Zamknij

Pracownicy urzędu w najbliższych dniach zapukają do drzwi mieszkańców. Chodzi o pieniądze

19:01, 15.01.2018 N.S
Skomentuj Urzędnicy przez ponad miesiąc będą dostarczać decyzje podatkowe. Fot. depositphotos Urzędnicy przez ponad miesiąc będą dostarczać decyzje podatkowe. Fot. depositphotos

Rusza akcja doręczania rocznych decyzji podatkowych. Od dziś (15.01.) gońcy Urzędu Miasta dostarczają mieszkańcom Włocławka roczne decyzje związane z podatkami od nieruchomości, leśnym i rolnym.

Łącznie do włocławian trafi ok. 37 tys. decyzji podatkowych. Urzędnicy przypominają, że w przypadku nieobecności mieszkańca urzędnik będzie zobowiązany zostawić w skrzynce pocztowej zawiadomienie o możliwości odbioru korespondencji w ratuszu. Doręczyciel będzie mógł również przekazać pismo osobom trzecim, np. pełnoletniemu domownikowi, sąsiadowi lub dozorcy domu. Również w takich przypadkach adresat zawiadomienia znajdzie informację w skrzynce pocztowej, na drzwiach mieszkania albo w widocznym miejscu przy wejściu na posesję.

- Pracownicy doręczający decyzje podatkowe posiadają legitymacje służbowe wydane przez Urząd Miasta Włocławek – informują urzędnicy. – Osoby te nie przyjmują żadnych wpłat, wszelkich operacji finansowych należy dokonywać wyłącznie w kasach Urzędu przy Zielonym Rynku 11/13.

Aby akcja doręczania zawiadomień przebiegła sprawnie, Urząd Miasta apeluje, by właściciele domów jednorodzinnych pamiętali o umieszczaniu skrzynek pocztowych przy nieruchomościach. Ich brak powoduje bowiem utrudnienia w doręczaniu korespondencji urzędowej, szczególnie w przypadku konieczności pozostawiania zawiadomienia o możliwości odbioru korespondencji w magistracie. Urzędnicy zostawiają takie zawiadomienie po drugiej nieskutecznej próbie doręczenia dokumentu urzędowego.

Innym elementem, który utrudnia pracę doręczycielom z magistratu jest często brak dzwonka lub domofonu. W związku z tym urzędnicy proszą, by właściciele nieruchomości sprawdzili, czy tego typu urządzenia funkcjonują prawidłowo.

Akcja doręczania decyzji podatkowych zaczęła się dziś (15.01.), a zakończy się pod koniec lutego.

(N.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(5)

meeemeee

16 3

A ja wolałbym otrzymać taką decyzję listem poleconym, bo na pocztę mogę iść nawet do godziny 19,00 a do urzędu po odbiór nie dam rady wyrobić się w godzinach pracy urzędu, bo sam pracuję. I co mam zrobić, hm. 21:08, 15.01.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

8 2

Już dzwoniłem w tej sprawie do UM. Goniec nie pofatygował się, żeby wejść na górę, tylko zostawił zawiadomienie w skrzynce. A i tak się złożyło, że tego dnia akurat miałem urlop i byłem w domu w godzinach rannych. Niestety nic się nie da zrobić - trzeba zap...ć osobiście i to jeszcze w godzinach pracy urzędu, bo jakiejś biurwie szkoda kasy na list polecony.
Ciekaw jestem, czy kiedy ja będę miał sprawę do UM, to będę mógł zadzwonić, że pismo jest do odbioru u mnie w godzinach 18-20. 07:16, 16.01.2018


reo

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


profprof

2 0

Może doręczą od razu zaległości za śmieci. 23:18, 15.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtuśwojtuś

4 0

Ciekawe jak trafią do podatników przy ul.Pogodnej 5 VI kl. skoro domofony nie działają, martwi się o to moja babcia. A przy okazji to odwiedzajac babcię zauważyłem jaki straszny bałagan tam panuje.Jakaś firma budowlana sprawiła "Sodomę gomorę " a jak wyjmowałam ze skrzynki korespondencję to się bardzo wybrudziłam "nieziemskim pyłem" . Okropność. 09:20, 16.01.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%