Wiadomości Włocławek - informacje, newsy, fotorelacje

Zamknij
Ważne

"Prezydent uprawia propagandę sukcesu". Ludzie wyjdą na ulicę?

N.CH 06:07, 11.06.2013 Aktualizacja: 17:59, 29.09.2025
37 "Prezydent uprawia propagandę sukcesu". Ludzie wyjdą na ulicę? fot. Natalia Chylińska

We Włocławku wciąż słyszy się o zwolnieniach grupowych. Upadają kolejne zakłady pracy a bezrobocie utrzymuje się na wysokim poziomie. Włocławianie są już zmęczeni tak trudną sytuacją na rynku pracy. Czy w mieście dojdzie do protestów?

Do włocławskiej "Solidarności" dociera coraz więcej negatywnych spostrzeżeń, odnośnie trudnej sytuacji na rynku pracy w mieście. Negatywnie oceniane są także działania władz.

Przedstawiciele włocławskiej "S" zastanawiają się nad podjęciem odpowiednich kroków.  

- Zastanawiamy się, czy nie zorganizować akcji protestacyjnej we Włocławku, skierowanej przeciwko działaniom prezydenta Andrzeja Pałuckiego - mówi Janusz Dębczyński, zastępca przewodniczącego prezydium regionu toruńsko-włocławskiego NSZZ "Solidarność".

Zdaniem związkowców, prezydent Włocławka uprawia propagandę sukcesu, a niewiele robi, by tworzyć miejsca pracy i  je utrzymywać. Póki co, "Solidarność" nie podaje jednak konkretnych terminów ewentualnych protestów.

Czy weźmiesz udział w protestach w związku ze złą sytuacją na rynku pracy?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
Tak 26%
Nie 74%
(N.CH)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (37)

WYRÓŻNIONE KOMENTARZE

Pozostałe komentarze

bellabella

49 24

"akcja protestacyjna" i co dalej? od akcji przybędzie miejsc pracy, czy zbliżają się wolnymi krokami wybory i trzeba poprzypominać potencjalnym wyborcom nazwiska. Niech "S", poda konkrety a nie się zastanawia...
A po wtóre od kiedy prezydent jest w mocy utrzymywać miejsca pracy, zatrudniać w fabrykach, gdzie dawno rządzi już obcy kapitał a nowy właściciel zrobi z ludźmi co chce.

07:06, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

innocentyinnocenty

45 34

Ale się czepili tego prezydenta! Widać że gospodarz z niego bardzo dobry a prawica boi sie kolejnej porażki w przyszłych wyborach

07:10, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~jo~~jo

50 29

PAnu D... już podziękujemy

07:11, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~~~~~

46 27

A w proteście w pierwszym rzędzie będzie stała Pani D... ze swoim pupilkiem nie z Włocławka W... no i oczywiście działacze PiS! HA ha ha

07:17, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jojkojojko

45 27

To raczej Pis uprawia propagandę sukcesu z panen D... na czele!!

07:19, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

nikodemnikodem

50 19

Jestem za wzięciem udziału w proteście ale pod siedziba premiera Tuska i jego nieprzemyślanych ustaw!

07:23, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

stróżstróż

33 21

dobry pic to połowa roboty a ludzie i tak chodzą po ulicach

07:46, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

granatgranat

34 18

Mhm, od protestów i strajków pod urzędem miasta, zapewne przybędzie miejsc pracy w prywatnych zakładach. Widać logikę w dzialaniach Solidarności. Natomiast na pewno da to zajęcie bezrobotnym, na parę godzin, nie można zaprzeczyć.

08:20, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

protestprotest

33 17

Protestować to przed KPRM anie pod ratuszem!!!!!!!!!!1

08:21, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don VitoDon Vito

15 32

P... P... od wraz ze swoimi kolesiami dba wyłącznie o swoje interesy i tego nikt nie podważy.Nepotyzm na każdym kroku.

08:31, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bezrobotnybezrobotny

35 20

a ile płaca za udział w pikiecie?

08:32, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zafrasowanyzafrasowany

14 33

jak czytam komentarze, to coraz bardziej upewniam się, że strajki w 1980 robił ówczesny PZPR wspólnie ze służbami.

Jeden twierdzi, że jak strajkować, to nie tu. Drugi, że nic to nie da. Trzeci, że nie z tymi co chcą. Czwarty twierdzi, że to tylko zaszkodzi. A piątemu jest dobrze.
Jak nic, wtedy (1981 i później) strajki zorganizowała komuna. Wtedy wszystko było rozpisane w Moskwie na poszczególne role i dlatego się udało. Najważniejsze to dobry plan i opłaceni ludzie na odpowiednich stanowiskach. Sukces murowany!!!!
Tak musiało być :/

08:47, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wybowybo

35 22

Solidarność pod rządami D... quo vadis

08:57, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

granatgranat

25 9

Problem tkwi nie w tym co było w 1980, ale w tym co teraz stało się z Solidarnością. Wszystko co było najlepsze w tym związku zostało zniszczone, przez reprezentantów "S", przez zarząd itd. Ci którzy kiedyś mieli wspólny cel, potrafili się zjednoczyć przeciwko komunie i ją w cholere rozpieprzyć, z czasem sami stali się jak ci z którymi walczyli. Każdy widzi tylk czubek własnego nosa, każdy teraz twierdzi że to tylko jego zasługa, że "S" odniosła taki sukces dzięki niemu/niej konkretnie a reszta to byli statyści, złodzieje i pijacy (bo każdy pijak to złodziej), i agenci. Glówni partycypanci tamtych wydarzeń ciągnęli i ciągną tę kołdrę w przeciwnych kierunkach i dlatego teraz ludzie mają ich w d... bo po prostu nie mają do nich zaufania. Dlatego teraz propozycja strajku/manifestacji słyszana z ust działaczy dziejszej zniszczonej, zdemoralizowanej i ośmieszonej "S" brzmi niewiarygodnie. I nie potrzeba do tego ruskich, sami to stworzyliśmy, to coś co jest tylko cieniem i karykaturą dawnej idei.

09:15, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

luizluiz

25 16

wszyscy tylko krytykować potrafią, ciekawe jak by solidarnośc sobie z tym problemem poradziła

09:16, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnejskiOnejski

27 16

Trzeba jakoś zaistnieć, bo wybory blisko i może znowu dostanie się do koryta. Znajdą sie jeszcze takie przygłupy, by słuchać tych pożal sie Boże wielkich dziaąłczy SOlidarnosci? Zreszta sam ten cąły zwiazek zawodowy to stado małych cwniaczków.

09:17, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

pytaniapytania

33 18

Czy to nie Akcja Wyborcza Solidarność zdegradowała Włocławek do roli miasta powiatowego w 1999 r.? I gdzie są te programy pomocowe dla miast, które straciły status województwa, które obiecał "solidarnościowy" Buzek? Czy to nie prawica prowadziła szaleńczą złodziejską prywatyzację po 1989 r., a teraz się dziwi, że prywatni właściciele zamykają po kolei swoje prywatne zakłady? Co ma do tego P...?

09:59, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jbjb

21 24

jeśli już protest to na pewno z "meleksem" na czele.

11:05, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zafrasowanyzafrasowany

16 4

granat, masz sporo racji. Sam gdy dziś widzę i słyszę nadętego Wałęsę, Borusewicza, czy nowo odkrytą "bohaterkę ze styropianu" Krzywonos, to chce mi się płakać. Już nawet nie wiem czy z żalu, czy ze śmiechu.
Ale kiedy widzę i słyszę tych młodych, co to mają przejąć stery i rządzić, to już ogarnia mnie raczej panika i nie jest mi do śmiechu.
Może już wszystko stracone i pozamiatane, a może jeszcze coś się uda. To już nie dla mnie, ale dla tych młodych, co opuszczają kraj, a wcześniej opuścili już głowę.
Sam nie wiem :/

11:19, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

rybakrybak

9 17

Protest? Chetnie, ale nie pod sztandarem Solidarnosci.

11:39, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

bezrobotnybezrobotny

12 18

Orkiestra gra a P... 1 tonie, tonie, tonie [*]

11:41, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Don VitoDon Vito

8 2

Dlaczego od pewnego czasu przestaliście udostępniać pełne nazwiska osób publicznych?Przecież nie jest to zabronione,jeżeli nawet są to teksty obraźliwe to odpowiedzialność za to ponoszą ich autorzy.

13:24, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Żadnego poparcia dlaŻadnego poparcia dla

3 5

Mam pytanie jako uczestnik 1980-1981,gdzie się podziały postulaty w ilości 20 bo jeden jak dotychczas obecne władze utrzymują a jest nim "msza w TV i Radio . Pozostałe zabrano , to co robiła solidarność ?, pozwalając na niszczenie idei solidarności i zawartą umowę społeczną z władzą komunistyczną.

13:35, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

granatgranat

3 2

@ Zafrasowany - dokładnie, właśnie w tym tkwi nie tylko problem Solidarności ale Polski, brak autorytetów dla młodych, dlaczego? Bo dawne autorytety upadły (sami do tego doprowadzili swoim zachowaniem) zamiast działać wspólnie, kontynuować to co osiągnęli, to wszystko zniszczyli i teraz moga mieć żal i pretensje tylko do siebie. A młodzi bez autorytetów, bez wzorców stają się tym czym nie powinni, a czym to widać na codzień.

15:37, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

@ ~granat@ ~granat

2 5

Twoje "rewelacyjne" wpisy nie wbudzają we mnie żadnego zainteresowania, ale ten ostatni o autorytetach jest fajny! Zgadzam się, że aktywiści "Solidarności" nie sa autorytetami. I nie wązne czy dla mlodych, czy dla starszych. Ale jeżeli uważasz, że były, PRL-owski donosiciel do SB; TW "Lucjan", pracujący obecnie jako Bp Włocławski lub pan Prezydent dawny funkcjonariusz wiadomych służb i nadal jawnie gorący wielbiciel skompromitowanej Partii Robotniczej jest autorytetm, to "gratuluję"! Te autorytety (wg ciebie) nie upadły... :))

16:12, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BonkBonk

1 1

Poparłbym ten protest jakby był skierowany tam gdzie trzeba czyli przeciw warszawce a tak to mam w nosie i rozgrywkach regionalnym nie zamierzam brać udziału. Tyle

17:50, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

granatgranat

4 1

A gdzie ja napisałem o tym że wymienieni przez ciebie ludzie to autorytety? Pokaż palcem bo nie wiem. Pisałem o upadku autorytetów jako takich ze wskazaniem na ludzi Solidarności którzy potrafili dużo dobrego zdziałać, a obecnie wszystko zaprzepaścili pogardą do swoich dawnych przyjaciół, współpracowników itd. Czytanie ze zrozumieniem?

18:09, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

4 0

CO to za miasto że młodzi muszą stąd uciekać za granice bo tutaj nas na nic nie stać ... Śmiech na sali a lepiej się nie zapowiada. Puli można lepiej stąd uciekać

18:36, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

polakpolak

1 2

przed sztandarem prawdziwej SOLIDARNOSCI NA KOLANA,tej d... tylko wodki się mozna napic.

19:12, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

leonleon

2 2

A co robiła solidarność w kzpow, gdyby naprawdę walczyli o utrzymanie zakladu i najlepszego keczupu ,wizytówki włocławka to może zakład by istniał i ludzie mieli by pracę .nic nie robili! !a teraz szukają jelenia ,czy jeden p. Palucki ma zbierać ciegi za wszystkich każdy mógł dupsko ruszyć i też coś dobrego zrobić solidarność w kzpow siedziska cicho jak mysz pod miotła, nie walczyli o ludzi żeby lepiej zarabiali gdy zaklad istniał i nie walczyli o zaklad, gdy mleko się rozkalo to dopiero się obudzili ,wstyd, wstyd, powinni się wstydzic

20:37, 11.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

xaxierxaxier

0 1

na uzdrowienie Włcławka jest jedna recepra.wywieźć wszystkich mieszkańców,z okolic również i zasiedlić ludźmi z innego regionu kraju bo tej pajęczyny nikt nie może zamieść i nikt nie zamiecie

00:00, 12.06.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

2 0

W roku 1980 to Solidarności nie chodziło o obalenie komuny. Wówczas przedstawiali pracownicze postulaty. W następnych lataxch gdy włączyły się służby CIA i Ronald Regan, który wykorzystał Solidarność do walki z komunizmem a konkretnie podjęte zostały przez CIA z bardzo dużym poparciem Regana działania w kierunku doprowadzenia do upadku Związku Radzieckiego. Była to m.in. zemsta USA za Wietnam, walka ze zmnienawidzonym przez Regana i Caseya ustrojem komunistycznym i walka o Afganistan. Notabene USA w okresie wojny ZSRR z Afganistanem pomagało muhadżedinom, z których wywodził się Bin Laden. USA wyszkoliło, uzbroiło po zęby w bardzo nowoczesną broń muhadżedinów. Dokonali tego w celu uniemożliwienia zwycięztwa ZSRR w Afganistanie. A potem frakcja pochodząca z muhadżedinów na czele z Bin Ladenem zagrozili USA. I USA sprzymierzyło się z Rosją w celu podjęcia walki z nimi. My też w Afganistanie pomagalismy i pomagamy walczyć z tymi, którzy pierwotnie przyczynili się do osłabienia ZSRR i jego rozpadu. Fajne nie.
Więc reasumując gdyby w USA nie rządził wróg komunizmu w postaci ZSRR, gdyby na czele CIA nie stał wróg komunizmu w postaci ZSRR to system socjalistyczny czy jak to inni nazywają komuna do dziś funkcjonowałby w Polsce. A Solidarność zapewne do dziś w podziemiach wydawałby gazetki. Solidarność w latach 80-tych była finansowo zasilana przez USA około 5-6 miliardów rocznie(choć dane te są niedokładne, są także informacje że 2-3 miliardów rocznie). Aż strach pomyśleć co by się działo gdyby w 1989r. Solidarność w wyborach nie wygrała i USA nadalby ich do dziś dofinansowywała. Prawdopodobnie USA by przez Solidarność ogłosiło bankructwo.

15:39, 17.07.2013
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%