Zamknij

Castorama otwiera sklep we Włocławku! To już pewne! DDWloclawek zna lokalizację!

17:00, 30.03.2018 Aktualizacja: 14:33, 03.04.2018
Skomentuj Wizualizacja sklepu Castorama we Włocławku. Fot. Omega Investments/Biuro Projektów Ortech Wizualizacja sklepu Castorama we Włocławku. Fot. Omega Investments/Biuro Projektów Ortech

Na terenie po dawnej jednostce wojskowej u zbiegu Długiej i Kapitulnej na włocławskim Południu powstanie market Castorama. Dziś została podpisana umowa w tej sprawie. 

Castorama to pochodząca z Francji sieć marketów budowlanych i DIY, która ma w Polsce już ponad 70 sklepów. Najbliższy od Włocławka znajduje się w Toruniu. 

We Włocławku Castorama ulokuje się na terenie po dawnej jednostce wojskowej u zbiegu Długiej i Kapitulnej. Dziś w Warszawie podpisano umowę w tej sprawie. Potwierdza to Jan Mroczka prezes inwestycyjno-deweloperskiej spółki Rank Progress, partnera właściciela terenu na Południu, czyli włocławskiej spółki Omega Investmets

 - Spółka Omega podpisała dziś umowę z firmą Castorama na wynajem sklepu wielkopowierzchniowego. Budowa obiektu rozpocznie się jak tylko uzyskamy pozwolenie na budowę, na pewno w tym roku - mówi Jan Mroczka w rozmowie z portalem Dzień Dobry Włocławek.  

Włocławska Castorama ma zacząć działać w drugiej połowie 2019 roku.  

Sklep będzie miał powierzchnię około 10 tys. m2. To standardowa wielkość marketów Castoramy, podobny metraż ma na przykład sklep w Toruniu. 

Już wiadomo, że budowa marketu budowlanego to nie jedyna planowana inwestycja na 8-hektarowym obszarze po dawnej jednostce wojskowej na Południu. W skład centrum handlowo-rozrywkowego, które ma tu powstać, wejdą kolejne sklepy ogólnopolskich sieci. Właściciel terenu na razie nie może zdradzać konkretnych nazw, ale negocjacje biznesowe zmierzają do finału.  

- W ciągu najbliższych dwóch tygodni zostaną podpisane kolejne umowy - mówi Jan Mroczka. 

Nowe sklepy to szansa dla szukających pracy. Tylko Castorama będzie musiała zatrudnić ponad 100 osób. 

(G.S.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(51)

tojotojo

104 14

to OBI może zacząć się zwijać

17:11, 30.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Obi Włocławek Obi Włocławek

0 0

niedokształconych pracowniczkow na niskim poziomie ... Edukacyjnym i itd Nigdy nic nie wiedza grzebia się jak muchy w smole i maja buzie jakby kupy nie mogli zrobić!

14:58, 19.11.2019

były włocławianinbyły włocławianin

90 56

Budują sklepy a powinny powstawać zakłady produkcyjne. Za te śmieszne pieniądze to lepiej jest wyjechać za granicę.

17:28, 30.03.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MM

27 8

Przecież budują przy A1, o co Ci chodzi?

17:59, 30.03.2018

mieszkaniecmieszkaniec

15 0

oj mala wiedza , zaklady sa ludzi brak ukraincow dadza i bedzie praca za pol ceny... a w miescie niech buduja markety budowlane to bedzie taniej w Obi itd , jak sobie widzicie by przy bloku zbudowali fabryke ? bo ja tego nie widze...fabryki niech buduja przy domu bylego wloclawianina :" )

09:13, 31.03.2018

DanielcomDanielcom

41 26

Wszystko fajnie pięknie, ale brakuje zakładów produkcyjnych i co ciekawe fachowców! Od długiego czasu szukam pracownika i ludzi technicznych i chcących pracować praktycznie nie ma.
I nie ma znaczenia tutaj pensja, bo zanim do tego tematu dochodzi widzę, że będzie ciężko komuś wykonać powierzone obowiązki - monter instalacji teletechnicznych, informatyk.

18:00, 30.03.2018
Odpowiedzi:8
Odpowiedz

trzy punktytrzy punkty

16 11

1. Czy sam jesteś w stanie wykonać w sposób zadowalający obowiązki, do których wykonywania poszukujesz pracownika?
2. Swoje oczekiwania dostosuj do realiów panujących na rynku pracy.
3. Rozważ likwidację działalności jako przedsiębiorca.

20:33, 30.03.2018

AbcdAbcd

4 12

Ukraińców ściągnij

22:33, 30.03.2018

Student_informatykiStudent_informatyki

15 2

We Włocławku to nawet mam problem odbycia praktyki zawodowej wymaganej na studiach. Nie wspominając o poważnych ofertach pracy. Wystarczy wejść na obojętnie jaki portal z ofertami pracy, żadne przedsiębiorstwo nie poszukuje nikogo na stanowisko Informatyka we Włocławku. Dodatkowo mam ukończone technikum Teleinformatyczne, będąc w kilku przedsiębiorstwach związanych z IT w celu pracy w wakacje, nawet za darmo nie chcą, abym mógł zdobyć doświadczenie.

22:47, 30.03.2018

qw_qw_

13 5

Gdzie nie pójdę, to we włocławskich firmach-krzakach poza jedną dużą jest ogromny problem z nadgodzinami... podwójne listy, drugie tyle wypłaty w formie premii to norma. W ciągu swojej kariery praktycznie na każdą firmę musiałem złożyć donos do PIP, bo pracodawca za nic miał Kodeks Pracy i podstawy podstaw BHP (póki co szczytem był przeciek z dachu wprost na szafę nN i na obrabiarki, wiele miesięcy nieruszany). Jakieś pytania jeszcze?

Programista CNC z dużym stażem.

23:55, 30.03.2018

GostkaGostka

9 1

Tak jak student przede mną, ja skończyłam geodezję i mam też wiedzę na inne specjalności, ogłoszeń nie ma. Jak sie jakies pojawią to nawet się nikt nie odezwie. I co o tym myśleć?

23:55, 30.03.2018

AdamskiAdamski

11 3

Do "trzy punkty"- Czy prezes np.Anwilu musi umieć pracować jako aparatowy??? Więc twój pierwszy punkt już obalony. Punkt drugi -oczekiwania są współmierne do ryku pracy tylko barak fachowców,bo szkolenie kiepskie.Punkt trzeci -każdy przedsiębiorca ma likwidować działalność?To wówczas we Włocławku pozostanie tylko patologia i zasiłkowicze dla których i tak potrzeba będzie znaleźć jakieś pieniążki na zasiłki.

09:48, 31.03.2018

re: Adamskire: Adamski

0 7

Przedsiębiorca, który nie posiada umiejętności prowadzenia przedsiębiorstwa, jest skazany na zakończenie działalności, bo się do tego nie nadaje.

19:23, 31.03.2018

WazaWaza

2 1

Przedsiębiorcy, o ile nie jest to działalność jednoosobowa, są zależni od najemnych pracowników, bez których są zerem, o czym zaczynają dowiadywać się co niektórzy z nich i bardzo jest to im nie w smak.

22:35, 31.03.2018

AsaAsa

31 55

Kolejny zachodni szjas zaleje ulice. Swój u swego po swoje.

18:23, 30.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

112 10

Bardzo dobra informacja, Obi od lat potrzebuje konkurencji, bo drożyzna tam jak choooolera

18:51, 30.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

14 6

Jeśli chodzi o chemię i "pierdoły", to w mrówce jest ciut taniej.

00:31, 31.03.2018

!!!!!!!!

27 67

Jeden z najdroższych , o ile nie najdroższy market budowlany w Polsce .

19:04, 30.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel Obywatel

69 36

Mam pytanie czy w Toruniu i Płocku też postawili takie hale obok osiedli mieszkaniowych jaku u nas ?Współczuje mieszkańcom tych terenów.Takie hale powinny stać np. po dawnym Ursusie,Ceramice itp.

19:18, 30.03.2018
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

tojotojo

10 2

w Płocku to nawet bliżej

14:18, 31.03.2018

olabolab

3 1

w Płocku nie ma Castoramy

14:24, 02.04.2018

wLOCwLOC

5 2

Chcesz następną dzielnicę zamienić w Zakręt.Lepszy market niż patologia w socjalach .

19:58, 02.04.2018

lusia1234lusia1234

2 1

W moim rodzinnym Oswiecimiu postawili pszy obwodnicy oswiecimia to jest ulica Zatorska rownolegla do
ulicy zaborskiej mozna zobaczyc na mapie google

17:02, 01.08.2018

Kumpel1Kumpel1

30 117

Moim zdaniem ta castorama jest potrzebna jak k....... majty. Ludzie latami czekaja na mieszkania socjalne i komunalne a oni market kolejny budowac chca. A osob czekajacych na mieszkania jest pelno.

19:33, 30.03.2018
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

PracownikPracownik

86 8

To weź się nygusie do roboty i weź kredyt na mieszkanie, a nie tylko "daj". Wstyd takie rzeczy pisać.

19:39, 30.03.2018

xxxxxxxx

40 0

św. mikołaja jest 6 12 a nie cały rok

20:30, 30.03.2018

ZyzioZyzio

33 0

Kto to są oni?

20:50, 30.03.2018

Do PracownikDo Pracownik

6 39

Sam jestes nygus. Ja mam prace i wlasny dom. Takze zlewam co tam powstanie. Chodzi mi o ludzi ktorzy latami czekaja na wlasne M bo ich nie stac. Zapewne napiszesz ze skoro mam wlasny dom to moze postawie sam ludziom chate. No nie az tak sie nie da. Miasto powinno zapewnic ludziom i godna prace i place. A nie za 1500 i na zleceniu jakos kanar

22:47, 30.03.2018

qw_qw_

42 3

Marketu nie buduje UM, tylko prywatny inwestor, a UM nie buduje mieszkań bo... nie ma z czego. Sieroto socjalizmu.

00:28, 31.03.2018

onaaaaaonaaaaa

50 1

A dlaczego miasto ma jednym dawać mieszkania, a innym nie? Ja np. wzięłam kredyt na 30 lat żeby mieć własny kąt, to dlaczego ktoś ma dostać za darmo?

07:05, 31.03.2018

OlaaaOlaaa

15 0

Niektórzy muszą kupować mieszkania a nie na nie czekać

11:55, 03.04.2018

Mieszkaniec1989Mieszkaniec1989

35 82

Zamiast remontu starego Delfina i tej drogiej jak ch** Castoramy przydałby sie AquaPark we Włocławku... Idioci

19:39, 30.03.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

perchinoperchino

54 7

A co ma prywatna firma do Pańskich zachcianek? Zawsze może Pan wykupić/wynająć teren i zbudować AquaPark...

19:50, 30.03.2018

MM

4 3

To za twoje pieniądze stawiają, że się tak plujesz?

14:31, 03.04.2018

ArminArmin

119 8

Obok Castoramy fajnie byłoby zobaczyć Decathlon.

20:17, 30.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

28 4

I Agata-Meble

20:56, 30.03.2018

PracownikPracownik

42 16

Jak facet zarabia mniej niż 2 tyś do ręki to nie jest FACET , nie oszukujmy sie zarobki dla faceta poniżej 2 tyś są śmieszne .

21:21, 30.03.2018
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ubub

15 2

Przecież za 2 tyś. nie da się wyżyć.

21:36, 30.03.2018

Pracownik.Pracownik.

15 2

Tak oczywiscie ale zauważ ze niektorzy za najniższą pracują , rozumiem pierwsze 2,3 miesiące ale po kilka lat w jednej firmie i nie przekraczają 2 tyś .

21:47, 30.03.2018

ob.ob.

18 1

Te zarobki na poziomie 2 tyś. zł nie są śmieszne, raczej żałosne, skazują na biedę ze wszystkimi jej konsekwencjami.

22:10, 30.03.2018

Ja.Ja.

46 17

To widac Pan Rećko znów będzie kase zarabiał we Włocławku tym razem od Castoramy i innych bo Omega Investments to jego firma. Panie Robercie teren fajny więc trzeba było tam zrobic nowoczesne osiedle blokow z prawdziwego zdarzenia a nie kolejnego molocha nam stawiac.

21:23, 30.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AA

14 0

A co mu po osiedlu ? Wybuduje, zarobi i tyle... Tutaj będzie łupał czynszu z 200/300 tys miesięcznie. *%#)!& Lidl czy Biedronka to czynsze ok 30/40 tys.

08:35, 31.03.2018

Eliza 324Eliza 324

31 13

A co jeszcze tam będzie ?
Jakiś poważny meblowy by się przydał !!

21:28, 30.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gosha77Gosha77

11 29

Idiotyzm.

21:30, 30.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

30 19

Bardzo fajnie,wreszcie Włocławek nie będzie mieściną, w której nic nie ma.

22:09, 30.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pan xpan x

6 7

kolejna dorabiajaca zachód i korporacje za niedługo zobaczysz zamiast zakładów pracy same sklepy :)

08:17, 01.04.2018

JacekJacek

40 8

Ma być jeszcze Agata Meble, Intermarche, rozważa Decathlon, jakaś restauracja fast food - raczej 3 Mc Donald i stacja paliw Lotos.

22:55, 30.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZawiedzionyZawiedziony

70 26

Włocławek to chyba jednak stan umysłu. Jak czytam te komentarze tęskniących za darmowymi socjalnymi mieszkaniami to żałuję, że tu mieszkam. Kiedy ten motłoch zrozumie , że te miasto ma szansę na rozwój i przetrwanie tylko i wyłącznie z atrybutami nowoczesnych aglomeracji.
Ucieszyłem się gdy upadła Celuloza - synonim włocławskiej biedy. Rozwój miasta to ciągle zmiany i nowe trendy. Brzeska strefa to też rozwój Włocławka. Malkontenci pakować się i marsz na Białoruś - najbliższy raj socjalny.

22:55, 30.03.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qw_qw_

13 0

Problem mieszkań to nie problem miasta, tylko całego kraju. Niestety do niektórych dociera tylko pseudofakt, że psim interesem UM jest cytat "budowanie zakładów przemysłowych" (sic!).

00:30, 31.03.2018

pan xpan x

3 1

jaki rozwoj niedorozwoju :) umysłowy tu chodzi zeby dobic biednych a bogatych posiać xd myśl !

10:14, 31.03.2018

GośćGość

12 23

ja to jestem ciekaw skąd oni ludzi do pracy wezmą... jak w tej chwili sensownych ludzi z energią, chęciami i handlowym ekstrawertyzmem to ze świecą szukać...

23:29, 30.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

11 1

Za odpowiednią stawkę fachowiec się znajdzie. Pytanie tylko, czy wtedy Januszowy pomysł na byznes będzie miał rację bytu?

01:08, 31.03.2018

GośćGość

11 9

a decathlon mimo że bardzo bym osobiście chciał, żeby wszedł do wlc.... to muszą nieźle to przeliczyć, bo mocno obawiam się przeszacowania biznesu :/

23:32, 30.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Danielcomre Danielcom

39 10

,,i nie ma znaczenia tutaj pensja ...'' ? no to napisz ,,biznesmenie'' jak długo zatrudniałeś rodaków za ,,michę ryżu '' za 12 godzin na śmieciówkach i okradałeś pracowników z należnych im pieniędzy . Nie zapomnij napisać ile masz terenówek i willi kosztem niewolników .

08:00, 31.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sksk

8 7

a nasze tiry będą mogły jeździć po Francji?

09:15, 31.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

4 2

castorama to Niemiecki biznes.

14:52, 31.03.2018

marnymachomarnymacho

20 3

Cieszy fakt powstania, tylko lokalizacja taka sobie. Co z dostawami i dojazdem dla wielkogabarytowych? Miejmy nadzieję że Inwestor i miasto to przewidziało.

09:46, 31.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ten, co wieten, co wie

9 2

Taaak. Kawałek Długiej - od Kapitulnej do mniej więcej budynku sądu - będzie dwukierunkowy. Taki warunek roszczeniowego inwestora. I pójdą w pi.du miejsca parkingowe przy Długiej, i trzeba będzie wyciąć drzewa, zlikwidować drogę dla rowerów, przebudować skrzyżowanie i sygnalizację, puścić TIR-y z zaopatrzeniem przy nowo wybudowanym przedszkolu i budującym się bloku. I to pewno za pieniądze miasta, bo nikt nie wpadnie na to, żeby dodatkowymi i niemałymi kosztami obciążyć inwestora, który "chce mieć wyjazd przez Długą do Kapitulnej". Kto tu w tym mieście rządzi? Leon ku.wa, czy jego dzieci przybłędy? I po kiego ch.ja, przy przebudowie Kapitulnej wykonano zjazd na ten teren (za ciężkie pieniądze), z dodatkowymi pasami ruchu, szeroki jak lotnisko, właśnie z myślą o TIR-ach z zaopatrzeniem, w uzgodnieniu zresztą z byłym właścicielem tego terenu. Jeśli wjazd i wyjazd ma być od strony ulicy Długiej, to potencjalny inwestor, który nie zgadza się na dostosowanie swojego dopiero powstającego projektu do istniejącej komunikacji, powinien zostać zmuszony do likwidacji istniejącego już zjazdu sfinansowanego przez miasto i obciążony kosztami przebudowy Kapitulnej na tym odcinku. A w ogóle pomysł lokalizacji takiego molocha w tym miejscu i wykorzystania Długiej dla dostaw - to mógł wymyślić ktoś, kogo nieźle beret uwiera. Korkująca się dwa razy dziennie Kapitulna i brak dojazdu dla ciężarowych od strony też korkującej się Wienieckiej (bo nie wiem, czy badał ktoś nośność mostu nad Zgłowiączką w Wysokiej, który nota bene się sypie - a może miasto Panu inwestorowi wybuduje nowy?), przejazd kolejowy w Wienieckiej, przejazd w Hutniczej (która zresztą ma ograniczenie do 3,5 tony) i brak dojazdu od strony autostrady, bo oprócz Wiejskiej wszystko, włącznie z nową Fredry, Zgodną Gajową i odcinkiem Kapitulnej też ma ograniczenie do 3,5 tony. No... zawsze można dopisać pod znakiem "Nie dotyczy zaopatrzenia do... wpisać nazwę zainteresowanego", ale ciekawe, co na to mieszkańcy Dużego Południa i Jednostki E, którzy dostawali wysypki, drżączki, wścieku macicy oraz biegunki i gotowi byli przykuć się do koparek i walców, jak usłyszeli, że ten ciąg ulic, będzie po przebudowie udostępniony autom ciężarowym. Chyba ktoś Was (nas) tu zrobi w ch.ja. Nie pierwszy raz zresztą. Wesołych, mimo wszystko Świąt.

14:43, 31.03.2018

pan xpan x

13 16

a za co wy bedziecie to kupowac jak nie zarabiacie w tym miescie najnizszej krajowej bez umowy o prace tylko dorywczo o boziu boziu xd

10:17, 31.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojatoja

8 5

Ma Pan zupełną rację, nie ma się z czego cieszyć. Podatki i tak powędrują do Francji a dla miasta nic nie zostanie, a ludzie coraz biedniejsi.

21:36, 31.03.2018

IpocotogadanieIpocotogadanie

11 24

...no to macie swoje baseny i centra rozrywki :-)
...przykre
...Włocławek to stan umusłu

10:21, 31.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanooshJanoosh

16 7

Gratulujemy przemyślanej inwestycji, brawo !!!

11:39, 31.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel RPObywatel RP

16 13

Można by jeszcze obok Castoramy postawić Leroy merlin.

12:49, 31.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ydfsfsdydfsfsd

19 2

jeżeli prywatny inwestor będzie chciał postawić sobie nawet kilkadziesiąt sklepów to należy się cieszyć, bo im większa konkurencja, tym lepiej dla klientów, a i zatrudnienie dla pracowników, przynajmniej na jakiś czas, dopóki część ze sklepów nie upadnie
firma Obi jest najdroższym sklepem budowlanym w Polsce, a jeżeli porównać Obi we Włocławku , to ma mają ceny o kilka, kilkanaście procent droższe niż Obi w innych miastach

13:20, 31.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PracownikPracownik

17 7

Castorama i Obi najdroższe sklepy jakie tylko mogą byc, proszę sobie sprawdzić ile tam kosztuje np walek do malowania lub tasma malarska albo silikon, do tego towary typowo marketowe o slabszych parametrach,owszem zrobią promocję no na plyte gk ale profile do tego kosztuja 2x tyle co w tradycyjnej hurtowni budowlanej, i do tego obsluga, w ww marketach trzeba sobie woreczki samemu dźwigać a w hurtowni jak magazynier nie załadował worka cementu do bagażnika to zaraz byla awantura albo skarga do szefa, no i transport, większość hurtowni dowiezie towar na terenie miasta bezpłatne, proszę sprawdzić ile to kosztuje w pseudotanich marketach..

14:10, 31.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

5 4

Castorama jest najtańsza na rynku i widzisz kolego mylisz się w Castoramie są zatrudnieni ludzie do pomocy przy załadunku , a nikt małych hurtowni nie chce zamykać , i one mają prawo bytu , a wiesz dlaczego , bo w Castoramie nie dostaniesz na kredyt .
Nie wiesz co pisać to może nie pisz wcale.

15:04, 31.03.2018

ten, co wieten, co wie

23 12

Taaak. Kawałek Długiej - od Kapitulnej do mniej więcej budynku sądu - będzie dwukierunkowy. Taki warunek roszczeniowego inwestora. I pójdą w pi.du miejsca parkingowe przy Długiej, i trzeba będzie wyciąć drzewa, zlikwidować drogę dla rowerów, przebudować skrzyżowanie i sygnalizację, puścić TIR-y z zaopatrzeniem przy nowo wybudowanym przedszkolu i budującym się bloku. I to pewno za pieniądze miasta, bo nikt nie wpadnie na to, żeby dodatkowymi i niemałymi kosztami obciążyć inwestora, który "chce mieć wyjazd przez Długą do Kapitulnej". Kto tu w tym mieście rządzi? Leon ku.wa, czy jego dzieci przybłędy? I po kiego ch.ja, przy przebudowie Kapitulnej wykonano zjazd na ten teren (za ciężkie pieniądze), z dodatkowymi pasami ruchu, szeroki jak lotnisko, właśnie z myślą o TIR-ach z zaopatrzeniem, w uzgodnieniu zresztą z byłym właścicielem tego terenu. Jeśli wjazd i wyjazd ma być od strony ulicy Długiej, to potencjalny inwestor, który nie zgadza się na dostosowanie swojego dopiero powstającego projektu do istniejącej komunikacji, powinien zostać zmuszony do likwidacji istniejącego już zjazdu sfinansowanego przez miasto i obciążony kosztami przebudowy Kapitulnej na tym odcinku. A w ogóle pomysł lokalizacji takiego molocha w tym miejscu i wykorzystania Długiej dla dostaw - to mógł wymyślić ktoś, kogo nieźle beret uwiera. Korkująca się dwa razy dziennie Kapitulna i brak dojazdu dla ciężarowych od strony też korkującej się Wienieckiej (bo nie wiem, czy badał ktoś nośność mostu nad Zgłowiączką w Wysokiej, który nota bene się sypie - a może miasto Panu inwestorowi wybuduje nowy?), przejazd kolejowy w Wienieckiej, przejazd w Hutniczej (która zresztą ma ograniczenie do 3,5 tony) i brak dojazdu od strony autostrady, bo oprócz Wiejskiej wszystko, włącznie z nową Fredry, Zgodną Gajową i odcinkiem Kapitulnej też ma ograniczenie do 3,5 tony. No... zawsze można dopisać pod znakiem "Nie dotyczy zaopatrzenia do... wpisać nazwę zainteresowanego", ale ciekawe, co na to mieszkańcy Dużego Południa i Jednostki E, którzy dostawali wysypki, drżączki, wścieku macicy oraz biegunki i gotowi byli przykuć się do koparek i walców, jak usłyszeli, że ten ciąg ulic, będzie po przebudowie udostępniony autom ciężarowym. Chyba ktoś Was (nas) tu zrobi w ch.ja. Nie pierwszy raz zresztą. Wesołych, mimo wszystko Świąt.

14:53, 31.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecPłockaMieszkaniecPłocka

7 3

Nie ma to jak pisanie artykułu dla samego pisania, na "odwal się" ???? w Płocku nie ma Castorama ????

15:30, 31.03.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MieszkaniecWłocławkaMieszkaniecWłocławka

5 0

Jestem właśnie w Płocku i faktycznie nie ma ;)

16:53, 31.03.2018

MieszkaniecPłockaMieszkaniecPłocka

5 4

Nie ma to jak pisanie artykułu dla samego pisania, na "odwal się" ???? w Płocku nie ma Castorama ????

15:32, 31.03.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

5 1

Do - qw_- jak na wszystkich donosisz to się dziwisz że nie chcemy cię zatrudniać .

06:36, 01.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tojotojo

7 4

Do - Pracownik - Castorama jest najtańsza na rynku i widzisz kolego mylisz się w Castoramie są zatrudnieni ludzie do pomocy przy załadunku , a nikt małych hurtowni nie chce zamykać , i one mają prawo bytu , a wiesz dlaczego , bo w Castoramie nie dostaniesz na kredyt .
Nie wiesz co pisać to może nie pisz wcale

06:39, 01.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re tojore tojo

9 5

Najtańsza ????? Hahahahahahaha.....byłeś w Toruniu w Kastoramie ? Bo ja porownywałem ceny z małych hurtowni włocławskich i toruńskich i porownie pokazalo że w Kastoramie jest takie zdzierstwo jak w Obi a w niektórych branżach jeszcze większe !
To są przepompownie zysków dla zachodnich firm !!!

07:45, 01.04.2018
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

tojotojo

5 0

jeżeli kupisz ten sam produkt taniej niż w Castoramie to oddają ci różnice.

11:26, 01.04.2018

PracownikPracownik

5 2

Dokładnie, znam branżę budowlaną od 15 lat, w tych marketach jest bardzo drogo..

11:32, 01.04.2018

Ludzie Ludzie

9 3

Ludzie nie ma żadnej Castoramy w Płocku!!!!
Co za brednie piszecie?

12:20, 01.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drendren

13 3

Kolejny handlarz drenujący tutejszy rynek z kapitału. Zysk i podatek zasili zagraniczny obszar gospodarczy. Tu nadal będzie utrzymywał się marazm.

15:52, 01.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re tojore tojo

2 1

To jest tylko chwyt marketingowy stosowany w takich przepompowniach zysków . Przeczytaj uważnie regulamin takich promocji , tylko się nie zdenerwuj przy świętach -tak tam robią z klientów i d o t ó w .

19:02, 01.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szczęśliwy mieszkaniSzczęśliwy mieszkani

8 13

Jestem bardzo szczęśliwy ze powstanie market Castorama, to wszystko dzięki naszemu prezydencikowi Markowi Wojtkowskiemu. Panie prezencie.... Włocławek potrzebuje następnych marketów jak: sieć Wal-Mart, wielka amerykańska sieć Costco, a na trzecim koncern The Kroger, niemiecki Schwarz Unternehmens Treuhand KG. Dlaczego niema w Włocławku Amazon.com E.Leclerc Elea Globi Intermarche.
Panie prezydenciku do roboty!!!!

22:00, 01.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wlo51wlo51

4 9

Ale wylało wam się żółci i niepotrzebnych słów. Czy lepiej poczuli się wszyscy, co tak napluli? Po co wam to było, to tylko prima aprilis - moi drodzy naiwni. Wesołych Świąt i więcej racjonalnego myślenia.

14:49, 02.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

solosolo

3 3

prezes z mrowki mial slabe wejscia w urzedzie ze pozwolili na wybudowanie nikomu nie potrzebnego markietu bedzie tez musial sie zwinac

09:46, 03.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kosskoss

12 0

taki markiet na zachodzie to by wygnali na tereny po ursusie za miasto a nie do centrum by ich wpuscili

09:52, 03.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Poproszę!!!!!Poproszę!!!!!

6 3

Burger King poproszę, Decathlon poproszę, JULA poproszę, Agata Meble poproszę !!!!!

15:26, 03.04.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wszawawesz i pluskwywszawawesz i pluskwy

0 0

Chyba "DOROTA MEBLE"... Trochę z odzysku, ale zawsze cóś.

08:09, 04.04.2018

Kasia 8Kasia 8

6 5

To ja też poproszę : IKEA MEBLE ,TIGER , DUKA ,HEBE ,LEROY MERLON ,CINEMA CITY -jedno kino to za mało na nasze miasto .W większości miast są dwa kina ..

16:34, 03.04.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kinomaniakkinomaniak

1 0

I było nawet więcej kin. "Bałtyk", "Polonia", "Wisła", "Ceramik" i dorywczo "DKF" i coś tam jeszcze w świętej pamięci WCK, obecnie Biedronka (jeszcze dawniej Grandmet) przy Toruńskiej. I nikt nie żarł popcornów i chrupek i nie siorbał Coca Coli. Gdzie te czasy? To se nevrati, jak mawiał Honza Havranek.

08:15, 04.04.2018

koral23koral23

5 3

p Prezdenecie a moze tak pomyśleć o zakładąch podukcyjnych zatrudzniających kilka set mieszkańców Włocławka a nie być szczęśliwym z zatrudznienia 100 niewolnków a może prezydencie niech powstanie osiedle mieszkaniowe coś dla swoich wyborców a nie parki dla piesków a nie ma parku dla mieszkańców na osiedlu Południe

11:27, 04.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahahaha

10 3

wg mentalności co niektórych mieszkańców i populistycznych kandydatów na Prezydenta ... we Włocławku powinny być GS (gieesy) , Społem , Lewiatan (ten prehistoryczny) - a miasto powinno przede wszystkim budować Bloki socjalne a obok nich Aquaparki :)

13:29, 04.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Magdalena1994Magdalena1994

0 0

Czy orientujecie się jaka firma ma być wykonawcą Castorama ?

11:27, 05.04.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WojtqowskiWojtqowski

1 0

Pewnie lokalne małe firmy, co by przynajmniej w okresie budowy pobudzić nasze rodzime firmy...

12:58, 05.04.2018

WilenkaWilenka

5 4

Taki sklep to na obrzeżach miasta na Toruńskiej tam są działki do kupienia, a nie w środku miasta. Wstyd dla władz.Bez wyobraźni. Gdzie jest Chmielewski co wszystko krytykuje!!!! Jak posadkę dostał to już cicho siedzi.

20:49, 08.04.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

medalikmedalik

1 3

Jak się jedzie przez Wasz pikny Włocławek to same mega zakłady a wy narzekacie castorama to grupa kapitałowa brytyjska obecnie pracownicy sobie chwalą.

16:54, 20.06.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

apliaaplia

3 1

a moze tak IKEA?

23:10, 26.12.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Transport Transport

0 0

Jak wygląda współpraca usług transportowych z castoramą?

23:36, 18.10.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InesInes

0 0

Bardzo fajnie w końcu sklep z jakims bogatszym asortymentem a nie badziewia sprzedawane w tych całych niby sklepach! meblowych! Duży wybór Kiedy otwarcie
Obiektu?

12:14, 19.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%