Zamknij
Ważne

Kwoty z WOŚP robią wrażenie! Ile zebrano we Włocławku i Polsce?

09:30, 27.01.2025 Aktualizacja: 09:39, 27.01.2025
Skomentuj Fot. DD Fot. DD

33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy za nami. Ile udało się zebrać we Włocławku, a ile w całej Polsce? Ile pieniędzy w sprzęcie trafiło dotychczas do Włocławka? Mamy najnowsze dane.

Włocławek po raz kolejny aktywnie włączył się w zbiórkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która w tym roku grała na rzecz hematologii i onkologii dziecięcej.

Niedziela, 26 stycznia, była pełna wydarzeń – mieszkańcy mogli wziąć udział w licznych atrakcjach, a finałowym punktem programu był koncert na Zielonym Rynku.

Zdjęcia z tego minionego weekendu można zobaczyć poniżej.

[ZT]76060[/ZT]

Jak poinformowała Martyna Górkiewicz, szefowa włocławskiego sztabu WOŚP, na godzinę 9:00 w poniedziałek, 27 stycznia, na lokalnym koncie znajduje się około 600 tysięcy złotych.

Rekordowa zbiórka w całej Polsce

Fundacja WOŚP przekazała, że na koncie 33. Finału znajduje się obecnie 178 milionów 531 tysięcy 625 złotych. Jak co roku, kwota ta wzrośnie po zakończeniu wszystkich aukcji i doliczeniu wpłat.

Ostateczny wynik zostanie ogłoszony za kilka tygodni, ale już teraz suma zapowiada się rekordowo.

Tyle pieniędzy w sprzęcie trafiło do Włocławka

Od początku działalności Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do włocławskich placówek medycznych trafił sprzęt o łącznej wartości 3 358 670,06 zł.

Dzięki temu szpitale w mieście mogły zostać wyposażone w nowoczesne urządzenia ratujące zdrowie i życie mieszkańców. Sprzęt przekazany przez WOŚP do wszystkich placówek w Polsce można sprawdzić TUTAJ.

(D.T.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(19)

MarkotnyMarkotny

30 5

Podano za jaką kwotę dostarczony został sprzęt od początku organizacji wops ale nie podano jaką kwotę łącznie miasto przekazało do wops początków jej organizacji - bo dało by właściwy obraz, tyle tylko czy otrzymany z przypadkowych zakupów sprzęt , jest akurat zbieżny z realnymi i faktycznymi potrzebami szpitala.

11:28, 27.01.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Niestety Niestety

17 11

I sprzęt niby za darmo, ale nikt nie mówi, że serwis kosztuje więcej niż gdyby zakupić za gotówkę, tak, że po kilku latach serwisu wychodzi, że można by. Kupić dwa sprzęty...

11:42, 27.01.2025

witz2witz2

6 3

do "Niestety". Zadam jedno proste pytanie - czy kupując samochód, lodówkę, pralkę, czy jakikolwiek sprzęt, odlicza ci ktoś za paliwo i ewentualne przyszłe koszty eksploatacji? Chyba nie. Jednak korzystasz z tego sprzętu i cieszysz się, że nie musisz jeździć autobusami, czy pociągami. Nic oczywiście nie jest wieczne i prędzej, czy później, jakieś koszty trzeba ponieść. Ale dziś ten sprzęt jest i należy go właściwie wykorzystywać.

21:17, 27.01.2025

Centzqra Centzqra

10 3

Cenzorka poszła na fajkę i po paczki, także chwila spokoju, grubas zawsze ma ciągoty i nie zawsze przy monitorze...

Hehehe hehehe

11:48, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnieeeObiektywnieee

34 10

To rola Państwa zapewnić sprzęt! Nigdzie nie robią takiej zbieraniny. Poza tym przez 33 lata to same nasze miasto uzbierałoby więcej niż to co dostało.
A sprzętu i leczenie takie że odsyłani jesteśmy do placówek poza Włocławek.

11:48, 27.01.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

A.R.A.R.

8 5

Nigdzie nie robią zbieraniny??? Człowieku, gdzie Ty żyjesz? Na całym świecie istnieją akcje charytatywne!!!

13:47, 27.01.2025

zapamietaj ~!zapamietaj ~!

6 4

Takie akcje charytatywne w świecie sa przeprowadzane w wyjątkowych przypadkach / powodzie, pożary, epidemie czy wojny - zwykle na ściśle określonym terenie / raz na parę lat w różnych dziedzinach dla różnych grup społecznych

16:03, 27.01.2025

SkladkaSkladka

31 6

Ile przekazały spółki miejskie z naszych pieniędzy, które płacimy za wodę, ogrzewanie, śmieci? Może portal by uświadomił mieszkańców w tym temacie

12:29, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A.R. A.R.

13 13

BRAWO!!! Najpiękniejsza "żebranina" świata!!! Kolorowa, optymistyczna i szczera. Żaden zbiorowy hejt nie jest w stanie jej zniszczyć. A działania trolli, jak widać przynoszą dokładnie odwrotne skutki!
Do końca świata i jeden dzień dłużej!

13:51, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bombelekbombelek

17 9

a moze kuku napisze ile miasto wydalo na orkiestre i zobaczymy jaki bilans wyjdzie pewnie na zero do kieszeni tego co na scenach krzyczy sepsa i je... c pis

14:22, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Uśmiechu Uśmiechu

14 8

W tym roku to jeszcze wrzucali , za rok przy tych rządach to jedyne co będzie można wrzucić to : Rachunki do Zapłacenia -przy tylu likwidacjach zakładów pracy i podwyżkach za wszystko co możliwe Obudźcie się w końcu 😭

15:31, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pytanie Pytanie

16 7

Kiedy publiczne rozliczenie zlotych melonow , mrówek i innych społek rodzinnych bluźniercy estradowego . DD produkuje ,,tłumy entuzjastów na ulicach'' metodami propagandy PRL-u .Może czas pisać prawdę o tym złotym interesie ,,złotego melona '' ?

15:41, 27.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

i44i44

6 3

Takie pytanie o rozliczenie pieniędzy z żebractwa wops - to HEJT w czystej postaci

18:49, 27.01.2025

ciekawyciekawy

10 4

A na jak wysoki % Owsiak lokuje kasę z niemieckim banku - mbank

18:47, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re i44re i44

0 1

Znasz definicje tego słowa wymyślonego przez partyjną propagandę ?
To może zacytuj tą definicję ...będziemy widzieli co to znaczy ...

19:28, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CenkrowaCenkrowa

3 1

Po co usuwasz krowo? Ogarnij sie

19:46, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

witz2witz2

2 9

Oczywiście, jak wszystko, akcja Owsiaka może podobać się lub nie. Nikt nikogo nie będzie zmuszał do wrzucania pieniędzy do puszek WOŚP. To jest wybór indywidualny i nie mam zamiaru tego krytykować.
Nie uważam jednak za stosowne, krytykowanie, a nawet ordynarne atakowanie tej pięknej akcji.
Dzięki niej, wiele szpitali otrzymało sprzęt, na który nigdy nie miało by szans. Sprzęt ten zawsze posiada konkretnie określone przeznaczenie i nie sądzę, żeby był przekazany gdzieś, gdzie nie będzie odpowiednio wykorzystany.
Do tych wszystkich krytykantów i zagorzałych przeciwników Owsiaka, mam apel - gdy ktoś z waszych bliskich (może nawet dziecko), będzie zmuszony do skorzystania z pomocy medycznej w szpitalu, zróbcie zastrzeżenie, żeby nie stosować w leczeniu sprzętu z serduszkiem WOŚP.
Zanim cokolwiek napiszecie, pomyślcie, że i wy możecie znaleźć się w takiej potrzebie. Jeżeli już jesteście tacy "anty", to zatrzymajcie to dla siebie, lub bądźcie konsekwentni i zastosujcie się do mojego apelu.
Macie pewnie rację, że zaopatrywanie szpitali i specjalistyczny sprzęt należy do obowiązków państwa.
Zwracam jednak uwagę na fakt, że akcja WOŚP trwa od 33 lat i nie jest formą pomocy dla jakiejś jednej opcji politycznej. Przez te lata wiele razy zmieniały się ekipy rządzące (w różnych konfiguracjach), a WÓŚP gra nieprzerwanie.
Powtarzam jeszcze raz, zanim coś "wysmarujecie" - pomyślcie, że was też to może dotknąć.
Wiem, że pewnie do wielu te argumenty nie trafią, bo mają zbyt twarde serca i umysły, ale nie przeszkadzajcie i nie obrzydzajcie innym w niesieniu pomocy - nawet tej symbolicznej w postaci kilku złotych, wrzuconych do puszki WOŚP.
Orkiestro - graj do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej.

21:03, 27.01.2025
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

HuniHuni

4 3

Jakim prawem miasto z moich podatków promuje prywatną fundację ? Dlaczego Owsiak nie chce pokazać pełnych rozliczeń i faktur ?

22:59, 27.01.2025

witz2witz2

3 4

Fundację, która wspiera to, co powinno robić państwo. Również to, pod rządami PiS-u.
Rozliczenia Owsiaka, były już przerabiane wiele razy i niczego złego się nie doszukano. Owszem pozostają pewne niejasności, ale jak widać nikt nie wsadził za kratki Owsiaka, więc chyba jest w porządku.
PiS przez osiem lat wściekle atakował WOŚP i nic mu z tego nie wyszło.
Większość zarzutów do fundacji i Owsiaka, wywodzi się z zazdrości i poczucia bezradności jego przeciwników.
Jak już pisałem, ci którzy tak atakują Owsiaka powinni się zastanowić, czy sami nie będą żebrać o pomoc przy użyciu sprzętu pochodzącego ze zbiórek WOŚP (wyśmiewanych i nazywanych żebractwem).
Myślę, że gdyś znalazł się w krytycznej sytuacji (czego ci oczywiście nie życzę), nie pytał byś się, czy Owsiak miał na wszystko faktury.
Przestań więc powielać takie bzdury i pomyśl o tych, którzy dzięki tej "żebraninie" WOŚP i ciągłemu zapałowi Owsiaka, odzyskali zdrowie lub uratowano im życie. Ciesz się również z tego, że nie musiałeś dotąd z tej formy pomocy korzystać. Piszę tak, bo uważam, że gdybyś skorzystał, to nie pisał byś takich rzeczy.
Życzę ci zdrowia i szerszego spojrzenia na WOŚP.
Krytykować jest bardzo łatwo, zwłaszcza anonimowo i bez żadnych konsekwencji. Jeżeli potrafisz robić równie pożyteczne rzeczy, to się nie wstydź - rób. Chętnie wrzucę jakąś kwotę do twojej puszki.

23:23, 27.01.2025

Nie dla wospNie dla wosp

2 3

Przypominam ci, że od półtora roku rządzi KO. Szpitale zadłużone, składka zdrowotna dla przedsiębiorców nie zmniejszona. 300 miliardowy deficyt, największy w historii. Prywatne fundację nie są od łatania dziur po państwie. Pomyślałaś kiedyś czemu z pośród setek fundacji w Polsce to WOsP jest promowany ? Nie używaj taniego populizmu typu jak trafię do szpitala to nie skorzystam że sprzętu wospu bo dałaś sobie zrobić sieczkę z mózgu. WOsP jest organizacją pożytku publicznego i każdy obywatel ma prawo rządać pełnej wiedzy na temat rozliczeń. Poczytaj sobie ile i na co poszło z 1.5 procent dawanego na WOzp ? Czy Owsik przedstawił wszystkie dokumenty które zarządał od niego sąd ? Wyedukuj się a nie powtarzasz tanie frazesy z TVN i neotvp. Poza tym jak wytłumaczysz plakaty z sepsą ? To ma być pomoc dla dzieci ??? Barany co dają niech dają. Świadomi ludzie już dawno już odwrócili się od tej fundacji i owsika, który zniszczył piękną kiedyś idee jak zaczął angażować się politycznie.

23:52, 27.01.2025

witz2witz2

1 1

do "Nie dla WOŚP". Piszesz to, co wtłaczają ludziom zawistnicy i nieudacznicy, którzy nie potrafią sami niczego dobrego zrobić, a przeszkadzają innym. Nie wiem, skąd takie masz informacje, że ludzie odwracają się od WOŚP. Każdego roku, zbiórki pieniędzy są coraz większe.
Co do sprawdzania, czy Owsiak prawidłowo prowadzi fundację, to przecież za rządów PiS-u było to sprawdzane. Jeżeli piszesz w ten sposób, to znaczy, że kwestionujesz ustalenia, które dokonane zostały przez zagorzałych przeciwników Owsiaka. Skąd wiesz, jakich dokumentów od Owsiaka żądał sąd i jakie zostały przedstawione. Przecież "niezawisłe" sądy też były w tamtym czasie zagarnięte przez PiS. Tez powtarzasz za propagandą pisowską.
Przeciwnicy Owsiaka, już tak się na niego zawzięli, że sami już sobie zaprzeczają w swych kolejnych atakach.
Bardzo trafnie poruszyłeś kwestię zadłużenia szpitali. Piszesz również, że KO rządzi "już" półtora roku, a zadłużenie nadal jest. Przypomnę ci, że poprzednicy rządzili przez osiem lat i to oni mieli możliwości naprawić tę sytuację. KO przez te półtora roku nie spowodowała takiej sytuacji. PiS miał przez osiem lat władzę absolutną - Sejm, Senat (który nawet mając większość ówczesnej opozycji, był ignorowany), no i jeszcze figurant, który w środku nocy podpisywał ustawy, bo jakiś szeregowy poseł tak mu kazał.
Nie nazywaj też ludzi, którzy chcą pomagać, baranami. Kto tak się o kimś wyraża, sam nie zasługuje na szacunek innych.
Przeczytaj sobie o księdzu, który po mszy, całą tacę przekazał na WOŚP. Czy jego też wsadzisz do swojego stada baranów?

10:19, 28.01.2025

Gunio44Gunio44

6 3

Nie zgadzam się, żeby miasto z moich podatków promowało prywatną fundację. To skandal. Za Pieniądze przeznaczone na organizację wośp w mieście powinny powstać np nowe przystanki.

23:00, 27.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwww

5 3

ale wynik 3 mln dostaliśmy prze 33 lata no nieżle jakieś 100 tyś rocznie a ile miasto przez 33 lata wydało na orkiestrę na pewno więcej niż 3 mln plus to coludzie zebrali to wychodzi dużo więcej gdzie tu sens i logika przeprowadzać takie aukcje , to jest tylko dorabianie owsika

06:46, 28.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A.R. A.R.

1 0

To jakaś wyjątkowa organizacja! Prywatna, a pieniądze z niej są przeznaczane na sprzęt do państwowych szpitali. Fantastyczni ludzie w niej działają. Aleś sobie strzelił w kolano. Brawo za poziom IQ.

08:31, 28.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re witz2re witz2

5 1

,,ordynarne atakowanie ...'' ??????? Kto kogo chamsko ordynarnie atakuje ? Przecież to ten oklętnik estradowy publicznie obraża Polaków nazywając nas ,,sepsą '' , finansuje partyjne bilbordy PO z naszych pieniedzy , POzoruje POmoc dla powodzian ....czy ty masz oczy czy ci juz tuskiem zarosły ?

09:06, 28.01.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

witz2witz2

1 3

Odpowiem, chociaż nie powinienem wdawać się w polemikę, z kimś, kto wytyka mi określenie "ordynarne atakowanie", a za chwilę sam to robi. Masz rację, że Owsiak użył zbyt drastycznego określenia i tego nie akceptuję. Co do finansowania wyborów, nie wypowiadam się, bo nie znam na tyle tematu, żeby zajmować stanowisko. Ale jeżeli już to poruszyłeś, to czemu nie wspominasz o funduszu sprawiedliwości, na co są dowody. Jednym z nich jest tchórzliwa ucieczka "niewinnego" człowieka i ukrycie się za azylem politycznym. Dlaczego nie wspominasz o angażowanie się kościoła katolickiego w sprawy polityczne i czerpanie z tego korzyści materialnych. Wiele osób pisze tu, że nie godzi się na to, żeby ich podatki, w jakikolwiek sposób służyły WOŚP. Ja też nie godzę się, żeby jakiś tam Rydzyk dostawał dotacje do swoich fanaberii, z moich podatków, za to że sieje propagandę pisowską.
Odniosę się jeszcze do Twojego ostatniego zdania. Dla Twojej ciekawości, informuję, że nie byłem i nie jestem wielkim fanem Tuska (nawet jeżeli kogoś bardzo nienawidzisz, kultura oraz zasady pisowni wymagaj, żeby pisać z wielkiej litery - no ale to już kwestia kultury, a nie polityki), a moje poglądy na WOŚP, były zawsze takie same. Za czasów rządów PiS-u, też wspierałem Owsiaka i wyręczałem rząd w jego obowiązkach. Oczy mi niczym nie zarosły.

10:40, 28.01.2025

bekabeka

4 1

POdobno Wiśniewski znowu POkazywał gołom dupe, tylko teraz wetknoł sobie tenczowom flage i śpiewał "Keine Grenzen".

18:38, 28.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

2467845624678456

2 0

A gdzie pracuje zawodowo Awsiak? Jaki ma zawód ? Czy żyje z pieniędzy WOśP? Jego praca powinna być społeczna.

22:00, 28.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Śmiech na saliŚmiech na sali

1 1

Brawo idioci wplacajcie dalej a klaun w czerwonych spodniach tylko zaciera ręce ze kolejne miliony wpłyną na jego konto. Precz z owsikiem i jego pseudo charytatywnoscia

11:41, 30.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%