Prezydent Andrzej Pałucki mówi w rozmowie z DDWloclawek, że nie boi się, że zostanie odwołany przed upływem kadencji. Jednocześnie stwierdza: - "Bycie prezydentem to nie jedyna rzecz, którą chcę i potrafię robić".
- Mam zaufanie do mieszkańców, że kontrakt, który podpisaliśmy w postaci odpowiednich zadań inwestycyjnych będziemy wspólnie wykonywać do końca tej kadencji - mówi prezydent Włocławka.
Dlaczego, zdaniem Andrzeja Pałuckiego, grupa referendalna chce nabrać mieszkańców Włocławka? Odpowiedź w filmie.
mieszkaniec07:57, 20.09.2013
Popieram Pana! I trzymam kciuki!
kris07:58, 20.09.2013
No tak dziwne gdyby nie umiał sobie radzić ze swoim budżetem prywatnym przy takiej pensji... Panie Pałucki trochę honoru jaki proces inwestycyjny o czym Pan mówi... o bezrobociu jakie aktualnie rośnie we Włocławku za Pana Kadencji, czy o ciekawych kontrolach CBA w urzędzie miasta. Jak patrzę na Pana to mi się niedobrze robi, ponieważ to jest moje miasto i ja na pewno na referendum pójdę i mam nadzieję, że zrobi to wiele osób by takich ludzi jak Pan w naszym mieście już nie było. Proponuję zarządzić swoim budżetem domowym, który jest finansowany z niemałych pieniążków miasta, pogodzić się z przegraną i z podtulonym ogonem wyjechać stąd by móc z daleka obserwować jak miasto może zacząć się rozwijać...
Panie Pałucki honoru, honoru....
jako_taki07:59, 20.09.2013
hola hola nie tak szybko z tym "Bycie prezydentem to nie jedyna rzecz, którą chcę i potrafię robić" nacisk na potrafię bo to wielce dyskusyjne, a druga sprawa to ze to duża czesc mieszkańców juz nie ma właśnie zaufania do pana.
szczery07:59, 20.09.2013
Panie prezydencie kij ma zawsze dwa końce i ci którzy w tak nieuczciwy sposób doprowadzli do referendum zostaną ukarani! Tylko jak zwykle ucierpią mieszkańcy bo z kasy miasta wyskoczy sporo pieniędzy!
!!!08:04, 20.09.2013
To referendum to kpina z mieszkańców!
RicharD08:05, 20.09.2013
Ja NIE IDE !!
mimo08:06, 20.09.2013
Referendum to farsa! Ci co fałszowali podpisy powinni za to ponieść karę!
sprawiedliwy08:09, 20.09.2013
Najważniejsze to olać to referendum! Niech inicjatorzy idą sobie sami ,ale niech oddadzą pieniądze które pójda na tą głupotę!
koleś08:12, 20.09.2013
A kto zapłaci za tą zachciankę prawicy! Przecież te 500tys. moża było wydać na inny cel! Tak im się spieszy do władzy!!! Więc widać jak szanują pieniądze podatników! Jakby nie mozna było poczekać te kilka miesięcy! Poroniony pomysł!
granat08:13, 20.09.2013
Taki filmik to jest bomba a nie te sondy uliczne, zara się będzie działo w komentarzach, jak zawsze święta wojna między tymi co popierają i tymi co nie nawidzą Pałuckiego. Ciekawie się to czyta :).
LeszekM08:16, 20.09.2013
A mieszkańcy nie mają zaufania do komunistów. Jak Pan widzi w Polsce odradza się patriotyzm zniszczony przez takich jak PAn - Czerwonych komunistów. Dlatego dostanie Pan wraz ze swoją świtą czerwoną kartkę i odesłany zostanie na margines.
bella08:21, 20.09.2013
Trzymam kciuki, popieram, nie ma lepszego kandydata na Prezydenta niż Pan.
Czerwona_Gnida08:23, 20.09.2013
Ale mieszkańcy nie mają zaufania do ciebie! Czego się nie tknąłeś to źle nadzorowane, źle wykonane, wykonane z opóźnieniem itp. To nie wina wykonawców to twoja wina, że takich ?wykonawców? wybrałeś do roboty!
Don Vito08:24, 20.09.2013
Szkoda tylko,że tak wielu mieszkańców Włocławka nie ma do niego zaufania.W swojej dotychczasowej karierze nigdzie nie zagrzał miejsca na dłużej.Po prostu nieudacznik na państwowej posadzie.Zaufanie to mogą mieć tylko zaufani,ale nie można tego uogólniać z mieszkańcami.
korki08:27, 20.09.2013
jedyne co potrafisz to od urodzenia komuszkowac
beton08:50, 20.09.2013
Do ~ koleś / Pewnie że można wydać te pieniądze na inny cel!
Może na ponowne "zrewitalizowanie" TUMSKIEJ!!!
Robert08:50, 20.09.2013
Czy w UM miasta Włocławka blokuje się takie strony jak ta ?
Stella08:54, 20.09.2013
Trzymam kciuki, popieram, nie ma lepszego kandydata na Papieża niż Pan.
09:39, 20.09.2013
To jak pan już jesteś to może pan w następnym wywiadzie jeszcze przed Pana odwołaniem powie mieszkańcom włocławka dlaczego remont starego rynku był taki drogi i ile kosztowały poszczególne elementy za ponad 6 mln zł ?
parę drzewek
parę ławek
trochę sezonowych kwiatów
nowe lampy przypominające maszty
parę światełek
fontanna
trochę kostki
projekt
wykonanie
zegar słoneczny czy ten zegar słoneczny nie miał czasami mieć jakiś okuć ?
ziemia ,piasek i wszystkie inne rzeczy potrzebne do wykonania tak drogiego remontu
Po drugie niedawno byłem na bulwarach kolejne 12 mln zł wydane w beton
pytam Pana kiedy będzie naprawiona kostka w ramach gwarancji ,która popękała i została poprzecinana ,pękają kolejne kostki czy je też firma poprzecina ?kiedy w ramach gwarancji zostano naprawione zraszacze ?i kiedy w ramach gwarancji zostano naprawione światełka podświetlające kostkę .Bo zamiast mówić mamy najpiękniejsze bulwary w Polsce ,będziemy mówić mamy najpiękniejsze popękane bulwary w Polsce za 12 mln zł .
Po trzecie kiedy pojawi się w ramach gwarancji kamera na śródmieściu przy moście ,według warunków gwarancji miało być 3 dni jest już kilka tygodni ,może gdyby przetarg wygrała firma z Włocławka było by o wiele sprawniej uzyskać szybką gwarancję .
Dlaczego remont mostu za 18 mln zł miał tak krótka gwarancję bo tylko 4 letnią ?
Po czwarte czy Pana pensja nie jest zbyt wysoka na włocławskie warunki ?
aa09:50, 20.09.2013
referendum jest zupełnie bez sensu, trzeba poczekać do wyborów i wybrać "nowego" prezydenta
Jolka09:52, 20.09.2013
Jak prezydent może oficjalnie, publicznie namawiać do olania jakiegokolwiek głosowania???? Obowiązkiem każdego pełnoletniego obywatela jest pójście na wybory i głosowanie zgodne z sumieniem!!! Czyżby strach zaglądał mu w oczy?
do ~ koleś 10:19, 20.09.2013
Zgadza się, że te 500 tyś można wydać na inny cel; np. na zabetonowanie do końca Starego Rynku, lub naprawy dziur po dopiero co wykonanych remontach ulic. Zaprzyjaźnieni "przedsiębiorcy" przyjmą i te pieniądze, jak to mawiali starożytni rzymianie żaden pieniądz nie śmierdzi. Poza tym namawianie ludzi do tego aby nie brać udziału w referendum nie jest przejawem demokracji a raczej totalitaryzmu lub jak kto woli nacjonalizmu.
Kor10:48, 20.09.2013
W 100 procentach popieram Pana prezydenta Pałuckiego, jeden z najlepszych prezydentów jaki włocławek może mieć, ja również jestem przekonany że włocławianie nie dadzą się nabrać na zagrywki psełdo grupy inicjatywnej, która sądzi że ludzi można łatwo zmanipulować. Śmieszą mnie ludzie, którzy przez całą kadencję nie interesują się tym co dzieje się w mieście jakie powstają inwestycje a jak czas na wybory to są wielkimi krytykami bo gdzieś tam ktoś napisał i ochoczo się wypowiadają. Prawda jest taka że co by nie robił Pałucki to i tak przez opozycję będzie to negowane. Niech ta grupa sama zapłaci za to referendum. Ja na żadne referendum nie idę
nowy10:52, 20.09.2013
Do Kris,a co myślisz,że jak przyjdzie nowy prezydent to nie będzie chciał pieniążków?Tak samo będzie brał wypłatę i w takiej albo większej wysokości. Nie rozumiem po co stawiasz ten argument jako niekorzystny dla obecnego i w ogóle dla funkcji prezydenta!Kolejne wybory pokażą czy uda się zdobyć korytko nowej sile politycznej,referendum jest zupełnie niepotrzebne!Po za tym w mojej opinii w mieście dużo się dzieje i to widać i to trzeba docenić i nieważne kto za tym stoi.
daw11:01, 20.09.2013
Jeśli w demokratycznym kraju, osoba na szczeblu publicznym namawia aby nie brać udziału w referendum, to już za ten fakt powinna stracić stanowisko. Trzęsie dupą jak Hanka z Warszawy. Przecież w referendum można zagłosować aby go nie odwołali, to niech namawia swoich zwolenników aby go poparli i pokaże jaki jest mocny o ile jest mocny....
Dziura11:27, 20.09.2013
Tak sami emeryci i renciści na niego głosują. Niech dalej tak robią to same dziadki w tym włocławku będą chodzić.
Z włocławka robi się zabytek :D.
Pozdrowienia z Poznania!!
granat11:32, 20.09.2013
@ moj faworyt - hehe tak to jedyny słuszny kandydat. Ale serio, on ma lepszy program wyborczy niż PiS :).
dość!!!11:36, 20.09.2013
DOŚĆ tego ironicznego uśmieszku. Człowieku, RUSZ GŁOWĄ...zacznij robić dla mieszkańców coś, co wpłynie na ich byt, a nie na ich wrażenia wzrokowe. Co mi po przystani, po kilometrach kwadratowych betonu, jak brak pracy? Ludzie chcą pracować i zarabiać, no ale Ciebie to nie wzrusza, bo przecież Ty masz pracę i to całkiem sowicie opłacaną. Za takie rządzenie to jeszcze powinieneś dopłacać, by móc nazywać się Prezydentem.
Na referendum idę i kogo by nie spytać, to każdy idzie tylko w jednym celu - postawić krzyżyk na Pałuckim. To jest pierwszy i najważniejszy krok, a co będzie dalej, to czas pokaże.
mario12:03, 20.09.2013
TA CAŁA GRUPA REFERENDALNA GRUPA OSZUKAŁA MIESZKAŃCÓW --- NIE MA WINNYCH O PODRABIANIE PODPISÓW --- ONI SĄ CZYŚCI ----------- 27.10.2013R. LEPIEJ IŚĆ NA SPACER A NIE JAKIEŚ CHORE WYBORY----- ZERO KANDYDATA --- ZERO PROGRAMU -- TYLKO SIEDZĄ NA DUPSKACH I PIERDZĄ W STOŁKI --- CAŁA TA 9 Z TEJ GRUPY TO SZCZYT GALOPUJĄCEJ BEZCZELNOŚCI I OSZUSTWA
ela12:53, 20.09.2013
Żenujące, czerwony, komunista... Ludzie czy dla Was naprawdę czas stanął w miejscu. Czy ta płyta nie wydaje się Wam zbyt stara i zdarta. Brakuje Wam prawdziwych argumentów, co niestety nie najlepiej o Was świadczy.Prezydent może irytować, ale chyba tym, że jest aktywny i kompetentny, że robi swoje. To faktycznie może na malkontentów działać, uwaga, jak przysłowiowa czerwona płachta na byka.Pozdrawiam wszystkich. Życzę miłego wypoczynku.
stróż13:15, 20.09.2013
wielu miało zaufanie a i tak ich wyp...li
Kor13:37, 20.09.2013
Dla przypomnienia wszystkim, którzy nagminnie używają słowa komunista, chciałbym przypomnieć, że jest rok 2013 a jak mi wiadomo w Polsce został on obalony 89 roku, więc co nie którym czas stoi w miejscu, albo co niektórzy nie pamiętają jak było w tych czasach bo prostu byli mali a ochoczo wypisują komuch, czerwony itp trochę pokory i szacunku.
TU-ja14:24, 20.09.2013
Jestem zdumiony jak mozna być tak rozumowo ślepym.
- Palucki wprowadza autokratyzm, jeżeli jego wielbiciele wiedzą w ogole co to znaczy.
- Może wreszcie - na boga - dotrze do was informacja, że Pałucki podpisał dokument (czy tylko jeden?) wątpliwej wartości prawnej; z prywatną korzyścią finansową dla osób fizycznych, a to już stawia go w świetle absolutnie wątpliwej reputacji. Znam ten dokument.
- o "inwestycjach", ktore nie są rentowne już nawet nie wspominam.
- o drogach i ulicach też nie wspominam, bo cały Włocławek o tym wie.
- o nieudolnych decyzjach dot. gospodarowania komunalnymi funduszami Miasta i chętne pozbywanie się w ten sposob setek tysiecy złotych na niekorzysć majątku komunalnego Włocławka - też nie wspominam, bo będzie jeszcze ku temu okazja.
Czy to nie są konkretne argumenty?
Tak na marginesie Skrzypek też hoorował decyzje niezgodne z decyzjami najwyższych sądów Rzeczypospolitej. Może dlatego jest teraz po lewej stronie, zdradziwszy samorządowo swoich kumpli z "Solidarności", z Dębczyńskim na czele.
- @ ~ ela , to co powyżej to nie jest żadna zdarta płyta, to są argumenty!! Więc argumentów nie brakuje, jeżeli nie jesteś ślepa rozumem.
Ja14:35, 20.09.2013
Jeżeli wsparciem przy rozbudowie i rozwoju miasta ma być duecik który sobie z dzióbków nektar spija czyli Lebiedziński (nawet nie ma samochodu zarejestrowanego w Polsce tylko na wschodzie- i on mówi o ekonomii) oraz Maciak właściciel CW24 to już teraz wpiszcie w google Maciej Maciak i zobaczcie jak traktuje ten kmiot swoich klientów, o tym, że płaci najniższą krajową nie wspomnę, wracaj na bazar handlować kasetami. Jeżeli tacy ludzie mają być alternatywą dla Pałuckiego to wtedy pójdę zagłosować za odejściem obecnego prezydenta!
ALA15:01, 20.09.2013
A JA PÓJDĘ I BĘDĘ MIESIĄC SWIĘTOWAĆ JAK CIĘ WYWALĄ
racjonalista15:25, 20.09.2013
Póki co nikt logicznie myślący nie mówi o kandydacie na Prezydenta, tylko pewne wąskie grona jak zwykle mącą wodę, aby nie wiele z tego było wiadomo. Pewnym jest jedno, że;
1. Komisarz Wyborczy rozpisał i podał termin referendum.
2. Gdy referendum będzie i odwoła obecnie pełniącego funkcję, to wszystko na to wskazuje, że powinien być powołany Komisarz.
To jest z jednej strony zła informacja, a z drugiej dobra, gdyż będzie wiadomo jakie partie wypuszczą swoich harcowników i to MY mieszkańcy będziemy mogli poobserwować i podjąć decyzję na kogo tak naprawdę zagłosować. Z mojej strony pewnym jest, że jak to oznajmiła SLD - nadal będą preferować obecnego Prezydent. To dowodzi jednego partia wymiera i nie ma przygotowanych nowych - młodych kadr.
PO - informuje, że będą wspierać i popierać obecnego posła Wojtkowskiego. O ile kiedyś Pan Wojtkowski coś sobą prezentował i mógł mieć potencjał to po roli poddanego szefowej partii widać wprawdzie, że nosi spodnie tylko co z tego wynika????????
O obecnym pośle i byłym kandydacie Panu Zbonikowskim, nie musze nic mówić, gdyby miał trochę honoru to powinien tego typu sugestie jasno dementować. Jego kandydatura nigdy nie przejdzie, za dużo ma negatywnych opinii.
Prezydentem powinien zostać ktoś, kto prezentuje sobą pewien potencjał intelektualny, ale jak do tej pory nie jest uwikłany w targi i przetargi. Byłby do zaakceptowania przez większość, potrafiący rozmawiać i negocjować, a nie jak obecny Prezydent niezbyt uprzejmy, zadufany w sobie i tolerujący tych co myślą podobnie ja On z bierną akceptacją pomysłów Prezydenta. Ponadto powinien to być ktoś przynajmniej w tzw. średnim wieku. Wówczas jeszcze musi dojść do jednego poszczególne partie niech mają i prezentują swoje filozofie, ale podstawą powinien być program rozwoju miasta i działania zmierzające do redukcji bezrobocia. Wówczas będzie można powiedzieć i wprowadzić podstawowe pojęcie, że to..."byt kształtuje świadomość...".
Arek16:01, 20.09.2013
Panie (jeszcze)Prezydencie mowi Pan ze ma zaufanie do mieszkanców no niestety ale mieszkancy juz panu nieufają i nie zaufają młodziesz ucieka z miasta i ma racje bo urząd i pan nic nie robi w tym temacie Pis mowi "Donald Nic Nie Może Tusk" i to w 1000 procentach do pana pasuje Andrzej Nic Nie Może Pałucki z kazdym dniem pograza pan włocławek bublowymi inwestcjami na 1 juz sa koleiny a niedawno była robiona droga dziury na tumskiej i wiadukcie przy jez czarnym uciekajace firmy Meble-Paged, Nobiles wystarczy przejsc po 3 maja ulica tetniła zyciem sklepy otwarte a teraz zamiera tam zycie po wiekszosc firm zwineła interes dobra nie będe sie juz rozpisywał bo sami wiecie jak jest kazdy znas to na wlasnej skórze odczuwa
Czerwona_Gnida16:30, 20.09.2013
Do ~ Ja / No człowieku:), jeżeli nie wiesz jak powstawał biznes w "wolnej" Polsce to muszę cię zmartwić:) każdy tak zaczynał handlował na bazarach i rynku! Ba nawet słynny Steve Job zaczynał w garażu robić swe komputery! Oczywiście byli też w Polsce bardzo wysublimowani delikwenci, którzy dorobili się wielkiego majątku. Ale nie wszyscy mogli mieć babcie ciocie wujków mamusię czy tatusia zakorzenionych w byłych strukturach sowieckiej agentury lub pezetperowskiej nomenklaturze! Niestety
Wiele osób robiło swój pierwszy biznes jak uczciwi ludzie tzn. tak jak na to ?wolna? polska pozwalała!
TU-ja16:54, 20.09.2013
@ ~ ALA / 15:01, 20.09.2013
-----------
Wpraqwdzie nie pomyślałem o tym, ale podoba mi się Twój pomysł świętowania. Czy ktoś może wie, gdzie można kupić Dom Pérignon? Jeżeli nawet nie będzie okazji, to butelka poczeka do następnej okazji ...za rok. :)
korki17:16, 20.09.2013
do Kor chłopczyku a otworz wikipedie i zobacz co to jest dekomunizacja
TU-ja17:27, 20.09.2013
@ ~ racjonalista / 15:25, 20.09.2013
-----------
Wielokrotnie akceptowałem twoje wpisy. Przemyślane, wyważone, analityczno-alternatywne. Ten ostatni komentarz rownież prawie(!) kompleksowo omawia ten wycinek problematyki przyszłego prezydenta, ktorym - daj Boże - Nie będzie ATP. Piszę: prawie, - ponieważ nawet najlepszy kandydat do Ratusza (a potem prezydent Miasta) nic nie będzie w stanie zdziałać, gdy nie będzie miał profesjonalnego, acz zdecydowanie ODPOLITYCZNIONEGO i spartykularyzowanego zaplecza. Zatem istonym jest i to, jakich sobie Pierwszy wybierze zastępców i pomniejszych fachowców w Ratuszu. Zdaję sobie sprawę, że to późniejszy etap ewentualnych zmian, ale - IMHO - równie istotnych, jak sama zmiana Prezydenta.
@ ~ Czerwona_Gnida / 16:30, 20.09.2013
-------------
Z biegiem dni, z biegiem lat - stworzyła się i trzecia możliwość powiększenia swojej kiesy majątkowej, o czym sam zresztą wielokrotnie pisałeś na DD, a teraz nie rozumiem dlaczego o niej nie wspominasz w swoim tekście. To prawda, jak piszesz, że wiele osób zaczynało od pietruszki (albo butów) na bazarze, ale potem, już długo po czasach poległej w mękach komuny, wytworzyły się nowe koterie wzajemnego wspierania, które umożliwiały sobie wzajemnie wspinaczkę po szczeblach do bycia w (także lokalnej) oligarchii. Nie można przecież wykluczyć, że bohater komentarza
(~ Ja / 14:35, 20.09.2013), do takich właśnie może należeć.
Tyłem kocham Pałuckiego, ale nikt mnie nie przekona, że własność owego pana, która służy teraz przeciwnikom
eksPZPR-owca nie walczy o spodziewane i domniemane profity finansowe, jakie obecnie otrzymuje drugo z konkurencyjnych stacji tv. Jeżeli tę "ruchawkę" wygra przyszłość antypałucka, to ruczaj z pieniedzmi popłynie niemałą strużką do kieszeni właściciela, to przecież oczywiste. I o to w tej jedynej, NIEZALEZNEJ tv, też - chodzi...
Pozdr. obydwu.
TU-ja17:34, 20.09.2013
@ ~ Kor / 13:37, 20.09.2013
Smierć komuny w 1989 roku nie była smiercią komunistów. Gdybyś korzystał z wiedzy serwowanej ci w szkole, to z łatwością byś to zrozumiał, albowiem przed wojną w czasach II rzeczypozpolitej nie było w Polsce komuny, nie było nawet socjalizmu, a KOMUNISTÓW BYŁO WIELU! Teraz też nie ma komuny, a pan Pałucki w czasie swej kadencji podczas posiedzenia Rady Miasta przed kamerami lokalnych tv, wobec prasowych dziennikarzy i wobec obywateli Miasta rzekł głosno i wyraźnie, że: jest DUMNY Z TEGO, ŻE BYŁ CZŁONKIEM POLSKIEJ ZJEDNOCZONEJ PARTII ROBOTNICZEJ. Powiedział to w roku, w którym już od lat nie istniala w Polsce komuna. I pewnie pan ATP nie jest komunistą, prawda?
Uruchom swoje szare komorki, wakacje się skończyły...
17:53, 20.09.2013
~ Ja /a ty w jakiej branży pracujesz ? W takiej co to na ciebie trzeba pracować ? Rozumiem ,że jak masz swoją firmę to twoi pracownicy u ciebie zarabiają po 5 tyś zł na czysto ?
St Zaparucha19:13, 20.09.2013
I jak ten nieudacznik może mówić, że da sobie radę, całe swoje życie zawodowe zwdzięcza partyjnym układom, jak prowadził w Chełmicy sklep, to splajtował. Łaps który dzięki przekupstwu zajmuje te stanowisko, oby jak nakrócej, razem z tymi pieskami którzy go otaczają.
Arek00:08, 21.09.2013
Wezmy tą niby Rewitalizacje starówki u nas przecierz to totalna porazka remotują ulice chodniki no na miły bóg jak zaczyna sie rewitalizacje to powinno zacząc sie od remotowania budynków a na koncu ulice i chodniki przecierz nikt z nas jak robi remont mieszkania nie zaczyna od remotowania podłogi a na koncu remotuje sciany jak rzyjdzie remotowc budynki to te ulice i chodniki szlak trafi bo ciezki sprzet to zniszczy no chyba ze ja sie na tym nie znam to przepraszam ale teraz to tak wygląda jakby ubierac majtki przez głowe
xaxier00:40, 21.09.2013
już ja widze tych anty-prezydenckich jak stoja przy urnie w pażdzierniku.dupy nie ruszą z domu bo w necie najprościej pokrzyczeć i sie pospierać.i dobrze bo zaglosują ludzie za prezydentem i za inwestycjami.przeżyłem chodynickiego,skrzypka ale nie widze innego co tyle inwestycji by zrobił,a przypominam że nie jest z PO
antybush01:06, 21.09.2013
Banda kontra Prezydent Pałucki. Ja wybieram pana prezydenta. Na Bandę czekają kraty w mielęcinie!
Do Pałuckiego16:36, 21.09.2013
Trudno pisać słowa do Was Towrzyszu, używająć słowa: Pan. Użycie tego wyrazu w tekście skierowanym do w/w adresata byloby dowodem szacunku dla niego. Ale cholera jak go nie mam, bo szacunek, to nie prezent imienionowy. Na szacunek trzeba sobie zapracować wieloma pozytywnymi przymiotami, których ja w Pałuckim nie znajduje zupełnie.
Ale do rzeczy: mimo wszystko uzyję słowa: Pan ze względu na wychowanie jakie rodzice mi wpoili. Otoż Panie Palucki, polecam pamu lekturę artykułu prasowego autorstwa Bożeny Dunat, skąd inąd znanej mi osoboście przemilej pani. Artykuł dotyczy i Pana i włocławskiego referendum. Warto przeczytać. Miłej lektury.
Arek16:51, 21.09.2013
Szczególnie jesteśmy wdzięczni panu Prezydentowi i wszystkim Radnym z SLD za to że głosowali za podwyżkom cen biletów MPK za podwyżkom cen za wodę i ścieki za podwyżkom cen za wywóz śmieci za to że nasz drogi pan Prezydent nad Wisłą zrobił kamienną pustynie za to że firmy które wygrywają przetargi na remont dróg ze pół roku ich od nowa remontować - o wielkie dzięki panie Prezydencie - nie zapomnimy panu tych wszelkich dobroci przy wyborach
66618:08, 21.09.2013
Do Koleś gdyby towarzysz Pałucki miał choć odrobinę honoru godności i poczucia człowieczeństwa to powinien sam zrezygnować z funkcji Prezydenta i jeszcze nie naciągać włocławian na koszty referendum w wysokości 500 tys zł a pieniądze te przeznaczyć na dożywianie dzieci w Szkołach coraz jest mniej ludności Włocławka a tow Pałucki ma dwóch swoich zastępów pytam po co i co ci ludzie robią że Włocławek należy do najbardziej zadłużonych miast w Polsce będziemy o tym pamiętać w dniu referendum
StachNa20:18, 21.09.2013
~~666 - Pałucki ma 3-ch zastępców-Muszalik.Kużniewicz i Wojciechowski. Nic nie robią dla miasta zgarniają kasę- są w wieku emerytalnym-oprócz JK.Czas najwyższy przewietrzyć UM.
xaxier00:57, 22.09.2013
to co pozostało Pałuckiemu to przewietrzyć UM.Fakt.Wandzia juz jest emerytowaną nauczycielka.jeszcze:konkursy rozpisane po znajomości.podwyżki sa wszędzie (poza tym to RM głosuje)w Wydziele Edukacji po 3 biurka w pokoju,a jest tego całe pietro.Ostatnio jak załatwiałem sprawę to były smichy chichy na korytarzuu a nikt w swoim pokoju.widać że mają dużo pracy.
racjonalista11:27, 22.09.2013
do ~ xaxier. To wszystko jest pikuś. Wszechwładna Pani Dyrektor zatrudnia na stanowisku dyrektorskim emeryta, a na drugim stanowisku szwagra Pani Wiceprezydent. Prezydent ma pretensje do grupy referendalnej, że chcą Jego odwołania. Niech pretensje kieruje do "powołanych przez siebie kompetentnych dyrektorów", którzy to bardzo skutecznie "poprawiają Jego wizerunek". A takich w U.M jest kilku, nie którzy już powinni być na emeryturze, a jeszcze skutecznie pracując podnoszą swoją emeryturkę. Nie wspomnę już o zatrudnianiu na stanowiskach ludzi o kompetencjach i kwalifikacja rodem z początku poprzedniego ustroju. Nie ważne kwalifikacje i kompetencje - ważne koneksje. Poza tym na szczególną uwagę za tak sprawowany nadzór nad oświatą ma Rada Miasta - Komisja Edukacji, która przynajmniej w części powinna nie znaleźć się na listach wyborczych w przyszłej kadencji. Wiem, że grono pedagogiczne jest w większości konserwatywne. Jeżeli członkowie komisji prezentują postawy takie jakie prezentują to warto się zastanowić czy są nam potrzebni ludzie będący hamulcowymi a może nawet szkodzącymi systemowi oświaty. Nie wszystko co złe wynika z prawa, ale większość zła wynika z nie kompetencji i lekceważących postaw tych co za stan oświaty odpowiadają. Nie wszystkimi winami należy obciążać ministerstwo i rząd ale lokalnych włodarzy i zarządzających systemem to od nich w dużej mierze zależą efekty i jakość kształcenia. Jak to mawiano ..." ryba psuje się nie od ogona lecz od głowy...". Jak głowa do niczego to postęp zgnilizny następuje w sposób nie kontrolowany
00720:12, 22.09.2013
WŁOCŁAWIANIE IDŹCIE NA REFERENDUM 27 października 20013 r. I ODWOŁAJCIE PAŁUCKIEGO , ZASŁUGUJECIE NA LEPSZEGO PREZYDENTA !!
kasia23:06, 22.09.2013
WŁOCŁAWIANIE NIE IDŹCIE NA REFERENDUM 27 października 20013 r. niech 9 osób z grupy referendalnej zapłaci za pracę ludziom w komisji, my poczekamy na wybory za rok i wtedy wybierzemy Prezydenta miasta!!!
do racjonalisty00:57, 23.09.2013
zgadzam sie z Toba,wiem że w UM i spółkach sa zatrudniane osoby po znajomości.ale myślisz że inny to zmieni????miesiąc do wyborów a kandydatów nie ma.pracowałem w UM i wiem że za każdego to samo.ustawione konkursy itp.nowych zatrudni (czyli nowe koszty) a starych nie zwolni bo nie mozna zwolnic tych z umowa o pracę.pierdzielicie.nic wiecej.racjonalizm jest wtedy ze ktos odchodzi i nie szuka sie nowego,bo ostatnio byłem w wydziale edukacji i śmichy chichy na korytarzu.widac że wiele pracy mają.a w pokoju po 3 biurA.doba komputerów.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Na kogo zagłosujesz w wyborach na prezydenta?
Co to za mąż który miał 5minut drogi do domu z pracy a wynajmował apartament???taki przykładny wstyd
Anulować
06:07, 2025-05-14
Będzie się działo na Dniach Włocławka
Maryla była w marcu na zaproszenie powiatu. Szkoda że miasto się bardziej nie postarało. Jednak ostatnie lata to były lepsze gwiazdy.
Starostwo
01:21, 2025-05-14
Na kogo zagłosujesz w wyborach na prezydenta?
Trzaskami dla Rafala
Aldona
01:05, 2025-05-14
Na kogo zagłosujesz w wyborach na prezydenta?
Ja wraz z całom rodzina i z tesciowom zagłosujemy na Maciaka jest konkretny nieprzewidywalny . Najlepszy z Najlepszych przebił Brauna kaskadera
Edward
00:23, 2025-05-14