) i ten drugi, zdaniem padalców, już nie jest totalitarny, bo mogą kraść i oszukiwać innych. Wszystko zależy od punktu siedzenia i grubości portfela. Może w tej kwestii specjalistka Jabłońska wygłosiłaby wraz z dr jakiś maleńki referacik, co? Albo ta druga specjalistka Kopazewska, co?
@Dariusz18:23, 13.01.2023
Wiesz co to ekonomia, maksymalizacja zysków? Firma musi na siebie zarabiać żeby być na rynku, w przeciwnym razie jej istnienie mija się z celem. Kiedyś dopłacało się do państwowych firm i co było? Hiperinflacja, sprzedało się malucha i najdalej po miesiącu pieniądze ze sprzedaży starczyły na zapałki.
Na bruku w większości zostali ludzie, którym się pracować nie chciało, albo nie zadbali o swoje wykształcenie i rozwój. Kto się wziął za siebie to nawet dwa samochody miał w latach 90-tych.
Wolny rynek ma również swoje ciemne strony, ale lepszego systemu jeszcze nie wymyślono.
fx16:30, 13.01.2023
To chyba dobrze, że o swoich planach informują teraz a nie na 2 miesiące przed zakończeniem roku szkolnego.
Użytkownik16:34, 13.01.2023
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Przyszłość 16:37, 13.01.2023
Ja myślę m, że w niedługim czasie będą potrzebne tak ciężkie i niewygodne decyzje np. Dotyczące Szkół średnich z regionu, gdzie jest 100 uczniów i 56 nauczycieli. Pytanie kto pokrywa koszty ?
maluch17:37, 13.01.2023
A niech Ojciec Dyrektor i jego Akademia Kultury Społecznej i Medialnej Wam przedszkole zorganizuje, do niego państwowe pieniądze płyną szeroką rzeką.
@maluch18:17, 13.01.2023
Niech TVP też coś dorzuci, w końcu 3 mld dostają.
Użytkownik18:39, 13.01.2023
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
olka 20:00, 13.01.2023
za prywatne przedszkole powinni placic 1500 zl. mininum ,bo opiekunka birzewiecej bez wyzywienia ,co ma miasto dokladac .
Rodzic10:40, 14.01.2023
Uwaza Pani ze te 1500 zl mnie jako rodzica przeraza-Nie. Liczy sie moje dziecko.
Druga sprawa to miasto nie doklada zlotowki bo to prywatne.
Trzecia sprawa przemawia przez Pania zazdrosc, prosze sie nie martwic wystarczy dla Pani pieniedzy socjalnych.
olka 20:00, 13.01.2023
za prywatne przedszkole powinni placic 1500 zl. mininum ,bo opiekunka birzewiecej bez wyzywienia ,co ma miasto dokladac .
olka 20:00, 13.01.2023
za prywatne przedszkole powinni placic 1500 zl. mininum ,bo opiekunka birzewiecej bez wyzywienia ,co ma miasto dokladac .
olka 20:00, 13.01.2023
za prywatne przedszkole powinni placic 1500 zl. mininum ,bo opiekunka birzewiecej bez wyzywienia ,co ma miasto dokladac .
olka 20:00, 13.01.2023
za prywatne przedszkole powinni placic 1500 zl. mininum ,bo opiekunka birzewiecej bez wyzywienia ,co ma miasto dokladac .
olka 20:00, 13.01.2023
za prywatne przedszkole powinni placic 1500 zl. mininum ,bo opiekunka birzewiecej bez wyzywienia ,co ma miasto dokladac .
do Olka20:25, 13.01.2023
no to wskaż takie przedszkole we Włocławku które takie ma czesne? czy tylko hejtowac się zachciało?
Ta21:04, 13.01.2023
Uczelnia a przedszkole to dwie odrębne placówki
oczywiście21:34, 13.01.2023
to dwie różne palcówki, ale ile jest takich, które mogą się pochwalić że kształcą też dzieci od maleńkości, to jest Przedszkole Akademickie!!!!!!! było to przedszkole którym się uczelnie chwaliła, była w nim Pani Prezydent... uczelnie się nim chlubiła, było tak... nikt nie chce nic za darmo ale też nie fer jest stawianie rodziców przed faktem dokonanym, we wtorek zostanie zlikwidowane (decyzja już zapadła?) a dziś była jakakolwiek dyskusja na ten temat, trochę szybko się to dzieje, my rodzice nie prosimy o nic więcej tylko o danie nam szansy na uratowanie tego miejsca i nie tylko dla nas ale dla następnych maluchów. We wtorek głosowanie, czemu tak szybko... dajcie nam szansę poszukania wsparcia, sposobu uratowania, poszukania sposobu, pieniędzy na uratowanie ... dotacji, wparcia w Urzędzie Miasta, Starostwie, absolwentów Uczelni, rodziców które to miejsce pokochały, sposób zawsze się znajdzie tylko chodzi o czas..., my poszukamy, napiszemy gdzie trzeba, 80cioro dzieci, kadra warto poszukać... Akademickie zobowiązuje, wszystko zależy od wtorkowego głosowania, dobrej woli glosujących...
AMK09:08, 14.01.2023
Proszę zatem otworzyć własny biznes, skoro to taki świetny interes.
Lilka22:46, 13.01.2023
Znam szkole która miała być zlikwidowana, ale dzięki determinacji nauczycieli i rodziców przetrwała choć na prawach szkoły publicznej. Nauczyciele pracują za marne grosze pozbawieni wielu praw jak karta nauczyciela, ale z wielkim oddaniem dla dzieci. Mało tego z liczby 60 uczniów rozrosła się do 200, brawo chylę czoło przed takimi pedagogami jesteście wspaniali. Nie wszyscy to jednak doceniają a szkoda.
Zibi22:49, 13.01.2023
Znam, znam Szkoła Sercem Wsi w Pocierzynie i Kościelnej Wsi- jesteście wielcy. Brawo!!! Niech inni od Was się uczą.
Danek 23:32, 13.01.2023
Przedszkolanki i rodzice mogą założyć stowarzyszenie i prowadzić, tak też są prowadzone szkoły czy przedszkola. Niech próbują
Olek23:00, 13.01.2023
Jeśli jest prywatne to chyba sprawa rodziców i założycieli nie miasta.
Dan23:16, 13.01.2023
Miasto nic do tego nie ma, przedszkole prywatne
Opi23:18, 13.01.2023
Pod koniec roku więcej placówek będzie się zamykać, kto wytrzyma te koszty
Do olek23:25, 13.01.2023
Nasza i Uczelni i my damy radę tylko potrzebujemy czasu i szansy od Uczelni a nie faktu dokonanego, to nasze miasto a to miejsce jest jego częścią i nikt tu nie chcę nic za darmo, tylko darmowej dobrej woli i czasu, i może troszkę więcej niż dwa dni robocze.... żeby zadziałać....
Kk23:42, 13.01.2023
Trzeba być bez serca i skrupułów, żeby likwidować tak wspaniałą placówkę, która nie ma sobie równych w mieście bez szukania rozwiązać, żeby móc utrzymać to miejsce.
Econ23:51, 13.01.2023
W biznesie nie ma serca i skrupułów, liczy się pieniądz. Jeżeli koszty przewyższają przychody to trzeba zwinąć interes, nikt nie będzie dopłacał do interesu. A klientów prędko nie będzie. Przez polski ład mocno wzrosły koszty zatrudnienia i nie tylko. Rodzice też łatwo nie mają przy inflacji 20% i przy tak wysokich stopach procentowych. Na dodatek dzieci rodzi się coraz mniej, a przez zakaz aborcji i inne kościelne bzdety nawet znacznie mniej ludzi decyduje się na dzieci. Taki mamy rząd gdzie najważniejsze są kościoły I telewizja publiczna.
Fgt15:47, 14.01.2023
Co za bzdury! Oczywiście, że ma sobie równych a nawet lepszych od siebie. Są znacznie lepsze przedszkoła w mieście i tańsze.
Werona09:41, 14.01.2023
Przedszkole jak przedszkole, naprawdę mnie nie zachwyciło.
Osoba09:50, 14.01.2023
Jezeli Cie nie zachwycilo to trzeba bylo nie posylac tam dziecka. Kazdy ma wybor. Rodzice ktorzy maja tam dzieci sa swiadomi ze w tym miescie nie ma drugiego takiego miejsca ktore tak ksztalci dlatego walcza o zatrzymanie placowki. Myslisz ze jesli bylo by bez rewelacji, ktos by walczyl o to przedszkole
Bez sentymentów 09:55, 14.01.2023
Moje dzieci zakończyły przygodę z przedszkolem tym dwa lata temu i już wtedy myślałam, że zostanie zamknięte, panie tam zmieniały się jak rękawiczki i o niczym nigdy nie wiedziały….
Rodzic10:36, 14.01.2023
Mysle ze te Panie wiedzialy wiecej o Pana dziecku, niz Pan sam wie o nim. Zmienialy sie czy moze byly w ciazy i byl ktos na zastepstwo i wiekszosc z nich wracala. Na marginesie mogl Pan zawsze zmienic przedszkole.
Rodzic c10:59, 14.01.2023
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Mieszkaniec10:11, 14.01.2023
Czytajac niektore komentarze dziwi mnie troche tok myslenia. Idac ta droga to rachunki za ogrzewanie i prad rowniez wzrosly uczelni ( czyli powinna zostac zamknieta). Jesli juz mowa o rachunkach to czy Pan rektor przedstawil sprawozdanie ile jest na minusie przedszkole i o ile powinna wzrosnac oplata - NIE.
Jesli mowa o renomie to z calym szacunkiem ale przedszkole przez 10 lat zyskalo wieksza renome i uznanie w miescie niz uczenia od poczatku swojego istnienia.
Prawda jest taka ze potrzebny jest budynek, a dobro dziecka i rodzica nie ma tu znaczenia.
Cel10:56, 14.01.2023
Dobro rodzica nade wszystko
Ktoś 12:08, 14.01.2023
To rektor musi ponieść stratę żeby móc zamknąć przedszkole? Czyli nie może tego zrobić zanim straci pieniądze? A słyszałeś o swobodzie działalności gospodarczej? Jeśli nie to wiedz, że każdy ma prawo otwierać i zamykać firmę (oczywiście zgodnie z przepisami) kiedy chce i nie musi nikogo o zdanie pytać. Jeszcze trochę i właściciel sklepu spożywczego będzie robił referendum na osiedlu czy zamykać sklep czy nie, albo wręcz będzie zmuszony do dopłacania do interesu bo starsze panie nie mają sił iść na inną dzielnicę na zakupy. Biznes to biznes, ekonomia, wolny rynek, popyt i podaż, nie ma żadnych sentymentów w interesach. Albo się opłaca, albo się nie opłaca.
AAA13:42, 14.01.2023
A czy Pan/Pani uważa, że z pieniędzy podatknikow Uczelnia ma dokładać do działalności gospodarczej? Jeżeli tak to zapraszam do przepisów o finansach publicznych. Na działalność Dydaktyczna jest subwencja, która zabezpiecza wydatki Uczelni a nie przedszkola.
Obes11:02, 14.01.2023
Czytam i czytam, niech rodzice i przedszkolanki otworzą przedszkole razem i po sprawie. Przecież to żaden problem jak czytam z komentarzy, zobaczymy czy czynnik ekonomiczny nie jest ważny…
Mieszkaniec12:23, 14.01.2023
Oczywiscie jest wazny. O ile dobrze wiem to nie zostaly przedstawione zadne konkretne sumy (zyski lub straty)
Sytuacja jest o tyle dziwna ze Pan rektor w czerwcu powiedzial ze nir wie co z pieniedzmi robic bo przedszkole tak dobrze funkcjonuje
Xxx13:19, 14.01.2023
Taka sytuacja nie miała miejsca. To jest powtarzana plotka.
Insynuacje 14:47, 14.01.2023
Bardzo ciekawe, kto to i kiedy powiedział
KKK13:30, 14.01.2023
Rodzice, którzy są odbiorcami usług, oczekują prawa do podejmowania decyzji strategicznych. Nie taka jest ich rola. Chcą rządzić, to niech założą placówkę społeczną. Swoją agresywną postawą pokazali, że nie są partnerem do rozmów. Jedynym argumentem są ich emocje, które nie zbudują korzyści ekonomicznych.
Rodzic12:45, 15.01.2023
A czy Pan/Pani wie ze na dziecko w przedszkolu tez jest subwencja w wysokosci 500 zl. Wiec biorac pod uwage czesne+subwencje nie sadze zeby uczelnia dokladala. Biorac pod uwage jeszczebze za wyzywienie i wszystkie zajecia ponad programowe placi sie osobno. Wiec moze warto sie dokladnie dowiedziec zanim sie cos napisze....
Re19:40, 15.01.2023
Bardzo proszę założyć własną placówkę skoro jest Pan/Pani przekonana o swoich racjach. Proszę wygenerować zysk przy subwencji z Urzędu Miasta i wówczas zabierać głos w dyskusji.
Hipokrtyzja13:34, 14.01.2023
Nagła amnezja. Te same Mamy potrafiły kręcić afery na grupach i robić z igly widły, że na podwieczorek byly mandarynki a nie pomarańcze. Teraz wielkie działaczki. To jest hipokryzja.
Brawo Panie Rektorze14:07, 14.01.2023
Wielki szacunek dla Rektora, że zachował spokój i opanowanie do końca. Poziom agresji i prymitywnych odruchów był nie do zaakceptowania. Trudna decyzja, ale konieczna.
Wstyd 14:46, 14.01.2023
Zero kultury ze strony rodziców, jak można rzucać pomówieniami itp.
Mieszkanka15:11, 14.01.2023
Czy pomówienia to czas pokaże i wtedy się zdziwicie...
Do Mieszkanka15:49, 14.01.2023
A wtedy Pani przeprosi za pomówienia? Na jakiej podstawie te insynuacje?
Brak zajęcia 14:50, 14.01.2023
Uważam, że lubią takie afery coś z niczego. Do końca spierania ma *%#)!& przedszkole, to wystarczający czas, a nie pisanie że z dnia na dzień itp jakieś bzdury piszą j obrażają wszystkich
Historia prawdziwa 14:54, 14.01.2023
Mama obraziła się na przedszkolankę z tego przedszkola, bo obcięła włosy, a jej dziecko było przyzwyczajone do długich, mnóstwo takich historii, pani smutna, pani za wesoła; aż trudno uwierzyć że ci rodzice taka metamorfozę przeszli
Tak15:03, 14.01.2023
Dokładnie tak.
Użytkownik14:55, 14.01.2023
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Trolki kochane...15:04, 14.01.2023
... poziom dyskusji jest zawsze wynikową poziomu obu jej stron 🙂
Dyskusja 15:17, 14.01.2023
Tu widać dokładnie
Kultura osobista15:52, 14.01.2023
Tak, jedna strona wykazała się kulturą osobistą a druga jej totalnym jej brakiem.
DRAMAT12:52, 15.01.2023
Moze jedna strona po prostu byla calkowicie nie przygotowana do rozmowy a druga strona wiedziala wiecej niz Pan rektor i Pani kwestor o swojej dzialalnosci.
Emocje ktore towarzysza rodzica, tych dzieci ktore tam uczeszczaja powinny byc raczej zrozumiale.
Uczelnia 15:15, 14.01.2023
Działalność statutowa uczelni to kształcenie studentów
No i to ...16:03, 14.01.2023
... jest jasna odpowiedź, konkretna więc po co cała szopka finanse, dachy itd., trzeba było tak od razu... ale w sumie to czemu uczelnia założyła przedszkole skoro tylko statut ?
Tak czy inaczej...16:01, 14.01.2023
... stare porzekadło mówi że nie ważne jak, ważne że się o czymś mówi, ergo ... każdy wpis tak na prawdę pomaga przedszkolu ;)
Amon10:00, 15.01.2023
Seklecka a jest jakieś nieznane przedszkole we Wlocławku ? Jak zwykle tytuł artykułu z d..y. Anonimowi i zaniepokojeni czytelnicy pytają się kiedy w końcu nauczysz się pisać artykuły po polsku....
Re Amon13:18, 15.01.2023
Już się nigdy nie nauczy, po co ma się uczuć 🤣🤣🤣 i tak jest znana we Włocławku.
Asouniania19:34, 15.01.2023
I dobrze i tak miało słabe opinie
Inni21:06, 15.01.2023
Przecież chyba nic się nie stanie jak dzieci pójdą do publicznych placówek?
J16:08, 18.01.2023
A skąd znajdą się miejsca dla niech?
Lok10:02, 16.01.2023
Prywatne to prywatne to po co ta dyskusja
mamaaa11:27, 23.01.2023
Mama obraziła się na przedszkolankę.. do czego to doszło, ze rodzice obrażają się na dzieci uczące się w przedszkolu
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Gospodarz spod Włocławka pastwił się nad świniami
Powinni częściej sprawdzać dobrostan zwierząt ludzie ze wsi są podli dla zwierząt to samo ci co się ze wsi do miasta przeprowadzili widać jak traktują zwierzęta zwłaszcza psy
Prawda
06:51, 2025-05-23
Gospodarz spod Włocławka pastwił się nad świniami
Pewnie przeciwnik Zielonego Ladu i Piatki Kaczynskiego.
ggehesse
02:29, 2025-05-23
Gospodarz spod Włocławka pastwił się nad świniami
Orwel miał jednak rację > okazało się że wspólny POsiłek w KOjcu z braćmi może być realny
re Lala20
00:37, 2025-05-23
Gospodarz spod Włocławka pastwił się nad świniami
Ukarać i to tak żeby odczuł s....n!!!!!!!!!!!!!!!!! albo potraktować tak jak on świnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seniorka@
23:35, 2025-05-22
4 9
Naprawdę 160 000 rocznie dla szefa firmy mającej 300 czy więcej pracowników to dużo?? Widać, że żyjesz w małym miasteczku biedaku.
7 0
Rzeczywiście 160 tyś rocznie dla szefa spółki to może mało ale biorąc takie proporcje to jaką pensję miałby mieś premier czy prezydent bo oni są przedstawicielami 38 milionów ludzi a teraz pewnie zarabiają niewiele więcej.
2 0
Do ha ha 160tys proszę pokaz mi ze więcej zarobisz i to tylko co o tym wiemy a co pod stołem robią to myślę że z 50 razy więcej wyciągają
Pozdrawienia
1 0
To dopiero metropolia Wloclawek.Gratuluję dobrego humoru.