Zamknij

Masz problem z Energą? Teraz możesz zwrócić się z nim do Rzecznika Konsumentów

08:52, 05.09.2017
Skomentuj Rzecznik ma pomóc rozwiązywać najtrudniejsze sprawy klienckie. Fot. depositphotos Rzecznik ma pomóc rozwiązywać najtrudniejsze sprawy klienckie. Fot. depositphotos

Osoby korzystające z usług spółki Energa Obrót mają nowego sprzymierzeńca w walce o swoje prawa. Firma powołała niedawno Rzecznika Konsumentów, który ma pomagać w rozwiązywaniu najbardziej skomplikowanych spraw.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Energa Obrót w połowie sierpnia powołała Rzecznika Klienta. Analizuje on i wyjaśnia najbardziej skomplikowane sprawy klientów. Jak tłumaczy firma, powołanie rzecznika ma sprawić, że firma będzie bardziej nowoczesna i przyjazna odbiorcom energii. Nowe rozwiązanie ma być też sygnałem, że operator stawia ich potrzeby swoich klientów w centrum zainteresowania.

- Rzecznik reprezentuje interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Należy podkreślić, że sprawy, którymi zajmuje się Rzecznik Klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych. Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów. Osoby zajmujące się obsługą naszych klientów to eksperci z szeroką wiedzą, o kompetencjach nieporównywalnych z pracownikami obsługi w branżach innych niż energetyka. Mamy do nich pełne zaufanie – podkreśla Jarosław Dybowski, Prezes Zarządu Energi Obrót.

Dodatkowym zadaniem Rzecznika Klienta jest gromadzenie wszelkiego rodzaju sugestii i pomysłów dotyczących funkcjonowania obsługi klienta w firmie.

- Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy. Jestem pewien, że dzięki wspólnej pracy uda nam się wyjaśnić wszystkie wątpliwości klientów.– mówi Stanisław Konował, nowo powołany Rzecznik Klienta Energi Obrót.

Pytania, zgłoszenia i reklamacje klienci wciąż mogą składać telefonicznie pod numerem 555 555 555 od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-22:00, przez formularz internetowy lub pocztą tradycyjną. Skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej od Energi Obrót odpowiedzi można natomiast przesłać do Rzecznika Klienta przez dedykowany formularz na stronie internetowej firmy.

(N.S)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(3)

klientklient

5 0

Ten rzecznik to od kogo bierze wynagrodzenie jak nie od Energii? Ten sam chwyt jak z lekarzami zatrudnionymi przez towarzystwa ubezpieczeniowe.Każdą firmę nalepiej przekonać do swich racji poprzez... podpisanie umowy z konkurencją./

09:04, 05.09.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

8 0

Energa w ubiegłym roku w czerwcu,podpisała za mną umowę na dostawę energii elektrycznej mamiąc mnie jakąś wątpliwą promocją i nie informując o tym, że w związku z tym umowa będzie obowiązywała nie mniej niż dwa lata.Uświadomił mi to dopiero przedstawiciel PGNiG który oferował dostawę energii elektrycznej razem z gazem na bardzo korzystnych warunkach.Gdy miną dwa lata o Enerdze bez żalu zapomnę.

10:41, 05.09.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bzykbzyk

5 0

Energa-to zlodzieje.Zmienic licznik na karte-to NIE,bo wtedy trzeba zaplacic 800zl za wymiane.Wymiana licznika na przeplatowy tylko wtedy kiedy bede mial dlug,nie zaplace za prad-to wowczas zdejma mi licznik i zalaza na karte.A -prawda jest taka ze majac licznik na karte placimy tylko jedna przesylowa=bez karty przesylowych jest od diabla.Do 70 zl mozna zaoszczedzic miesiecznie miedzy zwyklym licznikiem a licznlkiem na karte.Ale ENERGA sie broni od tego.Za kazdym razem kiedy rozmawialem z przedstawicielem ENERGI slyszalem inna wersje .LUDZIE nie dajcie sie oglupiac przez ENERGE.Zyjemy w panstwie prawa i mamy prawo wyboru lepszego i tanszego dostarczyciela pradu.NIE DAJCIE SIE CWANIAKOM Z ENERGI.

11:10, 05.09.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eneene

0 0

Też mi się nie podoba działanie energi.Ostatnio bez uprzedzenia wymieniali wszystkim sąsiadom liczniki na kartę na nowe liczniki przedpłatowe.Oczywiście nikt nikogo nie pytał o to,ale dokupując prąd do licznika sobie potrącają i za tą samą kwotę dają mniej KW,no bo trzeba za licznik obciążyć.
Już pomijam kwestia dokupienia prądu -coraz mniej punktów lub nie działające terminale,albo awarie i wymuszanie wprowadzenia nowych haseł na stronie energi.

12:26, 05.09.2017


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%