Zakończył się konkurs, zorganizowany przez włocławski oddział firmy SIG, zajmującej się sprzedażą materiałów budowlanych. O kulisach akcji skierowanej do klientów rozmawiamy z Marcinem Hernackim. dyrektorem SIG sp. z o.o. Oddział Włocławek.
Skąd pomysł na organizację konkursu, w którym klienci mogli wygrać rower?
Ideą akcji było rozpropagowanie oferty firmy SIG i zaproszenie naszych klientów do wspólnej zabawy. Przypomnę, że SIG współpracuje zarówno z klientami indywidualnymi, jak i firmami. Istniejemy na rynku już kilkanaście lat i myślę, że był to dobry pomysł na zorganizowanie takiego konkursu.
Co klienci musieli zrobić, aby wziąć w nim udział?
Każdy, kto dokonuje zakupów w naszej firmie, wypełniał kupon, na którym pisał, dlaczego dokonując zakupu materiałów budowlanych wybiera firmę SIG. Informacje tam zawarte były bardzo interesujące i budujące. Wszyscy doceniali między innymi wysoką jakość obsługi, doradztwo techniczne oraz bardzo szeroki asortyment towarów. Miło było czytać pozytywne informacje na temat firmy SIG, co w połączeniu z atrakcyjnymi cenami powoduje, że wybierają właśnie naszą firmę. SIG Włocławek jest pozytywnie postrzegany przez klientów dzięki całemu zespołowi, który jest tworzony przez niesamowicie zaangażowane osoby w postaci przedstawicieli handlowych, sprzedaży wewnętrznej, i osób pracujących na magazynie. SIG to zespół wspaniałych ludzi, otwartych na klientów i ich potrzeby.
Materiały budowlane w firmie SIG dostępne są "od ręki"?
Tak, asortyment jest bardzo szeroki, dużo produktów jest na stanach magazynowych. To, czego nie mamy, szybko sprowadzamy i właśnie to doceniają nasi klienci.
W firmie SIG jest także możliwość zamawiania przez e-commerce, czyli przez internet. Obserwujemy z uwagą potrzeby klientów i staramy się dopasowywać do ich oczekiwań.
Stawiacie na doradztwo techniczne. Czy zdarzają się klienci, którzy dopiero u Was dowiadują się, jak krok po kroku zaplanować zakupy materiałów budowlanych?
Tak i to często. Klienci przychodzą do nas z listą produktów, szukają dobrych materiałów, ale zdarza się, że musimy przygotowaną wcześniej listę zmodyfikować. Nie zawsze jest tak, że to czego klient potrzebuje, spełnia właściwe wymagania. Zdarzają się osoby, które mylą parametry materiałów. My wtedy staramy się wyjaśnia i przekonywać do właściwych rozwiązań.
Warto dodać, że opieramy się na rozwiązaniach systemowych, co daje większą gwarancję jakości na przykład w zakresie dociepleń, suchej zabudowy czy zabezpieczeń przeciwpożarowych.
SIG oddział Włocławek organizuje różnego rodzaju szkolenia dla wykonawców, o różnej tematyce np. montaż dachów, zabezpieczenia p.poż, antykorozja, docieplenia itd. Czyli wszystko w celu doskonalenia się wykonawców w swoim fachu i ku zadowoleniu inwestorów.
Jak klienci reagują na nowinki techniczne?
Są otwarci, branża wciąż przecież ewoluuje. Zmieniają się potrzeby i wymagania klientów. Na pewno w porównaniu z poprzednimi latami zauważalna jest lepsza jakość materiałów, bardziej trwała. Stawiają na to zarówno producenci, jak i my wybierając dostawców.
To prawda, że materiały firmy SIG dostępne są na niemal każdej budowie w Polsce?
SIG ma ponad 50 oddziałów w całej Polsce. Nasz oddział ma klientów nie tylko we Włocławku i okolicy, ale też innych regionach naszego kraju. Mimo, że niektórzy migrują z Włocławka i mają duże zlecenia np. na Wybrzeżu, to wciąż decydują się na zakup u nas. Darzą nas zaufaniem, korzystają z naszego doświadczenia i doradztwa, a my staramy się sprostać ich wymaganiom. Każdego klienta traktujemy indywidualnie. Jeden docenia krótki termin realizacji zamówienia, dla innego ważna jest dostawa na przykład o godz. 22. Jesteśmy elastyczni i to jedna z podstaw sukcesu firmy SIG.
W imieniu SIG ogromne podziękowania dla DDWloclawek.pl za pomoc i zaangażowanie w organizację konkursu. Więcej o ofercie firmy SIG można znaleźć na stronie www.sig.pl